12v vanhempi mies ei halua seurustella mun kanssa

emmiiina-

Tilanne on siis tämä: Oon 16v ja ihastunut palavasti tai oikeastaan rakastunut 28-vuotiaaseen mieheen. Opin tuntemaan häntä vähän jo viime vuonna, mutta nyt vasta kesän aikana kunnolla tutustuttiin. Minä tein alotteen.

Tuntuu että mies on ihastunut myös muhun, tullaan tosi hyvin toimeen ja hän kehuu ulkonäköäni ja että oon ikäisekseni paljon fiksumpi, mutta ei halua alottaa mun kanssa suhdetta! Mun pitäisi kuulemma minimissään olla 20-vuotias, jotta hän vois haaveilla mun kanssa suhteesta. Mies ois ite sillon 32v.

Mulla on vaan se ongelma, että mä oon luonteeltani sellanen kaikki mulle heti nyt tai ei koskaan - tyyppi. Mun mielestä elämä on tehty elämistä varten, eikä odottamista ja tuskin oon ainoa joka ajattelee näin ! Jos itse todella rakastaisitte jotain ihmistä, jaksaisitteko odottaa häntä 4v ja eläisittekö siinä sivussa omaa elämäänne vai miten tekisitte?

Uskon siis todellakin että tää mies on mulle se oikea. Hän on komea, ystävällinen, muut huomioiva, sosiaalinen, tunteellinen, pitää matkustelusta jne. :) kaikin puolin ihana pakkaus. Mä en oo koskaan ennen kokenu tällästä kipinöintiä mun ja jonkun pojan/miehen välillä, vaikka alotinkin seurustelun jo 11v. Oon ollu pari kertaa todella rakastunut, mutta tämä mies tuntuu siltä oikealta ja mun on huomattavasti helpompi olla hänen seurassaan kuin esim. exieni.

Kaikki mun poikaystävät on ollu aina ihteäni vanhempia, mutta pääasiassa vain 2v vanhempia. 14-vuotiaana seurustelin kyllä yhen 20-vuotiaan kanssa, joten tähän mennessä suurin ikäero joka mulla on parisuhteissa ollu on ollut 6v. :) ja vaikka emme enää seurustele, meistä jäi silti hyviä ystäviä. Kiinostun usein siis vanhemmista pojista/miehistä, en tiedä miks, kai sen takia että se antaa jotenkin tunteen että se mies on vahvempi ja voimakkaampi ja perheen pää ja tottakai vanhemmat kundit on myös kypsempiä oman ikäsiin poikiin verrattuna. :) oman ikäset pojat kun lällättelee ja sekoilee, vanhemmat miehet on herrasmiehiä ja osaavat kohdella naista kuin kukkaa kämmenellä. :)

Mua eniten tässä hommassa vituttaa kuitenkin muutama miehen kaveri. Ne yrittää koko ajan rikkoa mun ja miehen välistä kaveruutta keinolla millä hyvänsä ja saarnaavat sille että hänellä ei sais olla tunteita mua kohtaan ! mua taas ovat haukkuneet pikkupilluksi ja uhanneet vetää pataan, ellen jätä miestä rauhaan.. Tämä toinen kai näistä on ihastunut myös tähän mieheen ja kokee mut uhkana, mutta se on aivan varma että jos musta ja miehestä tulee pari niin en tule KOSKAAN antamaan anteeksi näille neideille niiden haukkumista syyttä suotta mua kohtaan tai väkivallalla uhkailua, se on aina väärin ja tietysti jos mua kohtaan väkivaltaa tehdään, kerron siitä heti miehelle ja myös ehkä poliisille ja ne kyllä laittaa nämä apinat kuriin. Mä en aio luopua mun miehestä tuollasen muutaman lehmän takia !!! mun omat kaverit on suhtautunu mieheen ihan hyvin, mutta pelkäävät vähän sitä koska mun miehellä on narkkarin menneisyys ja hän on istunut myös linnassa eri rikoksista. Itseäni tämä ei pelota koska mies on kuitenkin mua kohtaan ollut hellä ja hyvä, tuo on menneisyyttä ja kaikki meistä tekee omat virheemme tässä elämässä, on kohtuutonta rangaista niistä koko loppuelämää jos ei ole kuitenkaan mitään henkirikosta tehny...

Mulla on myös haaveita. Haluan mun lapset 20- ja 22-vuotiaana. Mies ois sillon 32v ja 34v. Ne ois hyvät iät meille molemmille. Oon aina halunnu nuorena äidiksi ja uskon että sekin haave ois helpompi toteuttaa vanhemman miehen kanssa, mutta ennen lapsia haluan kuitenkin seurustella useamman vuoden ajan joten sen takia olisi paras hetki aloittaa suhde nyt! Maximissaan olen kuitenkin valmis joustamaan muutaman vuoden ajan, jos mies ei vieläkään suostu alottamaan mun kanssa suhdetta kun oisin 18v ja hän 30v ja pitää edelleen mun ikää pelkästään ongelmana, eikä persoona tai mun ulkonäkö tai miten hyvin meillä synkkaa vaikuta hänen päätökseen niin se on sitten kengän kuva persuuksiin tälle äijälle ! .

16

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkutyttöhänolet

      Vaikka miehellä on pirimenneisyys niin järki on ainakin päässä siinä mielessä, ettei halua seurustella alaikäisen pikkutytön kanssa. Fiksu mies. Kun ei halua niin ei halua. Et sä voi häntä siihen pakottaa.

      • emmiiina-

        En tietenkään voi pakottaa, enkä haluakkaan häntä pakottaa mihinkään tai ylipäätään ihmisiä keitä rakastan. Pakottaminen mun mielestä ei oo missään asiassa mukava keino toista ihmistä kohtaan. Aina täytyis olla erilaisia ratkasuja.

        Se että sä nimittelet mua pikkutytöksi, on turhaa ja törkeää, koska tämä "pikkutyttö" asuu esimerkiksi jo omillaan, maksaa omat vuokransa (oppisopimus) ja hoitaa omat asiat kunnollisesti. :) vain tarvittaessa kysyy neuvoa vanhemmilta. Mun mielestä pikkutyttö ei oo enää semmonen ihminen joka kantaa vastuun itsestään ja elämisestään, osaa käyttäytyä asiallisesti muita kohtaan. :) Iällisesti jos mietitään pikkutyttöjä niin he ovat 0-12v, mä myönnän olevani teini mutta en tykkää sitä nimitystä käyttää koska se on enemmän haukkumasana, monet on esimerkiks silleen " vitun TeiniX! " niin ei se kamalan mukavalta tunnu, mielummin määrittelen itteni nuoreksi naisen aluksi. :)


    • jataassinätäällä

      EI KAI TAAS voi vittu nyt oikeesti, taas sama tarina, nyt oot vaan ite olevinas 16v. heitukka ettekä oo vielä seukkaan alkanut. :DDDDD

      Kuinka monta kertaa sun täytyy laittaa tää trollausjuttus tänne, eikö sulla riitä mielikuvitus keksiä mitään uutta. :/

      Muistaaks muut tämän saman, vai lukeeks täälä näitä enää semmoset, jotka on nähneet tan saman trollin ennenkin?

      • emmiiina-

        Tää ei oo kyllä trolli. Enkä ole tänne aikaisemmin kirjotellut. Sanon tämän nyt ensimmäisen ja viimesen kerran.


      • jataassinätäällä

        Tää on trolli, koska:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12245749/12v-ikaeroa-parisuhteessa----mielipiteita
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12284260/mita-ajattelette-16veesta-joka-on-28v-kanssa
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13456344/jos-tahtoisin-22-vuotiaana-34-vuotiaan-miehen--
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13475646/mielipiteita-meidan-perheesta-lt3
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13652667/eniten-satuttaa-ihmisten-ilkeamielisyys
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14366035/17v-ja-29v-parisuhde--mielipiteesi
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14366045/17v-ja-29v-parisuhde--mielipiteita-

        Että tälleen. Lopeta nyt jo tai vaiha edes tarinaas joskus. Haluisin lukee jatko-osan tälle mieluummin, oot viihteellinen.


    • poipeoie

      Voi lapsi hyvä... Ymmärrän että haluat miehen/pojan olevan vähän sinua vanhempi, mutta mitäs jos ainakin sinne 20 vuoden ikään saakka katsoisit vain max 5 vuotta vanhempia? On hyvin luonnollista, ettei kukaan järkevä aikuinen mies halua kanssasi suhdetta. Ja jos satutu löytämään miehen, joka haluaa suhteen teinitytön kanssa, ja jos suhteenne vaikka sattuisi kestämään vuosia, niin lopulta siinä käy niin, että huomaat kasvaneesi sellaisesta miehestä yli joskus 25-vuotiaana... Ei ole normaalisti nimittäin kypsynyt mies, jos haluaa teinin kanssa suhteen.

      On myös käytännön ongelmia: sinä et ole täysi-ikäinen, joten et voi tehdä kaikkea mitä mieskin. Sinun täytyy istua vielä koulussa, et voi mennä baariin, et saa ajaa autolla... Usko pois, lukuisat asiat aiheuttaisivat yhteisessö arjessa ongelmia. Ja tietenkin ne kaverit... Kenenkään uhkailu ei ole sallittua, mutta älä milloinkaan oleta, että miehen yksikään läheinen hyväksyisi liittoanne. Jos oikeasti välität, niin älä tyrkytä ressu itseäsi miehelle. Hän on kantansa sinulle jo sanonut.

      • emmiiina-

        Edelleen, en ole enää lapsi, enkä rupea tästä asiasta myöskään enää enempää vääntämään koska se ei johda muuta kuin turhanpäiväseen riitelyyn, mikä taas ei sitten tunnetusti johda mihinkään. :DDD tiedän kyllä itse mitä olen. En koe enää itseäni lapseksi, en ole kokenut useampaan vuoteen, joten muiden on myöskin turha nimitellä mua sellaseks ! Piste.

        Mä en päättäny rakastua tähän mieheen, niitä tunteita vaan tuli. Itsekkin olin aluks hieman epäileväinen että oiskohan tää suhde sittenkään hyvä juttu, mutta en niinkään miehen iän perusteella, vaan hänen taustojensa takia.. joten mua on ihan turha syyllistää rakastumisesta. Ja kyllä, sitä te teette. Koska te saarnaatte täällä mulle jatkuvasti.

        Kuten sanoin, pääasiassa mun poikaystävät onkin olleet vaan mua pari vuotta vanhempia ja sit yks 6v vanhempi, johon tutustuin yhteisen ystävän kautta. Tunteitaan kun ei vaan voi valita, olen tässä nyt valitettavasti sattunut huomaamaan sen! ja mä oon persoonana yleensä enemmän semmonen että elän tunteiden kuin järjen mukaan, en oo ihmisenä siis kovinkaan rationaalinen, mutta ei sekään väärin oo. Erilaisuutta pitäisi mahtua maailmaan.

        Mua hyvin paljon satuttaa se, että mun persoonalla ja ulkonäöllä ei ois väliä, niihin sitä rakastutaan, ei ikään. Ikään tarttuminen on yleensä turhiin lillukanvarsiin tarttumista. Joo ja minäpä olen sitten mielummin vaikka yksin kerta olen niin paska ja oksettava ja ällöttävä tapaus ettei kukaan järkevä mies voi haluta suhdetta mun kanssa !

        Asioista saa tehtyä kyllä ongelmia jos haluaa. Minä käyn töissä ja opiskelen myös samalla, no niin tekee moni 35-vuotiaskin nykypäivänä... Baariin meneminen ja ryyppääminenhän onkin todella tärkeä osa parisuhdetta (oon muuten päässy ala-ikäsenä baariin sisään) ja mies voi mun puolesta käydä omien ystäviensä kanssa baarissa, ei haittaa mua välttämättä jos en pääse mukaan. Autolla ajaminen on myös todella "tärkee" osa suhdetta... tiiätkö mitä, en välttämättä halua ikinä ajaa edes ajokorttia! ja ei aja moni muukaan nainen. Nämä ei siis oo mitään ylitse pääsemättömiä "ongelmia". :D

        Mitä tulee sitten noihin kavereihin, niin jos me aletaan miehen kanssa jossain vaiheessa seurustelemaan, meidän suhde muuttuu vakavemmaksi, syntyy myöhemmin lapsia jne. Niin sitten kun nämä kaverit jotka oli meitä vastaan, näkeekin että ohhoh noillahan toimiikin tuo suhde! nii siinä vaiheessa kun ne tulee häntä koipien välissä pyytämään anteeksi ja haluais meidän häihin tai ristiäisiin, niin ai että kun mä nautin siinä vaiheessa kun saan lyödä näitä ihmisiä vyön alle ... ! Mun ja miehen ei tarvitse antaa anteeksi heidän törkeetä käytöstään, eikä näillä ihmisillä tule koskaan olemaan mitään asiaa meidän elämään ikinä. Sitä saa, mitä tilaa. Meistä kumpikaan ei oo miehen kanssa käyttäytyny heitä kohtaan ilkeästi, joten me ei ansaita heidän puoleltaan ilkeilyä ja painostusta meitä kohtaan. Enkä minä voi sille mitään jos mies ei rakastakkaan tuota toista ämmää, hänen täytyy vaan hyväksyä sillon asia ja mennä elämässä eteenpäin. Ja jos nämä kaverit välittäis oikeesti miehestä niin ne ois huolissaan siitä että tuo painostaminen aiheuttaa miehelle stressiä ja voi laukasta uudelleen narkkaamisen. Mutta ei, heille on vaan tärkeetä päästä vittuilemaan ja saada oma tahto läpi ja se on heidän häpeä. Eikä tälläset ihmiset oo ees mitään oikeita kavereita ja myö ei tehdä muiden hyväksynnällä yhtikäs mitään .

        Ressu mä en myöskään ole, vaan tyytyväinen elämääni. Ootko sinä joku vanha haahka sitten, miltä tuntuu kun alan samalla tavalla nimittelemään ja säälimään?


      • edellinen

        Kirjoituksesi perusteella olet vielä hyvin lapsi. Samoin ikäsi perusteella. Muistan kuinka itsekin pidin itseäni hyvin pikkuvanhana sinun iässä. Muutin omillenikin 16v, tai oikeastaan 20v poikakaverin kanssa yhteen.

        Nyt olen 37v. Ymmärrän nyt hyvin, kuinka lapsi vielä kuitenkin olin. Se nuoruuden valtavan "rakkauden palon" suhdekin loppui kun olin 19v ja nyt ajatellen se ei mitään rakkautta edes ollut.😁 Elämä on opettanut, mitä rakkaus todella on.

        Se että et pidä itseäsi lapsena, ei siis ole merkki siitä, ettet enää olisi lapsi. Anna itsellesi aikaa.


    • PÄTKÄJÄTKÄ

      20v vanhempi nainen ei halua ollo sillein mun kaa ite oon 60v 130/159 12/5 JÄBÄ

    • periaatteiden_kunnioitus

      Se elämää jo kokenut mies ei varmaankaan halua enempää ongelmia elämäänsä, ja sekaantuminen alaikäiseen olisi juuri sitä: ongelma.

      Sinä vaikutat olevan luonteeltasi hyvin päättäväinen, uskot tietävästi loppuelämäsi suunnan jo nyt ja kykeneväsi ohjaamaan elämääsi juuri siihen suuntaan. Se saa sinut takuulla kuulostavaan vanhemmalta ja varmemmalta kuin mitä sinä todellisuudessa olet, ja mies varmasti tietää senkin.

      Ehkä hänellä on myös muita syitä olla panematta pökköä pesään noin nuoren naisen tunteille, ja ehkä hän ei ole valmis edes keskustelemaan niistä sinun kanssasi.
      No, koska toista ei voi käskeä elämään vastoi hänen omia periaatteitaan, on vain tyydyttävä arvostamaan häntä sellaisena kuin hän on ja hänen valintojaan sellaisina kuin hän ne sinulle ilmaisee.

      Jos olet niin ehdoton, ettet suostu olemaan pelkkä ystävätär, on reilua kertoa se hänellekin, jotta hän voi jatkaa omaa elämäänsä - hänhän on jo ilmaissut sinulle oman mielipiteensä seurustelusuhteen aloittamisesta mutta viihtyy seurassasi noin muuten.

      • emmiiina-

        Hei, mä en ensinnäkään teeskentele mitään vaan oon täysin oma itseni. Olen luonteeltani hyvin päättäväinen joo, mutta en todellakaan voi tietää loppuelämäni suuntaa tai kyetä ohjaamaan elämääni siihen suuntaan! Ei kukaan voi. Mistä minä voin tietää että oonko ees 5 vuoden kuluttua elossa? jospa mulle tulee syöpä, jospa mä törmään moottoripyörällä pahasti rekkaan, tai jospa huumeet on tehny miehelle niin pahaa vaurioo että hänen sydän pysähtyy 4v kuluttua...

        " Mulla on myös haaveita. Haluan mun lapset 20- ja 22-vuotiaana. Mies ois sillon 32v ja 34v. Ne ois hyvät iät meille molemmille. Oon aina halunnu nuorena äidiksi ja uskon että sekin haave ois helpompi toteuttaa vanhemman miehen kanssa, mutta ennen lapsia haluan kuitenkin seurustella useamman vuoden ajan joten sen takia olisi paras hetki aloittaa suhde nyt! Maximissaan olen kuitenkin valmis joustamaan muutaman vuoden ajan, jos mies ei vieläkään suostu alottamaan mun kanssa suhdetta kun oisin 18v ja hän 30v ja pitää edelleen mun ikää pelkästään ongelmana, eikä persoona tai mun ulkonäkö tai miten hyvin meillä synkkaa vaikuta hänen päätökseen niin se on sitten kengän kuva persuuksiin tälle äijälle ! . "

        Mä puhuin HAAVEISTA. Haaveet voi toteutua tai ne ei välttämättä toteudu. Haaveet on tehty muokattaviksi. Mä en esittäny mitään asiaa kivikovana totuutena. Joten minkä ihmeen takia vääristelet mun sanomisia?

        Mulla on ollut myös ihan tarpeeksi ongelmia jo elämässäni ja mä oon nähny ikäisekseni liikaa. Mun vanhemmat on eronnu, isä on ex-alkoholisti, äidillä kakssuuntanen mielialahäiriö ja hän hylkäs mut kun olin 7v, mut on huostaanotettu, mua on kiusattu. Mun oma elämäkin on ollu rikkinäistä, joten siitä syystä oon myös miehen sielunkumppani ja pystyn ymmärtämään sitä miten rikkinäinen hän on ollu kun sortunut narkkaamaan ja elänyt rikollista elämää. Yleensä meidänlaisia halveksutaan, koska ihmiset joilla on menny kaikki suht putkeen ja elävät semmosta hienohelma elämää, niin ei ne kykene ymmärtämään meitä, pitäis ite käydä samanlaista paskaa läpi jotta pystyy oikeasti tajuamaan !!!

        Haluan olla miehen ystävä, mutta ymmärtäkää se, että kun on rakkaudellisia tunteita toista kohtaan, niin se on tuskaa sillon olla pelkkä ystävä ja jos suostun 2 vuotta miestä venaamaan, eikä hän silti uskalla olla mun kanssa ja kykene näyttämään tunteitaan, niin mun on pakko nostaa sillon kytkintä, koska tuollanen tilanne ei oo oikein ketään kohtaan ja mä oon todella kärsivällinen jos oon valmis antamaan miehelle muutaman vuoden aikaa, kun jotkut ei jaksais enää ees 2kk... eikä kenenkään tarviis ees semmoseen ryhtyä. Mutta mä ryhdyn, koska rakastan. <3


    • samatarina

      hei pikku huora montako miestä jo oli sulla
      kastroida sua pitää,

      • emmiiina-

        Mä en oo huora, koska en oo ikinä myyny ihteäni. Tällästä huorittelemistakin joutu kestää jo ylä-asteella jos on avoimesti seksuaalinen, sellanen on naisen osalta vielä tänäkin päivänä tabu, mutta mä en tajuu miten sä kehtaat nimittää etenkin teini-ikäistä huoraks ja vielä ilman syytä? Etkö tajua miten paljon se sattuu aikuiseenkin, niin laitat nuoren kestää vielä samanlaista.


    • trollillevastaatte

      TÄÄ ON TROLLI, ettekö tajua? Tämä sama vetää tuota samaa tarinaa tänne koko ajan, tasaisin väliajoin. Älkää vastailko sille.

    • IlIlI

      Ei kande jatkaa jos jätkä ei haluu alkaa seukkaan. Rankkaa roikkuu sellasessa joka ei vastaa tunteisiin. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe