Sup-lautailijat

vetelähousut

Voiko tyhmemmän näköistä touhua olla. Tuntuu enemmän egon pönkitykseltä, kuin aidolta lautailulta. Sup-lautailijat näyttävät heikko itsetuntoisilta ihmisiltä, joilla kova tarve pönkittää egoaan, seuraten viimeisimpiä trendejä näkyvimmillä paikoilla. He ajattelevat enemmän sitä, mitä muut heistä ajattelee. Heikko itsetuntoinen henkilö kokee olonsa kai paremmaksi, kun saa esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Valitettavasti tuo sup-lautailu näyttää ulkopuolelta katsottuna lähinnä naurettavalta uusavuttomalta amatööripelleilyltä, kun ei se styroksinpala edes kulje mihinkään. No, eipä heikkoitsetuntoisista uusavuttomista nahjuksista muuhun olisikaan, eivät saa varmaan edes vesijettiä käyntiin, kun eivät ymmärrä miten moottori toimii. Sellaisten onkin parempi pysyä styroksinpaloilla kellumassa, mieluummin pois tosimiesten tieltä.

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastajalaulaja

      Mitä itse harrastat? Millainen on kuntosi? Itse en ole suppaillut, mutta katsellut ihaillen suppailijoita soutustadionilla, kun olen osallistunut yhteislauluiltoihin.

      Itse olen keski-ikäinen vähän liikkuva nainen ja olen miettinyt, että tuskinpa kestäisin SUP-laudalla ja hauikseni olisivat varmaan hetkessä hapoilla, kun koettaisin vastatuuleen ja aallokkoon päästä laudalla meloen.

      Eli ihan näin aikuisen naisen näkökulmasta: kaikki liikunta kannattaa, se on henkivakuutus vanhuuden varalta. Liian moni soutustadioninkin seniori- (tai jopa keski-ikäisisitä) laulajista on sitä kuntotasoa, että soutustadionin portaat nousu on horjuvaa ja haparoivaa. Motoriikka ei toimi, ja lihasmassaa on menetetty. Eli kannattaisi vaikka suppailla nuorena liian netissä istumisen sijaan. Se on taatusti kunnolle ja toimintakyvylle hyväksi.

    • pumppaapumppaa

      Ootteko koskaan nusasseet suppilaudan päällä? Vaatii muuten tasapainoa tai muuten tulee tavallista kosteempaa nusailua :D

    • edrrjnymty

      Alhaisen itsetunnon pönkitystä on muiden haukkuminen puskista.

    • Anonyymi

      Moni asia näyttää heikkolahjaiselle kovin monimutkaiselta. Sup-lautailu on mukavaa yhdessä tekemistä ja hyvää ja terveellistä kuntoliikuntaa. Monihan on ymmärtänyt myös tämän lajin hienouden.

    • Anonyymi

      Koittakaapas nusasta supmlaudan alla.

    • Anonyymi

      Aikoinaan mökille oli ajautunut vanha surffilauta. Sain idean: otin kajakin kaksipäisen melan ja pilkkijakkaran. Kun vetelin sillä kaislikossa sain kaikkien ivan ja kylähullun maineen vaikka laitteella meni jalkoja puuduttamatta melkoista haipakkaa nykyisiin pelle-välineisiin verrattuna. Kyllä on alas vajottu ja paskasta hupsuille muoti tehty!!!!

    • Anonyymi

      Koittakaapas sontia suppilaudalta veteen,kokeiltu on.

    • Anonyymi

      Kovasti pienestä asiasta näytät saaneesi ärsytyskynnyksesi ylittymään. Oletkohan ihan kunnossa, noin henkisen tasapainosi kanssa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe