DarkFear on ihastunut N28:iin

lempeä.ilmassa

Kovasti on aina iskemässä juttua N28:lle

54

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niisevaamenee

      Ei N28 tykkää homoista tai sasi-kaljuista.

      • Tykkäisköhän N28 Andrea Pirlon näköisistä miehistä:)


      • cocksucking_biatchDF
        DarkFear kirjoitti:

        Tykkäisköhän N28 Andrea Pirlon näköisistä miehistä:)

        Ei tykkää !!

        Se ei tykkää kaljuista mulkuista jotka ovat sosiaalitapauksia kuten sinä. Etkä sä edes ole minkään kuuluisuuden näköinen, sikäli kun tuo sun mielikuvitus anders pillu :si on edes mikään kuuluisuus. Korkeintaan sun tekemää kyseenalaista kuuluisuutta kun se aina yhdistetään sinuun, kaljuun ja tyhmään mulkeroon......


    • Tarkennus

      Jututtaahan Darkfear myös Naisasialooseria samallalailla.

      • eritavalla

        Joo, mutta NAL:ille DF hasstaa riitaa ( johon NAL ei lähde mukaan). N28:lle DF juttelee mukavia ( ja yrittää kömpelösti flirttailla saamatta vastakaikua)


      • surullinenDF
        eritavalla kirjoitti:

        Joo, mutta NAL:ille DF hasstaa riitaa ( johon NAL ei lähde mukaan). N28:lle DF juttelee mukavia ( ja yrittää kömpelösti flirttailla saamatta vastakaikua)

        Koettaa päästä poikuudestaan eroon. Onhan se vaikeaa, kun DarkFear on jo 38-vuotias (?) eikä ole vieläkään ollut naisen kanssa.


      • DarkFear
        surullinenDF kirjoitti:

        Koettaa päästä poikuudestaan eroon. Onhan se vaikeaa, kun DarkFear on jo 38-vuotias (?) eikä ole vieläkään ollut naisen kanssa.

        En ole lähelläkään mitään kolmekasia ja itse kun oon harrastanut seksiä naisen kanssa jo heti parikymppisenä. Mutta sä varmaan itse oletkin joku naisettomuudesta kärsivä ätmiluuseri.


      • 1545

        Selitä sitten miksi olit vuosikymmen sitten puhuittesi perusteella noin 28?


      • surullista
        1545 kirjoitti:

        Selitä sitten miksi olit vuosikymmen sitten puhuittesi perusteella noin 28?

        DarkFearilla on Benjamin Button -tauti


      • 1545 kirjoitti:

        Selitä sitten miksi olit vuosikymmen sitten puhuittesi perusteella noin 28?

        En ole kyllä koskaan mitään tollaista täällä iästäni kirjoittanut ja sitten kun vielä ne mua vihaavat kusiaivot ovat sitä mun ikääni liioitelleet.


      • Curious-
        DarkFear kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan mitään tollaista täällä iästäni kirjoittanut ja sitten kun vielä ne mua vihaavat kusiaivot ovat sitä mun ikääni liioitelleet.

        Etkös sinä ainakin jossain sivaripalstalla aikanaan esiintynyt ikäistäsi vanhempana samalla nimimerkillä?


      • eikannata
        DarkFear kirjoitti:

        En ole lähelläkään mitään kolmekasia ja itse kun oon harrastanut seksiä naisen kanssa jo heti parikymppisenä. Mutta sä varmaan itse oletkin joku naisettomuudesta kärsivä ätmiluuseri.

        Onhan sulla ollut jo kymmeniä naisia elämäsi aikana, mutta jokin ei täsmää, kun olet poikuutesi menettänyt parikymppisenä ja nyt olet 28v, mutta kuitenkin olet etsinyt naiskaveria etsinyt netistä 10v.


      • eikannata kirjoitti:

        Onhan sulla ollut jo kymmeniä naisia elämäsi aikana, mutta jokin ei täsmää, kun olet poikuutesi menettänyt parikymppisenä ja nyt olet 28v, mutta kuitenkin olet etsinyt naiskaveria etsinyt netistä 10v.

        En ole todellakaan etsinyt naista netistä mitään kymmentä vuotta. Korkeintaan ehkä joku pari-kolme, jos sitä nyt voi mitenkään etsimiseksi sanoa, että tykkään jutella tällä palstalla hieman tasokkaampien keskustelijoiden kanssa, jotka nyt usein vaan sattuvat olemaan just naisia.

        Miksiköhän ne kaikki asialliset ja tasokkaammat keskustelijat muuten ovat tällä palstalla just naisia.


      • eikannata
        DarkFear kirjoitti:

        En ole todellakaan etsinyt naista netistä mitään kymmentä vuotta. Korkeintaan ehkä joku pari-kolme, jos sitä nyt voi mitenkään etsimiseksi sanoa, että tykkään jutella tällä palstalla hieman tasokkaampien keskustelijoiden kanssa, jotka nyt usein vaan sattuvat olemaan just naisia.

        Miksiköhän ne kaikki asialliset ja tasokkaammat keskustelijat muuten ovat tällä palstalla just naisia.

        Kuitenkin olet ollut sinkku ainakin 10 vuotta eli 18 vuotiaasta lähtien, mutta kuitenkin omien sanojesi mukaan poikuutesi menetit parikymppisenä ja naisia on ollut kymmeniä. Ei täsmää.


      • Juice-letti_liehuu
        DarkFear kirjoitti:

        En ole todellakaan etsinyt naista netistä mitään kymmentä vuotta. Korkeintaan ehkä joku pari-kolme, jos sitä nyt voi mitenkään etsimiseksi sanoa, että tykkään jutella tällä palstalla hieman tasokkaampien keskustelijoiden kanssa, jotka nyt usein vaan sattuvat olemaan just naisia.

        Miksiköhän ne kaikki asialliset ja tasokkaammat keskustelijat muuten ovat tällä palstalla just naisia.

        Keskustelemalla ei kaltaisesi keski-ikäinen neitsyt-setä pimpan päälle pääse, varsinkin kun sinulla on se kamala Juice-tukka. Se kaljun kiilto karkottaa naiset.


      • Juice-letti_liehuu kirjoitti:

        Keskustelemalla ei kaltaisesi keski-ikäinen neitsyt-setä pimpan päälle pääse, varsinkin kun sinulla on se kamala Juice-tukka. Se kaljun kiilto karkottaa naiset.

        Ai sulla vitun lantaperseaivolla sitä onkin joku ruma juice-tukka vai?? No se onkin helppo susta paska-aivosta uskoa, kun teillä persuja äänestävillä junteilla sitä onkin aina hiusvaihtoehtona joko kalju tai ruma juice-tukka. Sulla vitun paska-aivolla sitä ei varmaan olekaan minkäänlaista kokemusta siitä naisten nussimisesta, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan sulle sellaisia lupia antaneet.

        Mulla itselläni sen sijaan onkin hyvälaatuinen ja kunnon tukka, mutta mä kun en olekaan mikään persuja äänestävä juntti.

        Voisinkin vaikka ihan hyvin laittaa N28:lle mun kuvani menemään, niin hän voisi sitten todeta mun puhuvan täällä totta.


      • DF_DF_näytä_kalju
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla vitun lantaperseaivolla sitä onkin joku ruma juice-tukka vai?? No se onkin helppo susta paska-aivosta uskoa, kun teillä persuja äänestävillä junteilla sitä onkin aina hiusvaihtoehtona joko kalju tai ruma juice-tukka. Sulla vitun paska-aivolla sitä ei varmaan olekaan minkäänlaista kokemusta siitä naisten nussimisesta, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan sulle sellaisia lupia antaneet.

        Mulla itselläni sen sijaan onkin hyvälaatuinen ja kunnon tukka, mutta mä kun en olekaan mikään persuja äänestävä juntti.

        Voisinkin vaikka ihan hyvin laittaa N28:lle mun kuvani menemään, niin hän voisi sitten todeta mun puhuvan täällä totta.

        Mikset pistä linkkiä kuvaan kaljustasi tälle palstalle, nii saadaan kunnon naurut!


      • DF_DF_näytä_kalju kirjoitti:

        Mikset pistä linkkiä kuvaan kaljustasi tälle palstalle, nii saadaan kunnon naurut!

        Enkö mä ole vittu sanonut sen jo täällä miljoona kertaa, että haluan kirjoitella täällä anonymisti, ilman että naamakuvani täällä paljastaisin.

        En halua sitä, että esim. naapurit, työkaverit tai muut tutut tietäisivät mun tänne palstalle kirjoittelevan. Mutta kyllä mä voin ihan hyvin näille asiallisille kirjoittajille mun kuvani laittaa.


      • Juice-letti_liehuu
        DarkFear kirjoitti:

        Enkö mä ole vittu sanonut sen jo täällä miljoona kertaa, että haluan kirjoitella täällä anonymisti, ilman että naamakuvani täällä paljastaisin.

        En halua sitä, että esim. naapurit, työkaverit tai muut tutut tietäisivät mun tänne palstalle kirjoittelevan. Mutta kyllä mä voin ihan hyvin näille asiallisille kirjoittajille mun kuvani laittaa.

        Taidat vaan hävetä sitä Juice-tukkaasi...


      • Juice-letti_liehuu kirjoitti:

        Taidat vaan hävetä sitä Juice-tukkaasi...

        Ei mulla ole tukassani mitään hävettävää. Laitoin aikaisemmin jo kuvani mies1967:lle ja voisin ihan hyvin laittaa sen myös N28:lle.


    • Sad-But-true

      Nainen28 ei anna pillua kokemattomille miehille.

      • vitosella

        Rahasta kelle tahansa.


    • Ei ole ainoa, joka flirttailee kömpelösti. :-/

    • katkera.yh

      hauskaa että yh:t haukutaan täällä kovaan ääneen ja silti kaikki yrittää palstan ainoota yh:ta. toivottavasti darkkis on se ketä onnistaa, koska df on sentään hyvä tyyppi, toisin kuin monet muut tällä palstalla.

      • itseäsikö.kehut

      • DarkDefender
        itseäsikö.kehut kirjoitti:

        "toivottavasti darkkis on se ketä onnistaa, koska df on sentään hyvä tyyppi"

        Joo tosi hyvä tyyppi onkin. Lukekaapa vaikka alla olevan linkin viesti niin näette miten hyvä ja ennen kaikkea tasapainoinen Darkfear onkaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14449441/pantiin-tapettiin-ja-syotettiin-alligaattoreille#comment-86161936

        Ja vai että "kaikki" yrittää? Aika vähän sitten kirjoittelijoita palstalla jos näin on.

        DarkFear vain puolustaa naisia naistenvihaajien hyökkäyksiltä


      • itseäsikö.kehut kirjoitti:

        "toivottavasti darkkis on se ketä onnistaa, koska df on sentään hyvä tyyppi"

        Joo tosi hyvä tyyppi onkin. Lukekaapa vaikka alla olevan linkin viesti niin näette miten hyvä ja ennen kaikkea tasapainoinen Darkfear onkaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14449441/pantiin-tapettiin-ja-syotettiin-alligaattoreille#comment-86161936

        Ja vai että "kaikki" yrittää? Aika vähän sitten kirjoittelijoita palstalla jos näin on.

        Onko sun mielestä toi kyseinen keskustelu sitten niin kovin asiallinen?? Miten sun mielestä mun sitten olisi pitänyt sitä kommentoida, olisiko pitänyt vaan mielistellä siellä samoilla linjoilla naisasialuuserin ja muiden ätmien kanssa??


      • hyvädf
        itseäsikö.kehut kirjoitti:

        "toivottavasti darkkis on se ketä onnistaa, koska df on sentään hyvä tyyppi"

        Joo tosi hyvä tyyppi onkin. Lukekaapa vaikka alla olevan linkin viesti niin näette miten hyvä ja ennen kaikkea tasapainoinen Darkfear onkaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14449441/pantiin-tapettiin-ja-syotettiin-alligaattoreille#comment-86161936

        Ja vai että "kaikki" yrittää? Aika vähän sitten kirjoittelijoita palstalla jos näin on.

        Ihan oikein kommentoitu df:ltä, tuollaisille pitääkin antaa samalla tyylillä takaisin kuin itse tekevät.


      • hyvädf kirjoitti:

        Ihan oikein kommentoitu df:ltä, tuollaisille pitääkin antaa samalla tyylillä takaisin kuin itse tekevät.

        Nin kyllä tollaisille naisasialuuserin kaltaisille ALI-IHMISILLE saakin vastata just tolla tavalla, kun he eivät ole koskaan mitään ihmisoikeuksia edes ansainneet.


      • hieman_krittiikkiä
        DarkFear kirjoitti:

        Nin kyllä tollaisille naisasialuuserin kaltaisille ALI-IHMISILLE saakin vastata just tolla tavalla, kun he eivät ole koskaan mitään ihmisoikeuksia edes ansainneet.

        Miksi käytät " samalla mitalla takaisin antaessasi" usein vähemmistöjä loukkaavaa kieltä. Monesti käytät haukkumismielessä mustia ja homokseksuualejs tarkoittavia termejä. Tuollainen ei sovi suvaitsevalle miehelle.


      • Kalju_on_kaapissa
        hieman_krittiikkiä kirjoitti:

        Miksi käytät " samalla mitalla takaisin antaessasi" usein vähemmistöjä loukkaavaa kieltä. Monesti käytät haukkumismielessä mustia ja homokseksuualejs tarkoittavia termejä. Tuollainen ei sovi suvaitsevalle miehelle.

        DarkFear yrittää salata omaa homoseksuaalisuuttaan ja mustan munan himoaan.


      • Kalju_on_kaapissa kirjoitti:

        DarkFear yrittää salata omaa homoseksuaalisuuttaan ja mustan munan himoaan.

        Ensinnäkin mulla ei ole mitän kaljua ja en ole koskaan mikään homo ollutkaan. Taidat itse joku hinttari olla, kun sulla tuntuu olevan joku pakomielle noista mustista miehistä.


    • Huhuhuhuh

      Minkä ikäisiä olette höpöttäjät?

    • PerusSinkku

      Taitaa Darkkis vaan olla vähän liian nuori N28:lle. Naisethan yleensä tykkää vähän vanhemmista ja Darkkis on kuitenkin vasta 23. :(

      • Riippuu mistä nainen tykkää.


    • eisitäkiinnos

      Ei N28 ole ees käynyt täällä kommentoimassa, ei sitä tuollaiset sasikaljut kiinnosta.

      • Mulla kun onkin hyvälaatuinen ja kunnon tukka päässäni, ihan kuten esim. Andrea Pirlolla. Voisin ihan hyvin vaikka laittaa N28:lle kuvani menemään, niin hän tietäisi mun puhuvan totta tässä asiassa.


      • Teipillä_kaljuun
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla kun onkin hyvälaatuinen ja kunnon tukka päässäni, ihan kuten esim. Andrea Pirlolla. Voisin ihan hyvin vaikka laittaa N28:lle kuvani menemään, niin hän tietäisi mun puhuvan totta tässä asiassa.

        DarkFearin tuuhea ja hyvälaatuinen tukka on kuin nuorella Andre Agassilla. Yhtä aitokin.


      • Teipillä_kaljuun kirjoitti:

        DarkFearin tuuhea ja hyvälaatuinen tukka on kuin nuorella Andre Agassilla. Yhtä aitokin.

        Oletko itse joku ahdasmielinen persujuntti, kun sulla kerran joku ruma ja kaljuuntunut tukka onkin saatana!!!!!!! Teillä persuja äänestävillä JUNTEILLA se kalju onkin varmasti ihan ylivoimaisesti suosituin hiustyyli.


      • kammoksuusua

        Huono itsetunto sulla on ei ihme jos naiset


      • kammoksuusua kirjoitti:

        Huono itsetunto sulla on ei ihme jos naiset

        Kuinka niin huono itsetunto?? En kyllä sanoisi, että oma itsetuntoni olisi mitenkään huono.


      • Mies..30
        DarkFear kirjoitti:

        Kuinka niin huono itsetunto?? En kyllä sanoisi, että oma itsetuntoni olisi mitenkään huono.

        Ethän uskalla mennä yksin baariin tai laivaristeilylle tai oikeastaan mihin muuallekaan, koska mielestäsi kaikki ajattelevat siitä kaikkea negatiivista.


    • 101prosHetero

      Ihastuminen. Se on homoille

    • Hmmm. Miksi kaikesta pitää vääntää jotain negatiivista? Saahan sitä musta tykätä ihan kuka haluaa. :)

      • LightFear

        Eihän sitä nyt nuori mies voi ihastua yksin koska sellaisesta ajateltaisiin kuitenkin vain kaikkea negatiivista.


      • LightFear kirjoitti:

        Eihän sitä nyt nuori mies voi ihastua yksin koska sellaisesta ajateltaisiin kuitenkin vain kaikkea negatiivista.

        Joo. Ei tarvitse edes stalkkaamaan ruveta kun kaikki on jo niin kamalaa.

        Eikö moni juttu ala yksipuolisesta ihastumisesta eikä ryhmäihastuksesta. ;) :)


      • muttaentäsjos

        Mutta entäs jos sillä ihastujalla on Sasi-kalju ja poikuus tallella?


      • muttaentäsjos kirjoitti:

        Mutta entäs jos sillä ihastujalla on Sasi-kalju ja poikuus tallella?

        Höpöhöpö. Eikö Sasillakin ole ihan vientiä ollut.


      • seriippuu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Höpöhöpö. Eikö Sasillakin ole ihan vientiä ollut.

        Joo mutta Sasi onkin rikas ja vaikutusvaltainen. Köyhä Kimmo Sasin-näköinen laitoshuoltaja ei saisi naista.


      • seriippuu kirjoitti:

        Joo mutta Sasi onkin rikas ja vaikutusvaltainen. Köyhä Kimmo Sasin-näköinen laitoshuoltaja ei saisi naista.

        Kyllä monella ei niin viehättävällä ihmisellä on parisuhde ja jopa lapsia. Ei se merkkaa kaikkea. Vaikka mies olisi seinästä revästy, jos on aktiivinen niin kyllä löytyy seuraa. Sama pätee myös naisiin.


      • seriippuu kirjoitti:

        Joo mutta Sasi onkin rikas ja vaikutusvaltainen. Köyhä Kimmo Sasin-näköinen laitoshuoltaja ei saisi naista.

        Mitäs Kimmo Sasi oikein liittyy tähän yhtään mitenkään??

        Ensinnäkään en ole itse yhtään Kimmo Sasin näköinen, enkä ole ammatiltani mikään laitoshuoltaja. Enkä ole myöskään köyhä, jos sitä nyt katsotaan normityöläisen näkökulmasta.

        Mutta itse oon kyllä enemmänkin Andrea Pirlon näköinen ja voisin ihan hyvin laittaa vaikka kuvani N28:lle.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllä monella ei niin viehättävällä ihmisellä on parisuhde ja jopa lapsia. Ei se merkkaa kaikkea. Vaikka mies olisi seinästä revästy, jos on aktiivinen niin kyllä löytyy seuraa. Sama pätee myös naisiin.

        Niin kyllähän sitä tuolla reaalimaailmassa vaan monilla miehillä on nainen ja ihan jopa lapsiakin, vaikka se ulkonäkö ei olisikaan sieltä ihan parhaimmasta päästä. Tämän palstan miehet kun vaan luulevat niin, että varsinkin miehellä se parisuhteeseen pääseminen vaatisi jotain ihan ylivertaisen hyvää ulkonäköä ja muita erityisiä ihmeominaisuuksia, joita on vain murto-osalla miehistä.

        Mutta varmasti näillä palstan miehillä se naisettomuus on sitten usein johtunut muista syistä, kun siitä lyhyydestä ja/tai ulkonäöstä.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin kyllähän sitä tuolla reaalimaailmassa vaan monilla miehillä on nainen ja ihan jopa lapsiakin, vaikka se ulkonäkö ei olisikaan sieltä ihan parhaimmasta päästä. Tämän palstan miehet kun vaan luulevat niin, että varsinkin miehellä se parisuhteeseen pääseminen vaatisi jotain ihan ylivertaisen hyvää ulkonäköä ja muita erityisiä ihmeominaisuuksia, joita on vain murto-osalla miehistä.

        Mutta varmasti näillä palstan miehillä se naisettomuus on sitten usein johtunut muista syistä, kun siitä lyhyydestä ja/tai ulkonäöstä.

        Todennäköisesti.

        Ja kauneus on katsojan silmissä. :)


    • erhergew

      Ettei vain olisi vähän toisinkin päin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe