enkö mielestäsi ole tehnyt

mitään

tän jutun eteen? enkö ole pyytänyt sua paikkoihin ja koittanut ehdottaa tapaamista? mitä sitten on se mikä puuttuu? kai tiedostat sen että mulla ei ole oikeasti sitä numeroo jos soittoa odotat. enkä saa sitä mistään. m-n

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harhainen.hushus

      Ei ollut mikään sulle. Älä omi mitään täältä sinulle. Kaimasi sai kaikki, mutta se henkilö et ole sinä. Häivy siitä muille tarkoitettua omimasta. 25 v takaa haamut ei tule sinua kutsuun yhteyttäottamaan

    • ap-------

      koskaan en oo ollut mielestäni konservatiivi mutta juntti voinen olla. ensi hetkestä suhun jäin kiinni ja tässä olen vieläkin ja tekis mieli parkua huutaa itkee niin hitosti... en tiedä miten tässä kävi näin ja aina en vain jaksa yrittää edes ymmärtää ja toivon vain että ottaisit yhteyttä. kun mä en aina vaan tajua miksi et tee sitä kun tää on näin muuten niin vaikeaa. mä en pysy kärryillä siks kun sä et sitä tee. tiedätkö miltä tuntuu olla tietämättä susta mitään aina vaan? ja sä kai niin liikuttavan jääräpäisesti pidät kiinni jostain kömmähdyksestä ja nyt vaadit jotain mitä mä en ees ymmärrä kun olen niin juntti...musta on tullut kiukkuinen niin kuin oot varmaan huomannut kun kaikki mitä sanon kääntyy jotenkin vastaan. mulla on hirveen huolo olo ollut jo liian kauan ja sä et sitä tiedäkään. olen yrittänyt vihjata että jos tää masentuminen pahenee niin silloin tästä ei ainakaan tule mitään. oletko miettinyt koskaan sellaista pahinta skenaariota mihin tälläinen palsta draama voi johtaa kun asioita ei hoideta suoremmin? hyvät hyssykät ihmiset suorastaan koodaavat omaa rakkaustarinaan nettiin jossa pienikin virhe voi osoittautua suurena ikävänä seurauksena. siks en vaa ymmärrä....eikö mulla muka ois syytä odottaa sun yhteydenottoasi kokoajan?? en kestä kärryillä kauan en jaksa...aina tulee se uusi mutta että jaa....täällä on niin paljon muitakin välissä. toivon vain että ymmärtäisit mua mutta voimat alkaa olla lopussa. tahdon ihan millä tahansa tyylillä edistystä asiassa. eikä se ole mitään edistystä itsensä vuoksi vaan se nyt ois vaan mulle tärkeää että vois vihdoin edes vähän hengittää.

    • IrroitaOtteesi

      Tota menoa kirjoittelet kyseisiä tarinoita vielä 20-vuoden päästäkin tai ainakin katkeroituna tunteille. 😕

    • ap-lle

      No voi höh. Ja vielä kerran höh.
      Hengitä nyt jo hyvä ihminen!
      Palstaa se vaa on! 💘😇

      • ap-------

        palstaa se vain on....mutta kun et tulkitse sitä oikein niin kusessa oot....palstaa se vain on....no enhän mä ole kuin pyytänyt ottamaan yhteyttä!!!!


    • seuratkaukana

      passiivis-agressiivisuutesi on tyrmäävää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe