Paljon väärää puhetta

Paljonvääräätietoa

Tällä palstalla puhutaan niin paljon väärää tietoa ja vääriä olettamuksia Esikoisista.
Lukekaa Esikoiset.fi aivun artikkeleita, kuunnelkaa seuroja, tulkaa köymään seuroissa ja keskustelkaa ihmisten kanssa, ennen kuin heitätte noita perättömiä tarinoita tälle palstalle.
Trollit ovat trolleja, mutaa välillä joku fiksun oloinenkin kirjoittelee kuin parempaa tietoa vailla.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä_tämä_toimita

      Eivat he haluakkaan oikeata tietoa Esikoiset RY:stä.

      Puhujat kuulema toistelevat valheitaan kateedereilta edelleen, kutern vuodesta 2014 on järjestelmällisesti jo tehty.

      • KiekukaA

        "EN OLE KUULLUT , KUN OLEN 6.7-14 LOPETTANUT SIELLÄ KÄYNNIT J AHYLÄNNYT SYNTINÄ ,HEIDÄN PUHEET.. ,, ..


      • FaktaaKansalle

        Se on varmaa tietoa, että se on eriseura, vailla herraa, eikä tähän ole lisättävää


      • kysyn-vaan

        Tietoa saa niiltä, jotka ovat menneet kirkon sisällä oleviin esikoisiin. Onko se sitä vanhaa oppia, jossa esivanhemmat ovat olleet, kun he sanovat:

        - voi vapaasti pitää tauluja ja tv:tä, eikä kukaan sano mitään

        - me olemme kirkkouskovaisia, eikä meidän tarvitse pitää enää sitä liinaa

        - jne.


      • LEIFF01
        FaktaaKansalle kirjoitti:

        Se on varmaa tietoa, että se on eriseura, vailla herraa, eikä tähän ole lisättävää

        SINUN FAKTAT ,TAIDETAAN TIETÄÄ. OLEMME ¨23.VUODEN "AIKANA TUONEET
        NÄKÖSÄLLE KUINK ARUOTSIS AALKOI MENNÄ KAIKKI PIELEEN , KUINKA NYT JOKU
        VIELÄ VOIKIN SANOA ESIKOISIA ry ERISEURAISEKSI, KUN ES/LESTAT ON KAIKEN ..
        PAHAN SAANUT AIKAAN. ,HÄPPEISITTE EDES. . .
        -
        EI LLL:n OLLUTG JUMALA , EIKÄ TULE JUMALAKSI AINAKAAN MINUN SILMISSÄ.
        EIKÖ MENE KAALIIN ,ETTÄ PAHA SAA PAKLKKANSA JO TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ ,JAVIELÄ
        VIIMEIN TULIKIVILLÄ .. GRILLAANTUA... TARKOITAN ETTÄ LLL:n TEKSTI SAA OLLA
        MITÄ VAAN JOS SE POIKKEAA ,JEESUKSEN SANASTA, SE EI OLE ENÄÄ SILLOIN
        JUMALAN SANAA... .......................................................................................................
        -


    • JKHLA

      Jos et ole 100% tämän uuden yhdistyksen kannalla niin sinne kokouksiin ei ole tulemista! Tämä kertoo kanssa aika paljon. Ei rukoushuoneisiin ole koskaan rajoitettu kenenkään tuloa. Olen itse saanut tämän vastauksen muutamilta uuden yhdistyksen päämiehiltä ja perustajilta. Totta!! Tietävät ja tuntevat minut ja pitävät jonain separatistina mutta silti ihmettelen kieltoa.

      • TEUTA007

        " JKHLA "
        -
        EI OLE TOTTA , JOS JOKU ON SEN OHIMENNESSÄÄN SANONUT ,,, SUHTAUDU
        ASIOIHIN VAROVASTI ,,, MISTÄ TIEDÄT ETTÄ SANOJA EI OLLUT LESTOJEN . . .
        TARKKAILIJ A..HEITÄ ON MYÖS OLLUT LIIKKEELLÄ ...
        -
        KUITENKIN OLEN SITÄ MIELTÄ , ETTÄ KAIKKI ON TERVETULLEITA , NYT J AVASTAKIN..
        J AVARMASTI OTAMME VASTAN , SYDÄMEN RAKKAALLA TERVEHDYKSELLÄ. SINUT
        SINÄ ,JOK AOLET KÄRSINYT KRISTUKSEN TÄHDEN...
        -


      • eihöpö

        Höpöhöpö


    • nevöevö

      Parempiakin väärän puheen valittajia! Kuinkas paljon on tullut puhuttua ja arvosteltua esikoislestadiolaisia ja vanhinpia sekä lähetysmiehiä? Tuohon esikoisten porukkaan en ikinä lähtis muķaan.

      • JKHLA

        Enkä minä.


      • KaidanTienKulkija

        Enkä minä!


      • Eksytyssuuri
        KaidanTienKulkija kirjoitti:

        Enkä minä!

        Enkä minä, sehän olisi samaa kuin tekisi Vapahtajan valehtelijaksi.


      • sillatpolttaneet

        Enkä minä.

        Pyhä Henki ei siltoja polta muihin (ÄITI) seurakuntiin


    • kärsittyon

      mutta minäpä lähden.

      • Eriseurahuokaa

        Helvettiinkö? Vapaasta tahdostasiko?


    • kohtauppovi

      Miks mie selhasseen venhosseen kipuaisn jostha jo tappi on valmihiks irthi!

      • Pirkonpimppionliukas

        Venheeni pohjassa reikä on, jotta suotta ei vettä kanna, Pirkolla reikä on samaa varten ja sitä voi myöskin panna!!


    • Kiitos_ja_näkemiin

      On tärkeätä että lapinvanhimipia palvovat fariseukset pysyvät poissa. Heillä on koko rakennus täysin ihmisoppien hiekalle rakennettu. Paljon täytyy tapahtua että tuollainen ihmisoppien palvoja niin tyhjäksi ja syntiseksi tulee, että Jumalan armoa alkaa etsimään.

      • tervetuloaaina

        On tärkeää ettäa kirkkolakia palvovat fariseukset pysyvät poissa. Heillä on koko rakennus täysin ihmisoppien hiekalle rakennettu. Paljon täytyy tapahtua että tuollainen ihmisoppien palvoja niin tyhjäksi ja syntiseksi tulee, että Jumalan armoa aikaa etsimään.

        Olette kaikki tervetulleet Esikoisl seuroihin💕


      • JKHLA
        tervetuloaaina kirjoitti:

        On tärkeää ettäa kirkkolakia palvovat fariseukset pysyvät poissa. Heillä on koko rakennus täysin ihmisoppien hiekalle rakennettu. Paljon täytyy tapahtua että tuollainen ihmisoppien palvoja niin tyhjäksi ja syntiseksi tulee, että Jumalan armoa aikaa etsimään.

        Olette kaikki tervetulleet Esikoisl seuroihin💕

        Tätä juuri tarkoitin!!


    • samallamitalla

      On tärkeetä et purtsi n ja siltsin palvojat tulevat ilmi jotka pitävät heitä jumalina

      • Tere_tulemast

        Ihmisten tai yhdistyksen palvojia ei ole lainkaan Esikoiset RY:ssä.

        Meidän Herramme ja Vapahtajamme on Jeesus Kristus.

        Jos olet niin syntinen ettet voi enään omaan lihaasi tai toisten ihmisten lihaan luottaa, niin tervetuloa kuulemaan evankeliumia Kristuksesta, joka on sovittanut sinunkin syntisi ristillä Golgatalla.

        Tulkaa Karitsan suurelle hääaterialle. sillä kaikki on valmistettu.


      • apostolinkulkupeli
        Tere_tulemast kirjoitti:

        Ihmisten tai yhdistyksen palvojia ei ole lainkaan Esikoiset RY:ssä.

        Meidän Herramme ja Vapahtajamme on Jeesus Kristus.

        Jos olet niin syntinen ettet voi enään omaan lihaasi tai toisten ihmisten lihaan luottaa, niin tervetuloa kuulemaan evankeliumia Kristuksesta, joka on sovittanut sinunkin syntisi ristillä Golgatalla.

        Tulkaa Karitsan suurelle hääaterialle. sillä kaikki on valmistettu.

        Saattojoukossa Ei ole kiva olla haluan ainakin perille


    • Herättelevä

      "Totisesti totisesti", palsta lähes täynnä väärän uskon / vain vähän jotenkin nimeksi krist. uskonnollisuuden, puolesta puhuvia ja keskustelevia. Vain jokunen Raamatun UT mukaisen ja perustuvan Kristillisyyden puolesta puhuva.

    • Paljonvääräätietoa

      Edelleen: tässäkin ketjussa on väärää tietoa. Lukekaa Esikoiset.fi ja tulkaa seuroihin esim Ristinkirkkoon sunnuntaina 4.9 klo 13.
      Siunattua viikonvaihdetta kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe