voiko olla mahdollista/kannabis

hoplllsss

Että kannabiksen polton jälkeen iskis masennus. jotenki tuntuu et oon käyttäny mun mielihyvää tuottavat varastot loppuun. tätä on kestänyt kylläkin jo monta kuukautta enkä oo sen jälkee polttanu. mitä järjeä tässä enään on jos mikään ei tunnu miltään eikä kykene tuntee mielihyvää enää...

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uknuin

      ihan mahdollista jos polttelu on ollu runsasta,mulla on masennus menny aina päivässä ohi. jos polttelu on ollu vähäistä niin luulen että syy on jossain muussa kun kannabiksessa. suosittelen että haet 5-hydroksitryptofaani tabletteja vaikka luontaistuote kaupasta.

      https://www.luontaistukku.fi/5-htp.html

    • Viviäväuvv

      Oletko kenties joskus ennen marihuanaa ollut masentunu?
      Itselläni onnellisuus jatkuu 1-2 viikkoa kannabiksen käytön jälkeen josta syystä en koe edes tarpeelliseksi käyttää sitä usein saatika joka päivä.

    • sdsasd

      Kaikki on mahdollista. Oli se päihde/huume mitä tahansa niin käytön jälkeen on helposti valjumpi olo. Sellainen joo tavallista olo ja hieman haikeana muistaa kuinka kivaa olikaan kun otti. Siinä kannattaa miettiä kuinka paljon on valmis maksamaan nautinnosta?

      Mitä kovemmat aineet sitä kovempi hinta. Sekä rahana että olemisen siedolla.

    • kannabis_psykoosi_iskee

      Huumeiden kanssa mikä vain on mahdollista. Varmaa on kumminkin se, että huumeet aiheuttavat vain ongelmia. Aloitus on vain yksi esimerkki kannabiksen aiheuttamista ongelmista.

      • mmmmnnm

        Ihmiset ovat käyttäneet päihteitä kuitenkin aina. Sitä tekee myös muut eläimet. Eli niillä on jokin tarkoitus. Tuo pakkomielle kannabiksen pahuudesta ei ole aivan tervettä. Mieti oikeasti onko aine vai laki se ongelma?


      • Kurjaamuttanäin
        mmmmnnm kirjoitti:

        Ihmiset ovat käyttäneet päihteitä kuitenkin aina. Sitä tekee myös muut eläimet. Eli niillä on jokin tarkoitus. Tuo pakkomielle kannabiksen pahuudesta ei ole aivan tervettä. Mieti oikeasti onko aine vai laki se ongelma?

        Ongelma on hänellä itsellään, ei huume eikä laki ole hänelle ongelma, hän on valitettavasti psyykkisesti sairas ja siksi häiriköi yön ja päivin keskustelupalstoilla.


      • kannabis_psykoosi_iskee
        mmmmnnm kirjoitti:

        Ihmiset ovat käyttäneet päihteitä kuitenkin aina. Sitä tekee myös muut eläimet. Eli niillä on jokin tarkoitus. Tuo pakkomielle kannabiksen pahuudesta ei ole aivan tervettä. Mieti oikeasti onko aine vai laki se ongelma?

        Kannattaa mieluummin pohtia, mikä siinä omassa elämässä on pielessä, kun sitä pitää paeta huumemaailmoihin.


      • kannabis_psykoosi_iskee
        Kurjaamuttanäin kirjoitti:

        Ongelma on hänellä itsellään, ei huume eikä laki ole hänelle ongelma, hän on valitettavasti psyykkisesti sairas ja siksi häiriköi yön ja päivin keskustelupalstoilla.

        Minä nukun yöni kyllä rauhallisesti, kun ei ole rikoksia omallatunnolla. Toista se on kannabishuumerikollisilla kun pitää pelätä niitä koppalakillisia.


    • RelaXieD

      itselläni kannabis auttoi masennukseen ja itsetuhoisuuteen

    • srt65

      sitähän ne huumeet tekee- tuottaa enempi mielihyvähormooneja mitä keho voisi itse tuottaa ja sitten elämä menee alas vessasta. huumeet masentaa ehdottomasti.kannabis ei ole mikään poikkeus. aivot kyllä palautuu ajan kuluessa. kunhan et lisää huumetta laita kehoosi.niinhän sitä sanotaan että aika parantaa

      • Prössis

        Olen käyttänyt kannabista yli 20 vuotta. Ei minua masenna kuin vähän tämän maailman nykytilanne. Muutamakin sukulainen ja kaveri kuollut viinaan tässä ajassa. Sekin ehkä joskus vähän masentaa kun ystävät vie viina, tai ehkä on enemmän surullista vaan.


      • kannabistajoo
        Prössis kirjoitti:

        Olen käyttänyt kannabista yli 20 vuotta. Ei minua masenna kuin vähän tämän maailman nykytilanne. Muutamakin sukulainen ja kaveri kuollut viinaan tässä ajassa. Sekin ehkä joskus vähän masentaa kun ystävät vie viina, tai ehkä on enemmän surullista vaan.

        Täällä toinen joka on käyttänyt joskin vaihtelevasti enemmän kuin 20 vuotta. Viina on täälläkin ollut murhe. Mailma sinällään sotineen ynnä muine on niin hirveää että pakko sitä on jollakin sietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe