Kysymys Rikoskomisario esimies Martti Kiiskiselle

Vastaus-

Uusinta kysymys rikoskomisario esimise Martti Hirvoselle

Vastasit sitten siihen kysymykseen jonka jo tiesin. Kysyn rikoskomisario esimies Martti Hirvoselta onko teidänä ä mielestä oikein, että rikoskomisario tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen on väärän ilmiantajan ja minun yhteinen vastuullinen tutkinnanjohtaja. Jari kiiskinen on tiettävästi tytön jsän telealuejohtajan ja tytön äitinsä Lahden kaupungin johtavia virakanaisia kaupungin töissä.

Voiko sinun mielestä Jari Kiiskinen olla puolueeton väärän ilmiantajan hyvänystävän ollessa kysymyksessä ja minun raiskausepäilyn kanssa jota ei ole tyttö ei Jari Kiiskinen pystyneet millään tavalla todistamaan tapahtuneeksi.

Kysyin nimen omaan mitä mieltä olette siintä Jari Kiiskisen esimiehenä siintä asiaan kuutumattomasta IP päätteen kanssa asian pitkittämisestä. Koska rikosjain hengessä tätä IP pääteasiaa ei ollut jo sovitun käräjäpäivään mennessä. Jos asia olisi mennyt silloin käräjille ei kukaan olisi kaskaan tiennyt IP päätteestä.

Eli tähän tutkintaan ei eden rikoslain mukaan voide edes enään ottaa IP pääte asiaa.

Kuulusteluissa minua yritettiin painostamalla tehdä raiskaaja jopa minun selliin tuli kuulustelija huutamaan jättäen ovet auki vartioiden ja muiden vankien kuulessa miedän keskustelun. Kuulustelia ei pyynnöstäni lähtenyt kuulustelu koppiin. Hän on poliisi ja hän määrää missä hän syyllistä kuulustelee.

Ilmoitin kuulustelöialle olevani 100% syytön raiskausepäilylle. Siksi rikospoliisi ei kaskaan löydä edes mitään todistusaineistoa josta minua vaitaisiin syyttää raiskauvapaus pakkokeinolailla sepäilystä, koska sitä ei ole tapahtunut. Minulta riistettiin pakkokeinolailla vapaus minkäänlaisella todistuskelpoisella näytöllä.

Väärän ilmiantajan subjektiivisn päätöksen teki Jari Kiiskinen tytön kanssa ilman minkäänlaista näyttöä raiskausepäilystä liekkö perheen suhteet vaikuttivat vapauden riiston Hirvoselta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        285
        3147
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        79
        1575
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1480
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        40
        1301
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        25
        1215
      6. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1210
      7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1170
      8. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        43
        1129
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1107
      10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

        Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
        Ikävä
        14
        1013
      Aihe