vittu mun äiti on retu

Ei pätkääkää aattele ketää muutaku itteesä. mulla meni puhelin 4 viikkoo sitte rikki eikä voi ostaa uutta vaikka maksais vähä päälle satasen. kyllä siltä rahaa löytyy ku itelle ostaa ties mitä mut antaa näköjää jonku mieluummi tappaa mut tuol ulkona toisinku tuhlaa muhu vittu vähänkää rahaa. selittää kokoaja jostaki vitun 60 puhelimest ja et sillä voi soittaa vaikka on ite laskujen perusteella nähny ettei oo tullu soiteltuu melkee kellekkään ku oon sille selittäny et minkä takia tarvitaan sellanen oikeesti hyvä ja nopea puhelin ja tovottavasti tekin tiedätte. mut ei ku tuo vitun fossiili on just tollane pihi että sitä ei kiinnosta mikää muu ku oma raha ettei tarvis kellekkää antaa rahaa. ainaku mainitten asiast nii ihan hiljaa se tossa vittu istuu ja koittaa itelle puhua koittaen vaihtaa puheenaihetta. vittu oikeesti ja aina huutamassa ja valittamassa muutenki, joka ikine päivä menee päi vittua ton takia. tuo onnistuu aina pilaamaa kaiken ja olla sellane kusipää että tekis mieli lähtä pois eikä tulla takas. miten yks ihmine voi olla nui saatanan vituttava et alan varmaa vittu itsetuhoseks ton takia. antaa jonkun muun mieluummi vittu tappaa mut tuolal toisinku tuhlaa muhun satasen et saattaisin pysyä hengissä. tässä nyt jo 4 viikkoo koittanu saaha sitä saatanan puhelinta mut ei ku pitää olla nui vitun vajaa kehari

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauha-Guru_

      Työnnä keskenkasvuinen ipana löylykauha perseeseesi!

    • Ryö_ukko

      mee töihi

    • Kyrvästämuutakikukusta

      Haista nulikka vittu

    • Ääliötampiokusipää

      Jeesaapa vittu kusipää saatana mutsia vaikka siivoushommissa. Imuroit, pyyhit lattiat ja tamppaat matot pari kertaa. Aikaa kuluu noin 4- 5 tuntia.

      Sitte voit vitun urpo alkaa puhua äitis kanssa siitä puhelimen hankkimisesta.

      Miten sä saatanan ääliötampio sen vanhan luuris muuten rikoit, taisit kaljapäissäs pudottaa.

    • Jos joku haluaa sinut tappaa tai vaikkapa vaan piestä, niin ei puhelin sinua pelasta.

      Ostaisitko sinä itse puhelimen sellaiselle, joka käyttäytyy niin kuin sinä täällä käyttäydyt?

    • kuule kyllä ne asiat siitä vielä paranee ja oon ite huomannut et mitä enemmän jankkaat niin sitä vähemmän mieluummin ne sen sulle ostaa joten anna asian hetken olla ja jos ei mitään tapahdu niin voit nimenomaan pyytää vaik kotitöitä ja niistä sit rahaa

    • Kurikunniaan

      Kaltaisesi idiootti pitäisi panna hanskaan ja nussia uudestaan. Sääli että kohdallasi ehkäisy petti.
      Jos olisit minun kakarani niin kirjoituksestasi olisin piessyt sinut niin ettet olisi istunut kuukauteen.
      Voithan kokeilla myydä vaikka itseäsi saadaksesi puhelinrahat kasaan. Joka kaupungista löytyy kyllä "setiä" joille kelpaa sekä tyttö että poikaseura.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe