Kait sä tajuat sen

todellavaikeatilanne

että vaikka mulla edelleenkin on tunteita sinua kohtaan niin enhän mä nyt hyvän tähden loppu elämäkseni voinut jäädä sua odottelemaan, ku meillä on kuitenkin vaan tää yks elämä ja haluan perheen ja sen sellaista.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 75757-

      Pystyn samaistumaan tähän...

    • gfhgfhgfhg

      Kait säkin sen verran kykenet ymmärtämään jotain ettet varattuna leiki enää saatana sinkkujen kanssa. Ai nii ethän sä osannut

      • ikinöenpettäisi

        No ei se ole nyt mitään leikkimistä jos mä tänne jotaki kirjoitan.


      • viismuidentunteista
        ikinöenpettäisi kirjoitti:

        No ei se ole nyt mitään leikkimistä jos mä tänne jotaki kirjoitan.

        Näet et kyse on vain sinusta. Saatko siis leikkiä sinkuilla kunhan et petä? Sellainenko on sinun moraali. Ja miksi se kuitenkin olet sinä joka valitat eikä se jolle tämän viestin osoitit?


    • kenelle

      Kelle viesti?

      • nimessäneljäkirjainta

        Eräälle miehelle jolla oli eilen syntymäpäivä.


    • pitkä_aika

      menee vielä sisäistää lopullisesti kaikki tuo omassa tapauksessani

    • PerhettäHankkimaanMars

      No ethän nyt hyvät hyssykät voi!

    • erkkiemilia

      Voi, kulta. Tottakai mä sen tajua ja sen takia mä sut torjuinkin. Mun kanssa et perhettä tule saamaan.

      • näkisitheitäharvoin

        Ihan hyvä veto. Olisin hankkinut yksinhuoltajuuden varmaan sitten joskus.


      • erkkiemilia

        Ai niille koirille? Pidä hyvänäs. :D


    • varattuhanolet

      No ainakin tiedän sen että et ole täysin tyytyväinen tilanteeseesi kun täällä olet.

      • fdgfhgfhgfh

        Ja pakkeloi ittensä nukeksi aviomiestään mielistellen ja silti roikkuu tällä palstalla. Ei ole kaikki okei ei.


      • jataasnäitä

        Ei mulla mitään aviomiestä ole. Enkä muutenkaan nukeksi itseäni koskaan pakkeloi


      • enpäkylläihan

        kun ei se yks lähde mielestä pois niin enkait voi olla


      • enpäkylläihan

        ja muutenkin tuntuu että ollaan hänen kanssaan kuitenkin sit aika erilaisia jotta tää pidemmän päälle onnostuisi.


    • eläelämääsiheti

      Hän tajuaa, ellei ole idiootti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe