Hei sinä joka vikittelet miestäni ole hyvä

Nainenkvl90

Ja jätä hänet rauhaan kun se ei ole susta kiinnostunu vaikka kuinka yrität sitä iskeä nyt oikeesti eti itsellesi muu tyyppi mut mun mieheen et koske

89

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annnnnnnnnn

      Et olisi täällä itkemässä, jos et olisi itsekin tajunnut mun ja miehesi välistä vetovoimaa. Seksi on taivaallista ja kohta saan hänet kokonaan.

    • pimahtaneita

      Kellekkähän nyt nämä kirjoitukset, aika älytöntä.

      • Annnnnnnn

        ...kohta kävelylle...


    • säälittävää

      Eikö sun miehesi osaa itse sanoa naiselle, ettei ole kiinnostunut hänestä vaan laittaa sinut asialle? Melko munaton äijä sulla. Jos on mennäkseen niin anna mennä. Mitä sä teet tuollaisella joka ei osaa pitää puoliaan vieraan naisen kynsissä?
      Sä et kyllä omista miestäsi. Toki sä voit toivoa, ettei vieras häntä vie. Mutta jos vie, niin et mahda sille mitään. Se on kiinni pelkästään sun miehestäsi.

      • Käärmeet

        Säälittävimpiä on miehestä harhaisissa kuvitelmissaan taistelevat, parisuhteeseen tuppaantuvat naiset. Mikä noppa on toisen aviomies jota voi heitellä tahtonsa mukaan?
        Kunniallinen mies ei sorru ulkopuolisiin naisiin. Vain kun ego on liian heikko hän menee kun luulee että ihailu hänen miehisyyttään nostaa vaikka kävisi päinvastoin. Kun joku ulkopuolinen narttu harhaisena itseään korottaa, että tämä mies on hänen leikkikalunsa vaikka mies on parisuhteessa, on hän itsensä kanssa pahasti hukassa. Käärmeitä maailmassa riittää, täynnä itseään ja sairasta itsensä korottamista luullen, että ihmiset ovat vapaata riistaa heitä varten.


      • Kirjoittajaitseenkolahti
        Käärmeet kirjoitti:

        Säälittävimpiä on miehestä harhaisissa kuvitelmissaan taistelevat, parisuhteeseen tuppaantuvat naiset. Mikä noppa on toisen aviomies jota voi heitellä tahtonsa mukaan?
        Kunniallinen mies ei sorru ulkopuolisiin naisiin. Vain kun ego on liian heikko hän menee kun luulee että ihailu hänen miehisyyttään nostaa vaikka kävisi päinvastoin. Kun joku ulkopuolinen narttu harhaisena itseään korottaa, että tämä mies on hänen leikkikalunsa vaikka mies on parisuhteessa, on hän itsensä kanssa pahasti hukassa. Käärmeitä maailmassa riittää, täynnä itseään ja sairasta itsensä korottamista luullen, että ihmiset ovat vapaata riistaa heitä varten.

        Niin säälittäviä naisia jotka roikkuu miehessään. Eikö se silloin ole kuitenkin mustasukkainen miehestään kun epäilee tuollaista. Ei se mielestäni ole sen säälittävämpää kuin kakkosnaiset jotka koskevat varattuihin. Samanlaisia säälittäviä ne on kuin roikkuvat puolisot. Mistä tuo luulo miehensä toisesta naisesta kumpuaa. Onko mies antanut ehkä aihetta? Emme sitä tiedä. Joten eipä säälitellä naisia oli sitten niiden rooli mikä hyvänsä.


    • nfweh

      Käärme nostaa heikkoegoisen kunniallisen miehen miehisyyttä. No voi veljet mitä soopaa.

      • kajfösdlkahfajk

        Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia, nfweh?


    • elluhalloyb

      No voi itku
      Sido pöydän jalkaan kiinni
      Niin ja käsiraudatkin varmuuden vuoksi
      Eiköhän pysy paikallaan....(*_*)🐧

    • yököt

      Niitä lutkia ja houkuttelijoita riittää aina. Pahus vaan kun se ei paljon mieheltä tarvitse sellaiset raivata. Taitavat miehet haluta huomiota.

      • Dimppadalla

        No miks et anna sille miehelle useammin? Miehet ovat aika yksinkertaisia. Vai olisko niin, ettei edes halua sua enää? Vaihtelu virkistää miestäsi.


    • Mansikkahuuli

      Oli ihanaa, kun miehesi laittoi viestiä lauantaina. Pian näemme...

      • Kakkosenjonkatiedän

        Mukavaa kun laittoi näenhän sen käytöksestä. Hoitele se sitten hyvin jotta on kotona paremmalla tuulella. Passaako tämä?


      • Hirveethuulet

        Tarkoitit kai, makkarahuuli?Eikä mansikkahuuli.


    • Karmanlakionarvaamaton

      Toivon että nämä varattujen vonkaajat. Joutuisivat itse myös kokemaan saman paskan mitä tekevät muille!!

      • voihannenätaas

        Pakko toistaa, ettei varattuja vonkaa kukaan ellei se varattu itse anna siihen mahdollisuutta. Kyllä heillä on suu sanoa että ei kiitos, rakastan ja arvostan puolisoani, en halua pettää häntä. Eivätpä vaan sano. Miksi näin? Sitten syytetään, että vieras vonkasi ja rikkoi hyvän parisuhteen. Ihan paskaa, itse ne sen rikkovat.


      • Kukaleikkiinryhtyy
        voihannenätaas kirjoitti:

        Pakko toistaa, ettei varattuja vonkaa kukaan ellei se varattu itse anna siihen mahdollisuutta. Kyllä heillä on suu sanoa että ei kiitos, rakastan ja arvostan puolisoani, en halua pettää häntä. Eivätpä vaan sano. Miksi näin? Sitten syytetään, että vieras vonkasi ja rikkoi hyvän parisuhteen. Ihan paskaa, itse ne sen rikkovat.

        Kyllä vonkaa tiedän tuollaisen naisen. Toista niin monta kertaa kuin haluat niitä vain löytyy. Oma suhde meni vituiksi onhan se kavereiden ukkoja paneskella. Siinä olet oikeassa että miehet eivät kykene vastustamaan kiusausta. Ukot keskenään naureskelevat kyseiselle yh lle kaikkihan sen tuntee. Ja todella jos jutut pitävät paikkansa niin todella moni ukkomies käy kahvilla sen tykönä. Tälläisiäkin löytyy sori vaan!


      • voihannenätaas
        Kukaleikkiinryhtyy kirjoitti:

        Kyllä vonkaa tiedän tuollaisen naisen. Toista niin monta kertaa kuin haluat niitä vain löytyy. Oma suhde meni vituiksi onhan se kavereiden ukkoja paneskella. Siinä olet oikeassa että miehet eivät kykene vastustamaan kiusausta. Ukot keskenään naureskelevat kyseiselle yh lle kaikkihan sen tuntee. Ja todella jos jutut pitävät paikkansa niin todella moni ukkomies käy kahvilla sen tykönä. Tälläisiäkin löytyy sori vaan!

        Onko noiden miesten toiminta sun mielestä hyväksyttävämpää kuin naisen toiminta? Miksi ne miehet ei pysy siellä kotipesässään? Ei ole selitys, että miehet ei kykene vastustamaan kiusausta. Pitää pystyä. Uskolliset ja hyvät miehet pystyy ja haluaa. Jos sun suhde meni vituiksi, niin syytä vaan ukkoasi. Hän ei ole hyvä mies.


      • Kavereitakoneon
        voihannenätaas kirjoitti:

        Onko noiden miesten toiminta sun mielestä hyväksyttävämpää kuin naisen toiminta? Miksi ne miehet ei pysy siellä kotipesässään? Ei ole selitys, että miehet ei kykene vastustamaan kiusausta. Pitää pystyä. Uskolliset ja hyvät miehet pystyy ja haluaa. Jos sun suhde meni vituiksi, niin syytä vaan ukkoasi. Hän ei ole hyvä mies.

        En hyväksy toimintaa mitä miehet puhaa. Mutta se mitä sen kotona tapahtuu on eri asia mikä totta on. Tokihan ne miehet huolissaan miten yh pärjää. Korjattavaakin kuulu olevan. Käyvätkö remppaa tekemässä eihän sitä tiedä. Ei ukkoni ole ainakaan tunnustanut käyneensä mutta jutellut parin tutun miehen kanssa asiasta. Toivon todella ettei ukkoni ole yksi niistä joka nähty siellä. No näin ne jutut lähtee liikkeelle ja pahan maine kantaa.


      • Antaessaansaa
        Kavereitakoneon kirjoitti:

        En hyväksy toimintaa mitä miehet puhaa. Mutta se mitä sen kotona tapahtuu on eri asia mikä totta on. Tokihan ne miehet huolissaan miten yh pärjää. Korjattavaakin kuulu olevan. Käyvätkö remppaa tekemässä eihän sitä tiedä. Ei ukkoni ole ainakaan tunnustanut käyneensä mutta jutellut parin tutun miehen kanssa asiasta. Toivon todella ettei ukkoni ole yksi niistä joka nähty siellä. No näin ne jutut lähtee liikkeelle ja pahan maine kantaa.

        Anna sille ukolle enemmän äläkä valita.


      • kumpipaha
        Kavereitakoneon kirjoitti:

        En hyväksy toimintaa mitä miehet puhaa. Mutta se mitä sen kotona tapahtuu on eri asia mikä totta on. Tokihan ne miehet huolissaan miten yh pärjää. Korjattavaakin kuulu olevan. Käyvätkö remppaa tekemässä eihän sitä tiedä. Ei ukkoni ole ainakaan tunnustanut käyneensä mutta jutellut parin tutun miehen kanssa asiasta. Toivon todella ettei ukkoni ole yksi niistä joka nähty siellä. No näin ne jutut lähtee liikkeelle ja pahan maine kantaa.

        Kuka se paha on? Vapaa nainenko, joka tykkää seksistä ja ottaa kun annetaan? Vaiko se parisuhteessa oleva mies, joka ottaa kun annetaan? Mun mielestä pahemman teon tekee mies. Nainen ei petä ketään. Vapaat naiset saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Maine menee vain niiltä tyhmiltä pettäjiltä.


      • VoiVitzi
        Antaessaansaa kirjoitti:

        Anna sille ukolle enemmän äläkä valita.

        Ei sunkaan päätä paljon pakota. Niin kuin antamalla enemmän olis selvää. karkasko järki housuun.


      • Voisinuakin
        kumpipaha kirjoitti:

        Kuka se paha on? Vapaa nainenko, joka tykkää seksistä ja ottaa kun annetaan? Vaiko se parisuhteessa oleva mies, joka ottaa kun annetaan? Mun mielestä pahemman teon tekee mies. Nainen ei petä ketään. Vapaat naiset saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Maine menee vain niiltä tyhmiltä pettäjiltä.

        Kyllä vaan se maine menee kuule sinultakin jos persettäs jakelet sinne ja tänne. Et ole sen viattomampi älä luule! En ihmettele enää näitä naisiakaan jos heistä jutut lentää. Pilalla koko akkalauma.


      • Voihanröyhtäisy
        voihannenätaas kirjoitti:

        Onko noiden miesten toiminta sun mielestä hyväksyttävämpää kuin naisen toiminta? Miksi ne miehet ei pysy siellä kotipesässään? Ei ole selitys, että miehet ei kykene vastustamaan kiusausta. Pitää pystyä. Uskolliset ja hyvät miehet pystyy ja haluaa. Jos sun suhde meni vituiksi, niin syytä vaan ukkoasi. Hän ei ole hyvä mies.

        Taitaa olla "kakkos" naiset liikkeellä jotka niin hanakasti "kakkosia" puolustaa!!


    • vituttaavieläkin

      Aloittaja on 19 vuotta myöhässä. Kyllä se nainen nappasi miehesi ja me jäätiin yksin. Asuntoja myytiin, lapset menettivät ehjät perheensä ja suvut riintaantuivat.
      kymmenittäin ihmisiä sai kärsiä ja muuttaa elämäänsä näiden kahden itsekeskeisen ihmisen tähden.

      • Dimppadalla

        Pitäisikö ihmisen elää koko elämänsä muita varten, varsinkin jos suhde on yhtä kidutusta? Ja toisen mustasukkaisuus on ahdistavaa. Suhteen voi pitää hyvänä vain luottamalla toiseen ja antamalla toiselle tilaa. Pitää osata olla myös yksin suhteessa, eikä roikkua koko ajan toisessa kiinni. Se on aika ahdistavaa.


    • Siveeee

      Olen vihainen kun miehesi jätti minut huomiotta koko viikonloun ja nyt maanantain. Tähän on tultava muutos...

    • Selityksetpois

      Tänään sovitaan viikonlopusta ja nyt ei ohareita tai kärsit. Haluan kyllä mutta akkasi en anna minua syrjäyttää.

    • Sunsunsunsun

      Muista valioliiga!

    • Huomennanähdään

      ...kiitos eilisestä

    • Sunsuppussuu

      Tule tänään lounaalle 1200

    • Sunsuppusuu

      Huomenna jos et ole flunssassa...

    • Sunsuppusuu

      missä sä olit kun piti olla täälä?

    • Sopankeittäjät

      Näitä lutkia löytyy. Ukkokin jäi kiinni salapanosta. Kun teki päätöksen ja lopetti sen ei tuo lutka lopeta sen kiusaamista. Näen sen käytöksestä. No Itsehän sopan keitti kun salapanoon rupesi. Sitä saa mitä tilaa. Näkee ainakin että teki oikean ratkaisun. Onhan tuo nähnyt miten kiusaa sitä. Säälin ukkoa koska tunnen sen hyvin ja tiedän sen ettei halua olla ilkeä.

      • ukkossepahempion

        Ompa sinulla suuri sydän. Pettäjä ei mun mielestä ansaitse yhtään sääliä. Ei hänkään sua ajatellut eikä säälinyt kun pani vierasta. Todella ilkeä teko ja ihan tietoisesti halusi olla ilkeä. Eikö?
        Lakkaa silittelemästä pettäjän päätä.


    • Sunsuppusuu

      Huomenna lähdet sitten lenkille kultsu...

    • Hyväälenkkimatkaa

      Kyllä pitäs vaimon todella ns. antaa kultsun lenkkeillä oikein kunnolla ja pakata sen kamat sillä välin. Mitä paskaa pitelemään anna se sille akalle iloksi. Niin tietää jo heti ettei jätkään kannata luottaa. Olihan valmis nytkin pettämään, miettiköön uusi akka sitä. Tai pakkailla omat kamat hiljalleen. Kyllä siinä hymy hyytyy kun jätkä tajuaa totuuden ettei kahta saa.

    • Skunkkixxx

      Miehet on perseestä

    • Sunsuppusuu

      Tänään illalla eikä mitään selityksiä...

    • hulmutheiluu

      en jätä vaan vikittelen ja otan omaksi hän on kiinnostunut minusta ja olemme onnellisia yhdessä painu sinä hiiteen mokomakin kolmas pyörä. Ei se ole sinun miehesi vaan minun

    • sunsuppusuu

      Taas erossa viikonloppu?

    • sunsuppusuu

      Kiitos kultu! Huomiseen...

      • Meehoitoon

        Oot sairas kun yksin huutelet suoli24 sivuilla!!


    • sunsuppusuu

      Yösuukko sulle s

    • sunsuppusuu

      Muista mitä sovitiin rakas

    • sunsuppusuu

      Kiitos!

    • sunsuppusuu

      Lauantaina lahjaostoksille!

    • Haaveilevaanyksinäs

      Jos suppusuu olisi oikeasti jonkun kanssa niin ei hän tänne olisi yksin kirjoituksia laittanut!

    • ohoooh

      Miten joku voi tunnistaa, kuka tuttu täällä kirjoittaa? :D Onko Suomi näin pieni maa? Joku kirjoittaa jotakin ja seuraava luulee, että juttu koskee häntä vaikka voi olla ihan toisella puolen maata.

    • sunsuppusuu

      Pitkä joulu rakas. Olen mustasukkainen vaimollesi! Laita viestiä pliis.

    • sunsuppusuu

      Kiitos lahjastasi!

    • sunsuppusuu

      Nyt on meidän viikonloppu pitkästä aikaa!

    • OletJoVäljä

      Älä vosu itke jos annan parempaa kuin sinä!! Sekstailisit joskus ukkos kanssa niin mun ei tarttis lohduttaa antamalla tiukkaa perää...

    • vääräasennesinulla

      Mitä väliä sillä on jos ukkosi välillä vierasta panee? Ei se sua kuitenkaan jätä niin turhaan itseäsi asialla vaivaat. Seksi on seksiä eikä vehkeet käyttämällä kulu.

    • sunsuppusuu

      Kiitos kulta ihanista hetkistä. Älä siitä kotona murjottavasta lehmästä välitä...

    • sunsuppusuu

      Tule kulta jo tänään vaikka tiedän...

    • sunsuppusuu

      pampampam Paulin taikakaulin...

    • sunsuppusuu

      Kiitos kulti :)

    • sunsuppusuu

      Viikot on ihania :)

      • Ykköseltäkakkoselle

        Niin kuten hyvin tiedät illat ja vkl loput on perheen aikaa. Käyttäkööt työaikansa sinuun pussientyhjennyksen kuten tähänkin saakka.


    • Voiheratkaanyt

      Tyhmiä olette molemmat. Kynsin hampain roikutaan miehessä joka paskat välittää kummastakaan teistä.

      Sit kun te heräätte tuosta toistenne haukkumisesta, niin ukolla on varmaan jo uusi.

      Olkaaa ylpeitä ja jättäkää se, miksi tyytyä murusiin jos jossain voi olla koko kakku?

    • Ihanpikaisetvaan

      Sanopas ukolles, ettei olis niin käkenä mun perään, en jaksa kuunnella sitä marinaa ja ulinaa! Joskus pääsee helpommalla kun käydään pikaisilla.

    • sunsuppusuu

      Kaupassa?

    • sunsuppusuu

      Kävelylle yhdessä?

    • Näin.ne.on.näppylät

      Kauhee kakanjauhantaketju moisen aloituksen takia.Olette te älyttömiä.
      Älkää koskaan jakako miestänne, tai naistanne kenenkään toisen kanssa.Tarkoittaa myös sitä, että silloinkin jaat hänet, jos alat hillumaan kolmosena kahden välissä.Ei kukaan kahta kumppania tarvii yhtäaikaa.

    • Iskeekökunnolla

      Turhaan täällä äriset. Kerro se suoraan omalle ukollesi että mitään salapanoja et hyväksy. Se joko uskoo tai käyttää tilaisuuden. Et voi sitä estää ainoastaan kerrot mitä tiedät ja kerrot miksi epäilet sen iskevän ukkoasi. Muuta et voi tehdä.

    • sunsuppusuu

      No jos haluat niin Lahteen sitten...

    • sunsuppusuu

      Huomenna lounaalle laita viestiä

    • sunsuppusuu

      Huomenna nähdään taas! Saat saat.

    • sunsuppusuu

      Oli ihana maanantai, kun nähtiin taas.

    • Vapaaleski

      On se vaan kumma, että vaikka on jo kiinni jäänyt, niin homma vaan jatkuu. Vaimo ei tiedä puoliakaan, vaikka raukka kuvittelee miehen kaiken kertoneen, oikein liikuttui miehen rehellisyydestä. Kotona vaimolle kukkia ja hotelliyö muutaman kerran vuodessa ja vaimo onnellisena postailee rakkaudesta kuin teiniprinsessa. Itse olen vapaa keski-ikäinen leski, enkä haluaisi edes miestä asumaan kanssani. Näin on hyvä, saan kerman kakun päältä. Enkä pode syyllisyyttä, mies ei ole paha ihminen, mutta vaimo ei ole kuulemma koskaan sytyttänyt siten kuin toivoisi. Lapsen takia haluaa pysyä yhdessä vielä jonkun vuoden. Minä olen suoraan sanonut, että en halua ketään miestä elämään arkea kanssani. En ymmärrä tätä hirveää moralismia ja kauhistelua. Maailmassa tapahtuu paljon pahempia asioita joka päivä.

    • Laura4444

      Juuri noin. Vapaaleski on oikeassa. Ei ne ukot syyttä lähde.

    • sunsuppusuu

      Ihanaa viikonloppua rakas

    • äöäöäp

      Suppusuulla jäänyt levy päälle hahahaa

      • nojoomutta

        Mutta hän on jalo ja ymmärtäväinen ihminen. Toivoo miehelle ihanaa viikonloppua vaimon kanssa! Aika reilua, vai mitä?


    • sunsuppusuu

      Se ämmä ei saa mun mieheltä enää mitään hellyyttä tai edes seksiä. Hän on niin hävinnyt tän pelin. Huomenna taas tavataan töissä!

    • sunsuppusuu

      Pitkä perjantai kun olet poissa

    • ultimatumepano

      Ukkosi todennäköisesti nussii kyseistä työkaveriaan vähintään "satasella", ellei jopa 200%!!! He kokevat yhdessä jotakin sellaista mitä sinä et koskaan, ikinään, missään kyennyt miehellesi tarjoamaan...peli on sun kohdaltasi ohi...valitan!

    • naapurinvanharouva

      Mistäs sinä sen tiiät. Et taida oikeesti tuntea miestäsi :))

    • Myötänolous

      Mä en ainaskaan haluais naista, joka hilluis näillä foorumeilla ja käsittelis mua kuin avauksessa, käsittelis kuin aivotonta, tahdotonta esinettä, omaisuutenaan. Mun muijani et toivon mukaan ole..Olen luullaksein myös tarpeeks iso päättämään ite, kuka mun iholle pääsee, kuka ei, mut kiitti vaan huolenpidosta..Heh.

    • sunsuppusuu

      Vappuna on rusinasima sulle kylmänä. Ja munkit tuoreina. Heivaa se akkas hetkeksi.

    • sunsuppusuu

      Vapun päivänä karataan. Onneksi oli tämä ihana viikko...

    • sunsuppusuu

      Toit taas lämpöä kylmään päivään :)

    • sunsuppusuu

      Helatorstaina ja helluntaina hellastellaan!

    • sunsuppusuu

      Pitkä loma edessä nyyh...viestitellään ja tapaillaan kuitenkin.

    • sunsuppusuu

      Huomenna nähdään. Ikävä!

    • sunsuppusuu

      Soitan sun muijalles jos et nyt ala palaamaan asiaan.

    • Gleke

      Jäi raukka yksin

    • Ehdota kolmen kimppaa,jospa se tois vaihtelua elämään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe