Kokemukset Honor 8

huaweihonor8

Onko jollain jo uusi honor 8? Kertokaas miltä luuri vaikuttaa.

66

13627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • huaweihonor8

        Voi kiitos osaan kyllä käyttää googlea joten olen tuon artikkelin lukenut jo. Tarkoitus oli kysyä täältä muiden ihmisten kokemuksia :)


    • kuuskautviis

      HYVÄ PUHELIN 5/5

      • huaweihonor8

        Selvä, kiitos, saisiko hieman perusteluitakin? :)


      • Hypeee
        huaweihonor8 kirjoitti:

        Selvä, kiitos, saisiko hieman perusteluitakin? :)

        Ei kyllä vielä ole mutta tilauksessa on. Ainakin pari tuntia olen arvostelu lukenut ja videoita katsellut että voisin sanoa että hyvä puhelin on. Mistä aattelit sen muute ostaa? Ja minkä värisenä tuntuu että sinistä ei ainakaan saa vielä muualta kuin Gigantista.


      • huaweihonor8
        Hypeee kirjoitti:

        Ei kyllä vielä ole mutta tilauksessa on. Ainakin pari tuntia olen arvostelu lukenut ja videoita katsellut että voisin sanoa että hyvä puhelin on. Mistä aattelit sen muute ostaa? Ja minkä värisenä tuntuu että sinistä ei ainakaan saa vielä muualta kuin Gigantista.

        Oletko jo saanut puhelimen, onko hyvä? Voisiko joku nyt jo vastata kysymykseen: Mitä honor 8 antaa tallentaa muistikortille? Kuvia vaan vai voiko myös sovelluksia tallentaa?


      • tiwiekbekrkeo
        huaweihonor8 kirjoitti:

        Oletko jo saanut puhelimen, onko hyvä? Voisiko joku nyt jo vastata kysymykseen: Mitä honor 8 antaa tallentaa muistikortille? Kuvia vaan vai voiko myös sovelluksia tallentaa?

        Itsellä 64gb versio niin ei paljoa muistikortteja kaupaa. Mutta kaveriltani kysyin niin sanoi että pystyy kaiken suurinpiirtein tallentamaan. Vinkki. Laita verkkokauppa.comin honor 8 tuotteesta kysymys niiden sivuille niin vastaavat hyvin parissa päivässä. Itse sieltä sina kyselen ammattilaisia vastailemassa.


      • SeTippuuKuitenkin

    • ostasin

      Honor Note 8 kiinnostais jos se tulee tänne myyntiin.

      • larosans

        Tarjoo.... 32gb, lasi näytön suojana, kansi ajokortille jne ei ole päivitetty kun siihen ei ole asetettu sim-korttia. Siis ei ole ollut käytössä... alkuperäinen pakkaus,käyttöohje, laturi mm mukaan.. takuu aikaa jäjellä yli 2,5 vuotta...
        Päivitin oman käytössä olevan tänään tehtaan uuteen versioon joka tosi siisti mutta en voi päivittääyynissä olevaa kun pidän sitä käyttömättömänä...


    • kjfddukitgyhh

      Onko tietoa mitä muistikortille voi tallentaa? Kuvia ja videoita varmaankin mut voiko esim sovelluksia?

      • PELKKÄVEIKKUS

        Usein voi muistikortille tallentaa jotain pelejä yms mutta ei esim Whatsappia


    • Tepi82

      Erittäin komia kapula on. Itse tykästyin siniseen 64gt versioon ja mukaan vielä 64gt muistikortti. Hyvin viimeistelty tuote.

      • hggnlihfdebj

        mitä honor 8 ssa voi tallentaa muistikortille? voiko pelejä ja sovelluksia?


      • luurikauppias

        Voi tallentaa pelit, whatsapin ja muita sovelluksia


      • Apujakaivataan

        Tyhmänä kysyn, miten saa tallennettua sovelluksia muistikortille?


    • Maaku33

      4 päivää ollut käytössä 64gb gold. Seuraavia kokemuksia:

      Akun lataus ihan uskomattoman nopea.
      Tosin akku kuluu myös, ehkä pitäis vähän tsekata säätöjä.

      Sormenjälki tunnistus huippuhyvä.

      Käytettävyys hyvä. Ulkonäkö hieno.

      Kamera on monipuolinen ja hyviä kuvia tulee.

      Ainut miinus on että on minun sormille hiukka liian iso. Yläpalkin alasvetäminen vähän hankalaa.

      Nopea Tämä on kuin mikä:)

      Tässä päällimmäiset fiilikset.

      • MAHTAVAKOMMENTTI

        Kiitos tästä. Mutta mitä olen lukenut niin eikös yläpalkin pysty vetämään alas myös älynäppäimen päältä pyyhkäisemällä alaspäin?


      • Maaku33

        No niinpä saaakin pyyhkäisyllä sen .. kiitos vinkistä.


      • Honottaja8

        Huom. Alapalkkiinkin saa napin, jolla yläpalkki liukuu ales. Itsellä kameran kuviin tulee ikäviä pisteitä 16:9 kuvasuhteen kuvissa. Muut kavasuhteet ok.


    • Honor8

      Itsellä on se 64gb gold, ja on aivan upea. Siis itse tykästyin, niin paljon siihen seiskaankin, että olihan tämäkin pakko ostaa. Tuntuu aivan mahtavalta kädessä, huippu kamera, ulkonäkä on aivan upea. Taakuu 3 kuukautta, että jos näyttö hajoaa tai takalasi niin korjataan kerran ilmaiseksi. Yleistakuu on ainakin sen 2 vuotta. Ostin Gigantilta, kyseisen puhelimen ja suosittelisin, muitakin sieltä ostamaa. Kerrassaan niin tyytyväinen ostooni, ettei tyytyväisempi voi olla.

      • enslumia

        Näytön takuu ihmetytti. Ei enää kun pariviikkoo ja näyttö halki 4kohtaa. Muuten ok.


      • jarkokar93
        enslumia kirjoitti:

        Näytön takuu ihmetytti. Ei enää kun pariviikkoo ja näyttö halki 4kohtaa. Muuten ok.

        pudotiks puhelimen et näyttö halkes ja meniks se takuust sit


    • H864

      Itellä kans h8 64 ihan pro kapistus mutta pakko kusasta sen verran muilta kun ite hakannut hiukan tota pokemonia ja joka ikinen pallo minkä heitän jäätyy paikalleen yleensä n.2-3sekunniksi tätä probleemoo ei ollut h7 jota käytin. Että missä vika ? Liittymä on nopea 4g ja kun muijan ja poitsun kanssa kokeiltu vierekkäin heillä siis iphone6 ei mitään pallon jäätymisiä ole heillä siis..kokeilin vaihtaa h7 eikä jäädy siinäkään...jäätyminen tässä siis tarkoittaa että lataa ja lataa ja lataa..itiksessä kokeilin laittaa google mapsin päälle ja näytti mun olevan jossain Ghanan hujakoilla...hah et onko osunut nyt maanantai kapula tälläkertaa :)

      • Avelinas

        Täällä myös jäätämistä, kaikissa toiminnoissa vaihtelevasti. Ja akku
        kuumenee sekä hupenee huippu tahtia :(


      • Honorkäyttäjä

        Mulla ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia.


    • GigaAntti

      Sininen tuli tilattua juuri hetki sitten. Oli niin seksikkään näköinen....

    • honor8

      Honor 8 ei ainakaan saa kuvia suoraan tallentaan sd-kortille niinkuin Honor 7 saa.

    • Djwoske

      Miten lasitakuu toimii? Melko huonosti löytänyt tietoa siitä

    • torvinennen

      oon varmaan aika tumpelo mut en saa auki sitä luukkua mihkä tulee sim..

    • Jaajo88
    • Jomppalainenxxx

      Ihan ok mutta non 2 kk jälkeen akku alkooi romahtelemaan ja lopuksi turposi ja irroitti koko takakannen. Takuuhuollossa vaihdettiin vain uusi akku ja akun turpoaminen toistui ekan käyttäpäivänä. Gigantin kautta uudelleen huoltoon.. Eivät vielä suostuneet vaihtamaan uuteen. Vika on ilmeisesti muualla kuin akussa..

      • Jokkeli112

        Kyseessä voi olla myös yksittäisessä kappaleessa, tai erässä oleva valmistusvirhe, joka aiheuttaa tälläisiä. Tunnettuja vikoja ei Honor8 ole.


    • RiepuX

      Minä tilasin liikkeestä noudettavaksi tänään tuon Honor 8 puhelimen kullan värisenä. Jotenkin sininen ei natsannut eikä varsinkaan pinkki.
      Mutta kun olen tässä surffaillut ja etsiskellyt parempia käyttöohjeita valmiiksi tuolle puhelimelle, niin löysin vain tämän:
      http://kayttoohje.fi/puhelimet/huawei/honor-8-suomenkielinen-kayttoohje/

      Siis ei voi olla mahdollista että ei mistään saa parempaa tulostettavaa käyttöohjetta, kun pakkauksessakaan ei tietysti ole kun pikakäyttöohje. Sellainenhan on meininki nykyään kaikissa elektroniikassa. Mulla pitäisi ehdottomasti olla paperille tulostettavissa oleva käyttöohje.

    • Möksö66

      Prkl.... liukas on tuolille jätin ja siitä se liuku lattialle ja nyt takalasi ihan paskana!!!

      • Möksä66

        Ja nyt sain jostain vastauksen että vaihto n89€ melkokallis ku kattoi että ebaystä lasin sais 11€........


      • Särkynytnäyttö

        Mistä noin halpa vaihto? Kaikki mitä olen katsonut 120-200€....


    • meevaihtaa

      Mulla tuli ainaki kaupan päälle 3kk lasitakuu.

    • Möksä66

      Jaa onko näin??!! Onkohan se joka honor8 sama ku oon ottanut tämän operaattorin kautta

    • Huhhuh476

      Kyllä sai lähettää hesaan huowei serviceen lasinvaihtoon 3kk takuu...

    • MissWFinland

      MInulla uusi Honor 8. Tyylikkään yön sininen. Varsin leveä naisen käteen, siis vähän liiankin. LapToppini on MacBook Pro enkä tiedä miten kuvat saisi siirrettyä kännykästä Mac:iini ! Soitin Huawein tukeen eikä sielläkään tiedetty !!!! MITEN se voi olla mahdollista tänä päivänä?

      • Iihf

        Kannattaa unohtaa macit,puolella sen hinnasta saat hyvän Windows läppärin,voi siirtää kuvat ym.. vaikka ulkohuusista millä Android laitteella tahansa tai winphonel jne..


    • Kuusikauttaviisi

      Perfct puhelin ei mittäään ogelmaa paitsi että se on liukas=)

    • einaurata

      Onko porukka käyny vaihtaa Honor 8 rikkoutunutta näyttöä? Ite kävin ja nyt akku kestää käytössä täyteen ladattuna n. 2h, heittää usein 20-40% kohdalla yhtäkkiä "akku tyhjä", jolloin puhelin sammuu eikä saa enää päälle (koska akku tyhjä), eivätkä saaneet takalasia tiiviisti takasin paikoilleen. Eli siis takalasin sivuilla "aukot", ja sanoivat kun kävin asiasta myöhemmin valittamassa, etteivät tiiviimmin saa laitettua ja akkua testatessa eivät kuulemma huomanneet poikkevuutta normaalista. Syyttivät tästä vain sovellusten virrankulutusta (whatsapp, facebook, snapchat). Alustin puhelimen ennen näytön vaihtoa, joten sovellusten määrä tällä hetkellä vähäisempi kuin ennen huoltoa. Eikä akku silloin kulunut loppuun tätä tahtia. 150€ maksoin siitä, että sain puhelimestani käyttökelvottoman.

    • PR2121

      Muuten ok puhelin tämä Honor 8, mutta olen törmännyt ongelmaan että näytön kierto jumittuu, ja tämän aikana otetut vaakakuvat tulevat " väärinpäin" avautuviksi. Kierron jumiutuminen korjaantuu aina uudelleen käynnistämällä. Olisko tämä yksilövika vai joku käyttöön liittyvä ongelma?

      • Honori8

        Itsellä oli sama kunnes poistin älykkään avustuksen kaikki kohdat pois käytöstä. Älykannen jätin käyttöön ja ei ole tehnyt samaa enää.

        Kolme kuukautta ostopäivästä tosiaan on tuo lasinvaihtotakuu voimassa. Vie vain ostoliikkeeseen kuitin kanssa niin lähettävät huoltoon ilmaiseksi. 1kk meni itsellä huollossa.


    • Jgipl

      Miksei huawei honor 8 32gb saa enää pinkkinä???

    • Glflfl

      Voiko viedä vain huawein liikkeeseen suoraan korjautettavaksi kuitin kanssa? Onko joku kokeillut, ja siis sen 3kk takuun aikana?

      • Kasihonor

        Siihen liikkeeseen mistä puhelimen ostit kun viet 3kk ostopäivästä niin lähettäävät huoltoon.

        Itse vein Poweriin eikä tarvinnut kuittia kun löytyi koneelta ja pistivät eteenpäin. Mobylife taisi olla huoltoliike.


      • Huohpower

        Moi, olitko liittänyt sen kultatili jutun siihen? Mulla lasi aivan paskana, mutta nyt vasta löysin että olisi ekan kuun aikana pitänyt liittää sinne. Kuitenkin pari päivää puhelimen ostosta sain ekan särön ja kävin tiedustelemassa myös powerissa tuosta takuusta ja semmoista ei kuulemma heillä ole... Nyt vielä alle 3kk ostosta ja yritän vielä asiaa selvitellä kun näyttö räsähti kokonaan palasiksi.


    • Rikkinäinenhonor

      Voisko joku kertoo mikä tuli!! Eli h8 64gb tippui laittialle takakansi edellä.. eli takakansi ihan säröille eikä käynnisty enään eikä tee kyllä mitään muutakaan.. apua!

    • P11p

      Mulla honor 8 64gb. Ulkona pakkasta 0,1 astetta niin kuorissa kun ilmankin akku loppuu ihan äkisti. Sisällä kaikki ok. Mutta kun Lapissa asuu niin pakko olla akun kestoa. Onko vika missä voisiko joku viksumpi auttaa..

      • Ihme1

        Pakkasessa ilmoittaa akku loppu ja sammuu, vaikka lämpöiseen päästyään käynnistyksen jälkeen ilmoittaa virtaa olevan jäljellä 70% ?


    • Näin_se_on

      Kaikki nykyakut tuppaavat kestämään huonosti kylmää, mutta noin nopea sammuminnen noin pienellä pakkasella viittaa kyllä ohjelmistovikaan. Onko laitteelle saatavilla ongelman korjaavia päivityksiä?

      Ongelma vaikuttaisi olevan melko yleinen kyseisessä mallissa, ainakin lukuisten valitusten perusteella. Pikaisella googletuksella en kuitenkaan löydä korjaavaa päivitystä tähän ongelmaan....

      Joskus kylmänsieto-ongelmat voivat tulla esiin vasta akun ikääntyessä ja näitä ongelmia on ollut lähes jokaisella valmistajilla. Mutta fysiikan lait pätevät tässäkin, mitä paksumpi, isompi, muovisempi ja suuremmalla akulla varustettu puhelin, sitä pienemmällä todennäköisyydellä kylmyys tuottaa ongelmia.

    • Ei_enää_Huaweita

      Akku on aivan paska. Sammuu välittömästi jopa 70%:sta jos erehtyy ulkona (-2 astetta) vaikkapa laittamaan whatsappin tai kameran päälle.

      • hyvä.Iuuri

        Älä puhu sontaa.


    • Jeesusss

      Jep. Akku ihan susi itelläkin. Pitää viedä huoltoon. Ja pakkasella loppuu heti

    • Susitehdessä

      Taipuu aivan liian helposti ja rikkoo lasin, sammuilee itsekseen. Miksi valmistajille ei määrätä tuotevastuuta, jotta saadaan paska pois markkinoilta, en omista edes peltoa jonne paskan ajaisi.

    • rikas87654

      Ihan paska luuri sammuu aina ulkona käytettäessä. Esim pyöräillessa puhelin sammuu viidessätoista sekunnissa vaikka lämpötila on 20 celsiusta.

    • Muuten_Ok_puhelin

      Juu Honor 8 on kyllä 32Gt muistilla, Kaikenpuolin suht ok puhelin ja kaikki sovellukset toimii jne. Palvellut käytössä, jo melkein vuoden päivät. Paitsi että tuli sellainen ilkeä tyyppivika siihen, että: puhelin sammuu itsekseen varoittamatta vaikka virtaa on vielä 70% jäljellä akussa, yritin pois sulkea ylimääräisiä sovelluksia ja näytön valoa himmentää, muttei auttanut veikkaan että varmasti akku on vaihtokunnossa, koska se tyhjenee vähän muutenkin liian nopeasti jne.... no vein sen pari päivää sitten takuuhuoltoon, saahan sitten nähdä, oliko se vika akussa vai jossain muualla, mutta muuten kaikenpuolin ok puhelin ja voin suositella. Arvosanaksi antaisin 4/5
      Ps. Paitsi yksi ja ainoa on tuo Honorin hanurista oleva tyyppivika on just tuo Akku- Perkele! joka vaatisi ainakin jotain uudelleen suunnittelua valmistajalta, koska ei oo normaalia että akku menee vaihtokuntoon jo alta vuodessa.

      • Tuossanoin

        Kokeileppa pitää laitetta virransäästötilassa, jos se auttaisi tuohon sammuiluun. Kellotaajuuksia rajoittava virransäästötila auttoi sammuiluun, kun vanhasta Samsungistani hajosi akku.


    • Honottaja_nro.8

      Positiivista palautetta täältäkin kyseisestä kapulasta.
      Hyvi on palvellu reilu puoltoista vuotta, vaikka onkin perso putoilemaa.
      Helppo käyttää, loistava kamera, keskusmuistia enemmän ku riittävästi, bluetooth laitteen kantavuus just passeli.
      Tuore vaiva tosin iski.. Välillä sammuilee ku on 20% akkuu, tai parhaassa tapauksessa yli 50% näyttö kuumuu tarpeettoman paljon tiettyjä sovelluksia käyttäessä (vaikka näytön kirkkaus on himmeällä) Pitänee huoltoon viedä ja kysellä et voiko olla akussa vika, vai kuluttaako oikeesti taustalla pyörivät sovellukset akkua n.2% minuutissa .

      • järjenpojat

        Kaikki päällä pitääkin olla, paitsi ncf/bluetooth nehän saa sekunnissa päälle tarvittaessa, moni sulkee sovelluksia sieltä täältä NOU! akkua menee 24h n 5-20% mistä ei viitsis edes puhua.


      • Anonyymi

        Akut näissä ei kestä mitään. Alle 2v akku vetelee viimeisiään. Jos 15min pystyy käyttämään 100% niin hyvä on. Kylmää ei kestä yhtään.. pakkasesta puhumattakaan. Kyllä on surkee tekele .. jos akut kestäisi ja olis vaihdettava niin menettelis. Kiinan sonta riitti tällä erää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akut näissä ei kestä mitään. Alle 2v akku vetelee viimeisiään. Jos 15min pystyy käyttämään 100% niin hyvä on. Kylmää ei kestä yhtään.. pakkasesta puhumattakaan. Kyllä on surkee tekele .. jos akut kestäisi ja olis vaihdettava niin menettelis. Kiinan sonta riitti tällä erää.

        Sellaisia nämä huihaihiisi laitteet ovat. Halvalla tehtyjä niin raudan kuin ohjelmiston osalta..


    • Anonyymi

      No,nämä laitteet esim.kiinassa ottaa satoja miljoona kuvia tunnissa jotka menee automaattisesti kasvojen tunnustukseen..jopa itse kiina myöntää sen.,toisaalta ei myönnä täällä myötävien puhelimien vastaavaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe