Tunnetko sinä

rakkauttaan

Hänen tunteensa sinua kohtaan?

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnenminä

      hänen miehen tunteet ja nään ja luen kehonkielestä, mutta kun sais ees pussata!!!!

      • josnoinniin

        Luultavasti omasikaan ei jää arvailujen tasolle.


    • uneliasdaami

      Tarkoitatko etänä? Että tuntisi ikävän ja huonot päivät tai polttavan kaipuun ja rakkauden lepatuksen.

      Jos sitä kysyit niin kyllä.

      • rakkaudenlepatusta

        Tuota tarkoitin ja tietysti muutoinkin.

        Tunnet ja uskot ne hänestä kumpuaviksi?


      • uneliasdaami
        rakkaudenlepatusta kirjoitti:

        Tuota tarkoitin ja tietysti muutoinkin.

        Tunnet ja uskot ne hänestä kumpuaviksi?

        Kyllä. Ne joskus ovat niin omasta elämästä irrallisia tunteita, jotka yllättävät, ja toisinaan ne hyvät hetket iskevät kuin lämpöaalto kun on lähettänyt viestin ja olen huomannut, että välillä minulle tulee olo, että tulee mennä johonkin paikkaan ja jos en sitä noudata niin huomaankin myöhemmin, että hän olisikin ollut siellä.

        Ihan kuin jokin outo kuudesaisti, mutta ei tunnu enää sattumalta.


      • sydämenpomppaukset

        Merkillinen yhteys tuollainen. Tuokin, että pitäisi mennä johonkin jne. Kuin tuletule kutsu. Aika hämyä.


      • uneliasdaami
        sydämenpomppaukset kirjoitti:

        Merkillinen yhteys tuollainen. Tuokin, että pitäisi mennä johonkin jne. Kuin tuletule kutsu. Aika hämyä.

        Elämä on. :-)


    • menaisetkovain

      En tiedä ketään miestä joka sanoisi että tuntee naisen tunteet...

      • kukamitenkin

        Otappa selvää.


    • suunnanmuutos

      Tunnen ja nyt tiedän. Nyt ei ehkä enää tarvitse kirjoittaa tänne.

      • muutoksesta

        Onnea sinulle.


    • Rakkaus-kärsivällisyys

      Luulen tuntevani. Toivottavasti ei ole harhaa. Hän sytytti minut, jälleen...

      • tuntemukset

        Jospa se ei ole harhaa.


    • ketäänmissään

      En tunne mitään.

      • Toivottelenkin

        Sitten sinulle hyviä tuntemuksia jatkossa.


    • pettymyksenkin

      Tunnen kehossan hänen, miehen tunteet. Ilot, surut, kaipauksen, ahdistuksen... Mutta en voi tehdä mitään. Kumpa voisin painaa rintaani vasten...

      • mitenseonmahdollista

        Niin. Oletteko keskustelleet asiasta?


      • etänätunnen
        mitenseonmahdollista kirjoitti:

        Niin. Oletteko keskustelleet asiasta?

        En osaa selittää sitä. Minulla on tällaisia taipumuksia. Joskus voimakkaampia ja joskus hyvin heikkoja. Joskus ihmetelly kun en saa"yhteyttä', niin kuullut että on matkustanut kauemmas...


      • Kuvittelua
        etänätunnen kirjoitti:

        En osaa selittää sitä. Minulla on tällaisia taipumuksia. Joskus voimakkaampia ja joskus hyvin heikkoja. Joskus ihmetelly kun en saa"yhteyttä', niin kuullut että on matkustanut kauemmas...

        Sen tuntee, vaikka toinen ois maailman äärissä, jos se on totta eikä


    • PuolitiehenHämärässä

      Taitaa olla miehellä ollut tuntemuksia jo todella pitkään, sillä tiedän hänen myös käyneen "lähelläni".. Ja hän ei tiedä, että olen myös nähnyt hänet käyvän.
      Harmi ,sillä hän ei tiedä, että olen aina ollut hänestä kiinnostunut.
      Jännä, että joku jää niin mielen sopukohin.

      • hänekseen

        Vai onko hän asiasta ollenkaan kiinnostunut tai jos on niin sitten hänelle olisi fiksua kertoa asiasta, että hän on käynyt lähelläsi ja että olet hänestä aina ollut kiinnostunut. Vai tietääkö joku hän hänestä ja hänen lähelläsi käynnistään ja sinun hänestä kiinnostumisesta? Onkohan hän jonkun hänen hän? Hänellehän tuon hänen asiansa voisi silloin kertoa. Jos et itse rohkene olla suora niin pyydä jotain toista kertomaan niin hänkin sitten tietää. :)


      • PuolitiehenHämärässä
        hänekseen kirjoitti:

        Vai onko hän asiasta ollenkaan kiinnostunut tai jos on niin sitten hänelle olisi fiksua kertoa asiasta, että hän on käynyt lähelläsi ja että olet hänestä aina ollut kiinnostunut. Vai tietääkö joku hän hänestä ja hänen lähelläsi käynnistään ja sinun hänestä kiinnostumisesta? Onkohan hän jonkun hänen hän? Hänellehän tuon hänen asiansa voisi silloin kertoa. Jos et itse rohkene olla suora niin pyydä jotain toista kertomaan niin hänkin sitten tietää. :)

        Jopa oli monimutkainen..
        Siitä olen satavarma, että hän on ollut kiinnostunut jo vuosia. En tiedä, että tietääkö hän minun olevan vapaa, sillä en ole vaihtanut sukunimeäni. Ja en rohkene itsekään häiritä, jos vaikka onkin parisuhteessa. Kun ei voi tietää..


      • nytherätys
        PuolitiehenHämärässä kirjoitti:

        Jopa oli monimutkainen..
        Siitä olen satavarma, että hän on ollut kiinnostunut jo vuosia. En tiedä, että tietääkö hän minun olevan vapaa, sillä en ole vaihtanut sukunimeäni. Ja en rohkene itsekään häiritä, jos vaikka onkin parisuhteessa. Kun ei voi tietää..

        Häiritä ja häiritä. Entäs jos kumpikin toisiltaan tietämättä kaipaa toistaan ja yhteyksiä ei oteta ja elämä vaan menee? Jos tilanteesi on muuttunut niin eikö se sinun tehtäväsi ole kertoa siitä toiselle?? Eihän toinen voi juuri nyt sattumalta tajuta ottaa sinuun yhteyttä jos luulee sinun olevan edelleen yhdessä toisen kanssa.


    • sydäntulellajakyynelin

      Tunnen.

    • Liiannuoriminulle

      Haluan oikeaa elämää. Onko sellaisia ihmisiä, jotka antavat omat herkkutattinsa toiselle. Minä en antaisi, hän antoi minulle.

    • kuinmyös

      Tunnen minä. Paljon rakkautta, ihan puhdasta rakkautta, sitten on ihmetystä ja epäuskoa. Hän puistelee päätään siihen malliin ettei usko tätä, kuitenkin hymyilee ja jatkaa töitään. Hän on välillä yhtä iloinen minusta kuin minä hänestä. Toisinaan tunnen itkettävän suurta surua, yksinäisyyttä ja pahaa mieltä. Mutta on hänellä muitakin, kyllä sen tuntee.

      • Niintäälläkin

        Siinäpä se onkin kiteytettynä. Rakastan.


      • kuinomastaelämästä

        Aivan kuin hän kirjoittaisi meistä. Väärin menee vain siinä ettei tunteissa ole ketään muuta eikä sinne hänen lisäkseen muita mahdukaan, kommunikoida kuitenkin pitää muidenkin kanssa.


      • kuinmyös
        kuinomastaelämästä kirjoitti:

        Aivan kuin hän kirjoittaisi meistä. Väärin menee vain siinä ettei tunteissa ole ketään muuta eikä sinne hänen lisäkseen muita mahdukaan, kommunikoida kuitenkin pitää muidenkin kanssa.

        Kuin myös kirjoitti pk:lle.


    • kammottavapelko

      Joudunko elämään loppuelämäni ilman häntä? Mitä tapahtuu?? Se on täysin järjetön ajatus, mutta 5 vuotta on sekin pitkä aika.

      • kysympähänvain

        Mikä viis vuotta ?


      • kuulostaatutulta

        Täällä myös viisi vuotta, eihän tässä ole mitään järkeä. Ajatella jotain ihmistä yötä päivää, näkemättä, kuulematta. Se tunne, että eläisin loppuelämäni ilman häntä..en halua edes ajatella sellaista. Niin kauan on toivoa, kun elämää on jäljellä. Piru vie tämä tunne jatkaa vain kulkuaan..mutta missä lie on mies, jolle nämä tunteet kertoisin. Jos saisin tähän lähelle, en päästäisi enää koskaan irti.


      • sopeutunut

        Siihenkin voi sopeutua, nimimerkillä kokemusta on. En kyllä ikinä etukäteen olisi uskonut, kuinka pitkään se soputuminen voi kestää.


    • syvälläsisimmässäni

      Tajuan kyllä realiteetit.

      • yllätyksiätäynnä

        Tilanteet ja elämä kuitenkin muuttuvat. Niin kauan kuin on elämää on mahdollisuus.


      • sopeutunut
        yllätyksiätäynnä kirjoitti:

        Tilanteet ja elämä kuitenkin muuttuvat. Niin kauan kuin on elämää on mahdollisuus.

        Joksu oppii elämään kaipaamatta mahdollisuutta. Ehkä kuulostaa utopistiselta, mutta ainakin yhden hengen kokemuksella uskallan näin kertoa :)


      • syvälläsisimmässäni
        yllätyksiätäynnä kirjoitti:

        Tilanteet ja elämä kuitenkin muuttuvat. Niin kauan kuin on elämää on mahdollisuus.

        Onhan se tietysti noinkin


    • MistäSenVoiTietää

      Oikeita tunteita vai kiusoittelua? Paljon kokenut aviossa olevalta tiukissa trikoissa pyllistelyä ym. Vihoittelua, kun oma toiminta passiivista, enkä ole lähtenyt leikkeihin niin mukaan? Täytyy sanoa, et on sexyä ja fantsua, mut suurena vaarana on tehdä itsestään hölmö, siksi en kovin aloitteellinen. Paljosta olen kiitollinen hänelle ja reilu. Tunteeni olen hyvin osannut jäädyttää, toistaiseksi.

      • käskehäippästä

        Tiukissa trikoissa "pyllistellään" tänä päivänä aika paljon. Voi olla aika raskasta aliarviointia tuollaiset trikooleikiksi mieltämiset niitä käyttävälle.


    • Sitäsopiimiettiä

      ...tiukoissa trikoissa pyllistelyä...:)

    • Kovajavaativa

      Tuntuuhan tuo.

    • Sunoma07

      Tun.telepatia toimii meillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe