Rikkaat sekoittaa vesijohtoveteen köyhyyspulveria!

vesi_johto_veden_uhri

Kaikki alkoi lapsuudestani. Isäni oli tehtaassa töissä eikä ollut miljoonaomaisuutta. Äitini on aina ollut myös hyvin pienituloinen. Lapsena ja nuorena minua kiusattiin, kun minulla ei ollut uusia merkkivaatteita tai uusinta huutoa olevaa puhelinta. Nyt olen persaukinen pohjasakan edustaja, jolla ei tahdo raha riittää ruokaan.

En ole vihainen vanhemmilleni tai hallitukselle. Olen vihainen ihmiskunnan rikkaimmille, joka tämän kirouksen langettaa. Kukaan ei tiedä, kuinka kauan aikaa köyhyyspulveria on viljelty vesijohtoveteen, mutta se ei tule myöskään koskaan loppumaan.

Rikkaat liskoihmiset haluavat vahvistaa omaa hyväosaista asemaansa sekoittamalla vesijohtoveteen köyhyyspulveria ja neurotoksiineja, jotka saattavat tavalliset ihmiset köyhän asemaan. Tämä siksi, koska he haluavat elää omaa huippurikasta ja pröystäilevää elämäänsä ilman, että kukaan heitä alkaisi haastamaan. He haluavat tehdä ihmiset köyhiksi, jotta heidän synkin salaisuutensa ei paljastuisi; he ovat valtaamassa maailmaa ja syrjäyttämässä juutalaiset pankkiirit, jotka heidän kanssaan kilpailevat. Samalla he tähtäävät ulkoavaruudelliseen sotilaalliseen maailmankaappaukseen, joka käydään Samsaran planeetalla, kaukana meidän aurinkokunnastamme.

Te, jotka asutte maaseudulla ja joilla on oma kaivo, onnittelen teitä. Teidän veteenne nämä sotilaalliseen maailmanvalloitukseen pyrkivät robottiliskoihmiset eivät pääse. Mutta olkaa tarkkana; Yhdysvaltain salaisessa laboratoriossa kehitellään uudenlaisia ydinsiruja, joilla päästään tunkeutumaan maanalaisia tunneleita käyttäen myös ihmisten omiin kaivoihin. Kukaan ei ole enää turvassa!

Joten, suosittelen juomaan vettä, joka on pullotettu ulkomailla. Tämä on uhka ihmiskunnan rikkaimmille, sillä he eivät toistaiseksi pysty hallitsemaan pullotettuja vesiä. Keittäminen tai veden pakastaminen ei tuhoa pulveria eikä toksiineja. Olkaa varuillanne. Liskoihmisten vallankaappaus on lähellä, se tapahtuu tämän vuoden lopussa. Hankkikaa tarpeeksi ruokaa, juomaa (ulkomailla pullotettua), lääkkeitä ja kondomeja. Vaikka taistelu käydään kaukana meidän aurinkokunnastamme, taistelusta syntyvät toksiinit ja muut elimistölle haitalliset myrkyt tulevat planeetallemme auringon säteilyn avustamana. Aurinko on erikseen valjastettu tähän tarkoitukseen.

Me kaikki olemme vaarassa!! Rakastakaa lähimmäisiänne vielä kun voitte. Aikaa ei ole paljon jäljellä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivojenvalumisteoria
    • Al0ittaja

      Lääkkeet!

      • EtköLukenu

        Sehän saa ne vesijohtovedestä


    • osallistuminen

      Tänään juuri ajattelin, että mitä ihmeen järkeä on kerätä valtavia rikkauksia ja mammonaa itselleen.Etenkin jos sen joutuu hankkimaan käytämällä muita hyväksi , kieroilemalla ja tekemällä vääryyttä, joka tuo ihmisille ja koko ihmiskunnalle pahoinvointia ja kärsimystä. Tämä on syntiä ja vääryyttä.

      Eihän niitä keikenmaailman kymmeniä luksusasuntoja, vapaa-ajanviettopaikkoja edes ehdi ihminen käyttää ja nauttia niistä. Vielä eriskummallisemmaksi tilanteen tekee, että jokainen potkaisee tyhjää joskus ja sitten KAIKKI jää.

      On varmasti rehellisiä, työteliäitä ja siten esim. hyvän liikeidean kautta vaurastuneita tai ison perinnön saaneita varakkaita, jotka eivät ole hankkineet omaisuuttaa tavallaan muilta varastamalla.Ei varallisuutta voi kuitenkaan väheksyä.Hyvä on , että kaikkea on riittävästi.Ei köyhyyttä tule tietenkään tavoitella.Kohtuus kaikessa.

      Jeesus Kristus opettaa

      Matteus 16:26
      26. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

      Luukas 12:15-21
      15. Ja hän sanoi heille: "Katsokaa eteenne ja kavahtakaa kaikkea ahneutta, sillä ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestaan, vaikka sitä ylenpalttisesti olisi".
      16. Ja hän puhui heille vertauksen sanoen: "Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin.
      17. Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?'
      18. Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;
      19. ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse'.
      20. Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'
      21. Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."


      Kristillisen näkemyksen mukaan kokonaistilanne vaikuttaa tosi älyttömältä, sillä kaikki rikkaudet tulee katoamaan kuin tuhka tuuleen kun taivas ja maa katoaa ja alkuaineet ja kaikki mitä siinä on ja tulee uusi taivas ja maa.

      2 Pietari 3:7-13
      7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
      8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
      9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
      10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
      11. Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
      12. teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
      13. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.

      Jumala kyllä haluaa rikkaat ja köyhät, kaikki pelastaa :)Jeesus Kristus rakastaa niin rikasta kuin köyhääkin.

      Luukas 19
      1. Ja hän tuli Jerikon kaupunkiin ja kulki sen läpi.
      2. Ja katso, siellä oli mies, nimeltä Sakkeus; ja hän oli publikaanien päämies ja oli rikas.
      3. Ja hän koetti saada nähdä Jeesusta, kuka hän oli, mutta ei voinut kansalta, kun oli varreltansa vähäinen.
      4. Niin hän juoksi edelle ja nousi metsäviikunapuuhun nähdäkseen hänet, sillä Jeesus oli kulkeva siitä ohitse.
      5. Ja tultuaan sille paikalle Jeesus katsahti ylös ja sanoi hänelle: "Sakkeus, tule nopeasti alas, sillä tänään minun pitää oleman sinun huoneessasi".
      6. Ja hän tuli nopeasti alas ja otti hänet iloiten vastaan.
      7. Ja sen nähdessään kaikki nurisivat sanoen: "Syntisen miehen luokse hän meni majailemaan".
      8. Mutta Sakkeus astui esiin ja sanoi Herralle: "Katso, Herra, puolet omaisuudestani minä annan köyhille, ja jos joltakulta olen jotakin petoksella ottanut, niin annan nelinkertaisesti takaisin".
      9. Niin Jeesus sanoi hänestä: "Tänään on pelastus tullut tälle huoneelle, koska hänkin on Aabrahamin poika;
      10. sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on".

      https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiy9_mSjdzOAhXmE5oKHWNGBrMQFggjMAA&url=http://www.netmission.fi/&usg=AFQjCNHRxhL40GpJX2R0P8olBCVdWCj-jg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe