Mummoseksi

Markusvantaa

Kunpa pääsisin joskus seksikkään n.60 vuotiaan naisen leikkikaveriksi ja seksileluksi, olen 21 vuotias jääkiekkoilija mies.

137

5575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusnollamummo

      Markus-kulta,ehkä sun kannattaa aloitella alle nelikymppisten naisten kanssa.
      Omalta kuuskymppisen kantiltani sanon,olet varmasti mukava nuorukainen,mutta seksi-asiassa tuskin pystyisimme touhuilemaan

      • Nafta

        hei kuusnollamummo, kelpaisko tällainen alle kolmekymppinen mies mukaviin ja kiihkeisiin hetkiin seksin merkeissä :) ?


    • Latem84

      Itsellekin kelpaisi 60 kypsä mummo, joka on pitänyt itsestään huolta. Monilla kuuskymppisillä naisilla aivan mahtavan pantava perse, sellaista kun pääsisi hyväilemään ja suukottelemaan ;)

      • kybäpeppu

        Late,tässä olis sulle hyvä,melkein kuuskybänen peppu,naisen :)


      • Latem84

        Kuulostaa erittäin hyvältä, mistä päin Suomea mahdat kirjoitella? Itse Jyväskylästä.


      • kybäpeppu

        No voi ei,minä Hesasta :(


    • Kiinteämummo

      Kyllähän meitä 60v mummoja löytyy ketkä huutain ottais 20v miehen itseään hoitelemaan, mutta eipä noita nuoria salskeita miehiä ainakaan minun ovelle jonoiksi asti ole rynnistänyt, tässä täytyy tyytyä yli 60v enemmän tai vähemmän löysämunaisiin miehenturjakkeisiin.

      • slnasta

        täällä olisi mies valmiina. olen savonlinnasta. mistä sinä?


    • Markusvantaa

      Eihän teitä uskalla lähestyä vaikka tekisi mieli, junassa ja ratikassa olen saanut teiltä monta hymyä ja katsetta, joskus tekisi mieli aloitta keskustelu ja flirttailu mut kun en uskalla koska en tiedä tulkitsenko hymyt ja katseet oikein.

      • hymytarjolla

        Markus, joskus vois olla nyt ! Tulkitse nyt oikein ja nopeesti .


    • On se ihanaa vanhemman naisen kanssa peuhailla, ne osaa kantaa itsensä ylpeydellä ja sitä kiimqn määrää mikä näkyy silmissä kun tälläinen nuorempi salskea uros ottaa mummon hellään ja kovaan käsittelyyn... Joku vuosi edellisestä kerrasta aikaa, mutta jos löytyy pohjoisen tai pohjoisessa reissaavia ihania vanhempia naisia niin vois tämä 32v uros taas hauskaa pitää... Löytyykö :)?

    • MUMMOTIHANIA

      Nain kahta ihanaa mummoa...toinen 65v toinen 72v ja yritän kovasti yhtä 82v saada rakastelemaan

    • imumummu

      Oon nainut mummoa joka oli 90 v ja yhtä hyvä kun jokin 40 v. Otti suihin ja antoi edestä ja takaa. Pimppa oli ihan tiukka koska ei ollut koskaan synyttänyt. Ja seksihalut oli vielä hyvin tallella. Ite 70

      • Riemurasia_2

        Antoiko tämä 90 vee nainen todellakin panna kakkoseen?


    • Latem84

      Ihania 60 naisia linjoilla? Rohkeasti vaan viestiä ketjuun, kiimaiset ja pervot nuoret miehet odottavat päästäksenne teidän käyttöönne :-)

    • vanhempi

      No kyllähän 60 on vielä kuosissa oleva minäkin haluaisin kokeilla tätä joensuun ympäristöstä ilmoitelkaa

    • upeemummo

      Kyllä maistuis ja osaisin nauttia ja antaa! Mies ja paikka vaan puuttuu.

      • Mummonnuolia

        Upeemummo missäpäin oot


      • upeemummo

        Valitettavasti ihan Hesassa.


      • jussijak
        upeemummo kirjoitti:

        Valitettavasti ihan Hesassa.

        Jos Hesassa tulee poikettua, olis mukava tavata.


      • janne37hki

        ja mistäs upeenmummon saisi sitten kiinni....?


      • Hoh_hoijaa
        janne37hki kirjoitti:

        ja mistäs upeenmummon saisi sitten kiinni....?

        Juu, nää foorumithan on naisten ja erityisesti mummeleiden suuressa suosiossa.


      • jussijak
        Hoh_hoijaa kirjoitti:

        Juu, nää foorumithan on naisten ja erityisesti mummeleiden suuressa suosiossa.

        Aina kannattaa yrittää


      • upeemummo

        Janne,kirjoitan sulle kun saan osoitteesi.Älkää pojjaat aliarvioiko meitä :):)


      • Mummonnuolia

        Vitut mä mikään nainen. Nullla@luukun. Com ....... on mies.
        Elä hölmö kirjoita jollet tiijä


      • dgghhjjj
        Mummonnuolia kirjoitti:

        Vitut mä mikään nainen. Nullla@luukun. Com ....... on mies.
        Elä hölmö kirjoita jollet tiijä

        Kutsunilla pää sekasin syksy tulossa.


    • jussijak

      Joensuun seudulta 40v mies etsii vanhempaa naista.

    • miesturku29v

      Turusta olisi myös kiva löytää kokeneempaa seuraa!?

    • Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Satakunnan alueella olen.... Mukava kundi vailla naista.

    • jussijak

      Mummoista on kysyntää joka paikassa. Nyt vaan mummot rohkeasti ilmoittautumaan.

    • haluankans

      Ei taida tuo kutsuni-tyyppi välittää mummoista.Luulis nyt,että antais meidän mummo-ikäisten jo nauttia elämästämme ilman kyttäävää tyhmyriä :) Jos nuoret miehet haluu mummon kans mehustella,ei se kenellekään kuulu :) Mummot ei ole kovin vaarallisia.

      • Latem84

        Aivan, antaa aikuisten leikkiä omia leikkejään. Paljon pahempiakin asioita maailmassa kuin ihanat seksikkäät mummot ;)

        Mistä päin kirjoittelet haluankans?


      • haluankans

        Uudeltamaalta.Katselin tätä mummo-juttua taaksepäin ja huomasin että sinä olet Jyväskylän liepeillä.Pirkä on matka sinua sulostuttamaan tai päinvastoin :D


      • Latem84

        Nooh, jos joskus satut tänne liepeille niin laita vaikka ketjuun viestiä niin eiköhän keksitä jotain. Suunnitelmissa on myös muutto pääkaupunkiseudun lähistölle joten ei tässä peli ole aivan kokonaan menetetty.


      • halukas2003

        Haluankans
        Hei mistä päin olet? Miten saan yhteyden sinuun?

        terv,
        halukas....


    • kullimunni

      Haluaako joku kuusikymppinen nainen kahta kullia yhtä aikaa ylä -ja alamummooon?

      • kakskin

        Herranjumala! Onko sulla kaks? No tietysti se kävis,kun niin harvoin saan,niin kaks yhen tien.Ei tarvii ressata tämän ettimisen kans.


      • kullimunni

        No tietenkin kaksi miestä panisi yhtä aikaa pilluun ja pyllyyn.Ja kaksi kullia yhtä aikaa pilluun sekä tissien väliin nainnit myös.Kävisikö tälläinen huolenpito sinulle?


    • kakskin

      Kyllä,Tottakai! Elämäni ensimmäinen kerta,Nyt olisi kyllä korkea aika saada tuo ihana(?) kokemus.
      On tässä kyllä yks huoli.Ja se on tuo takapuoli.Mites me siitä selvittäis,kun sitä ei ole koskaan kokeiltu tähän tarkoitukseen.Oon kyllä ihan notkea ja rohkea mummeli.
      Onko teillä sopiva kammari paikaksi?

      • Latem84

        Eihän sitä anaalia ole pakko, jos ei toimi. Entäpä kaksi munaa samaan aikaan pillussa tai yksi rassaa pillua kun imet toisen kyrpää? ;)


      • Nafta

        multa löytyy paikka Vaasasta, jos eksytte tänne molemma niin onnistuu omalta osalta tottakai. voidaan viettää pari kiihkeää päivää antaen mummolle nautintoa, jonka muistaa ikuisesti ;)


    • kakskin

      Kullimunni/Latem84

    • kakskin

      ...häkellyin....siis kullimunni/Latem86...montako nimimerkkiä ja kullia sulla on yhteensä?

      • Latem84

        Kunhan tylsistyneenä vastasin, kova kiima päällä. :)


      • Nafta

        pohjammaalta löytyis yks kulli mukaan joka tahtoo mummoa kans :)
        jos joskus eksyttäis late84:n kanssa pääkaupunki seudulle mummoileen. ??


      • Kullimunni

        Mummolle kahta kullia yhtä aikaa ylä -ja alamummoon.Pilluun ja pyllyyn munaa yhtäaikaa?Onko kiinnostuneita naisia 40-80?


      • Kerrankokeillut

        Todellakin kiinnostaa nammmmm :)


      • Nafta
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Todellakin kiinnostaa nammmmm :)

        missäspäin asustelet, niin voitais sopia koska otettais tupla munalla mummoa ;)


      • kullimunni

        Seksi-Suomessa.


      • HalutKovat
        Nafta kirjoitti:

        missäspäin asustelet, niin voitais sopia koska otettais tupla munalla mummoa ;)

        Kymenlaaksossa olisi Nainen vailla kahta ..... t.kerrankokeillut


      • Nafta
        HalutKovat kirjoitti:

        Kymenlaaksossa olisi Nainen vailla kahta ..... t.kerrankokeillut

        laitakko s-postia niin jutskataan enempi.
        [email protected]


      • Nafta
        HalutKovat kirjoitti:

        Kymenlaaksossa olisi Nainen vailla kahta ..... t.kerrankokeillut

        Kullimunni/Latem84 kiinnostaisko lähtee mummo jahtiin kymenlaakson suuntaan?


      • Nafta

        Latem84/kullimunni laitakko s-postia ja jutskataan koska lähettäis antaa mummoile kyytiä


    • kakskin

      No,sithän meil menee hyvin ! Sie oot tylsistyny ja mie häkeltyny.ehkä tästä vielä pano saahaan aikaseks :)

      • Latem84

        Kyllähän se hieman kyrpii kun pitää tyhjentää kassit monta kertaa päivässä oman käden avulla kun voisi tyhjennellä ne tiukkaan mummoonkin ;)


      • Mekkoon

        Latem84,
        N45, tiukka pillu, kostuu hyvin ja kovin kiimainen.
        Sun luona testiajo?


      • Testiajaja

        Missä päin Mekkoon...?


      • kullimunni

        N45 pannaan menee.


    • Mailis66

      Kyllä meitä mummoja riittää kun nuolia löytyis.

      • Nafta

        mistäpäin mailis66 oot ? täällä ois yks mukava nuori mies joka nuolis ja antais nautinnot


      • Mailis66

        Rovaniemellä


      • Moro!
        Kyllähän se nuolija löytyy jos vain nuoltavaa koska tavataan?


    • Väärin---

      Ihmettelijöille tiedoksi: tuossa listassa ei oli mtään muuta oikeaa, kuin sp osoitteet...

    • Mummojahtiin ilmoittaudun.

    • hyväsaalis

      Jakdean,tässä yks...ei lahdattavaksi,vaan........:)
      Missäpäin sä olet?

      • hyväsaalis, olen Pohjois-Karjalasta. Mistä sinä?


      • turust

        Turusta vanhempaa rouvaa?


      • hyväsaalis
        jakdean kirjoitti:

        hyväsaalis, olen Pohjois-Karjalasta. Mistä sinä?

        oivoi,etelämmästä,onnea mummon metsästykseen:D


      • hyväsaalis kirjoitti:

        oivoi,etelämmästä,onnea mummon metsästykseen:D

        Ainahan sitä ihmiset liikkuu pitkin Suomea. Anna yhteystiedot varuilta.


      • Salainen128
        hyväsaalis kirjoitti:

        oivoi,etelämmästä,onnea mummon metsästykseen:D

        Mistä päin


    • 48v mies Päijät-Hämeestä 60 naista vailla...

    • Taitaa mummot olla puolukka metsässä, kun ei täällä löydy :-)

    • Satakunta ja täällä olis jollekin rouvalle kielimiestä....... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

    • grannyfan

      Tämä kiinnostaa, nostetaan keskustelua ylös.

    • ValmiinaLeikkeihin

      Täällä olisi yksi 55v Kymenlaaksosta ...aina valmiina leikkiin ja pitkiin sellaisiin :)

      • Moi


      • LeikitIhania

        Moikka syksymies... oletko ValmiinaLeikkiin :)


      • LeikkiKaveriaVailla

        Kymenlaakson ValmiinaLeikkeihin....mites sinuun saisi yhteyden?


      • kuumanakiimainen
        LeikkiKaveriaVailla kirjoitti:

        Kymenlaakson ValmiinaLeikkeihin....mites sinuun saisi yhteyden?

        Onko sinulla s-postia ....johon voi laittaa viestiä :) ValmiinaLeikkiin


      • LeikkiKaveriaVailla

      • Toimii tai ei, mutta jos tuolla tarkoitetaan minua, niin osoite on väärin.
        Itse kirjoitan aina rekisteröidyllä nimimerkillä.


      • Taisi-mennä-pieleen
        Frog47 kirjoitti:

        Toimii tai ei, mutta jos tuolla tarkoitetaan minua, niin osoite on väärin.
        Itse kirjoitan aina rekisteröidyllä nimimerkillä.

        Mitä tekemistä sillä osoitteella on nimimerkin kanssa?

        Hei, nyt yrität härmätä. Tuliko virhe ja yrität peittää sen?


      • Taisi-mennä-pieleen kirjoitti:

        Mitä tekemistä sillä osoitteella on nimimerkin kanssa?

        Hei, nyt yrität härmätä. Tuliko virhe ja yrität peittää sen?

        Osittain oikein!
        Aiemmin on joku julkaissut mun oikean sp:n väärässä paikassa, nyt katsoin huolimattomasti, reagoin liian hätäisesti. Anteeksi siitä!
        Tuo osoite on vain hiukan saman tapainen, kuin omani.
        Pahoittelut jos joku on kärsinyt minun virheestä.
        Se mun oikea osoite löytyy mun vanhoista viesteisteistä, jos joku ihmettelee mitä eros noissa on.
        Sori!


    • Nafta

      06 alueelta löytyiskö mummoa tai jopa kahta. kaumpaakin voi ilmotella jos tahtoo alle kolme kymppisen kanssa kiihkeään touhuun.

    • Salainen757

      Pirkanmaalta vanhempaa naista 28v jätkälle

    • m27van

      Täällä olis Vantaalla 27v nuori mies halukkaana koittamaan kypsää naista jos löytyis lähikulmilta.

    • Mummonnuolia

      Jos joku mummeli nyt antaisi nuolla edestä ja takaa.

    • VanhempaaN

      Olisiko 02 alueella 60 kivaa naista seureksi lempeälle 46v miehelle..mukaviin helliin hetkiin ja kaveriksi.

    • mummeliaturussa

      mummelia nyt turussa? olis 20v nuori urheilija kundi vailla tiukkaa pillua ;)

    • saarnaajamummo

      Tervehdys!Tässä puhuu mummo.En tarjoa mitään tässä kenellekään,sillä minulla on jo riittävästi. 5 nuorehkoa miestä 30-46 ikävuoden välillä.Itse olen 61v.Tapaamme n.kerran kuussa,joskus useammin.Harvat tapaamiskerran eivät häiritse heidän elämäänsä,antavat nautinnon sekä heille,että minulle.Ja meitä ei kyllästytä.Kukaan ei ole seksihullu,eikä mitenkään kummallinen.
      Tämän kerron siksi,että tarttukaa mummot noihin nuorten miesten haasteisiin,tarkastakaa nautinnon tarjoaja/haluaja ja nauttikaa elämästä tälläkin tavalla jos yhtään vielä haluttaa.Kaikkia ei haluta ja hyvä myös niin.

      • HienoaToimintaa

        Aivan mahtavaa että maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä jakamassa rakkauden ilosanomaa, mikäs sen parempaa! Olisi hienoa, jos muitakin halukkaita mummoja ryhtyisi kyseiseen toimintaan. Monia nuoriakin miehiä elää puutteessa ja he joutuvat tyytymään omaan käteensä paineiden poistamiseksi.


      • Hienoa kun osallistuu asiallisesti keskusteluun! Kaltaisiasi halutaaan tänne lisää.


    • Niin, asiallista ja kiireetöntä seuraa tässä etsitäänkin .... Nim Merkin takaa löytyy meiliä, saa laittaa postia. Sinä mukava nainen läheltä Raumaa.....

    • Hoito

      Sinä aikuinen nainen jyväskylän seudulta, kiinnostaako saada hellää nuolemista ja mukavaa imuttelua rintoihin sekä spesiaali käsittelyä pimperolle. Antajana luotettava mies.

    • lindaliukas

      Haluaisin kokeilla jos löytyis turvallinen paikka ja turvallinen mies.Kuuskymppinen,hyvin säilynyt mummi pääkaupunkiseudulta ilmottautuu näihin kekkereihin :)

      • mies48hki

        Hei Lindaliukas,
        täällä 48 v mies tarjoaa seuraa...miten saan sinuun yhteyden....


    • Mummonnuolia

      Miksi kaikki mummelia on pääkaupunki seudulta

    • Vanhempaa tätiä etsii myös kiva 50 kaveri Tampereelta. Autolla pääsee muuallekin.

    • lindaliukas

      Mummonnuolijalle vastaan,että kyllä varmaan mukavaa hyvänä pitoa kaipaavia mummoja on jokapuolella Suomea,mutta täällä on tuota populaa niin paljon,ettei hevillä jää "kiinni" :) Niinkuin nyt jollakin olisi oikeus tämän ikäisen seksielämää arvostella.Mutta pienemmällä kylällä maine menee.Jyväskylä tosin on iso kylä myös:)

    • turva42

      Hei lindaliukas, Täälä olisi turvallinen ja luotettava neljänkympin juuri ylittänyt, paikkakin tarvittaessa löytyy.

    • lindaliukas

      Mihinkähän mä turvalliselle neljäkakkoselle kirjoittelisin?

    • täällä olis 60 mies nuolemaan helsingistä,voitais keksiä muutakin kivaa.

    • Mummonnuolia

      Mummeli kirjoitakaa

    • jan45

      niin kyllähän kokenut nainen tietää miten sängys pitää touhuta.itsekin kaipailen sellaista kokenutta "mummoa"45v mies lahdesta

    • Mummonnuolia

      Nuolla vaa mummoa 02 alueelta

    • lindaliukas

      Ylläpito oli minua nopeampi :) Skarppia väkeä,jäin nuolemaan näppejäni,kun "mahdollisuudet"katosivat :)

    • lindaliukas

      Ja taas :)

    • ransujooseppi

      Olen 60-ukko mutta voin pukeutua mummoksi jos ketäkuta kiinnostaa.

      • bimantku

        Mistä päin olet?


    • Mummonnuolia

      Löytyisikö Satakunnasta 60-76, mummelia nuoltavaksi.

    • Vaimonnaittaja

      Vaimoni on 67 vuotias, ikäisekseen ihan mukiin menevä. Hyvä tanssimaan, ja kun minulla ei diabetespotilaana ota enää eteen, niin ehdotin hänelle laivamatkoja, ja siitä lähtien hän on pari kertaa kk käynyt joko tallinnan risteuilyillä, tai H:ki - Tukholma, mistä hän pitää paljon, sillä silloin saa olla kaksi iltaa laivalla. Sanoo löytöneensä miehen joka kerta ihan 30 - 60 vuioden välistä koko kirjoa. Hän on tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen.

    • mies48hki

      Löytyisikö tämän kautta vanhempaa naista Pääkaupunkiseudulta. Olisin todella kiinnostunut....

    • Joensuun alueelta oleva nainen ota yhteyttä.

    • slnasta_naista

      savonlinnan sudulla olisi mies joka kaipaisi mummoja. olen vähän alta 30....

    • No joensuun ympäristö kiinnostais nuo vanhemmat itsekään enää nuori

    • mies55vuotta

      no jaa, et kyllä saa sellaista seksiä mummolta kuin nuoremmalta,sen osaan sanoa suoraan,itsekkin nuorena haaveilin mummoseksistä ja sainkin mummoseksiä...
      mutta jos vertaan omaan ikä luokkaani sillloin, kyydit oli erillaiset, tempo nopeampaa,,,,haaveita varmaan on,mutta älä pety sitten jos tahti onkin aika hiljainen

    • tkumummoseksi

      Kyllä mummoseksi on hyvää nain 62v, 75v ja 82v kaikki kiimaisia....

    • Fetissiksi en ole oikein osannut mieltää, mutta kakskymppisenä halusin ja sain 40 naisia. Ihania, seksistä pitäviä, estottomia naisia. Oli suhteita nuorempiinkin, mutta parhaiten jäivät mieleen rietastelut äitini ikäisten naisten kanssa.

      Kolmekymppisenä alkoi maistua viisikymppiset. Jotenkin silmä kai oli tottunut löytämään sellaisia, joille maistui samat asiat. Aivan loistavaa ja innovatiivista seksiä. Paljon. Mieli teki kuuskymppisistäkin, mutta jostain syystä sellaiselle kolmekymppinen mies oli liian nuori. Noin yleisesti. Poikkeuksiakin tietysti oli. Enkä tarkoita tässä mitään kännisiä pulimummoja.

      Kolmeviitosena räjähti. Yhtäkkiä olin kaiken ikäisten naisten markkinoilla. Yli kuusikymppiset eivät pitäneet poikasena ja toisaalta kakskymppiset tytöt lähtivät matkaan siinä, missä omanikäisetkin.
      Se oli loistavaa aikaa.

      Nyt viiskymppisenä asiaa taaksepäin katsellessa huomaan, että suurin osa seksisuhteistani on ollut mature- tai grannysarjalaisia. Ja kyllä pitää todeta, että tunnen valtavaa mielihyvää, kun lähes seitsemänkymppinen rouva spermani kasvoillaan katsoo kiimaisena minua ja huohottaa lisää. Ja tietää saavansa.

      Nyt on kuitenkin niin, että tuollaisen 65-75v helmen löytäminen ei ole helppoa. Mutta uskokaa, kun sanon, että sellaisia on. Kostuvat kuin nuoret tytöt ja osaavat ihan kaikkea. Ei ole pelkoa raskaaksi tulemisesta tai valtavaa tarvetta saada edes joku äijä, ettei yksin tarvitse olla.

      Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
      Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään..

    • markk69

      täällä huhuilee 47v,mies uudeltamaalta,,!löytyisikö mahdollisesti vanhempaa naista joka pitäisi nuolemisesta silloin tällöin.. T:kielimies69

    • Joojoo741

      019 alueelta vanhempaa naista 42v kundille??

    • Anonyymi

      Löytyykö halukasta 55-70-vuotiasta mummoa viriilille, hyvin varustellulle, urheilulliselle 32-vuotiaalle miehelle. Voitais touhuta vaikka useamman kerran vuorokaudessa. Alueena Pirkanmaa.

    • Anonyymi

      Hieno

      • Anonyymi

        Kerrottakoot, että tääl Kalajokilaakson suunnalla ois yks 45v mies, joka ei huutele asioista pitkin kyliä, eikä häiritse ei sopivaan aikaan. Ja eikä tuu oven taakse, ellei pyyntöä kuulu.
        Voit olla lapsetonkin, jos ikää kuitenkin on et voisit olla mummu sen puolesta.

        Omaan ruskeet silmät ja hiukset, sekä partaa. Ja sylini on turvallinen ja lämmin, johon voi käpertyä ja ottaa päiväunet tai nokkaunet. Riippuen toki et missä olemme ja mikä on aikataulut puoleen ja toiseen... En pure, joten uteluja ei tule senkään myötä. Vaikka maistella tykkäänkin ja kovasti.

        Jos sattui kolahtaan ja kiinnostus herään, niin näppäile postia; [email protected] ja kerro, sekä kysele lissää


    • Anonyymi

      Löytyykö Kuopion/Pohjois Savon suunnilta mummoja joita kiinnostaisi viriili 31v?

    • Anonyymi

      Haluan yli 60 v mummoa seksileikkehin

      • Anonyymi

        Meitä on kuusi yli 60 vuotiasta mummoa, kerro missä asut niin tulemme luoksesi. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi

        5½ vuotta meni sultat on keksimiseen


      • Anonyymi

        Markusvantaa
        29.08.2016 16:50
        Ilmoita
        Kunpa pääsisin joskus seksikkään n.60 vuotiaan naisen leikkikaveriksi ja seksileluksi, olen 21 vuotias jääkiekkoilija mies.


    • Anonyymi

      Täällä mummo muistelee kuntoutusreissua Herttuassa!!!

      • Anonyymi

        On tullut kerimäen kuntoutuksessa poljettua montaa kiimaista mummoa ;) kivaa on ollut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut kerimäen kuntoutuksessa poljettua montaa kiimaista mummoa ;) kivaa on ollut!

        Milloin sait viimeksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut kerimäen kuntoutuksessa poljettua montaa kiimaista mummoa ;) kivaa on ollut!

        Oltiinkohan yhtäaikaa???


    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­ek­­­si­­­tea­tteri ava­utu­­­u Su­ome­­en! Ku­­tsu­mme kaikk­­i­­­. Ilmo­it­­tau­­tumine­­n ryhmä­ämm­e tä­­­äl­­­l­­­ä - http://8422333.com/H/Z6nz7 👈

    • Löytyykö Kuopion seudulta varttuneempaa viriiliä rouvaa, varattu tai ei 😉 komea nuori 29v mies hakee seuraa kaikkeen kivaan ja tarjoaa kovaa!

    • Anonyymi

      Ei suurin osa yli 55-vuotiaista naisista ole enää kiinnostunut seksistä, hormoonit lakanneet. Lihoneet, tympeitä, syöneet masennuslääkkeitä, koira ykkösasemassa.

    • Anonyymi

      Käyn usein kylässä lähinaapurissa, Unton vaimo on liki kuusikymmentä, on aina "edustavan" näköinen. liivit nostaa rinnat esille ja avara kaukuspusero aina päällä pitää melkein aina hametta. Mies on aika paksu mutta Maire sutjakka.
      Kerran menin illalla kylään Unto oli jossakin Maire sanoi tulee varmaan kohta. Istuttiin kahvilla, Maire hymyili sinä se jaksat katsoa rintoja, menin varmaan punaiseksi Maire sanoi ei se haittaa Unto ei katsele enää sillä silmällä.
      Unto soitti menee myöhään, Maire sanoi et sitten juo sika humalaan. Maire sanoi miten sen saa sänkyyn jos on ihan päissään kerrankin nukkui oven sisäpuolella koko yön. Olin Mairen vieressä kun seisoi ikkunana luona ja katsoi ulos. Kääntyi hymyili haluatko koskea, koskin sievästi Maire hymyili et usko miltä tuntuu ja otti tissit näkyviin isot pyöreät tissit imaisin niitä, Maire kauhistui ikkunana edessä ja vei sivuun työnsin seinää vasten ja imin huokasi olet aiaka kiihkeä laitoin käden hameen alle kerkisin koskettaa yritti työntää kättä pois tunsin kosteat housut työnnin sormet sisään, Maire huokasi herran jumala olet tosissaan älä ei minulta heru pillua jatkoin sormilla ja imin tosi kovia nännejä Maire huokail , Untokin voi tulla työnsin viereiseen laveriin seljälleen nyt sain kunnolla imeä Maire nosti jalat koukkuun ja yritti pitää jalkoja kiinni sanoin olen aina himoinnut sisnua.
      Maire katsoi minua vanhaa sanoin siitä huolimatta välillä availin omia housuja ja jatkoin sormettamista nousin ja paljastin kovan kalun Maire meinas nousta meni jalkojen väliin haarat oli jo ihan märät työnnyin heti kokonaan Maire kiljaisi paljaalla työntelin voimalla pikku hiljaa jalat leveni ja antoi kunnolla kuiskas tästä et sitten kerro Maire nauroi sinä otat niin ihanasti väkisin Maire kiljui tule tule imin nännejä kun Maire kiljui orgasmissaan laskin sisään Maire rauhottui ja halasi iahana tunne vieläkin tuntuu, nousehan jo pois ja anna paperia panit ison lastin.
      Istuttiin ja naurettiin Maire kulki hame päällä ilman liivejä tissit heilui paidan alla.
      Teki voileipiä menin taakse koskin nänneihin kuiskasin nämä se vain on isoina ja hyväilin Maire kuiskas sun syy. Saisoin kalu kovana nostin helmoja ja menin lähelle, Maire hätkähti taasko nostin kalun pillun suulle ja painoin sisään kuiskasin saanko Maire nauroi sinähän olet jo kuiskasin korvan juuressa haluatko sano haluatko Maire levitti hiljaa jalkoja , HALUAN ei tätä voi lopettaa haluan.
      Maire huokaili ihanaa otat noin vaan anna pitkään panin Mairea voimalla nojasi jo pöytää vasten vatsallaan ja antoi laukesin sisään toisen kerran.
      Maire sanoin jonkin ajan päästä sun pitää lähteä kyllä se Unto tulee kohta.

      Myöhemmin sain pitkään vain viestin , voit tulla. Sain mummo seksiä aivan kivasti, kerran oli tytön tyttö 1v nukkumassa samassa huoneessa kun mummo antoi kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 132 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe