Kaveri on kateellinen

Enkärsi

Moi! Haluun avautua jollekkin tästä asiasta ja jos on jotain hyviä neuvoja niin voitte toki kirjoittaa :D.
Eli siis mulla on yks kaveri joka on kateellinen kaikesta mitä mä saan (ja mitä se ei saa). Esim. oon saamas koiraa nii siit näkyy läpi et se on kateellinen. Mul on mun paraskaveri joka sit kertoo mulle kaiken mitä se on sanonu musta... hehe. Ja tää kaveri joka on siis kateellinen on mun edellinen paraskaveri. En siis vaa jaksanu enää et se puhu koko ajan jotai pask** musta!
No kuitenki sain 2v sitten kesyrottia ja sil oli jotai kaloja ja se on siitä lähtien puhunu kesyrotist ku mä kerroin niistä sille. NO ei siinä mitään, mut sit ku mä kerroin et : Arvaa mitä!? Mä saan kesyrottia! Jee!;
Nii sit se oli sillee : Aha, no mun mielest ne on aik pelottavii ja ällöttävii. Ja muuten mun äiti tykkää kaikist jyrsijöist paitsi rotista. ;

SIIS OIKEESTI!!
olin vaa sillee ok ja lähin pois.
(Kaikilla on omat mp:t tiiän, mut toi on ny iha läpinäkyvää. Eikä mua se siis sillee haittaa, mut ärsyttää tollane käytös. Vois pitää tunteet sisällänsä!)

Nii nyt sitte ku rottia ei enää oo nii oon saamas koiraa (tiiän et kuulostaa siltä, et me ei ees harkittais ollenkaa, mut kyllä me ollaan 5vuotta)
nii en halunnu kertoo sille, ku tiesin jo mitä siit tulee 😑.

MUTTA SITTEN joku älypää kuuli siitä jotenki ja alko levittään sitä ja se tieto pääty sitten tälle kateelliselle tyypille...
Sitten kohta se tuleekin mun luokse sillee: Ooksä saamas koiraa!? Miks et oo kertonu mulle?
Tiiäkkö mikä hoito siinä on!!

Mä: joo saan. En mä oo ehtiny kertoo vie. Kyl mä tiiän et siin on hoitoo, mitä se sua haittaa?

Se: Aha. No onks sun äiti ees suostunu siihe '-'?!

Mä: No tietenki on eihä se meille muuten tulis 😑.

Sit en muista enempää.
Seuraavana päivänä mun paraskaveri tulee sillee:
Puhuin eilen sen tyypin kaa (en sano nimee) ja se sano mulle tällee:
Mä tiiän kyllä sen äidin eikä se ikinä suostuis ostaa sille (mulle) koiraa.

Olin vähä sillee mitä vi*t*a!
Kosk niinku... En aijo sanoo kellekkää ku ei tää mua haittaa.
Halusin vaa avautuu
Mp täst tyypistä

4

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä jos hermostumisen sijaan pyytäisit tän "kateellisen" tyypin vaan kylään katsomaan sitä koiraa sit kun se dogi tulee? Ehkä ystäväsikin haluaisi lemmikin, mutta heidän perheellään ei ole varaa erilaisiin lemmikeihin, ja siksi ystäväsi vaikuttaa kateelliselta, kun ei itse voi lemmikkiä saada. Olisi ystävällistä pyytää tätä henkilöä mukaan tutustumaan sinun lemmikeihisi, ehkä sitä myötä kateus katoaa. :)

    • vinkkki09090

      Poista kateelliset pois elämästäsi niin elämäsi helpottuu kummassti.
      Kenkää tuollaisille "kavereille" ei ne ole oikeita kavereita.

    • normanormaali

      Inhottavan tyyppisiä ihmisiä...
      tuntee inhon jo tuosta mitä ne kirjottaa

    • mustasugggainen

      hah hah tiedän tunteen.. :D mutta tiedätkös itse miten ivalliselta oma käytöksesi toista kohtaan on voinut vaikuttaa? Vaikket iloasi mitenkään ivalliseksi olisi tarkoittanut.. Aivan kuin suorastaan nauttisit siitä, että saat kaiken mistä kaverisi ei voi muuta kuin haaveilla. kyllä sellainen vähän toista voi närkästyttääkin..vaikka seassa kateellisuutta olisikin.. voisit yrittää olla hienotunteisempi muita kohtaan. Aivan kuin esmes joku pariskunta voittaa lotossa.. veikkaan ettei moni ilku että hepä voittivat lotossa.. saattavat ennemmin olla hissun kissun ja silti keskenään onnellisia taloudellisesta helpotuksesta.. mutta tuskin haluavat ehdoin tahdoin herättää ystävissään kateutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1749
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1262
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      76
      1086
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe