ONKO KANNUS TURVALLINEN PAIKKA ASUA?

exmalmö

Olemme viisihenkinen perhe ja muuttamassa Kannukseen. Kävimme katsomassa omakotitaloa eilen Ratsukujalla niin viereisen rivitalon pihalle ilmestyi kansallipukuisia henkilöitä jotka menivät kyseisen talon varastoon ja poistuivat paikalta ruotsinkilvillä olevalla valkoisella pakettimersulla.(eivät ole paikkallisia kerrottiin) Paikallislehden tilattuani kolmen viimeisen numeron aiheita ollut mm. tv-vastaanotin vietiin terveyskeskuksesta keskellä päivää,lompakkovarkaat iskivät ruokakaupassa, kolme ajoneuvoa palanut tuhopoltossa. Olemmeko muuttamassa suomen Rinkebyhyn?

29

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannuspop

      Ei sentään,Kannus on hyvinkin rauhallinen paikka jos vaikkapa rinkkelbyyhyn vertaa,eipä täällä paljoa pahuutta ole paitsi ne mainitsemasi romanit neki harvoin,nuoriso käyttäytyy mallikelpoisesti myös viikonloppuisin.Tervetuloa tänne iloiseen ja viehkeään Kannukseen,

    • Kannustyhjävuonna2030

      En suosittele. Vaikea saada ystäviä. Kannuksessa on ihmisiä joilla on omat asiat niin "hyvin" että on oikein aikaa keskittyä muitten elämään.

    • sfsf

      Hyvä ja turvallinen paikka asua. Ei mitään ongelmia.

    • hiljanenkyläpahane

      Oli vaan sattumaa että kaikki sattu noin lyhyelle ajalle. Kannuksessa ei tapahdu yhtään mitään! nii on hiljanen kylä että välillä toivois et sattuis ees joskus jotain.

    • omakotikullankallis123

      Tervetuloa muukalainen, hyvä täällä on asustaa, palvelut ovat lähellä, verotus kohtuullista. Seurakunnan toimintaan pääsee mukaan matalalla kynnyksellä, muutenkin harrastusmahdollisuuksia aikuisille ja lapsille vaikka kuinka paljon. Rikoksia ei tietääkseni ole sen enempää kuin muuallakaan kotimaassa, jos ei vähempääkään. Asumiskustannukset alhaisia.

    • milkavain

      Asuinalue merkitsee jonkin verran itse esimerkiksi vierastan Aravatalo-Ojuanmäki seutua. Sitä kutsutaan tosin kannuksen Monacoksi mikä johtunee siitä ettei suurin osa alueen asukkaista maksa veroja lainkaan. Takalo-Mattilan alue on varmaan kannuksen rauhallisin omakotitaloalue lukuunottamatta Riihikartanon ghettoa(kaupungin vuokrakasarmi).

    • turren

      onko nämä useita vuosia ulkomaankilvillä ajelevat näitä "monacolaisia"?

    • noppukka

      Vaikka tuo aloittaja ei selvästikään ole muuttamassa yhtään mihinkään ja on feikki muutenkin, niin täytyy todeta, että Kannus on hyvä paikka perheellisen asua. Kitinvapari, musiikkiopisto, harrastusmahdollisuudet ja hyvät päiväkodit ja koulut ovat vahvuuksia. Verotuksessa säästää tosi paljon, jos muuttaa naapurikaupungeista Kokkolasta ja Ylivieskasta Kannukseen.

    • 30v-asunnut-kannuksessa

      Hyvä paikka pyörätkin pysyy pihoilla lukitsematta. Ja jos jotain sattumalta taikka tapahtuu ( tosin sattuu hyvin harvoin mitään ) tekijät ovat muualta tulleita idiootteja.
      Lompakkovarkaat olivat romaneja ja terveyskeskuksen tv vastaanottimen nyysi Kokkolalainen vieraileva huumehörhö. Ja autopalot ovat voinneet olla vahinko ilotulitteen harhalento katsos kun oli venetsialaiset.

    • villejakalle

      onko ojuanmäellä speediä liikkeellä ko on noin paljon toimintaa?

      • Huumeetpois

        Huumeveikot paenneet virkavaltaa Kannuksen kankaille. Uimahallin seutu!!!


    • NokiNenäPeruna

      Kannusken ympäri pyörii uusi englantilainen bussi kuski, komea ja hauska typpi! Tommoista kansainvälisuus tarvitaan junttien kylässä!

    • winkwinkwink

      Vaarallinen paikka, landet ei osaa edes vilkkua käyttää liikenneympyrässä.

    • annaarvotoise

      Joka kylään/kaupunkiin mahtuu monenlaista asujaa! Mutta eikös arvo anneta myös heille joilla menee huonommin elämässä... rikolliset ovat asia erikseen.

    • PouttuTäynnäSuolaa

      Onko Kannuksessa rikollisia?

    • ioaåiiop

      Joo...Lampilta, Sievistä ja Kaustiselta tulee landelaisia kaupunkiin eikä osaa käyttää vilkkua!

    • ValoMerkkiAjassa

      Himankalaiset, sitten, näyttää miten sitä hoidetaan! :)

    • Komeaa

      Ainakin Kannuksessa on aivan liian paljon pultsareita. Ulkopaikkakuntalaisena kun keskustan ohi menee niin aina on useampi kaljaveikko laahustamassa kohti kasarmia. On Toholammin ja lähikuntien puliukot päätyneet Kannuksen hyysättäväksi..

      • annaarvotoiselle

        En ole huomannut yhtään vaikka edestakaisin kylän läpi kuljen säännöllisesti ja poikkean tällöin myös paikalliseen Alkoon pizza viiniä hakemassa.

        Luulen että ei vaivaksi ole kenellekkään jos siellä jokunen holisti näkyykin välillä... Onhan niitä joka kylässä, hyvä kun ovat saaneet asunnon ettei taivasalla.... Olkaamme onnellisia että emme itse ole ajautuneet heihin kuuluvaksi.


      • Näinpäkai

        Niin, tai ajettu heihin kuuluviksi. Jotku ajautuu jotkut ajetaan heihin kuuluviksi.


      • kinkin

        kyllähän sen viinan jokainen laittaa omaan suuhun ei toisen. Ei alkoholismi mikään sairaus ole.


      • siinäkuin
        kinkin kirjoitti:

        kyllähän sen viinan jokainen laittaa omaan suuhun ei toisen. Ei alkoholismi mikään sairaus ole.

        Väittävät kyllä oppineet alkoholismin olevan sairaus johon jää riippuvaiseksi jolloin se on jo sairaus...!!! Mutta sitähän ei kyllä ahdasmieliset väitä sen olevan....


      • mikäeroon
        kinkin kirjoitti:

        kyllähän sen viinan jokainen laittaa omaan suuhun ei toisen. Ei alkoholismi mikään sairaus ole.

        Entä ylipainoiset makean ym. roskaruoan syöjät, tupakoivat jne... aiheuttavat myös itse sairautensa eikös se näin ole....?


      • KannuksenBatman
        mikäeroon kirjoitti:

        Entä ylipainoiset makean ym. roskaruoan syöjät, tupakoivat jne... aiheuttavat myös itse sairautensa eikös se näin ole....?

        Kyllä, kukaan ei käske syömään enemmän kuin kuluttaa, eikä se tupakka itsestään syty.


    • tirtsui

      vuosi jo mennyt täällä, samanlailla noita deekuja on joka kylässä.
      Rauhallista on, verrattuna niihin edellisiin paikkoihin.
      Junaa kulkee, et eipä paha kylä.

    • PartaLapsetTulevat

      Pakolaiskeskus avataan pian Kannuksessa.

    • Meidän.Ongelma

      Täällä on valtava työvoimapula.

    • Eihyvinmee

      Ja Kitinkankaalla liikaa aineidenkäyttäjiä

    • Datsss

      Millaista seutua on tuo Mutkalammen/Särkiojan alue? Näyttäisi olevan kolmekin edullista taloa myytävänä siellä päin. Wikipedian mukaan se paikka on niin korvessa, että isovihan aikaan Mutkalammen asukkaat säästyivät tuhoilta :D Minkähän takia tuolta halutaan muuttaa pois noin runsain määrin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe