Kristuksen Henki toimii, Saatanan veren voima ei!

Pyhä Totuuden Henki toimii tälläkin palstalla täsmälleen niin, kuin Kristus ilmoitti ennen taivaaseen ottamistaan, sen hänen valituissaan täällä Saatanan haltuun jääneessä maailmassa toimivan:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.

He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta.

Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt."

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."

"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

Minunkin nimeni inhoajia on Saatanalla riittänyt, eikä loppua näy:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14402889/mitä-ovat--suniportti-sunipulveri-ja-sunilaisuus

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

105

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kymmenet Saatanan palvelijat ovat Veren voimaansa vedoten  yrittäneet ajaa minusta Kristuksen Henkeä pois, mutta yksikään ei ole onnistunut.

      Tämä murhaajan vuodattaman veren voima toimii teoriassa erittäin hyvin, kun se pitää kaikki synnin orjuuteen jääneet rauhallisina.

      Mutta käytännössä se ei ole toiminut kertaakaan näiden 28 vuoden aikana, jonka olen saanut tämän Hengen johdatuksessa elää.

      Viimeisinkin, todella mahtipontinen yritys, veti vesiperän ja manaaja häipyi takaisin pimeyden puskiin:

      "spirito.di.verita
      13.6.2016 1:05
      Mutta leiki sinä Totuuden Henkeä ihan rauhassa mutta toivottavasti tiedät että se on sinun oma nimityksesi sinulle itsellesi eikä Jumalan :) Tehtävää tänne ollaan tultu suorittaan eikä itseään korottamaan Totuuden Hengeksi TEUVO! seuraava olikin juuri sinulle sopiva tuolta keskustelusta jonka kirjoitit ; Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:

      Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa;Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:

      Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!"

    • Eikä myöskään Hartaanselän vl-johtomies ole onnistunut veren, tervan  eikä legioonalaistenkaan voimalla poistamaan minusta Saatanan syntilistan suurinta syntiä: Totuuden Henkeä.

      Aika näyttää miten se Teuvon tervaus onnistuu, kun on itse aloittanut tervan tiputuksen.

    • Minä toivon, että elämäni aikana saisin tavata vaikkapa vain yhden ihmisen, jonka kohdalla tämä Jeesuksen rukous olisi toteutunut:

      "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."

      "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

      Mahdottomalta tällaisen ihmisen löytäminen tuntuu - mutta:

      "Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista."

      • tämäontotuus111

        "Minä toivon---"

        Toiveesi ei tule koskaan toteutumaan, koska narsisimisi ei salli sitä.


      • komppaan

        Teuvo on kohdannut montakin tuollaista toivomaansa toivomaansa ihmistä ja on vihannut heitä silmittömästi. ja syynä siihen juuri narsismi.


    • halllllellllluuuuuujaaa

      Tunkki salanimen takana?

    • "halllllellllluuuuuujaaa"

      Tuo on kyllä parasta, mitä veren hurmos saa aikaan.

      "Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään.

      Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä."

    • Ei-lahkolain

      Loistavaa Teuvo, olet todellinen Julmanmies ihailen murhanhimoista tyyliäsi. Mutta vanhuudenhöperyyttäsi sotkit varmaan asioita ja oikeasti tarkoitit tätä:

      Matt. 26:28
      sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

      Rinnakkaisviitteet
      2Moos. 24:8 Niin Mooses otti veren ja vihmoi sitä kansan päälle ja sanoi: "Katso, tämä on sen liiton veri, jonka Herra on tehnyt teidän kanssanne kaikkien näiden sanojen perusteella."

      Jer. 31:31 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton;

      Sak. 9:11 Ja myös sinun vankisi minä sinun liittosi veren tähden päästän pois vedettömästä kuopasta.

      Hebr. 8:8 Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,

      Hebr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! - Tämä kohta on erityisesti sinulle Teuvo!

      Hebr. 13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

    • Turhaa on vouhotuksesi:

      "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.

      Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat."

       "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään." 

      Voisitko sinä, nimimerkkivaras, nyt osoittaa veresi voiman, ja manata minusta pois Kristuksen Totuuden Hengen.

      • tämäontotuus111

        Sitä ei tarvitse edes yrittää "manata pois", koska sinussa ei ole Jumalan Totuuden Henkeä, ei vaikka kuinka isoilla alkukirjaimilla yrittäisit sitä täällä kailottaa.


      • tämäontotuus111 kirjoitti:

        Sitä ei tarvitse edes yrittää "manata pois", koska sinussa ei ole Jumalan Totuuden Henkeä, ei vaikka kuinka isoilla alkukirjaimilla yrittäisit sitä täällä kailottaa.

        Kuitenkin monet kaltaisesi ovat sitä vuosien varrelle kymmeniä kertoja yrittäneet.

        Todistaahan sinunkin vihasi, että minussa Totuuden Henki toimii.

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."


      • tämäontotuus111

        Sori vaan. Asia on juuri päinvastoin: sinä vihaat minua!

        Etkö sitäkään sokeudessasi ymmärtänyt?


      • tämäontotuus111 kirjoitti:

        Sori vaan. Asia on juuri päinvastoin: sinä vihaat minua!

        Etkö sitäkään sokeudessasi ymmärtänyt?

        Et ole suinkaan ainoa Saatanan synnin orjuuteen jäänyt, joka kokee totuuden vain vihana.

        Siksi Jeesus tämänkin on ilmoittanut:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Minkä ihmeen takia minä sinuakin vihaisin, koska olet erinomainen taivastilini kasvattaja:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        En nyt enää tähän aikaan illasta käy hyppimään, mutta erittäin tyytyväisenä käyn kohta nukkumaan.


      • tämäontotuus111

        En minä pelkästään koe kirjoituksiasi vihana. Sinä vain et kirjoita totta. Olet väittänyt kirjoittavasi totta kaikesta, maallisistakin. Mutta minusta ihmisenä olet kirjoittanut täyttä valhetta, oman pääsi tuotosta. Mutta et tiedä minusta mitään asioita oikein. Olet hekumoinut sillä, että voit hankkia ihmisille vaikeuksia ja tuottaa kärsimyksiä. Varmasti käytkin tyytyväisenä nukkumaan, kaiken tekemäsi jälkeen. Paatunut ihminen on tuollainen. Mutta kun Herra Jeesus Kristus kerran herättää ihmiset tuomiolle. Sen jälkeen et käykään koskaan tyytyväisenä levolle vaan kärvennyt ikuisen helvetin liekeissä.


      • tämäontotuus111 kirjoitti:

        En minä pelkästään koe kirjoituksiasi vihana. Sinä vain et kirjoita totta. Olet väittänyt kirjoittavasi totta kaikesta, maallisistakin. Mutta minusta ihmisenä olet kirjoittanut täyttä valhetta, oman pääsi tuotosta. Mutta et tiedä minusta mitään asioita oikein. Olet hekumoinut sillä, että voit hankkia ihmisille vaikeuksia ja tuottaa kärsimyksiä. Varmasti käytkin tyytyväisenä nukkumaan, kaiken tekemäsi jälkeen. Paatunut ihminen on tuollainen. Mutta kun Herra Jeesus Kristus kerran herättää ihmiset tuomiolle. Sen jälkeen et käykään koskaan tyytyväisenä levolle vaan kärvennyt ikuisen helvetin liekeissä.

        Jos olisit Kristukselta Totuuden Hengen ja tehtävän saanut, et taatusti esiintyisi täällä Saatanan antamalla nimimerkillä, vaan rehellisesti omalla nimelläsi.

        Mietinhän minäkin nimimerkkiä, kun Pyhä Henki minut tänne heinäkuussa 2005 lähetti. Mutta se miettiminen jäi lyhyeen, kun Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."

        Totuus vapauttaa valitun Saatanan pimeyden puskissa piilottelusta:

        "Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."


      • Ei-lahkolain

        Ei sinunkaan nimi ole "Ei-lahkolain" Teuvo ja kuitenkin kirjoittelet itsekehujasi sillä nimellä päivittäin. Itse sanoit että sellainen on saatanasta.


    • "Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin."

      Tämä ei ole toiminut sen jälkeen, kun Kristus nostettiin ylös taivaaseen.

      Sen jälkeen on ollut toiminnassa tämä:

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä.

      Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani.

      Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.

      Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

    • "Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

      Tässä on Jeesuksen todistus sille, miksi hänen etsiminen täältä Saatanan valtakunnasta johtaa aina kirkkauden enkeliksi pukeutuneen Saatanan syliin, sen ikuiseen synnin orjuuteen.

    • alfa123om22

      Oletteko itse valmis ottamaan vastaan näin rujon totuuden? Hesekiel 19 kertoo Israelin ruhtinaista, joista toinen on Jeesus. Ja mitä Jeesus on tehnyt tässä maailmassa ja minne hän on menossa?

      Se käyskenteli leijonain keskellä, siitä tuli nuori jalopeura, se oppi saalista raatelemaan, se söi ihmisiä.
      7. Se ryhtyi heidän leskiinsä ja teki autioiksi heidän kaupunkinsa, ja maa ja kaikki, mitä siinä on, kauhistui sen ärjynnän äänestä.
      8. Silloin kansat maakunnista yltympäri asettivat ja virittivät sille verkkonsa; se pyydystettiin heidän kuoppaansa.
      9. Ja se pantiin häkkiin, turpakoukkuun ja vietiin Baabelin kuninkaan eteen. Se vietiin vuorilinnoihin, ettei sen ääni enää kuuluisi Israelin vuorille.

      Hän on syönyt ihmisiä, ryhtynyt heidän leskiinsä, autioittanut heidän kaupunkinsa ja ärjynyt jalopeuran tavoin.

      Ja minne hänet viedään? Jos Baabelin kuningas on Imaami Mahdi niin hän menee Prfoeetta Isana rukoilemaan Mahdin jäljessä sekä piiloutuu ehkä Jemeniin jonnekin vuorilinnaan.

      Mitä Kristillinen Eurooppa on saanut aikaan, muuta kuin suuria uskonsotia. Kansanmurhia jne.

      Jeesus menee Vuorilinnojen Jumalaksi, Hän menee kaupunkiin, joka on vuorella, ja jonka valo loistaa, niin ettei se ole kätkössä. Mutta kansa kuolee synteihinsä eikä pääse vuorilinnoihin tai vuorelle (Jumalan valtakuntaan). Vaan kuolee synteihinsä.

      Kertokaa te se minulle minkä vuoksi kansa ei ottanut Jeesusta vastaan, vaikka kansa eli hyvin? Sen sijaan ihmiset eivät häntä liiemmin moittineet, vaikka juuri heitä hän söi ruokanaan, heille ärjyi ja heitä kohteli kaltoin?

    • Voi alfa-parka, miten yksinkertaisen tyhmäksi on Saatana sinutkin tehnyt, vaikka itse uskot saatanallisia valheita levittäessäsi olevasi viisas.

      Sama syy on kaikilla kaltaisillasi Saatanan tekopyhittämillä, jotka uskovat Saatanan olevan oikea jumala, kun sillä kerran on niin loistavia temppeleitä ja kirkkoja, joissa häntä palvelevat ja kumartavat:

      "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

      Miksi sinun nimesi ei ole ollut Karitsan elämänkirjassa? Siihenkin löytyy Raamatusta vastaus:

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

      He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

      Oletko sinä tuota saatanallista soopaa lähettävän AlfaTv:n kellokas?

      • tämäontotuus111

        Näin kirjoittaa paisunut TeuvoSuni: "
        Miksi sinun nimesi ei ole ollut Karitsan elämänkirjassa?"

        Aivan kuin hän olisi joskus käynyt taivaassa katsomassa elämän kirjaa, jota ei Raamatun mukaan avataan vasta viimeisellä tuomiolla.

        Hohhoijaa...


      • tämäontotuus111 kirjoitti:

        Näin kirjoittaa paisunut TeuvoSuni: "
        Miksi sinun nimesi ei ole ollut Karitsan elämänkirjassa?"

        Aivan kuin hän olisi joskus käynyt taivaassa katsomassa elämän kirjaa, jota ei Raamatun mukaan avataan vasta viimeisellä tuomiolla.

        Hohhoijaa...

        Ei sitä tarvitse käydä taivaassa katsomassa.

        Sen näkee sinunkin kohdalla siitä, ettei Kristus ole tullut lunastamaan sinua pois Saatanan synnin orjuudesta.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen."


    • alfa123om22

      Ei mulla ole televisiota. En katsele sellaisia ohjelmia. Otin tämän Hesekiel 19 kohdan esiin ihan sattumalta kun olen hieman kyllästynyt "jalopeurojen" yhä vielä suureelliseen puheeseen; kun ne etsivät syntipukkia tai sijaiskärsijää. Tunnen rinnassani ennakolta jo rauhaa kun meditoin sitä kuinka "jalopeura" laitetaan häkkiin ja turpakoukkuun niin ettei sen ääntä enää kuulu. Se tuo rauhaa rintaani.

      Ilmestys 13
      " Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi. 6 Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa. 7 Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat. 8 Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. "

      Tuo herjaaja on juuri Israelin ruhtinaat, jotka Jumalan alkuperäisen suunnitelman mukaan tulee menemään Baabelin kuninkaan eteen ja pistetään vuorilinnaan hiljaisuuteen, jotta turhat vihapuheet loppuisivat. Jotta käsitäisit kenestä puhun niin tietenkin Kristuksesta tai Jisreelistä niin kuin häntä Hoosean kirjassa nimitetään. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Venäjällä käsittääkseni on jo tehty laki, että kristityt saavat vain kokouspaikoillaan harjoittaa palvontaa eikä muualla julistaa ja puhua.

      Daniel 7
      "Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
      9. Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.
      10. Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.
      11. Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.
      12. Ja muiltakin pedoilta otettiin valta pois; niiden elämän pituus oli määrätty aikaa ja hetkeä myöten."

      Kyllä 2000 vuotta riittää Jisreelin kylvöä ja olisi aika kohota hänen rinnalleen jo Lo-Ammin tai Lo-Ruhaman. Mutta TURPAKOUKKU HÄNELLE PITÄÄ SAADA. Hänen valheitaan olen väsynyt kuuntelemaan.

    • Mikä mahtanee olla uskosi mukainen turpakoukku?

      Jos valehtelijoille pitäisi turpaan joku estolaite laittaa, niin se olisi turpalukko.

      Olet kuitenkin ystävystynyt kahden tekopyhän valehtelijana kanssa. Tarkoitan tuota totisen parannuksen miestä, Mikko Ainasojaa, ja ekumeenista suurta rakastajaa kalomossea.

      Joka tälläkin palstalla käy etsimässä uhreja rakastettavakseen. Viimeksi huomasin hänen sytyttäneen punaisen lamppunsa Mikko Ainasojan ikkunalle.

      Tässä on pienen varoitusrunon paikka tuon kalamossen touhuista:

      Jos suostut rakkauteen tuon rakastajan rajun, hän vie sinulta hetkessä Totuuden tajun.

    • Mistähän se johtuu, että Saatana pistää hyvin usein palvelijansa vahvistamaan veren voimaa heidän omilla ulosteillaan, eikä se sittenkään toimi:

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

    • Isän.lapsi

      Mikä ihmeen Saatanan veri? Ei saatanalla mitään verta ole. Jos kuitenkin tarkoitat Jeesuksen verta, silloin pidät halpana armon veren, eikä sinulla voi olla pelastusta Jeesuksen nimessä ja veressä.

      • Saatanan palvelijat ne Jeesuksen veren saivat vuotamaan, ja Saatana teki siitä kaikille sen synnin orjuuteen jääneille synnin ikuiseen uneen vaivuttavan lääkkeen, jolla saa tuon suuren lauman pysymään rauhallisena.

        Tämä onnistui Saatanalta erittäin hyvin, kun erinomaisella ilmestyksellä sai Paavalin uskomaan, että Jeesuksen veren vuodatus oli samanlainen hyvitys Jumalalle kuin Vanhan liiton eläinuhrien veri:

        8. Erinomainen ilmestys

        "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

        Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

        "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

        "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

        "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuoden ikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

        Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

        "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?
        Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

        Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

        Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

        Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

        Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapauttamaan. Kun käy heidät vapaaksi Saatanalta ostamaan, kuten tuli minutkin ostamaan 31.1.1988.

        Ja aina silloin taivaassa lauletaan:

        He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
        Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet.

        Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

        Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:
        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

        Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.
        Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt ja Jumalan paaduttamat siihen vakaasti uskovat. Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."


    • Isän.lapsi

      Hyi ällötys, miten kehtaat vääristellä veren evankeliumia. Kyllä Jeesus itse uhrasi itsensä Isän suunnitelman mukaisesti. Jeesus oli kaikessa kiusattu täällä maan päällä, niinkuin me kaikki ihmiset olemme, mutta hänessä ei syntiä havaittu. Hän täytti puolestamme koko lain ja uhrasi itsensä ainoana kelvollisena ja viattomana uhrikaritsana meidän edestämme, että me saamme olla vapaat.
      Ei Jeesus tietenkään mennyt lihassaan ja veressään Taivaaseen, vaan hänellä oli annettu kirkastettu uusi ruumis, jossa ei ole verta eikä lihaa, niinkuin me sen ymmärrämme. Samoin mekin Häneen uskovat saamme samanlaisen kirkastetun ruumiin aikanaan, sillä ihminen ei voi tässä nykyisessä lihassaan eikä veressään päästä taivasten valtakuntaan.
      Ei tätä nyt pitäisi niin kovin vaikeaa olla ymmärtää.
      Kiitos Jeesus Golgatan ristin kärsimyksestäsi ja voitostasi meidän puolestamme aina ja iankaikkisesti. Aamen.
      PS. Enempää en viitsi rienaaviin kommentteihisi vastata. Jätän sinut Herran käsiin tuomittavaksi.

    • Kyllä sinä jonkun maallisen isän tyttö olet, mutta et Taivaallinen Isä ei ole sinua omakseen ottanut, koska Saatanan pelosta et uskalla tulla esille rehellisesti omalla nimelläsi:

      "Se, joka tekee pahaa kaihtaa valoa, hän ei tule valoon etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

      Et suinkaan ole ensimmäinen, joka tällä palstalla ensimmäisen kerran elämässäsi törmäsit totuuteen, ja heti sai Saatana sinutkin syyllistymään siihen syntiin, jota et ikinä anteeksi saa, kun Kristuksen Henkeä nimitit:

      "Hyi ällötys, miten kehtaat vääristellä veren evankeliumia."

      Kristuksen Henki on Totuuden Henki ja hänen evankeliuminsa on täynnä totuutta, eikä suinkaan Saatanan vuodattamaa verta.

      Tuokin on tyypillistä Saatanan valheen ja vääryyden evankeliumia, että sen palvelija valehtelun päätteeksi kiittävät Saatanaa aamenilla.

      Lue tämä, niin tiedät kaiken siitä, miksi sinäkin olet Jumalan lähettämän rajun eksytyksen uhri:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

      "Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

      Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

    • Koska Saatana on murhaaja, jonka valttikortti on veren voima, niin jokaisessa sen synnin orjien luottovangeissa syntyy raivoisa tappamisen halu heti, kun ensi kerran elämässään törmäävät totuuteen.

      Harva kuitenkaan siihen todellisuudessa pysty, vaikka sillä uhkailijoita olen minäkin saanut jo kohdata.
      '
      Useimmat rauhoittuvat, kun saavat edes yhden kerran elämässä
      herjata Kristuksen Totuuden Henkeä. Kuten nyt tämäkin, jolle Saatana antoi nimen "Isän.lapsi."

      Vaikka hän todellisuudessa on Saatanan akka.

      • Toistankehoitukseni

        Hyvä sinun on säyseille kristityille räyhätä mutta menepä vittuilemaan muslimeille, silloin saat tosissasi sanoa että sinua uhkaillaan. Ja sitähän sinä et uskalla tehdä.


      • Toistankehoitukseni kirjoitti:

        Hyvä sinun on säyseille kristityille räyhätä mutta menepä vittuilemaan muslimeille, silloin saat tosissasi sanoa että sinua uhkaillaan. Ja sitähän sinä et uskalla tehdä.

        Etkö tiedä tähän asiaan liittyvää Kristuksen ilmoitusta?

        Minä tiedän:

        "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."


      • Hyvääpäivääkirvesvartta

        "Vastauksesi" on tyyliä hyvää päivää kirvesvartta. Alat kirjoitella ihan eri asiasta kun sinun pitäisi vastata kysymykseen.

        Jos tuota kehut väittelytaidoksi niin harhassa olet siinäkin.


      • Hyvääpäivääkirvesvartta kirjoitti:

        "Vastauksesi" on tyyliä hyvää päivää kirvesvartta. Alat kirjoitella ihan eri asiasta kun sinun pitäisi vastata kysymykseen.

        Jos tuota kehut väittelytaidoksi niin harhassa olet siinäkin.

        Miksi tämän varsin selvän ja yksinkertaisen asian ymmärtäminen on sinusta pelkkää harhaa?

        "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

        Saatana antoi tästä Paavalille oman, murhanhimoisen toimintamallin:

        "Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."


      • ei-lahkolain
        Hyvääpäivääkirvesvartta kirjoitti:

        "Vastauksesi" on tyyliä hyvää päivää kirvesvartta. Alat kirjoitella ihan eri asiasta kun sinun pitäisi vastata kysymykseen.

        Jos tuota kehut väittelytaidoksi niin harhassa olet siinäkin.

        Palstalla kukaan ei pärjää Teuvolle Raamattukeskusteluissa. Teuvo on Jumalan voitelema profeetta.


      • tämäontotuus111

        Esimerkki Teuvon mieltymyksestä kaksimerkityksisiin lauseisiin:

        "Useimmat rauhoittuvat, kun saavat edes yhden kerran elämässä
        herjata Kristuksen Totuuden Henkeä. Kuten nyt tämäkin, jolle Saatana antoi nimen Isän.lapsi. Vaikka hän todellisuudessa on Saatanan akka."

        Sitten Teuvo tulee ja sanoo, ettei hän kiroillut, ei käyttänyt karkeaa kieltä, ei kohdistanut sanojaan henkilöön...

        Sairas ihminen toimii ikään kuin mitkään rajat eivät koskisi ja pidättelisi häntä. Hänellä ei ole vastuuta sanoistaan, ne hän on ulkoistanut "Pyhälle Hengelle" eli nyt sairas ihminen kuvittelee, että hän voi sanoa mitä vaan, kenelle vaan, millä tavalla vaan, koska hän sanoo vain ehdottoman Jumalan totuuden. Voi olla, että näin sairaalla ihmisellä ei ole tuntoa enää lainkaan, hän ei tunne itseään, kuinka hän tuntisi sitten myötätuntoa toista kohtaan? Puhutaan parantumattomasti sairaista.


      • tämäontotuus111 kirjoitti:

        Esimerkki Teuvon mieltymyksestä kaksimerkityksisiin lauseisiin:

        "Useimmat rauhoittuvat, kun saavat edes yhden kerran elämässä
        herjata Kristuksen Totuuden Henkeä. Kuten nyt tämäkin, jolle Saatana antoi nimen Isän.lapsi. Vaikka hän todellisuudessa on Saatanan akka."

        Sitten Teuvo tulee ja sanoo, ettei hän kiroillut, ei käyttänyt karkeaa kieltä, ei kohdistanut sanojaan henkilöön...

        Sairas ihminen toimii ikään kuin mitkään rajat eivät koskisi ja pidättelisi häntä. Hänellä ei ole vastuuta sanoistaan, ne hän on ulkoistanut "Pyhälle Hengelle" eli nyt sairas ihminen kuvittelee, että hän voi sanoa mitä vaan, kenelle vaan, millä tavalla vaan, koska hän sanoo vain ehdottoman Jumalan totuuden. Voi olla, että näin sairaalla ihmisellä ei ole tuntoa enää lainkaan, hän ei tunne itseään, kuinka hän tuntisi sitten myötätuntoa toista kohtaan? Puhutaan parantumattomasti sairaista.

        Niin rauhoittui tuo Isän lapsikin, kun sai kuulla olevansa Saatanan akka.

        Ja niin tulet sinäkin häipymään täältä samalla tavoin kuin selkäänsä saanut koira.

        Niin tyhmäksi on Saatana sinut tehnyt, kun se on saanut sinut uskomaan, että se on vain kirosana, eikä tarkoita mitään muuta.

        Kuitenkin se on tämän maailman jumala, joka sai ensiksi haltuunsa Jumalan itsensä valitseman kansan. Jonka Jumala jo 700 vuotta ennen Poikansa syntymää tuon kansan paadutti.

        Kun Jeesuskaan ei enää saanut tuota kansaa takaisin totuuden tielle, hän sanoi sen heille suoraan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tämä pätee täysin myöskin sinuun.


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Palstalla kukaan ei pärjää Teuvolle Raamattukeskusteluissa. Teuvo on Jumalan voitelema profeetta.

        Taas sait Hartaanselän hörhön näkemään minut puskassa.


      • jokaisesta.sanasta.jne
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin rauhoittui tuo Isän lapsikin, kun sai kuulla olevansa Saatanan akka.

        Ja niin tulet sinäkin häipymään täältä samalla tavoin kuin selkäänsä saanut koira.

        Niin tyhmäksi on Saatana sinut tehnyt, kun se on saanut sinut uskomaan, että se on vain kirosana, eikä tarkoita mitään muuta.

        Kuitenkin se on tämän maailman jumala, joka sai ensiksi haltuunsa Jumalan itsensä valitseman kansan. Jonka Jumala jo 700 vuotta ennen Poikansa syntymää tuon kansan paadutti.

        Kun Jeesuskaan ei enää saanut tuota kansaa takaisin totuuden tielle, hän sanoi sen heille suoraan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tämä pätee täysin myöskin sinuun.

        Mitä höpötät. "Isän.lapsi" ilmoitti sinulle selvästi, ettei enää vastaa rienaaviin kommentteihisi ja päätti jättää sinut Herran tuomittavaksi.
        Et sinä häntä vaientanut.


      • jokaisesta.sanasta.jne kirjoitti:

        Mitä höpötät. "Isän.lapsi" ilmoitti sinulle selvästi, ettei enää vastaa rienaaviin kommentteihisi ja päätti jättää sinut Herran tuomittavaksi.
        Et sinä häntä vaientanut.

        Näinhän siinä käy, kun paukut loppuu. Viimeisellä tuomiolla kaikille kaltaisillesi:

        "Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua.

        Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan.

        Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: 'Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita. Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"


      • jokaisesta.sanasta.jne
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Näinhän siinä käy, kun paukut loppuu. Viimeisellä tuomiolla kaikille kaltaisillesi:

        "Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua.

        Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan.

        Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: 'Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita. Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"

        Niin tulee käymään sinulle.
        Minä saan kerran pukea ylleni Jeesuksen pyhyyden ja vanhurskauden, ja ne ovat minulla hääpukuna, joka ylläni saan seistä Jumalan ja kaikkien hänen pyhiensä edessä synnittämänä, nuhteettomana, tahrattomana ja viattomana, niinkuin Vapahtajanikin.
        Tätä et sinä saastainen Jeesuksen veren halveksija ja rienaaja voi minulta etkä keneltäkään uudestisyntyneeltä Jumalan lapselta evätä. Kiitos Herralle.


      • jokaisesta.sanasta.jne kirjoitti:

        Niin tulee käymään sinulle.
        Minä saan kerran pukea ylleni Jeesuksen pyhyyden ja vanhurskauden, ja ne ovat minulla hääpukuna, joka ylläni saan seistä Jumalan ja kaikkien hänen pyhiensä edessä synnittämänä, nuhteettomana, tahrattomana ja viattomana, niinkuin Vapahtajanikin.
        Tätä et sinä saastainen Jeesuksen veren halveksija ja rienaaja voi minulta etkä keneltäkään uudestisyntyneeltä Jumalan lapselta evätä. Kiitos Herralle.

        Saatanan "kultapossu kerho" on sinun ikuinen kotisi.

        Tähänkin mielestäsi erinomaiseen valheeseen löytyy totuus Jeesukselta Kristukselta:

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


      • jokaisesta.sanasta.jne
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan "kultapossu kerho" on sinun ikuinen kotisi.

        Tähänkin mielestäsi erinomaiseen valheeseen löytyy totuus Jeesukselta Kristukselta:

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Se, minkä kirjoitit, sen kirjoitit ja juuri niin sinulle tapahtukoon.

        Minä uskon seuraavat Raamatun jakeet todeksi omalla kohdallani:

        Apt. 20:28 "Pitäkää siis huolta itsestänne ja koko siitä laumasta, johon Pyhä Henki on pannut teidät kaitsijoiksi paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka Hän omalla VERELLÄÄN on itselleen hankkinut." RK.

        Room. 5:9 "Paljon enemmän me siis nyt, kun olemme vanhurskautettuja Hänen VERESSÄÄN, pelastumme Hänen kauttaan vihasta." RK

        Jeesuksen veressä me siis olemme vanhurskautetut, ja Jeesuksen veri on se hinta, jonka Hän on meistä maksanut.
        Ilman Jeesuksen verta ei ole evankeliumiakaan, joten se on aivan yhtä keskeinen asia pelastuksemme kannalta, kuin Hänen ylösnousemuksensakin, jolla Jumala todisti, että Hän hyväksyi täydellisesti Jeesuksen uhrin meidän edestämme.

        Joka ikinen päivä kiitän Jeesusta Hänen Golgatan ristin taistelustaan ja voitostaan.
        Se on vähintä, mitä voin Hänen kunniakseen tehdä.

        Taidat saada jotain perverssiä tyydytystä riitelystä täällä kaikkien kanssa.
        Poljet häpeäksesi jalkoihisi meidän rakkaan Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen siunatun, pyhän ja kalliin armoveren, joten minäkin lopetan omalta osaltani keskustelut kanssasi tähän hyödyttöminä syystä, että et osoita minkäänlaista halua rakentavaan keskustuluun.
        Haluat vain, jos mahdollista, tuomita kaikki ne helvetin tuleen, jotka mielestäsi ilkeävät olla asioista eri mieltä kanssasi, vaikka he perustelisivat kantansa Raamatun terveen ja raittiin opin mukaisesti.


      • jokaisesta.sanasta.jne kirjoitti:

        Se, minkä kirjoitit, sen kirjoitit ja juuri niin sinulle tapahtukoon.

        Minä uskon seuraavat Raamatun jakeet todeksi omalla kohdallani:

        Apt. 20:28 "Pitäkää siis huolta itsestänne ja koko siitä laumasta, johon Pyhä Henki on pannut teidät kaitsijoiksi paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka Hän omalla VERELLÄÄN on itselleen hankkinut." RK.

        Room. 5:9 "Paljon enemmän me siis nyt, kun olemme vanhurskautettuja Hänen VERESSÄÄN, pelastumme Hänen kauttaan vihasta." RK

        Jeesuksen veressä me siis olemme vanhurskautetut, ja Jeesuksen veri on se hinta, jonka Hän on meistä maksanut.
        Ilman Jeesuksen verta ei ole evankeliumiakaan, joten se on aivan yhtä keskeinen asia pelastuksemme kannalta, kuin Hänen ylösnousemuksensakin, jolla Jumala todisti, että Hän hyväksyi täydellisesti Jeesuksen uhrin meidän edestämme.

        Joka ikinen päivä kiitän Jeesusta Hänen Golgatan ristin taistelustaan ja voitostaan.
        Se on vähintä, mitä voin Hänen kunniakseen tehdä.

        Taidat saada jotain perverssiä tyydytystä riitelystä täällä kaikkien kanssa.
        Poljet häpeäksesi jalkoihisi meidän rakkaan Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen siunatun, pyhän ja kalliin armoveren, joten minäkin lopetan omalta osaltani keskustelut kanssasi tähän hyödyttöminä syystä, että et osoita minkäänlaista halua rakentavaan keskustuluun.
        Haluat vain, jos mahdollista, tuomita kaikki ne helvetin tuleen, jotka mielestäsi ilkeävät olla asioista eri mieltä kanssasi, vaikka he perustelisivat kantansa Raamatun terveen ja raittiin opin mukaisesti.

        Saatte rauhassa vaeltaa veren tahrimissa vaatteissanne.

        Merkillistä tässä asiassa on se, että yksi ainoa ihminen on jo vuodesta 2005 lähtien vienyt teiltä onnellisuuden omaan uskoonne, vaikka te kaikki olette varmoja, että olen valehtelija, väärintekijä ja teidän veren voimanne suuri vihollinen.

        Kaukaiset esi-isänne kyllä saivat Totuuden tuojan vaikenemaan, kun pistivät hänen verensä vuotamaan.

        Miksi teiltä ei tervauskaan onnistu, vaikka sanotaan: "Pojasta polvi paranee."

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"


      • tämäontotuus111

        Nämä sanasi

        "Merkillistä tässä asiassa on se, että yksi ainoa ihminen on jo vuodesta 2005 lähtien vienyt teiltä onnellisuuden omaan uskoonne, vaikka te kaikki olette varmoja, että olen valehtelija, väärintekijä ja teidän veren voimanne suuri vihollinen."

        paljastavat sinut TeuvoSuni paljastavat sinut kirjoittajaksi, joka on puskanimimerkillä tehnyt itsenään kehuvan aloituksen "Merkillinen mies".


      • tämäontotuus111 kirjoitti:

        Nämä sanasi

        "Merkillistä tässä asiassa on se, että yksi ainoa ihminen on jo vuodesta 2005 lähtien vienyt teiltä onnellisuuden omaan uskoonne, vaikka te kaikki olette varmoja, että olen valehtelija, väärintekijä ja teidän veren voimanne suuri vihollinen."

        paljastavat sinut TeuvoSuni paljastavat sinut kirjoittajaksi, joka on puskanimimerkillä tehnyt itsenään kehuvan aloituksen "Merkillinen mies".

        Salli minun makeasti nauraa sinunkin saatanallisille harhoillesi, kun yhdenkin totuuden sanan kirjoittaneena takana näetjoka kerranTeuvon olevan puskassa!

        Kyllä teidän omasta joukostanne on noussut mies (nainen tai sukupuolineutraali), joka teitä kiusatakseen julistaa valheen ja vääryyden vastaisia oppejanne, saadakseen teidän verenne kiehumaan vihaa.

        Joukossanne on myös joku eläimiin sekaantunut, kun kyseli, että saako lampaan jalat laittaa saappaiden varsiin.


    • Veri synnyttää vihaa aina, kun totuus koskettaa. Siksi viha ja veri kuuluvat aina yhteen.

      Vallan erinomaisen yhdistelmän Saatana sai Kristuksen tarjoamasta ehtoollisesta ja sen viini-veri vertauksesta.

      Jeesus tarjosi tätä omilleen vain tämän kerran:

      "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

      Mutta Saatana sai Paavalinsa kautta tästä mahtavan valttikortin synnin orjuuteen jääneiden pitämiseksi rauhallisina:

      "Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

    • Koska Saatana on murhaaja ja kuoleman kuningas, siksi hän tuossakin käski Paavalin julistaa ja ylistää Kristuksen kuolemaa.

      Eikä hänen elämää, koska hän ei koskaan kuole:

      "Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?"

      "Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.
      Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.

      Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.

      "En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne.

      Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään.

      Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä.

      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

    • "Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä.

      Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä."

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

      "Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

    • On kaksi paikkaa, joissa veren voima toimii erinomaisesti. Se estää varsin tehokkaasti synnin orjuuteen ja vankeuteen jääneitä menemästä lähellekään sitä porttia, jonka kautta Kristus tulee ostamaan valittunsa vapauteen.

      Näin kävi tällekin pitkäaikaiselle ystävälleni:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan.."

      Ystävyyteni seurauksena hän kyllä tiesi, että vain tuossa portissa pääsee Saatanasta eroon, mutta Saatanan pelkuruuden henki ja veren voima toimivat varsin tehokkaasti.

      Toinen tehokas paikka on sen toiminta riettauden virran valvojana. Missä tämä voima ei suinkaan estä ihmisiä menemästä tuohon virtaan, vaan pääsemästä tuosta virrasta ylös.

      Niin tästä ystävästäni tuli tämän palstan herjauskeisari, joka johtaa myös nimimerkkitehtailua. Kun omat nimimerkit eivät enää riitä, silloin varastetaan sopivia toisilta.

    • TeuvoSuni

      Nainen on Saatanalle erinomainen työkalu, sen ensimmäisestä herätyskokouksesta alkaen:

      "Mies vastasi: "Nainen, jonka sinä annoit minulle kumppaniksi, antoi minulle sen puun hedelmän, ja minä söin."

      Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: "Mitä oletkaan tehnyt!" Nainen vastasi: "Käärme minut petti, ja minä söin."

      Nainen sai myös Pietarin kieltämään Jeesuksen Kristuksen:

      "Muuan palvelustyttö näki hänet istumassa tulen ääressä, katsoi häntä pitkään ja sanoi: "Tuokin oli sen miehen seurassa."

      Pietari kielsi: "Minäkö? Enhän edes tunne häntä."

      Eikä kahta ilman kolmatta:

      Joka on tätä palstaa vuodesta 2005 asti seurannut, muistaa varmasti, että silloin kuin tuo ystäväni yritti mennä sisään ahtaasta portista sen edessä seisoi vartiossa ArmiK ja silloin Saatana kuiskasi Devoutille:

      "Se on suniportti, jossa sinut puhdistetaan sunipulverilla, älä mene."

      Tuskin häntä enää tuo kaduttaa, kun sai palkkioksi jatkuvasti herjauksia tuottavan veren voiman tästä kädenpuristuksista:

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Tässä totuuden tiestä tulikin eksymyksen tie.

    • Tässä avautui nyt mahdollisuus tuoda esille nekin Saatanan (valheen)armolahjat, joita Paavali ei kirjannut, mutta jotka toimivat hänen kauttaan erinomaisesti.

      Ensimmäisenä tietenkin tuo tärkein: veren vuodatus. Joka Paavalin käskynä kuului:

      "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Kun Saatanan palvelijat Kristuksen tappoivat, oli suurin Saatanan maailmanvalloitukselle poistettu.

      "Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa."

      Se oli jo poistettu ennen kuin Kristus Paavalin kutsui, joten tuossa hän käytti valheen armolahjaa, kuten sen itse ilmoitti:

      "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

    • Tässä ajassa tuo veren voima, sen alkuperäisessä tarkoituksessa, viattomien murhaajana:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

      Ei oikein tahdo toimia, sillä sen estää tämä sen armolahja; pelkuruuden henki.

      Tällä se estää synnin orjien tyytymään osaansa, sillä sehän olisi Saatanan ennenaikainen loppu, jos sen orjat alkaisivat ajaa toisistaan ulos Saatanaa:

      "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan.

      Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"

    • Kaikki Saatanan armolahjat eivät toimi yhtä hyvin kuin edellä jo mainittu valehtelu.

      Tämän kaverikin toimii erittäin hyvin:

      "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?

      Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

      Jumala ei suinkaan ole valehtelijoiden ja väärämielisten suhteen väärämielinen, vaan oikeamielinen:

      "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.
      He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

    • Tässä ovat veren lisäksi kolme suosituinta Saatanan armolahjaa:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

      Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

      Tämäkin keskustelupalsta on paljastanut sen, etteivät kaikki Saatanan synnin orjat pystykään olemaan onnellisia saamastaan uskosta, kun ensimmäisen kerran elämässään törmäävät totuuteen.

      Jostakin syystä heissä syntyy pohjaton viha totuuden kertojaa kohtaan, joka purkautuu sitten herjauksena ja kirouksena, koska totuus on kaukana siitä, minkä he ovat uskoksi saaneet:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      Tällaiset ihmisparat ovat tämäkin palstan pitäneet täynnä Teuvo-herjauksia jo vuodesta 2005 alkaen.

    • Huomasin juuri, että varsin pian tämäkin saatanallisen totuuden julistaja; "tämäontotuus111" poistui takaisin pimeyden puskiin, ilmeisesti käpyjä keräämään.

      Sieti kuulla totuutta vain pari päivää.

    • Tästä hetkestä aloitti Saatana maailman valloituksen vuonna 33:

      "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.

      Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti.

      Maa vavahteli, kalliot halkeilivat, haudat aukenivat, ja monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös."

    • Temppelin väliverhon repeämisestä voidaan katsoa tämän lopun ajan rajun eksytyksen alkaneen.

      Koska Jumala oli tuon väliverhon takan puhunut papeille, ja tuon jälkeen ei Jumala enää tarvinnut temppeleissä tuollaista, koska hän hylkäsi papit niin kuin heidän jumalanhuoneensa.

      Tämän todisti todeksi myöskin Paavolan kirkkoherran puoliso keväällä 1989:

      "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

      Jumala antoi vuonna 70 roomalaisten tuhota oman temppelinsäkin, jotta Jeesuksen ennustus kävisi tototeen:

      "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia.

      Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

      Nyt tuolla paikalla, Jerusalemissa, seisoo kaksi turmeluksen iljetystä.

    • Jeesus ilmoitti:

      "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta."

      Tuolla hetkellä, kun temppelin välivero repesi jäi maailma ilman paimenta, kävi toteen tämä Hesekielin ennustus:

      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan.

      Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi.

      Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani.

      Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.

      Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      • hyväpaimen

        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani

        Saako lampaan takajalat laittaa omiin saappaisiin?


      • hyväpaimen kirjoitti:

        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani

        Saako lampaan takajalat laittaa omiin saappaisiin?

        Senkus laitat, jos lammasta tarvitset.


      • hyväpaimen kirjoitti:

        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani

        Saako lampaan takajalat laittaa omiin saappaisiin?

        Kysy vielä ohjeita Anselmi Toiviaiselta; miten hän tekee sen kanojen kanssa.


    • Kun Kristus aloitti julkisen toiminnan, oli Saatana kaukaa viisas, ja yritti heti saada hänet omien loistavien temppelien ja kirkkojen johtajaksi:

      "Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

      Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

      Kun se ei puhumalla Jeesusta omakseen saanut, niin sen oli pakko lopulta ottaa käyttöön murhaajan ase, Veren voima.

    • Elä sie Teuvo puhu läpiä päähäsi, Jeesus antoi lähetyskäskyn, ja nyt se on saanut suuren osan maailmaa pauloihinsa, joten taisi se polvistua kuitenkin.

    • Jeesus kyllä antoi lähetyskäskyn, johon sisältyi jyrkkä kielto lähteä hänen totuuttaan julistamaan ilman Pyhää Henkeä:

      "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

      Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?" Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

      Paavali ei koskaan Pyhää Henkeä saanut, ja niin hän lähti 1. lähetysmatkalleen vuonna 47, Saatanan erinomaisten ilmestysten saattelemana. Vieden alkuperäisiä opetuslapsiakin mukanaan. Kuten oli itse itsestään ennustanut:

      "Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuudenvastaisia oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa."

    • Kun vuonna 1986 olin saanut ensimmäisen kerran luettua Raamatun kannesta kanteen, muistan jo silloin ajatelleeni: mahtoikohan tuo Paavalin kutsunut henki sittenkin olla kirkkauden enkelin asuun pukeutunut Saatana, kun mieleisensä murhaajan kutsui.

      Se jäi kuitenkin pois ajatuksista pitkäksi. Paavalin raju kohtalo paljastui vasta vuosien jälkeen, kun Pyhä Henki hänen ajautumisensa Saatanan syliin paljasti.

      Koska tämä lopun ajan raju eksytys on Jumalan lähettämä, hän tarvitsi siihen juuri Paavalin tapaisen murhaajan, jonka jo kutsuessaan tiesi, ettei hän koskaan pysty luopumaan isiltä perimästään tyhjänpäiväisestä elämästä:

      "Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on tuotu vangittuna tänne."

    • Miksi tämän totuuden ymmärtäminen on veren hurmoksessa eläville mahdotonta?

      "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on tuotu vangittuna tänne."

    • Miksiköhän veren hurmoksessa elävät ja vihan viiniä naukkailevat uskovat, että Jeesus valehteli;

      "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

      Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
       
      Minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia, ennen kuin Jumalan valtakunta on tullut."

      Mutta Paavali puhui totta;

      "Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Vaikka totuus on päinvastainen.

    • Ei ketään jeesusta ole kavallettu, kapinalliset syyttivät Josefusta maan kavaltamisesta, koska hän lipesi roomalaisten puolelle.

      • Saatanalla on erinomainen taito saada ihmiset omakseen, juuri sillä uskolla, mitä heidän lihansa eniten haluaa ja himoitsee.

        Niin kuin kävi Paavalille, niin näyttää käyneen sinullekin.


      • odotettulapsi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanalla on erinomainen taito saada ihmiset omakseen, juuri sillä uskolla, mitä heidän lihansa eniten haluaa ja himoitsee.

        Niin kuin kävi Paavalille, niin näyttää käyneen sinullekin.

        Jo äitisi kohdussa saatana sinua odotti ja omakseensa kastoi.


    • "Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha."

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

      Lihan ja veren halu:

      "Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Hengen tahto:

      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

    • Liha ja veri uskoo:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

      Henki vaatii:

      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

    • Kyllä se on ahdas portti joka vie elämään. Olet varmaan ollut synnytyksessä mukana.

      Miljoona siittiötä haluaa päästä mutta vain yksi selviää perille.

    • Mutta sanokaapa se, että kuka kutoo jo äidin kohdussa itse kullekkin oman sormenjäljen ja miksi `?

      Ja kuka tekee valinnan, että lapsesta tulee, joko tyttö tai poika, koska tyttöjä ja poikia syntyy kutakuinkin tasapuolisesti. Tasa-arvoisesti.

      Jos ihminen tekisi valinnan syntyisi vain poikia.

    • fari.g

      Siitä sinun uskosi mukaisesta ahtaasta portista tulevat maailmaan lähes kaikki ihmiset, muutamat tosin ns. keisarinleikkauksella hieman laveammasta portista.

      Kaikilla jo valmiiksi lihassaan halu Saatanan ihanille valheille, joka periytyy sukupolvesta toiseen, sen ihmiskunnan ensimmäisen mission eli herätyskokouksen seurauksena, jonka Saatana paratiisissa ensimmäisille asukkaille piti.

      Silti Jumala jo siellä valitsee ne ihmiset, jotka hän pelastukseen kutsuu. Loput jäävät Saatanan omaisuudeksi:

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

      He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

      Näin toteutuu tämä Jumalan ilmoitus apostoli Johannekselle:

      "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

      Siksi Saatanalla on väkeä tuhonkin hetkellä: "kuin hiekkaa meren rannalla."

      Ja siksi valittuja vihataan:

      "Kaikki vihaavat teitä, minun nimeni tähden."

    • Lihan halut tyytyvät näihin:

      "Usko, toivo, rakkaus - koti, uskonto, isänmaa."

      "Näin isämme uskoivat ennen..."

      Henki antaa:

      Tien, totuuden ja elämän, eikä isänmaata.

      "Eihän meillä täällä ole pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee."

      "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

    • Silloin, kun Jeesus Kristus maan päällä eli, silloin vielä toimi tämä hänen lupauksensa:

      "Niinpä sanon teille: Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan."

      Tämä lupaus ei ole enää sen jälkeen toiminut, kun Kristus nostetiin ylös taivaaseen. Kuten hän itse sen näin selvästi sanoi:

      "Kun fariseukset kuulivat, että kansan parissa puhuttiin Jeesuksesta tähän tapaan, he ja ylipapit lähettivät miehiään pidättämään hänet.

      Jeesus sanoi: "Vähän aikaa minä vielä olen teidän luonanne. Sitten menen hänen luokseen, joka minut on lähettänyt.

      Silloin te etsitte minua mutta ette löydä, ettekä te pääse sinne, missä minä olen."

      Joka tässä Saatanan valtakunnassa lähtee lihan haluja seuraten häntä etsimään, hän valmistaa sydämessään huoneen Saatanalle, kuten Mikko Ainasoja, nykyisin Mikko.A:


      Tämän viimeisen palstauudistuksen aikoihin tänne ilmestyi omalla nimellään mies,  Mikko Ainasoja, joka heti alkuun herjasi Totuuden Hengen eksytyksen hengeksi, koska en ollut tehnyt hänen uskonsa mukaista totista parannusta.

      Se on Saatanan kehittelemä parannus, vastakohtana Jeesuksen kehotuksesta kilvoitella sisään ahtaasta portista.

      Se saa alkunsa sellaisen ihmisen omasta lihasta, joka ei jaksa odottaa Kristuksen ilmestymistä vaan alkaa itse parannella itseään, ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova. Silloin Saatana aukaisee hänelle Raamatun, josta lukee:

      "Eräs mies tuli kysymään Jeesukselta: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"

      Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."

      "Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

      "Kaikkia niitä olen noudattanut", sanoi nuorukainen, "mitä vielä puuttuu?"
      Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."

      Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille. Ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova, antaa vielä kastattaa itsensä Saatanan kasteella, jota uskovien kasteena markkinoidaan.
      Kun Saatana näin erinomaisella ihmisteolla ympärileikkasi hänen omaisuutensa, Mikko todellakin uskoi tulleensa pyhitetyksi.

      Niin se omaisuuden ympärileikkaus veti Mikon naaman totiseksi ,kun siivottuun sisimpään ei tullutkaan Pyhää eli Totuuden Henkeä, vaan vanhan tutun Saatanan valheen ja vääryyden hengen lisäksi seitsemän vielä pahempaa henkeä.

      Koska hänelle kävi näin:

      "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

      Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

      Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.
      Samoin käy tämän pahan sukupolven."

      Nuo seitsemän vielä pahempaa henkeä ovat: ylpeys, ahneus, kateus, vihamielisyys, hekumallisuus, mässäily ja hengen velttous.

      Eikä tämä mies enää tässä vaiheessa pystynyt ymmärtämään tätäkään Jeesuksen varoitusta:

      "Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.

      Ja niin ilmestyi kateuden hengessä palstalle tämäkin aloitus:

      "mikko.ainasoja

      26.3.2015 07:56
      On häpeällistä tulla tälle palstalle, jossa tämä Teuvovillitys on meneillään.
      Lopettakaa tuo lapsellisuus."

    • alfa123om22

      "Kristuksen Henki toimii, Saatanan veren voima ei!"

      Kyllä nuo molemmat toimivat maailman ja jumalattomien keskuudessa täysillä. Jeesus Iblis ja islam voittavat alaa maailmassa yhä sankemmin joukoin.

      Maailma kuulee ja uskoo noihin. Ihmiskunnan nuo myös eksyttivät valheillaan. Niin, että ihmiset kuvittelivat noiden olevan puolellaan ja kaltaisiaan, vaikka nuo olivat jumalattomien puolella ja heidän kaltaisiaan.

      Toivotaan, että ihmiskunta pikku hiljaa heräilee, vaikka on jo myöhäistä kenties.

    • Saatanan toimimattomalla veren voimalla tarkoitin tätä:

      "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

      Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

      Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."

      Totuuden ääntä he eivät ole saaneet tältä palstalta poistettua, vaikka jo 11 vuotta ovat kymmenien henkien voimalla sitä yrittäneet.

      Veren vuodatuksessa Saatana on mestari, samoin valheessa ja vääryydessä.

      Jos olisi edes hieman perillä totuudesta, et esittäisi tuollaisia toiveita, kun itsekin olet nukuttamassa ihmisiä valheen ja vääryyden uneen.

      Suurin valheesi on siinä, kun sanoit saaneesi Pyhän Hengen 1991, Muistinko vuoden oikein?

      Kyllä Saatan tuossa on kirkkauden enkelin asussa sinut perusteellisesti omakseen sai.

      Toivoisin, että kertoisit tuon tapahtuman perusteellisesti, varoitukseksi muille.

    • Tämä Raamatun totuus jäi vielä sanomatta tuhon sinun saatanalliseen toiveeseesi:

      "Minä, Johannes, olen kaiken tämän kuullut ja nähnyt. Kuultuani ja nähtyäni sen minä heittäydyin kasvoilleni kumartaakseni enkeliä, joka oli sen minulle näyttänyt.

      Mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja profeetat, sinun veljesi, ja kaikki ne, jotka ottavat varteen tämän kirjan sanat. Jumalaa sinun tulee kumartaa!"

      Sitten minulle sanottiin: "Älä sulje sinetillä tämän kirjan ennussanoja, sillä hetki on lähellä. Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä.

      "Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan."

    • alfa123om22

      Niin, on totta että ylpeilin turhaan saaneeni pyhän hengen vuonna 1991. Ihminen on jo sellaisenaan Jumalan kuva ja kaltaisuus. Väitetään, että pyhät kirjoitukset ovat pyhän hengen antamat ja kuitenkin Bhagavadgita todistaa, että pyhät kirjoitukset vain matkivat ihmisen asioita.

      Olin ollut auto-onnettomuudessa ja ahdistunut. Luin kaksi yötä Johanneksen Ilmestystä ja sitten makasin selälläni sängyllä. Tuli punainen valo, joka jäi rintani päälle ja sitten meni rinnan läpi sydämeen. Tuli pehmeä olo. Ääni pyysi pyytämään merkkiä, että kyse on pyhästä hengestä. Pyysin merkkiä kuuhun. Ääni sanoi sen olevan vaikeaa sillä monet ihmiset pelästyisivät. Sitten parin viikon päästä sain postissa eräältä vanhalta tutulta helluntailaiselta kirjeeen, jossa oli kannessa kuun kuva ja juttua kuukivistä. Hän oli ihmeen avulla löytänyt tuon lehden ja päätänyt lähettää postia kavereileen.

      Pyhä henki vaikutti vain totuuden. Pyysin polvillani anteeksi syntejäni etenkin bordellireissua äidiltä jne. Raamatun lukemiseen se vaikutti niin että sain sormipaikan, joka aina liittyi edelliseen sormipaikkaan ja aloin Irakin sodasta nähdä televisiossa uutisina salaisia asioita. Esim. että nyt on yksi joukko-osasto kadonnut ilmaan jne. Näin myös taivaalla ufoparven matkalla Yhdysvaltoihin sanoen olevansa matkalla kostamaan. Pyhä Henki sanoi tukevansa vain Suomen kulttuuria ja olevansa yhteiskäytössä eikä pelkästään minun omani. Sainkin vuonna 1992 lahjaksi Kuoppamäen lauluja ja Van Morrisonin Kingdom Hall levyn sekä muitakin musiikkilevyjä.

    • Vaikka et minua usko, totuus näystäsi on alkuperäistä Saatanan eksytystä.

      Oletko todellakin niin yksinkertainen, että uskot Kuoppamäen ja muiden laulut Pyhäksi Hengeksi?

      Voi ihmisparkaa!

      "Te näppäilette harpun kieliä ja sepitätte lauluja kuin paraskin Daavid!"

      "He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on."

    • alfa123om22

      Kyllä minä teitä uskon. Voi olla, että valo on kirkkauden asuun pukeutunut Iblis. Mutta eikö Jeesus sanonutkin sitoneensa saatanan ja ryöstäneensä hänen aseensa. Entä jos tuo valo on alunperin saatanan ase, mutta nykyisin Jeesuksen käytössä.

      Tiedän jokaisen Ilmestys 13 mukaisesti kumartavan Lohikäärmettä. Ihminen on Jumalan kuva ja kaltaisuus. Ja tie Isän luokse on ahdas ja kapea. Monet ovat kautta aikojen väittäneet olevansa Jumalan lähettiläitä. Mutta ovat olleet ihmisvastaisella asialla.

      En minä väitä minussa olevan mitään hyvää. Ja näen totuuden hyvin hämärästi tai oikeammin pilkahduksia siitä.

    • On erittäin todennäköistä. että olet jo äitisi kohdussa valmistettu valehtelijaksi ja vääryyden julistajaksi:

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

      Jos olisit ollut Jumalan valittu, hän olisi sinut varmasti varjellut niin, ettet olisi mennyt näin halpaan Saatanan ansaan:

      "Kun Kuoppamäen laulut tulevat, sinä olet minun todistajani."

      Kristus todistaa:

      "Kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

      Jopa täällä kaukana maan ääressä, Suomi24 Raamattukeskustelussa, kaikkien vihan kohteena, kuten hän Isälleen ilmoitti:

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi
       
      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

    • alfa123om22

      Jälleen osuitte melko oikeaan. Jo ennen kuin olin kohdussa olin tosi Jumalan (naispuolinen, Isis, Jehova-Nissi, paholainen?) käsissä ja kehotti minua valitsemaan kahdesta äidistä sen; mihin perheeseen haluaisin syntyä. Valitsin äitini kun hän näytti tekevän madonkudontatöitä eli käsitöitä kirkon tiloissa eli pappilassa.

      Eli Jehova-Nissi oli se, joka minut laittoi äitini kohtuun ja puheli kanssani ennen tuota tapahtumaa. Mutta minkä vuoksi pidätte minua valehtelijana ja vääryyden julistajana? En paljoa voi ihmisenä maailman menosta tietää, vaan vain sen minkä kirjoista luen. Onko se mielestänne vääryyttä, että julistaa sen minkä henki kirjoista näyttää kulloinkin olevan totuuden.

      Ette saa minua koskaan Jeesus Iblisiä pitämään muuta kuin ihmiskunnan pahimpana vihollisena. Niin kuin sanoo Paavali: juudalaiset ovat ihmiskunnan pahimmat viholliset. Ja kuka Baabelin torninkin suisti ja sekoitti ihmisten kielet. Ellei suistaja ollut juuri Jeesus Iblis ja sekoittaja Jehova Nissi.

    • TeuvoSuni

      Minä en tahdo kaltaisesi jumalattoman kuolemaa, eikä sitä tahdo Jumalakaan:

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minäkö haluaisin, että jumalaton kuolee? Enkö ennemminkin halua, että hän kääntyy teiltään ja saa elää?"

      "Jos jumalaton kääntyy synneistään, kaikesta pahasta mitä on tehnyt, jos hän noudattaa kaikkia minun säädöksiäni ja tekee niin kuin oikein ja hyvin on, hän saa elää, ei hän kuole."

      Sinun loppusijoituspaikkasi määräytyy ainoastaan sen mukaan, oletmo sinä näissä saatanallisissa tarinoissasi herjannut Pyhää Henkeä.

      Jos näin on, ei Jumalan armahduskaan sinulle toivoa tuo:

      "Mutta jumalaton, vaikka hänet armahdettaisiin, ei opi elämään vanhurskaan tavoin. Hän vääristää oikeuden, ei hän näe Herran valtasuuruutta."

      Tämä on viimeinen neuvoni sinulle:

      Tule rehellisesti esiin omalla nimelläsi ja pyydä kaikilta näitä keskusteluja seuranneilta anteeksi, että olet yrittänyt johdattaa heitä harhaan saatanallisella julistuksellasi.

      Tee sama niiden luona, joille olet puhunut valheita silmästä silmään. ja mene sen jälkeen hiljaisuuteen katumaan saatanallisia seikkailuitasi ja odottamaan, ilmestyykö todellinen Kristus vielä sinulle, lupauksensa mukaisesti:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

    • Tämä vielä jatkoksi:

      Ehkä sinun kannattaisi aloittaa katumusmatkasi lähimmästä mielenterveystoimistosta?

      • Lukuvinkki

        Onko sinullakin Teuvo naamiona "terve mieli"? Ethän muuten tavantakaa ilkkuisi ihmisten mielenterveydellä.

        Luepa Raimo Mäkelän kirjoittama kirja psykopaateista nimeltään: "Naamiona terve mieli". Ketä luulisit hänen käyttäneen esikuvanaan kirjaansa?


      • Lukuvinkki kirjoitti:

        Onko sinullakin Teuvo naamiona "terve mieli"? Ethän muuten tavantakaa ilkkuisi ihmisten mielenterveydellä.

        Luepa Raimo Mäkelän kirjoittama kirja psykopaateista nimeltään: "Naamiona terve mieli". Ketä luulisit hänen käyttäneen esikuvanaan kirjaansa?

        Et varmaankaan tiedä kokemustani juuri idolistasi, Raimo Mäkelästä? Kirjastani saat paljon tietoa.

        Olin Suomen Raamattuopiston maallikkopuhujakurssilla helmikuun alussa 1988. Minusta piti tulla heidän piirilähettinsä.

        Kävin kuvaamassa heidän kaksi kesäjuhlaan, Heinolassa ja Kauniaisissa.

        Tuo suunnitelma päättyi keskusteluun Raimo Mäkelän kanssa, kun kerrion hänelle kaikki elämäni vaiheet:

        isättömyyden tuskan
        40 vuoden koettelemuksen
        Kristuksen ilmestymisen
        Pyhän Hengen saamisen
        Pyhän Hengen tehtävän minulle

        Kaiken tämän kuultuaan sanoi Raimo Mäkelä minulle:

        "SINUN ON HANKITTAVA ITSELLESI SIELUNHOITAJA, SILLÄ EI JUMALA ENÄÄ TÄSSÄ AJASSA VOI PUHUA YHDELLEKÄÄN IHMISELLE."

        Eikä tämäkään kunniansa kukkulalla seisova pappi ymmärtänyt edes tätäkään Kristuksen ilmoitusta:

        "Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."

        "Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani.

        Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Ja tällaisen ihmisen opeista sinä olet haalinut itsellesi Jumalan kirouksen:

        "Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

        Ja Saatanan pelosta kirjoitat hänen antamalla uudella nimelläsi: Lukuvinkki


      • RaimoOliOikeassa

        Miten oikeassa Mäkelä olikaan sinun suhteesi Teuvo koska tekstiesi takana on päivänselvästi saatana.


    • alfa123om22

      Aivan totta on, että samanlaisia "valheita" latelen kuin Luther, Paavali ja muut senkaltaiset opettajat, joita ihmiset eivät kuuntele ja jotka eivät koskaan voi saada aikaan kääntymystä kenenkään ihmisen elämässä.

      Jos voisin vaikuttaa niin kuin Kuningas Salomo tai Ihmisen Poika, jotka oman elämäni suuntaa muuttivat niin minusta jotakin hyötyä olisi ihmisille.

      Noudatin kyllä evankeliumia kymmeniä vuosia elämässäni valoja vannomatta, haureutta harjoittamatta, toisen posken kääntäen, ketään kiroamatta jne. enemmän kuin muut tässä maassa ja Kristus, kolmas taivas, Abraham ja Neitstyt Maria ilmestyivät minulle vuonna 2003 ja vielä Iankaikkinen Isä 2013.

      Olen liian köyhä ja arvoltani vähäinen voidakseni parantaa ihmisiä. Siksi toivon, että kykenen sulkemaan suuni. Vaan jos Imaami Mahdi pakottaa minua kohden totuutta niin sille en voi mitään. Merkit hänen tulemuksestaan alkoivat syyskuun 1. päivä 2011 ja hän tuo mukanaan totuuden.

      Saarnaatte kyllä hyvin T.S. tekin ja kehotuksestanne yli kuukausi sitten erosin evlut kirkosta enkä ole katunut. Olen saanut sen jälkeen totuuden, jollaista kirkkoon kuuluva ei voi saada tai vastaanottaa.

    • Jatka edelleen Saatanan talutusnuorassa, Imaani Mahdin pakotusta odottaen.

      Minä olen sinunkin suhteen tehnyt, sen mikä profeetan tehtävää kuuluu:

      "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

      Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

      Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

    • alfa123om22

      "Autuas se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      Tämä oli se sana, jonka ensimmäisenä sanoitte, mutta se kuullosti vaisulta korvissani.

      Nyt jo sitten väitätte nuhdelleenne minua synnin vuoksi ja kehottaneenne kääntymään. Syntejäni ovat mm. porno, onania, ahmiminen, RAY peleihin tuhlaaminen, epäjumalten kuvat, sapatin pitämättömyys etc. Ette ole kehottanut voimallisesti minua tekemään parannusta ja kääntymystä noista teoista.

      Jokainen jumalista antaumusta osoittava tulee kuitenkin vainotuksi. Ja syystäkin. Kuuluhan hän joukkoon, joka harjoittaa mitä iljettävimpiä asioita maailman silmissä.
      Jumalan puolelle kuuluminen on arveluttavaa kun hän on myös kuluttava tuli.

      Ette ole minua millään tavoin kehottaneet tekemään parannusta synneistäni -- valitettavasti.

    • "Autuas se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      Tämä oli Saatanan Paavalille sanelema valheen "pelastusohje."

      Nuo syntisi ovat niitä, jotka Saatana mielellään niitä sinulle synniksi tarjoaa.

      "Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta."

      Todellinen syntisi on tämä, minkä Kristus ilmoittaa:

      "Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun."

      Olen varmasti sanonut tämän sinulle ennenkin, ja sanon nytkin:

      Miksi et ole pystynyt odottamaan ja noudattamaan tätä Kristuksen ensimmäistä ohjetta pelastuksen tielle:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Vieläkään et edes kaipaa Kristusta, vaan odotat tätä jotakin Saatanan profeettaa:

      "Vaan jos Imaami Mahdi pakottaa minua kohden totuutta niin sille en voi mitään."

    • alfa123om22

      En minä nyt varsinaisesti ketään persoonaa odota, vaan hänen tuomiaan asioita eli Totuutta, Oikeudenmukaisuutta, Vaurautta ja Rauhaa. Islam on totuudellinen siinä, että omaa esim. kirjallisen dokumentin Nooalta asti perityvän, jonka mukaan maan ääret ovat LUOJAN omat; eikä maan äärissä pitäisi olla mitään seemiläistä messias dominointia. Ei Kristusta eikä Muhammedia (SAAS).

      Samaa totuudellista asennetta ei voi odottaa kristityiltä. Miksi ihmeessä kaipaisin jotakin miekkakäännyttäjä Kristusta? Jo aikoja sitten olisi Suomessakin pitänyt heittää raamattu roskakoriin ja alkaa tehdä omaa viisauskirjallisuutta. Voi toki olla, että Nooan pojista: Seemistä, Haamista ja Jaafetista juuri Seem on valittu pappeuden kantajaksi, mutta saisi olla jotakin korkeatasoisempaa kirjallisuutta kuin raamatun kaltainen roska. Onhan toki intialaisilla ja antiikin filosofeilla sellaista, mutta uskonnot ovat ikävästi vainonneet esim. antiikin filosofian kehitystä. Tuo filosofia olisi voinut jo ajat sitten osoittaa raamatun roskaksi, jos olisi saanut rauhassa kehittyä.

      Se, että raamattu on nostettu Jumalan asemaan on ikävää. Apostoli Paavali opetti, että pyhät kirjoitukset ovat hyödyllisiä opettamiseen, neuvomiseen ja nuhtelemiseen. Mutta myös sen, että kirjain kuolettaa, mutta HENKI tekee eläväksi.

      Jos toivomme on jossakin raamatun kaltaisessa kirjaimessa niin toivoa ei ole. Raamattu opettaa ja neuvoo kuuntelemaan ja rakastamaan Jumalaa sekä lähimmäistä. Mutta jos me rakastamme lähimmäistä niin miksi sitten lyömme häntä raamatulla päähän. Itselleni islam ja Koraani ovat olleet suuria asioita, mutta sen vuoksi koska olen saanut johdatusta islam-uskoiselta bramiinilta eli lähimmäiseltä. Itse kirja on tuohon lähimmäisen rakkauteen ja apuun verrattuna roskaa.

      Lyhyesti: Luemme raamatusta, että raamatun korkein päämäärä ja tarkoitus on opettaa rakastamaan lähimmäistä. Sitten kuitenkin käytämme raamattua lähimäisen kiroamiseen ja tuhoamiseen ja alistamiseen sekä sortamiseen. Raamattu on mennyt aivan hukkaan eikä täytä tehtäväänsä.
      Itse sain tällaisen sanan kerran: Miksi etsit niin ahkerasti Jumalan tahtoa kuvallisista kirjoista kun hänen tahonsa on, että älä tee kuvia tai kuvallisia kirjoja.
      Miksi katselet Tv7 ja haluat sieltä oppia Jumalan tahdon; kun hänen tahtonsa on, että Älkää tehkö kuvia.

    • Kyllä Saatana on vienyt sinulta jo terveen järjenkin. Siksi suosittelin, että aloittaisit tavoitella tervettä elämää lähimmästä mielenterveystoimistosta.

      Ja mene vielä ihmiskäsin tehtyihin jumalanhuoneisiin katselemaan niiden kuvia ja patsaita. Niitä Kristus tarkoitti.

      Miksi et pysty enää edes tähän Totuuden Hengen ehdotukseen:

      Tämä on viimeinen neuvoni sinulle:

      Tule rehellisesti esiin omalla nimelläsi ja pyydä kaikilta näitä keskusteluja seuranneilta anteeksi, että olet yrittänyt johdattaa heitä harhaan saatanallisella julistuksellasi.

      Tee sama niiden luona, joille olet puhunut valheita silmästä silmään. ja mene sen jälkeen hiljaisuuteen katumaan saatanallisia seikkailuitasi ja halujasi, ja jää odottamaan, ilmestyykö todellinen Kristus vielä sinulle, lupauksensa mukaisesti:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      • Ja mitä vielä kuviin tulee, niin ortodokseista Saatana on tehnyt mallioppilaitaan kuvien palvomisesta, niiden halaamisesta ja jopa suutelemisesta.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ja mitä vielä kuviin tulee, niin ortodokseista Saatana on tehnyt mallioppilaitaan kuvien palvomisesta, niiden halaamisesta ja jopa suutelemisesta.

        Tämäkin vielä:

        Saatanan palvelijat rakastavat lähimmäisiään lipevällä rakkaudella. Kuten rakas ystäväsi Kalamos.

        "Koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."

        Totuuden Henki ainoastaan TOTUUDELLA ja TOTUUDESSA.


      • No_voi_saatana

        Hyvä Teukka!
        Mutta ei syytä huoleen, vain takapuoleen.

        Kumarru kultaseni ja yskäise.


    • Pari_uutuustuotetta

      Pari uutuustuotetta:

      Kristuksen Henki on valjastettu muovipusseihin. Se on pussillinen pierua, ilmaa kevyempää ja helposti syttyvää. Erittäin päihdyttävää. Monet alkoholia ja kannabista vierastavat ovat ottaneet sen käyttöön uskonnollisissa menoissaan.

      Saatanan veren voima on valjastettu voimaravinnoksi, SAATANAN VERIPLÄTYIKSI. Kun niitä syöt niin voit toivottaa anemialle tervemenoa helvettiin.

    • Minäkin, tosi rauhallinen mies, alan kohta raivostua sinun saatanallista harhoistasi, kuten vielä tästäkin:

      "Miksi ihmeessä kaipaisin jotakin miekkakäännyttäjä Kristusta?"

      Saatana on sinulle Kristuksesta tuollaisen tehnyt, kun et edes tätä hänen ilmoitustaan enää todeksi usko:

      "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."

      Jos et pysty Totuuden Hengen ehdotukseen, mene jo tänä päivänä liittymään muslimiksi.
      '
      Minulle riitti muslimeista tämä totuus, miehestä, joka ei pannutkaan miekkaansa tuppeen:

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Muhammad

      Joka on kaukana Kristuksen totuudesta:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta.

      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

      "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

      "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

    • alfa123om22

      Joo, onhan tuo opetukseni politiikkaan sekaantumista yms. Lisäksi se edustaa pikkuriikkisen vähemmistön harhaa. Turhaan kirjoitan teille näitä kun en teihin ja teidän opetuksenne ole suuttunut, vaan lähinnä helluntaikirkon vanhoihin virsiin.

      Nämä kirjoittamani jutut ovat vain pahan mielen ilmauksia. Asiat on mulla hyvin, mutta en kestä enää kuulla arvoltaan vähäpätöisiä kristillisiä aiheita tai pelkkää maitoa. Kaipaan vahvempia asioita. Teillä niitä onkin jonkin verran.

      Pyydän anteeksi kaikilta, että olen purkanut pahaa mieltä tällä foorumilla.

      Tuollainen maito, että Raamattu on Jumalan sana, Jumalan sana! ärsyttää todella minua. Olen vain tosi ärsyyntynyt kun en ole saanut lainkaan niittää, vaikka paljon olen kylvänyt.

      Lopetetaan tämä jauhaminen tähän. Ei tarvitse vastata tähän viestiin. Odotan Jumalan valtakuntaa, jonka asiat vapaasti itse määrittelen itselleni sopiviksi.

    • Toivottavasti pystyt pitämään lupauksesi, vaikka et sitä rehellisesti omalla nimelläsi kirjoittanutkaan.

      Miksi sinulla ei ole ollut edes pienintäkään halua päästä eroon Saatanasta peräisin olevista haluistasi.

      Miksi sinulle ei ole merkinnyt juuri mitään, nämäkään Kristuksen ilmoitukset valituilleen - minullekin:

      "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."

      "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

      "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

      Turhaan odotat Jumalan valtakuntaa näillä omilla ehdoillasi:

      "Odotan Jumalan valtakuntaa, jonka asiat vapaasti itse määrittelen itselleni sopiviksi."

      Miksi tämä ei sinulle sovi:

      Herra, tässä olen, tapahtukoon sinun tahtosi?

    • Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe