Kuunteletko musiikkia, kun olet koneella?

VegaanVogaanVägään

Kuunteletteko radiota tietokoneella samalla, kun kirjoittelette palstalle tai teette töitä?

Mitä kanavia kuuntelette?

Minä valitsen Radio Vega tai Radio Mondo, kun haluan ja voin kuunnella.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

      En pahemmin musiikkia, hyviä asia ohjelmia sängyssä pitkällään silmät kiinni, areenasta löytyy aiemmin esitettyjä, musiikkia taustalla jotain touhutessa sekin sopii.

    • Joskus radiota (Ylexää), suurimmaksi osaksi spotifyta. Välillä on kivaa nauttia omista listoista, joskus on kivaa löytää uutta. Tänään oli mun onnen päivä, törmäsin Kaleoon, tässä Way down we go. Tässä heilunut sen tahtiin jo muutaman kerran.

      Se vähän harmittaa, kun löydän jonkun hyvän kappaleen, tulee soitettua sitä nonstoppina n. 6 tuntia, jonka jälkeen se ei aina enää kiinnosta. Tää taitaa olla sellainen joka kestää huomennakin.

      https://www.youtube.com/watch?v=0-7IHOXkiV8

    • reppuriika

      Aika usein minulla on taustalla musiikkia. Kuuntelen myös RadioDeitä, Studio24 ja voi se radiokin soida vierellä.

    • ent.siivoojaparka

      Jotain rutiinihommia tehdessä pystyn kuuntelemaan musiikkia. Mutta silloin myös kuuntelen sitä samalla. Lukiessa ja kirjoittaessa en pysty keskittymään molempiin, tekstiin ja musiikkiin. Ne häiritsevät toinen toistaan.
      Vanhemmalla likallani oli se kadehdittava taito, että hän pystyi läksyjä lukiessaan samalla kuuntelemaan musiikkia ja laulamaan siinä mukana. Silti, kun kuulustelin hänen läksynsä, niin kyllä hän oli lukenut ne ja tiesi mitä niissä luki.
      Taustamusiikkina en halua musiikkia soittaa, enkä kuulla. Silloin se on pelkkää hälyääntä minulle. Häiritsevää, jos on kylässä tai itsellä on vieraita ja juttelun taustalla soi musiikki, mitä kukaan ei kuuntele.

    • polttelen

      Katselen telkkaria samalla ja juon kahvia, pikkasen tupakkiakin.

    • hempppavvn

      youtubia, musaa

    • rilli8

      Aamulla kahvia juodessa radiosta kuuluu jotain hiljaista höpinää.Siivotessa sitten paikat tulee mukavan letkeästi kuntoon kun musiikki soi kovaa ja naapurit tykkää..

    • kesi.vä

      En kuuntele musiikkia, kun olen koneella. Mulla on tv pienellä äänellä, voin välillä vilkaista sitä. Töissä minulla oli aina radio päällä, en pystynyt muuten keskittymään. Lainasin äänikirjan ja olen sitä harjoitellut kuuntelemaan. Jahka aloitan syksyn neuletyöt, niin se äänikirja on varmaan kiva taustalla.

    • Lähes aina on puheradio auki. Areenalta kuuntelin tänään Sarasvuon tarinointia kaimansa tuotoksista. Jari Ehrnroothin hyvinvoinnin valheellisuudesta. Ennen nukkumista laitan musaa, parikolme ehdin kuunnella kunnes uni saapuu. Radio on yksinäisen kiva kaveri. 📻 💤

      • ent.siivoojaparka

        Hyvä, kun laitoit kuvan radiosta, sillä kaikki eivät varmaan vielä tiedä mikä radio on.


    • onneksi-on-tietokone

      Tietokoneelta saa kaikein parasta ja mieleisintä musiikkia kuuneltavksi silloin kun tuntuu siltä ja haluaa nauttia kauniista musiikista,

      aina ei hakua eikä jaksa kuunnella musikkia,

    • lonesomecowboy

      Kyllä,yleensä joku kantri tai oldies asema amerikanmaasta. Tällä hetkellä soi
      "Bar Rockin' Country Channel"

    • Ikuiset.vinyylit

      Musiikkikanavat ovat korvieni välissä.
      Aina kuulen omaani, mieleistäni musiikkia.
      On sellainen jukebox että valinnanvara ei lopu.
      Saatan laulaakin mutta silloin otan sanat pois päästäni.

      • Korvien välissä on sellainen "jukeboxi", jossa ei ole valinnanvaraa, se vain soi ja soi aina samaa "sävelmää". Siinä (tinnitus)jukeboxissa kun olisi virtajohto, pätkisin sen tuhansiksi pätkiksi.


      • ö-Öö
        entinenmiäs kirjoitti:

        Korvien välissä on sellainen "jukeboxi", jossa ei ole valinnanvaraa, se vain soi ja soi aina samaa "sävelmää". Siinä (tinnitus)jukeboxissa kun olisi virtajohto, pätkisin sen tuhansiksi pätkiksi.

        Ajattele positiivisesti.

        Koko ajan viritysmittari mukana. Jos harrastat soittamista, se helpottaa virittämistä.

        Itellä piippi päällä myös. Vaikka en erityisemmin taustamusaa kuuntelekaan, usein joku telkkari on just piippauksen takia päällä. Mulla se hyvä, ei ole kovin voimakas ääni. Usein riittää jääkaapin-,tietsikan hurinat jne. Ja sitten kun piippaa isommin, siihen ei auta yhtään mikään.

        Häiritsee lähinnä nukkumista.

        =DW=


      • ö-Öö kirjoitti:

        Ajattele positiivisesti.

        Koko ajan viritysmittari mukana. Jos harrastat soittamista, se helpottaa virittämistä.

        Itellä piippi päällä myös. Vaikka en erityisemmin taustamusaa kuuntelekaan, usein joku telkkari on just piippauksen takia päällä. Mulla se hyvä, ei ole kovin voimakas ääni. Usein riittää jääkaapin-,tietsikan hurinat jne. Ja sitten kun piippaa isommin, siihen ei auta yhtään mikään.

        Häiritsee lähinnä nukkumista.

        =DW=

        En tarvitse viritysmittaria kun ei nämä sormet oikein ole soittajan sormet, eikä sellaista musikaalisuuttakaan ole. Nuorempana kyllä yritin useampaakin vehjettä mutta ei siitä mitään tullut.

        Unenlahjat niin hyvät, ettei se vinkuna juuri nukkumiseen vaikuta mutta kiusa se on pienikin kiusa. Varmaan peruja siitä, kun parikymppisenä ammuttiin urakalla savikiekkoja ilman kuulonsuojaimia.


    • En kuuntele, vaikka taitaa kaikki maailman radiokanavat olla kuunneltavissa.

      Tänään olen tehnyt puutarha töitä ja kuunnellut Simono Rossia Yuotuben kautta langaton Sony, kun kuuntelee kauan ei tule mainosta.

      • Mainosta ei tule ollenkaan, kun käyttää selaimessa Adblockia.


    • ö-Öö

      Not

      Musiikin kuunteleminen eri asia, kuin musiikin soittaminen. Mä siis kyllä joskus kuuntelen musiikkia, se eri asia, kuin jokin taustamusa.

      Periaatteessa aina läppäri auki. Sekään ei tarkoita, että aina seuraisin sitä. Kun teen tällä jotain, en tietenkään kuunele musaa. Musaa voi kuulua jostain, tai yleisimmin on telkkari päällä. Seuraan uutisia ja ajankohtaisohjelmia toisellaa korvalla. Elikkäs, jos jos hokaa jotain kiinnostavaa telkkarista, kiinnitän huomioni sitten sinne.

      Mä en pidä hissimusasta, en ylimääräisestä melusaasteesta. LAskujeni mukaan nyt ollut mökillä viis viikkoa, eikä telkkarista ole edes laitettu töpseliä seinään. Uutiset jne telkkariohjelmat näkee kyllä netistä, jos haluaa katkoso. Noh, ysin uutiset jokapäivä livestreamina.

      Ei mua musa varsinaisesti häiritse. Mutta jos sitä alkaa kuuntelemaan, se sitten eri asia, kuin, että sitä kuuluu.

      =DW=

    • Tuneln:Listen on Online Myös kaikki paikallisradiot Suomessa.

    • Viskanå

      Mites palstan Ruotsissa asuvat, että tuleeko kuunneltua/seurattua Sisu-radiota. Joskus itsekin olen Savossa sitä kuunnellut. Siinä on sellainen oma tyylinsä. Hyvä, että on olemassa. Eipä ollut 70-luvun alussa, joskus yritin kuunnella Lahti-asemaa korva kiinni vanhan matkaradion kyljessä, mutta aika häiriöaltis oli Boråsin seudulla. Nyt on ajat toiset.

      • En juuri kuuntele radiota paitsi autossa ajaessa Lutusella on aina silloin päällä joku paikallinen kanava mistä olen kuullut sisu-radion lähetyksiä. On sitä ihan kiva kuunnella.


      • ent.siivoojaparka

        Tarkoitat tätä meidän ruotsinsuomalaisten Sisu-radiota?
        Ei minulla tule kuunneltua niitten lähetyksiä muuten kuin joskus netiltä jälkikäteen kuunnellut sellaisia, mistä joku on tipsannut siellä olleen jonkun minulle tutun haastateltavana.


      • En ole kuunnellut koskaan. Pieni määrä suomalaisia ovat työtuttavia noin 10 hlö.

        Suomen tv on ollut mutta loppui viime viikolla en tiedä miksi, täytyy yrittää korjata asia.


    • Olettaisin kaikkien jo huomanneen minun kuuntelevan musiikia tieto-koneella :)
      Ihan aloituksenkin olen tehnyt.
      -
      Televisio on vain toisella korvallani.
      Telkkarin ohjelmistoa ei voi valita.
      Tänäänkin tuli taas jotain pullon hekeä jollekin postissaan.
      Ihan palstallemme asti.
      -
      Musiikilla on mukava tehtävä.
      Se voi olla taustalla, edessä, takana tahi sivuilla.
      Minulla on 5.1 järjestelmä.
      Basso on lattialla.
      Tuleeko hankittavaksi 7.1 on harkinnassa.
      Saisi musan kattoonkin.
      Elokuva-teatteri-järjestelmään verrattuna oma järjestelmäni on parenpi.
      Voin säätää äänen-voimakkuutta ja dynamiikkaa ihan itse.

      H.

    • 56756
      • "56756"

        Kylläpä sinulta kesti ennen kuin pääsit itse asiaan.
        Omaan musiikki-aloitukseen :)
        Kauanko sinua on harmittanut olla huomaamaton?

        H.


      • edsfsdfsdfg-83
        hunksz kirjoitti:

        "56756"

        Kylläpä sinulta kesti ennen kuin pääsit itse asiaan.
        Omaan musiikki-aloitukseen :)
        Kauanko sinua on harmittanut olla huomaamaton?

        H.

        Minä huomaan paljonki (kaikenlaisia yksityiskohtia vaikka ny ihmisten naamojen piirteissä), vaikka o nii piru huono näkö jotai miinus ysiä ja rilleissä naarmua ku myrkkykemikaalilentojen raitoja yhdysvaltojen taivaalla


    • rtgdfghdfg-83

      Ratio Rokkia jaksaa kuunnella 11:ta ja 3:n välisä sillonku Jone "herranenaika pläjäys"# Nikula sanoo jotai mut het ku se panee musan soimaa nii se iskee vasten korvia ku jäisellä etikalla kuorrutettu moottorisahan kettinki. Joskus 10 v sitten jaksoin kuunnella vielä räyhämetallia kuten Teemu "Suonisen";) Rautakankea ja Metalliliittoa, mutta semmone musaiikki ei herätä tunteita, pitää vaan ilmeettömässä apatiassa. Raisumpaa kospelia jos on tarjolla niin se hellii aina. Sitten tämän Samuli Edelweissin kolmellakymmenellä eri tavalla ähkimät herraahyvääkiittäkäättet ei kyllä ilahtuta sitten pisaraakaan. Radio yleensäkin tahtoo olla täynnä musaa mistä ei meinaa juopua, Youtubesta taas löytää yhtenää kappaleita joista ei tee mieli luopua

    • gytee

      En tiedä miten muut, mutta radio Suomen musiikki on fiaskoa kuten nämä tyhjän puhujat ja naurajat .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe