Aamutv, aloitusaika ärsyttääääääääääää

Töllöttäjä

Eikö ketään muuta ota pannuun nämä aamutvn aloitusajat? Normi työssäkäyvä ei paljoa kerkiä nähdä. Uutiset nippanappa. Muistanko väärin, että alkuaikoina lähetys alkoi 5.30? Ainakin klo 6.00 alkoi jossain vaiheessa. Nyt seiskalta.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duunarinelli

      Minua työssäkäyvänä ottaa päähän, usein olisi hyviä aiheits. Mutta ei muuta kuon Suomi nousuun ja töihin.

    • NäinMeillä

      Tallentava boxi ja katsoo illalla?

      • 05-00

        Kuka hullu aamu -tv.tä illalla katsoisi? Kyllä tuo lähetys saisia alkaa klo:05.00


      • VHSvapautus
        05-00 kirjoitti:

        Kuka hullu aamu -tv.tä illalla katsoisi? Kyllä tuo lähetys saisia alkaa klo:05.00

        Katsoo 05:00 edellisen aamun tallenteen, 22 tunnin siirros. Luulisi jo ihmisten oppineen että netistä näkee tuoreimmat jutut. Kuinka monta kertaa menetät jotain oikeasti jos katsot päivän viiveellä. VHS nauhat vapautti aikasidonnaisuudesta jo kauan sitten, ihan itse saa päättää tallentavien digiboksien avulla milloin mitäkin katsoo. Jospa ei katsoisi suorana mitään niin ei tuhlaisi aikaa. Tallenteelta katsoessa voi hypätä nopeasti turhien juttujen yli.


    • hkhkgkgj

      Duunareille ei kannata satsata lähetysaikaa vaan myöhäisemmälle toimistoväelle tulee selväksi.

      • 5.30

        Menet 8:ksi töihin. Heräisitkö 5.30 päästäksesi katsomaan aamu-tv:tä?


      • Gaibola
        5.30 kirjoitti:

        Menet 8:ksi töihin. Heräisitkö 5.30 päästäksesi katsomaan aamu-tv:tä?

        Minä en mene enään toihin lainkaan, kun olen eläkkeellä. Meitä aamunvirkkuja on kuitenkin melko paljon, ja aamuisin ei ole juurikaan muuta puuhaa kuin television katsominen, mutta kun ei sieltä tule oikeata ohjelmaa, enkä ainakaan minä jaksa noita rahankerjäys ohjelmia katsoa.


      • 5.30
        Gaibola kirjoitti:

        Minä en mene enään toihin lainkaan, kun olen eläkkeellä. Meitä aamunvirkkuja on kuitenkin melko paljon, ja aamuisin ei ole juurikaan muuta puuhaa kuin television katsominen, mutta kun ei sieltä tule oikeata ohjelmaa, enkä ainakaan minä jaksa noita rahankerjäys ohjelmia katsoa.

        Tuolta Ikäluokkasi keskusteluista voisit saada ajankulua. Toimii myös aamuyöllä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/ikaryhmat


    • ruotsinmatkaaja

      SVT:n aamuteevee alkaa kesäisinkin klo 6, mutta suomalaiset toimittajat eivät jaksa herätä niin aikaisin.

      • Aikaeron_uhri

        Meillä on silloin kello jo seitsemän, joten eipä auta. Sinällään ihan kiva vaihtoehto.


    • otanosaatodella

      Toimittajathan usein valittaa myös toisella kanavalla, kun pitää herätä aikaisin, onko se katsojan syy.
      En katso aamulla, kun noin pitää toimittajan elämää huonontaa, kun minä saan nukkua seitsemään, muta toimittaja joutuu jo yöllä heräämään, siksi tunne syyllisyyttä.
      Myös tänä aamuna jälkipörssissä, oli juttua kun kaikki haluaa Helsinkiin muuttaa, joten eikös olis hyä ,et Helsingin lähellä on myös Vantaa ja Espoo eli muuttakaa sinne, lyhyt matka Helsinkiin.

    • Kun_aika_vaan_ei_riitä

      Aamu-tv aloittaa nyt klo 6.30 ja teksti-tv:ltä näkee nopeasti aamullakin tärkeimmät uutiset. Suomi on etuajassa muuhun Eurooppaan nähden, joten kovin paljoa ei uutisia ole heti aamusta nähtävillä, ellei ole kiinnostunut Trumpin viimeisimmistä möläytyksistä. Kännykällä tai tabletilla voi katsoa uutiset milloin vain, joten ei pidä roikkua perinteisessä tekniikassa iät kaiket..

    • Zipizöveinau

      Minua ärsyttää että niillä on vartin kestävät uutiset aina puolen tunnin välein, eli vartin uutiset vartin välein. Erittäin turhauttavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe