Mies ehdotti ensitreffeillä anaalia

kieltäytyjä_

Minusta ihan tavallinen seksi olisi riittänyt. Kieltäydyin enkä ole kuullut miehestä sen jälkeen mitään.

32

1131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten ajatusmaailma on joissakin tilanteissa hieman poikkeava, tässä tapauksessa kyseisen naisen euro olisi ollut 20 centtiä.......kuivana kakkoseen, näin se vaan on. Ei sen puoleen, että itse olisin joku peppuseksin puolestapuhuja, mutta kieltäyytminen on aina kieltäytyminen ja viestii tulevasta.

    • pelisäännötselviksi

      Oliko YT-mies kyseessä ja mikä on oma tasosi?
      Jos oli YT-mies, et tietenkään kuule enää miehestä mitään koska hän saa sitä anaalia sitten seuraavalta naiselta. Varsinkaan KTN:nä saati ATN:nä sinulla ei olisi ollut varaa kieltäytyä.

      KTM:n tai ATM:n pyynnöistä anaaliseksistä ei tarvitse ainakaan YTN:n välittää. Toki sitä toistakin reikää on kohteliasta antaa sitten joskus kairata jos/kun suhde on edennyt.

    • kaisanoasaa

      Voi voi. Et olisi saanut kieltäytyä.

      • takkuliiiiiiii

        En voi käsittää näitä miehiä, jotka ylipäätää haluaa anaaliin. Se on valitettavasti homouden merkki miulle, sellaisen miehen olisi helppo olla vankilassa. Seksi olisi taattu. Ajatelkaapa mtä nainen miettii... enkö kelpaa, oonko liian iso, ymmärrättekö että se sattuu...


      • anaali-Anna
        takkuliiiiiiii kirjoitti:

        En voi käsittää näitä miehiä, jotka ylipäätää haluaa anaaliin. Se on valitettavasti homouden merkki miulle, sellaisen miehen olisi helppo olla vankilassa. Seksi olisi taattu. Ajatelkaapa mtä nainen miettii... enkö kelpaa, oonko liian iso, ymmärrättekö että se sattuu...

        Mikset voi käsittää? Vaihtelu virkistää, mies voi painaa huoletta menemään kun ei ole pelkoa raskaudesta vaikka ehkäisy pettäis jne.
        Jos mies pelkästään kakkoseen haluisi painaa niin sitten voisi ajatella että toosa on löysä. Eikä sitä ole tarkoitus sinne kuivana runtata, lämmittely ja liukkari, niillä onnistuu.


    • näitäpiilohomoja

      kyllä riittää. Eivät uskalla ihan vielä kaapista tulla ja haluavat homoilla naisten kanssa harjoitusmielessä.

    • HyväKunMeni

      Nuo jutut kuuluvat vakkarisuhteeseen.
      Taas joku, joka haluaa itselleen kaiken, mutta tuskin antaisi naiselleen mitään.
      Eli hyvä kun meni.

      • näin.se.menee

        Olet väärässä. Suhde alkaa seksillä, huippusuhde anaaliseksillä.


    • bvbcbcv
    • Anaaliyhdyntä

      AAAA haha x) Pitää muistaa toi kun on taas se aika että vedetään tonttulakkipäähän....

    • 101prosHetero

      Anaaliseksi. Se on homoille

    • p.kärpänen

      Perse. Sinne haluaa kaikki

    • Ikis__M

      "Minusta ihan tavallinen seksi olisi riittänyt. Kieltäydyin enkä ole kuullut miehestä sen jälkeen mitään."

      Miksi sitten piti mennä jännämiehen kanssa treffeille? Jos olisit valinnut kiltin & kunnollisen treffailukumppanin ei se olisi tuollaista ehdottanut ja siitä olisi voinut tullakin jotain.

    • Kai sanoit että sulla on tapana vasta kakkosilla antaa kakkosta.

      Joo siis en tajua tota, koska anaali on muutenkin sen verran kummalista touhua, ettei sitä nyt kovin nopeasti lähde ehdottelemaan.

      Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. Ihan oikein teit, jos itsestä tuntui epämukavalta ajatukselta. :)

      • Perse_taivasta_kohti

        Kaikki palstalaiset kyllä tietää mitä sinä olisit vastaavassa tilanteessa tehnyt ;)


      • Perse_taivasta_kohti kirjoitti:

        Kaikki palstalaiset kyllä tietää mitä sinä olisit vastaavassa tilanteessa tehnyt ;)

        Hienoa, jos se on selvillä, että persettäni käytän istumiseen.


      • Nainen_28v.ei.kirj
        Nainen_28v kirjoitti:

        Hienoa, jos se on selvillä, että persettäni käytän istumiseen.

        Ja tietysti jännämiesten ja maahanmuuttajien spermaviemärinä näin lisätäkseni vielä.


      • Nainen_28v.ei.kirj kirjoitti:

        Ja tietysti jännämiesten ja maahanmuuttajien spermaviemärinä näin lisätäkseni vielä.

        Kannattaa keksiä parempia herjoja, nämä eivät tunnu missään, kun ovat niin ohi totuudesta.


      • omasyysi
        Nainen_28v kirjoitti:

        Kannattaa keksiä parempia herjoja, nämä eivät tunnu missään, kun ovat niin ohi totuudesta.

        Mutta sinä olet itse täällä kehuskellut perseen antamisillasi


      • omasyysi kirjoitti:

        Mutta sinä olet itse täällä kehuskellut perseen antamisillasi

        En ole antanut persettäni kenellekään, se on edelleen istuimeni pehmikkeenä.


      • ihmesaivartelua
        Nainen_28v kirjoitti:

        En ole antanut persettäni kenellekään, se on edelleen istuimeni pehmikkeenä.

        No persereikää sitten


      • ihmesaivartelua kirjoitti:

        No persereikää sitten

        Kokeiltu on :P


      • vaadimmetietää
        Nainen_28v kirjoitti:

        Kokeiltu on :P

        Kevyestikö upposi? Tuliko kulli ruskeaksi?


    • eikiitosvsmielikuvitus

      Tervetuloa vuoteen 2016. Ehdotus anaaliin ensitreffeillä voi nykyaikana tulla myös naiselta. Tiedän sen kun jopa minulle on tänä vuonna niin käynyt.

      Mut noin vakavissaan- Itse en ensitreffeillä edes ehdottaisi seksiä. Toki niinkin on kahdesti käynyt ja sen lisäksi olen ainakin kahdesti moisesta kieltäytynyt treffikumppanin vahvan päihtymyksen vuoksi.

      Mutta jos tuo ehdottaja olisin tässä tapauksessa ollut minä muutama viikko sitten ja tyytyväisenä ihan tavallisesta seksistä taas pitkästä aikaa niin olisiko se yllättänyt enää ketään?

      Reilut kymmenen vuotta sitten silloinen tyttöystävä aluksi tyrmäsi ajatuksen, mutta kun lupasin että saa tehdä saman minulle niin suostui ja oppi varsin nopeasti nauttimaan. Varmaan olisi ensitreffeillä moista ehdottaessa joko juossut karkuun tai kysynyt mitä se tarkoittaa- vaikka oli siis yli parikymppinen.

    • Anaali

      Olet todella peräänantamaton.

    • EtTäyttänytVaatimuksia

      Korkeatasoinen mies pääsee jo ekoilla treffeillä sitä paskareikää pumppaamaan.

    • anaalin-kanaali

      Kyllä ytm olisi päässyt poraamaan kakkoseen, eli kyseessä oli sit ktm.

    • Ftdg

      Kyllä aina pitäisi antaa persettä

    • peppuapeliin

      Naisten pitäisi antaa enemmän anaalia.

      Joissain maissahan naiset ei mielellään annakaan muuta kuin anaalia koska toinen puoli pitää yrittää säilyttää käyttämättömänä avioliittoon saakka.

      • goassakoettua

        Juu. Noin tekevät mm. iIntiassa, jossa teinimisuilta saa helposti anaalia, mutta ei pillua.


      • persettäsaapilluaei

    • 0lli

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe