Yksinäsyys kyllästyttää

köyhäsinkkumies-

Mutta ei ole kun 5 tonnia rahaa tilillä eikä sillä saa naista kiinnostumaan. En voi viedä naista edes lomalle ulkomaille kun kaikki naiset harrastaa matkustamista usein joten ei näin köyhä voi matkustaa.

24

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilttiputte

      Viisi tonnia on aika vähän rahaa. Itekkin tarvisin tarkasti edeltä kulut huolehdittuna loppuun asti 138 000 euroa autoa tarttes treffimatkoihin bensiiniä myös naiselle jotain kivaa tarttes ostaa. Niin niin naiselle kaikkea kivaa täytyis saada. Vekseliäkö tekemään vai miten sitä NAISTAAH sitten kehtaa ryhtyä jahtaamaan ja tämäkin kysymysmerkki, jahtaanko lapsenteko konetta vai nuorempaa toimivaa. Omilla toimeentulevaa vai lisä rahoitusta tarvitsevaa. Et totta ei viisi tonnia ole tuskin nyky Suomessa rahaakaan ja ei taida sittenkään Suomi mikään unelmien valtio olla.

    • vainjuopot

      köyhiä ei ole olemassa

    • pilttiputte

      Naiskentelu on VAIN riksujen etu oikeus täällä Suomessa tai välinpitämättömiksi heittäytyvien jännämiehien XD

      • 2121

        "autoa ? etkö osaa ajaa potkulaudalla he


    • raha-on-kemia

      Pankista saa lainaa.

    • pilttiputte

      Vuosaari (16) Tv 2 sella. Näytelty täyteen niin tavanomaisesti käyttäytyvää Suomalais naista, niin tyypillistä, niin tyypillistä. Siveää edessä, rahanperässä juokseva röpönen selän takana

      • pilttiputte

        Vuosaari (16) Tv 2. Nätti tyttö pääsi tapaamaan unelmien valokuvaajaa :D :D Näinhän se käsikirjoitus oikeasti tahtoo mennä rikkauksia etsivällä


      • pilttiputte

        Vuosaari (16) Tv 2. Just. Mene vaan, mä vihaan suaaah. Just just niin. Öh, älkää kattoko IKINÄ Vuosaari (16) ! Se on *****a


    • Pakoputkisto

      Mutta saisko sillä miehen kiinnostumaan, kun ei oo rahaa niin on pakko tinkiä periaatteista, 5 tontulla saa jo hyvään vähänajetun uroon.

    • 41-sinkkumies

      Elämä on yksinäistä kun ei ole ketään kumppania. Raha on yksi lysti onko sitä vai ei, olen aina pärjännyt vähällä ja pystynyt maksamaan laskut. On minulla jotain 6500 tilillä.

    • yksinäinenelämä

      Mikään muu ei merkkaa kun raha ja ulkonäkö. Komea mies on naisille aina se hyvä luotettava kumppani joka kohtelee naista hyvin.

    • ihminenminäkin

      Minäkin haluaisin tyttöystävän ja seurustella mutta ei vana ole raha tarpeeksi. Ei ole kun 6500 euroa rahaa eikä sillä saa edes huonotasoista naista. Sama kun menisi autokauppaan ja yrittäis ostaa ferraria halvalla, alennusta ei saa. Elämä on aika yksinäistä kun ei ole edes juttukaveria. Miksi naisille ei kelpaa muuten hyvä mies opaitsi ettei ole rikas

    • Moollokki

      Ei raha tuo onnea. Mulla eri tileillä 70 k e plus 260 k e osakesalkku ja silti olen yksinäinen.

      • Iliman.pilluu

        Minulla vain jotakin 300 tonnia heti käteisenä tarvittaessa löytyy ja ainakin toinen mokoma arvopapereista. Enkä ole oikein pahan näköinenkään enkä vittumainen luonteeltani, enemmänkin nössö. Siksi kai en naista saakaan? Eli pelkkä raha ei riitä kiinnostukseen (paitsi kapakkaruusulle?) vaan pitää olla vielä ensisijaisesti kusipää.


      • Helmi1982
        Iliman.pilluu kirjoitti:

        Minulla vain jotakin 300 tonnia heti käteisenä tarvittaessa löytyy ja ainakin toinen mokoma arvopapereista. Enkä ole oikein pahan näköinenkään enkä vittumainen luonteeltani, enemmänkin nössö. Siksi kai en naista saakaan? Eli pelkkä raha ei riitä kiinnostukseen (paitsi kapakkaruusulle?) vaan pitää olla vielä ensisijaisesti kusipää.

        Sori laitoin suöle viestin tuohon alas. Y: Helmi1982


      • Helmi1982
        Helmi1982 kirjoitti:

        Sori laitoin suöle viestin tuohon alas. Y: Helmi1982

        Soti kirjoitusvirheet.... auto päällä niin hankalaa...


      • Rosemartiini
        Iliman.pilluu kirjoitti:

        Minulla vain jotakin 300 tonnia heti käteisenä tarvittaessa löytyy ja ainakin toinen mokoma arvopapereista. Enkä ole oikein pahan näköinenkään enkä vittumainen luonteeltani, enemmänkin nössö. Siksi kai en naista saakaan? Eli pelkkä raha ei riitä kiinnostukseen (paitsi kapakkaruusulle?) vaan pitää olla vielä ensisijaisesti kusipää.

        Onko kapakkaruusu, jos kerran vuodessa käy kapakassa?


    • Helmi1982

      Nim ilman pilluu. En usko että sinun on mahdotonta saada naista. Etsin itse ystävää ja jos ystävyys syventyy rakkaudeksi. Ei siina raha tai ulkonnäkö merkitse. Olen 33-vuotias nainen Oulusta.
      Laita mailia: [email protected]

      • Iliman.pilluu

        Hahaa! Onnistuinpas!
        Heti löytyi yksi rahan perässä juokseva hölmö!
        Vaikka minulla nuo rahat onkin, niin en niitä sinulle jakele etkä siivelleni pääse.
        Lähettäkääs huijarit tuolle ullamaijalle kovasti postia ja kokeilkaa, kuka ketäkin huijaa. Ja sitten tälle palstalle tuloksia, niin saadaan lukea jotakin hauskaa!


    • köyhäsinkkumies-

      Naiset kelpuuttaa juoppoja koska niillä on varaa aina juoda. Se on hauskaa elämää se kun nainen katselee vuosia kun mies on kännissä koko ajan.

    • Hihittäjä

      Hah hah...en tiedä miksi näin alkoi naurattaa nämä vastaukset. Hihihiiiihh....voi vitsi! Rahalla ei saa rakkautta. Jos mies miellyttää ei ole väliä onko rahaa kun ei aivan persaukinen ole ja leipänsä tienaa itse, niin että ei naisen tarvitse elättää miestä. Naisilla on yleensä omat tulot.

    • Tuituitui

      Ole onnellinen, jos ei ole velkaa. Ajattele positiivisesti, olet vapaa, kuin taivaanlintu...

    • jeajeajataasjea

      JOS ? JA KUN, kundilla on 5tonnia rahaa. Yksinäisyys, ja naisen puute. On täysin aloitekyvyn, puuttumisesta kiinni. PANE! PARI- JA JOPA EHKÄ, VIISSATAA HUNTTIA LIKOON. AMMATTI NAISET KYLLÄ TYKKÄÄ rahasta. Ammatti naiset, antaa ilolla!! MYÖS SINULLE .. ANTAVAT mielellään !! MYÖS NUORILLE POJILLE, EIKÄ??? SE KESTÄ TURHANPITKÄÄN. KUN NUORIPOIKA ON TYYTYVÄINEN.

    • raha-on-kemia

      Onhan se kamalaa kun ei ole tarpeeksi rahaa aloitta parissuhdetta näiden nirsojen suomi naisten kanssa. Raha ja ulkonäkö onkin naisille tärkeintä elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe