Aina ylimääräinen

Enkerr0

Kaikilla muilla meidän luokan tytlöillä on se paras kaveri .mulla ei oo ketää .No on mulla parempi asema tietty ku kiusatuilla .mut tuntuu aina siltä et mua ei kaivata .Mun harrastuksistakaan ei oo tullu kavereita .Mul ei oo ketää jolle puhua vähän yksityisempii juttui .Sentakii mul on ollu 3vuotta eräs asia joka on painanu mun mieltä mut en voi puhuu kellekään kaverille ku mul ei oo yhtään kaverii jolle puhua .Pari töissä kukaan ei oo mun pari .Teen ne usein yksin tai meen 3 mukaa.On sellainen tyyppi joka yrittää olla pirtee mut oikeesti en oo sellanen .

17

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika2001

      Sama ongelma. Ainoo vaa et Oon poika.

    • Nimbero22

      Oot pirtee, muttet oo onneks.

    • veio3

      Niin, kyllä se elämä niinkin menee. Se näyttäisi jostain syystä olevan joidenkin osa, johon syitäkin saattaa löytyä mutta ei ne syiden tietämiset lopulta paljoa lohduta.
      Tärkeämpää on se ettet lähde tekemään muiden hyväksynnän saamiseksi ihmeellisiä asioita joita et muuten tekisi. Asutko maaseudulla vai kaupungissa.?
      Mielelläni auttaisin mutta ei siihen taida olla mahdollisuuksia näiden "linjojen" kautta.

    • Älä huoli, kyllä siihen yksinäisyyteen lopulta tottuu. T: yli 3 vuotta yksin ollut tyttö.

      • yksin._

        Mulla on sama. Kyllä siihen tottuu mutta turhaan varmaa esität pirteetä. Joskus vuosi sitten vielä tein niin mut sitten lopetin. Kyllästyin pirteytee


      • veio4

        Kuinkahan pitkät välimatkat meillä on. Voitais nähdä jossain kaikki tämän palstan yksinäiset.


    • Yritä tutustuu muittenkin luokkien ihmisiin?

    • Hei
      On raskasta jos täytyy koettaa olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Uskon, että olisit ihan riittävä ja kelpaava omana itsenäsi. Ei pirteys ole ainoa kiva luonteenpiirre. Rauhallisuus, hyvät kuuntelutaidot ym. ovat arvostettavia piirteitä ihmisessä.
      Jospa olisit vain ihan sellainen kuin olet ja lakkaisit tavallaan yrittämästä muuta. Voi olla, että tilanteesi muuttuisi jo ihan sitä kautta.
      Oletko ajatellut puhuvasi jollekin luotettavalle aikuiselle? Kolme vuotta on tosi pitkä aika hautoa mieltä painavaa asiaa yksin. Tahtoisin rohkaista sinua menemään juttelemaan vaikka kuraattorille, terkkarille tai ihan vaikka kummitädille tai peräti omalle äidille..

      Vaikka nyt ajattelisit ettei sinulla tule olemaan läheistä ystävää, se ei ole totta. Olen varma, että aika helpottaa tilannettasi. Uskon, että tulet vielä saamaan läheisiä ihmisiä, jotka arvostavat ja rakastavat sinua juuri sellaisena kuin olet.

      Valoa ja toivon säteitä elämääsi!

      Pappi Elisabet

      • SamakuinAp

        Kukaan ei arvosta hyvää kuuntelu taitoa jos et ole ensin ollut huono kuuntelemaan


    • 14vtyttöö

      Miltä paikkakunnalta oot? Voit tulla juttelee mulle snäpissä jos haluat:) Oon pian 14v tyttö pohjoispohjanmaalta.

    • Itkupilli.99

      Mulla sama, kukaan ei kaipaa eikä välitä musta millään tasolla. Mulla ei oo kavereita ei ees tuttavia joiden kanssa puhua säästä. Tämmöistä tää on, koitetaan molemmat vaan totutella elämään näin.

      • Voi Itkupilli!
        Ei tuollaiseen voi eikä pidä tottua. Jokainen kaipaa ihmisiä lähelleen, kuulluksi tulemista ja sitä, että voisi yhdessä jakaa tätä elämäksi kutsuttua mysteeriä. Kertoisitko (jos tahdot) hiukan enemmän itsestäsi niin koetan auttaa jos suinkin voin.

        Lämmöllä
        Pappi Elisabet


      • Itkupilli.99
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Voi Itkupilli!
        Ei tuollaiseen voi eikä pidä tottua. Jokainen kaipaa ihmisiä lähelleen, kuulluksi tulemista ja sitä, että voisi yhdessä jakaa tätä elämäksi kutsuttua mysteeriä. Kertoisitko (jos tahdot) hiukan enemmän itsestäsi niin koetan auttaa jos suinkin voin.

        Lämmöllä
        Pappi Elisabet

        Olen 17v tyttö ja kuten kerroin olen yksin. Ei ketään voi pakottaakaan kaveriksi. Kukaan ei kiusaa mutta ei kukaan halua mua mihinkään mukaan myöskään. Oon kai liian erillainen.


      • Hei

        Olet oikeassa ettei ketään voi pakottaa. Kiinnostaisiko sinua seurakunnan nuorten toiminta? Siellä yleensä saa kavereita ja saa olla sellainen kuin on, hyväksytään kaikenlaiset ihmiset.

        Pappi Elisabet


      • Itkupilli.99 kirjoitti:

        Olen 17v tyttö ja kuten kerroin olen yksin. Ei ketään voi pakottaakaan kaveriksi. Kukaan ei kiusaa mutta ei kukaan halua mua mihinkään mukaan myöskään. Oon kai liian erillainen.

        Minulla sama tilanne.


      • gröntHei

        EsupsTill 26.12 sinä olet itse IDIOOTTI!!
        Tämä sivu ei ole sinulle. Ja pappi Elisabet du är bäst.


      • EsupsTill21.12
        gröntHei kirjoitti:

        EsupsTill 26.12 sinä olet itse IDIOOTTI!!
        Tämä sivu ei ole sinulle. Ja pappi Elisabet du är bäst.

        Vetäsit sitten nimeni perässä olevan päivämäärän väärin. Ykkönen ja kutonen on aika kaukana toisistaan missä tahansa näppäimistössä. Oletko sokea, autisti vai tyhmä?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe