Kumihanskat

Runkkuhanskat

Löytyykö muita, jotka masturboivat kumihanskat käsissä?

39

3538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runksun

      löytyy ,vielä niihin hanskoihin ja kaluun luraus ruokaöljyä niin hyvin litisee
      ei tarvi kauaa runkata kun mälli lentää

    • eläkkeell61

      kyllä miekin kumisormikkaat toisinaan vedän käteeni ja vielä kulliini laitan kumit palleihini ja kumisaappaat jalkaani. Minulla on erilaisia kumiputkiakin kulliani varten.
      Mail: [email protected]
      kyllähän on mukava olla kumisormikkaitten vedeltävänäkin

      • tumputtajam

        kyllä korsu vielä päälle ni ei tarvii kattoo mihin mälli lentää. kyl nyt seisoo niin
        et pitää kaivaa kumihanskat öljypullo ja kortsu esiin ja eiku käsitöihin.


      • Jpg

        Laitoin sulle sähköpostia,etpä ole vastaillut...😕


    • hoitsu45

      Kyllähän miehet pitää kun kumihanskalla penistä koskettaa

      • sepalu

        kumihansikas hoitsua tekis mieli ja jalkaan vielä laittasin korkokumisaappaat.
        terv. [email protected]


      • Anonyymi

        Kyllä tykätään se on ihanaa


    • mitämitätt

      Millanen vaikutus kumihanskalla

      • hoitsu45

        Penis alkaa kasvamaan saippuaisessa kadessä


    • mielitiettytt

      tekiskö mieli runkata kun kasvaa, mites kun hanskalla pillua hoidat ja voitelet

      • hoitsu45

        Täytyy tunnustaa että olen joskus tehnyt muutaman runkkaus liikkeen ja päästänyt otteen irti.


    • seisooooooko

      Ei oo sitt ihme jos seisottaa kun runkkailet ees takas

      • hoitsu45

        Pitäähän se pestä huolella.silloin tällöin ihan pöksyt kostuu


    • the_bearman

      Ei kumihanskat vaan kumisaappaat. Kiiltävät ja tuoksuvat nokialaiset tai hunterit.

    • Käytän itse pitkiä kiiltäviä mustia latex-hanskoja (koska mulla on niihin fetissi) ja oikeanlaista liukkaria.

      Tuntuu.. noh.. aika ihanalta.

      • hoitsu45

        Kumin kosketus kiihottaa miestä.suihkussa välillä pesen mieheni kumihanskat kädessä.aika nopeesti lentää.tietää et mulla vieras kalu kädessä välillä


      • En yhtään epäile jos kiihottaa. Itseäni on fetissi kaikenlaisiin kumivaatteisiin ylipäätään, mutta kumisissa hanskoissa on se jokin mikä tekee niistä ihan oman juttunsa.


    • hoitsu45

      Kumihanskat oli tänään taas kädessäni

      • 50m09

        Pääsispä joku päivä pestäväksesi... kumihanskat,-essu,-saapaat... Aaah...!!!


      • hoitsu45
        50m09 kirjoitti:

        Pääsispä joku päivä pestäväksesi... kumihanskat,-essu,-saapaat... Aaah...!!!

        Niinkö..hiukan saippuaa hanskaan.kalusta kiinni.esinahka taakse.saa terskan pestyä.tiukka ote.esinahkaa taakse ja eteen.alkaa penis kasvamaan.sitten käsi irti kalusta


      • 50m09

        Mutta mun peli onkin paljaspäinen...😉


      • hoitsu45
        50m09 kirjoitti:

        Mutta mun peli onkin paljaspäinen...😉

        Tänään ei ollut kumihansikkaat kädessä


      • 50m09

        No,kai hoitsuna olet? kätellyt myös paljaspäistä...? Kumihanskalla tai ilman...?

        No,kumpikin kävisi,hanska ehkä kiihottavampi😉riippuu vähän väristäkin...😘


      • hoitsu45
        50m09 kirjoitti:

        No,kai hoitsuna olet? kätellyt myös paljaspäistä...? Kumihanskalla tai ilman...?

        No,kumpikin kävisi,hanska ehkä kiihottavampi😉riippuu vähän väristäkin...😘

        Olen kätellyt hanskalla paljaspäistä ja hiukan kiusoitellutkin.niin että päätään hiukan nosti mutta siihen täytyi jättää.tänään oli hanskassa paksu tuppikalu..


      • 50m09

        Vau,turposi varmaan myös...? Saisipa joskus tuntea sun 'kumiotteen'....😛 vaikka vapaa-ajalla? Työaikana ei vissiin montaa vetoa uskalla...


      • hoitsu45
        50m09 kirjoitti:

        Vau,turposi varmaan myös...? Saisipa joskus tuntea sun 'kumiotteen'....😛 vaikka vapaa-ajalla? Työaikana ei vissiin montaa vetoa uskalla...

        Työajalla ei uskalla todellakaan montaa vetoa vaikka joskus on pyydetty.kiusoittelu kiihottaa.just kun alkaa nousemaan niin lopettaa.omaa miestä välillä runkkaan hanskoilla loppuun saakka.


      • 50m09
        hoitsu45 kirjoitti:

        Työajalla ei uskalla todellakaan montaa vetoa vaikka joskus on pyydetty.kiusoittelu kiihottaa.just kun alkaa nousemaan niin lopettaa.omaa miestä välillä runkkaan hanskoilla loppuun saakka.

        Voi voi voi,kun jöpöttää pelkästä ajatuksesta,että sun kumihanska... Millasia hanskoja käytät runkatessa...?


      • hoitsu45
        50m09 kirjoitti:

        Voi voi voi,kun jöpöttää pelkästä ajatuksesta,että sun kumihanska... Millasia hanskoja käytät runkatessa...?

        Ihan perus hansikasta läpinäkyvää.viimeks eilen mieheni runkkasin kumihanskalla.tai olin pukeutunut pelkkiin kumihansikkaisiin.


      • hoitsu45

        Tuntuu ihanalta kun mies työntää kumihanskassa olevan sormen sisään ja tutkii paikkoja.


      • 50mHki

        Niin,on niitä latex ja kumihanskoja minullakin... sellaiset liukaspintaiset, pitkävartiset on juuri sopivat,kun hivelee,puristelee ja tutkiin naista...😉


      • hoitsu45
        50mHki kirjoitti:

        Niin,on niitä latex ja kumihanskoja minullakin... sellaiset liukaspintaiset, pitkävartiset on juuri sopivat,kun hivelee,puristelee ja tutkiin naista...😉

        Oli just kumihanskat kädessäni.mieheni voihki ja karjui kun vetelin.


      • 50mHki

        Pääsisinpä käsittelyysi,kun sulla kumihanskat kädessä..😉

        Tai hivelemään muotojasi kädessäni liukaspintaiset käsineet...😘


      • hoitsu45
        50mHki kirjoitti:

        Pääsisinpä käsittelyysi,kun sulla kumihanskat kädessä..😉

        Tai hivelemään muotojasi kädessäni liukaspintaiset käsineet...😘

        Olisi ihana tuntea kätesi hyväilevän alastonta vartaloani .levittäisin jalkani nii saisit tutkia joka sopukkani


    • Löytyisipäkumipoju

      En runkkaa kumihanskoilla, mutta kiihottaisi ajatus, että joku homopoika runkkaisi minua keltaiset kumihanskat kädessä ja kumisaappaat jalassaan, päällään kuminen essu.

      • Älä_muuta_sano

        Kaunis nuori mies jonka kumihanskan suojaama käsi tarttuu varmoin mutta hellin ottein kullista ja palleista saa kyllä mahlat virtaamaan.


      • Aisankannattelija

        Meillä on söpö siivoojapoika talossa ja sillä oli tänään punaiset kumihanskat kädessä, kyllä näytti hyvältä ja alkoi heti tehdä mieli kumihanskaa.


    • isorunkku

      Aina parasta, kun vieraan miehen käsi runkkaa omaa kyrpää, kumihansikas vaan plussaa, ihana ääni.

      • 50kundi

        Täältä löytys musta,neutraalia ja pitkävart.lypsyhanskaa kyrpääsi varten...😏


    • kyllä usein..kurarukkaset myön toimii mudalla runkkailuun hyvin. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe