Ihmisen pää löytynyt

Ulkoilija2

Kuulin äsken aivan todella pelottavan asian S-marketilla. Pakaantien varrella olevasta soramontusta on tänään aamulla löydetty ihmisen pää. Oli ollut jossakin puulaatikossa. Aluetta käytetään talvella pulkkamäkenä.

Meidänkin lapset käy talvisin laskemassa mäkeä siellä. Poliisi oli käynyt hakemassa pään pois ja oli kommentoinut että liittyy kuulema johonkin huumevelkaan. Pään oli löytänyt koiranulkoiluttaja joka otti kännykällä kuvan löydöstään.

Järkytyin todella paljon. Kuva ilmeisesti kiertää jossakin facebook ryhmässä? En tiedä miksi, haluisin kuitenkin nähdä kuvan että onko kasvot tutut..

55

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irtopäät
      • päätön

        kyl se taitaa olla joku näist :D


      • päätön1

        ei helvetti sieltäkö se löyty,kiiitos palauttakaa pääni takasin :D


    • tomppelioot

      Juu siellä montulla on uus tapahtuma pään vaihtoviikot kun mallusjoella on takin kääntö.
      Täysin provo taas koko aloitus. Mistä näitä piisaa?

    • qewayuo

      Eipä ole mikään provo vaan tosiasia. Näin tuon kuvan tuosta. On esillä eräässä facebook ryhmässä

      • eipaskaa

        tosi on. Persujen baarissa sitä puhutaan ja siellä on aina tottuus läsnä. Olis kiva tietää kenen kaali on löytyny. Varmaan jonku päättäjän.


    • Laukkanen33

      Pää kuuluu Jannelle. Aivan käsittämätön juttu.

    • Omaiset

      Jos joku linkittää tänne kuvan päästä, teen hänestä HETI rikosilmoituksen!!!!


      T: Uhrin omainen

    • Pakaalainen

      Ainakin Whatsapp ryhmässä oli kuva tosta päästä. Jätkä asui oriontiellä. Kävi suhteellisen usein uimahallin kuntosalilla ja tuttu näky arvidissa viikonloppuisin.

      • perse.ja.suu.sekasin

        Ei pakaalaisia turhaan sanota järjen jättiläisiksi. Ootte kyllä outoa kansaa.


    • Muori-06

      Toi pää on jätetty ihan tarkoituksella löydettäväksi. Luulen että kyseessä on joku huumemaailman juttu. varoitus etc...

      Mitä olen käsittänyt niin oli mennyt poliisille puhumaan omista ja muittenkin tekemisistä.

    • pää.irti

      jep. vasikka sai mitä tilasi

    • vitunhomothakkaanteiät

      Nyt linkkiä päähän.

    • häpeäedes

      outoa kun missään uutisissa ja lehdissä ei ole juttua tästä irto päästä. Täyttä paskaa taas kirjoteltu.

      • hysssssss

        Tätä ei voi uutisoida, sillä tähän liittyy asioita jotka menevät ihmismielen synkemmälle puolen niin syvälle ettei uutisointia ihmismieli edes kestäisi. Media hiljaisuudella suojellaan ihmismieltä.


    • Raija429

      Eipä ole satua tämä kertomus. Olen nähnyt kuvan tuosta päästä..

      • kukkuluuruu.homo

        Oliko se pää sinun perseessä?


    • Marjushka56

      Ilmiannoin viestin.

      T:Marja-Leena

      .

    • Seda

      Pääkuva nähty.

      • fiejebd

        mistä sen näkee


    • Topi09

      Kyllähän tuosta kaalista on kuva ihan facessakin.

    • Vhgterd

      Päätöntä menoa.

    • Geijonen

      Vittu kuvaa kehii!

    • XDDD

      Moi Jonna

    • RaimoT

      Hurjia juttuja sielä orimattilassa.

      • nbvcxzzzx

        up-


      • jonnet.häärää
        nbvcxzzzx kirjoitti:

        up-

        Idiootti.


    • PaskaPuhetta

      paskapuhetta

    • Jorma31

      Missä faceryhmässä tää kyseinen kuva on?

      • Lahentyttö

        Rajat kiinni ryhmässä


      • Lahentyttö

        Onko noi molemmat löydetty orimattilasta?


      • Daapa
        Lahentyttö kirjoitti:

        Onko noi molemmat löydetty orimattilasta?

        Mitäpä lottoot...


      • Mitäää

        Tuolla sivulla sanotaan ettö sotilaiden päitä ja tapahtunu ukrainassa..


    • lehmä82

      mä luulen että se on ollu vaan vasikan pää.

    • asasfsdgdg

      Kuinka moni osas lukea linkistä että '' in ukraina '' ? ja että sotilaita? :D:D:D:D:D:D:D:D

    • päätön

      no missä se vitun kuva on,haloo ei voi muuta sanoo

    • sauliniinistö

      jos tää on totta ni mä oon Sauli Niinistö

      • vasbuugi

        Terveisiä Jennille ja Lennu koiralle.


    • ooooooooooooooooooooo

      juu s-marketin kahviossa kuulee kaiken laista,noihin juttuihin ei kannata uskoa,äijät puhuu lämpimiksi ettei tule vilu.ja täälläkin on näköjään niitä jotka usko tohon.

    • oooooooooooooooooooo

      jos tämä olisi totta,kyllä siitä lukisi jo lehdissä.

    • 10poikki

      Nytkö alkoi karsinta. Se on sitten Hennan huijari seuraavana vuorossa.

      • 112211

        Hennan huijari on ainoa, josta tiedän luvatun päärahan. Sillähän on yksi korpsu osittain omatunnollaan.


    • idiootit

      Ei se kuva ole edes Suomessa otettu, jonka kaikki ovat nähneet.. :D

    • daijut

      Mä aloin lukee tätä orimattila soopaa ja tää sivusto alkaa markkinoimaan mulle jotain apina-paitoja.
      Sattumaako?

      • kerhoovaan

        Onneksi olkoon sivusto tunnisti sinua ja siksi alkoi tarjoamaa omaa team paitaa. Oi ku kiva.


    • Heinolanhelmi

      Onko jo selvinnyt kenen pää? Ei kai vain Heinolasta kadonneen Jyrki Korkiakosken?

    • asdasfsdfsd

      vittu ukrainalaisen sotilaan päät edelleenki :D

    • marjanpoimija123

      Eiköhän mene vähän överiksi nää jutut sanoisin jopa sairaaloiseksi. Kai siellä muutakin tapahtuu, kertokaa vaikka onko hyvä puolukkasato......Tulen poimimaan vantaalta. Eihän tarvitse pelätä menettävänsä "päänsä"

      • 112211

        Kun et osu villisikoihin etkä maastokätköihin niin pää saattaa pysyä kropassa kiinni.


    • pakaanmummo

      Kuka näitä järjen köyhiä tänne kirjottaa. Mene heti käymää lekurilla jos se vois vielä auttaa jotenki.

    • ehkäsy

      näyttääpä kadonneelta seppo korhoselta ehkä

    • Ulkoilija2

      Aloittaja tässä hei!

      Haluan nyt hieman korjata tätä juttua.

      Eli todellisuudessa ainut mitä löytyi oli kaksi turvapaikanhakijan kyrpää; toinen löytyi minun perseenreiästäni ja toinen minun suustani

      • aloittajaa.kakkoseen

        Eli pää mikä ööytyi oli kyrvänpää ja sekin perseessä. Mä niin tiesin tän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe