Kysymys alueesta

hevosellapääsee

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shj

      Ei todellakaan kannata ostaa tollasta lautakasaa tohon hintaa..

    • jooonaas

      Mä ostasin, ihan vaan kyläyhteisön vuoksi. harmi vaan, et rahat puuttuu.

    • OmaTupaJaLupa

      Ostaisin ja nimenomaan turvallisen kyläyhteisön vuoksi. Usein saa lukea lehdistä kun isoissa kaupungeissa ihminen viruu kuolleensa asunnossaan kuukausia eikä kukaan kaipaa. Nyt olisi mahdollisuus kotoutua/kotiutua paikkaan, jossa välitetään naapurista j viedään hänet mukaan kylän rientoihin. Tällaista vanhanajan yhteisöllisyyttä moni kaipaa tänä hektisenä ja tunteettomana aikana. Varmaan on suru puserossa henkilöllä, joka kyseisen talon myy. Ihana pihapiiri.

    • hartollasta

      Mahtaakohan tuo naapurusto välittää kuolleista, elävistäkin myyntitekstin perusteella vaan, jos niistä on jotain ikävää sanottavaa. Mut pikkukylät ja -kytät on.

    • yhteisönjäsen

      Hinta on aika kova, mutta pyynnit on pyyntejä, joten rohkeasti vaan tinkimään! Ehdottomasti kannattaa ostaa jo tuon kyläyhteisön vuoksi, jos et muuten ole tiukkapipo.
      Me asutaan täällä toisaalla Hartolassa ja meillä on myös tuollainen huolehtiva kyläyhteisö. Ollaan kaikki suurta isoa perhettä. Mikä sen mukavampaa!
      Tervetuloa vaan tänne maalle, täällä on loppujen lopuksi aika hyvä elää ja asua. Meilläkin on toisaalla kerros- ja rivitaloasunnot, mutta täällä Hartolassa me kuitenkin viihdytään.

    • Nuukajuxxi

      Hartolasta ei kannata ostaa mitään ei taloa,ruokaa, ei mitään.Kuihtuva kunta täynnä nojaa olkoon.

      • BensaOnKallista

        Juuri sen takia kunta on kuihtuva kun ostovoimaa ei löydy. Eli jos haluamme kunnan pysyvän vireänä ja elävänä niin kannattaa suosia oman paikkakunnan yrittäjiä. Maksaa sekin, jos lähtee jonkun pikku asian takia naapurikuntaan ostoksille.


    • Nuukajuxxi

      Ja palvelut nollassa.terveyspalvelut ihan kaikki miksi ostaisin Hartolasta mökin?jos ostaa mökin niin kyllä kunnan palvelut täytyy joka sektorilla olla 100% ja turvallisuus myös.Kylänraitti on turvaton senhän tietää jo koko Suomi Hartola on yksi väkivaltaisimmista kunnista ja siihen syynä on vääränlainen sakki joka kunnassa asuu.Ei kai Hartolassa olisi muuten niin paljon asuntoja samoin kuin mökkejä myynnissä.Siis jos Hartola aikoo olla olemassa on panostettava palveluihin koko sektorilla,turvallisuuteen,kunnan toiminnassa läpinäkyvyyteen,kitkettävä nepotismi ja korruptio kyllä Hartola on menetetty se on vain pakko uskoa eivät luonto-arvot tai muut höpöhöpö asiat merkitse yhtään mitään jos koko muu paketti on täyttä paskaa.

      • VoiHartola

        THL:n sivuilla on lisäksi luettavissa, että Hartolassa on väkilukuun nähden eniten lastenhuostaanottoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe