Älä laita koiraa jos....

Kysyjosettiedä

Et erota yksityistä piha-aluetta yleisestä tiestä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosalinta

      Kyllä se on surkeeta kattoo kun koira on emäntäänsä viisaampi.

    • Kuuajaskari

      samoten älkää hyvänen aika ottako koiraa mielenjohteesta kun pääsette vihdoinkin asumaan vuokralle rivarinpätkään ja sen takia ku se on niin "söpö" pienenä. Se kasvaa ja sitten jätätte sen heitteille kun ette viitti hoitaa sitä ettekä siedä karvoja tai kun koira tekee sisälle tarpeet kun ette ole viittiny ulkoiluttaa. Ja annatte sitten koiran kärsiä siitä omasta saamattomuudestanne.

    • kkrrr

      Kerätkää paskat pois nurkista ,saako kerros rivi taloon tuoda koiria ollenkaan esim kaupungin rivitaloihin.Tietääkö kaupunkin työläiset.

      • Exvuokralainen

        Saa, eikä kukaan välitä/tarkkaile miten niit koirii kohdellaan. Jonkin aikaa asuttiin kaupungin rivarissa ennen omaan muuttoa niin, siel oli yhel naapurilla koira takapihalle jätettynä 24/7 olipa ilma mikä tahansa.


    • urpo63

      Koirulit ovat ihanampia kuin heidän omistajansa.

    • mckrkkfo

      Joo, kiva kun naapurit käyttää koiraansa 200metrin lenkillä eli sen verran että se kuseksii ja paskoo pitkin naapureiden pihoja/tien pientareita....ei toki oman pihan tuntumaan.

      Pitää varmaan vittuoåillessaannhankkia itsekin kunnon iso koira joka vääntää helvetillisiä paskoja ja mennä naapureiden pihojen tuntumaan koiraa paskaottamaan.

    • eiälylläsiunattu

      älä ota koiraaa jos pidät sitä häkissä päivät pääksytysten.

    • Randob

      Edelleen, mitä ne paskat siellä pientareella haittaa?

      • 3252332rerqwr

        Se piennar kuuluu pihapiiriin, siitä kulkee lapset ja se on itse pidettävä kunnossa kuten ruohonleikkuuta. Jos se on koiranpaskaa täynnä, sitä on penskojen kengissä ja vaatteissa. Yksinkertaista.


    • Vastaajostiedät

      Ettäkö älä laita koiraa??? Siis mihin sitä ei saisi laittaa, ulos vai sisään vai naruun?
      Laitan koiran aina sängyn alle sano mitä sanot..

      • Kysyjosettiedä

        Sinun lienee syytä toimia ihan Suomen lainsäädännön mukaan. Noihin mainitsemiisi tapauksiin ei liity mitään lakipykäliä, vaan niiden katsotaan kuuluvan normaaliin elämään. Tietysti jos tosiaan laitat aina koiran sängyn alle, kuulostaa se kyllä ilman muita tarkennuksia hieman omituiselta. Mikäli olet koirasi kanssa päätynyt tällaiseen järjestelyyn, niin minulle se sopii erinomaisesti.


    • paskaakarjalasta

      Lohtajal on hyvä iltasell käyttää koiraa ulkona kun huonot valot kukaan ei nää ,parkki
      pirkotkaa,eilen putos koiralta semmoine mälli joka siihen astuu ei pääsee paskasta
      eroon koko talavena.No näkyi olevan muitaki paskalla tummempia koiria ulkomailta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe