Myrsky nousee

pelkojaepäilys

Voi katkeruuden määrää joka näkyy tällä palstalla sakramenttien anastajien toimesta. Epävarmuus,pelko,ahdistus,viha on tunnettavissa. Miksi pelkäätte?

35

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saarielma

      Kyllä net jossakin sydämensä sopukassa tuntevat, että ovat tehneet harha-askeleen seuratessaan antikristuksen henkeä. Mutta ylpeys estää tunnustamasta totuutta. He ovat kasvatuskristittyjä, eikä heille ole vielä tullut se hetki eteen, että kaikki oma otetaan pois. Vasta kun tämä tapahtuu, heille alkaa kirkastumaan Jeesus Kristus, ainoa, jossa nimessä on pelastus.

      Rukoillaan, että Herramme armossaan ilmestyisi heille.

      Kasvatuskristittyjä mekin olemme alkujaan olleet, siksi voimme ymmärtää heitä. Meillä onkin velvollisuus kirkastaa Kristusta aina ja kaikkialla. Jeesus on Herra. Hän elää. Kiitos ja ylistys ja kunnia yksin Hänelle, nyt ja ikuisesti!

      • kiitostaveisaasieluni

        Oiken hyvä ja tarpeellinen kirjoitus kokemuspohjaisesti. Vain hän, joka on kokenut tuon edelläkerrotun, voi neuvoa , opastaa ja kirkastaa Kristusta toisillekin taivaantiellä . Uskon antaja ja päättäjä on vain ja ainoastaan Jumala. Sokea ei voi taluttaa sokeaa. Helppo yhtyä kirjoitukseen . Kiitos, Jeesus auttajamme ainoa!


      • teuta01

        JOO HYVÄN KIRJOITUKSEN TEKI "SAARI ELMA" .
        YHDYN TOTISESTI..


      • nhnhgbgfvfc
        teuta01 kirjoitti:

        JOO HYVÄN KIRJOITUKSEN TEKI "SAARI ELMA" .
        YHDYN TOTISESTI..

        Sinä yhdyt raatoihin raiskaamalla niitä vai?

        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"

        - (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        JÄRJETTÖMÄKSI AIVOPESTYNÄ teuta ODOTTAA ETTÄ PÄÄSIS LAHTARIKSI KUN/JOS JEESUS SAAPUU UUDELLEEN.... toivotaan ettei raiskaa Jeesustakin!
        Jeesusta elukkana teurastavien iljettävätb opit saatanallisuuksineen ovat järkyttäviä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."


    • Esles

      Epävarmuus,pelko,ahdistus,viha. Eihän näitä näy missään muualla kuin Esikoiset ry:n kannattajien kirjoituksissa . Kuka sinun silmäsi on kääntänyt noin kieroon katsomaan? Vai oletko trolli?

    • Vizikäsko

      Minä ainakin olen kiitollinen ja onnellinen kun saadaan olla ystävien kanssa kotona kurjentaipaleella!! Kiitos Jumalalle hallelujaa!!

      • teuta01

        VARO ETTEI TULE SE LEVEÄSUISIA SAMMAKOITA SYÖVÄ KURKI
        JOKA PAISKAA SUT YHDELLÄ' SUUPALALLA VATSA HAPPOIHIN .
        -
        JA SITTEN SULAAT ,SIINÄ VATSASSA, HENKI POIS , MIHIN SIELU-
        SI MENI ,KUN KURKI HOTKAISUT YHDELLÄ SUUPALALLA , NOIN
        VAIN.., EIKÄ SIELUSI PÄÄSSYT POIS ..


    • RauliRiehuu

      Tuntuu se myrsky riehuvan ihan maallisessakin mielessä nyt, Rauli myrsky.

    • vihaasyntiä

      Myrsky ja viha nousee ja yltyy. Sakramenttien anastajilla on epävarmuutta,pelkoa,ahdistusta. Näin se kuuluu ollakin kun on kysymys ihmismääräyksistä sekä ihmisten vallasta. Ahdistukseen löytyy apu Jeesuksesta, heittäytymällä hänen armoonsa ja laupeuteensa. Silloin saa ahdistuksen jättää ihmisten opeilta Jeesukselle Kristuksella. Kun saa tätä armoa maistaa niin hylkää sen joka ahdisti ja kiusasi ja jossa ennen eli.

      • Sakramenttivuokralainen

        Voisitko selventää keneltä sakramentit anastettiin? Kuka ne omistaa? Onko jollain olemassa patentti? Voisiko niitä kenties vuokrata?


      • teuta01

        "SAKRAMENTTI VUOKRALAINEN "
        -
        NE OMISTAA HERRA , JEESUS KRISTUS, JA PELKÄN ETTEI NE OLE VUOKRAN.
        KOSKA JEESUS SANOI : MINUN ISÄNI ON TAIVAASSA, JA KUN OLETTE NÄHNET
        MINUN ,OLETTE NÄHNET ISÄNI... MINNE MINÄ MENEN SINNE ,TEKIN TULETTE
        SITTEN, KUN ON SEN AIKA ,MUTTA NYT ETTE VOI VIELÄ TULLA..
        -
        UUDEN KÄSKYN: MINÄ ANNAN TEILLE , RAKASTAKAA LÄHIMMÄISTÄNNE KUIN ITSEÄNNE. KAIKESTA MIELESTÄ, JA KAIKESTA SYDÄMESTÄNNE. RAKKAUDEN -
        KAKSOIS KÄSKY: "JA RAKASTAKAA TOISIANNE, NIIN KUIN MINÄ OLEN TEITÄ RAKASTANUT . SEN SUURENPAA RAKKAUTTA EI OLE KENELLÄKÄÄN, KUIN ETÄ HÄN ANTAA HENGENSÄ YSTÄVÄNSÄ EDESTÄ ..
        -
        JOH. 15:7-16. ; SELITYSTÄ .USKOVA PYSYY JEESUKSESA :Päivittäisen Ramatun tutkimuksen ja rukouksen , kiinteän uskovien yhteyden , sekä uudistuvan parannuksen ja Jeesuksen VEREN puhdistuksen kautta, ja mitä pyhitetymmäksi hän tulee, sitä enemmän HEDE´LMIÄ HÄN KANSTTA. TOISAALTA : Mitä enemmän hän
        pyrkii kantamaan hedelmää , sitä enemmän hän, tarvitsee sanan viljelyä , rukouksia , uskon s'ilyttämiseen puhtaassa omassa tunnosaan. . Ja kiinteää yhteyttä toisiin uskoviin. .
        -
        HEDELMÄ on rakkaus (eri ilmenemismuodoissaan , 1 Kor. 13:4-7. ; Gal. 5:22 ,ja sydä-men halusta lähtevä tunnollinen uskon kuuliaisuus Jumalan /Jeesuksen opetuksille, ja käskyille ..Korkeinta ja Jalointa Hedelmää on ihmisten kutsuminen ja johdat-taminen Kristuksen luo . kotimaasa ja lähetyskentillä. . .
        -
        Jeesus sanoo vielä. Joh.15:14. TE OLETTE MINUN MINUN YSTÄVÄNI, JOS TEETTE ,
        MITÄ MINÄ KÄSKEN TEIDÄN TEHDÄ...
        ks: MATT. 28:20 ; jOH , 14:21,23,;15:10,14. 1jOH. 5:3. VERTAA ROOM. 9:2 , ;10:1
        JA 1 kOR. 9:19-23.


    • Aivan_valetta_esles

      Esles kirjoitti 27.8.2016 15:07

      "Epävarmuus,pelko,ahdistus,viha. Eihän näitä näy missään muualla kuin Esikoiset ry:n kannattajien kirjoituksissa . Kuka sinun silmäsi on kääntänyt noin kieroon katsomaan? Vai oletko trolli?"

      No ei kyllä ensimmäistäkään ahdistunutta tai påelokasta viestiä ole näkynyt Esikoiset RY: jäsenistössä.

      Miksi sinä valehtelet, tuleppa itse katsomaan, - ja hämmästymään. Itse olen iloinnut aivan sydämeni pohjasta joka tiulaisuudessa mihin olen osallistunut. Väliullä tuntuu että onko tämä tottakaan, että esikoislestadiolaisilla kristityillä voi olla näin hauskaa ja vapaata toinen toistensa seurassa.

      Turha miehen huudella valheitaan, kun ei ole itse kokenut Esikoiset RY:n seuroja ja kokoontumisia.

      Miten kehtaat valehdella julkisilla palstoilla, eikö sinulle ole valhe kirkastunut vielä synniksi?

      • TEUTA007

        esLESTA. OLE VAHVA ,OLET RUKOUKSESSANI,.NYT ,


    • ehhehhee

      Varokaa kurki lintuja

      • TEUTATESS

        "EHJET".
        -
        ON SYYTÄKIN VAROA ,SENKIN LEVEÄ SUISET SAMMAKOT ,en paremmin sano


    • voiherrankenkunat

      Kyllä te olette kaikki sekaisin!

      lappilaiset ovat omalla tavallaan ja kirkonporukka taas omallaan.

      eikö ole ainuttakaan ylhäältä uudestisyntynyttä joka voi paiskata suolle niin kirkon kuin jhellivaarankin ja astella Jeesuksen perässä Raamatun mukaan.

      lapsellisia ihmisissäroikkujia olette jokasorkka.

      • olet_väärällä_tiellä

        Tee parannus, usko evankeliumi omakohtaisesti.


      • LEIFF01

        ""VOI HERRAN KENKUNAT SENTÄÄN. ""
        -
        SEMMOISTA SE ON ,,MUTTA VARO ,ETTET TULE OMAHYVÄISEKSI..
        lv:t ON MITÄ ON,. SAMOIN TAVIS POPPOO SUOMESSA ,. AINOA MITÄ
        VOI NYT TOTEUTTAA ON ,,ESIKOISET ry. ... IHAN TOTAALISESTI..


    • raulimyrskyää

      Viha ja pelko velloo sakramenttivarkaiden sisimmässä. Vielä on mahdollisuus.

    • poispelkojaepäilys

      SOOPA PUHETTA nseeprojen propakandaan Mikä pelko meillä olisi muu kuin teidänpuolestanne ettete tolaasen eriseurantähen myisi esikoisuusoikeuttanne se on ainoa pelko. Meillä on kaikki hyvin synnit on anteeksi ja eläväkristillisyys kukoistaa maailman loppuun asti ihmisä tulee ja menee joskus enempi ja skusvähempi loppua kohden luopumus kovenee sen raamattukin todistaa

      • JesusRules

        "Elävä kristillisyys kukoistaa" Ei se auta yhtäänm jos et ota Jeesusta syntiesi sovittajaksi.


      • 975368p
        JesusRules kirjoitti:

        "Elävä kristillisyys kukoistaa" Ei se auta yhtäänm jos et ota Jeesusta syntiesi sovittajaksi.

        Kirkkikset ovat aivan pasmatsekaisin mutta kristityt ei ole mitenkään hädässä meillä on turva jumalassa että hän on meidän kanssa maailman loppuun asti
        Kirkkikset ovat vaihtaneet esikoisoikeuden kirkonrottiin


      • SIETAVALLINENSEEPRAOOT
        JesusRules kirjoitti:

        "Elävä kristillisyys kukoistaa" Ei se auta yhtäänm jos et ota Jeesusta syntiesi sovittajaksi.

        Ootsie ihan pölö kenet muun voisinkaan ottaa sä varmaan otat seepran tai kirkon


    • sikalanhajuahöytiäisellä

      Heittäkää jo kylmää vettä vihannepäälle ehtoollisen häpäisiät. Katkeruutenne ja vihanne loiskii jo yli sianruoka kaukalon. Armahtakaa jo itseänne, tulkaa elävän veden äärelle.

      • kastemekollaeioviaukene

        hehe voi herrankenkunat vai ettäoikein n kirkosta löytynyt elävää vettä huh!!

        onko vesiputki haljennut vaiko mistä sitä nyt sinne kun en ole eläissäni kuullut tervettä saarnaa kirkon pöntöstä.


    • vapaaksiostetut

      Epävarmuus on alkulähde vihalle. Sakramenttien anastajilla epävarmuus nousee ja viha yltyy vapaaksi ostettuja kohtaan. Armahtakaa itsenne ja uskokaa ja luottakaa Kristuksen sovitukseen. Täältä löytyy vapaus.

      • hattaratjametsänväki

        Suomeksi kirkkouskovaiset
        Irjatätin lähettiläät


      • Tiesitkö_olevasi
        hattaratjametsänväki kirjoitti:

        Suomeksi kirkkouskovaiset
        Irjatätin lähettiläät

        Olet ontuva sokea ja hengellisesti hyvin sairas ihminen.


      • KiekukaA
        Tiesitkö_olevasi kirjoitti:

        Olet ontuva sokea ja hengellisesti hyvin sairas ihminen.

        ONNEKSI EI MULLA OLE ,HÖTIÄISEN RANNALLA MÖKKIÄ.
        EIKÄ HÖYHENISEN . P-JOELLA, TEHKÄÄ HYVIN JA SITOKAA
        ITSENNE JEESUKSEN TALUTUS HIHNAAN . PYSYTTE USKOSSA
        JA HERRAN KURITUKSESSA ..
        -
        SAMOIN HATTARAT JA METSÄNVÄKI .
        -
        SIKALAN HAJUT .
        -
        JA MENKÄÄ SIIHEN MITÄ , VAPAAKSIOSTETUT TARJOA.. .


      • Tiesitkö_olevasi
        KiekukaA kirjoitti:

        ONNEKSI EI MULLA OLE ,HÖTIÄISEN RANNALLA MÖKKIÄ.
        EIKÄ HÖYHENISEN . P-JOELLA, TEHKÄÄ HYVIN JA SITOKAA
        ITSENNE JEESUKSEN TALUTUS HIHNAAN . PYSYTTE USKOSSA
        JA HERRAN KURITUKSESSA ..
        -
        SAMOIN HATTARAT JA METSÄNVÄKI .
        -
        SIKALAN HAJUT .
        -
        JA MENKÄÄ SIIHEN MITÄ , VAPAAKSIOSTETUT TARJOA.. .

        KIekujalle tiedoksi: Nimimerkki "hattaratjametsänväki" on pahoin hengellisesti sairas ja sokea ihminen. Kiekuja näyttää olevan myös kaukana Kristuksesta ja syntiensä sovituksesta. Olet sokea joka luulee näkevänsä.

        Tiedoksi sokeille: Kirkossa ei uskota henkilöihin, vaan Jumalan sanaan.


      • häpeäsaasta
        Tiesitkö_olevasi kirjoitti:

        KIekujalle tiedoksi: Nimimerkki "hattaratjametsänväki" on pahoin hengellisesti sairas ja sokea ihminen. Kiekuja näyttää olevan myös kaukana Kristuksesta ja syntiensä sovituksesta. Olet sokea joka luulee näkevänsä.

        Tiedoksi sokeille: Kirkossa ei uskota henkilöihin, vaan Jumalan sanaan.

        Oletkos ennustajaeukko kun teet täällä diagnooseja ihmisille


    • saaherätäihanilmaiseksi

      Tajuatteko te kirkossa riippuvat ollenkaan kuinka pikkuinen kioski tuo utterin laitos oikein on!

      ja luulette että siihen Jumala on asetunut asumaan, rituaaleihinne ja muotomenoihinne häh, käyttekö koskaan missään herätkää jo hyvänen aika.
      tiesittekö että vapaan puolen uskovia on ainakin kymmenen kert enemmän kuin tuo puusilmäinen lutterin laitos, miettikää nyt hiukn.

    • Tee_parannus

      saaherätäihanilmaiseksi 1.10.2016 10:39

      Sinussa ei asu Kristuksen henki. Eikö sinua kiinnosta lainkaan tulla tuntemaan omat syntisi ja tarpeesi tehdä parannus?

      Kirkoissamme opetateen kuten Kristus opetti, ei mitää rituaaleja.
      On järkyttävää nähdä millaisessa pimeydessä sinä raukka elät, Jeesuksen asettamia sakramantteja pilkaten ja halveksien. Pilkkaat juuri niitä pyhiä asioita, joissa Kristus olisi sinullekkin tarjolla syntiesi sovitukseksi,

      • entarvitsemihinkäänsitä

        Kirkko on pas.kalaitos


    • kakenluoja

      .....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe