flight radarissa ruiskutuslennot

chemicalbrothers

tuossa flight radaria seuranneena olin yllättynyt kun joskus n.1 krt/päivässä näkyy tutkassa outo merkintä lentävässä koneessa ja näkyy "haamuna"
sitten jos haluaa kyseisen koneen 3d lennon kyytiin niin kappas ei pääsekkään.
onko tuossa radarissa kyseessä ruiskutuslento?
täytynee odottaa hengityssuojaimien kanssa kun merkitty haamukone lentää läheltä ja ottaa ilmanäytteet ja kuvat ja tutkia asiaa, muita tämän huomanneita??

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marttt

      tuolla juttua aiheesta....
      http://www.kemikaalivanat.fi/
      oletko aivan varma että ei ollut esim armeijan häivekone mikä ei erottunut tutkasta tai esim kuumailmapallo tai iso leija?
      näitäkin lentelee taivaalla.

      • kde_SLK

      • härpsis

        Mikä tai kuka on tuo vanahavainnot.com?
        Onko se jotain Jumalan sanaa mitä pitäisi sokeasti uskoa?

        Vanoista ollaan laajalti toistakin mieltä.


      • höttöä
        härpsis kirjoitti:

        Mikä tai kuka on tuo vanahavainnot.com?
        Onko se jotain Jumalan sanaa mitä pitäisi sokeasti uskoa?

        Vanoista ollaan laajalti toistakin mieltä.

        joo jesuksesta seuraava se on


      • hottoa

      • neks_blug
        härpsis kirjoitti:

        Mikä tai kuka on tuo vanahavainnot.com?
        Onko se jotain Jumalan sanaa mitä pitäisi sokeasti uskoa?

        Vanoista ollaan laajalti toistakin mieltä.

        >Vanoista ollaan laajalti toistakin mieltä.
        Ainoa paikka missä vanoista ollaan eri mieltä, ovat netin anonyymit foorumit. Ole hyvä ja katso alla olevaa sivua ja kerro mikä siellä on väärin?

        http://www.vanahavainnot.com/lyhyt-yhteenveto.html

        Kemikaalivanasivut jättävät AINA kertomatta, miten vanat syntyvät. Kemikaalivanateoriaan on helppo uskoa, kun ei tiedä mitä vanat ovat.


    • mhz200

      tuo flight radar kun ei näy todenmukaisesti 60 hertsin virkistystaajuudella, kun asentaa 200 hersiä ja kattoo kuvaa niin näkyy ne haamukoneetkin ruudulla, oiva salaustekniikka :=)

      • megg

        no nyt rupes näkymään, kymmenestä 3 tuli lisää mutta miks ne ovat tuollalailla piilossa? netin viive vai häivytys?????


    • Flightradar

      Dumppauksia suorittavissa koneissa ei ole transponder päällä, joten eivät näy Flightradar-palvelussa.

      • höttövana

        nyt radarissa taas häivekone 60 herzillä, 200 ja yli näkyy selvästi!


      • kfkfkfk

        siis miten te saatte näkymään noi piilokoneet??????


      • Dumppaukset
        höttövana kirjoitti:

        nyt radarissa taas häivekone 60 herzillä, 200 ja yli näkyy selvästi!

        Oliko kyseessä nimenomaan dumppauskone, jäikö taivaalle leviävää scheissea ?


    • Taajuus

      Minkälaisia näytönohjaimia teillä oikein on, mulla 60 Hz maksimi ja ylikellotus ei mahdollista.

      • garillo

        3d laseilla vain ja ainoastaan!


      • 88884

        yhistää kompuutterin esim 200mhz telkkuun tai jtn? mites noi paremmat 3d lasit tosiaan????


      • Kohtalaisen_rapsakka

        200mhz? 0,2hz?


    • katoppa
    • katseylöstyhmempikinhuom

      Olen nähnyt tämän saman ilmiön toistuvan jatkuvasti kuten tällä kuluneella viikollakin. "contrailvana, se normaali mikä ilma-aluksista lähtee, joka muodostuu niistä jääkiteistä sun muista, häviää taivaalta MINUUTISSA. Chemtrail jää taivaalle ja muodostaa vieläpä alumiinihiukkaskalvon nanopartikkeleista jotka leijuvat äärimmäisen pienen kokonsa vuoksi. Tämä keinotekoinen pilvi tulee sateiden mukana alas, siksi sitä levitetään taivaalle uudelleen ja uudelleen, vaikka syistä vaietaan."

      eli taas oli taivas kirkas heti sateiden jälkeen päivän kaksi ja nyt on taas ruiskutettu taivas täyteen myrkkyä.

      • bbbvbb

        Löytyisikö joltain laitetta jolla voisi ottaa chmetrailsista spektrin, siitähän näkyy vaojen aineet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe