Paras rantalomakohde Alanya!!

AimoAlanya

Ei ole vielä parempaa lomakohdetta jalkojen alle osunut, monessa aurinkolomakohteessa käynyt. Alanya, Turkin Riviera! Lyhyet lentomatkat, ystävällise ihmiset, hyvää ruokaa, varma aurinko ja edulliset hinnat. Voiko tavallinen duunari parempaa toivoa? Alanya keskustelu tuntuu vaan keräävät puoleensa kaikki paskanjauhajat ja mollaajat, miksi? Jokaisessa paikassa on varmasti omat hyvät ja huonot puolensa, pitää vain valita omaan makuun ja kukkaroon sopiva. En minäkään Kanarian lomasta pitänyt, mutta en ole täällä Espanjaa mollamassa ja perätöntä, asiatonta paskaa jauhamassa. Hävetkää!!

59

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EspanjanNeidotJa

      Espanjaa mollaavat riehuvat tietenkin Espanja- palstalla, pösilö.

      Täällä mollataan hölmöjä ja tiedostamattomia Alanyan- matkaajia.

      • AimoAlanya

        Juuri sinunlaisia aivottomia peräkammarin känsäkäsiä tarkoitin!!


      • maailmaavoinna

        Salli mun nauraa, että ihan oikein paras rantalomakohde, hahah. Et ole sitten aloittaja paljonkaan maailman upeita rantoja nähnyt, jos Alanyaa sanot parhaaksi. Menepäs ihan oikeasti maailmalle eikä pelkästään Kanarialle tai Alanyaan, tulet hämmästymään millaisia upeita rantoja, ruokaa, ystävällisiä ihmisiä voisit löytää.


      • lyhyt_lento
        maailmaavoinna kirjoitti:

        Salli mun nauraa, että ihan oikein paras rantalomakohde, hahah. Et ole sitten aloittaja paljonkaan maailman upeita rantoja nähnyt, jos Alanyaa sanot parhaaksi. Menepäs ihan oikeasti maailmalle eikä pelkästään Kanarialle tai Alanyaan, tulet hämmästymään millaisia upeita rantoja, ruokaa, ystävällisiä ihmisiä voisit löytää.

        entäpä sitten, jos se puolen vuorokauden koneessa istuminen ei kiinnosta?


      • Tompat
        lyhyt_lento kirjoitti:

        entäpä sitten, jos se puolen vuorokauden koneessa istuminen ei kiinnosta?

        Tuo on kautta aikain ollut köyhien selitys kun ei ole varaa kaukomatkailla. Sama motto tuntuu olevan Alanyaan matkaavilla naisilla, kun ei välitetä itsestään tai ulkonäöstä. Entäpä jos ei näläntunne kiinnosta ja tykkään ahmia koko ajan? Entäpä jos tykkään juoda saavikaupalla sidukkaa? Entäpä jos tykkään olla nikotiiniriippuvainen? Entäpä jos nätin hameen sijaan legginssit on kivat? Entäpä jos minäkin haluan että joku koskettelee minua edes maksua vastaan?


      • eianaliaan
        lyhyt_lento kirjoitti:

        entäpä sitten, jos se puolen vuorokauden koneessa istuminen ei kiinnosta?

        Ei varmaan kiinnostakaan kun ei ole varaa muuhun kuin kämäseen Alanyaan, hehheh. Mutta että joku pitää Alanyaa parhaana rantalomakohteena, niin sille ei voi muuta kuin nauraa.


      • mietivähän
        Tompat kirjoitti:

        Tuo on kautta aikain ollut köyhien selitys kun ei ole varaa kaukomatkailla. Sama motto tuntuu olevan Alanyaan matkaavilla naisilla, kun ei välitetä itsestään tai ulkonäöstä. Entäpä jos ei näläntunne kiinnosta ja tykkään ahmia koko ajan? Entäpä jos tykkään juoda saavikaupalla sidukkaa? Entäpä jos tykkään olla nikotiiniriippuvainen? Entäpä jos nätin hameen sijaan legginssit on kivat? Entäpä jos minäkin haluan että joku koskettelee minua edes maksua vastaan?

        Kyllä niitä maksullisia miehiä on muuallakin kuin Alanyassa. Jos kaipaa karvaranteitten kosketusta, niin se on merkki siitä että ei saa miestä muualta kuin vasenkäsi pyllyn pyyhkijältä jolla kynnen aluset ulostetta täynnä, sillä niitä ei täysin puhtaaksi edes saa millään. Hyi, jos ei nainen arvosta itseään sen enempää niin on aika alas vajonnut ja miehet siellä eivät todellakaan arvosta turistinaista, vaikka annat pimpsaa ja rahaa niin arvosi on nolla.


      • SivistystäEiSaaRahalla
        mietivähän kirjoitti:

        Kyllä niitä maksullisia miehiä on muuallakin kuin Alanyassa. Jos kaipaa karvaranteitten kosketusta, niin se on merkki siitä että ei saa miestä muualta kuin vasenkäsi pyllyn pyyhkijältä jolla kynnen aluset ulostetta täynnä, sillä niitä ei täysin puhtaaksi edes saa millään. Hyi, jos ei nainen arvosta itseään sen enempää niin on aika alas vajonnut ja miehet siellä eivät todellakaan arvosta turistinaista, vaikka annat pimpsaa ja rahaa niin arvosi on nolla.

        Sitä mä olen kans aina miettiny, mikä sua vetää niissä venäläisissä huorissa, jotka eivät osaa edes tarpeitaan tehdä sivistyneesti. Mikään ei ole sen järkympää kuin joutua venakon jälkeen samaan vessaan. Pakko on peräytyä, ei voi mennä pöntön lähellekään.


      • miiccis
        lyhyt_lento kirjoitti:

        entäpä sitten, jos se puolen vuorokauden koneessa istuminen ei kiinnosta?

        Alanyan jälkeen halusin aivan toisenlaisen lomakohteen ja lensin Bangokiin, josta jatkoin viikon kuluttua Samuille. Ei haitannut pitkä lento kun otin businessluokan paikan ja sain hyvin nukuttua kun sai istuimen ihan vaakatasoon, tarjoilu ensiluokkaista. Samui ja Khao Lak tuli käytyä ja siellä ne vasta todella upeat rannat ovat, eivät ole Alanyan kanssa vertailukelpoisia. Joten se niistä parhaista rantalomakohteista.


      • ei_koskaan_turkkiin
        SivistystäEiSaaRahalla kirjoitti:

        Sitä mä olen kans aina miettiny, mikä sua vetää niissä venäläisissä huorissa, jotka eivät osaa edes tarpeitaan tehdä sivistyneesti. Mikään ei ole sen järkympää kuin joutua venakon jälkeen samaan vessaan. Pakko on peräytyä, ei voi mennä pöntön lähellekään.

        Alanyassa ei ole muunmaalaisia huoria kuin suomalaisia.


      • SivistystäEiSaaRahalla
        ei_koskaan_turkkiin kirjoitti:

        Alanyassa ei ole muunmaalaisia huoria kuin suomalaisia.

        Sitten et ole koskaan kyseisessä paikassa käynytkään. Voit siirtyä muualle kommentoimaan.


      • miiccis
        SivistystäEiSaaRahalla kirjoitti:

        Sitten et ole koskaan kyseisessä paikassa käynytkään. Voit siirtyä muualle kommentoimaan.

        Totta. Huoraksi ei voida laskea vain henkiseltä mieleltään huorahtavia, jotka itse maksavat seksuaalipalveluista, kuten suomalaiset naiset. He ovat legginssilorttoja ja siiderivalaita.


      • Silvottupillufani
        SivistystäEiSaaRahalla kirjoitti:

        Sitä mä olen kans aina miettiny, mikä sua vetää niissä venäläisissä huorissa, jotka eivät osaa edes tarpeitaan tehdä sivistyneesti. Mikään ei ole sen järkympää kuin joutua venakon jälkeen samaan vessaan. Pakko on peräytyä, ei voi mennä pöntön lähellekään.

        Venäläisistä en niin tiedä, mutta kyllä lapsena silvotun tai ympärileikatun naisen pillu on ihana ja siloinen. Siitä on leikeltu jo hyvissä ajoin ja aikanaan kaikki ylimääräiset röplöttimet pois haittaamasta sekä miehen suoritusta että visuaalista ulkonäköä. Sellaiseen on niin mukavata myös kielensä työntää ja välillä taas sama teko suikerolla. Ei valu mitään valkoista visvaa sieltä korvasienen näköisten lepuuttimien välistä ja sitä on niin ilo katsellakin, varsinkin aivan läheltä.


      • jöpöttää
        miiccis kirjoitti:

        Alanyan jälkeen halusin aivan toisenlaisen lomakohteen ja lensin Bangokiin, josta jatkoin viikon kuluttua Samuille. Ei haitannut pitkä lento kun otin businessluokan paikan ja sain hyvin nukuttua kun sai istuimen ihan vaakatasoon, tarjoilu ensiluokkaista. Samui ja Khao Lak tuli käytyä ja siellä ne vasta todella upeat rannat ovat, eivät ole Alanyan kanssa vertailukelpoisia. Joten se niistä parhaista rantalomakohteista.

        heh,thaikku nähty,ja varsinkin siiamin lahden puoli,eikä voi verratakaan turkkiin,totaali pettymys oli thailand,mutta jos tykkää kehitysmaasta ja oleskella kaatopaikalla englantia osaamattomien ihmisten kanssa niin onnea vaan!


    • lyhyt_lento

      "Ei varmaan kiinnostakaan kun ei ole varaa muuhun kuin kämäseen Alanyaan, hehheh."
      -Naureskele ihan rauhassa, mutta täällä on nytkin 32C, eikä viime yönä ollut pakkasta, kuten suomessa.
      Hyvä jos viihdyt siellä räntäsateessa, auringonotto rannalla sopii minulle paremmin..

      • eianaliaan

        Eipä ole vielä räntää satanut, aurinko paistellut lähes koko päivän ja kohta naureskelen Floridan lämmössä teille Alanyan turreille, on kuukauden reissu edessä, ylihuomenna startataan. On niinkun vähän erilainen kohde kuin, no en sano mitään.


    • LomallaAlanyassa

      Jep !
      Alanya ehdottomasti paras rantalomakohde ikinä.
      Missä muualla muka voi saada rantatuolista tippurin?
      Varmin tapa päästä kännykästään ja lompakostaan eroon, on mennä ottamaan aurinkoa Alanyan uimarannoille.
      Mut ei se mitään jos kännykkä tai rahat viedään.
      Ainahan voi lohduttaa itseään menemällä merirosvolaiva risteilylle tai tippukiviluolaan.
      Myös kurpitsalampun halailu huoneistohotellissa auttaa pääsemään eroon stressistä...

      • kleopatrabeach

        :D :D


    • Rannallaminäkin

      Ja pitää muistaa, että passia pitää kantaa koko ajan mukana. Uidessakin.

    • ei_häivy_tavarat

      "Varmin tapa päästä kännykästään ja lompakostaan eroon, on mennä ottamaan aurinkoa Alanyan uimarannoille."
      -Täyttä paskaa, rannalla säilyy niin rahat, kuin puhelimetkin, mutta ei niitä nyt sentään pidä jättää siihen rantatuolille lojumaan.

      -Passiakaan kukaan ei ole halunnut nähdä, vaikka olen täällä kaksi viikkoa palloillut kaikkina vuorokauden aikoina.

      Varastelu rannoilla on vähän hankalaa, kun noita vahteja pörrää pilvin pimein..
      Selässä niillä lukee Özel Guvenlik. Käsiraudat, puhelin ja pamppu niillä on vyöllä roikkumassa..

    • TietoaKaipaava

      Passia kuuluu ja pitää kantaa aina mukana. Sitä säilytetään repussa jota kannetaan etupuolella. Näin tällä palstalla meitä turisteja on opastettu.
      Uimaan mennessä täytyy tietysti muistaa pysytellä kahluusyvyydessä. Aurinkotuolilta reppu sitten viedään vaikka niitä pamppu- ukkeleita on niin paljon ettei sekaan sovi.

      Onko siis mahdollista että juuri nuo vahdit ovatkin niitä varkaita?
      Itse uskoisin niin.

    • ei_häivy_tavarat

      "Passia kuuluu ja pitää kantaa aina mukana."
      Ei todellakaan passia mukaan.

      "Onko siis mahdollista että juuri nuo vahdit ovatkin niitä varkaita"
      No ei. Olen nähnyt, kun joku paikallinen tuli rannalle hortoilemaan, ja tuo pampunkantaja soitti poliisit poistamaan sen ukon.

      • KylläHäipyyKamat

        Turkissa täysi- ikäisen turistin täytyy AINA pitää mukanaan henkilötodistusta tai passia.
        Suomalainen henkilökortti ei kelpaa poliisille.

        Tottakai nuo pamppu- ukkovarkaat ajavat kilpailijat tontilta.


    • HaluanPamppuaAnaaliin

      Työntääkö pamppumiehet pamppua pyydettäessä pyllyyn?

    • ei_häivy_tavarat

      "Turkissa täysi- ikäisen turistin täytyy AINA pitää mukanaan henkilötodistusta tai passia.
      Suomalainen henkilökortti ei kelpaa poliisille."
      -En tiedä mitä laki sanoo, mutta ei täällä kukaan passia kysele.
      Kyllä sen kerkiää hotellissa näytää, sitä on aivan turha mukana kantaa.

      Jos sinä kaverisi kanssa kaupungilla kävelet, niin ne 50 poliisiautoa, jotka päivän aikana näet, eivät todellakaan ole passistasi kiinnostuneita, eiväthän ne muuta kerkiäisi tekemäänkään, kuin tutkailemaan turistien passeja..

      Käsittämätöntä paskan jauhamista tuolaiset passien kyselyt.

    • LakiOnMitäOn

      Turkin laki on tässä aivan yksiselitteinen. Passi on pidettävä mukana.

      Vuodatuksesi on turha.

    • AlanyassaAsuva

      On syytä pitää mukana myös käteistä, mielellään euroja.
      Aina välillä poliisit pysäyttää kadulla ja passin kyselyn lisäksi vihjailevat pienestä "vartiolisästä".
      Jos et maksa, saattaa tulla kyyti laitokselle jonkun tekaistun syytteen kera

      • aimoalanya

        AlanyasaAsuva..täyttä paskaa kaikki kommenttisi, olet täysi kusipää. Älykkyytesi on 0. Ihmettelen kuinka voit edes tälle palstalle kirjoittaa kun viestien lähetys vaatii laskutoimituksen.


    • ei_häivy_tavarat

      "Jos et maksa, saattaa tulla kyyti laitokselle jonkun tekaistun syytteen kera"
      -Olen kuullut, että Pöytyällä ja Perniössä tapahtuu samaa..

      • Ylläpidonylinesimies

        Voit kirjoittaa Pöytyän ja Perniön ongelmista niiden omilla palstoilla. Täällä kirjoitetaan Alanyan iloista, suruista, ongelmista, raiskauksista, huijauksista, naisten hakkaamisista, pontikkadrinksuista, suomalaisnaisten alaikäisiin poikiin sekaantumisesta ym. jne. Yhtään ei helpota Alanyan turistin olotilaa ja pahaa mieltä se, jos jossakin toisaallakin on lahjottuja poliiseja.


      • Sirkkasi

        Lopeta nyt impotentti juoppo tuo valitus ja usko nyt, että en tule enää takaisin kotiin. Olen muuttanut pysyvästi Alanyaan.


    • ei_häivy_tavarat

      Täällä poliisit ei pysäyttele ihmisiä pidättääkseen tai passin tarkistaakseen.

      Paljon siellä on muuten lämmintä? Täällä on nyt klo.19.35 31 Celsiusta ja aamulla kuudelta ylösnoustessa 26..

    • Pillupallukka

      Olen kuullut että Alanyan poliisien kiristyksistä voi selvitä ilman rahaa.
      Silloin täytyy tietenkin olla naispuolinen.

    • ei_häivy_tavarat

      Hitto kun kylmä. Aamulla 6.20 mittari näytti ainoastaan 25 ja päivälle näyttää olevan tarjolla 34..

      Oisko jollain lainata pipoa ja hanskoja, tänne jäätyy..

      • paratiisilöytynyt

        Balilla lomaillaan, yölämpötila 26 ja päivisin 32-34 joten kyllä tarkenee. Jätimme Alanyan matkat kun tuli vaan mitta täysi, nyt koetaan kolme viikkoa ihan jotain uutta, täältä ne varsinaiset unelmien rannat löytyvät ja paljon muutakin mitä ei Alanya tarjoa.


      • Paratiisirannat

        Minäkin olen Balilla käynyt.
        Naurattaa jos joku vertaa Balin rantoja Alanyan vastaaviin.
        Matka maksaa hieman enemmän mutta eläminen on paljon halvempaa ja ihmiset eivät ole rosvoja.


      • Bali.Hai
        Paratiisirannat kirjoitti:

        Minäkin olen Balilla käynyt.
        Naurattaa jos joku vertaa Balin rantoja Alanyan vastaaviin.
        Matka maksaa hieman enemmän mutta eläminen on paljon halvempaa ja ihmiset eivät ole rosvoja.

        Silloin kun olin viimeksi Kuta Beachilla parikymmentä vuotta sitten, oli kaupungissa varmaan Aasian katukauppiaista puolet. Eräs aussi sanoi mulle, että kukaan ei voi olla Kutalla viikkoa kauemmin kerrallaan ja oikeassa oli. Lähdin pois kymmenen päivän kuluttua, kun tarkoitus oli olla kuukausi.


    • KualaValuu

      Barcelona nyt 25, päivälle luvataan 28- 30....
      Naiset ovat täällä upeita ja hymyileväisiä eivätkä ole pukeutuneet säkkeihin.. :-)

    • ei_häivy_tavarat

      "Naiset ovat täällä upeita ja hymyileväisiä eivätkä ole pukeutuneet säkkeihin.. "_En ole -En ole metsästämässä naisia, ja toisekseen espanjalaiset akat on vitun rumia.

      Mitä taas tulee tuohon Balilla olijaan, niin eipä taida pihan perältä ulkohuussin pienestä ikkunasta Balia näkyä..

      • paratiisilöytynyt

        Kuule kyllä näkyy muutakin kuin ulkohuussi, heh. Sanur Beachilla nautiskellaan hiukan myöhästyneellä häämatkalla, aktiviteetteja riittää kaikenlaisia. Ollaan snorklattu ja surffaamaan suunnataan seuraavaksi, kanoottejakin on tarjolla ja hotellin kuntosali kutsuu jossain vaiheessa. Kuta on vilkkaampi paikka, meille riittää hiukan rauhallisempi ympäristö, häämatkalla emme kaipaa mitään yletöntä hälinää. Hyviä matkoja kaikille, suuntautuvat ne sitten ihan mihin tahansa!


    • HeitäMulleSePanaani

      Minä olen taasen hieman eri mieltä siitä että espanjalaiset naiset olisivat vitun rumia... :-)
      Kyllä tytöt täällä ovat uskomattoman tyylikkäitä ja hyvin avoimia pieneen flirttiin. Ei onnistune Turkissa?

    • ParasArvioitsija

      Jotta voisi väittää mikä on paras, niin pitäisi olla käynyt kaikissa rantalomakohteissa. Samoja naurettavuksia on täällä kun väitetään mikä on Alanyan paras ravintola tai joku muu paras asia. Pitäisi olla kokeiltuna ne kaikki, jotta voisi näin väittää. Yhdellä baaripojan panolla tahtovat ihan paskatkin ravintolat muuttua sellaiseksi parhaaksi :)

      • Samanmielinen

        Ne on täällä ja Facessa niitä Alanyahuoria, jotka kehuvat kurdipanojensa paikkoja, jotta nämä hoivaviettiset lumput saisivat järjestettyä tuloja alistamilleen. Ei palvelun tasolla ole mitään oikeaa merkitystä, kun näitä parhauksia jaetaan ja koitetaan muita tietämättömiä vedättää.


      • AimoAlanya

        Oma mielipiteeni, omat kokemukseni muista lomakohteissa n. 20 eri aurinkolomakohdetta!! On parempia rantoja, nähtävyyksiä, ruokapaikkoja ym.ym. varmasti olemassa, en epäilemään. Alanya on minun mieleeni. Kommentit panohommista taitaa olla vastaajien omiakokemuksia kun ei ole pystyneet omaa naista tyydytettyä.


    • JussipaitainenAlanyassa

      Heikin baari on maailman paras baari.
      Missään ei myydä niin hyvää bissee kuin Heikin baarissa !!

    • Paapparainen

      En tiedä millä kriteereillä aloittaja tuota rantakaistaletta parhaana pitää?
      Minä olen lomaillut paljon yli 50 vuoden työurani aikana. Yli 150 lomamatkaa ja yli 60 maata on nähtynä. Etupäässä rantakohteita koska merestä ja sen kohinasta pidän.
      Alanyassa kävin kerran ja se riitti. Hiekkaa sielläkin oli ja meri mutta en todellakaan pitänyt koko kohteesta. Yleisilme oli jotenkin tympeä jos sitä nyt niukasti kuvailisi.
      Viikko nyt jotenkin meni mutta 2 olisi ollut liikaa.

    • DDR_Mies

      Eiköhän tyypillinen Alanyassa kävijä ole joku maajussi, jolle Alanya käytännössä ainoa paikka maailmassa minne ikinä lentäny lomalle.
      Joillekin se tuntuu olevan kova juttu, kun bazaarissa myyjä puhuu muutaman sanan suomea. Eiköhän siinä maajussille jo tarpeeksi aihetta käydä Alanyassa jopa kymmeniä kertoja tätä ihmettä katsomassa.
      Itse käynyt Alanyassa kahdesti, mutta enää en näe syytä tuonne mennä.
      Helvetin tylsä paikkahan tuo on.
      Nähtävyydet, joita ei paljoo ole, kerkiää kiertämään hyvin 1 viikon loman aikana.
      Erityisen halpakaan tuo paikka ei enää ole, joten ainakaansen takia sinne ei kannata kenenkään mennä

      • KailajärviMessiaanKaima

        Siinä on uutta nähtävyyttä ihan tarpeeksi kun suomalaiset elämään kyllästyneet ehtoopuolen ihmiset nakottavat Damlatas-kadun kuppilassa odottaen Kailajärvi-messiaan vapautumista ja Wincapitan automaattisen, yhdistetyn höyry- ja valuuttakauppakoneen uudelleen käynnistymistä :)


      • AimoAlanya

        Epäilen DDR miehen tietoa tyypillisestä Alanyan matkaajasta. Ei maajussit, joiksi maanviljelijöitä kutsut,kerkeä keväällä, kesällä ja syksyllä Alanyan lomia pitämään. Vai tarkoitatko maajussilla muita jotka asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella? Eihän ole paha ollenkaan jos jotkut paikallisista kietämme osaa. Tuskin kieliaito paikallisten keskuudessa kenenkään matkakohdetta määrittää?..tai miksi ei, voihan kielitaidottomalle olla matkakohteen kriteeri ulkomaan matkaa valitessa. Jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä ja aktiviteettinsä, minne matkustaakin. Ei Alanyaan monikaan kirkkoja katsomaan lähde???


    • parhaat.naurut

      "monessa aurinkolomakohteessa käynyt"

      HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

    • fgfghjgfhfhjgf

      Alanya on kulissikaupunki ja hirvittävyydessään vailla vertaa.

      • Turkinhihasta

        Sehän onkin rakennettu lähinnä seksituristinaisille. Aluksi siellä kävivät monenmaalaiset akat, mutta nykyään lähinnä suomalaiset.


      • Kunnollinennnainen
        Turkinhihasta kirjoitti:

        Sehän onkin rakennettu lähinnä seksituristinaisille. Aluksi siellä kävivät monenmaalaiset akat, mutta nykyään lähinnä suomalaiset.

        Ikävien ihmisten kaupunki kerrassaan. Sekä originaalit, tulleet ja turistit. Vastenmielistä elostelua kaikilla osapuolilla.


    • alanyatar_70

      Hyvä Aimo, samaa mieltä!

    • älkääurputtako

      Monet matkat eurooppalaisiin kulttuurukehtoihin tehneenä ja lomalta väsyneenä palanneena voin vaan todeta, että jos lomalta haluaa aurinkoa ja stressitöntä oloa niin Alanyassa ei ole mitään vikaa. Ainakin meillä työntäyteinen arki tarvitsee vastapainoksia lomaa jossa ei tarvitse ajatella yhtään mitään, voi vaan olla eikä tarvitse juosta paikasta toiseen. Itse vannoin ja naureskelin vuosia sitten, että minua ei saa koskaan Alanyaan ja siellä on vaan suomalaisia juntteja. Kuitenkin ensimmäisellä reissulla totesin olleeni väärässä ja en kyllä juntteihinkaan törmännyt. Ja eihän siinä mitään väärää ole jos pienellä budjetilla pääsee muutaman kerran vuodessa lämpimään.
      Itse emme tuhlaa lomiamme kännäilyyn ja lomalla ei oteta kaljan kaljaa, sitä lystiä voi tehdä tarvittaessa kotonakin.
      Enkä ymmärrä tätä meuhkaamista suomalaisista naisista ja turkkilaisista miehistä. Eiköhän tässäkin ole ihan tasa-arvoista, että kun miehet kuolaa aasian vosuja ja venäjän tyttöjä niin sallitaan naisillekin joku vastine saada välillä vähän paremman näköistä seuraa.

      • AimoAurinkokuningas

        Hyvä kommentti! Samat ennakkoluulot aikoinaan. Tykkään. Loma lomana, kirkot kierretään kaukaa.


      • Ginipiika

        Tiedän että vaimosi on antanut täällä pillua kurdipoikaselle, joka keräsi laseja lähibaarissa. Siivouskomero oli sen aktin tapahtumapaikka.


    • Lovingalanya4ever

      Minäkin olen käynyt unelmarannalla muutamassa paikassa mutta lopulta sydämeni vei kuitenkin Alanya. Miesten kanssa en vehtaa, joten siitää on turha jupista ja käyttää aikaa. Paikka ja ihmiset ja mahdollisuudet olivat syy. Vielä kun täälläkin saa lukea kaikenlaista miesten laittamaa rumaa juttua, niin ennestäänkin jäävät miehet unholaan. Jatkakoot juttujaan, minä nautin lomistani Alanyassa! 4 ker/vuosi ja aina on ollut mukava loma.

      • ihanparasta

        Aloitus on paras vitsi minkä olen pitkiin aikoihin kuullut, kiitos hyvistä nauruista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe