muna kutistuu kun menen kavereiden kanssa saunaan

kaikkinimetonvarattu

aina kun esimerkiksi partio leirillä olen menossa saunaan munastani tulee äärimäisen pieni. tämän takia yritän aina vältella samaan aikaan muiden kanssa saunomista ette minua haukuttaisi pienen munani takia joka ei oikeasti ole pieni kun tuntuu että aina kun on muita poikia samaan aikaan suihkussa/saunassa muna pienenee

olen 14 onko 7,5 cm muna normaali ja pystyssä 12,5-13cm

38

4651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bueno18

      Suotta välttelet muiden kanssa saunomista.. munia on eri kokoisia ja mallisia, eikä stondiksen kokoa voi päätellä levossa olevan munan perusteella. Joillakin kasvaa enemmän ja joillakin vähemmän, joillakin on iso lepotilassa ja joillakin pieni.

      Mietiskele suihkussa ja saunassa jotain muuta kun omaa munaa..

      Peniksesi koko on aivan normaali.

      Itselläni on pieni lepotilassa mutta keskivertoa suurempi stondiksessa. Kääntyy myös hieman oikealle ja alaspäin.

    • kaikkinimetonvarattu

      Mutta mun muna on ihan ryppyinen ja kärki on ihan sininen.

      • kaikkinimetonvarattu

        minä en ole tuota kirjoittanut


    • kaikkinimetonvarattu

      Ainii ei mulla oo munaa.

    • Se tarkoittaa että et ole homo, huolestuttavaa olisi jos se kasvaisi poikien kanssa saunassa.

      • VELMIESJABRU

        Meillä armeijassa YHELLÄ Vepsäläisellä oli muna aina puolijäykkänä kun saunottiin...


      • kaikkinimetonvarattu

        mutta mikset se pysy normaalina silloin?


    • kaikkinimetonvarattu

      Tykkään silti vaan pojista.

      • kaikkinimetonvarattu

        ei tarvitse tulla toisten käyttäjä nimillä tänne kirjottelemaan vitun apina.

        en nimittäin tykkää pojista


      • Anonyymi
        kaikkinimetonvarattu kirjoitti:

        ei tarvitse tulla toisten käyttäjä nimillä tänne kirjottelemaan vitun apina.

        en nimittäin tykkää pojista

        Minä tykkään isomunainen mies. Miehellä pitää olla isot Munat muuten ei osaa tehda töitä ei saa palkkaa. Pienimunaiset miehet ei osaa juoda viinaa ja panna naisia persseeseen. Sitävarte Suomessa on sauna jotta miehet voivat mitata muniaan ja nauraa pienimunaiset miehet ulos saunasta. Saunassa pitää kusta lauteille. Haluan kusta naisen päälle saunassa


    • toivotaannn

      On tuo pieni. Mutta luultavasti kasvaa vielä... toivottavasti.

    • Matias13

      Hei!! Miten se voi pienentyä, eikö se yleensä kun on poikien kanssa saunassa niin se kasvaa kun se jäykistyy. Mulla ainakin 5cm pippeli jäykistyy kun oon kaverin luona saunassa. ja se on silloin 9cm. Onko hyvän kokonen???

      • Pr0tip

        Moi! On ehdottomasti!! Kysy seuraavalla kertaa, haluaisiko kaveri ottaa^2 .


    • Isokikkelo

      Iha vitun pieni mul o 17 ja samanikänen nauraisin varmaa heti saunomisen jälkee su munalle

    • EiSeOleSenteistäKiinni

      En oikein ymmärrä tota jatkuvaa vittuiluja niitä kohtaan joilla on pienempi kyrpä kuin itsellä. EN koskaan halua toista jätkää halventaa ja sen itsetuntoa alentaa jollain noin turhalla jutulla. Sinä "kaikkinimetonvarattu" tulet hiton hyvin toimeen peniksesi kanssa. Se on vain yksi tie onneen. Tyttö arvostaa sittenkin Sinussa paljon jotain muuta kuin muutamia senttejä haaroissasi. Luoja on varustanut minut hyvällä keskikoolla (5 x 16), joten ei minulla ole ongelmia sen suhteen. Joskus vain olen katunut sitä jälkeenpäin, etten ole aina osannut sitä käyttää riittävän taitavasti, joten opettele Sinä se taito.

      • kaikkinimetonvarattu

        kaikkinimetonvarattu nimellä haukkuvia kommenteja laittava on joku joka käyttää minun nimeä.
        olen hetero en tykkää pojista.


      • VELMIESJABRU

        Niin,turha se on munan pituutta syyttää.Akat aina ajattelee kokonaisuutta 18 /5.5 CM ei kuulkaa aina kelpaa...mullakin on niin suuri nenä,että aina japanilaisen tytön sais tyydyttävä nuolemaan tavaraa.toki japsitytötkin tykkää, jos sirot varpaat ottaa suihin ja PUSSAILLee reisien sisäpintoja,sitten PILLUA ja ihanasti tyrkkää paksun kalun kokonaan tytön sisälle... kyllä paksu tytölle maistuu...


      • VELMIESJABRU

        kysymys ei oikeestaan oo siitä,vaan kiusatuksi pojalla saattaa olla se koulun suurin.Pilkkaatte ja haukuttu sitä.Teillä on itsellä kaikki,isällä 500 bemu,ja äidillä 300 bemu kauppakassina. Itsellä pikku kasvamaan alkava kikkelin.Ei uskalla kysyä...jos kysyy,onko normaali, isi vie...tenniksen golf-make opetukseen...


    • PIKKUNEVIKKELÄ

      Mitäs isolla tekee jos ei seiso parempi on pieni ja vikkelä

    • kouluuimari13vee

      Eikö se olisi huolen aihe, jos alkaa seisomaan, kun et ole homo tai homopoikien kanssa.
      Uskon et siellä partioporukassa, kun on useita poikia saunassa, niin jollain peräti seisoo ja usealla on puolijäykkänä.
      Kuinka pieneksi sulla menee ?
      Minulla usein vähän jäykistyy ja olen nähnyt luokkalaisilla täydessä seisokissa ja silloin alkaa toisillakin seisomaan. Eikä siitä kukaan mitään muuta sano kuin onpa komia, iso tai jotain sellaista.
      Minun n.8.5-9cm velttona ja kovana 11-12cm.
      Tietysti kylmässä vedessä kutistuu kai 5cm mittaiseksi.

      • kaikkinimetonvarattu

        pieneenee välillä noin 2cm ja jos on uimahousut jalassa niin on vaan sellane silee kohta sillon ku on kutistunu


      • kouluuimari13vee
        kaikkinimetonvarattu kirjoitti:

        pieneenee välillä noin 2cm ja jos on uimahousut jalassa niin on vaan sellane silee kohta sillon ku on kutistunu

        Siis n.2cm ja vieläki siitä pienempi ? Aika pieneksi kutistuu jos sulla on muuten 7.5cm, meitsillä kun kutistuu nii se sojottaa eteenpäin ja näyttää et seisosi ja ei se mua haittaa yhtään, Nyt tulee mökille mukaan pari kaveria ja saunotaan ja uidaan koko viikonloppu ja varmasti meillä jokaisella kutistuu silloin on ainakin ennen ja leikkiä siitä minun sojotuksesta olen kuullut aikaisemmin ja olen antanut kavereiden kuulla heidän kaluista.
        Oletko kokeillut lämmittää kalua kun kutistuu esim hieronut palleja tai munaa, mulla sulaa ainaki silloin ja palautuu normaaliksi jos teen liian kaun alkaa seisomaan.
        Ainaki uimahalleissa näkee ukkoja jolla on kutistunut kalu ja se sojottaa eteen ja taitaa olla aika yleistä tuo kutistuminen.
        Älä välitä siitä jos kutistuu sano vain kyllä se kasvaa kun jäykistyy.
        Sulla on vain ujo kalu.


      • samajuttu

        Oon 14 ja itellä on vähän samaa ongelmaa. Varsinkin urheilun jälkeen on supistunut pieneksi. Ruukaan vedellä esaria muutaman kerran eestaas ja vähän lerputtaa ennen kun meen suihkuun muitten kaa. Se auttaa ja sen jälkeen se on lähes normaalin kokoinen. Liikaa ei pidä vedellä. :D


      • mikko13v
        samajuttu kirjoitti:

        Oon 14 ja itellä on vähän samaa ongelmaa. Varsinkin urheilun jälkeen on supistunut pieneksi. Ruukaan vedellä esaria muutaman kerran eestaas ja vähän lerputtaa ennen kun meen suihkuun muitten kaa. Se auttaa ja sen jälkeen se on lähes normaalin kokoinen. Liikaa ei pidä vedellä. :D

        Tänään kahdella pojalla oli kalu kovana kun urheilun jälkeen oltiin suihkussa.
        Olen 13v ja kaverit saman ikäsii. Oli ihan kivaa katsoa mulla meinasi kans alkaa seisoo


      • yxboi8lta

        Wautsi. Sä oot just kuin mä. :D Mä oon tehny tääl kyselyn "Kysymys pojille" mihin oon saanu muutamii vastauksii. Sun vastaus ois ollu yks parhaista. Tosi kiva että on muitaki joista on kiva katella kaverien stondiksia. ;)


      • yxboi8lta

        Sori, se mun kyssäri oli: "Pojille kysymys" :D


      • tuomo12v

        Luettiin kaverin kanssa näitä ja se sano et sillä seisoo ja olisi kiva nähdä minun kalu mulla seiso muuten kanssa. Se sano et saako puristella mun pyllyä ja kohta se runkkasi minua mälläsin sen sormille, ei tuntunut pahalta ku se puristeli mun pyllyä
        ollaan 12v ja sen eno on ottanut siltä suuhun
        mennään tänään sen enon luokse saa nähdä mitä sitten tapahtuu kun haluan sen enon imevän minua haluttaa myös kokeilla miltä tuntuu panna kaveria ja olen valmis antamaan sen panna myös ja sen eno saa panna jos sillä ei ole liian iso kulli.
        mun kulli 13cm kaverilla 13,5cm


      • nomraali

        Oot kyllä kova keksimään.


      • Anonyymi
        tuomo12v kirjoitti:

        Luettiin kaverin kanssa näitä ja se sano et sillä seisoo ja olisi kiva nähdä minun kalu mulla seiso muuten kanssa. Se sano et saako puristella mun pyllyä ja kohta se runkkasi minua mälläsin sen sormille, ei tuntunut pahalta ku se puristeli mun pyllyä
        ollaan 12v ja sen eno on ottanut siltä suuhun
        mennään tänään sen enon luokse saa nähdä mitä sitten tapahtuu kun haluan sen enon imevän minua haluttaa myös kokeilla miltä tuntuu panna kaveria ja olen valmis antamaan sen panna myös ja sen eno saa panna jos sillä ei ole liian iso kulli.
        mun kulli 13cm kaverilla 13,5cm

        Ookko markoboy


    • Sullahan on ilmiselvästi joku pilitauti jutska!!

    • jdjdkkd

      Ei se mitään mutta penis on aika pieni mutta se vielä kasvaa

    • ljfgjkl

      Vähä on outoo. Mulla tapahtuu saunassa just päin vastoin, se pitenee ja meinaa väkisin nousta pystyyn vaikkei ees mieti mitää seksijuttui. Samaa oon huomannu monella muullakin.

      • VELMIESJABRU

        Se Vepsäläinen meinas ihan ruveta naistenmiehex,meille tuli nyökkäsi.Toisex jäi.


    • äläjännitä

      Tuo saattaa olla vain joku psyykkinen juttu sillee että jos pelkäät jonkun katsovan sun munaa ja pelkäät että se sanoo siitä jotain negatiivista, niin sun keho reagoi siihen suojautumalla samalla tavalla kuin kylmä vesi supistaa verisuonia. Nuo sun kertomasi munan mitat on ihan normaalit 14-vuotiaalla joten ei sulla oo mitään syytä häpeillä sun munaa. Tuossa jo näytti olevan hyviä neuvoja että kun vähän hierot sitä eli "lämmität" sitä ennen kun meet saunaan tai suihkuun niin sen koko tulee normaaliksi.

    • Anonyymi

      Me kerimäellä tarkastetaan aina miehen Munat kun mennään saunaan. Mies kun menee saunaan ovella pitää näyttää Munat jos ne on Isot saa mennä lauteille jos Munat ovat pienet kaikki alkaa nauraa ja mies menee pois

    • Anonyymi

      Sama. Stondiksessa on ihan normaalin kokoinen mutta saunassa kutistuu aina muutaman sentin mittaiseksi nysäksi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe