Määritelmä suvakista!

tietoasuvakille

Tässä suora lyhyt lainaus suvakkien käytöksestä.Kerran toin tämän artikkelin esiin , mutta taas nämä sananvapauden estot laittoivat tuomaan pienen muistutuksen tutkitusta ns.kiihkosuvaitsevaisuudesta , mitä näillä palstoilla esiintyy ja itse ainakin tunnistan hyvin suvakin näistä määritelmistä.

Suvakki haluaa oman sädekehänsä kiillottamisella näyttää ulkomaailmalle , kuinka he ovat hyviä ihmisiä.
Suvakille tyypillistä on tunteellisuuden pistäminen AJATTELUN edelle.
Laumasieluisuus ja vahvan VIHAMUURIN rakentaminen suvakkien ja kaikkien ERI MIELTÄ olevien kanssa.
Tällä ei ole mitään tekemistä keskivertokaduntallaajan kanssa , joka on kiinnostunut totuudesta ja HUOLESTUNUT asioiden nykytilasta !
Tätä on suvaitsevaisuus lyhyesti , kun se karkaa käsistä.Ja tämän kansainvälisen artikkelin julkaisun löytää vielä pitempänä kokonaisuutena netistä ja tämä tutkittu totuus , eikä laiton , vaikka viimeksi meni poistoon.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wokkipää

      No näinhän tämä menee.Ajattelusta ei mitään tietoa eikä saa olla eri mieltä , jos huolestuu Suomen ja koko maailman tilanteesta , mitä tämä rauhanuskonto islam tuonut tullessaan. Ainoastaan oma napa ja ahmedit pyörivät silmissä.

      • Huolestuttaa

        Kirjoitan hyvän esimerkin mikä huomattu Saarijärven suvakeista ja heidän ajattelutavastaan matujen käytöksestä alaikäisiin tyttöihin.Tämä tapaus tosi toiselta vokki paikkakunnalta.
        Nuorin tyttäremme tuli kotiin (vasta 13v) ja ikäisekseen varsin pieni eli häntä ei voi luulla 16 vuotiaaksi.Hän kertoi 5-6 kuuden miehen vihellelleen hänen peräänsä ja he olivat ulkomaalaisia (turvapaikanhakijoita).
        Jos huutelevat miehet olisivat olleet suomalaisia , olisi ollut helppo puuttua asiaan saman tien,ilman ongelmia , koska yleinen mielipide olisi langettanut ankaran tuomion.Nyt kun huutelijat olivat aikuisia matuja , asia ei ollutkaan yksinkertainen.Jos olisin mennyt kovistelemaan heitä , olisi natsi ja rasismikortit otettu käyttöön.Käyttäytymiseni olisi tulkittu vihapuheeksi ja olisin saattanut saada potkut virastani.
        Maahanmuuttajien myötä turvallisuus heikentynyt ja näille matuille ei saa tehtyä mitään, pitää odottaa raiskausta ennenkuin virkavalta puuttuu asiaan.
        Eli itse täällä Saarijärvellä ei tarvitse kuin lukea näitä palstoja , niin huomannut nämä suvakkien kommentit , suomalainen sekaantuu myös alaikäisiin ja kun yrittää varoittaa nuorten tyttöjen vanhempia , vastauksena tulee tyttö provosoi ja pian viestiketju poistoon.


      • Ilmoittakaavanhemmille
        Huolestuttaa kirjoitti:

        Kirjoitan hyvän esimerkin mikä huomattu Saarijärven suvakeista ja heidän ajattelutavastaan matujen käytöksestä alaikäisiin tyttöihin.Tämä tapaus tosi toiselta vokki paikkakunnalta.
        Nuorin tyttäremme tuli kotiin (vasta 13v) ja ikäisekseen varsin pieni eli häntä ei voi luulla 16 vuotiaaksi.Hän kertoi 5-6 kuuden miehen vihellelleen hänen peräänsä ja he olivat ulkomaalaisia (turvapaikanhakijoita).
        Jos huutelevat miehet olisivat olleet suomalaisia , olisi ollut helppo puuttua asiaan saman tien,ilman ongelmia , koska yleinen mielipide olisi langettanut ankaran tuomion.Nyt kun huutelijat olivat aikuisia matuja , asia ei ollutkaan yksinkertainen.Jos olisin mennyt kovistelemaan heitä , olisi natsi ja rasismikortit otettu käyttöön.Käyttäytymiseni olisi tulkittu vihapuheeksi ja olisin saattanut saada potkut virastani.
        Maahanmuuttajien myötä turvallisuus heikentynyt ja näille matuille ei saa tehtyä mitään, pitää odottaa raiskausta ennenkuin virkavalta puuttuu asiaan.
        Eli itse täällä Saarijärvellä ei tarvitse kuin lukea näitä palstoja , niin huomannut nämä suvakkien kommentit , suomalainen sekaantuu myös alaikäisiin ja kun yrittää varoittaa nuorten tyttöjen vanhempia , vastauksena tulee tyttö provosoi ja pian viestiketju poistoon.

        Et sitten poliisille tehnyt ilmoitusta alaikäisen ahdistelusta? Perheemme on joutunut kokemaan paljon vakavampaa lapseen sekaantumista useita vuosia sitten. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä itse tätä tekijää kovistelemaan. Poliisin kautta ilmoitus, tekijän pidätys, lähestymiskiellon hakeminen ja lopuksi oikeuden istunto ja tekijän vankeustuomio. Tämän kaiken aikana ja vielä useamman vuoden tapahtuneen jälkeen lapseni tukeminen yhdessä nuorisopsykiatrian kanssa. Nyt tyttö on tasapainoinen ja onnellinen, kouluttautunut, vakityössä oleva perheellinen kolmekymppinen.
        Tämän tapahtuman vuoksi ihmettelen suuresti teitä saarijärveläisiä. Miksi täällä puitte näitä alaikäisten seurusteluja aikuisten miesten kanssa? Menkää puhumaan tyttöjen vanhemmille. Lapset ovat vielä täysin aikuisten vietävissä teini-ikäisenäkin. Älkää antako tuollaista tapahtua silmien edessä.
        On se lapsen vanhempi sitten suvakki tai rajakki, ei hän halua lapsensa hyväksikäyttöä ja varmasti olisi ilmoituksesta tyytyväinen.


      • Huolestuttaa
        Ilmoittakaavanhemmille kirjoitti:

        Et sitten poliisille tehnyt ilmoitusta alaikäisen ahdistelusta? Perheemme on joutunut kokemaan paljon vakavampaa lapseen sekaantumista useita vuosia sitten. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä itse tätä tekijää kovistelemaan. Poliisin kautta ilmoitus, tekijän pidätys, lähestymiskiellon hakeminen ja lopuksi oikeuden istunto ja tekijän vankeustuomio. Tämän kaiken aikana ja vielä useamman vuoden tapahtuneen jälkeen lapseni tukeminen yhdessä nuorisopsykiatrian kanssa. Nyt tyttö on tasapainoinen ja onnellinen, kouluttautunut, vakityössä oleva perheellinen kolmekymppinen.
        Tämän tapahtuman vuoksi ihmettelen suuresti teitä saarijärveläisiä. Miksi täällä puitte näitä alaikäisten seurusteluja aikuisten miesten kanssa? Menkää puhumaan tyttöjen vanhemmille. Lapset ovat vielä täysin aikuisten vietävissä teini-ikäisenäkin. Älkää antako tuollaista tapahtua silmien edessä.
        On se lapsen vanhempi sitten suvakki tai rajakki, ei hän halua lapsensa hyväksikäyttöä ja varmasti olisi ilmoituksesta tyytyväinen.

        Et tainnut suvakki ymmärtää tämän jutun olleen toisen paikkakunnan uutislehdestä suora lainaus , ja tästä minun vähän vaikea tehdä ilmoitusta poliisille.
        Saarijärvi siitä huonossa asemassa , jos tälläisestä asiasta haluaa kirjoittaa paikallislehti tai paremminkin hyysärilehti Sammon yleisönosastoon ihan omalla nimellään , sitä ei julkaista , vaan juttuna tulee turvapaikanhakijat hiihtelivät vihellellen ja laulaen sinistä ja valkoista kohti leipomista ja saksien opettelua ilman väkivaltaa ihan seesteisisti.


      • Ilmoittakaavanhemmille
        Huolestuttaa kirjoitti:

        Et tainnut suvakki ymmärtää tämän jutun olleen toisen paikkakunnan uutislehdestä suora lainaus , ja tästä minun vähän vaikea tehdä ilmoitusta poliisille.
        Saarijärvi siitä huonossa asemassa , jos tälläisestä asiasta haluaa kirjoittaa paikallislehti tai paremminkin hyysärilehti Sammon yleisönosastoon ihan omalla nimellään , sitä ei julkaista , vaan juttuna tulee turvapaikanhakijat hiihtelivät vihellellen ja laulaen sinistä ja valkoista kohti leipomista ja saksien opettelua ilman väkivaltaa ihan seesteisisti.

        Etpä maininnut lähdettä. Minusta vaan on vastuutonta aikuisen ihmisen käytöstä, jos ei reagoi millään muulla tavoin kuin tänne kirjottelemalla, jos on tietoinen lapsen hyväksikäytöstä. Valitettavasti itse en voi reagoida näihin Saarijärven tyttöjen asioihin, kun tietoni asiasta ovat vain tämän palstan varassa. Kaipa teistä joku jonkun tytöistä tunnistaa ja sitten reilusti vanhemmille puhumaan. Siten vyyhti lähtee purkautumaan. Itse olisin ainakin ollut todella tyytyväinen, jos joku olisi minulle kertonut tyttäreni tilanteesta vuosia sitten. Jopa naapuri tiesi tilanteesta ennen meitä. Loppujen lopuksi tyttäreni itse kertoi asiasta kirjelapulla, jonka oli jättänyt pöydälle. Tilannetta hallitsi hyvin tämä mies, kotiintuloaikoja noudatettiin, koulu meni loistavasti, kaveripiiri pysyi jne. Mistään emme voineet huomata asioiden todellista laitaa ennen tätä tyttären kirjettä.
        Jos ihan oikeasti tällaista hyväksikäyttöä on Saarijärvellä, niin toimikaa lasten edun vuoksi.


      • pysytääntotuudessa
        Ilmoittakaavanhemmille kirjoitti:

        Etpä maininnut lähdettä. Minusta vaan on vastuutonta aikuisen ihmisen käytöstä, jos ei reagoi millään muulla tavoin kuin tänne kirjottelemalla, jos on tietoinen lapsen hyväksikäytöstä. Valitettavasti itse en voi reagoida näihin Saarijärven tyttöjen asioihin, kun tietoni asiasta ovat vain tämän palstan varassa. Kaipa teistä joku jonkun tytöistä tunnistaa ja sitten reilusti vanhemmille puhumaan. Siten vyyhti lähtee purkautumaan. Itse olisin ainakin ollut todella tyytyväinen, jos joku olisi minulle kertonut tyttäreni tilanteesta vuosia sitten. Jopa naapuri tiesi tilanteesta ennen meitä. Loppujen lopuksi tyttäreni itse kertoi asiasta kirjelapulla, jonka oli jättänyt pöydälle. Tilannetta hallitsi hyvin tämä mies, kotiintuloaikoja noudatettiin, koulu meni loistavasti, kaveripiiri pysyi jne. Mistään emme voineet huomata asioiden todellista laitaa ennen tätä tyttären kirjettä.
        Jos ihan oikeasti tällaista hyväksikäyttöä on Saarijärvellä, niin toimikaa lasten edun vuoksi.

        Ei todellakaan ole aínoa joka täällä vuosia sitten koulutyttöjä häiriköi oli paikallinen mies. Ihmettelin häntä monta kertaa kun pyöri uimahallin valvontakopissa vaikka ei ollut hänen työpaikkansa . Onneksi jäi kiinni ja sai tuomion naapurin tyttö oli yksi hänen kohteistaan. Mitään matujen tekemiä hyväksikäyttöjä ei ole ollut. Odotettu on joidenkin toimesta että kun kesä tulee alkaa tapahtua no nyt on kesä kohta ohi aletaan nyt sitten odotella syyspimeitä vai mitä.


      • Tilastotietoa
        pysytääntotuudessa kirjoitti:

        Ei todellakaan ole aínoa joka täällä vuosia sitten koulutyttöjä häiriköi oli paikallinen mies. Ihmettelin häntä monta kertaa kun pyöri uimahallin valvontakopissa vaikka ei ollut hänen työpaikkansa . Onneksi jäi kiinni ja sai tuomion naapurin tyttö oli yksi hänen kohteistaan. Mitään matujen tekemiä hyväksikäyttöjä ei ole ollut. Odotettu on joidenkin toimesta että kun kesä tulee alkaa tapahtua no nyt on kesä kohta ohi aletaan nyt sitten odotella syyspimeitä vai mitä.

        Ja muslimit pyörivät uimahallissa naisten saunaosastolla ja porttikieltoja tippui , suvakilla muisti yhtä hyvä kuin kanalla.Ja lisäksi muita törkeyksiä samassa osoitteessa.Eli saarijärveläisiä 10000 ja matuja ehkä 250 ja näitä kusipäitä teki näitä törkeksiä useita ja yksi paikallinen , eli tämä suhdeluku pitää tässäkin paikkansa Suomen rikos ja raiskaustilaston valossa.


      • kysellään

        Ihan avoimestihan nuo 14-15 vuotiaat kertoilevat kuinka monella on matu poikaystävänä ja kenellä paikallinen aikuinen poikaystävä . Kyselkääpä pikkuisen omilta tuon ikäisiltä tytöiltänne ja jos kieltävät asian niin hälytyskellojen pitäisi soida vanhemmilla ja viimeistään silloin jos tupakalle haistaan ei pidä uskoa selitystä et kaveri polttaa tai ainakin kysyä kukas se kaverille tupakat ostaa. Nimiähän he eivät tietenkään kerro mutta laskevat montako näitä tyttöjä on.


    • Pahinpia asioita suvakeilta on tämä, alkoivat minua kutsumaan lapsiin sekaantujaksi, rikolliseksi ja vaikka miksi, kun olen tuonut huoleni että lasten pitää saada turvallinen lapsuus, ja naisten olla ihmisiä eikä alistettuja orjia, arvaappa vain onko tuntunut tuo hyvältä kun tuosta olen saanut suvakkien vihat päälleni.

      • Huolestuttaa

        Sairastahan tämä on , kun asiat käännetään näin taitavasti nurinpäin , että syyllinen ahdisteluissa onkin suomi poika.


      • huoltaolijoo

        Olen huolestunut sinun ja läheisiesi hyvinvoinnista. Sinun omien kommentteisi vuoksi. Mutta kiitos jos nyt tarjoat kaikille lapsille turvallisen lapsuuden, kansallisuuteen katsomatta.


      • Suvakinelämää
        huoltaolijoo kirjoitti:

        Olen huolestunut sinun ja läheisiesi hyvinvoinnista. Sinun omien kommentteisi vuoksi. Mutta kiitos jos nyt tarjoat kaikille lapsille turvallisen lapsuuden, kansallisuuteen katsomatta.

        Minä olen huolestunut kantasuomalaisten hyvinvoinnista niin kauan kuin ahmetit pyörivät näillä nurkilla , toisin kuin te hyysärit , jotka ette välitä kuin muslimimatkailijoiden hyvinvoinnista.


      • huoltaolijoo kirjoitti:

        Olen huolestunut sinun ja läheisiesi hyvinvoinnista. Sinun omien kommentteisi vuoksi. Mutta kiitos jos nyt tarjoat kaikille lapsille turvallisen lapsuuden, kansallisuuteen katsomatta.

        Olet sairas.
        Monestikkohan olen kertonut mitä minulle perhe merkitsee, ennen vaikka annan nylkeä itteni elävältä kun käyttäisi väkivaltaa perhettäni kohtaan.
        Ja minä en arvosta suomessa muita kun suomalaisia lapsia, tämä maa ei muille kuulu.
        Mene sinä sairas rikollinen hoitoon.


      • yhtäarvokkaita

        Eiköhän sinun Euroopantuho olisi aiheellista hakeutua hoitoon jos jonkun . Nuo sinun kirjoituksesi ovat ihan sairaita olivat lapset sitten sinun tahi kenen tai minkä maalaisa hyvänsä yhtä arvokkaitakaikki lapset ovat . Mikä sinun lapsístasi tekee sen parempia tai arvokkaampia kuin matujen lapsista HÄPEÄ


      • Takatuuli

        Muutama tuhatta kilometriä etelämpänä pääsisit heti mukaan kaipaamaasi sisällissotaan. Mutta ota huomioon, että Suomeen ei ole takaisin tulemista jos täältä lähdet sotimaan.


    • Soudellaan

      Niitä Saarijärven raiskauksia ja sisällissotaa odotellessa menkää vaikka puolukkaan ja sieneen yhdessä rakkaiden perheinenne kanssa täällä roikkumisen sijaan. Se on sitä perheen laatuaikaa.

      • 210042

        Joo suvakithan eivät koskaan roiku näillä palstoilla.Ottakaa vaan ne partalapset keräämään mukaanne puolukoita ja sieniä ja mieluiten vielä kärpässieniä.


      • Ahkeriajoo
        Euroopantuho kirjoitti:

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/427894-turvapaikan-saaneiden-tyollistyminen-kestaa-20-vuotta-laaja-tutkimus-eu-maista

        Nuo ei osaa edes marjoja tai sieniä kerätä.

        Eipä niin. Thaimaalaiset Suomessa marjat kerää eikä työajoista purnata. Kainuussakin osto suomalaisilta lopetettiin kokonaan, kun eivät viitsineet marjoja poimia. Näin ahkeria suomalaiset ovat. Ei kelpaa veroton tulo kun pitäisi vaivaa nähdä. Helpompi on nostaa sosiaalitukia ja kirjotella nettiin. Ilman thaimaalaisia suomen marjateollisuus kaatuisi heti.


      • Siwistys

        Mie oon kyllä saanut ilmaisen koulutuksen ja terveydenhoidon. Minuun on yhteiskunta panostanut varmaan satoja tuhansia. On kumminkin varmaan ollut ihan hyvä sijoitus, kun toisaalta mie oon maksanut veroja jo vuosikymmeniä, nyttemmin parikymmentä tonnia vuodessa ja teen yhteiskunnalle hyödyllistä työtä... Mielellään mie itte panostan nyt toisiin ihmisiin.


    • IloOllaSuvakki

      Suvakki on se, joka kunnioittaa ihmisarvoa ihonväriin ja kansallisuuteen katsomatta.

      • SupraSuvakki

        Olisin ylpeä sinusta, jos pystyisit kertomaan meille, että mikä on ihmisarvo. Malliksi laittelen sinulle, ja tietenkin kaikille muillekin, erään aikamme ajattelijan mietelmiä tästä irrationaalisesta käsitteestä.
        http://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html


      • frotmy

        Ja muslimiterroristit ovat niitä jotka räjäyttelevät viattomia ihmisiä ja katkovat vääräuskoisen papin pään ja näitä islamisteja pian maamme täynnä eli kunnioita sinä ihmisarvoja niin kauan kun se mahdollista , pian sekin suomessa mahdotonta.


      • kysympävaan

        Jos joku suomalainen tappaa ihmisen pitäisikö häneltä myöskin viedä ihmisarvo ja alkaa kutsua jollain eläimen nimellä.Kun te kutsutte näitä pakolaisia eläinten nimillä ja eihän teillä ole mitään tietoa onko heistä joku tappanut jos on kukaan on vain teidän oletuksenne ja nimittelynne. Keksikääpä nyt niille todistetusti murhan tehneille ja niistä tuomion saaneille suomalaisille myöskin joku eläin millä heitä kaikkia yhteisesti voitas nimittää


      • No, mites olisi: Sotilaskarkurit.


      • sotilaskarkurit
        Euroopantuho kirjoitti:

        No, mites olisi: Sotilaskarkurit.

        Niin sinähän varmaan tiedät saman kuin minäkin Euroopantuho että oli sodanaikana noin 11000 jotka eivät aseeseen tarttuneet . Osan heistä omat teloittivat osa istui kuritushuoneessa ja osa pakeni maasta


      • Hävetkää

        Taisi olla suvakkien sukulaisia


      • mitessinä
        Euroopantuho kirjoitti:

        No, mites olisi: Sotilaskarkurit.

        Ai sotilaskarkuri siis yhteinen nimittäjä myös suomalaisille? Lähtisit siis sinäkin käpykaartiin, jos tulisi se kovasti odottamasi sisällissota. Ei tosin ehkä löydy valtiota, joka avaisi rajansa sinulle, koska saatat olla terrorisistiainesta?

        No, miesaines on varmaan heikentynyt Suomessa sota-ajoista ja rintamakestävyyttä ei ehkä nykyisin löydy, joten saattaa olla tottakin tuo yleinen sotilaskarkuruus.


      • armeijaan

        No jos suomessa sota syttyisi saisi ruotsi pakolaisia ihan tästä rajan takaa. Paljonkohan on niitä joilla tuo armeija jää joko kokonaan suorittamatta tai sitten keskeytyy. Syitä löytyy huonoselkä ,allergiat ,ylipaino, heikot ´hermot huumeiden käyttö ja mitä vielä.Te jotka noita tilastoja pidätte selvittäkääpä tämä moneltako nuorelta mieheltä armeija jää käymättä. Sitten keskustellaan siitä miten urheita isänmaan puolustajia meillä tosipaikan tullen olisi.Oletan että allergiat selkäoireet liikalihavuus ja huumeet ja heikot ´hermot olisivat este ja lähdettäisiinruotsista turvapaikkaa hakemaan.


      • mamutrassasmunpuutarhaa
        armeijaan kirjoitti:

        No jos suomessa sota syttyisi saisi ruotsi pakolaisia ihan tästä rajan takaa. Paljonkohan on niitä joilla tuo armeija jää joko kokonaan suorittamatta tai sitten keskeytyy. Syitä löytyy huonoselkä ,allergiat ,ylipaino, heikot ´hermot huumeiden käyttö ja mitä vielä.Te jotka noita tilastoja pidätte selvittäkääpä tämä moneltako nuorelta mieheltä armeija jää käymättä. Sitten keskustellaan siitä miten urheita isänmaan puolustajia meillä tosipaikan tullen olisi.Oletan että allergiat selkäoireet liikalihavuus ja huumeet ja heikot ´hermot olisivat este ja lähdettäisiinruotsista turvapaikkaa hakemaan.

        Niin, ennen armeijaan jouduttiin, nykyään sinne päästään. Tämä voi olla vaikeasti ymmärrettävä asia, mutta uskon, että selviät siitä.

        Kun olet edellä mainitun oivaltanut, niin voit mietiskellä mielessäsi, että riittääkö isänmaallisuus ja maanpuolustustahto syiksi, joilla nykyisin estetään nuorilta asevelvollisuuden suorittaminen.


      • armeijaan kirjoitti:

        No jos suomessa sota syttyisi saisi ruotsi pakolaisia ihan tästä rajan takaa. Paljonkohan on niitä joilla tuo armeija jää joko kokonaan suorittamatta tai sitten keskeytyy. Syitä löytyy huonoselkä ,allergiat ,ylipaino, heikot ´hermot huumeiden käyttö ja mitä vielä.Te jotka noita tilastoja pidätte selvittäkääpä tämä moneltako nuorelta mieheltä armeija jää käymättä. Sitten keskustellaan siitä miten urheita isänmaan puolustajia meillä tosipaikan tullen olisi.Oletan että allergiat selkäoireet liikalihavuus ja huumeet ja heikot ´hermot olisivat este ja lähdettäisiinruotsista turvapaikkaa hakemaan.

        Suvakkien kersat jättää armeijat käymättä kuten omat vanhempansa aivovamman takia.


      • Prtcswaaan

        He ovat suvakkisivareita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe