TUKIAINEN RIEHUU TOISTEN TUNNAREILLA FACESSA

JEESUS-RUNKKAA-USKOVIA

NÄHTÄVÄSTI TÄTÄ ÄMMÄÄ EI KOSKE MIKÄÄN LAKI TAI SÄÄNTÖ.

”Olli Loukola Jeesus Kristus elää on ainoa Luojammme joka kuoli ristillä syntiemme puolesta!!!!!! JEESUKSEN VEREN KAUTTA EI SAATANA EIKÄ KUKAAN MUKAAN PAHOLAISEN PÄÄSE YLI. Saatana pelkää Kristuksen verta. The One seying eye; antikristuksen silmä. Kohta on tulossa itse antikristus maailmaan. Hän on jo täällä. Obama ja Rooman Paavi ovat jo myöntäneet palvovansa paholaista. Kristuksen (Jeshuan) veri vapautttaa paholaisen siteistä ja paholaisen shamaanien Lapin ikinvanhoista demonien käskysitä. On Olemassa ainoastaan Yksi Ainoa Jumala ja Hän on Jeesus Kristus joka kuoli ristillä puolestamme, sekä Herra Sebaot; Iänkaikkkien Jumala joka sanoo: ”Minä olen se joka Minä olen.” Saatana on voitettu Jeesuksen veren ristin kautta. Terveisin, Johanna Tukiainen: pelastetuttu Jumalan armosta, ei mistään muusta!!! AMEN JA HALLELUJA!”
EI OLLUT ENSIMMÄINEN EIKÄ VIKA,VIIKOLLA OLLUT OLLIN,ÄITINSÄ,VEIJON YM YM TUNNAREILLA RIEKKUMASSA JA JAUHAMASSA ITSESTÄÄN UPEITA ASIOITA.

38

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      Ilmeisesti tullu uskoon?????
      Parantunut?
      En seuraa julkkisten elämää.
      En lue niitä lehtiä.
      Onko nykyään sekoillut?

      • kjkjhjhgfgjfhgd

        1 Ei ole uskossa vaan yritti vanhanaikaista saarnaaja kusetusta. Pelotellaan vanhuksia niin että rahat siirtyvät saarnaajalle. Tuksu itse pilleri/viina päissään laski että miljoonan kerää nopeasti ilman verottajaa. 2 Ei ole parantunut. 3 se on hyvä. 4 Syyttömiä me sun lukutaidottomuuteen ollaan. 5 Ei päivääkään selvinpäin,kamoissa on koko ajan.


      • MrJuha82outolintu
        kjkjhjhgfgjfhgd kirjoitti:

        1 Ei ole uskossa vaan yritti vanhanaikaista saarnaaja kusetusta. Pelotellaan vanhuksia niin että rahat siirtyvät saarnaajalle. Tuksu itse pilleri/viina päissään laski että miljoonan kerää nopeasti ilman verottajaa. 2 Ei ole parantunut. 3 se on hyvä. 4 Syyttömiä me sun lukutaidottomuuteen ollaan. 5 Ei päivääkään selvinpäin,kamoissa on koko ajan.

        Ihmettelen kyllä Tuksua, sillä hänessä ois potentiaalia, mutta kaikki menee pytystä alas hänen vihaisen, arvaamattoman ja väkivaltaisen luonteensa vuoksi.
        Ilmeisesti nuoruudessa kärsinyt liikaa.
        Oisko vain aika rauhoittua Tuksun??
        Ja olla kuten muut!
        Hänellä vois olla potentiaalia siihen.
        Lääkkeitä pitäs saada ja lopettaa alkoholin kä'yttö, ei sovi lääkkeiden kanssa.
        Hän on herkkä luonne, se on selvä, huomattu, mutta hän pilaa herkkyytensä juuri vihanpidollaan ja väkivallalla.


      • sähköpora
        kjkjhjhgfgjfhgd kirjoitti:

        1 Ei ole uskossa vaan yritti vanhanaikaista saarnaaja kusetusta. Pelotellaan vanhuksia niin että rahat siirtyvät saarnaajalle. Tuksu itse pilleri/viina päissään laski että miljoonan kerää nopeasti ilman verottajaa. 2 Ei ole parantunut. 3 se on hyvä. 4 Syyttömiä me sun lukutaidottomuuteen ollaan. 5 Ei päivääkään selvinpäin,kamoissa on koko ajan.

        Oletko varma ettei nyhtö onnistunu tai onnistu virsiä vanhuksille laulellessa?


    • MrJuha82outolintu

      Onko niin, että jos Tuksu on tullu hyväksi tyypiksi tai jos tulee vielä, niin loppuuko näillä palstoilla herjanheitto vai jatkuuko silti?
      Onko vähän näin, että teille on vain tärkeää soittaa suuta vaikka joku tekis parannuksen elämäänsä??
      Esim jos kaikki kolme pahista Tuksu, Martina ja Jasmin muuttuiski hyväksi tyypiksi, niin silti jauhaisitte niistä vai häh????
      Ois kiva tietää.
      =)
      Yleensä turvanpieksäjillä ittellään ei mee välttämättä kovin hyvin.
      Pitää vain pieksää sitä suuta.
      Jos ei täällä, niin soitetaan suuta omalle miehelleen/vaimolleen tai työpaikalla kiusataan jotain.
      Onko näin?
      Sattuiko kommenttini?
      Osuinko oikeaan?
      Ei varmaan koske teitä kaikkia kommentoijia, mutta..........
      .................

      • MrJuha82outolintu

        Lol oot selvästi hermostunu minuun, koska oon eläkeläinen "sossupummi" LOL heh. HAHAHAHAHAAHAHHAHAHA..........................................
        Ohan se kiva juttu, jos jotain ärsyttää mun olemassaolo.
        Nautin siitä kjäh.
        Ylimielinenkö mä? No en yhtään hohhoh, en sitte yhtään eh eh.

        Onpa mun uloste/paskakin usein LÖYSÄÄ/VELTTOA.
        HAHAHAAHAHAH
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
        HAHAHAHAHA


      • MilloinSaitNaistaViimeks

        Tuo eläinrääkkäävä, huutava ja haukkuva, riehuva ja rötöstelevä sekakäyttäjäkö uskonhorinoineen on "hyvä tyyppi"?


      • MrJuha82outolintu
        MilloinSaitNaistaViimeks kirjoitti:

        Tuo eläinrääkkäävä, huutava ja haukkuva, riehuva ja rötöstelevä sekakäyttäjäkö uskonhorinoineen on "hyvä tyyppi"?

        Ei ole hyvä tyyppi enkä väittänyt niin, vaan pointtini oli se, että ONKO TUKSU MUUTTUNUT /MILLAINEN ON NYKYÄÄN?

        ETKÖ OSAA LUKEA HALOO??????


      • totuus-tunkista

        Tunkki on juoppo ja mielisairas huora. On ollut sitä aina.


      • sähköpora

        Kuka Martina ja Jasmin?


    • jhghgfgfd

      Johannalla menee taas lujaa. (hymyn sivuilta)

      Mutta joo facebookissa kannattas ylläpitoon tehdä ilmotusta, että Ollin tunnuksia on käytetty luvatta. Sama Marjan ja kukas muu se olikaan jonka tunnuksia Johanna käyttelee omin luvin.

      Käsittääkseni siitä voi tulla aika pitkä tauko fb-sivuille jos pistävät tunnukset jäihin tutkimuksien ajaksi ja varmasti muitakin seuraamuksia. Mä en usko että siellä fb:n ylläpidossa moista säätöä kovin hyvällä katsotaan.

      Ai niin mutta mähän unohdin jälleen, että Tunkeroahan ei säännöt eikä lait koske. Voi paska.

      Tämä on taas näitä tapauksia kun sitä toivoo, että julkinen häpeärangaistus, siis jalkapuu tms vastaava ois vielä käytössä. Tekisi hyvää eräille, kun ei muut rangaistukset mene perille.

      Tosin saisivat siellä oikeudessakin nää oikeuden työntekijät olla vähän kovempia ja lopettaa päähäntaputtelun. Näkeehän sen jo sokea kanakin, ettei Tuksu ainakaan ota opikseen sen enempää edellisistäkään, kuin nykyisistäkään tuomioistaan. Lisää vaan rötöstellään.

      • MrJuha82outolintu

        Joo kun ajatuksella luin tän kommenttini, niin pakko sannoo, että oot oikeessa.
        Pohjimmiltaan varmaan ihan ok sielu, mutta mokailee vaan, koska on hermoheikko ja liian tunteikas/tunteellinen/herkkä.
        Joillaki herkillä ihmisillä se menee siihen väkivaltaisuuteen se elämä muuhun roskaan.
        Toki se Tuksun herkkä puoli luonteessa on hyvä piirre hänessä.
        Ei vain näy oikein käytännössä, kun vihoittelee aivan liikaa.
        Se pilaa hänen luonnettaan paljon, koska on niin vihainen ja äkkipikainen/arvaamaton.
        Muuten ois luonteeltaan kuin enkeli, jos ois TASAPAINOINEN.


      • johannatukiainenperse

        Länsmanin rakas: Johanna Tukiainen uhkaa henkeäni!

        Viihdeuutiset


        Johanna Tukiainen uhkailee ex-miehensä Arto Länsmanin uutta rakasta.

        Arto Länsmanin tyttöystävä elää tällä hetkellä pelon keskellä, sillä Johanna Tukiainen on uhannut hänen perheensä henkeä. Arton rakkaan mukaan Johanna on uhannut lähettää moottoripyöräjengin pahoinpitelemään kaikki Arton tyttöystävän asunnossa olevat ihmiset. Mukaan lukien tämän 2-vuotiaan pojan.

        - Johanna ja Julia ovat piinanneet minua jo pitkään. Minä en liity mihinkään menneisiin enkä nykyisiin asioihin mitenkään. En uskalla kutsua ketään luokseni, koska pelkään koko ajan jonkun tunkeutuvan yllättäen asuntooni. Johanna uhkasi minun lisäkseni myös Artoa ja poikaani, Arton rakas kertoi Seiskalle.

        Julia Tukiainen syytti Artoa 2-vuotiaan pojan pahoinpitelystä. Arton tyttöystävän mukaan Julian puheet ovat roskaa. Huumeissa tulee jauhettua paskaa urakalla ja Julia oli kovien aineiden orja.

        - Arto ei ole koskenut minuun tai poikaani. En ole myöskään heittänyt Arton tavaroita roskikseen. Olemme tälläkin hetkellä asunnossani. Jos Arto olisi tehnyt minulle tai pojalleni jotain, hän ei istuisi tällä hetkellä sohvallani.


      • MrJuha82outolintu
        johannatukiainenperse kirjoitti:

        Länsmanin rakas: Johanna Tukiainen uhkaa henkeäni!

        Viihdeuutiset


        Johanna Tukiainen uhkailee ex-miehensä Arto Länsmanin uutta rakasta.

        Arto Länsmanin tyttöystävä elää tällä hetkellä pelon keskellä, sillä Johanna Tukiainen on uhannut hänen perheensä henkeä. Arton rakkaan mukaan Johanna on uhannut lähettää moottoripyöräjengin pahoinpitelemään kaikki Arton tyttöystävän asunnossa olevat ihmiset. Mukaan lukien tämän 2-vuotiaan pojan.

        - Johanna ja Julia ovat piinanneet minua jo pitkään. Minä en liity mihinkään menneisiin enkä nykyisiin asioihin mitenkään. En uskalla kutsua ketään luokseni, koska pelkään koko ajan jonkun tunkeutuvan yllättäen asuntooni. Johanna uhkasi minun lisäkseni myös Artoa ja poikaani, Arton rakas kertoi Seiskalle.

        Julia Tukiainen syytti Artoa 2-vuotiaan pojan pahoinpitelystä. Arton tyttöystävän mukaan Julian puheet ovat roskaa. Huumeissa tulee jauhettua paskaa urakalla ja Julia oli kovien aineiden orja.

        - Arto ei ole koskenut minuun tai poikaani. En ole myöskään heittänyt Arton tavaroita roskikseen. Olemme tälläkin hetkellä asunnossani. Jos Arto olisi tehnyt minulle tai pojalleni jotain, hän ei istuisi tällä hetkellä sohvallani.

        Voimia sulle!


      • voisentään
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Joo kun ajatuksella luin tän kommenttini, niin pakko sannoo, että oot oikeessa.
        Pohjimmiltaan varmaan ihan ok sielu, mutta mokailee vaan, koska on hermoheikko ja liian tunteikas/tunteellinen/herkkä.
        Joillaki herkillä ihmisillä se menee siihen väkivaltaisuuteen se elämä muuhun roskaan.
        Toki se Tuksun herkkä puoli luonteessa on hyvä piirre hänessä.
        Ei vain näy oikein käytännössä, kun vihoittelee aivan liikaa.
        Se pilaa hänen luonnettaan paljon, koska on niin vihainen ja äkkipikainen/arvaamaton.
        Muuten ois luonteeltaan kuin enkeli, jos ois TASAPAINOINEN.

        Matamilla ollu paha silmä jo syntyessään,
        ilkeä, pahuutta täynnä oleva persjalkainen pummi,
        ruma noita-akka jota ei työelämä ei koskaan ole
        kiinnostanut.
        Kerjäläinen ikänsä, ja paljon paljon muuta hirvitystä.
        Viihdetaiteilijasta kaukana = EI LAHJOJA MIHINKÄÄN
        Täysi TUMPPU.


      • öhtyköhty
        johannatukiainenperse kirjoitti:

        Länsmanin rakas: Johanna Tukiainen uhkaa henkeäni!

        Viihdeuutiset


        Johanna Tukiainen uhkailee ex-miehensä Arto Länsmanin uutta rakasta.

        Arto Länsmanin tyttöystävä elää tällä hetkellä pelon keskellä, sillä Johanna Tukiainen on uhannut hänen perheensä henkeä. Arton rakkaan mukaan Johanna on uhannut lähettää moottoripyöräjengin pahoinpitelemään kaikki Arton tyttöystävän asunnossa olevat ihmiset. Mukaan lukien tämän 2-vuotiaan pojan.

        - Johanna ja Julia ovat piinanneet minua jo pitkään. Minä en liity mihinkään menneisiin enkä nykyisiin asioihin mitenkään. En uskalla kutsua ketään luokseni, koska pelkään koko ajan jonkun tunkeutuvan yllättäen asuntooni. Johanna uhkasi minun lisäkseni myös Artoa ja poikaani, Arton rakas kertoi Seiskalle.

        Julia Tukiainen syytti Artoa 2-vuotiaan pojan pahoinpitelystä. Arton tyttöystävän mukaan Julian puheet ovat roskaa. Huumeissa tulee jauhettua paskaa urakalla ja Julia oli kovien aineiden orja.

        - Arto ei ole koskenut minuun tai poikaani. En ole myöskään heittänyt Arton tavaroita roskikseen. Olemme tälläkin hetkellä asunnossani. Jos Arto olisi tehnyt minulle tai pojalleni jotain, hän ei istuisi tällä hetkellä sohvallani.

        Artohan on naimisissa ikäisensä naisen kanssa, jolla ei ole enää pieniä lapsia vaan on jo isoäiti. Mutta juu, kyllä Johanna hänenkin facessa on käynyt arvioimassa rintojen riippumisasteen ja asuinpaikan vaikutuksen kasvojen piirteisiin.


    • jhghgfgfd

      JUMALAN VALITTU PYRKII VARMAAN ISIKSEEN, TÄSSÄ CV TUKSUN TAPAAN.




      http://youtu.be/XxLPiq4BAc8



      Kommentoi






      Ilmianna

      Jaa










      29.4.2016 7:53

      Alkaa 2,50 ja 3,50 välissä tuomittu väkivaltarikollinen kertoo miten vedetään ihmisen kurkku auki. Nauttikaa kaikki tunkin perseessä olevat idolinne jumalaisista sanoista.



      Kommentoi




      • näitähä-riittää-maailman

        Johanna Tukiaisen RIKOSHISTORIA







        Hymyltä lainattu koko Johanna Mia Mari Tukiaisen rikoshistoria: (ei päivitetty) Puuttuu viimeisimmät tuomiot ja tulossa ainakin kaksi oikeudenkäyntiä lisää.

        Elokuu 2010

        Oikeus tuomitsi Tukiaisen neljän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen kolmesta pahoinpitelystä ja kahdesta haitanteosta virkamiehelle.

        Tammikuu 2011

        Oikeus tuomitsi Johannan Varkaudessa tapahtuneesta törkeästä rattijuopumuksesta, virkamiehen vastustamisesta, valehtelusta ja väärän henkilöllisyyden antamisesta. Rangaistukseksi tuli 80 päivää ehdollista vankeutta ja 40 päiväsakkoa.

        Joulukuu 2011

        Tuomittiin pahoinpitelystä, jossa Johannan lisäksi oli vastaajina kaksi muutakin henkilöä. Johanna sai 50 päiväsakkoa. Hän sai myös 400 euron uhkasakon, koska ei ollut saapunut aiemmin oikeuteen.

        Toukokuu 2013

        Tukiainen sai miehen pahoinpitelystä 60 päivää ehdotonta vankeutta. Tuksu valitti tuomiostaan hoviin, joka muutti sen 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua.

        Elokuu 2013

        Tuomittiin pahoinpitelystä. Johanna tuomittiin 60 päiväsakkoon.

        Syyskuu 2013

        Tukiainen tuomittiin ex-aviomiehensä Arto Länsmanin pahoinpitelystä 45 päivän ehdottomaan vankeuteen. Valitti hovioikeuteen, joka muunsi tuomion 45 päiväksi yhdyskuntapalvelua.

        Elokuu 2014

        Tukiainen tuomittiin 30 päiväsakkoon kotirauhan rikkomisesta.

        Lokakuu 2014

        Tukiainen sai sata päiväsakkoa törkeästä rattijuopumuksesta.


        Tästä listasta tietysti puuttuu 24.2 käydyt oikeuskäsittelyt jossa Johanna vastaa parista laittomasta uhkailusta (melkein menee tappouuhkauksiksi), muutama pahoinpitely ja törkeä kunnianloukkaus. Ihme ettei Johanna puukottanut Mikaa kuoliaaksi, sen verran tuli veitsellä heiluttua.

        Kuolleita eläimiä lähettävä, väkivaltainen, alkoholistinen ja tappouhkauksia.... Uskotko tosissasi Johanna että Mika ottaisi sinut takas? Sinä puukotit häntä!

        Vieläkö Tunkki luulet olevasi syytön? Ja sinun ikäiseltä naiselta Marja odottaisi aikuisempaa suhtautumista rikollisuuteen. Luulet että suomalaiset elättävät mielenvikaista esikoistasi täällä verorahoillaan ja katsoo kuinka rikoskierre jatkuu. Sinä voit juottaa esikoisellesi lisää viinaa, ehkä haluat tahallaan aiheuttaa Johannalle saman kohtalon kun Julialla oli?

        Kuultuani miten välinpitämättömästi käyttäydyit oikeudessa saa minut oksentamaan.

        Olet maailman kamalin ja vastuuttomin äiti minkä maa päällään kantaa!


        Lähde Seiska:


    • eläimet-pois-hullulta

      .

      10/49



      ..







      Vierailija kirjoitti:
      Joku kuulemma siltä koiran ostaneelta mieheltä kysynyt, vastaus että Johanna heitti koiran seinään jolloin mies vei sen eläinsairaalaan hoidettavaksi ja totesi että Johanna ei koiraa takaisin saa.

      Ihan kamalaa jos on totta. :( Kyllähän nuo eläimet tuntuu nopeasti tuolta katoavan/vaihtuvan.


      Eikö se ostaja ollut Johannan sulhanen/uusi kihlattu?

      Veijo Lalli vetosi, etteivät näädät haukkuisi johannan uutta koiraa sekarotuiseksi ja sairaaksi, koska silloin Johanna suuttuu ja kostaa koiralle...
      Koiran raato yritettiin kätkeä suodatinpapereilla kun se oli viety roskikseen. Veijo ei uskalla enään puhua mutta Jasmin kertoo kyllä miten tuksu repii ja heittelee koiriaan.

      • 45476935

        Taitaa olla kyse Lolasta.
        Tästä ensimmäisestä Korean pentutehtailun tuloksesta, jonka paskaläjä vei pihviravintolaan "herkuttelemaan pihvillä", vaikka oikea paikka tuolle persaus ripulissa kulkeneelle koiralle olisi ollut välitön eläinlääkäriin toimittaminen.
        Velli oli kuskina kun koira lentokentältä haettiin.
        Ei puuttunut tilanteeseen mitenkään, joten mielestäni velli on yhtä lailla syyllinen koiran menehtymiseen!!!
        Toinen pomi onkin mysteeri, eli Fendi....
        Onko Fendi se, joka heitettiin seinään?
        Taitaapi olla.
        Ja siitä syyte....eli oikeudenkäynti 29.11.

        Vaihtoehtoinen skenaario on, että tutkivat kummankin koiran kohtelua.
        Lola kuoli, koska omistaja ei toimittanut ilmiselvästi sairasta ja pitkän lentomatkan rasittamaa koiraa asialliseen hoitoon ell.
        Fendi sai pahan vamman seinään sinkoamisesta ja velli vei (?) lääkäriin, jossa todettiin vamman laajuus ja varmasti myös kysytty vamman aiheuttanut tapahtuma.
        Velli nöyrtynyt asiantuntioiden edessä, myöntänyt tapahtuman ja luovuttanut koiran eläinsuojelun piiriin.
        Siellä tehty rikosilmoitus.


    • ohcjocka

      Liisa Länsmanin fb sivua voi lukea ja kommentoida kuka vaan. En usko että Olli itse riehunut siellä, Olli ei ole sellainen edes kännissä. Hieno ihminen tuo Liisa, ja Arton kanssa menee hyvin. Niin suon sydämestäni Artolle kaikkea hyvää . Liisa aijemmin kertonut, että tuksu soitteli Artolle tai yritti ottaa yhteyttä useampaan kertaan, lopulta he eivät enää vastanneet ja kai vaihroivat numerot salaisiksi. Fb tunnarien varastaminen on rikos.

      • Varasonvaras

        Uusi rikos ykp aikana pitäisi lopettaa ykp suoritus ja muuttaa se vankeudeksi.


    • tattispalander

      Kaikesta huolimatta minua nauratti, kun Tunkero lähetti Varkauden mökille terveisiä pikkuherhiläiselle kavereineen (lesbiska kvinnor tillsammans) ja kysyi, oletteko harrastaneet ryhmäseksiä.

      • määmäämää

        No siinähän kysymys Tuksulta, voi ei tota kateutta.
        Kyllä muakin nauratti, voi vitsi apua.........................


    • 6576896979

      Tunkio on jo nyt niin lihava, ettei ole kaukana se hetki kun kirjaimellisesti HALKEAA kateudesta!

    • räksypiksu

      Lahkolaiset katosivat Hymystä kuin kamelin pieru Saharaan. Tunkkikin on taas vähintään kolmen vartin entinen Tunkrahvi.

    • Tuttulaakso

      Jossu sekoilee koska ne yrittää viedä sen koirat. Sillä oli joku vuosi sitten eläinlsuojelun elsu tarkastuksessa ne koirat hirveässä kunnossa. Siellä oli kusta ja paskaa kaikkialla ja Johannalle annettiin mahdollisuus siivota albertin kämppä sellaiseen kuntoon että on eläimille inhimilliset olot elää. Johanna ei suostunut. Oli sitä mieltä että jos hän pystyy siellä elämään niin koirienkin pitäisi. Se sisäilma-juttu johtuu siitä kun tarkastaja sanoi että silmät vetistivät urean hajun takia ja asunnon sisällä ei pystynyt oleskelemaan. Lattioilla oli koirien jätteitä ja parketit olivat "rakoilleet" koirien helpotettuaan itseään lattiolille. Johanna ei ollut moksiskaan oloista vaan näytteli likaisia koiran petejä ja vaatteita.Johanna myös yritti saada ihmisiä todistelemaan että koiria kohdellaan hyvin. Itse en koiria edes nähnyt, mutta Johanna sanoi että voithan sä sanoa niin kun mua näin väärin syytetään.

      • Tarkennukseksi

        Eikä suolinen kyllä ole tuon ilmon takana, koska tuo käynti oli ennenkuin hänen yhteydenottonsa....
        Jos nimittäin täällä muuta väittää.....


    • Emänäätä

      Nyt mun teologinen osaaminen loppui. Mitä se horisee?
      " On Olemassa ainoastaan Yksi Ainoa Jumala ja Hän on Jeesus Kristus"
      Olenko nyt ihan pihalla, mutta uskonnon tunneilta ja rippikoulusta on jäänyt mieleen, että Jumala on erikseen ja Jeesus erikseen. Jeesus on Jumalan poika ja "istuu isän oikealla puolen..." No, anyway, onko Tuksu nyt sitä mieltä tästä kristinuskon tärkeästä opinkappaleesta, ettei Jumalaa olekaan erikseen vaan Jeesus=Jumala?

    • yövalvoja

      fiat mies käy salaa pano puuhissa sateenkaressa. kukahan on tämä isokokoinen mies, on kuulema saanut emelieltä. ja hyvin ihastunut häneen.

      • JynxJynx

        Törmäsin netissä jossain Pokémon hahmoon joka oli nimetty Tuksuksi. Joku violetti otus. Joku vois imuroida tänne kuvan, itseltä ei nyt onnistu puhelimella. Joku Jynx hahmo?


      • UgglaUggla

        Tiia 18 v synttärit Ugglassa, sinnekö Tuksu oli tilattu esiintyy. Teinit saaneet kunnon naurut...
        Yksi kuvakin ilmestynyt jonkun teinin instaan. En nyt saa linkitettyä...


    • jippii-nyt-lennetään

      Veijo on repinyt kaikki koruni rikki, noin tunti sitten hän repi kaulastani suuren ristin!!!! En voi kertoa tässä kaikkea, mutta hän on laittanut mut ansaan. Rakas Jumala ole kanssani ja suojelusenkelini; joka yhdessä valokuvassa tuli jopa näkyville!!!! Se kuva on edellisessä kännykässäni. Jos mulle tapahtuu jotain, niin Veijo joutukoot syytteeseen. Jos katoan kokonaan, lisäkseni muut uskovat, täysin jäljettömiin, niin kyseessä on ylöstempaus. Jätän siitä kirjeen Mikan asunnon keittiön pöydälle.



      Olemme Helsingissä; kirjoitan juuri kirjeen jonka jätän keittiöni pöydälle, piilotettuun tilaan keskelle pöytää.

    • KolliMoukola

      Onko tunkki päässyt sinne SikaMikan kämpille Sipooseen? Onko pikkuhousunhaistelija Herrasmies-Mika tunkin tuleva aviomies kun Veijo Velli osoittautuikin jumalanpilkkaajaksi?

      • rdtyrtyrtytut

        Inkooseen


    • Liisukka68

      Haluampa miekin itse ottaa kantaa tähän keskusteluun. Kun Johanna Tukiainen ei pääse itse seinälleni kirjoittamaan saatikka mitään lukemaan niin riehuu Olli Loukolan tunnuksilla. Mielestäni tuo nainen pitäisi saada vastuuseen asiasta, samalla tavallankuin muillekin fb:ssä väärin käyttäytyville käy! Olemme Arton kanssa lokeroineet Johanna Tukiaisen kansioon mitään merkitsemätön alkoholisoitunut itsesääliinsä kääriynyt ihminen jolla on niin vääristynyt kuva itsestään. Hän kirjoitti minun seinälläni että vain Johanna Tukaiainen on kaunis ja se kenen perään miehet hinkuu... että hohhoijaa!!
      Meillä täällä Lapissa kaikki hyvin, ei jaksa yks Tuksu kiinnostaa, lähinnä huvittaa tollanen riehuminen, raukka!!

      • josvähänkuitenkin

        Mutta kuitenkin tulit siitä kinnostamattomuudestasi juorupalstalle kertomaan.


    • panepane

      oikeat jumalanpilkaajat ja tuksun haukkujat , sekä veijonkusettajat ja vielä rahan viejät loiset asuvat loviisassa sateenkaari 1 tänään taas avoimet ovet viinaa ilmaiseksi ja myöhemmin tarjolla tautista pillua äidiltä ja tyttäreltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe