Tässä tietoa mm:n krislamista - tunnistaa kyllä!

nyt.ymmärrän.mummoa

Kotimaa-lehti käsitteli 22.8.2013 kirjoituksessaan muslimeita. Kirjoituksessa käsiteltiin myös uuden opin islamin ja kristinuskon yhdistymistä. Siitä opista käytetään nimeä Krislam. Siitä on jo olemassa raamatunkäännös!
Siinä Isä ja Poika korvataan Allah ja Messias sanoilla. - Se on todellisuudessa islamille mahdotonta! - Poikaa islami ei missään tapauksessa hyväksy Messiaaksi! Islamilla on oma Messiaansa Mahdi! Islamilla näitä Mahdeja on kolme kappaletta!
Krislamin raamattu ei lähetä opetuslapsiaan kastamaan Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Sen sijaan Jeesus käskee puhdistamaan kaikki kansat vedellä Allahin, Messiaan (Mahdin) ja Pyhän Hengen nimessä!
Islami ei edes tunne sellaista kuin Pyhä Henki! Islami ei tunnusta kol-miyhteistä Jumalaa Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä!
Parannusta ei enää tarvitse tehdä, eikä ottaa Jeesusta elämään.!

Raamatun ja koraanin välillä on kova ristiriita! Miten ne voidaan lainkaan sovittaa samoihin kansiin?
Voi olla ettei kansien väliin tule mitään yhteistä, jos pysytään rehellisinä kummankin kirjan teksteille!
Raamattu on niin täydellinen. Sieltä ei virheitä löydy. Käännöksistä niitä löytyy, mutta useampaa käännös-tä tutkimalla todellinen asia löytyy! Siinä on pisteet, pilkut, lainausmerkit kaikki paikallaan. Se kertoo luomi-sen, historian ja jopa tulevan historian. Se kertoo miten ihmiset pääsee synnistä vapauteen. Valtava kirja.
Koraani on syntynyt vasta 600 vuotta Jeesuksen syntymän jälkeen! Siinä ajassa ehti Tonavassakin jo muu-tama litra vettä virrata. 600 vuotta on todella pitkä aika. Emme me nyt voida paljon sanoa, mitä Suomessa-kin on 600 vuotta tapahtunut. - Varsinkaan pienistä yksityiskohdista. Mistä Mohammed tiesi esim. Jeesuk-sen kuolemasta jotain. Mistä hän tiesi, ettei Jeesus kuollutkaan ristillä, vaan tuli sieltä pois. Välissä oli niin pitkä aika. Mihin hän perustaa väitteensä. Ei hänellä ole ollut mitään kiistatonta todistetta! Kirjana koraani on aivan sekava. Kokonaisuudesta ei voi puhua lainkaan. Asioissa hypitään sinne tänne. Pää-paino keskittyy miesten seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen ja vääräuskoisten tappamiseen.
Suurin erimielisyyden kohde on Jeesus! Raamatussa Jeesus on pelastaja, maailmankaikkeuden Herra kuningas!
Islamissa Jeesus on pelkkä profeetta! Jonka pääasiallisena tehtävä tulee olemaan, islamin joukkojen ko-mentaminen, islamin Messiaan Mahdin alaisuudessa, Israelia vastaan! Islamissa Jeesus ei ole mitään!
Siinä on ollut Krislamin raamatun kirjoittajalle tekemistä! - Valheen avulla kaikki saadaan sopimaan!

42

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätäx.se.onkin

      Kieltämättä tuohan krislamhan on mummon oppia!!! Eipä siis ihme, ettei mummo erota Raamatun ja Koraanin Jumalaa toisistaan.

    • Nyt kyllä taidat höpöttää ihan omia juttujasi, sillä en kyllä tuosta julkaisusta löydä mitäänt tuollaista.

      • varmaan.helpottaa

        Mutta uskosi on krislamia koska ajattelet ja kirjoitata juuri noin. Nyt ei tarviste etsiä linkkejä vaan tutkia itseäsi.
        Eikö helpota kun nyt voit puhua opin nimellä uskostasi?


      • varmaan.helpottaa kirjoitti:

        Mutta uskosi on krislamia koska ajattelet ja kirjoitata juuri noin. Nyt ei tarviste etsiä linkkejä vaan tutkia itseäsi.
        Eikö helpota kun nyt voit puhua opin nimellä uskostasi?

        Kun tutkit itseäsi mihin tulkokseen tulit?


      • varmaan.helpottaa kirjoitti:

        Mutta uskosi on krislamia koska ajattelet ja kirjoitata juuri noin. Nyt ei tarviste etsiä linkkejä vaan tutkia itseäsi.
        Eikö helpota kun nyt voit puhua opin nimellä uskostasi?

        ??? Kyllä minua kiinnostaa kuka tämän "Krislamin" "isä" on?


      • mummomuori kirjoitti:

        ??? Kyllä minua kiinnostaa kuka tämän "Krislamin" "isä" on?

        Eikös saatana ole kaiken valheen isä?


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Eikös saatana ole kaiken valheen isä?

        ja missä tämä "saatanan" kirjoitukset on luettavissa, missä määritellään mitä tämä "krislam" on? Linkki kiitos.


      • mummomuori kirjoitti:

        ja missä tämä "saatanan" kirjoitukset on luettavissa, missä määritellään mitä tämä "krislam" on? Linkki kiitos.

        Saatanan kirjoitukset ovat luettavissa esim. Koraanissa.
        Krislam on juuri sitä mitä sinä ja evl.kirkon "mäkiset" teette - sekoitatte kristinuskon ja islamin väittämällä, että nämä uskonnot palvelevat samaa Jumalaa.


    • En löytänyt muuta, kuin ”yhden miehen seurakunnan” kirjoituksia.

      http://www.einoniemi.fi/

      Sieltä löytyy vastaavaa tekstiä.

      http://www.einoniemi.fi/media/tiedostot/krislam-oppi.pdf

      Ja Porin Lähetysseurakunta sivulla lienee sama mies:

      ”…ensimmäisessä (Uskoontulotodistus.pdf) Eino kertoo omasta uskonratkaisustaan. Jälkimmäisessä tiedostossa (Kriisi uskoontulon jälkeen.pdf) Eino kertoo siitä, miten Jeesuksen merkitys kirkastui hänelle uskoontulon jälkeen.”
      http://www.lahetyssrk.fi/todistuksia/eino-niemi-oli-tehtava-valinta-l/

      Mutta mitään varsinaista muuta tässä ei ole, kuin omia kuvaelmia ja mietteitä asian tiimoilta.

    • Mummeli.tsemppiä

      Näipä. Tällaista tämä vääristely on. Lähes jatkuvana toistona mummonmuorin nilimerkkiin kohdistetaan panettelukampanjaa ja ajojahtia, kuten tämän keskustelun aloittaja taas jälleen kerran tekee. Vaikuttaa venäläiseltä trollitehtailulta.

      • Kyllä tämä ihan kotoperäistä on. :)


      • mummo.sörssää.taas
        mummomuori kirjoitti:

        Kyllä tämä ihan kotoperäistä on. :)

        Kotoperäsitä on myös vihasi ja valheesi uskovista mutta eikös olekin hyvä aloitus opistasi?
        Miten sitä kommentoit? Et ole sanonut siitä mitään.


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Kotoperäsitä on myös vihasi ja valheesi uskovista mutta eikös olekin hyvä aloitus opistasi?
        Miten sitä kommentoit? Et ole sanonut siitä mitään.

        Edelleenkään se että on asioista eri mieltä ei ole vihaa eikä valheita.

        :-)


      • mummo.sörssää.taas
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Edelleenkään se että on asioista eri mieltä ei ole vihaa eikä valheita.

        :-)

        Sano se mummolle!


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Sano se mummolle!

        MIksi, onko hän väittänyt että joku vihaa luterilaisia?


      • jahhasss
        mummomuori kirjoitti:

        Kyllä tämä ihan kotoperäistä on. :)

        Kotonasiko oli jo krislamia?


    • Fundikset_kaheleita

      Jaaha onkos profetiapalstan puritaani tullut sekoilemaan tällekin palstalle? Kuulostaa tuo krislamsyyttely vähän siltä. Hullu kun se puritaani, niin luulee voivansa kaikenlaisen vääräuskoisuuden leimalla säikytellä muut kirjoittelijat tiehensä.

      • itse.oot.pöpi

        Miksi sinä kutsut luterilaista lahkoa joka uskoo, että Raamatun ja Koraanin Jumala on sama?


      • Muulu
        itse.oot.pöpi kirjoitti:

        Miksi sinä kutsut luterilaista lahkoa joka uskoo, että Raamatun ja Koraanin Jumala on sama?

        Minä kutsuisin niitä nimellä MUULU, siis muuluterilainen, joka on omasta mielestään perusluterilainen eikä tunnusta luterilaista uskoa siten kuin se on dokumentoitu kolmessa ekumeenisessa uskontunnustuksessa ja luterilaisissa tunnustuskirjoissa. Muulujen nimessä tosin luterilainenkin on vähän liikaa, koska tuskin heitä Lutheriin yhdistää muu kuin kiroileminen, kaljanjuonti ja eukonkanto, joka sekin tehdään täysin harhaoppisesti. Mutta joulusta ja kuusesta ne tykkäsi ihan kuin oppi-isänsä. Se oli jo paljon se, mutta aika muuttuu eikä muhamettilaisia sovi häiritä mokomilla, joten varmaan menee roskiin se viimeinenkin linkki Lutheriin.


      • Ahaa, sielläkö tällainen omaoppinen vaikuttaa?


      • mummomuori kirjoitti:

        Ahaa, sielläkö tällainen omaoppinen vaikuttaa?

        Miten sinä mummo itse nimität oppiasi joka tunnustaa sekä Raamatun Jumalan JHVH:n Jumalaksi ja Jeesuksen Kristuksen Hänen Pojakseen ja Koraanin Allahin Jumalaksi.


      • siltävaikuttaa
        mummomuori kirjoitti:

        Ahaa, sielläkö tällainen omaoppinen vaikuttaa?

        Onko pääsi lopullisesti seonnut krislanista?


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Miten sinä mummo itse nimität oppiasi joka tunnustaa sekä Raamatun Jumalan JHVH:n Jumalaksi ja Jeesuksen Kristuksen Hänen Pojakseen ja Koraanin Allahin Jumalaksi.

        Tuo oli kyllä olkiukkojen jättiukko :D....


      • mummomuori kirjoitti:

        Tuo oli kyllä olkiukkojen jättiukko :D....

        No kerro sitten mitä tarkoitat kun sanot, ettet tiedä onko Koraanin ja Raamatun Jumala sama.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        No kerro sitten mitä tarkoitat kun sanot, ettet tiedä onko Koraanin ja Raamatun Jumala sama.

        Täällähän se uljas uskonsoturi taas vaatii vastailemaan kysymyksiinsä. On ottanut Kristuksesta mallia, että puhuu kuin se, jolla valta on. Muilla ei sitten tätä valtaa olekaan.

        Mutta sinä oletkin Kristuksen veroinen ja kaiken tietävä. Mihin joutuisimmekaan, jos emme saisi nähdä upean kiiltävää logoasi ja tyylikästä nikkiäsi. Oi uskonsoturi!


      • Daavidintähti kirjoitti:

        No kerro sitten mitä tarkoitat kun sanot, ettet tiedä onko Koraanin ja Raamatun Jumala sama.

        Olen sen jo sinulle ilmaissut. ...


      • mummomuori kirjoitti:

        Olen sen jo sinulle ilmaissut. ...

        Minä en ymmärrä "ilmauksiasi" joten voisitko kertoa ihan selvällä Suomen kiellellä, kiitos!
        Vai onko aihe sinulle jostain syystä arka?


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Minä en ymmärrä "ilmauksiasi" joten voisitko kertoa ihan selvällä Suomen kiellellä, kiitos!
        Vai onko aihe sinulle jostain syystä arka?

        Ei ole millään tavalla arka. Sinua kiukuttaa kun en suostu olemaan manipuloitavana?


      • mummomuori kirjoitti:

        Ei ole millään tavalla arka. Sinua kiukuttaa kun en suostu olemaan manipuloitavana?

        Heh-heh mikä minua kiukuttaisi :=) Minua vain naurattaa, että kutsut itseäsi täällä kristityksi mutta uskot silti, että Koraanin ja Raamatun Jumala on sama.
        Kristitty ei missään "opissa" ole ihminen joka uskoo Koraanin Allahin ja Raamatun Jumalan olevan sama Jumala.
        Olisi kiva jos selittäisit miten tämä on mahdollista.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Heh-heh mikä minua kiukuttaisi :=) Minua vain naurattaa, että kutsut itseäsi täällä kristityksi mutta uskot silti, että Koraanin ja Raamatun Jumala on sama.
        Kristitty ei missään "opissa" ole ihminen joka uskoo Koraanin Allahin ja Raamatun Jumalan olevan sama Jumala.
        Olisi kiva jos selittäisit miten tämä on mahdollista.

        Jaa, sinulla on siis valta päättää kuka on ja kuka ei ole kristitty tai ylipäätään sinä päätät siitä, kuka saa uskoa Jumalaan?

        Ihan oikeasti. Astut niin suurin saappaisiin nyt, että voisit miettiä kaksi kertaa.

        Olet päättänyt asian noin, että sinun jumalasi on täysin eri kuin mitä muslimeilla on. Jokainen joka suostu vihaamaan sitä muslimien Jumalaa, on muslimi?

        Samaa kai sinun pitäisi väittää myös juutalaisista. Eivät hekään uskon Jeesukseen joten tällöinhän heilläkin täytyy olla eri Jumala. Ellet ole johdonmukainen, olet luonut nyt ihan oman uskontosi ja näkemyksen tästä asiasta.


      • mummomuori kirjoitti:

        Jaa, sinulla on siis valta päättää kuka on ja kuka ei ole kristitty tai ylipäätään sinä päätät siitä, kuka saa uskoa Jumalaan?

        Ihan oikeasti. Astut niin suurin saappaisiin nyt, että voisit miettiä kaksi kertaa.

        Olet päättänyt asian noin, että sinun jumalasi on täysin eri kuin mitä muslimeilla on. Jokainen joka suostu vihaamaan sitä muslimien Jumalaa, on muslimi?

        Samaa kai sinun pitäisi väittää myös juutalaisista. Eivät hekään uskon Jeesukseen joten tällöinhän heilläkin täytyy olla eri Jumala. Ellet ole johdonmukainen, olet luonut nyt ihan oman uskontosi ja näkemyksen tästä asiasta.

        Minä en päätä, kuka on kristitty ja kuka ei mutta kristitty ei voi olla ihminen joka uskoo Koraanin Allahin olevan Jumala. Mietipä siis ihan ensiksi mihin oikein uskot ja mitä se uskosi tarkoittaa.

        "Jokainen joka suostu vihaamaan sitä muslimien Jumalaa, on muslimi? "
        Jokainen joka ei vihaa muslimien jumalaa ei vihaa saatanaa. Ja et soi rakastaa Jeesusta ja saatanaa yhtäaikaa. Olet joko Jeesuksen oma tai saatanan oma.

        Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala juutalaisten Jumalan on Jeesuksen Isä. Sama Isä joka on on myös meillä.
        Mikä yhteys Koraanin Allahilla on Isään Jumalaan ja Jeesukseen? Tämän voisit minulle kertoa.

        Minun uskoni perustuu täysin Raamattuun ja Raamatun Jumalaan - juutalaiskristilliseen oppiin. Ilman juutalaisia ja juutalaisuutta ei olisi Jeesusta eikä kristittyjä.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Minä en päätä, kuka on kristitty ja kuka ei mutta kristitty ei voi olla ihminen joka uskoo Koraanin Allahin olevan Jumala. Mietipä siis ihan ensiksi mihin oikein uskot ja mitä se uskosi tarkoittaa.

        "Jokainen joka suostu vihaamaan sitä muslimien Jumalaa, on muslimi? "
        Jokainen joka ei vihaa muslimien jumalaa ei vihaa saatanaa. Ja et soi rakastaa Jeesusta ja saatanaa yhtäaikaa. Olet joko Jeesuksen oma tai saatanan oma.

        Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala juutalaisten Jumalan on Jeesuksen Isä. Sama Isä joka on on myös meillä.
        Mikä yhteys Koraanin Allahilla on Isään Jumalaan ja Jeesukseen? Tämän voisit minulle kertoa.

        Minun uskoni perustuu täysin Raamattuun ja Raamatun Jumalaan - juutalaiskristilliseen oppiin. Ilman juutalaisia ja juutalaisuutta ei olisi Jeesusta eikä kristittyjä.

        Ei uskosi Raamattuun perustu vaan ihan ihmisen muotoilemaan uskontoon. Mutta et näemmä kykene eroittamaan enää asioita toisistaan vaan puhkut tuota omaa rakentamaasi kuvaa. Kuten olen jo sanonut, kyllä sinä sen voit pitää mutta et voi muita sen mukaan arvoioida tai tuomita.


      • Simelius1

        Onko sellainen aito kristitty joka millään lailla hyväksyy Ilmestyskirjan pedon eli islamin? Tätä voi jokainen miettiä tykonänsä.


      • mummomuori kirjoitti:

        Ei uskosi Raamattuun perustu vaan ihan ihmisen muotoilemaan uskontoon. Mutta et näemmä kykene eroittamaan enää asioita toisistaan vaan puhkut tuota omaa rakentamaasi kuvaa. Kuten olen jo sanonut, kyllä sinä sen voit pitää mutta et voi muita sen mukaan arvoioida tai tuomita.

        Kyllä minun uskoni perustuu siihen mitä Jumala itsestään ilmoittaa Raamatussa.
        Lue sinäkin mitä Raamatussa Jumala ilmoittaa itsestään ja Pojastaan niin voit lopettaa hyperventilointisi ja alkaa luomaan henkilökohtaista suhdetta Jeesukseen.
        Jumalan sana tuomitsee en minä!


    • odotellaan

      "Miten sinä mummo itse nimität oppiasi joka tunnustaa sekä Raamatun Jumalan JHVH:n Jumalaksi ja Jeesuksen Kristuksen Hänen Pojakseen ja Koraanin Allahin Jumalaksi."

      Mikä mummomuori tässä on väärin? Voisitko antaa asiallisen vastauksen ilman olkinukkejasi.

      • turha.vaiva

        Mummo ei vastaa mihinkään mihin ei voi vastata postaamalla tai linkittämällä. Mummo on wikiletjuissa.


      • Krisittynä on helppoa sanoa että olen sitä. Ei se siitä muutu, vaikken ajattele samalla tavalla kuin tuo "pieni joukko" - ei edes tämä manipulointiin pyrkivä ajojahtikaan.


    • Kukaan ei ole vielä tuonut faktoja edes siitä, että moinen uusi uskonto on jossain olemassa. Muualla kuin siellä mielikuvituksessa?

      • olet.krislamisti

        Sinä olet krislamin todistaja!


      • kylpä
        olet.krislamisti kirjoitti:

        Sinä olet krislamin todistaja!

        ...................OvO...................


    • Mortimeeri

      Mummomuori kuitenkin uskoo, että Allah ja Israelin Jumala on sama jumala. Hän ei ole sanoutunut irti tästä ajatuksesta. Eikä mummomuori usko arkkipiispa seuraten Raamattuun. Uskooko mummomuori Koraaniin niin tästä emme vielä tiedä mitään?

      Voiko Allah olla sama Jumala kuin kristinuskossa? Näin ei voi olla asianlaita, koska kristinuskon mukaan Jeesus on Jumala, mutta islamin mukaan Jeesus on vain profeetta.

    • Nostoa

      Nostoa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe