xcoinx-pörssi

OneCoinSavo

Olen sijoittanut onecoiniin Tommi Vuorisen suosittelemana. Olen erittäin kiinnostunut siitä miten kolikoiden arvo muuttuu suhteessa muihin virtuaalivaluuttoihin, mutta tuo xcoinx-pörssisivusto on omituinen kun mikään sivuston linkki ei toimi eikä ylläpitäjästä ole mitään tietoa. Löytyykö mistään muita pörssisivustoja jotka noteeraavat onecoinia? Olen yrittänyt kysyä asiasta maajohtaja Vuoriselta, mutta hän ei ole pitkään aikaan vastannut puheluihin.


http://www.xcoinx.com/

65

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotellaan

      Onecoin ei taida kelvata maksuvälineeksi edes Onecoinille itselleen, koskahan se Mastercard sovellus aukeaa?

      • Piiloon..piiloonm

        .......Maajohtaja Vuorisen yllätysviesti salaisesta piilopaikasta: " Koulutusta saaneet ovat agressiivisia, haulikkoja rasvataan ja puukkoja teroitetaan mutta voin vakuuttaa teille....Ihan vilpittömästi kusetin"......Tri Rujo voi todistaa, että rahat meni äiti Veskan kaappiin"


      • Menit-halpaan

        Masturb kortti oli vain täky, syötti.


      • Hahahahahahahha

        Tämä "Pörssi", joka on Onecoinin itsensä perustama, jossa "firma" itse kertoo kolikolle "arvon", on vähän sama kuin perustaisin autokaupan, ja kertoisin että vuoden 1997 mallinen 300.000 ajettu Toyota Corolla nyt vain ihan oikeasti on 50.000 euron arvoinen, kun minun autoliikkeeni perustama puolueeton "autopörssi" niin sanoo.

        Kuka ääliö voi edes kuvitella tuollaisen olevan mikään PÖRSSI... hahahahahahah


      • Rtjaaaaaaaaaaaaaa

        ,,Tri "Koukkunokka-Romani-Ruja"...väiteli tohtooriksi aiheesta..." kusetus kunniaan2....Hyvä aihe


      • Masturboikaa-haha

        Haha...Masturb card olisi suuri valhe........


      • Tunkki-vastuuseen

        Onecoin oli suunnattu kaikkien tyhmimmille. Homma toimi aikansa. Tajuavatko nuo puupäät vieläkään ottaa tunkittakia luokalle?


    • Puolikantoni

      Rakas ystävä, olet joutunut huijauksen kohteeksi. Pahlin pelkään, että kaikki Onecoinin huijarit Bulgarian "lakitohtorin" johdolla pääsevät pälkähästä mutta sisimmässään tietävät, että ovat tehneet väärin.

    • IsotSaappaat

      Ei se mitään tarkoita, vaikka ei vastaisi puheluihin, maajohtajan toimi on kiireinen ja eikä mitenkään voi aina pystyä vastaamaan, on kiirehdittävä paikasta toiseen, pidettävä langat käsissä ja pyörät pyörimässä jne.

      Jos koko ajan vastaisi puheluihin ja lörpöttelisi, ei 24 tuntia vuorokaudessa riittäisi mitenkään...

      Onhan niitä muitakin tapoja pitää yhteyttä ja tiedustella asioista - esim. sähköposti.

      En tunne kaveria henkilökohtaisesti, mutta mielestäni on asialle omistautunut ja hyvin tunnepitoisesti suhtautuu tähän bisnekseen, sekä varmasti on tehnyt kaiken voitavan, että asiat etenevät suotuisasti.

      Sille on toisaalta vaikea tehdä mitään, jos pyramidi luhistuu jossain vaiheessa omaan mahdottomuuteensa. Siinä voi olla liian isot saappaat täytettäväksi kenelle tahansa....

      • missäkaupat

        Morjesta Tommi

        Lupasit viime keväänä että 50 000 kauppapaikkaa aukeaa 2016 kesään mennessä, syksy alkaa olla pitkällä joten kerrotko nyt edes muutaman nistä kauppapaikoista, eli missä sijaitsevat. Olisi vähän hinkua päästä käyttämään lähes puolen miljoonan euron arvoista onecoin tiliä.


      • VaivallaLouhittuPRKL

        Nuo ovat aika rohkeita lupauksia olleet - etenkin, kun näyttää vahvasti siltä, että ovat omasta päästä keksittyjä juttuja. Ehkä silloin on tuntunut siltä, että "siihen kuluu aikaa vielä - pääasia että saa nyt koulutuspaketteja rajusti kaupaksi"

        Todella rohkeita lupauksia! Eihän niissä ilmeisesti ole ollut mitään totuuspohjaa.... muuhun päätelmään ei voi tulla.

        Voi VM - Jantteri minkä teit, mihin nyt käytän kaikki vaivalla louhimani coinit...?


      • Röööh
        missäkaupat kirjoitti:

        Morjesta Tommi

        Lupasit viime keväänä että 50 000 kauppapaikkaa aukeaa 2016 kesään mennessä, syksy alkaa olla pitkällä joten kerrotko nyt edes muutaman nistä kauppapaikoista, eli missä sijaitsevat. Olisi vähän hinkua päästä käyttämään lähes puolen miljoonan euron arvoista onecoin tiliä.

        ........röööh..............Maajohtaja Vuorisen yllätysviesti salaisesta piilopaikasta: " Koulutusta saaneet ovat agressiivisia, haulikkoja rasvataan ja puukkoja teroitetaan mutta voin vakuuttaa teille....Ihan vilpittömästi kusetin"......Tri Rujo voi todistaa, että rahat meni äiti Veskan kaappiin"


    • Einomies38

      Tommi Vuorinen on antanut aiemmin katteettomia lupauksia OC-jäsenille (kauppapaikat ja Hermes-pankki). Kari Wahlroos yritti vähätellä Tommin höpöhöpö-puheita Tampereen tilaisuudessa 4.9.2016.

      • tututvedättäjät

      • SarkasminTaito

        Aivan - nyt ymmärrän! Ilmakos "maajohtaja" ei oikein sovi joukkoon... Muut "menestyjät" ovat tuollaisia sliipattuja maailmanmiehiä, kun "maajohtaja" on pikemmin kuin Kälviän paikallis-pubin tiistai-illan karaoken vetäjä...

        Kun lähtökohdat on huonot, on vaikeaa ponnistaa korkeimmalle oksalle. Uskottavuus, ulosanti ja verbaalinen puoli eivät yksinkertaisesti riitä. Asioiden vain pintapuolinen osaaminen ja sivistymättömyys paistavat pitkälle.

        Mutta kyllähän kaveri on kovasti yrittänyt. Vaarana vain on, että luu jää käteen, kun muut "isot johtajat" hoitanevat itsensä kuiville...

        Kaikkea hyvää kuitenkin heille, on upeaa, että joku jaksaa vaikeuksistaan huolimatta yrittää rakentaa maailmasta parempaa paikkaa (??? !!!) (Hih Hih)


      • KariStagella

    • TyhmyysOnSairaus

      Koetko, että on harhautettu asiassa? Itse kun liityin "pikkupaketilla" oli liittymisen perusteena juuri tuo eksakti lupaus - kauppapaikat 50 000 kpl aukeavat silloin ja silloin. Piste.

      Itselle tulee olo, että on valehdeltu, joko tietoisesti tai sitten tyhmyyttään.

      • Katteettomia.lupauksia

        Mikäli tuntee joutuneensa petoksen uhriksi voi asiasta tehdä tutkintapyynnön.


      • TycooniiinVauhtia

        Joo ei tässä ootella kuin 1.10 saakka.
        Jos asiaan ei silloin ewentissä tuu selvyys marssin kyttikselle.


      • TyhmyysOnSairaus
        TycooniiinVauhtia kirjoitti:

        Joo ei tässä ootella kuin 1.10 saakka.
        Jos asiaan ei silloin ewentissä tuu selvyys marssin kyttikselle.

        Mites tämä 1.10 muuttaa asioita - kauppapaikat tupsahtavat kenties tyhjästä ja kaikki on äkkiä hyvin?


      • Vaarotis

        Haista P. Sä et uskalla mitään. Koska: Joka rikkoo sääntöjä tili suljetaan. Koulutuspaketit saa pitää


      • TycooniiinVauhtia kirjoitti:

        Joo ei tässä ootella kuin 1.10 saakka.
        Jos asiaan ei silloin ewentissä tuu selvyys marssin kyttikselle.

        Ilman muuta kannattaa ja pitää tehdä rikosilmoitus! Se on ainoa keino millä tämän onecoin pyramidin saa kumoon


    • raastupaan

      Mitähän kuluttaja-asiamies tuumaa kun kertoo että ostaessa Onecoin paketteja luvattiin kauppapaikkojen aukeavan mutta eivät olekaan auenneet.
      Saakohan rahat takaisin?

      • UskoHorjuu

        On todennäköistä, että nopeimman kasvun aika kohdistui juuri tuohon "tulossa on, tulossa on" aikaan...

        Helppo uskoa näkymättömään.... Itsellä alkaa usko horjua pahemman kerran.


    • Onecoin

      En ymmärrä,miksi Tommia haukutaan täällä. Hän on oikeasti hieno mies. Tiedän mistä puhun,olen tuntenut hänet hyvin jo puolitoista vuotta ja todellä läheisesti puolen vuoden ajan. Onecoinin edustava keulakuva.

      • EpäTotuusPalaaTulessa

        Ei täällä kaikki häntä "hauku" - vaan pääasiassa kritisoidaan puheita, joissa ei ole totuuspohjaa.

        Ehkä kaveri on taipuvainen värittämään juttujaan, näissä asioissa se on vain varsin arveluttavaa, kun ihmisiltä kerätään suuria summia rahaa...

        Jos ja kun jostain asiasta ei ole tietoa, se saattaa tulla "paikattua" hätävalheen tyyppisellä, vaikka ei olisikaan alun perin aikomusta suoranaisesti levitellä epätotuuksia...


    • SveitsinTiikeri

      Yrittäkää nyt uskoa, että onecoin on wincapitan tasoinen, ehkä jopa härskimpi suuren mittakaavan huijaus. Onecoin ei ole millään mittarilla kryptovaluutta, vaan sen käyttöarvo on suunnilleen sama kuin Momopoli-rahan eli nolla (tai jos joku on eri mieltä, niin näkisin mielelläni konkreettisen todisteen, jossa onecoineilla on jotain rahan arvoista hankittu). Onecoinissa on monia perustavanlaatuisia epäjohdonmukaisuuksia, kuten louhinta, josta ei ole mitään hyötyä, koska tietokanta on yhden yrityksen hallussa. Uusia kolikoita voidaan tuottaa ihan tuosta vaan. Sen lisäksi tämä näiden xcoinx.com pörssi on aika säälittävä kyhäelmä, siinä onevoinin arvo nousee päivässä bonkun satunnaisen luvun eikä sivustolla muuta funktiota olekkaan. Sieltä ei voi ostaa tai myydä onecoinia. Entä missä on Suomen koulutuskeskus, konvertoiva mastercard tai moni muu asia, jota tässä on Vuorisen ja muiden huijareiden taholta moneen otteeseen luvattu?
      Ja koska tämä huijarilafka myy virallisesti vain koulutuspaketteja ja nämä kolikot tulevat siinä vain kaupanpäällisinä, niin rahoitusmarkkinalain puitteissa toiminta ei ole lainvastaista.
      Ruja Ignatova, viimeisellä tuomiolla olet kärsivä!

      • AikaHerätä

        Tiikeri Sveitsistä tiivistää hyvin asian, jonka käytännössä jokainen tietää. Voi tietysti olla, että joku vanhan liiton jantteri yrittää vielä uskoa noihin kaikkiin valheisiin, mitä on suollettu - mutta eiköhän tämä ponzi olisi jo taputeltu...

        Sen verran törkeästä kyhäelmästä on kyse, KAIKESSA menty sieltä, missä aita matalin, säännöt, koulutukset ym. asiat kopsattu mistä milloinkin....uskomattoman tökerö viritys, ei voi muuta sanoa.

        Ja ABC:llä sitten jäsenet toistelee opittuja mantroja pää märkänä, vaikka homma on hyvin läpinäkyvä pyramidi.

        Voi voi, milloin heräätte ressukat todellisuuteen?


      • SveitsinTiikeri

        Ja enne kuin minua aletaan täällä syyttelemään huijariksi tai bulvaaniksi niin minulla ei ole mitään salattavaa, voin vaikka todistaa olevani Sveitsin Tiikeri!


    • OneCoinIsScam

      OneCoin on huijaus. Se ei ole virtuaalivaluutta, vaan vain leikkirahaa joidenkin mielikuvituksessa.

    • Mitäs coinistit, miltä nyt tuntuu? 1.10. on taputeltu eikä leuat loksahtaneetkaan.

      Päinvastoin, coinin keulakuva ignatova ilmoittaa siirtyvänsä sivuun ja pyramidiin laitetaan autopilotti päälle ja päästetään vapaseen luisuun, aivan kuten jo kellahtaneet koijaukset Lyoness, Bigcoin, Emgoldex.

      Kauppapaikkoja ei ole eikä tule (kylläpäs tuntuu hyvältä muistuttaa coinistia tosiasioista :-). Coinin rooli muuttui ostovälineestä alennuskupongiksi ja myönnetään ettei sillä oikeasti voi koskaan mitään ostaakaan, eikä koskaan ollut tarkoituskaan.

      Coinistit, kommentteja? Alkaako usko olla jo kovilla? Ei tarvi hävetä tunnustaa. Eipä silti, on niitä vielä näidenkin vuosien jälkeen aitoja wincapitalistejakin:

      http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitus/Pyramidiväitteet-ovat-vääriä/849513

      MUAHAHAHAAAMUAHAHAHAHAAAAMUAHAHAHAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      T.Avotampio

      • Splitti.tulee

        Se on kuule avotampio sellanen juttu tänään että ensi kesänä vastustajien leuat loksahtaa autotallissa sioiltaan ja Apple on tallissa.
        Ja sen lisäksi on vielä sellanen juttu että ensi kesänä Ruja näyttää kyvyt ja kaikille vastustajille tulee housuun kun bananasplitti splittaantuu kolmeen osaan ja tienaus tuplaantuu lohkoketjussa eikä vastustajat edes tajua että kakku on leikattu.


    • Vikisti

      Maaliskuussa 2016 Turussa Tommi Vuorinen lupasi: "Kaikki jotka ovat tässä huoneessa: kun te otatte tämän asian tosissanne, te olette vuoden päästä taloudellisesti riippumattomia. Ymmärrättekö te?"

      http://pjarvinen.blogspot.fi/2016/03/onecoin-satuja.html

      7kk kulunut. Oletteko jo puolimatkassa riippumattomuuteen?

      • Karavaani_nääntyy

        Minä olen jo taloudellisesti riippumaton, vaikka en olekaan osallistunut Onecoiniin muuten kuin "vastustajana". Tai oikeammin juuri siksi, sillä lahjoittamalla rahaa huijareille ei rikastu.


      • elämäonloistavaa

        Minä taasen olen taloudellisesti riippumaton ollut jo ennen OneCoinia, koska olen ollut hyvissä ansioissa ja rahaa on tullut johdannaisilla/osakkeilla, siis pörssi ja asunto.

        Eläkkeeni on hyvä jolle siirryin 2015 alussa ja sitä ennen olin purkanut vapaaehtoisen eläkevakuutukseni kahdessa vuodessa.

        OneCoin on minun elämässäni yksi asia muiden joukossa jonka kanssa en liiemmin vietä aikaani, joskin se on osoittautunut paremmaksi kuin kuvittelin vaikken siihen ole satsannutkaan kuin muutaman kymppitonnin.
        Vaimoni joka myös 2016 alussa jäi eläkkeelle entisenä kirjanpitäjänä on hoidellut minunkin onecoin-tilini ja välillä kysynyt, että panenko lisää, kun olisi hyvä aika.

        Alkuvaiheessa mukaan lähteneenä, niin kolikkoja on kyllä riittävästi ainakin yhdessä vaimoni kanssa, että jos joskus tuolle kolikolle vielä joku plusmerkkinen hinta muodostuu yleisillä markkinoilla, niin minäkin kyllä kiinostun vähän enemmän. Yhtään kolikkoa kokeilumyyntiä lukuunottamatta emme ole myyneet.

        14.10.2016 lähdetään aurinkorannoille josta merinäköalalla vuokrattu asunto ja 2017 maaliskuussa tullaan takaisin, että toivottavasti silloin on edes lapissa lunta ja hyvät aurinkoiset hiitokelit? :) Tampereen lumista ei aina tietoa, mutta lappiin on tarkoitus heti suunnata kuitenkin, koska sielä viihdymme hyvin.


      • elämäonloistavaa kirjoitti:

        Minä taasen olen taloudellisesti riippumaton ollut jo ennen OneCoinia, koska olen ollut hyvissä ansioissa ja rahaa on tullut johdannaisilla/osakkeilla, siis pörssi ja asunto.

        Eläkkeeni on hyvä jolle siirryin 2015 alussa ja sitä ennen olin purkanut vapaaehtoisen eläkevakuutukseni kahdessa vuodessa.

        OneCoin on minun elämässäni yksi asia muiden joukossa jonka kanssa en liiemmin vietä aikaani, joskin se on osoittautunut paremmaksi kuin kuvittelin vaikken siihen ole satsannutkaan kuin muutaman kymppitonnin.
        Vaimoni joka myös 2016 alussa jäi eläkkeelle entisenä kirjanpitäjänä on hoidellut minunkin onecoin-tilini ja välillä kysynyt, että panenko lisää, kun olisi hyvä aika.

        Alkuvaiheessa mukaan lähteneenä, niin kolikkoja on kyllä riittävästi ainakin yhdessä vaimoni kanssa, että jos joskus tuolle kolikolle vielä joku plusmerkkinen hinta muodostuu yleisillä markkinoilla, niin minäkin kyllä kiinostun vähän enemmän. Yhtään kolikkoa kokeilumyyntiä lukuunottamatta emme ole myyneet.

        14.10.2016 lähdetään aurinkorannoille josta merinäköalalla vuokrattu asunto ja 2017 maaliskuussa tullaan takaisin, että toivottavasti silloin on edes lapissa lunta ja hyvät aurinkoiset hiitokelit? :) Tampereen lumista ei aina tietoa, mutta lappiin on tarkoitus heti suunnata kuitenkin, koska sielä viihdymme hyvin.

        Jaa, että muutaman kymppitonnin?

        Et ole lainkaan tuumannut mihin sijoittamasi rahavarat ovat mahtaneet päätyä? Saithan sillä kyllä koulutusmateriaalia. Onko sinulla siitä jotain kommentoitavaa, oliko mullistavaa oppimateriaalia tms?

        Sinun täytyy olla jonkin verran perillä talouselämästä kun sijoituksiakin olet onnistuneesti tehnyt. Siten sinulla luulisi olevan pohjaa arvioida miten onecoinin arvonnousua ja mihin se perustuu? Nythän se on vain yhtiön itsensä ilmoittama arvo.

        Miten kommentoisit sitä ettei onecoinia voi missään vaihtaa mihinkään? Tai miten kommentoisit väitettäni, että jos onecoineja voisi jossain vapaasti vaihtaa, niiden arvo romahtaisi nopeasti nollaan? Miten arvo voisi välttää romahduksen, kun niitä jatkuvasti suolletaan vain lisää osakkaiden tileille, jopa tuplataan kaikkien osakkaiden onecoin-saldo? Näinhän juuri kävi 1.10. ja sekään ei vielä riittänyt, vaan nyt jaetaan oskkaille lisää coineja ilmaisten tokeneiden muodossa.

        Olisi hienoa jos viitsisit kommentoida!!


      • Puoliaivo
        elämäonloistavaa kirjoitti:

        Minä taasen olen taloudellisesti riippumaton ollut jo ennen OneCoinia, koska olen ollut hyvissä ansioissa ja rahaa on tullut johdannaisilla/osakkeilla, siis pörssi ja asunto.

        Eläkkeeni on hyvä jolle siirryin 2015 alussa ja sitä ennen olin purkanut vapaaehtoisen eläkevakuutukseni kahdessa vuodessa.

        OneCoin on minun elämässäni yksi asia muiden joukossa jonka kanssa en liiemmin vietä aikaani, joskin se on osoittautunut paremmaksi kuin kuvittelin vaikken siihen ole satsannutkaan kuin muutaman kymppitonnin.
        Vaimoni joka myös 2016 alussa jäi eläkkeelle entisenä kirjanpitäjänä on hoidellut minunkin onecoin-tilini ja välillä kysynyt, että panenko lisää, kun olisi hyvä aika.

        Alkuvaiheessa mukaan lähteneenä, niin kolikkoja on kyllä riittävästi ainakin yhdessä vaimoni kanssa, että jos joskus tuolle kolikolle vielä joku plusmerkkinen hinta muodostuu yleisillä markkinoilla, niin minäkin kyllä kiinostun vähän enemmän. Yhtään kolikkoa kokeilumyyntiä lukuunottamatta emme ole myyneet.

        14.10.2016 lähdetään aurinkorannoille josta merinäköalalla vuokrattu asunto ja 2017 maaliskuussa tullaan takaisin, että toivottavasti silloin on edes lapissa lunta ja hyvät aurinkoiset hiitokelit? :) Tampereen lumista ei aina tietoa, mutta lappiin on tarkoitus heti suunnata kuitenkin, koska sielä viihdymme hyvin.

        Mikä helvetin kokeilumyynti, eikö ollut luottoa onecoiniin kun piti testata voiko niitä tosiaan myydä..? En näe mitää muuta syytä kuin että on täytyny vakuuttaa itseään homman rehellisyydestä kun on epäillyt asiaa.


      • MaailmanHauskinJuttu
        elämäonloistavaa kirjoitti:

        Minä taasen olen taloudellisesti riippumaton ollut jo ennen OneCoinia, koska olen ollut hyvissä ansioissa ja rahaa on tullut johdannaisilla/osakkeilla, siis pörssi ja asunto.

        Eläkkeeni on hyvä jolle siirryin 2015 alussa ja sitä ennen olin purkanut vapaaehtoisen eläkevakuutukseni kahdessa vuodessa.

        OneCoin on minun elämässäni yksi asia muiden joukossa jonka kanssa en liiemmin vietä aikaani, joskin se on osoittautunut paremmaksi kuin kuvittelin vaikken siihen ole satsannutkaan kuin muutaman kymppitonnin.
        Vaimoni joka myös 2016 alussa jäi eläkkeelle entisenä kirjanpitäjänä on hoidellut minunkin onecoin-tilini ja välillä kysynyt, että panenko lisää, kun olisi hyvä aika.

        Alkuvaiheessa mukaan lähteneenä, niin kolikkoja on kyllä riittävästi ainakin yhdessä vaimoni kanssa, että jos joskus tuolle kolikolle vielä joku plusmerkkinen hinta muodostuu yleisillä markkinoilla, niin minäkin kyllä kiinostun vähän enemmän. Yhtään kolikkoa kokeilumyyntiä lukuunottamatta emme ole myyneet.

        14.10.2016 lähdetään aurinkorannoille josta merinäköalalla vuokrattu asunto ja 2017 maaliskuussa tullaan takaisin, että toivottavasti silloin on edes lapissa lunta ja hyvät aurinkoiset hiitokelit? :) Tampereen lumista ei aina tietoa, mutta lappiin on tarkoitus heti suunnata kuitenkin, koska sielä viihdymme hyvin.

        "Vaimoni joka myös 2016 alussa jäi eläkkeelle entisenä kirjanpitäjänä on hoidellut minunkin onecoin-tilini ja välillä kysynyt, että panenko lisää, kun olisi hyvä aika."

        BUUUUUAAAAAAAHAHAHHAAAHHAAAAAAAA!
        RUUUAAAAAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAA!
        MUUUUAAAHHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA!

        HAUSKINTA MITÄ PIIIIITKÄÄN AIKAAN ON SAANUT LUKEA!

        YEAH - LISÄÄ NÄITÄ PÄIVÄN PIRISTYKSIÄ KIITOS!

        Vai että välillä oikein kyselee....... MUAUAHAHAHAHAHAHAAAAHAAA!


    • Suomicoini

      En alkuun uskonut kyseiseen virtuaalivaluuttaan, mutta sioitettuani pikkuisen olen hävinnyt uskomattoman summan rahaa sillä!
      Kohta asunto- ja autokaupoille!
      Oi että, elämä on ihanaa!
      Mitenkäs te muut onecoinistit?
      Oletteko tekin kotiuttanut paljonkin rahaa?

      • Tycooni

        Ootellaan tuleeko rahaa tilille vai ladataanko haulikko.
        Kyllähän jotain tulee, joko rikastun tai lähden istumaan., onneksi luettavaksi on hyvää koulutusta.


    • Maalaisserkku

      Ja nyt ne Sofian velhot ovat tajunneet poistaa sek xcoinx-"pörssin" sivut ja laittaa tilalle rohkaisevan coming soon-tekstin. Taisi olla ihan järkevä veto koska se onecoinin "arvo" meinasi mennä jo bitcoinista ohi.
      Ei voi kuin ihmetellä kuinka tyhmiä ihmiset ovat kun uskovat tällaiseen.
      Tai voisin itse asiassa kokeilla itsekin! Olen kehitellyt lääkkeen, joka parantaa kaikki sairaudet flunssasta syöpään ja kupasta akuuttiin vitutukseen. Lääke on tehty kolmijalkaisen muulin jauhetusta korvasta ja Ilkka remeksen kirjojen revityistä sivuista. Lääke maistuu kirsikalta ja se maksaa vain 10000€ pullo. Tätä hommaa johtaa eräs serbialainen diplomi-insinööri ja suomessa yökerholaulajan ja murtovarkaan lehtolapsen näköinen parrakas hiippari ja epäilyttävästi erään finanssipomon kanssa saman sukunimen omaava juppi. Järjestämme Ilomantsissa super-mega-mata-faka-eventin ensi jouluna ja mukaan voi tulla helposti vain maksamalla summan netissä meidän hienolla nettisivustolla! Hyväksymme maksuvälineiksi vain Bitcoinit ja Tonnin setelit. Tulkaa mukaan, ette voi hävitä!

      • BonusAuto

        Noihin kaikkiin on jo lääke, balance oil, eikä tämä käärmeöljy maksa kuin 60e/100annosta zinzinolta. Terveys on taattu kun kiskoo NFLI:n pussista lihatonta jauhelihaa ja kyytipojaksi tätä käärmeöljyä. Yskään syödään sitten hammastahnaa ja salaatti korvataan karkeilla.
        Tässä alla viellä todisteet,
        https://m.youtube.com/watch?v=LBCZ9Z9-8Yc&feature=youtu.be#t=12m23s
        Ajassa 12.23 laskeskellaan vähän tulevia tuloja
        16.38 syödään hammastahnaa
        23.30 syödään keinolihaa
        Ajassa 35.00 lähetään haahuileen kirjastoon etsimään kadonneita asiakkaita
        ja sitten lopuksi työkkärissä (53.05), eli aika perus verkostomarkkinoijan elämää.


    • joo444

      Toimiva kryptovaluutta

    • Varsiperse

      Me Suomalaiset ollaan vaan niin kärsimättömiä!Odotellaan rauhassa,kauppapaikkoja on jo auki,mm Tallinnassa 5 ravintolaa ottaa vastaan Onecoinia.Omat coinit ovat safessa vielä pari vuotta kasvamassa korkoa...Mua harmittaa kun en lähtenyt 2010 tammikuussa bitcoiniin mukaan...nyt ei ollu varaa jäädä pois...

      • Tä?!? Luuletko oikeasti että tää kusetus on hengissä vielä pari vuotta? Ja se korko on yhtä tyhjän kanssa sillä mikä tahansa luku kerrottuna nollalla on nolla.

        Tallinnassa, eikä missään muuallakaan, ole liikkeitä jossa voisi maksaa coineilla. Onecoinin tiedotuskanva on moneen kertaan todennut, että onecoineja ei voi käyttää maksun välineenä.

        Kauppapaikkoja ei ole eikä koskaan tule. Onecoinin arvo on nolla ja pysyy nollassa.

        Parin vuoden päästä harmittaa ehkä enemmän että tuli lähdettyä tämmöiseen mukaan.

        MUAHAHAHAHHAAAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    • Hilloo

      Kateelliset perseaukiset täällä vinkuu ja ovat kauhuissaan jos sattuiskin että Onecoinilaiset tienaiskin jotain...itsekin sijoittaisivat jos olis mitä sijoittaa...vai miten se on. Jos rahaa on, niin älkää nyt siitä loukkantuko jos joku sitä sijoittelee johonkin..

      • No tota noin, olen varmaan tosiaan persaukinen sinuun verrattuna. Mutta saisitko mitenkään uskotuksi, että EN OLE SIITÄ KATEELLINEN. Saisitko mitenkään uskotuksi että KUKAAN EI OIKEASTI ole sinulle KATEELLINEN sinun varallisuudestasi!

        Joten nauti siitä aivan rauhassa, kukaan ei kahdehdi.

        Tiedän ettet käsitä näitä lauseita ja kenties luet tätä suu auki, mitähän tuo heppu kirjoittelee. Eikö vaan?

        Mutta joo, jos olet laittanut rahaa onecoiniin, niin se on sinun häpeäsi. Mutta hyvä ihminen, älä laita sinne enempää! Ne menevät hukkaan.


      • Karavaani_nääntyi_jo

        Joku varmasti tienaakin, eihän raha minnekään häviä. Esimerkiksi Ruja on kuulemma hankkinut saamillaan rahoilla kiinteistöjä Sofiasta.

        Mutta koulutuspakettien ostajat ovat saaneet pakettinsa eikä muuta. Kalliit kopiot eivät anna aihetta kadehtimiseen.


      • OneCoijarit

        Miten siitä ostetusta talouskoulutuksesta voi olla kateellinen? Pääseekö sen avulla hyväpalkkaiseen työhön? Vai pitäisikö olla kateellinen niistä ilmaisista kaupanpäällisistä?


      • Jubazijäbä

        Itse olen saanut koulutuksenk maksutta yliopistosta. Siksi en ostele koulutuksia Bulgariasta. Lisäksi olen sijoittanut rahojani, siis sijoittanut, enkä syytänyt niitä bulgarialaiseen ponziin. Ei Onecoin ole mikään sijoitus, eikä siitä kukaa ole kateellinen. Säälittää ne, jotka kuvittelevat sijoittaneenAäsa johonkin. Suututtaa ne, jotka puhuvat muita hukkaamaan rahansa. Kateellinen en missään tapauksessa ole.

        Tässä neljä askelta, jotka toteutuvat useiden uusien juttujen kohdalla:

        1) Sille nauretaan
        2) Sille nauretaan lisää
        3) Sille nauretaan aika heikosti, koska juttu on jo vanha
        4) kukaan ei enää naura, koska kaikki ovat jo unohtaneet alun perinkin huonon idea

        Se, että aple on auto tallissa ja coca-colalle naurettiin (ei edes naurettu, sitä myytiin apteekissa), ei muuta mitään.


      • Hilloo

        ...hmm, en kyllä ymmärrä mistä saitte sen ymmärryksen, että olen itse sijoittanut mihinkään. Totesin vain, että jos joku sijoittaa (täällähän näytti olevan joku "todellinenkin" sijoittaja..:)) rahojaan johonkin, niin miten ihmeessä se aiheuttaa niin kovia kipuja muille?...ymmärrän kyllä, että täällä tietenkin kaikista viisaimmat neuvoo ja opastaa tyhmiä, mutta tällaista vaikerointia on kuitenkin vaikea ymmärtää ilman että ei väkisinkin herää assosiaatiota kateuteen.. mutta niin kuin tuossa jo totesitte, ei tämä tietenkään kateutta ole...joten uskotaan..taidampa ihan pahuuttani laittaa siihen onecoiniin vähäsen..:)


    • MRTurku6787655

      Hyvä vaihtokauppa. Ruja sai 4 millin talon ja suomalaiset "finanssikoulutusta" koko rahalla. Jos ette ole vielä lukeneet koulutusmateriaalia niin kylmäkoskella teillä on aikaa lukea ne läpi. Toivottavasti silloin viimestään aukee teillekin että kyseessä oli tyhjiin lupauksiin perustuva ketjukirje.

    • coinonecoin

      HUOM et ole sijoitanut mitään , OLET ostanut koulutusta!!

      • Kyllä tämä on nimenomaan SIOITTAMISTA!!! Kukaan ei ostaisi koulutusta ellei niiden kylkiäisinä tulisi arvoaan loputtomasti nostavista kolikoista!

        Tämä on SIOITTAMISTA!!! Ei mitään koulutuksen ostamista!


      • Onnea_nyt_persaukisille
        Avotampio_ kirjoitti:

        Kyllä tämä on nimenomaan SIOITTAMISTA!!! Kukaan ei ostaisi koulutusta ellei niiden kylkiäisinä tulisi arvoaan loputtomasti nostavista kolikoista!

        Tämä on SIOITTAMISTA!!! Ei mitään koulutuksen ostamista!

        Miltäs se nyt sioittajasta tuntuu kun rahan ulos nostot on aikaa sitten estetty ja edelleen on xcoinx.com -sivustokin kokonaan poissa pelistä :-D


      • KolikkoTurvaTakaaTurvan
        Onnea_nyt_persaukisille kirjoitti:

        Miltäs se nyt sioittajasta tuntuu kun rahan ulos nostot on aikaa sitten estetty ja edelleen on xcoinx.com -sivustokin kokonaan poissa pelistä :-D

        Mahtaa nyt tuntua HYVÄLTÄ, kun homma on todella kopsahtamassa nurin ja paatuneinkin CoiNisti joutuu myöntämään, että tuli silmään pissityksi.

        Jos olisin itse tilanteessa, että olisin uskonut Bulgarialiasen SATUTÄDIN valheita, ei tuntuisi hyvältä, ei ensinkään! Mutta miksi te ihmispolot lähdette mukaan ILMISELVIIN huijauksiin? Miksi???

        Vaikka kaikki varoittivat sotkeentumasta tuollaiseen roskaan, silti pitää lähettää isoja summia huijareiden taskuun. Miksi?

        Vastaus: Vaikka ehkä aavistitte, että kyse on härskistä pyramidipelistä, teitä ajoi eteenpäin itsekäs ahneus! Kun pyramidin huipulla muutama pelle veti isoja palkkioita liiviin, tepä tuumitte että "minäkin ehdin vielä" - minne? Niin ylös pyramidihierarkiassa, että ehdin tehdä isoa tiliä....!

        YES!

        Eräs kaveri on yrittänyt tosissaan, teki paljon töitä ja nyt tulleet palkkiot on ilmeisesti jossain "kolikkoturva" nimisessä paikassa. Hei haloo! Mahtaa olla tosi turvallinen paikka....Muahahahahaahahahahahahahaha!


    • Astuitte-miinaann

      Maajohtaja kusetti sinua. Astuit miinaan. Nuole haavasi.

    • KohtaRikasSioittaja

      Haluaisin vaihtaa 10000 0necoiniani euroiksi, miten se tapahtuu?

      • dhtrtjykut

        Olet langennut kusetuksen uhriksi. Et voi koskaan saada vaihdetuksi noita mihinkään. Olet ostanut koulutusta, ja kaupanpäällisesi oli nerokas huijaus huumekauppiailta. Saivat rahasi antamatta edes huumeitaan vastineeksi.

        Saksalaiset paljastivat koko tämän Onecoin huijauksen juuria myöten ja luihin ja ytimiin asti.
        Takana oli Interpolin etsimä Hristoforos Amantidis, joka oli Venäjän ja Bulgarian mafioiden luottomies. Amantidis pileskelee luultavimmin nyt Dubaissa, jossa lienee olla myös Steinkellerin veljekset, Parhiala, sekä väärällä nimellä esiintyvä mustalainen, joka käyttää kilpenään "Ruja Ignatova" -nimeä.

        Saksalaiset selvittivät, että kyseisen naisen henkilöllisyys on joku ihan muu kuin mitä julkisuudessa ovat esittäneet. Ruja Ignatova oli luotu vain keulakuva nukeksi, mafian eteen bulvaaniksi rahankeruuta varten. Ko naisen osuus oli 30 miljoonaa.

        Mafia pitää loput rahat, ja ainakin saksalaisilta ovat saaneet noin 465 miljoonaa. Kiinasta luultavasti 100 miljoonaa, ja suomesta 90 miljoonaa.

        Kuten voit huomata, 10000 coiniasi ei asian kokoluokka huomioiden kiinnosta ketään.


      • TÄÄLÄäää

    • Opiskellut

      Kyllä huomaa että suurin osa teistä 99,99% ette tiedä mistään yhtään mitään!En viitsi edes oikaista tietämättömyyttänne mitä olette joko itse tai jonkun muun keksimän bulvaanina,ettekö tahua että te itse viette itseänne mukaan johonkin mistä ette tiedä mitään vaan arvaatte kaiken? Nyt jos tietäisitte jotain voisitte kyseen alaista 600 muuta virtuaalikolikkoa joita myydään joka pv ihan sairaaseen hintaan mutta niillä ei oikeasti tee mitään,meille tuli kauppapaikat ja voimme ostaa sieltä reissuja luxushotelleihin sekä autoja taloja ym mitä vaan..mitäs nyt sanotte? nyt pääsee myös yhtiötä ostamaan ja se onkin viisasta osinkoa ajatellen,eli coineillako? niin juuri coineillapa juuri,ja 2Q menemme pörssiin kunhan kaikki palaset loksahtaa paikoilleen,ja jos emme niin miksei onkkujakin voi myydä noissa sisäpörseissä kuten etheriumia dashia,ym.ym en näe siihen mitään syytä varsinkin kun näillä voi ostaa palveluja ja tuotteita ympäri maailmaa jopa suomesta. Ottakaa sitä oikeaa tietoa älkääkä viittikö olla niin tyhmiä ja arvailla KAIKEN!

      • Jgcuycugcukvjhv

        Sarkasmi pursuaa yli kuin rasva grillikioskilla.


      • Coinistin tajunnanvirtaa on täysjärkisen hyvin vaikea seurata. Huonon koulutaustansa vuoksi on a) äidinkielen kirjoitustaito varsin heikko ja b) vähä-älyisen ihmisen ajatusmaailma on aina täysin jäsentymätöntä, joten on haasteellista ymmärtää mitä hän haluaa sanoa.

        Coinistille voi kuitenkin todeta sen, että isossa mittakaavassa onecoinilla ei tee yhtään mitään. On toki olemassa "kauppapaikka" dealshitter, joka tarjoaa silmänlumeeksi muka jotain ostettavaa. Valikoima kuitenkin on olematon, pelkkää rihkamaa. Tällaista säälittävää viritystä ei vakavasti ajatteleva ihminen noteeraa mihinkään.

        Nimimerkki puhuu marginaalissa olevien kryptovaluuttojen vaihdettavuudesta. No, ainakin niitä voi vaihtaa toisin kuin onecoinia, joka ei oikeasti edes ole mikään kryptovaluutta, vaan hiipumisvaiheessa oleva pyramidihuijaus.

        Nimimerkki puhuu pörssiin menosta. Nimimerkki ei kuitenkaan käsitä että onecoinilla ei ole mitään "tuotetta", hyödykettä jota se myisi tuottaakseen mahd. osakkeenomistajilleen lisäarvoa. Se "myy" ainoastaan itse keksittyä leikkirahaa "vrt. lasten peli Monopoli". Kukapa olisi kiinnostunut ostamaan tällaista? Toisekseen pörssiin mennään sen vuoksi, että osakeyhtiö kerää osakeannillaan lisärahoitusta. Toistan retorisen kysymykseni: kuka haluaisi sijoittaa oikeata rahaa tällaiseen konseptiin.

        Nimimerkki ei käsitä mitä pörssiinmeno ylipäätään tarkoittaa ja mikä "pörssi" on. Hänenkaltaiselleen vähä-älyiselle se on vain "joku hieno juttu jonka ansiosta "me taas tienataan rutosti".

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    • tietää_

      Onko Tompasta kuulunut mitään?

    • fghdjrui785r

      "Site under maintenance "

      likipitäen vuoden on ollut luukut kiinni. "Maailman nopeimmin kasvava firma" ei vaan ehdi ylläpitää nettisivujaan ihan normalia hehehehe.

      Puupäiden ei pidä huolestua, Ruja pitää huolen euroistanne ja hyvn pitääkin :))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe