Ikaalisten kannabisyhdistys

I.K.Y

Moi,

Koska kannabis on väärinymmärretty energianlähde, kuitukasvi ja nautintoaine, olemme päättäneet perustaa löyhän yhdistyksen poistamaan ihmisten ennakkoluuloja tätä monikäyttöistä kasvia kohtaan.

-VatulanVapottaja sekä Hampuster

53

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SossuMedia

      Varokaa tai AM vasikoi

      • TipTopPojat

        Kuka hän on?


    • MTK-aktiivi

      Aloittajan kannattaisi itse hommata asiasta edes alkeelliset
      tiedot ennekuin vajakkitason aloituksia tehtailee.

      • VatulanVapottaja

        Voiko MTK-aktiivi perustella väitettään millään tavalla?


    • Hannaleenakaik

      Kannabiksen piikitys on haitallista meidän kasvavalle nuorisolle. Ilmoitin IP numerosi poliisille.

      • Hampuster

        :-) Ilmoita toki IP-numeroni täällä, annan siihen suostumukseni. Samalla voit ilmoittaa mihin rikokseen olen mielestäni syyllistynyt.

        Olen vain viaton kannabisharrastaja, joka ei osallistu laittomuuksiin.


    • poavo

      Mistä sitä saisi? Olen monisairas kivulloinen mummo.Helpotusta kipuihin.Asun Paltamossa.

      • VatulanVapottaja

        https://sensiseeds.com/en/cannabis-seeds on yksi suosituimmista siemenpankeista, Euroopasta löydät kyllä useita siemenpankkeja, joten voit vertailla siementen hintoja.

        Siementen tilaaminen ei ole laitonta, eikä kasvattaminen koriste- tai lääkekäyttöön. Laki sanoo selkeästi, että kannabiksen kasvattaminen HUUMAUSAINEkäyttöön on laitonta.

        Itse kasvatan kesällä pihallani ja teen syksyllä hamppumassasta paperia.


    • Jarmo.Kakkasuu

      Kaikkien huumausaineiden käyttö on mukavaa. Lisää kamaa markkinoille vaan!!

    • Siemenlinkot

      Minulta saa lypsää siemeniä! Annan mielelläni suihkun valkoista siemenlimaa sinun kurkkuusi.

      • Kiropr

        Älä nyt kivulloiselle mummolle liikaa lupaa. Siemeinä tilataan, ei suihkuteta. Suihkutuksessa saattaa jäädä lonkka jumiin ja selkä venähtää. Sellaisesta vahikoa ei kai tässä ole tarkoitettu aiheuttaa. Lisäksi Ikaalisten vanhat tupsuttajaukot ovat niin kantturoita, ettei niistä edes tiputukseen olisi. Tunnetuin heistä on vatsaväänteinen ja muutenkin kampura, joten kuinkas kivulloinen mummo ja kampura ukko siemeniä suihkuttaisi. Lypsämiseen tarvittaisiin myös navetta.
        Siemenlinko hillitsee nyt vain himonsa ja tyytyy omaan tuumaansa.


      • Grillillä saa kuka vaan vetää käteensä.


      • humoristiko
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Grillillä saa kuka vaan vetää käteensä.

        Vajakilla soi sama levy vuodesta toiseen.


      • Mutta onko muut vetänyt kuin minä????


      • humoristiko kirjoitti:

        Vajakilla soi sama levy vuodesta toiseen.

        Eikö muka saa?


    • Saat.pataan.kun.tavataan

      Masturbaatiofriikki voisi kunnioittaa muita keskustelijoita ja pysyä aiheessa. Hoikkalan grillipelleily ja pesäpallomailahyökkäys on jo loppuunkaluttu vitsi. Samoin idioottimaiset profiilit.

      • hoikkalan.päät

        Ne profiilit han on tod. upeita.Päät on hienoj naamareineen ja imulaitteineen.


      • Tajuatko todella millaista jälkeä syntyy jos vedät minua pataan kun tavataan?


      • vajakin.pieni.nuppi
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Tajuatko todella millaista jälkeä syntyy jos vedät minua pataan kun tavataan?

        Voi tuota vajakkilässytystä vajakkimme mielialalääkkeiden
        voimalla. Hanki sitä kannabista jos se laittaisi hornoihisi
        uutta horinaa.


      • aino.kakkalan.kysymys

        Hullulla rouvalla on hullun jutut.


    • Saa tulla kokeileen tapella. Milloin vain.

      • Kers.Spurdo

        Ei gannada brovosoidua, oledhan jo gerran saanud besäballomailalla muiden vägivallantegojen lisägsi.


    • Kers.Spurdo

      Vägivalda ja kannabis eiväd guulu yhdeen. Muisdan gun Labbeenrannan Bäällysdögoulussa boldin egan gerran. Siidä lähdien olen ollud Suomen armeijan rauhallisin gersanddi.

      • ääiiiiteeepyyyhkiiin

        Lasten palstat ovat muualla, tämä on kuntapalsta aikuisille.


      • Matlockki

        Missä niin sanotaan? Taitaa olla alkoholissa kyllästettyjen aivojesi tuote tuokin aivopieru


      • Matlockki kirjoitti:

        Missä niin sanotaan? Taitaa olla alkoholissa kyllästettyjen aivojesi tuote tuokin aivopieru

        Vahvat särky ja kipu lääkkeet sekoittaa päätäni lisää.


      • Kers.Spurdo
        ääiiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Lasten palstat ovat muualla, tämä on kuntapalsta aikuisille.

        Armeija ei ole lasden baigga, sulgeisissa on leiggi gaugana!! Ei gai däällä vain ole sivareita, niidä minä en siedä.


      • lapsen.tasolla
        Kers.Spurdo kirjoitti:

        Armeija ei ole lasden baigga, sulgeisissa on leiggi gaugana!! Ei gai däällä vain ole sivareita, niidä minä en siedä.

        Vajakki se vain jaksaa yrittää olla humoristi.


      • Kers.Spurdo
        lapsen.tasolla kirjoitti:

        Vajakki se vain jaksaa yrittää olla humoristi.

        Olebba sinä sivarinredgu hiljaa.


      • rouvan.horinat

        Mielenterveyspotilas Aino Kakkala Kukkala antaa arviota
        muiden terveydestä.


      • hullu.aino.horisee

        Rouva mielenterveyspotilas psykopaatin oveluudella
        esittää kysymyksiä sininimmarillaan.


      • Minua kiinnostaa myös muiden kirjoittajien mielenterveystilanne!


      • häivy.horisemasta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minua kiinnostaa myös muiden kirjoittajien mielenterveystilanne!

        Meneppä sitten mielenterveys palstalle.


    • Terveys asioista on syytä keskustella myös tällä palstalla.

      • aino.parka

        Rouva esittää täällä päivittäin sairautensa koko
        säälittävyyden.


      • aino.parka kirjoitti:

        Rouva esittää täällä päivittäin sairautensa koko
        säälittävyyden.

        Ihmisiä tulee tukea heidän sairauksiensa hoidossa. Moitteet eivät paranna ketään.


      • neuvo.ainolle
        Jarmo.Hoikkala.Täti kirjoitti:

        Ihmisiä tulee tukea heidän sairauksiensa hoidossa. Moitteet eivät paranna ketään.

        Mene lääkäripalstoille.


      • Olen sadisti.


    • Hampuster

      Noniin tyhmät, sivistämme taas maalaistolloja. Jenkeissä, missä kaikki on mahdollista on kehitetty hamppukapseli, jolla on mahdollista syrjyttää suurin osa BIG PHARMAN (kansainvälinen lääketeollisuus) markkinoille syytämät keinotekoiset ja hengenvaaralliset kipulääkkeet.

      Eikä siinä vielä kaikki, tutkimuksissa on todelttu, että kannabis tuhoaa syöpäsoluja tuhoamatta terveitä soluja.

      Kun nämä asiat sisäistää edes hieman, voi ymmärtää miksi lääketeollisuus lobbaa v1tusti rahaa kannabiksen kieltolakiin. Olisi suomalaisten etu saada nauttia vapaasti lääkekannabiksen eduista kuten muualla sivistyneessä maailmassa on tapana.

      Suomessa ihminen ei ole vapaa, vaan ainoastaan veroja maksavaa karjaa jota eliitin pitää yrittää sietää. Siksi kansanedustajatkin tulevat kuuntelemaan kansaa vain vaalien alla.

    • Olen käyttänyt huumeita jo yli 30 vuotta eikä minulla ole niistä mitään pahaa sanottavaa.

      • lapsi.astialla

        Voi noita lapsen juttuja.


    • Soittimenrakentaja

      Paljo Ikaalisissa maksaa gemmi?

      • Hampuster

        n. 20€. Taitaa olla samalla tasolla kuin muuallakin Suomessa.


      • sekin.ongelma
        Hampuster kirjoitti:

        n. 20€. Taitaa olla samalla tasolla kuin muuallakin Suomessa.

        Eturauhaton herätti vajakin.


    • Hampuster

      Amerikoista saatu tilastotieto eri aineiden myrkytyksiin kuolleista viime vuodelta. Kyseessä on siis puhtaasti yliannostukset tai suoraan otetun aineen aiheuttama kuolema. Valtamedia tietenkin sulkee korvansa, koska asia ei palvele kapitalismia:

      Alcohol. 30,000

      Prescription drugs 21,000

      Opiates 17,000

      Cannabis 0

      Siitä voi jokainen miettiä, kuinka Suomessakin käytetään alkoholia sekä lääketehtaiden käsinukkelääkäreiden määräämiä reseptilääkkeitä.

      Kannattaa Ikaalisten peränurkillakin avata silmänsä. Tämä kuoleva ja kituuttava kauppala on juuri sellainen pesäke, jossa kulutetaan viinaa ahdistukseen sekä väestön ikääntymisen vuoksi vanhuksia myrkytetään ja tapetaan lääkkeillä.

      • aino.eheyttää

        Onko niistä puutetta.


      • aino.eheyttää kirjoitti:

        Onko niistä puutetta.

        Meitä homoja ei ole koskaan liikaa.


      • lapsen.tasolla

        Sininimmarivajakki näytti tässäkin kejussa osaamisensa
        tason.


      • HomoKaapista
        karva.noppa kirjoitti:

        Meitä homoja ei ole koskaan liikaa.

        Kun muslimit ottavat vallan, loppuu homot kokonaan kesken. Veikkaisin, että Ikaalisissa homot heitetään Hakutornin katolta perinteiseen ISIS-tyyliin.


      • lapsi.astialla
        HomoKaapista kirjoitti:

        Kun muslimit ottavat vallan, loppuu homot kokonaan kesken. Veikkaisin, että Ikaalisissa homot heitetään Hakutornin katolta perinteiseen ISIS-tyyliin.

        Voi noita lapsen juttuja.


      • HomoKaapista
        lapsi.astialla kirjoitti:

        Voi noita lapsen juttuja.

        Et siis ole tietoinen muslimien tavasta heittää homot ja lesbot katolta?


      • pääsivätkö.karkuun
        HomoKaapista kirjoitti:

        Et siis ole tietoinen muslimien tavasta heittää homot ja lesbot katolta?

        Paljon on jäänyt heittämättä koska maahamme tulleetkin
        viihtyvät hyvin poikaporukssa.


      • Mieluummin pesäpallomailasta päähän.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe