ketä näistä muistutat eniten ulkonäkösi puolesta

maanantaikysymys

maanantai on tylsä päivä ,mutta kysyn tälläistä; ketä näistä muistutat ulkonäöllisesti, ensin naisille : paula koivuniemi, katri-helena, tarja halonen vai aira samulin ? miehille: uuno turhapuro, urho kekkonen ,kimi räikkönen vai tauno palo ?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka
      • ent.siivoojaparka

        No eipä se siihen mahtunutkaan, mutta yks hailee.
        Kuitenkin Tarja Halonen silloin, kun hänellä on ärtsyn näköinen ilme naamallaan, huulet tiukasti yhteenpuristettuina ja suupielet alaspäin.


      • katrihelena

        Ehkä eniten muistutan katri-helenaa , mutta hiukset pitkät.


    • luulen.niin

      Katri-Helenaan menisi lähinnä. Mutta Marion Rungin näköiseksi on sanottu.

    • Katri helena nuista mutta nuorempana on sanottu eveliina pokelan näköiseksi

    • ö-Öö
      • Sä olet sis sitteki nainen tai transu?


    • w45y34

      Lienisin Urho Turhapalo, eli Kimmy Raeikkoeinen on ainoa jota en muistuta oikeen millään lailla. Tummuutta on, tukassani ja ruskeat silmät. Rillit niinku Urholla ja sänki sekä useimmite likaaset vaatteet kute Uunolla

    • SanokaaKlinttivaan

      Clint Easwood, silloin kun hän oli 60.

      • SanokaaKlinttivaan

        Mutta mitä tulee "tylsään" maanantaihin, minulla ei ole tylsää koskaan.
        Jos siltä tuntuisi joskus, tekisin kivaa vaikka väkisin. Onneksi ei tarvitse. Minulla on kivaa vaikka hautajaisissa, silleen tilaisuuden arvokkuudelle sopivasti.


      • Wau, mikä mies....


    • EiKiitosMinulleEiKäy

      Onneksi en muistuta ketään mainitusta. Olisi kamala kohtalo, jos näyttäisin kenenkään noiden humpsuttelijoiden tai ynseän valtaa pitävän näköinen.

      Olen aina edustavan näköinen, persoonallinen ja tyylikäs, kun on tarpeen. Välillä voin humpsutella metsäläisenä luonnossa liikkuessani tai muutenkin vapaa-aikana.

      Muistan ihmetelleeni, kun yhdellä mainituista daameista oli jossain mainoskuvassa käsi amerikkalaisen avoauton sivuoven päällä ja kirkkaan punainen kynsilakka oli osittain kulunut repaleiseksi.

      Aira Samulinin mitat olisivat ihan mukavat ja hyvä fyysinen kunto. Kelpaisi hyvin minullekin.

    • Mitälienäkevät

      Itse en osaa pitää itseäni kenenkään julkun näköösenä, mutta joku vieras ja tuntematon miesihminen luuli kerran Kaija Kooksi eikä saanut silmiään irti perheensä läsnäolosta huolimatta ja toinen ei lähtenytkään illanviettopaikasta aikaisin kotiin kun paikalle tuli "nuorempi painos Paula Koivuniemestä".

      Silloin kun puolipitkät hiukseni olivat vielä suoraa mallia, niin kerran pikkupoika huudahti äidilleen: "kato äiti, Kaija Koo!". Niitä aika useita kertoja on nyt jo helppo muistella hymyillen, kun yhden ilmeisesti eläkeikäisten keskuudessa hyvin suositun saippuasarjan Shayla (?) teki pahojaan ja muutama mummo ja pappa kaupungilla kävivät kysymässä, oletko sinä se.

    • ohuttukkainen

      Monesti on sanottu että olen Ritva Valkaman näköinen.

    • Näytän hymiöltä. Olen kaikkien hymiöiden äiti, esikuva ja suojelija. Olen niin hymppäri-rakas, että suuttuessanikin sanon lapsille, että hymy pyllyyn.

      Oikeesti vähän harmittaa kun luontaisesti mun suunpielet osoittaa alaspäin. Mun mielestä on niin kauniit sellaiset pikkasen ylöspäin menevät. Koetan tasapainottaa rumuuttani pitämällä hymyn silmissä, ja jonkin verran onnistunutkin rypyistä päätellen.

      • Tuo hymiöjuttu onkin hyvä, siihen suostuisin ilomielin, olisi vain tarrakokoelma hymmiöitä ja aamulla iskisi jääkaapin oven mikä mielipäivä se tänään on, jos ei nimittäin muuten sattuisi sitä huomaamaan.
        Joku aamu ovessa olisi kauhea kiukkutarra ja päivää myöten se sitten muuttuisi kivemmaksi ja illalla se olisi jo vaikka miten söpö suukkosuu, juu, juu...
        Voishan sen tietysti itekin piirtää, niille värikkäille muistilapuille vain suun suunnan vetäisisi, se kertoo jo paljon, niin ja väri jos on mutrusuu myrkyn vihreälle piirretty , niin voi kauhistus....


      • tiijjä-tota

        Minulla on oikein pienet tihrusilmät (joilla moni ihmettelee että näkkeekö noillaki, ) ja tumma iho, huonot hampaat ja ryppyjä.

        Ketähän muistuttaisin??


      • rosaliiin kirjoitti:

        Tuo hymiöjuttu onkin hyvä, siihen suostuisin ilomielin, olisi vain tarrakokoelma hymmiöitä ja aamulla iskisi jääkaapin oven mikä mielipäivä se tänään on, jos ei nimittäin muuten sattuisi sitä huomaamaan.
        Joku aamu ovessa olisi kauhea kiukkutarra ja päivää myöten se sitten muuttuisi kivemmaksi ja illalla se olisi jo vaikka miten söpö suukkosuu, juu, juu...
        Voishan sen tietysti itekin piirtää, niille värikkäille muistilapuille vain suun suunnan vetäisisi, se kertoo jo paljon, niin ja väri jos on mutrusuu myrkyn vihreälle piirretty , niin voi kauhistus....

        Kun vaan hymppäri menisi oikein päin naamaan, ettei liimaa sitä ylösalaisin :) Joutuis kävelemään käsillä koko päivän.


      • tiijjä-tota kirjoitti:

        Minulla on oikein pienet tihrusilmät (joilla moni ihmettelee että näkkeekö noillaki, ) ja tumma iho, huonot hampaat ja ryppyjä.

        Ketähän muistuttaisin??

        Ohvi-miestä? Symppis tyyppi, mutta tietty pahempi nakki jos olet nainen.


    • kesi.vä

      Edesmenneiden hienojen ihmisten risteytystä muistutan. Eli Aino Kassisen ja Esa Pakarisen. Rauha heidän muistolleen.

    • Iivari.Omakuva

      Jos on uskonveljien todisteluun luottamista olen luojani kuva ?

      En tosin ole tuota esikuvaani nähnyt mutta vahvasti epäilen tuon luomisen olleen melko summittaista. Kas kun nuo tuntemani uskonveljet ovat vähän eikä niin vähänkään satunnaisen muovaamia. Mikä on koukkunokka ja minkä nenä on levähtänyt ympäri naamaa. Toisen korvat ovat luimussa kuin ajokoiralla ja toisen kuten norsuilla hörössä. Joten kyllä minun täytyy sanoa olevani ihan omannäköiseni jos ei oteta huomioon pieniä "sukupiirteitä" naamavärkissäni !!!

    • hullut-taas-vauhdissa

      Typerä alotus, ei kiinosta,

    • Heikunkeikku

      En ketään aloituksessa mainituista.
      Voisin sanoa, että ainakin 100 ihmistä on aikanaan tullut sanomaan minulle, että onko kukaan muu sanonut, että olen just Bette Midlerin näkönen. Sain aina vastata, että joo et ole ainut.
      Uskallan nyt laittaa yhden kuvan Bette Midleristä (tuskin kukaan joka mut tuntee on tällä palstalla avaamassa seuraavan linkin. Jos avaa, niin heti tietää, kuka Heikunkeikku on). Munkin mielestäni olen tuon kuvan näköinen (ainakin nuorempana ollut). Sillä erolla, että hiukseni ovat olleet pikkusen pidemmät ja syvemmän punaiset, mutta muuten kuva on näköiseni.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Bette_Midler

    • Nuorena sanoivat että olen Abba-yhtyeen Fridan näköinen.
      Nyt aina vain enemmän Liisa Jaakonsaarta.

    • Minä olen tämän (profiilikuva) siis itseni näköinen. En muistuta ketään. En nyt enkä nuorenakaan siksi kai minut tunnetaan vuosien jälkeenkin minuna, omana itsenäni, uniikkina ei kopiona ; )

      • kaksoisolentoko

        Tuossa kuvassasi olet reeta3:n näkönen kun hän hetken kuvaansa profiilissa piti.


      • ent.siivoojaparka

        Äläs nyt, korppis.
        Täällähän oli joku aika sitten kuvia jostain vuoden miss lesbo ehdokkaista ja siellä oli yksi sinun kanssasi saman näköinen.

        Minulla on klooni jossain täällä Tukholman seudulla. En tiedä nimeä, mutta kuulemma asuu Alvikissa viimeisten tietojen mukaan. Bosnialainen alkoholisti kuuluu olevan. Ei siis kovin imartelevaa.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Äläs nyt, korppis.
        Täällähän oli joku aika sitten kuvia jostain vuoden miss lesbo ehdokkaista ja siellä oli yksi sinun kanssasi saman näköinen.

        Minulla on klooni jossain täällä Tukholman seudulla. En tiedä nimeä, mutta kuulemma asuu Alvikissa viimeisten tietojen mukaan. Bosnialainen alkoholisti kuuluu olevan. Ei siis kovin imartelevaa.

        nimimerkki ...Kaksoisolento... pitää minua nimimerkki reeta3 näköisenä, harmi vain, että en ole nähnyt kaksoisolentoni kuvaa. Lesboehdokkaista yksi omasi jotain pientä samaa kasvonpiirrettä kun minulla kun olin alta kaksikymppinen.

        Tässä Korppiskuvassa on tuore, eilen otettu kuva, liekö yhdennäköisyys lesboon tai Reetaan ; )


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        nimimerkki ...Kaksoisolento... pitää minua nimimerkki reeta3 näköisenä, harmi vain, että en ole nähnyt kaksoisolentoni kuvaa. Lesboehdokkaista yksi omasi jotain pientä samaa kasvonpiirrettä kun minulla kun olin alta kaksikymppinen.

        Tässä Korppiskuvassa on tuore, eilen otettu kuva, liekö yhdennäköisyys lesboon tai Reetaan ; )

        Ehkä samantapaiset silmälasit kuin Reetalla.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ehkä samantapaiset silmälasit kuin Reetalla.

        Niin ja kaksoisolennon etsimisessä pitää ottaa juomioon myös pituus ja paino. Onko vartalo pääsynä- vai omena- vai H-mallinen, vaatteiden koko onko se S, M, L, vai XXL-tyyppi ja jos nekin ovat samaa luokkaa sitten voisi alkaa vertailemaan.

        Olen 176 cm ja painan 83 -84 kg. Läytän L ja XL-kokoa ; )) Hiukseni ovat vaaleat ja pitkät.


    • äijä-

      -moon joutunu kuulemaan yhdennäköisyydestä äsken edesmenneeseen J.Turkkaan....
      -mut toinen juttu; poliisi alkaa uutisen mukaan pysäyttelemään pyöräilijöitä, jotka tuijottavat kännyköitään, on itselle ja muille vaarallista....viime vuonna kävelin ihan kiltisti oikeaa reunaa kev.liik. väylällä, ja yhtäkkiä olin pitkälläni maassa ihmetellen mikä tuli? ..katsoin ylöpäin maassa maaten ja teinipoika istui pyörässään, yhä tuijottaen i-padiaan ja sanoi samalla parikin kertaa; anteeksi, anteeksi...kohtelias oli tavallaan kuitenkin, huomautin et koittais keskittyä paremmin mihinkä ajaa, en huutanut tms. silloin ei edes ollu vielä pokemoneja...öh.. viikon verran oli kipuja selässä ja muualla...

    • henrjii

      nuorempana tytöt sanoi että olen kirkan tai sammy babitsin näköinen, johtui kai pitkästä tummasta tukasta.
      nykyään muistutan pelle hermannia

    • voi änkeröinen

      • Korppis1

        Molemmet siis sinua muistuttavat laulajat ; ) ovat olleet mun ihastuksia aikoinaan.

        Sievä tumma kuontalo näyttää sinulla vieläkin olevan Pelle Hermanni. ; )


    • Ei tässä tiistaissakaan niin hurraamista, liekö sateiset kelit ja kesän loppuminen saaneet alakuloon.
      Taitas olla lähinnä Uunon ja Urhon risteytys.

    • Sattuman.Ville

      Peilistä katsoo selvästi Sattuman Ville. Naama on sama, kaikki muu eri.

    • Pirrepä

      Kuulemma jotain ihmistä maailmalla, koska olen kuullut päivittelyjä että "kylläpä olet sen ja sen näköinen tai onko sinulla sisko siellä ja siellä jne..", mutta kai olen niin tyypillisen mummelin näköinen että meitä riittää, siis minuja :).

      P.s. kuva ei tee oikeutta, se on liian hyvä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe