Halvan auton hakeminen

dsaoijpewgrwergwer

Mikä on hintaluokaltaan halvin auto, joka kannattaisi lähteä hakemaan esim. Saksasta? 2000 €? Jos ajattelee että käy muuten vain harjoituksen ja mielenkiinnon vuoksi, niin minkä hintaluokan auto tulisi kuluineen Suomeen samaan hintaan mitä kyseinen auto maksaisi Suomessa?

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lexus251

      Vertailemalla Suomen hintoja,matkakulut,mahdolliset yöpymiset,polttoaine,onhan niitä kuluja,mutta jos tekee lomamatkan ja takaisin tullessa tuo auton,niin onko hinnalla väliä?

    • halvinauto

      Ilmaisenkin auton haku kannattaa, kun tekee sen lomamatkan yhteydessä. Jos siis tarvitsee sitä autoa jonka käy hakemassa.

    • kyrpäpää29

      Niin niin mutta kun kysymys oli että minkä hintainen auto kannattaa hakea että loma on tacallaan ilmainen, eli auton hinnan erotus on matkakulut yms. Vadtatkaa.

      ps. Haistakaa paska !

      • nimime

        Ei tuohon ole olemassa mitään oikeaa vastausta. Se riippuu, että minkälaisen auton ostat sieltä. Hyväkuntoisen ikäisekseen kalliin tai sitten halvalla jonkin raadon jota joudut heti korjaamaan. Joitakin automalleja ei kannata tuoda ollenkaan kun ovat kaikkien kulujen jälkeen kalliimpia kuin Suomesta ostettuina. Lisäksi niitä matkarahoja ei saa ihan heti hyötykäyttöön kun niiden verovalitusten käsittely taitaa kestää jonkin aikaa.

        Niin, että haista itse!


      • weårg0jipwgerg14
        nimime kirjoitti:

        Ei tuohon ole olemassa mitään oikeaa vastausta. Se riippuu, että minkälaisen auton ostat sieltä. Hyväkuntoisen ikäisekseen kalliin tai sitten halvalla jonkin raadon jota joudut heti korjaamaan. Joitakin automalleja ei kannata tuoda ollenkaan kun ovat kaikkien kulujen jälkeen kalliimpia kuin Suomesta ostettuina. Lisäksi niitä matkarahoja ei saa ihan heti hyötykäyttöön kun niiden verovalitusten käsittely taitaa kestää jonkin aikaa.

        Niin, että haista itse!

        No vittu, perkele vittu.

        Sanoj o kannataako !? 1 !??!
        muinä mene ostamaan sakasta auton 1!!!1 muttak annattaako!!!

        HAisTAKAA pAska Kaikki !!1

        ps... pahoittelen ki rjoitus vieheitä ku oon nii perkeleen kännisä!!!
        Haistakaa paksa!!!


      • tähmitähäh
        weårg0jipwgerg14 kirjoitti:

        No vittu, perkele vittu.

        Sanoj o kannataako !? 1 !??!
        muinä mene ostamaan sakasta auton 1!!!1 muttak annattaako!!!

        HAisTAKAA pAska Kaikki !!1

        ps... pahoittelen ki rjoitus vieheitä ku oon nii perkeleen kännisä!!!
        Haistakaa paksa!!!

        Haista ite! No mieti vittu itse. Paljonko voit säästää 2000€ autosta? Häh! Vittu joo! Täh!
        No kannattaako mitä?
        No ei kannata vittu!
        Mitä?
        Haista vaikka mikä!


      • jaipoijpworegjpwoe
        tähmitähäh kirjoitti:

        Haista ite! No mieti vittu itse. Paljonko voit säästää 2000€ autosta? Häh! Vittu joo! Täh!
        No kannattaako mitä?
        No ei kannata vittu!
        Mitä?
        Haista vaikka mikä!

        Vittu että alkaa vituttaa.

        Kannattaako se auto hakea vai ei?

        Haistakaa PASKA kaikki!
        Vittua


      • ostarellu.et.palellu

    • NäinMulleKävi

      No ihan halpaa autoa ei kannata tuoda missään nimessä voitto mielessä, kun pelkät verot ja maksut tekee ison summan. Lisäksi hinta riippuu ajatko auton itse Suomeen vai kuljetutatko jollain liikkeellä, joka perii siitä maksun. Omalle ajalleen ja vaivoilleen jokainen laskee jonkun hinnan, toisille matka on lomaa ja toisille työtä. Joku yöpyy autossa ja toinen neljän tähden hotellissa. Yksi ajaa yhtä päätä Saksan halki suorinta reittiä Suomeen ja toinen lomailee ja katselee maisemia.

      Kannattaa selvittää nuo maksut sekä Saksan että Suomen päässä ja laatia budjetti kattaen matkakulut ja auton hankintakulut. Sitten viettää useampi tunti netissä selaillen autoscout.de ja mobile.de sivustoja vertaillen hintoja suomenhintoihin.

      Ylimääräisiin yllätyksiin (renkaat, huollot, varusteet) pitää varautua: tuontiautoissa ei tyypillisesti ole nastarenkaita, lohkolämmintä eikä talvihuoltoa tehtynä.

      Sitten riippuu, haluatko tuoda itsellesi käyttöauton vai tavoitteletko vain voittoa autokaupoillasi.

      Yksi vinkki on mulla antaa: älä tuo sellaista autoa/mallia/merkkiä, joka on harvinainen Suomessa, ellet tiedä, mitä teet. Alkaen tullin veropäätöksestä päätyen varaosiin ja korjauskustannuksiin nuo harvinaisuudet on varsinaisia rahareikiä puhumattakaan siitä, että niistä ei tahdo päästä eroon rahallakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe