Norolampi eksynyt

Eijatkoon

Norolampi on sekoillut demonien kanssa ja luulee nyt että muutkin sekoilee. Hän itse kertoo henkioppaastaan joka puhuu hänelle ilmeisesti nykyäänkin kun niin parjaa
uskovia.

25

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkkeilijä

      Linkki?

      • Tubettajanoro

        Saarnoissaan kertoo henkioppaastaan. En muuten tiedä ukosta mitään mutta innolla paasaa netissä. Nolaa ittensä. Linkki on youtube.


      • Linkkeilijä

        Siel on häneltä niitä kymmenittäin. Mikä niistä?


      • Lopetavalehtelu
        Tubettajanoro kirjoitti:

        Saarnoissaan kertoo henkioppaastaan. En muuten tiedä ukosta mitään mutta innolla paasaa netissä. Nolaa ittensä. Linkki on youtube.

        Höpöhöpö. Tunnen Norolammen henkilökohtaisesti ja ei hänellä mitään henkioppaita ole. Hän opettaa raamatunmukaista sanaa.


      • okkigaam

        Kymmenessä käskyssä ensimmäinen kuuluu ------> Minä olen herra sinun Jumalasi, sinun ei pidä palvella muita jumalia. UT puolella on kirjoitettu ---> Mene ja tee kaikki kansat MINUN opetus lapsikseni. Kehottaja on Jeesus joka ei ole profeetta vaan titteliltään Jumalan poika ---- lisäksi siellä sanotaan : Joka köyhältä varastaa, varastaa Jumalalta! Näitä pitäisi kirkkokansan ja moraalisesti valmentautuneiden noudattaa. Ei muslimeja saa hyysätä vaan käännyttää


    • RiipinRaapin

      Norolampi on uskossa, ei hänellä mitään henkioppaita ole eikä niin väitä. Jos puhuu, niin kertoo muussa yhteydessä, mutta ei hänellä sellaista ole, paitsi Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki.
      Joka muuta väittää, todistakoon sen linkillä. Jos on tuubivideo, kerro videon paikka, ei noita monia voi alusta loppuun alkaa kuuntelemaan.

      • Eijatkoon

        Eikös norolampi kiinnostakaan. Kuuntelin tällä viikolla opetuksen hänen henkioppaastaan oli jossain norolammen seuraajan tänne laittamassa linkissä. Norolampi tilittää jotain menestysteologi-henkiopastaan ko. opetuksessa.

        Etsikää kyllä se sieltä löytyy. Tai kysykää seuraajilta jotka linkin tänne laittoivat. Heilläkin lienee jokin henkiopas.

        Minua ei norolampi enempää kiinnosta eikä hänen henkioppaansa.


      • emävale
        Eijatkoon kirjoitti:

        Eikös norolampi kiinnostakaan. Kuuntelin tällä viikolla opetuksen hänen henkioppaastaan oli jossain norolammen seuraajan tänne laittamassa linkissä. Norolampi tilittää jotain menestysteologi-henkiopastaan ko. opetuksessa.

        Etsikää kyllä se sieltä löytyy. Tai kysykää seuraajilta jotka linkin tänne laittoivat. Heilläkin lienee jokin henkiopas.

        Minua ei norolampi enempää kiinnosta eikä hänen henkioppaansa.

        Niin, et sitten löytänyt mitään lähdettä vaan valehtelet suu vääränä. Saatana käyttää sinua välineenä, valheen levittäjänä.

        Tunnen Norolammen ei hänen puheissaan mitään menestysteologiaa saarnata eikä henkioppaista.


      • Eijatkoon
        emävale kirjoitti:

        Niin, et sitten löytänyt mitään lähdettä vaan valehtelet suu vääränä. Saatana käyttää sinua välineenä, valheen levittäjänä.

        Tunnen Norolammen ei hänen puheissaan mitään menestysteologiaa saarnata eikä henkioppaista.

        Kuuntele puheet hän kertoo henkioppaastaan joka johti häntä.
        Miksi hän sellaista opettaa?
        Turha minua on syyttää norolammen puheista.


      • Eijatkooon
        emävale kirjoitti:

        Niin, et sitten löytänyt mitään lähdettä vaan valehtelet suu vääränä. Saatana käyttää sinua välineenä, valheen levittäjänä.

        Tunnen Norolammen ei hänen puheissaan mitään menestysteologiaa saarnata eikä henkioppaista.

        Eikös norolampi ole joutunut pois seurakunnasta näiden kiihkoilujen takia.


      • Tässätotuus
        Eijatkoon kirjoitti:

        Kuuntele puheet hän kertoo henkioppaastaan joka johti häntä.
        Miksi hän sellaista opettaa?
        Turha minua on syyttää norolammen puheista.

        Norolampi kertoo henkioppaastaan joka oli silloin kun hän oli eksynyt river-seurakunnan opetuksiin heti uskoontultuaan. Norolampi pääsi vapaaksi näistä opeista ja irtisanoutui näistä eksyttävistä hengistä. Tämän hän kertoo itse.


      • Adeleya_
        Eijatkooon kirjoitti:

        Eikös norolampi ole joutunut pois seurakunnasta näiden kiihkoilujen takia.

        Norolampea ei erotettu, vaan hän itse erosi Seinäjoen helluntaiseurakunnasta:

        https://www.youtube.com/watch?v=w8CXhFPPG0Y


    • Kysyä.pitää

      Onko Norolampi saanut Pyhän Hengen kasteen? Opettaako hän, että henkikasteen merkkinä on kielilläpuhuminen?

      • Perehdyitse

        Jos yhtään tutustuisit Norolammen saarnoihin joita on hänen youtube sivullaan, huomaisit itse että hän on Jumalan käytössä.


    • Totuudentiellä

      Toivoisin niin, että tämä Norolampi täyttyisi ilolla, että näkyisi, että hän on uskossa.
      Kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.
      On hyvä tuntea Ja tietää Raamattu, mutta on hyvin tärkeää täyttyä Pyhällä Hengellä, joka on Totuuden Henki.
      Jeesuksen omana ei tarvitse pelätä. Hän on tie, jolta yksinkertainenkaan ei eksy!

    • sairaspalstakaikkiaan

      Taitaa joku toronto-henkeä juonut kirjoitella tällaisia henkiopasviestejä.

    • Ukkeli33

      Oikein se varoittelee näistä toronttolaisuuden uudelleen elvyttäjistä ja haudoilta voitelun saaneiden kutsumisista yms. On menty todelliseen pimeyteen, kun mitä tahansa meneen läpi, eikä sitä tutkita, kuten Raamattu kehoittaa.

    • Todistus
    • sivustaseuraan

      Olen kuunnellut hänen puheitaan, hän selventää ja varoittaa menestysteologian harhoista. Hyvä niin.
      Seurakunnissa jyllää ylistys-, menestys-, ym harhat. Kaikki nämä mallit ja opit haetaan maailmalta. Miksi? Ja miksi tänne raahataan jatkuvasti ulkolaisia puhujia, jotka taivaita hipovat puheet ja lupaukset saarnattuaan, rahastavat seurakunnan ja häipyvät. Mitä jää jäljelle? Tyhjää tunnekuohua hetkeksi. Ei tämä ole toimintaa, mihin
      Jeesuksen opetus pohjaa. Kaukana siitä.

      • Älkäätuomitko

        Jeesus sanoi, että hedelmistään puu tunnetaan.
        Kun läheltä seuraa pitemmän aikaa, saa tietää onko kysymys jostain, jota Jumalan Henki ei ole inspiroinut.
        Monet arvostelevat ja tuomitsevat vääristä, ei Raamatullisista lähtökohdista käsin näillä palstoilla.
        Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi!
        Hedelmistään puu tunnetaan!


    • ukoo12

      Mikä toi tommonen armolahja on että haukutaan vain toisia. koska se vapautuu tosta synnistä. vain kirkkaus ajaa pois pimeyden ei se että haukkuu missä toiset on harhaan mennyt, kyl on ukko sekaisin

    • Ulkosuomalainen1

      Norolampi on oikea Herran seuraaja. Vaikka en ole helluntalainen, enkä koskaan tule olemaankaan, arvostan Norolampea ja hänen rauhallisuutta, kun hän pyhuu.

      Jolainen meistä hairahtuu joskus sanomaan, jotain, johon on helppo tarttua.

      Pitää vain tutkia asiat perinpuhjaisemmin, meidän kaikkien, ennenkuin sanomme väärää
      todistusta.

    • Ei_Hellari

      Norolampi on yksi harvoista terveoppisista ja raitishenkisistä raamatunopettajista tämän päivän Suomessa. Hän ja Mauno Mattila ovat itse olleet mukana tässä eksytyksessä josta heidät molemmat Jumala armossaan on pelastanut ja nyt he varoittavat muita tästä eksytyksestä. Kannattaa todella kuunnella mitä heillä on sanottavana, sillä he tietävät mistä he puhuvat. Jumala runsaasti heitä siunatkoon siinä työssä mitä he tekevät.

      • Jaakko2524

        Aamen.


    • kuuntelijana

      Kuuntelen paljon Norolammen puheita youtubesta. Kiitos hänelle niistä. Oikein rauhan sanomaa Jumalalta. Esiintymistapa on myöskin rauhallinen ja vaatimaton. Ei korosta itseään millään lailla. Uskon todella että Jumala hänen kauttaan puhuu monelle.

      Haluan sydämestäni kiittä häntä hyvistä ja raamatullisista puheista. Toivon että hän jatkossakin linkittää niitä edelleen . Harvinaisen hyvä ja rauhallinen esiintyjä ja puhuja. KIITOS.
      Jos mahdollista, haluaisin myöskin rahallisesti tukea hänen työtään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe