Linux jakelujen suosio jyrkässä laskussa!!

vertailtua

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows-ymmärtämätön

      Windows 0000 samalla listalla

    • trollille_monoa

      Windows-trollille tiedoksi että tuolla klikkaustilastolla ei ole mitään merkitystä, ne jakelut haetaan yleensä jakeluiden omilta sivuilta eikä niitä rekisteröidä tuolle huuhaa-sivulle!

      • huhhahheivei

        Juu, huuhaa sivusto on koska siellä kerrotaan Ubuntustakin.


      • watchthis

      • ihateubuntu
        watchthis kirjoitti:

        Ubuntu ladataan tuolta: http://www.ubuntu.com/download/desktop tai tuolta http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html

        Kerrotaan ja ladataan on eri juttu.
        Joku kehityskelpoinen yksilö voi Ubuntuun kyllästyttyään haluta tutustua toisiinkin distroihin ja silloin tuo sivusto on ihan passeli.

        Ja sitten kun sinun päähäsi pälkähtää aloittaa solvaaminen niin voin kertoa että minulla on asennettuna ainakin neljä tai viisi erilaista perusUbuntua ja jokusia johdannaisia.


      • vbox_testailijat

        Distrowatchin klikkaustilastot kertovat lähinnä siitä, mitä distroja Windows-käyttäjät vboxeissaan testailevat ja näin "harrastavat Linuxia". Se muodostaa valtaosan distrojen käytöstä (muut kuin android ja chrome os). Ei kovinkaan moni hörhö halua jotain distroa käyttää PC-koneen pääkäyttiksenä, vaan valtaosa tilastoiduista käyttäjistä on juuri vbox-testailijoita.

        Peruskäyttäjillä puolestaan Linux on yhtä kuin android tai chrome os. Ylivoimaisesti käytetyimmät linux-jakelut, joita distrowatch ei edes tilastoi.


      • huh_huh
        vbox_testailijat kirjoitti:

        Distrowatchin klikkaustilastot kertovat lähinnä siitä, mitä distroja Windows-käyttäjät vboxeissaan testailevat ja näin "harrastavat Linuxia". Se muodostaa valtaosan distrojen käytöstä (muut kuin android ja chrome os). Ei kovinkaan moni hörhö halua jotain distroa käyttää PC-koneen pääkäyttiksenä, vaan valtaosa tilastoiduista käyttäjistä on juuri vbox-testailijoita.

        Peruskäyttäjillä puolestaan Linux on yhtä kuin android tai chrome os. Ylivoimaisesti käytetyimmät linux-jakelut, joita distrowatch ei edes tilastoi.

        Mulla on useita linux-jakeluita pc-koneen pääkäyttiksinä enkä ole hörhö!
        Joten pidä mölyt sisälläsi.


      • wanhanaikainen_tapa

        "Mulla on useita linux-jakeluita pc-koneen pääkäyttiksinä enkä ole hörhö!"

        Olet vain taitamaton ja tietämätön säheltäjä, ja asentanut ne linux-distrot vanhanaikaisella ja kömpelöllä tavalla eri osioille. Tuollainen oli normaalia vielä reilu 10 vuotta sitten, kun koneissa oli tosi vähän RAM-muistia, ja virtuaalikoneetkin olivat vielä kehittymättömiä ja alkeellisia verrattuna nykyisin saatavilla oleviin ilmaisiin ja hyviin virtuaalikoneisiin, jolloin eri distroja asenneltiin eri osioille testailtavaksi.

        Huomattavasti järkevämpää olisi asentaa ne distrot virtuaalikoneeseen, esim. vboxiin, ja host-käyttiksenä käyttää esim. Windowsia, jossa on myös CUDA-laskentaa vaativat ohjelmat ja poikkeuksellisen paljon vrammia vaativat uusimmat pelit, joita ei voi virtualisoida.


      • huh_huh
        wanhanaikainen_tapa kirjoitti:

        "Mulla on useita linux-jakeluita pc-koneen pääkäyttiksinä enkä ole hörhö!"

        Olet vain taitamaton ja tietämätön säheltäjä, ja asentanut ne linux-distrot vanhanaikaisella ja kömpelöllä tavalla eri osioille. Tuollainen oli normaalia vielä reilu 10 vuotta sitten, kun koneissa oli tosi vähän RAM-muistia, ja virtuaalikoneetkin olivat vielä kehittymättömiä ja alkeellisia verrattuna nykyisin saatavilla oleviin ilmaisiin ja hyviin virtuaalikoneisiin, jolloin eri distroja asenneltiin eri osioille testailtavaksi.

        Huomattavasti järkevämpää olisi asentaa ne distrot virtuaalikoneeseen, esim. vboxiin, ja host-käyttiksenä käyttää esim. Windowsia, jossa on myös CUDA-laskentaa vaativat ohjelmat ja poikkeuksellisen paljon vrammia vaativat uusimmat pelit, joita ei voi virtualisoida.

        En ole taitamaton ja tietämätön säheltäjä!
        Windowsin ja vboxien kanssa sähläävät ovat tietämättömiä ja taitamattomia.


      • uuden_oppiminen_vaikeaa

        Ei nykyisin asioita kannata tehdä enää samalla tavalla kuin 90-luvulla.
        Olet jämähtänyt muinaisiin tottumuksiin ja kykenemätön oppimaan mitään uutta.


      • seliseliseli
        uuden_oppiminen_vaikeaa kirjoitti:

        Ei nykyisin asioita kannata tehdä enää samalla tavalla kuin 90-luvulla.
        Olet jämähtänyt muinaisiin tottumuksiin ja kykenemätön oppimaan mitään uutta.

        Enpä tiedä mitä yrität selittää.
        Virtuaboxit ilmestyivät vajaa kymmenen (10) vuotta sitten.


      • distrot_vboxiin

        "Virtuaboxit ilmestyivät vajaa kymmenen (10) vuotta sitten. "

        Enää ei olekaan järkeä asennella distroja eri osioille, kuten 10 vuotta sitten ja aiemmin oli tapana tehdä. Nykyisin ne asennetaan vboxiin.


    • Kaarnahattu

      Onko tuo mikään ihme, ei linux jakeluihin saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita edes, pakko etäkäyttää windowsia.

      • trollille_monoa

        Älä viitsi taas jauhaa tuota paskaa! Toki linuxeihin saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita joten väitteesi on valhetta!


      • trollille-monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Älä viitsi taas jauhaa tuota paskaa! Toki linuxeihin saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita joten väitteesi on valhetta!

        Miksi et sitten vieläkään kerro kuinka esimerksi Hauppauge hdpvr2 laite sekä sen kaappaus ohjrlmisto asennetaan.
        Alahan kertoa vai trollaatko?


      • trollille_monoa
        trollille-monoa kirjoitti:

        Miksi et sitten vieläkään kerro kuinka esimerksi Hauppauge hdpvr2 laite sekä sen kaappaus ohjrlmisto asennetaan.
        Alahan kertoa vai trollaatko?

        En trollaa, vaan kun kyseinen laite ei ole mulle tuttu niin en voi neuvojakaan antaa.


      • LinuxLelux
        trollille_monoa kirjoitti:

        En trollaa, vaan kun kyseinen laite ei ole mulle tuttu niin en voi neuvojakaan antaa.

        No niimpä tietenkin, eli olin oikeassa jälleen.


      • Linux-on-se-paras

        Kuulehan "Kaarnahattu", harmittavaa nuo sinun pakot, mutta jos on pakko niin sitten se on varmaan käytettävä sitä mitä osaa.

        Linux on älykkäiden ihmisten valinta, ja siksi sinäkin varmaan haluaisit käyttää sitä, mutta kun ei ole niitä oikeita ohjelmia, koskahan saat sanottua tarkemmin mitä sinä haluat Linux ympäristöstä.

        Itsensä ilmaisu taito on sinulla yhtä huonoissa kantimissa kuin Linux jakeluiden käyttö taito, mutta ei se mitään, kunhan täytät 10V niin ymmärrät paremmin meidän antamat neuvot, nyt tässä vaiheessa, niitä on varmaan turha ruveta sinulle kertomaan.

        PS: Windowsin pakko käyttö on kenen tahaansa mielestä sietämätöntä, koita kestää vielä muutama vuosi, ja sillä aikaa opettele lukemaan ja laskemaan, muuta ei UBUNTUN peruskäyttö ja asennus vaadikkaan.


      • windows_tuhoo_aivot
        LinuxLelux kirjoitti:

        No niimpä tietenkin, eli olin oikeassa jälleen.

        Et ole oikeassa mutta NORMAALIJÄRKINEN ihminen, mitä et selvästi ole, tajuaisi, että jos ei koskaan ole törmännyt johonkin tilanteeseen, niin miten voi antaa neuvoja?
        Meinaatko siis käyttää sen Hauppaugen mukana tulevaa ohjelmaa?
        Tiesitkö että VLC player osaa myös kaapata videokuvaa?
        Jos se ei sulle kelpaa, niin asenna ensin Wine ja Winen kautta asennat sen kortin oman softan.


      • windows-kuuhun
        LinuxLelux kirjoitti:

        No niimpä tietenkin, eli olin oikeassa jälleen.

        Koskas Windows huolitaan avaruusasemalle?


      • Kaarnahattu
        Linux-on-se-paras kirjoitti:

        Kuulehan "Kaarnahattu", harmittavaa nuo sinun pakot, mutta jos on pakko niin sitten se on varmaan käytettävä sitä mitä osaa.

        Linux on älykkäiden ihmisten valinta, ja siksi sinäkin varmaan haluaisit käyttää sitä, mutta kun ei ole niitä oikeita ohjelmia, koskahan saat sanottua tarkemmin mitä sinä haluat Linux ympäristöstä.

        Itsensä ilmaisu taito on sinulla yhtä huonoissa kantimissa kuin Linux jakeluiden käyttö taito, mutta ei se mitään, kunhan täytät 10V niin ymmärrät paremmin meidän antamat neuvot, nyt tässä vaiheessa, niitä on varmaan turha ruveta sinulle kertomaan.

        PS: Windowsin pakko käyttö on kenen tahaansa mielestä sietämätöntä, koita kestää vielä muutama vuosi, ja sillä aikaa opettele lukemaan ja laskemaan, muuta ei UBUNTUN peruskäyttö ja asennus vaadikkaan.

        Eli olin siis oikeassa, vastausta ei tule mutta sen sjijaan säälittävää vikinää alkaa kuulumaan.


      • trollille_monoa
        Kaarnahattu kirjoitti:

        Eli olin siis oikeassa, vastausta ei tule mutta sen sjijaan säälittävää vikinää alkaa kuulumaan.

        No kun et ole oikeassa! Vastaus tuli mutta kun sekään ei kelpaa sulle. Sinä se täällä vikiset säälittävästi!


      • vikisevätlinuksit
        trollille_monoa kirjoitti:

        No kun et ole oikeassa! Vastaus tuli mutta kun sekään ei kelpaa sulle. Sinä se täällä vikiset säälittävästi!

        Eipä tullut vastausta vaikka väitettin ensin että toimisi, olin siis oikeassa kun sanoin että eipä toimi.
        Millään emulaattorilla en ala ohjelmia ajelemaan vaikka muka väitetään että ei se ole emulaattori.
        Vlc ei myöskään aja samaa asiaa, tarvitsen juuri kortille tehdyn ohjelmiston.
        Eli linux jakeluissa ei toimi oikeat ohjelmat ja lisälaitteet.

        Tuleeko taas vikinää?


      • trollille_monoa
        vikisevätlinuksit kirjoitti:

        Eipä tullut vastausta vaikka väitettin ensin että toimisi, olin siis oikeassa kun sanoin että eipä toimi.
        Millään emulaattorilla en ala ohjelmia ajelemaan vaikka muka väitetään että ei se ole emulaattori.
        Vlc ei myöskään aja samaa asiaa, tarvitsen juuri kortille tehdyn ohjelmiston.
        Eli linux jakeluissa ei toimi oikeat ohjelmat ja lisälaitteet.

        Tuleeko taas vikinää?

        Kyllä linuxeissa toimii oikeat ohjelmat ja myös lisälaitteet.
        On omaa kapeakatseisuuttasi jos annetut neuvot ei sulle kelpaa! Vlc muuten ajaa ihan saman asian.
        Joten se vikinä tulee sulta!


      • windows_tuhoo_aivot
        vikisevätlinuksit kirjoitti:

        Eipä tullut vastausta vaikka väitettin ensin että toimisi, olin siis oikeassa kun sanoin että eipä toimi.
        Millään emulaattorilla en ala ohjelmia ajelemaan vaikka muka väitetään että ei se ole emulaattori.
        Vlc ei myöskään aja samaa asiaa, tarvitsen juuri kortille tehdyn ohjelmiston.
        Eli linux jakeluissa ei toimi oikeat ohjelmat ja lisälaitteet.

        Tuleeko taas vikinää?

        Sanoppas sinä windows-hihhuli että miksi ei windowsissa toimi linuxien ohjelmat?


      • yleensä_windowsilla

        "miksi ei windowsissa toimi linuxien ohjelmat? "

        Sellaisia kuin "linuxien ohjelmat" ei ole olemassakaan. On open-source ohjelmia, esim. gimp ja libre office, joiden käyttäjistä ylivoimaisesti suurin osa on windows-käyttäjiä. Häviävän pieni vähemmistö linuxilla.


      • windows_tuhoo_aivot
        yleensä_windowsilla kirjoitti:

        "miksi ei windowsissa toimi linuxien ohjelmat? "

        Sellaisia kuin "linuxien ohjelmat" ei ole olemassakaan. On open-source ohjelmia, esim. gimp ja libre office, joiden käyttäjistä ylivoimaisesti suurin osa on windows-käyttäjiä. Häviävän pieni vähemmistö linuxilla.

        Ai? Onko myös K3b saatavilla windowsille? Tai Rosegarden tai Ardour? Entä Transmission?


      • ardour_löytyy

        https://nightly.ardour.org/
        Ardour löytyy myös Windowsille ja Macille ja valtaosa sen käyttäjistä onkin windows-käyttäjiä - seuraavaksi eniten on mac-käyttäjiä ja ainoastaan pieni vähemmistö linuxilla.

        Kaikkein turhimpia hömppäohjelmia ei välttämättä Windowsille ole käännetty, varsinkin jos vastaavia mutta paljon parempia ilmaisia windows-ohjelmia on jo runsaasti tarjolla.
        Halutessaan ohjelmat voi kuitenkin itse kääntää lähdekoodista jolloin ne toimivat Windowsissakin, mutta ei miljardista käyttäjästä ole kukaan tuntenut tarvetta turhimmille ohjelmille.


      • jkfkirkfk
        yleensä_windowsilla kirjoitti:

        "miksi ei windowsissa toimi linuxien ohjelmat? "

        Sellaisia kuin "linuxien ohjelmat" ei ole olemassakaan. On open-source ohjelmia, esim. gimp ja libre office, joiden käyttäjistä ylivoimaisesti suurin osa on windows-käyttäjiä. Häviävän pieni vähemmistö linuxilla.

        Miksi windowsin omat suljetunkoodin ohjelmat eivät kelpaa ja riitä windows käyttäjille, vaan pitää käyttää avoimenlähdekoodin ohjelmia, että windowsilla ylipäätänsä voisi edes jotain tehdä.

        Että te mitään Gimppiä tarvitse. Käyttäkää sitä Paint ohjelmaa.


      • harvalla_rimpulaohjelmat

        WIndows-käyttäjistä suurin osa käyttääkin oikeita ohjelmia kuten Photoshoppia, MS Officea jne. Gimpin asentavat lähinnä ne, jotka äärimmäisen harvoin käyttävät kuvankäsittelyä, eivätkä jaksa kunnollista ohjelmaa ko. tarkoitukseen asentaa. Gimpilläkin voi välttävästi tehdä sen vähäisen kuvankäsittelyn jota joskus saattaa tarvita.
        Silti gimpin käyttäjämäärä Windowsilla ylittää moninkertaisesti käyttäjämäärän linuxilla. Linuxin käyttäjiä on niin minimaalisen vähän.


      • jkfkirkfk
        trollille-monoa kirjoitti:

        Miksi et sitten vieläkään kerro kuinka esimerksi Hauppauge hdpvr2 laite sekä sen kaappaus ohjrlmisto asennetaan.
        Alahan kertoa vai trollaatko?

        Taas näitä windows-vajakkeja, jotka eivät osaa itse tehdä mitään, vaan vinkuvat että Linux käyttäjillä pitäisi asentaa heille laitteet ja ohjelmat.


      • linuxLelux
        trollille_monoa kirjoitti:

        Kyllä linuxeissa toimii oikeat ohjelmat ja myös lisälaitteet.
        On omaa kapeakatseisuuttasi jos annetut neuvot ei sulle kelpaa! Vlc muuten ajaa ihan saman asian.
        Joten se vikinä tulee sulta!

        vlc onnistuu siis vesileiman laittaminen videoon, muuntaminen suoraan mp4 muotoon realiaikaisesti, suora live striimaus eri palveluihin, convertointi ja ei kaatuile?
        Kyllä minä käytän kortille suunniteltua ohjelmaa enkä mitään surkeaa korviketta, eli Ubuntun ei saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita, eli kyseinen ohjelma ei linux jakeluissa toimi.

        Olin siis harvinaisen oikeassa tubuttimesta.


      • trollille_monoa
        linuxLelux kirjoitti:

        vlc onnistuu siis vesileiman laittaminen videoon, muuntaminen suoraan mp4 muotoon realiaikaisesti, suora live striimaus eri palveluihin, convertointi ja ei kaatuile?
        Kyllä minä käytän kortille suunniteltua ohjelmaa enkä mitään surkeaa korviketta, eli Ubuntun ei saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita, eli kyseinen ohjelma ei linux jakeluissa toimi.

        Olin siis harvinaisen oikeassa tubuttimesta.

        Edelleenkin olet VÄÄRÄSSÄ!
        Ubuntuun saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita, et vaan halua tunnustaa asiaa.
        Ubuntu ei ole mikään tubutin, windows on tubutin. Eikä vlc ole mikään surkea korvike! Sillä saa tehtyä monia juttuja, et ole edes kokeillut koko softaa ja silti tuomitset sen surkeaksi korvikkeeksi!
        Minäpä kerron sulle että vesileimausta lukuunottamatta kaikki kysymäsi onnistuu, eli mp4-muotoon muuntaminen, striimaus, konvertointi jne. eikä kaatuile.


      • windows-kuuhun
        linuxLelux kirjoitti:

        vlc onnistuu siis vesileiman laittaminen videoon, muuntaminen suoraan mp4 muotoon realiaikaisesti, suora live striimaus eri palveluihin, convertointi ja ei kaatuile?
        Kyllä minä käytän kortille suunniteltua ohjelmaa enkä mitään surkeaa korviketta, eli Ubuntun ei saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita, eli kyseinen ohjelma ei linux jakeluissa toimi.

        Olin siis harvinaisen oikeassa tubuttimesta.

        Jokos Windows huolitaan avaruuteen?


      • LinuxLelux
        trollille_monoa kirjoitti:

        Edelleenkin olet VÄÄRÄSSÄ!
        Ubuntuun saa oikeita ohjelmia ja lisälaitteita, et vaan halua tunnustaa asiaa.
        Ubuntu ei ole mikään tubutin, windows on tubutin. Eikä vlc ole mikään surkea korvike! Sillä saa tehtyä monia juttuja, et ole edes kokeillut koko softaa ja silti tuomitset sen surkeaksi korvikkeeksi!
        Minäpä kerron sulle että vesileimausta lukuunottamatta kaikki kysymäsi onnistuu, eli mp4-muotoon muuntaminen, striimaus, konvertointi jne. eikä kaatuile.

        Jos olen väärässä niin korjaa toki virheeni ja anna nyt ne yksityiskohtaiset ohjeet kyseiselle laitteelle ja ohjelmaitolle ilman winejä.
        Miten voikaan olla niin hankala myöntää että ei toimi linuxissa kyseinen ohjelma ja kortti?

        Olen taatusti enmmän vlc käyttänyt kuin sinä pikku pallero, linux tubuttimessa sekä windowsissan.
        Kyse ei ole korvikkeista vaan nyt haluan sen vastauksen kortin oikeaan ohjelmistoon.
        Jos ei tule vastausta niin olin oikeassa, tubuttimessa ei toimi oikeat ohjelmat ja lisälaitteet.


      • trollille_monoa
        LinuxLelux kirjoitti:

        Jos olen väärässä niin korjaa toki virheeni ja anna nyt ne yksityiskohtaiset ohjeet kyseiselle laitteelle ja ohjelmaitolle ilman winejä.
        Miten voikaan olla niin hankala myöntää että ei toimi linuxissa kyseinen ohjelma ja kortti?

        Olen taatusti enmmän vlc käyttänyt kuin sinä pikku pallero, linux tubuttimessa sekä windowsissan.
        Kyse ei ole korvikkeista vaan nyt haluan sen vastauksen kortin oikeaan ohjelmistoon.
        Jos ei tule vastausta niin olin oikeassa, tubuttimessa ei toimi oikeat ohjelmat ja lisälaitteet.

        Kyllä se kortti toimii linuxissa. Sille on ajurit linuxissa.
        Sä et vaan tajua että linuxit EI OLE WINDOWS! Jos haluat käyttää windows-softia linuxissa niin käytä wineä äläkä vikise siellä puutaheinää!
        Ja linux ei ole tubutin, windows on tubutin.
        Ai niin, en ole mikään pikkupallero, sinä finnejäsi puristeleva teinirupisammakko. Mulla on ikää sen verran että voisin melkein olla vaarisi, Luojan kiitos en ole koska kurittaisin sua enemmän kuin laki sallii.


      • trollille_monoa
        LinuxLelux kirjoitti:

        Jos olen väärässä niin korjaa toki virheeni ja anna nyt ne yksityiskohtaiset ohjeet kyseiselle laitteelle ja ohjelmaitolle ilman winejä.
        Miten voikaan olla niin hankala myöntää että ei toimi linuxissa kyseinen ohjelma ja kortti?

        Olen taatusti enmmän vlc käyttänyt kuin sinä pikku pallero, linux tubuttimessa sekä windowsissan.
        Kyse ei ole korvikkeista vaan nyt haluan sen vastauksen kortin oikeaan ohjelmistoon.
        Jos ei tule vastausta niin olin oikeassa, tubuttimessa ei toimi oikeat ohjelmat ja lisälaitteet.

        Niin ja sulta kysyttiin kysymys johon et vastannut
        Joko windows huolitaan avaruusasemalle?


      • Trollille_maiharia
        trollille_monoa kirjoitti:

        Niin ja sulta kysyttiin kysymys johon et vastannut
        Joko windows huolitaan avaruusasemalle?

        Mitä se liittyy mihinkään, mistä minä sellaisen tietäisin.
        Kummallisen säälittävää kun ei vastausta saa.


      • trollille-maiharia
        trollille_monoa kirjoitti:

        Kyllä se kortti toimii linuxissa. Sille on ajurit linuxissa.
        Sä et vaan tajua että linuxit EI OLE WINDOWS! Jos haluat käyttää windows-softia linuxissa niin käytä wineä äläkä vikise siellä puutaheinää!
        Ja linux ei ole tubutin, windows on tubutin.
        Ai niin, en ole mikään pikkupallero, sinä finnejäsi puristeleva teinirupisammakko. Mulla on ikää sen verran että voisin melkein olla vaarisi, Luojan kiitos en ole koska kurittaisin sua enemmän kuin laki sallii.

        Eli wineä jotuu käyttämään eikä siis toimi natiivina oikeat ohjelmat, hyvä että myönsit, olin siis täysin oikeassa, linux tbuttimissa ei toimi oikeat ohjelmat.
        Paljonko on ikää?


      • windows-virhe-ostos
        trollille-maiharia kirjoitti:

        Eli wineä jotuu käyttämään eikä siis toimi natiivina oikeat ohjelmat, hyvä että myönsit, olin siis täysin oikeassa, linux tbuttimissa ei toimi oikeat ohjelmat.
        Paljonko on ikää?

        Jokp Windows kelpaa avaruusasemalle?
        Ikää on enemmän kuin sinulla.


      • LinuxLelux
        windows-virhe-ostos kirjoitti:

        Jokp Windows kelpaa avaruusasemalle?
        Ikää on enemmän kuin sinulla.

        Onko lukuvaikeuksia va etkö ymmärrä kysymystä muuten vain.
        Paljonko setä rouvalla olikaan sitä ikää, onko liian hankala kysymys?


      • trollille_monoa
        LinuxLelux kirjoitti:

        Onko lukuvaikeuksia va etkö ymmärrä kysymystä muuten vain.
        Paljonko setä rouvalla olikaan sitä ikää, onko liian hankala kysymys?

        En ole mikään rouva jos mua tarkoitit! Olen miespuolinen ja ikää reilut 50.


      • windows-virhe-ostos
        LinuxLelux kirjoitti:

        Onko lukuvaikeuksia va etkö ymmärrä kysymystä muuten vain.
        Paljonko setä rouvalla olikaan sitä ikää, onko liian hankala kysymys?

        Ei se mitään jos et tiedä opastanpa sinua sitten:
        Windowsissa ei toimi kaikkia ohjelmat eikä Windows kelpaa kaikkeen touhuun,
        Windows ei myöskään toimi kaikissa laitteissa.

        Iästä puheenollen niin olen vanhempi kuin sputnikki.


      • trollille-maihari
        trollille_monoa kirjoitti:

        En ole mikään rouva jos mua tarkoitit! Olen miespuolinen ja ikää reilut 50.

        Sairasta sanoisin iän puolesta siinä tapauksessa kun kerroit että voit olla kohta nelikymppisen vaari.


      • trollille_monoa
        trollille-maihari kirjoitti:

        Sairasta sanoisin iän puolesta siinä tapauksessa kun kerroit että voit olla kohta nelikymppisen vaari.

        Sorry, luulin sua nuoremmaksi. Kävisit hyvin teinistä juttujesi perusteella.


      • trollilKenkää
        trollille_monoa kirjoitti:

        Sorry, luulin sua nuoremmaksi. Kävisit hyvin teinistä juttujesi perusteella.

        Ei sinua tosiaan uskoisi niin vanhaksi juttujesi perusteellaa, juttusi on kuin peruskoululaisen suusta, oletko peräkammarin poikia?
        Tuollaiselle trollille pitäisi antaa monoa.


      • trollille_monoa
        trollilKenkää kirjoitti:

        Ei sinua tosiaan uskoisi niin vanhaksi juttujesi perusteellaa, juttusi on kuin peruskoululaisen suusta, oletko peräkammarin poikia?
        Tuollaiselle trollille pitäisi antaa monoa.

        Minä en ole mikään trolli enkä peräkamarin poika! Sinun omat juttusi on lapsen tasolla.


      • LeluxLinux
        trollille_monoa kirjoitti:

        Minä en ole mikään trolli enkä peräkamarin poika! Sinun omat juttusi on lapsen tasolla.

        Kukaan aikuinen ei ensinnäkään kirjoita kuin sinappikone ja laita nimimerkiksi yhtä säälittävää kuin sulla, ja sitten vielä vinkuu päivästä toiseen laspentasoisilla kommenteilla, juttusi on lapsen tasoisia.
        Minä en ulise palstalla kuin sinä esimerkiksi, linuks on tubutin.


      • trollille_monoa
        LeluxLinux kirjoitti:

        Kukaan aikuinen ei ensinnäkään kirjoita kuin sinappikone ja laita nimimerkiksi yhtä säälittävää kuin sulla, ja sitten vielä vinkuu päivästä toiseen laspentasoisilla kommenteilla, juttusi on lapsen tasoisia.
        Minä en ulise palstalla kuin sinä esimerkiksi, linuks on tubutin.

        Nimenomaan SINÄ täällä uliset!
        Sinun juttusi ja nimimerkkisi on lapsen tasolla. Mutta sinä itse oletkin vaan typerä sinappikone ja windows-hihhuli.


      • sivustakatsoja.1
        LeluxLinux kirjoitti:

        Kukaan aikuinen ei ensinnäkään kirjoita kuin sinappikone ja laita nimimerkiksi yhtä säälittävää kuin sulla, ja sitten vielä vinkuu päivästä toiseen laspentasoisilla kommenteilla, juttusi on lapsen tasoisia.
        Minä en ulise palstalla kuin sinä esimerkiksi, linuks on tubutin.

        Mitähän jos poistuisit täältä kun et kykene asialliseen keskusteluun vaan vain herjaat toisia. Etkä edes käytä päivittäin linuxia niin miksi olet täällä? Vain linuxeja haukkumassa?


      • LinuxTubutin
        sivustakatsoja.1 kirjoitti:

        Mitähän jos poistuisit täältä kun et kykene asialliseen keskusteluun vaan vain herjaat toisia. Etkä edes käytä päivittäin linuxia niin miksi olet täällä? Vain linuxeja haukkumassa?

        Mitäpä jos sinä menisit pois tubutin palstoilta ja pysyisit pois, kanssasi jankutus alkaa puuduttamaan.
        Etkö näe kuka täällä herjaa, minä se en ole.


    • läpätilässynlässyn

      Ihmisillä pitäisi klikkailla noita Distrowatchin linkkejä ahkerammin.

      Itse kävin klikkaamassa Debiania ja CentOSia. Windowsia en valitettavasti pystynyt klikkailemaan.

    • Paska-windows

      Miks vitussa "Kaarnahattu" pöhkö ajaa windows ohjelmia Ubuntussa, tyhmää tyhmempikin tietää että Windows ohjelmat ajetaan Windowsissa.

      Viskaa roskiin se kone, ei sinusta tule Windowsin käyttäjää.

      • Kaarnahattu

        Missä niin on sanottu?
        Kannattaisikohan opetella jo lukemaan, olen kysynyt miten se onnistuu koska niin annetaan ymmärtää että se olisi mahdollista.


    • TähänEiWindowsPysty

      Juuri tässä 4Gb SSD kortille Knoppix ja Miniläppäri jossa rikki kovalevy ja hyvin toimii kortilta :)) käyttis 700Mb ja loput 3Gb käyttö levyksi heh...

      • pöhöh

        Pistää koneeseen 40- 50 Gigaa rammia niin kyllä sen saa onnistumaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe