tulin vain tuhoamaan markkinateorianne

ätmiytmikö

olen parisen vuotta lukenut palstaa sen pahemmin kommentoimatta, mutta kuitenkin tulin nyt kertomaan, että atm, ktm ja ytm teoriat ovat täyttä paskaa.

olen seurustellut noin 6kk

olen myös:
- 160cm
- yh-isä, kaksi lasta
- työtön
- amis
- mahakas (ei mitään överiä kuitenkaan)
- 32v
- tupakoin

nainen:
- 161cm
- yh-äiti, yksi lapsi
- yliopisto-opiskelija
- timmi
- 25v
- savuton

syy molemminpuoliseen ihastukseen? erittäin erikoinen yhteensopiva huumorintaju ja lapsivapaana ollessa täydellinen spontaniuus!

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teoriat.on.ja.pysyy

      Et kai nyt millään muotoa oikeasti kuvitellut että tuo oma esimerkkisi jollain tapaa kumoaisi markkina-arvoteoriat ja tasoluokitukset? Et varmaan niin uuno kuitenkaan ole?

      Mielipiteesi teorioista voi olla mitä vaan. Ja mielipiteethän ovat kuin persereikä: jokaisella on myös sellainen eikä minua ei kiinnosta niistä kumpikaan.

    • Juuri tuollaisten impulsiivisten, tupakoivien jännäamiksien kanssa naisilla on aina sitä kemiaa.

    • sdfgjsfsfj

      Syitä molemminpuoliseen ihastukseen on varmaan hitonmoinen liuta muitakin ominaisuuksia.. :p
      Osa ehkä niin itsestäänselviä ettet edes itse huomaa.

    • kokenutmies--

      Tunnen myös yhden isomahaisen työttömän luuseri miehen joka tupakoi ja juopottelee usein eikä ole töitä tehnyt 10 vuoteen. Sen nainen elättää sitä ja heillä on kaksi lasta. Naisen saaminen ei ole sii rahasta ja ulkonäöstä kiinni

    • Naisasialooseri1

      Oletko oikeasti noin tyhmä? Et voi olla, tunnen suurta myötähäpää tuosta sepustuksestasi.

      Olen tämän sanonut jo miljoona kertaa ja luulin että se olisi riittänyt, mutta uskomatomta mutta totta ei riitä.

      Näytä minulle MAT:sta kohta, jossa sanotaan ettei kaltaisesi mies voi saada naista. Näytä minulle MAT:sta kohta, jossa ehdottomasti luetellaan jokaisen tasoluokan kriteerit

      Vaikka panisit kymmeniä huippumalleja niin se ei vaikuta MA-teorian paikkaansapitävyyteen millin tuhannesosaakaan.

      • Naisasialooseri1

        P.S. Olet isä, joten naisen esivalinta on toiminut eli naisesi tietää sinun kelvanneen ainakin yhdelle muullekkin naiselle(kaiksta tärkein asia miehessä on kokeneisuus) ja olet ilmeisesti myös jännämiesrenttu


      • 8plus7

        Shaming language ja henkilöhyökkäys.


      • Naisasialooseri1

        Ei ollut, vaan perustellut argumentit


      • TotuusSattuu

        "Näytä minulle MAT:sta kohta, jossa sanotaan ettei kaltaisesi mies voi saada naista. Näytä minulle MAT:sta kohta, jossa ehdottomasti luetellaan jokaisen tasoluokan kriteerit"

        Kun nyt joskus ihan oikeasti jossain näkisikin sen varsinaisen MAT-teorian kaikkine kohtineen. Mutta siitähän kuulee vain ne lukemattomat eri ihmisten tulkinnat jossa he selostavat sitä omasta näkökulmastaan ja omien ajatustensa kautta.
        Lukemattomia kertoja täälläkin on tietävästi nyökytelty kun joku ätmi täällä avautuu naisettomuudetaan ja kerrotaan miten "juuri tuota se MAT-teoriakin kertoo". Sitten kun tänne tulee joku sanomaan että kyllä minä sainkin naisen vaikka olen tällainen ätmi niin sitten äkkiä MAT-teoria ei mitenkään tätä kumoakaan.
        Päättäkkää nyt herranen aika jo että onko se MAT-teoria vain yleinen teoria vai päteekö se jotenkin yksilötasollakin?


      • fdxsghjfjdf
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Näytä minulle MAT:sta kohta, jossa sanotaan ettei kaltaisesi mies voi saada naista. Näytä minulle MAT:sta kohta, jossa ehdottomasti luetellaan jokaisen tasoluokan kriteerit"

        Kun nyt joskus ihan oikeasti jossain näkisikin sen varsinaisen MAT-teorian kaikkine kohtineen. Mutta siitähän kuulee vain ne lukemattomat eri ihmisten tulkinnat jossa he selostavat sitä omasta näkökulmastaan ja omien ajatustensa kautta.
        Lukemattomia kertoja täälläkin on tietävästi nyökytelty kun joku ätmi täällä avautuu naisettomuudetaan ja kerrotaan miten "juuri tuota se MAT-teoriakin kertoo". Sitten kun tänne tulee joku sanomaan että kyllä minä sainkin naisen vaikka olen tällainen ätmi niin sitten äkkiä MAT-teoria ei mitenkään tätä kumoakaan.
        Päättäkkää nyt herranen aika jo että onko se MAT-teoria vain yleinen teoria vai päteekö se jotenkin yksilötasollakin?

        MAT = Toiset yksilöt ovat yleisesti halutumpia kuin toiset.


      • TotuusSattuu

        "MAT = Toiset yksilöt ovat yleisesti halutumpia kuin toiset."

        Etusivu uusiksi! Tuotahan ei ole kukaan koskaan ennen huomannut...
        Se sitten onkin ihan eri asia että kuinka suuria nuo erot ovat, kuinka paljon ne riippuvat yksilön omista toimista, kuinka paljon ikä vaikuttaa jne. Näistähän ne tulkinnat ja kiistat sitten tulevat.


      • fghdxffd
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "MAT = Toiset yksilöt ovat yleisesti halutumpia kuin toiset."

        Etusivu uusiksi! Tuotahan ei ole kukaan koskaan ennen huomannut...
        Se sitten onkin ihan eri asia että kuinka suuria nuo erot ovat, kuinka paljon ne riippuvat yksilön omista toimista, kuinka paljon ikä vaikuttaa jne. Näistähän ne tulkinnat ja kiistat sitten tulevat.

        Erothan eri yksilöiden välillä voivat tähtitieteellisiä. Toiset ominaisuudet yksilöissä ovat halutumpia(esim. kauneus) siinä missä toiset ovat varsin epähaluttuja(esim. rumuus).

        Siitä usein debatoidaankin täällä, miten paljon omaan arvoonsa voi vaikuttaa omalla käytöksellään.


      • Ex----------PUA
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "MAT = Toiset yksilöt ovat yleisesti halutumpia kuin toiset."

        Etusivu uusiksi! Tuotahan ei ole kukaan koskaan ennen huomannut...
        Se sitten onkin ihan eri asia että kuinka suuria nuo erot ovat, kuinka paljon ne riippuvat yksilön omista toimista, kuinka paljon ikä vaikuttaa jne. Näistähän ne tulkinnat ja kiistat sitten tulevat.

        Sanoit juuri että MAT:n kohdalla tehdään niin, että sitä sovelletaan "tilanteeseen sopivasti", vaan mitä itse teit, on että nyt myönnät sen erään peruspilareista.

        Teidän MAT:n kieltäjienhän mukaan kaikilla on tasapuoliset mahdollisuudet parituumiseen ja naiset eivät milloinkaan ole hypergamisia.

        Joten, mikä on se asia missä intät vastaan?


    • TosiRakkausOdottaa-

      Kiitos! Olet fiksu mies! Ja auttamishaluinen!

      Harmi vain, että näillä on näistä teorioista päähänpinttymä eivätkä he kuuntele sen paremmin järkipuheita, kokemuksia tai mitään muutakaan koska he HALUAVAT USKOA TEORIOIHIN ja jäädä ikisinkuiksi säälimään itseään ja vihaamaan katkeruuksissa kaikkia naisia.

      Psykiatrit/psykologit ovat pilanneet nämä ihmiset lopunelämäksi! Nämä psykiatrit/psykologit, kun juurikin ohittavat teorioillaan rakkauden, moraalin, uskon, luonteen ylipäätään ja kuvailevat naisen pelkästään eläimeksi, joka menee sinne missä parhaat makupalat hänelle tarjoillaan. Ihan niinkuin nainen olisi joku siili, joka houkutellaan luokse maitokupilla ja muuten hän on piikkikerällä ihmisen tavoittamattomissa. Tämä on kauhea väärennös naisen ihmisyydestä! Tällaiset eläin teoriat pitäisi kumota ja lakkauttaa sillä ne saavat aikaan naisvihaa miehissä naisia kohtaan.

      Siinäs ätminkit näitte elävän esimerkin ja heitä on tuolla varmasti muitakin! Ottakaa mallia ja pistäkää hynttyyt yhteen jonkun vastaavan kanssa niinkuin hänkin. Huom! LUONNE RATKAISI TÄSSÄKIN! Tätä minäkin olen täällä yrittänyt puhua teille kuin papupata! Vaan meneekö se perille?

      Antakaa TOTUUDEN vapauttaa teidät sieltä sinkkuvankilasta!

      ...ovi on auki mutta vangit ei halua tulla ulos vankilasta...heillä on vankien identiteetti ja uusi pelottaa liikaa...

      • Uffaffaa

        Nice trolling.


      • "Psykiatrit/psykologit ovat pilanneet nämä ihmiset lopunelämäksi! Nämä psykiatrit/psykologit, kun juurikin ohittavat teorioillaan rakkauden, moraalin, uskon, luonteen ylipäätään ja kuvailevat naisen pelkästään eläimeksi, joka menee sinne missä parhaat makupalat hänelle tarjoillaan."

        Tästä olen kyllä eri mieltä. Psykologia ottaa kyllä ihmiset kokonaisuuksina huomioon, mutta evoluutiopsykologia näkee ainoastaan biologiset seikat ja heijastaa ihmisten toimintaa liiaksi muiden nisäkkäiden toimintaan.


    • kateellinen-ystävä

      Mun kaveri on
      -Eläkkeellä
      -Parikymppinen
      -käy töissä piennellä palkallla
      -on n.190cm pitkä
      -ei ole hirveen laiha
      Hänellä ei ole koskaa ollut naisesta puutetta, nyt seurustelee timmin 50v rikkaan naisen kanssa.

    • Fejfwkefjklefjklfsdsdf

      En näe tuossa mitään MAT:ia vähentävää. MAT ei aseta miehen fyysisille ominaisuuksille kriteerejä kuten ei myöskään elämäntavoille.

      Tällöin siis sinulle jää kaksi ominaisuutta jotka MAT:n mukaan ovat relevantteja:
      - yh-isä, kaksi lasta (positiivinen ominaisuus miehessä naiselle joka tätä tarvii/kaipaa)
      - työtön (negatiivinen asia, resurssipuute)

      Naisen suhteen on MAT:n mukaan seuraavat relevantit ominaisuudet:
      - yh-äiti, yksi lapsi (erittäin negatiivinen ja eitoivottava ominaisuus MAT:ssa)
      - yliopisto-opiskelija (periaatteessa sama kuin työtön; ei statusristiriitaa - naisessa neutraali)
      - timmi (positiivinen).

      Pituus, koulutusaste, elämäntavat, ura... nämä eivät ole suoraan MAT:n alaisia asioita, ne ovat elitismi/yhteiskuntaluokka-akselilla/kilpailuasetelmissa toteutuvia asioita. Nää on helppo sotkea markkina-arvoon koska ihmiset uskovat ihan oikeasti että kyse on heidän lyhyydestään tai vaikka työttömyydestä.

      Nyt oleellinen kysymys:

      Montaako oikeasti viehättävää (markkina-arvoteorian mukaisesti korkeatasoista) naista olet polkenut ennen kuin löysit yh-mamisi? Luuletko että olisitte yhdessä jos naisella ei olisi hänen markkina-arvoaan alentavaa pentua kainalossa?

    • Todellisuustarkistus

      MAT on saamattomien sinkkujen unelmista kertova teoria.

      Esim. just vanhemmuus on toiselle vanhemmalle positiivinen asia, käytännössä usein ehto, kun ei lapsettomia jaksa kun ei ne perheen arjesta mitään ymmärrä.

      Luonne ja arvomaailma alkaa painaa sitä enemmän mitä enemmän tulee ikää ja kokemusta. Vaik parikymppistä olis hauska panna, 4-kymppiselle miehelle yli 3-kymppisellä naisella on parikymppistä suurempi MA koska sen yli 3-kymppisen kanssa elämänkokemus menee paremmin yksiin.

      Jos ei kokemusta tule, ja mitä vanhemmaksi mennään sitä vähemmän sitä tulee jos on suhdejutuista ihan pihalla, sit jäädään jumiin siihen missihaaveeseen.

    • Vanha viisaus sanoo, että poikkeus vahvistaa säännön.

      Yksilöillä on monenlaisia kokemuksia, jotka poikkeavat enemmistön kokemasta. Jos sanotaan, että Saharassa on kuivaa ei tarkoita, etteikö siellä koskaan sataisi. Siellä vain sataa harvoin ja se määrittää ilmaston.

      Tosin kiletäväthän ihmiset alkuräjähdyksen, rokotteiden hyödyt ja ties mitä muuta. Vaikeaa on ketään pakottaa uskomaan vastoin tahtoaan.

      • TotuusSattuu

        "Vanha viisaus sanoo, että poikkeus vahvistaa säännön. "

        Tuo on itse asissa hieman virheellinen käännös. Poikkeus ei luonnollisestikaan sääntöä vahvista vaan heikentää. Oikeampi käännös olisi että poikkeus tuo säännön näkyväksi. Eli kun joku äkkiä poikkeaa totutusta, huomaamme samalla helpommin sen mitä asiaa olemme pitäneet itsestäänselvänä ja mikä menee yleensä aina samalla tavalla.

        Näissä parisuhdeteorioissa ehkä hankalinta on se että ne tahtovat monien maallikkoteorioiden tapaan liioitella eroja eri asioiden välillä. Vähän vähemmän halutun miehen pariutuminen ei luonnollisestikaan ole yhtä harvinainen tapaus kuin sade saharassa eikä kukaan saa oikeasti ketä vain haluaa vaikka olisi kuka.


      • noh.noh

        Räikeä virhe, poikuus vahvistaa eäännön. :D


      • Naisasialooseri1
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Vanha viisaus sanoo, että poikkeus vahvistaa säännön. "

        Tuo on itse asissa hieman virheellinen käännös. Poikkeus ei luonnollisestikaan sääntöä vahvista vaan heikentää. Oikeampi käännös olisi että poikkeus tuo säännön näkyväksi. Eli kun joku äkkiä poikkeaa totutusta, huomaamme samalla helpommin sen mitä asiaa olemme pitäneet itsestäänselvänä ja mikä menee yleensä aina samalla tavalla.

        Näissä parisuhdeteorioissa ehkä hankalinta on se että ne tahtovat monien maallikkoteorioiden tapaan liioitella eroja eri asioiden välillä. Vähän vähemmän halutun miehen pariutuminen ei luonnollisestikaan ole yhtä harvinainen tapaus kuin sade saharassa eikä kukaan saa oikeasti ketä vain haluaa vaikka olisi kuka.

        Se, että ruma HC-AT-mies saa pillua on harvinaisempi kuin sade saharassa ja osa miehistä kyllä saa lähes kenet haluaa, tosin vain pienen pieni osa mutta kuitenkin. Eikä MAT väitäkkään, että kukaan saisi kenet vaan haluaa.


      • KaikenTakanaRaha

        Niin eihän siitä yhdestäkään vimosen päälle "testatusta" tullut kuin se unitauti. Kannattaa todella miettiä mitkä rokotteet on tarpeellisia ja mitkä ei.


    • Fesdkjfdsjklsdfjklsdf

      "Esim. just vanhemmuus on toiselle vanhemmalle positiivinen asia"

      Käytän vanhemman veto-oikeuttani ja totean että naisen lapset ovat minulle se ja sama ja oikeasti mielummin ilman vaikkei se jälkikasvu katastrofi olekaan. Vanhemmuudesta ei saa minulta mitään automaattipisteitä kontra suhde.

      "4-kymppiselle miehelle yli 3-kymppisellä naisella on parikymppistä suurempi MA koska sen yli 3-kymppisen kanssa elämänkokemus menee paremmin yksiin."

      Paskapuhetta. Miksiköhän minä valitsin alle kolmekymppisen lapsettoman nuoren naisen uudeksi kumppanikseni vaikka olen ikääntyvä kersoja omistava mies?

      Koska pystyin tekemään niin. Minua viehättää nuoret naiset, mitä sitä kiistämään. Tottakai katson luonnettakin ja mitä vanhemmaksi olen tullut sitä nirsommaksi olen käynyt sen luonteen suhteen. Mutta jos tarjolla on nuori viehättävä lapseton nainen hyvällä luonteella niin totta helvetissä minä sellaisen pyrin itselleni saamaan. Enkä ole katunut juuri lainkaan. (vähemmän kuin aikaisempia kumppaneita ainakin).

    • NÖrttiM

      Meillä minä (=mies)
      -keskimääräistä lyhempi (172 cm)
      -laiha ja lihakseton
      -hyvin tavallisen näköinen, maantienvärinen tukka, vaalea iho
      -keskimääräistä vähemmän ansaitseva, ei etene uralla
      -kesken jäänyt koulutus
      -hieman ujo

      Meillä nainen
      -keskimittainen
      -sporttinen vartalo, terhakat rinnat
      -vaalea, pitkät hiukset, söpöt kasvot
      -keskimääräistä enemmän ansaitseva, edennyt urallaan
      -korkeakoulututkinto
      -sosiaalinen

      Löytää se sokeakin kana joskus jyvän?

      • Tournamentes

        Jos ei sinulla ole todella isoa kullia ja maailmanmiehen itsevarmuutta niin beware -> tuollainen tasoepäsuhta tuppaa tasoittumaan jossain vaiheessa


      • NÖrttiM

        En minä sanonut etteikö minussa olisi paljon hyviäkin ominaisuuksia joita naiseni onneksi arvostaa paljon. Mutta minulla ei ole niitä perinteisiä markkina-arvoteorian mukaisia avuja ja se tässä onkin se pointti. Muilla avuilla voi oikeasti korvata puutteita vaikka muuta väitetään.
        Ja juu, se kulli minussa on ehkä ainoa joka onkin sitten jostain luojan kieroutuneen huumorintajun oikusta keksimääräistä suurempi. Tosin epäilen että sen vaikutus parisuhteen pysyvyyteen ei ole niin suuri kuin monesti miehet haluavat uskoa.


      • Tournamentes
        NÖrttiM kirjoitti:

        En minä sanonut etteikö minussa olisi paljon hyviäkin ominaisuuksia joita naiseni onneksi arvostaa paljon. Mutta minulla ei ole niitä perinteisiä markkina-arvoteorian mukaisia avuja ja se tässä onkin se pointti. Muilla avuilla voi oikeasti korvata puutteita vaikka muuta väitetään.
        Ja juu, se kulli minussa on ehkä ainoa joka onkin sitten jostain luojan kieroutuneen huumorintajun oikusta keksimääräistä suurempi. Tosin epäilen että sen vaikutus parisuhteen pysyvyyteen ei ole niin suuri kuin monesti miehet haluavat uskoa.

        "Mutta minulla ei ole niitä perinteisiä markkina-arvoteorian mukaisia avuja ja se tässä onkin se pointti."

        Kuten mitä siis tarkalleen?


    • En nyt ehdi kahlata koko ketjua, mutta kommentoin vain aloitukseen, että mitä yksi seurustelu kertoo yleisestä haluttavuudesta jota markkina-arvo mittaa?

    • MA-reality

      Kyse on vain siitä onko miehellä haluava nainen, jos on, niin on suuri vaara että muutkin naiset haluavat miestä. Lapset ovat kiihdyttimiä, exciter, kemiallisena terminä reaktion nopeuttajia. Lähestymme siis YT-luokitusta. Mies on saanut pillua ja sen myötä kaksi lasta. Se jo itsessään on suurin saavutus miehelle ja joka ei missään universumissa jää huomaamatta naisilta. -Status, checked.

      Varallisuus ei enää merkkaa koska lapset itsessän ovat jo sijoitus. Lapsiperheitä muutenkin tuetaan ja autetaan yli äyräiden. -Welth, checked.

      MA-teoriassa on kyse siitä että miksi jotkut miehet onnistuvat saamaan naisen elämään itsensä kanssa paremmin kuin toiset, statukseen, varallisuuteen ja ulkonäköön katsomatta. Ja jos vielä lapsia on siunaantunut niin mies on silloin ilmiselvä YTM. -Looks, checked.

      • sdfhj

        No nyt oli kyllä harvinaisen väkisin asiaankuulumattomia ominaisuuksia väännetty money, status, looks-teesiin mukaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe