Naiset ei osaa keskustella!

treffimies_

Olen todella pettynyt suurimpaan osaan naisia täällä nettitreffeillä...Aniharva kykenee vastavuoroiseen keskusteluun. Väkisin menee maku hommaan kun mulla on olo, että oon aina se joka rakentaa keskustelua ja pitää sitä yllä..Naiset vaan vastailee lähinnä kysymyksiin, mutta eivät osaa kysyä minun elämästäni, eikä minusta mitään..Millaisia helvetin idiootteja te oikeen olette. Täh?
Kait se on niin, et treffipalstoille pakkaa ne kaikki pässit kun keskustelutaitoiset löytää seuransa jostain ihan muualta.
Joihinkin vastavuoroiseen keskusteluunkin kykenevään oon toki törmänny ja se kontrasti vaan on vitun valtava näihin pässeihin mitä on suurin osa.

105

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpikujasta.toiseen

      Sanoppas muuta, on kyllä niin turhauttavaa.
      Ja tuon lisäksi naisille tuntuu olevan kaikista suurin turnoff se kun ehdotat tapaamista.
      Aina kun ehdotat näkemistä niin tulee joko hiljaisuus tai nainen vaihtaa keskustelunaihetta. Naiset vain kirjekavereita vailla :D?

      • treffimies_

        Ja joiltain sitten saa lypsää moneen otteeseen kuvaa ja kun sitä ei ala kuulumaan, niin ensimmäinen ajatus on, että siellä oli joku homopaska trollaamassa vain...Älkää ikinä ainakaan laittako naisille kuvaa ennen kuin olette saaneet häneltä ensin kuvan. Heihin nimittäin ei voi luottaa lainkaan. Heillä ei ole kunniaa, eivätkä pidä sanaansa. Jos sovitaan, että vaihetaan kuvia, niin sillon jumalauta se menee niin, että molemmat laittaa sen vitun kuvan, vaikkei kiinnostaiskaan..Onko se niin saatanan vaikea tajuta.


    • kesäsiili

      No, olisi kivaa tavata mies, joka melkein alkuunsa ei nostaisi kytkintä, kun tavataan... Joskus tuntuu,että ne" nettimiehet "ei tiedä, mitä etsivät oikeesti- ikuista unelmaa tai prinsessaa tai barbinukkea... ota sitten selvää!!! Ja en pahemmin liiku nettideittisivuilla, koska siellä miehet etsii jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan. Osaan keskustella asiasta kuin asiasta... Lopetin jo sivuistoilla käymisen kauan sitten, ei siellä ole oikeita miehiä, ikävä kyllä. Enkä ole seinästä repäisty.

      • Minä kerran eksyin jollekin treffipalstoille, mutta oikeastaan en ole siellä muuten ollut. Eli ei ole oikein kokemusta siitä, mistä tämä aloittaja puhuu. Naisia puolustaakseen sanon, että olen tavannut vain kaksi huonosti keskustelevaa suomalaisnaista. Ne molemmat yliopistoalueen ravintolasta. Ensimmäisen kanssa tulin hyvin juttuun, vaikka hänen keskustelutaitonsa eivät olleet hirvittävän erinomaiset. Luonnollisesti en voi puhua saman sukupuolen henkilön olevan samaa keskusteluseurana, mutta minusta naiset livenä keskustelevat hyvin. Täälläkin naiset ovat olleet paljon parempaa keskusteluseuraa yleensä kuin miehet. Ehkä Aloittaja ei ymmärrä naisia - ja siksi osaa itse keskustella oikeista aiheista heidän kanssaan. Luonnollisesti kaikki naiset eivät ole myöskään hyviä keskustelemaan sekä ilmaisemaan itseään juuri netin välityksellä. EHKÄ OSIN VOI OLLA VIKAA ITSE ALOITTAJASSA ja hänen aiheenvalinnoissaan naisten suhteen. Hänen pitäisi keskustella naisia kiinnostavista aiheista sekä tyylillä?? :D Itse en käy kyseisillä keskustelupalstoilla olenkaan vaan kirjoittelen silloin tällöin täällä, kun huvittaa! :)

        Tunnetteko te enemmän kaksi huonosti keskustelevaa suomalaisnaista? ;)


      • mies_33v
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Minä kerran eksyin jollekin treffipalstoille, mutta oikeastaan en ole siellä muuten ollut. Eli ei ole oikein kokemusta siitä, mistä tämä aloittaja puhuu. Naisia puolustaakseen sanon, että olen tavannut vain kaksi huonosti keskustelevaa suomalaisnaista. Ne molemmat yliopistoalueen ravintolasta. Ensimmäisen kanssa tulin hyvin juttuun, vaikka hänen keskustelutaitonsa eivät olleet hirvittävän erinomaiset. Luonnollisesti en voi puhua saman sukupuolen henkilön olevan samaa keskusteluseurana, mutta minusta naiset livenä keskustelevat hyvin. Täälläkin naiset ovat olleet paljon parempaa keskusteluseuraa yleensä kuin miehet. Ehkä Aloittaja ei ymmärrä naisia - ja siksi osaa itse keskustella oikeista aiheista heidän kanssaan. Luonnollisesti kaikki naiset eivät ole myöskään hyviä keskustelemaan sekä ilmaisemaan itseään juuri netin välityksellä. EHKÄ OSIN VOI OLLA VIKAA ITSE ALOITTAJASSA ja hänen aiheenvalinnoissaan naisten suhteen. Hänen pitäisi keskustella naisia kiinnostavista aiheista sekä tyylillä?? :D Itse en käy kyseisillä keskustelupalstoilla olenkaan vaan kirjoittelen silloin tällöin täällä, kun huvittaa! :)

        Tunnetteko te enemmän kaksi huonosti keskustelevaa suomalaisnaista? ;)

        No mikä estää naista ottamasta jotain mieleistään aihetta esiin? Kyllä naisen keskustelutaidot ovat silloin aivan surkealla tasolla, jos mies vastaa täysin siitä mistä keskustellaan. Ja itselläni on kyllä täysin vastaavia kokemuksia kuin aloittajalla. Livenä tapaamillani naisilla keskustelutaidot ovat vaikuttaneet olevan yleisemmin hallussa. Joidenkin naisten, joihin netin kautta olen tutustunut, kanssa keskustelu on myös sujunut oikein hyvin, mutta useimpien kanssa kaikki keskustelun johdattelu ja ylläpito on ollut täysin minun vastuullani.


      • mies_33v kirjoitti:

        No mikä estää naista ottamasta jotain mieleistään aihetta esiin? Kyllä naisen keskustelutaidot ovat silloin aivan surkealla tasolla, jos mies vastaa täysin siitä mistä keskustellaan. Ja itselläni on kyllä täysin vastaavia kokemuksia kuin aloittajalla. Livenä tapaamillani naisilla keskustelutaidot ovat vaikuttaneet olevan yleisemmin hallussa. Joidenkin naisten, joihin netin kautta olen tutustunut, kanssa keskustelu on myös sujunut oikein hyvin, mutta useimpien kanssa kaikki keskustelun johdattelu ja ylläpito on ollut täysin minun vastuullani.

        No eivät kaikki naiset ole hyviä keskustelmaan. Itse olen täällä kirjoitellut "oy bimbo ab":n kanssa. Viimeiseen viestiini hän vastasi hyvin lyhyestu: "OK." Jatka siitä keskustelua. Myönnetään se, että hän ei oikein vastakysymyksiä esitä vaan minä teen niin. Mutta kuten sanoit livenä naiset ovat hyviä keskustelemaan, mutta toimii se meidän keskustelu tämän esimerkkinaisen kanssa, vaikka hän ei ole maailman paras keskustelun ylläpitäjä. Jokainen haluaa kertoa itsestään, kokemuksistaan ja tunteistaan. Minä annan hänen puhua niistä niin kuin miesten pitäisi johdatella naisia tekemään niin keskustelu toimii! :)


    • 41-sinkkumies

      Olen huomannut samaa että naiset ei halua kysyä mitään ja kirjoittavat vain pari riviä. Ei voi tutustua sellaisiin naisiin ja ihmettelen miksi naiset on edes sitten treffipalstalla.

      • kesäsiili

        Jos mieheltä erehtyy kysymään niin on liian tyrkky tai takertuva.
        Ja kirjoitatko itse monta riviä? Etenkin jos et tunne toista, jonka kanssa kirjoittelet?Ihmettelen, miksi olet treffipalstalla....


      • treffimies_
        kesäsiili kirjoitti:

        Jos mieheltä erehtyy kysymään niin on liian tyrkky tai takertuva.
        Ja kirjoitatko itse monta riviä? Etenkin jos et tunne toista, jonka kanssa kirjoittelet?Ihmettelen, miksi olet treffipalstalla....

        Vain todellinen alisuorittaja voi ajatella noin kuin sinä teet, joskin uskon sen olevan lähinnä defenssi sille omalle hölmöydellesi....Olet ihan selkeetä retardi kamaa, juurikin näitä joista olen puhunut.


    • karu.totuus

      "oon aina se joka rakentaa keskustelua ja pitää sitä yllä..Naiset vaan vastailee lähinnä kysymyksiin, mutta eivät osaa kysyä minun elämästäni, eikä minusta mitään.."

      Niitä ei kiinnosta muttei kehtaa sanoo...koska niin usein tulee sitten ryöppy tätä "Millaisia helvetin idiootteja te oikeen olette" jne.

      "naisille tuntuu olevan kaikista suurin turnoff se kun ehdotat tapaamista."

      Ei mulle ainakaan, vaan päinvastoin, JOS mies on oikeesti kiinnostava.

      "Älkää ikinä ainakaan laittako naisille kuvaa ennen kuin olette saaneet häneltä ensin kuvan."

      Itse en nykysin enää laita miehille ensin, koska muistaakseni kertaakaan en sen jälkeen saanu miehen kuvaa vaikka kuinka pyhästi se ois luvattu.. kyllä sitä jotkut jaksaa kärttää monta viestiä vaikka se oman laittaminen on sitten niin vaikeeta.

      "molemmat laittaa sen vitun kuvan, vaikkei kiinnostaiskaan.."

      Aivan näin. Tosin mitä hyötyä sitten enää jos kuvan perusteella ei yhtään kiinnosta enää. Parempi sanoakin että lähetän kuvan siinä tapauksessa että kiinnostaa edelleen. Itse kyllä olen laittanu omanikin takasin jos olen kuvaa pyytäny, vaikkei enää olisikaan kiinnostunu.

      • treffimies-

        Älä jauha paskaa..Aivan turha väittää ettei niitä olis kiinnostanu kun ovat ite ensin flirtillä lähestyneet ja se keskustelu on ollu samaa paskaa jo ekasta viestistä lähtien..Joitain olen tavannu siitä huolimatta ja pannutkin, mutta lähes yhtä tonttuja ne on ollu sitten livenäkin...90% naisista mitä siellä on niin vaikuttaa olevan retardeja..Jälkeen jääneitä älyllisesti.


      • itsekritiikkiä
        treffimies- kirjoitti:

        Älä jauha paskaa..Aivan turha väittää ettei niitä olis kiinnostanu kun ovat ite ensin flirtillä lähestyneet ja se keskustelu on ollu samaa paskaa jo ekasta viestistä lähtien..Joitain olen tavannu siitä huolimatta ja pannutkin, mutta lähes yhtä tonttuja ne on ollu sitten livenäkin...90% naisista mitä siellä on niin vaikuttaa olevan retardeja..Jälkeen jääneitä älyllisesti.

        Vaikutat kovin aggressiiviselta, ehkä siksi naiset eivät uskalla puhua sinulle. Jos sinulla livenäkin on kielenkäyttö tuollaista niin ei ihme että nainen ei tiedä mitä sinulle sanoisi.

        Ja aikuinen ihminen joka puhuu seksistä "panemisena" ei myöskään voi odottaa saavansa kovin henkevää seuraa. Jos haluaa fiksujen ja sivistyneiden ihmisten seuraa niin silloin pitäisi itsekin jollain lailla siihen seuraan sopia.


      • treffimies_
        itsekritiikkiä kirjoitti:

        Vaikutat kovin aggressiiviselta, ehkä siksi naiset eivät uskalla puhua sinulle. Jos sinulla livenäkin on kielenkäyttö tuollaista niin ei ihme että nainen ei tiedä mitä sinulle sanoisi.

        Ja aikuinen ihminen joka puhuu seksistä "panemisena" ei myöskään voi odottaa saavansa kovin henkevää seuraa. Jos haluaa fiksujen ja sivistyneiden ihmisten seuraa niin silloin pitäisi itsekin jollain lailla siihen seuraan sopia.

        Yhyy...olet niin agressiivinen,kamala ja pelottava etten keksi mitään puhumista--------->Defenssi, jolla kielletään vika itsessään ja väistetään kohtaamasta totuutta.. Se miten puhun täällä ja miten puhun privana on kaksi eri asiaa, eli siitä se ei ole kiinni. Naisille soisi järjestettävän käytöstapa koulutusta, sekä keskustelun taidon kehittämiseen tähtäävää toimintaa ja terapiaa.
        ps.
        Kerran näin naisen parkkeeraavan autonsa kauppakeskuksen edustalla. Se pakitti sinne ja auton perä osui toisen auton keulaan, kontakti oli huomattava, mutta nainen vain kielsi sen itseltään tapahtuneen, otti hieman eteen ja lähti kävelemään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan= Retardi.


      • itsekritiikkiä

        Vaikea kuvitella että olisit kovin erilainen netin ulkopuolellakaan, kyllä se mitä anonyyminä kirjoittelet sentään jotain paljastaa luonteestasi. Minulle tulee käytöksestäsi lähinnä mieleen koulukiusaajan puolustelut omalle käytökselleen. Myöskään tuo retardi-sanan toisteleminen ei anna sinusta kovin fiksua eikä aikuismaista kuvaa. Niinkuin jo sanoin, fiksuun seuraan pääseminen edellyttää sitä että itsekin siihen seuraan jotenkin sopii.

        Melko naurettavaa on myös vetää tähän keskusteluun mukaan tuo näkemäsi YHDEN naisen auton parkkeeraaminen, se kun on tähän aiheeseen melkoisen väkisin väännetty perustelu. Tiedätkös kuinka usein esimerkiksi minä olen nähnyt vastaavasti miehiltä täysin piittaamatonta käytöstä liikenteessä ja vähän joka paikassa?


      • treffimies-
        itsekritiikkiä kirjoitti:

        Vaikea kuvitella että olisit kovin erilainen netin ulkopuolellakaan, kyllä se mitä anonyyminä kirjoittelet sentään jotain paljastaa luonteestasi. Minulle tulee käytöksestäsi lähinnä mieleen koulukiusaajan puolustelut omalle käytökselleen. Myöskään tuo retardi-sanan toisteleminen ei anna sinusta kovin fiksua eikä aikuismaista kuvaa. Niinkuin jo sanoin, fiksuun seuraan pääseminen edellyttää sitä että itsekin siihen seuraan jotenkin sopii.

        Melko naurettavaa on myös vetää tähän keskusteluun mukaan tuo näkemäsi YHDEN naisen auton parkkeeraaminen, se kun on tähän aiheeseen melkoisen väkisin väännetty perustelu. Tiedätkös kuinka usein esimerkiksi minä olen nähnyt vastaavasti miehiltä täysin piittaamatonta käytöstä liikenteessä ja vähän joka paikassa?

        Esimerkin pointti oli siinä, ett myöskin tässä ketjussa yritetään lakaista ongelma maton alle ja kiistää asia, minkä lukemattomat miehet ovat vahvistaneet myöskin todeksi, Eli ei tämä ole vain minun ongelma...Naisilla on yleisesti ottaen hyvin tylsä mielikuvitus..Monellakaan ei ole oikeen mielenkiintoa mihinkään elämässä..Intohimoa mihinkään harrastukseen, elokuviin, musiikkiin etc..Nää ihmiset lähinnä syö, juo ja paskantaa ja siitähän ei kauheasti keskustelua synny olemattomalla ulosannillaan..


      • itsekritiikkiä
        treffimies- kirjoitti:

        Esimerkin pointti oli siinä, ett myöskin tässä ketjussa yritetään lakaista ongelma maton alle ja kiistää asia, minkä lukemattomat miehet ovat vahvistaneet myöskin todeksi, Eli ei tämä ole vain minun ongelma...Naisilla on yleisesti ottaen hyvin tylsä mielikuvitus..Monellakaan ei ole oikeen mielenkiintoa mihinkään elämässä..Intohimoa mihinkään harrastukseen, elokuviin, musiikkiin etc..Nää ihmiset lähinnä syö, juo ja paskantaa ja siitähän ei kauheasti keskustelua synny olemattomalla ulosannillaan..

        Minä taas olen huomannut ja monilta naisilta myös kuullut tuon saman mielenkiinnon puutteen olevan selvästi yleisempää nimenomaan miehissä. Että tietoa tai kiinnostusta ei ole juuri muuhun kuin seksiin ja johonkin urheiluun. On todella yleistä että nainen valittaa sitä että mies on niinsanotusti henkisesti laiska, ei tiedä oikein mistään mitään eikä ole kiinnostunutkaan tietämään.

        Iso osa niistä fiksuista, keskustelutaitoisista naisista valitseekin ennemmin sinkkuuden koska fiksuja ja keskustelutaitoisia on keskimäärin vähemmän miehissä kuin naisissa. Sellaisia miehiä ei siis riitä kaikille heitä kumppaneiksi haluaville, ja sellaiset miehet kyllä löytävät helposti kaltaisiaan naisia.


      • treffimies_
        itsekritiikkiä kirjoitti:

        Minä taas olen huomannut ja monilta naisilta myös kuullut tuon saman mielenkiinnon puutteen olevan selvästi yleisempää nimenomaan miehissä. Että tietoa tai kiinnostusta ei ole juuri muuhun kuin seksiin ja johonkin urheiluun. On todella yleistä että nainen valittaa sitä että mies on niinsanotusti henkisesti laiska, ei tiedä oikein mistään mitään eikä ole kiinnostunutkaan tietämään.

        Iso osa niistä fiksuista, keskustelutaitoisista naisista valitseekin ennemmin sinkkuuden koska fiksuja ja keskustelutaitoisia on keskimäärin vähemmän miehissä kuin naisissa. Sellaisia miehiä ei siis riitä kaikille heitä kumppaneiksi haluaville, ja sellaiset miehet kyllä löytävät helposti kaltaisiaan naisia.

        Ei löydä miehet todellakaan helposti ainakaan kaunista ja sporttista keskustelutaitoista, koska ne helmet on meneet jo aikaa sitten.

        Edelleen sanon, että monetkin naiset on kyllä kohtuu hyviäkin sosiaalisesti livenä, mutta tänne nettiiin vaan on sitten pakkaantunut se toinen laitapuolen kulkijoiden armeija. Todennäköisesti sinä et kuulu siihen ryhmään mistä puhun, koska tekstiä on tullut enemmän kuin kolme sanaa ja vaikka puhut paskaa kokolailla, niin sulla on mielipide, vaan kun näillä netti ämmillä ei vaan ole edes mielipidettä mistään..Mikä näiden ihmisten tarkoitus ylipäätään on elämässä? Lapsia vain pitäisi päästä tekemään, vaikka ei ole mitään annettavaa kenellekkään.


      • itsekritiikkiä

        Niin, kun pitäisi vielä löytää se kaunis ja sporttinen mikä isolle osalle miehistä tarkoittaa mallin näköistä ja miestä paljon nuorempaa naista. Mikään normaali itsestä huolehtiminen ei riittäisi mihinkään. Entä kuinka hyvännäköinen ja sporttinen olet itse kun vaadit sitä naisilta? Voisiko olla että omissa kriteereissäsi olisi vikaa kun et löydä naista jonka katsot olevan tasoisesi? Naisetkin yleensä joutuvat tinkimään niistä ulkonäköihanteistaan jos haluavat realistiset mahdollisuudet löytää älykkään ja sivistyneen miehen. Kannattaisiko sinunkin tehdä samoin?


      • treffimies_
        itsekritiikkiä kirjoitti:

        Niin, kun pitäisi vielä löytää se kaunis ja sporttinen mikä isolle osalle miehistä tarkoittaa mallin näköistä ja miestä paljon nuorempaa naista. Mikään normaali itsestä huolehtiminen ei riittäisi mihinkään. Entä kuinka hyvännäköinen ja sporttinen olet itse kun vaadit sitä naisilta? Voisiko olla että omissa kriteereissäsi olisi vikaa kun et löydä naista jonka katsot olevan tasoisesi? Naisetkin yleensä joutuvat tinkimään niistä ulkonäköihanteistaan jos haluavat realistiset mahdollisuudet löytää älykkään ja sivistyneen miehen. Kannattaisiko sinunkin tehdä samoin?

        Niin nythän tässä aletaan lähestyä asian ydintä itseasiassa.. Kaikkein kuvaavin sana millä voin kuvata nettinaista on hypergamia, eli ongelma on siinä, että kun tarjontaa tulee ja vyöryy laatikkoon kaikenaikaa, jatkuvasti ja läjäpäin, niin todellisuus hämärtyy ja aletaan kuvitella, että se oma taso on jotain mitä se ei todellisuudessa ole, koska ei ymmärretä sitä, että nämä Kympin miehet ajattelee heitä lähinnä seksiin, ei parisuhteeseen..Tästä seuraa vääristynyt käsitys itsestään ja sitten on vaikeaa kiinnostua niistä miehistä, jotka oikeasti ovat heidän tasoaan ulkonäöllisestikkin parisuhdetta ajatellen. Samasta syystä miehet ihmettelee kun naiset eivät vastaa, vaikka kaikki vaikuttaisi natsaavan profiilin mukaan.
        Hyvin kuvaavaa, että eilenkin sain flirtin itseäni 10vuotta vanhemmalta naiselta:D
        Olen kumminkin sporttinen lapseton sinkkumies ja ilman muuta haen vastaavaa naista.. Minulle käy aivan hyvin sellainen ns. Naapurin tyttömäinen hoikka ihminen partneriksi, ei mielestäni ole liikaa pyydetty. Ylipainoisia ihmisiä en ole koskaan voinut ajatella romanttisessa mielessä..


      • itsekritiikkiä

        Ensinnäkin kannattaisi luopua tuosta ihmisten asettamisesta oikein numeroarvosanoilla johonkin tasotaulukkoon. Kukaan fiksu nainen ei halua parisuhteeseen vihaisen ja katkeran miesasiamiehen kanssa joka luokittelee kanssaihmisiään tyyliin "tuossa menee kymppi, tuossa menee kutonen, hyi olkoon tuossa nelonen". Nyt puhutaan ihmisistä eikä autoista.


      • E-uro
        itsekritiikkiä kirjoitti:

        Ensinnäkin kannattaisi luopua tuosta ihmisten asettamisesta oikein numeroarvosanoilla johonkin tasotaulukkoon. Kukaan fiksu nainen ei halua parisuhteeseen vihaisen ja katkeran miesasiamiehen kanssa joka luokittelee kanssaihmisiään tyyliin "tuossa menee kymppi, tuossa menee kutonen, hyi olkoon tuossa nelonen". Nyt puhutaan ihmisistä eikä autoista.

        Tämä taas tuntuu tälläiseltä hurskastelulta. Aivan kun et itse "arvottaisi" ihmisiä enemmän tai vähemmän vastaavasti aina tavatessa. Kuvitelleenpa täysin teoreettinen riiaustilanne... Toista hihaa nykii hampaaton ja kuselta haiseva spurgu ja toista hihaa vehreille sitruksen versoille tuoksuva kuumis. Ihanko tosissaan väität sekuntiakaan kuuntelevasi spurgun örinöitä? Erot ovat yleensä tietenkin pienempiä, mutta näinkin autistisen kansan kyvyin havaittavia.

        Samaa arvottamista tapahtuu koko ajan ja kaikkialla, mutta on jotenkin trendikästä yrittää kieltää koko asia ja kaikki eroavaisuudet välillämme. Totuus kun taitaa olla, että tuo on avaintekijä apinalauman ryhmädynamiikassa. Näkymättöminä otsissa hohtavat numerot ovat vähän kuin arvomerkit armeijassa tehostamassa toimintaa. Muuten setvittäisiin vaan keskenämme pariutumisjärjestystä täällä ja etelän villit kävisivät varkain kuksimassa kaikki naaraat... Hetkinen!


      • itsekritiikkiä
        E-uro kirjoitti:

        Tämä taas tuntuu tälläiseltä hurskastelulta. Aivan kun et itse "arvottaisi" ihmisiä enemmän tai vähemmän vastaavasti aina tavatessa. Kuvitelleenpa täysin teoreettinen riiaustilanne... Toista hihaa nykii hampaaton ja kuselta haiseva spurgu ja toista hihaa vehreille sitruksen versoille tuoksuva kuumis. Ihanko tosissaan väität sekuntiakaan kuuntelevasi spurgun örinöitä? Erot ovat yleensä tietenkin pienempiä, mutta näinkin autistisen kansan kyvyin havaittavia.

        Samaa arvottamista tapahtuu koko ajan ja kaikkialla, mutta on jotenkin trendikästä yrittää kieltää koko asia ja kaikki eroavaisuudet välillämme. Totuus kun taitaa olla, että tuo on avaintekijä apinalauman ryhmädynamiikassa. Näkymättöminä otsissa hohtavat numerot ovat vähän kuin arvomerkit armeijassa tehostamassa toimintaa. Muuten setvittäisiin vaan keskenämme pariutumisjärjestystä täällä ja etelän villit kävisivät varkain kuksimassa kaikki naaraat... Hetkinen!

        Tuo mainitsemasi "arvottaminen" on kyllä vähän eri asia kuin että jaetaan ihmiset tuosta vain jonkinlaiseen numeroarvosanataulukkoon. Tottakai ihminen mieluiten hakeutuu itseään miellyttävien ja suunnilleen samanhenkisten ihmisten seuraan. Eikä siinä mitään, mutta nyt onkin kyse siitä että arvioidaan ihmisiä kuin autoja. Ei elävästä, tuntevasta ja yksilöllisestä olennosta eikä niin monimutkaisesta kokonaisuudesta kuin ihminen voi sanoa että ysi, vitonen jne. Sellainen on pinnallista, kylmää ja kyllä, myös epä-älyllistä vaikka miesasiamiesten propagandamateriaali sitä suorastaan tieteeksi väittääkin. Vai sanoisitko sinä esimerkiksi itsestäsi että minä olen kasi, vanhempani ovat ysejä mutta ikävä kyllä lapseni on vain vitonen? Sekö sinusta riittäisi itsesi ja läheistesi kuvailemiseen?


    • Miehet

      Ei miehet ole sen parempia. Viestiä kun laittaa niille niin eivät viitsi edes vastata siihen vaikka käyvät lukemassa sen, voisivat edes sen verran laittaa että "sori ei kiinnosta" mutta ei. Jos alkaa kirjoittamaan jonkun kanssa niin kaikki mistä miehet haluaa puhua on seksiä ja millaiset alusvaatteet on päällä. Tai sitten on hyvin tärkeää lähettää kuvaa tai ainakin kertoa heti kättelyssä että miten iso kulli niillä on. Sitten kun kysyy jotain niin ikinä ei tule vastausta siihen kysymykseen vaan aivan jotain muuta tai sitten ei vastausta ollenkaan. Niin katsokaan miehet vaan peiliin kun täällä haukutaan naisia ette ole sen parempia itse!

      • treffimies_

        Taas tulee puppua.. On täysin päivänselvää, että keskustelut on erityisesti netissä aivan täysin miesten rakentamia.
        Hyvä esimerkkin tässä hiljattain kun kirjoitin monta riviä harrastuksiin ym. liittyvistä asioista, niin vastaukseksi tulee--------->Ok:)...........................Siis mitä vittua nyt ämmät ihan oikeasti??? Haloooooooooooooooooooo! Mulla napsahtaa välittömästi tuollaisien vatipäiden kanssa ja niin helposti ku tuohonkin olis ollu tarttua ja viedä keskustelua syvemmälle ja kysellä asioita, niin kaikki mitä tämäkään retardi pelle keksii on , et Ok....Vitun ok..Se oli kaikki mitä hällä oli päässä. Ok.
        Toisen kanssa yritin keskustella lapsiperheen elämästä, niin vataus oli kolme sanaa:------>No jotkut pystyy....................:D Ja jälleen kerran mulla palo käämit, vaikka oli tarkoitus jopa tavata, mutta ei vittu kun mulla palaa pohjaan nämä heepot. Ei vaan kestä. Kolme sanaa annettiin vaikka oli mahdollisuus pyrkiä rönsyilevään keskusteluun. ---->Retardi laatikko kutsui ja ovi kävi jälleen. Ei löydy fiksuja naisia netti treffeiltä.


      • Miehet

        Voi vittu oikeasti ette te miehet ole sen parempia, kaikki mitä kirjoitat niin tapahtuu koko ajan mulle ja siis olen nainen. Yritän olla kiinnostunut ja kysyn harrastuksista, perheestä, musiikki mausta, työstä, ym. Jos ylipäätänsä tulee vastausta niin tulee jotain lyhyttä jolla ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa mitä juuri kysyin, jos haluaa että miehet kirjoittaa niin pitää kirjoittaa seksistä ja kertoo että istuu kotona sohvalla ilman vaatteita tai alusvaatteissa niin sitten kyllä tulee viestiä mutta heti kun yrittää kysyä jotain millä voisi saada tietää siitä miehestä jotain niin sitten ei enää tule vastausta... Ei ne miehetkään koskaan kysy yhtään mitään ne kyllä mielellään kertoo itsestään mutta eivät kysy yhtään mitään, ei mitään. Se on mun kokemus jos siis niiltä edes saa vastausta edes.


      • Miehet kirjoitti:

        Voi vittu oikeasti ette te miehet ole sen parempia, kaikki mitä kirjoitat niin tapahtuu koko ajan mulle ja siis olen nainen. Yritän olla kiinnostunut ja kysyn harrastuksista, perheestä, musiikki mausta, työstä, ym. Jos ylipäätänsä tulee vastausta niin tulee jotain lyhyttä jolla ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa mitä juuri kysyin, jos haluaa että miehet kirjoittaa niin pitää kirjoittaa seksistä ja kertoo että istuu kotona sohvalla ilman vaatteita tai alusvaatteissa niin sitten kyllä tulee viestiä mutta heti kun yrittää kysyä jotain millä voisi saada tietää siitä miehestä jotain niin sitten ei enää tule vastausta... Ei ne miehetkään koskaan kysy yhtään mitään ne kyllä mielellään kertoo itsestään mutta eivät kysy yhtään mitään, ei mitään. Se on mun kokemus jos siis niiltä edes saa vastausta edes.

        "Miehet" nimimerkiltä: "...jos haluaa että miehet kirjoittaa niin pitää kirjoittaa seksistä ja kertoo että istuu kotona sohvalla ilman vaatteita tai alusvaatteissa niin sitten kyllä tulee viestiä mutta heti kun yrittää kysyä jotain millä voisi saada tietää siitä miehestä jotain niin sitten ei enää tule vastausta..."

        Tämä oli tosi hauska! =) Ei ne miehet välttämättä sen parempia ole. Kahden kesken minusta naiset ovat erityisesti naisten kanssa parempia keskustelijoita. Ehkä siinä kyllä jotakin totta saattaa joitenkin naisten suhteen olla. Eivät he vastaa miehen mielenmukaan keskustelunavauksiin tai vie kysymyksillä keskustelua eteenpäin.

        Kiitos mehevästä naisnäkökulmasta asiaan! :)


      • treffimies_
        Miehet kirjoitti:

        Voi vittu oikeasti ette te miehet ole sen parempia, kaikki mitä kirjoitat niin tapahtuu koko ajan mulle ja siis olen nainen. Yritän olla kiinnostunut ja kysyn harrastuksista, perheestä, musiikki mausta, työstä, ym. Jos ylipäätänsä tulee vastausta niin tulee jotain lyhyttä jolla ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa mitä juuri kysyin, jos haluaa että miehet kirjoittaa niin pitää kirjoittaa seksistä ja kertoo että istuu kotona sohvalla ilman vaatteita tai alusvaatteissa niin sitten kyllä tulee viestiä mutta heti kun yrittää kysyä jotain millä voisi saada tietää siitä miehestä jotain niin sitten ei enää tule vastausta... Ei ne miehetkään koskaan kysy yhtään mitään ne kyllä mielellään kertoo itsestään mutta eivät kysy yhtään mitään, ei mitään. Se on mun kokemus jos siis niiltä edes saa vastausta edes.

        Okei...Uskon sua. Todennäköisesti kuulut tähän pieneen joukkoon näitä naisia joista sanoinkin, että sen eron huomaa kuin yöllä ja päivällä tähän retardi joukkoon, mutta toistaiseksi heissä on ollut sitten jotain muuta, joka on kaatanut homman.. Harmi sinällään kun heidän kanssa on kyllä ollu mukava vaihtaa ajatuksia, mutta sitten esim. ulkonäkö ei natsaa lainkaan omaan makuun.


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        Okei...Uskon sua. Todennäköisesti kuulut tähän pieneen joukkoon näitä naisia joista sanoinkin, että sen eron huomaa kuin yöllä ja päivällä tähän retardi joukkoon, mutta toistaiseksi heissä on ollut sitten jotain muuta, joka on kaatanut homman.. Harmi sinällään kun heidän kanssa on kyllä ollu mukava vaihtaa ajatuksia, mutta sitten esim. ulkonäkö ei natsaa lainkaan omaan makuun.

        Älä vingu aina jostain! Ole mies ja tiedä, mitä haluat ja ota se!


    • 13plus14

      Saman huomannu. Mulla on onnekseni huomiota herättävä profiili johon saan jopa viestejäkin mutta aina tuntuu menevän niin että minun on pidettävä keskustelua yllä ja nainen vastailee eikä useinmiten kysele mitään vaikka alkuun on avauksessaan ilmoittanut mielenkiintonsa. Väistämättä kaikki keskustelut tyrehtyy ykspuoleisen monologin ylläpitoon. En ymmärrä mitä naiset ylipäätään tekevät tuolla treffeillä koska eivät osaa milläänlailla osoittaa mielenkiintoaan vaikka niin alkuun antaakin ymmärtää.

      • treffimies_

        Hear, hear...Näin se menee...Hirveän surullista.


    • AallotarSavosta

      Olipa viihdyttävää luettavaa :-)
      En osaa naisista sanoa mitään, kun sattuneesta syystä tutustunut vain miehiin ;-). Suurin osa niistä miehistä, joihin oikeasti olen nettideitissä tutustunut, ovat asiallisia ja fiksusti käyttäytyviä. Treffeillä saatu hyvät jutut, vaikkei siitä sen enempää olisi tullut.

      Totta kai sekaan on mahtunut miehiä, jotka eivät osaa jutella muusta kuin esimmoottoripyöristä. Eli tälläinen normaali kanssakäyminen ihan hukassa, jossa kerrotaan esim päivän kuulumiset ei onnistu mitenkään. Nämä miehet häviävät nopeasti, kun ei vaan ole mitään yhteistä.

      Totesin jossain vaiheessa, että parempi olla kuvaton profiili, mutta minun näköinen esittely. Hyvä jos tuli pari kolme vastausta kuukaudessa. Olivat sitten kaikki tutustumisen arvoisia. Eli laatu kiinnosti enemmän kuin vastausten määrä...

      Terveiset kaikille kiukuttelijoille: jos kontakti ei kiinnosta tai ei natsaa - siirry eteeenpäin.
      Toinen asia: se että olet nettideitissä, ei tarkoita että kumppani löytyisi. Lisää toki mahdollisuuksia, kun tutustut uusiin ihmisiin.

      Mutta täytyy kyllä sanoa, että on täällä aikasen kiukkusia nettideittailijoita, En ihan oikeasti ihmettele ettei oikein meinaa mitään löytyöä - kiukkuisuus ja huonot käytöstavat paistaa viesteistä. Ei sytytä yhtään...

      • 9plus13

        Jos on vuodesta 2000 saakka roikkunu nettideiteillä ilman varsinaista tulosta niin riemustako pitäisi kiljahdella?


    • rumasinkkumies

      Naisten kommunikointi on todella vajavaista. Ei uskois että yliopistoja käyneet naiset kirjoittaa kun pikkulapset

    • ToisetTreffit

      Olemattomiin vuorovaikutustaitoihin törmää väistämättä nettideittisivustoilla. Ehkä siinä on yksi syy, miksi nämä ihmiset etsivät seuraa verkosta? Joka tapauksessa tässä oman kokemuksen pohjalta yleisimmät syyt sille, miksi et saa vastakysymyksiä omille kysymyksillesi, tai kommunikointi on muuten vain vaikeaa:

      A) vastapuoli ei ole oikeasti kiinnostunut, ns. minimum effort -vastaus kohteliaisuudesta.
      B) nainen (tai mies!) on jonkin verran itsekeskeinen, hän puhuu mielellään itsestään ja omista asioistaan, mutta ei ole samalla tavalla kiinnostunut ympäröivästä maailmasta. Tai ei osaa tuoda kiinnostustaan ilmi.
      C) Kirjoitus- ja kommunikointityylisi on ristiriidassa vastapuolen kanssa. Hän todennäköisesti kysyisiä sinultakin jotain, jos kirjoittaisit eri tavalla. Vaatisiti kysymään. Tai olisit salaperäinen. Tai jotain aivan muuta.

      Mikä kaikille näille on yhteistä: skippaa. Unohda. Jatka matkaa.

      Kokeneet deittailijat todennäköisesti tietävät jo viestien perusteella, kenen kanssa tulee juttuun livenä. Tässä on jonkin verran muuttujia monista syistä, mutta jos keskustelu viestein ärsyttää jotenkin, on suuri todennäköisyys, että tavattaessa on sama tunnelma. Tämä ei tosin päde, jos kumpikaan ei koe kirjoittamista omakseen, silloin voi naamatusten tapahtua mitä vain. Mutta yleensä kyllä.

      Nämä omiin kokemuksiin pohjautuen, jokainen tapaus on kuitenkin uniikki. Paitsi jos ei ole.

      • treffimies_

        Olen joskus kysynytkin, että miksi et koskaan kysy mitään, niin vastauksena on tullut ettei keksi mitään kysyttävää ja ettei koskaan osaa kysyä mitään, eli kyllä se vaan silti useimpiin pätee se retardi analyysi, mutta ihan hyviä pointteja noi sinunkin johtopäätöksesi. Kyllä sen oppii tosiaan tunnistamaan kenen kans se toimii sitten livenäkin. Ne jotka keksii puhumista netissä, niin keksii kyllä yleensä livenäkin ja päinvastoin.


      • Miehet

        Tää on kyllä edelleen niin huvittavaa luettavaa. Edelleen ihan samaa koe joka päivä teidän miesten kanssa. Ette koskaan kysy mitään, jos minä kysyn jotain niin ei saa siihen kysymykseen vastausta vaan tulee aivan jotain muuta. Miehet kehuu itseään maasta taivaaseen ulkonäössä mutta ei kuitenkaan ole kuvaa nähtävänä. Jos eka viesti mieheltä on että miten pitkä hänen kalu on niin ei siinä oikein paljon huvita mitään vastausta laittaa. Sitten kun tulee se kunnollinen mies joka on vähän pyöreä mutta kirjoittaa hyvin ja eka viesti ei sisällä sanat, seksi, kulli, pillu, alasti, ym. niin niihin voi hyvinkin vastata. Aina ei vaan keksi mitään kysyttävää, se ei tarkoita ettei olisi kiinnostunut, mutta ymmärrän tunteen, kun miehen kanssa rupeaa kirjoittamaan ja minä kysyn jostain ja ei koskaan tule kysymystä takaisin niin tulee tunne että ei se ole kiinnostunut muusta kun kertomaan itsestään. Mutta niin kuin kirjoitin vähän ylempänä jo niin te miehet olette ihan yhtä tyhmiä ja "retardeja"(treffimies_ lainaten) kun mitä te kirjoitatte meistä naisista!!


    • ViänänenSavosta

      Deittipalstalla yleensä on ne tyypit jotka ei livenä saa seuraa, ihan 40 vee miehenä saa naisia baarin tiskiltä iskettyä tai muissa tilanteissa, menee jutustelemaan ihan omana itsenään ja muustakin kuin omasta autosta tai siitä että on sitätätätota, se lienee kiinnostaa lähinnä juuri aikuisiän ylittäneitä teinipimuja, aikuinen nainen yleensä odottaa
      jo mieheltä tietttyjä asioiden hallintaa ja siihen kuuluu kuuntelemisen taito ja aito innostus toista kohtaan, jos ei kiinnosta niin sano suoraan, ei kukaan jaksa enää aikuisiässä
      alkaa leikkimään suhdekuvioissa, ne on teinien hommia, tai tietty jos on jäänyt sinne
      tasolle..mutta se taas lienee toinen kuvio!!

      • treffimies_

        Menikö sulla tässä nyt sukupuolet sekaisin, vai etkö lukenut lainkaan mitä on puhuttu...........Paremminkin niin, että kyllä mies jo odottaa naiselta tietttyjä asioiden hallintaa ja siihen kuuluu kuuntelemisen taito ja aito innostus toista kohtaan, jos ei kiinnosta niin sano suoraan, ei kukaan jaksa enää aikuisiässä
        alkaa leikkimään suhdekuvioissa, ne on teinien hommia, tai tietty jos on jäänyt sinne
        tasolle..mutta se taas lienee toinen kuvio!!

        Ja joo, tota sanoin itsekkin, että nämä treffipuolen naiset on oma ryhmänsä ja ne fiksummat löytää kyllä seuraa ihan toisaaltakin, koska kyllähän miehet tekee sen naisille vaan niin käsittämättömän helpoks..Suuresti ihmettelen miks naisten edes tarttee treffipalstoille päätyä........Niin.....Juuri siksi!


    • jokumies83

      Näin se on tullut törmättyä itsekin, tuntuu että yksin pitää keskustelua yllä ja ei sitä jaksa kun ei saa oikeen mitään vastavuoroisuutta. Harvoin on vastavuoroisuutta ja silloin kun on niin se on paljon parempaa muutenkin. Tosin silloin käy erilaisuus selväksi hyvin piankin ja homma päättyy ennenkuin alkaa kunnolla edes.

    • jokunainenn

      Osaan vastata tähän kysymykseen. Usein heti ensinäkemältä miehen olemuksessa saattaa olla jotain, mikä ei vastaa mielikuvaa tai käsitystä siitä millaista miestä nainen etsii. Jos mies ei ole kiinnostava, ei hänen kanssaan kannata kovin innokkaasti ruveta keskustelemaan. Tai jos mies on ihan hirveä niin nainen voi olla tilanteessa niin häpeissään, että jäätyy sen takia ja toivoo vain tilanteesta poispääsyä.

      Mutta kiinnostavan miehen nähdessään nainen yrittää parastaan ja on sosiaalinen ja hauska. Ja tässä kohtaa nainen kyselee paljon miehestä. Itse ainakin tässä tapauksessa pyrin pitämään keskustelua yllä miehen kiinnostuksen kohteissa ja elämässä. Toki tähänkin on poikkeustilanne; nainen voi jäätyä liian kiinnostavan tapauksen edessä, jolloin ei kykene olemaan oma hauska itsensä.

      • treffimies-

        Ehkä, mutta et mielestäni ole kovin hyvä käsittämään/sisäistämään lukemaasi kun tässä oli paremminkin nyt kyse tututumisesta kirjoittelemalla, ei niinkään live tapaamisesta..
        Pointti oli, et mykkään vastavuoroiseen keskusteluun kykenemättömään ihmiseen on äärimmäisen rasittavaa yrittää tutustua...Se on kuin tahkoa vääntäisi. Muutaman sanan vastauksien lähettäminen ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä, vai kuinka?


      • jokunainenn

        Totta :D . Luin aloitusviestin ilmeisesti vähän liian hätäisesti.

        Itse kun löydän sopivan miehen deittipalstoilta niin tapaan yleensä miehen jo parin viestin jälkeen. Eli käytännössä en itse jaksa paljoakaan kirjoitella, mutta toki siihen kykenen, jos mies ei pyydä kovin äkkiä treffeille. Yleensä olen aina kirjoitellut miehille suurin piirtein saman verran kuin he ovat minulle kirjoittaneet. Ja olen myös kysynyt vähintään yhden kysymyksen mieheltä per viesti.


      • treffimies_
        jokunainenn kirjoitti:

        Totta :D . Luin aloitusviestin ilmeisesti vähän liian hätäisesti.

        Itse kun löydän sopivan miehen deittipalstoilta niin tapaan yleensä miehen jo parin viestin jälkeen. Eli käytännössä en itse jaksa paljoakaan kirjoitella, mutta toki siihen kykenen, jos mies ei pyydä kovin äkkiä treffeille. Yleensä olen aina kirjoitellut miehille suurin piirtein saman verran kuin he ovat minulle kirjoittaneet. Ja olen myös kysynyt vähintään yhden kysymyksen mieheltä per viesti.

        Oikein..Tuo olisikin oikeastaan paras tapa toimia, eli tavata heti muutaman viestin jälkeen ja tutustua sitten siinä tavatessa..Mitä järkeä on ensin kysellä kaikki mahdolliset asiat netissä ja sitten tavatessa miettiä, että mistä puhuis kun kaikki on jo puhuttu..
        Tuo on hyvin tehty, että aina kysyt itsekkin vastavuoroisesti koska ei se voi olla, että vain toinen kysyy..Naurettavaa.
        Tahtoo tulla täysin toispuoleisia näistä minunkin keskusteluista kun itse kirjoitan puolikymmentä riviä vähintään ja sitten vastapuolelta tulee muutama sana tai yksi- kaksi riviä..Suksikoot vittuun jos ei yhtään viitsitä panostaa keksutelukumppaniinsa..
        Se on joko niin, että se on tavattava heti muutaman viestin jälkeen, taikka sitten opeteltava oikeasti kirjoittamaan, että sitä keskustelua ja tekstiä sitten kansa tulee eikä tuleskele.


    • lklkklklkl

      Kyllä tuosta pitäis tajuta, ettei nainen ole YHTÄÄN kiinnostunut.

      • treffimies-

        EI ole YHTÄÄN kiinnostunut vaikka itse lähestyy flirtillä taikka on valmis tapaamiseen???Kukkuu..Vähän valoja päälle jookosta!
        Ihmisillä näyttää olevan kovempi tarve päättömään defenssiin kuin luetun ymmärtämiseen/ hyväksymiseen.
        Tämän ketjun tarkoitus on herättää ihmiset ymmärtämään, ett mitä teistä ajatellaan kun ett osaa keskustella....Sehän on vain ja ainoastaan tyhmän ihmisen merkki ja vielä omalla naamallaan häpäistään itsensä.


      • nojospa

        kuva tai joku muu seikka on aiheuttanu alun kiinnostuksen katoomisen?

        "mitä teistä ajatellaan kun ett osaa keskustella...."

        No jaa, tuskin se sellasia kauheesti hetkauttaa mitä joku niistä ajattelee joista ne ei oo kiinnostunu.


      • treffimies_
        nojospa kirjoitti:

        kuva tai joku muu seikka on aiheuttanu alun kiinnostuksen katoomisen?

        "mitä teistä ajatellaan kun ett osaa keskustella...."

        No jaa, tuskin se sellasia kauheesti hetkauttaa mitä joku niistä ajattelee joista ne ei oo kiinnostunu.

        Mikä siinä retardissa on niin vaikea hyväksyä, et pitää hakea selityksiä kaiken epätoivon vimmallakin jostain toisaalta....Ei, ei, ei ja ei. Kun sama ilmiö on vaikka kuvattomanakin kirjoittelee. Toki siinä on joillain varmasti taustalla sitäkin, et kun tarjontaa on liikaa ja on jo väsytty siiihen naputteluun ja kerta toisensa jälkeen alottaa se sama show uudelleen ja uudelleen, niiiiiiiiin, mutta voisi kumminkin vaikka häipyä vittuun sieltä sitten jos on jo väsytty hommaan.


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        Mikä siinä retardissa on niin vaikea hyväksyä, et pitää hakea selityksiä kaiken epätoivon vimmallakin jostain toisaalta....Ei, ei, ei ja ei. Kun sama ilmiö on vaikka kuvattomanakin kirjoittelee. Toki siinä on joillain varmasti taustalla sitäkin, et kun tarjontaa on liikaa ja on jo väsytty siiihen naputteluun ja kerta toisensa jälkeen alottaa se sama show uudelleen ja uudelleen, niiiiiiiiin, mutta voisi kumminkin vaikka häipyä vittuun sieltä sitten jos on jo väsytty hommaan.

        No jo on mies siinä! Mitä ihmettä sää vingut ja puhut peetä? Vai ei keskustella, ala keskustelemaan. On sitä ennenkin miehet keskustelulla suohon laulettu ja ylöskin nostettu. Ja osattu viimesen päälle. Aiheesta ku aiheesta. Yksikin miekkonen tuumasi, että mikäs kaikkitietävä otus se sinä olet. On ollu vissiin liikaa kommenttia. Ei se äijä sitten keskustelua kestänyt. Minä ainakin keskustelen. Nytkin on yö aikaa, huomen vapaat. Anna tulla jos oot juttutuulella :D Koulutusta on ylempi AMK-taso vähän muuta :) Jos kelpaa.


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        Mikä siinä retardissa on niin vaikea hyväksyä, et pitää hakea selityksiä kaiken epätoivon vimmallakin jostain toisaalta....Ei, ei, ei ja ei. Kun sama ilmiö on vaikka kuvattomanakin kirjoittelee. Toki siinä on joillain varmasti taustalla sitäkin, et kun tarjontaa on liikaa ja on jo väsytty siiihen naputteluun ja kerta toisensa jälkeen alottaa se sama show uudelleen ja uudelleen, niiiiiiiiin, mutta voisi kumminkin vaikka häipyä vittuun sieltä sitten jos on jo väsytty hommaan.

        Niin, ja opettelepa sinäkin ensin käyttäytymään kohteliaammin. Luuletko tuollaisella vauhkoamisella ketään lähellesi saavankaan? Jos ukko vauhkoo tuolleen, että rapa suupielistä lentää, ni no way! Eihän tossa sais sanan vuoroakaan, oli sit tyttö amis tai yliopistotyyppi, hei. Come on nyt mies vähän rotia selkärankaan. Sitte ku äijä rauhottuu ni voidaan puhua henkeviä.


      • höpötystä
        treffimies- kirjoitti:

        EI ole YHTÄÄN kiinnostunut vaikka itse lähestyy flirtillä taikka on valmis tapaamiseen???Kukkuu..Vähän valoja päälle jookosta!
        Ihmisillä näyttää olevan kovempi tarve päättömään defenssiin kuin luetun ymmärtämiseen/ hyväksymiseen.
        Tämän ketjun tarkoitus on herättää ihmiset ymmärtämään, ett mitä teistä ajatellaan kun ett osaa keskustella....Sehän on vain ja ainoastaan tyhmän ihmisen merkki ja vielä omalla naamallaan häpäistään itsensä.

        Minun mielipiteeni: Eli ketjun tarkoitus oli olla nenäkäs, ja trollata. Mission accomplished


      • lkjlkjljlkjljk
        treffimies- kirjoitti:

        EI ole YHTÄÄN kiinnostunut vaikka itse lähestyy flirtillä taikka on valmis tapaamiseen???Kukkuu..Vähän valoja päälle jookosta!
        Ihmisillä näyttää olevan kovempi tarve päättömään defenssiin kuin luetun ymmärtämiseen/ hyväksymiseen.
        Tämän ketjun tarkoitus on herättää ihmiset ymmärtämään, ett mitä teistä ajatellaan kun ett osaa keskustella....Sehän on vain ja ainoastaan tyhmän ihmisen merkki ja vielä omalla naamallaan häpäistään itsensä.

        No kukkuu!! Nainen on lähettänyt flirtin profiilikuvan takia. Koska oot noin muuten paljastunut aggressiiviseksi VITTUPÄÄKSI, naiset haluaa päästä susta eroon vastaamalla vaan pari sanaa tai hiljenemällä täysin. Ei lanttu leikkaa??


      • treffimies_
        lkjlkjljlkjljk kirjoitti:

        No kukkuu!! Nainen on lähettänyt flirtin profiilikuvan takia. Koska oot noin muuten paljastunut aggressiiviseksi VITTUPÄÄKSI, naiset haluaa päästä susta eroon vastaamalla vaan pari sanaa tai hiljenemällä täysin. Ei lanttu leikkaa??

        Ei ole siitä kiinni..Olen taatusti sinua älykkäämpi, joten enköhän osaa myöskin tämän asian analysoida sinua paremmin. Ja esim. tässä viimeisimmässä ei ollut kuvaa, eikä sitä vaihetettu myöhemminkään koska ihminen oli mitä oli.


      • itsekritiikkiä
        treffimies_ kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni..Olen taatusti sinua älykkäämpi, joten enköhän osaa myöskin tämän asian analysoida sinua paremmin. Ja esim. tässä viimeisimmässä ei ollut kuvaa, eikä sitä vaihetettu myöhemminkään koska ihminen oli mitä oli.

        Tuo omahyväinen ja muihin ihmisiin lähtökohtaisen vähättelevästi ja halveksivasti suhtautuva asenne on juuri se mikä vie naisten innostuksen keskustella kanssasi. "Olen taatusti sinua älykkäämpi".....ei kukaan halua avautua elämästään ja ajatuksistaan ihmiselle joka on noin ylimielinen ja itsestään tolkuttomasti luuleva ja josta saa kaiken lisäksi koko ajan keskustellessa pelätä että milloin alkaa haukkuminen. Tätä on sinulle täällä yrittänyt selittää suurin osa naiskeskustelijoista ja pari miestäkin, mutta silti et suostu näkemään mitään korjattavaa omassa käytöksessäsi etkä näköjään yhtään tajua millaisen kuvan sinusta saa.

        Vaikka nettideittiesi kanssa yrittäisit pintapuolisen kohtelias ollakin niin tuo asenne on sinussa niin vahvana että kyllä sen ihan varmasti silloinkin huomaa.

        Itsekin tiedän tuollaisia henkilöitä jotka omasta mielestään palauttelevat niitä itseään muka niin kovin paljon tyhmempiä kanssaihmisiään maan pinnalle vaikka itse tarvitsisivat kaikkein kipeiten sen maan pinnalle palautuksen.


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni..Olen taatusti sinua älykkäämpi, joten enköhän osaa myöskin tämän asian analysoida sinua paremmin. Ja esim. tässä viimeisimmässä ei ollut kuvaa, eikä sitä vaihetettu myöhemminkään koska ihminen oli mitä oli.

        Soo soo, hold your horses honey. Mur :(


    • maikkismuiskis

      Mitä haluat, että sulta kysytään, mistä naisen pitää olla kiinnostunut: Sun töistä? Arkielämästä, tulevaisuudesta? Harrastuksista, intohimoista? Politiikasta, yleismielipiteistä? Arvoista? Tuohan on selvää kauraa yleensä. Listaa sinne treffijuttuus nou nout valmiiks, niin tällaiset älyköt kuten minä osaa iskeä ukkoon kiinni. Sit pitää kans vastata eikä inistä ja pihistä ku vappupallo.

      • treffimies_

        En minä treffipuolella vauhkoa ja osaan olla hyvinkin kohtelias halutessani!
        Tämän ketju tarkoitus on vaan herättää ihmisiä unestaan ja havahtua siihen omaan surkeuteensa ja tunnistaa itsessään asioita mistä olen maininnut.

        Mistä puhua: Aivan kaikesta.....Harrastusksista, työstä, elämästä, tulevaisuuden suunnitelmista, toiveistaan, omista päivän ajatuksistaan, kysyä mitä mulle kuuluu tänään, linkittää mulle jotain musiikkia päivää piristämään,,,you name it. Mistä vain. Antaa vastapuolen ymmärtää, että hänestä välitetään ja että sinua kiinnostaa tutustua häneen. Keksustelun pitäisi olla vaivatonta, rönsyilevää, eikä niinkään päämäärä hakuista muutaman sanan tököttiä. Se kun ei ole tutustumista ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa.


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        En minä treffipuolella vauhkoa ja osaan olla hyvinkin kohtelias halutessani!
        Tämän ketju tarkoitus on vaan herättää ihmisiä unestaan ja havahtua siihen omaan surkeuteensa ja tunnistaa itsessään asioita mistä olen maininnut.

        Mistä puhua: Aivan kaikesta.....Harrastusksista, työstä, elämästä, tulevaisuuden suunnitelmista, toiveistaan, omista päivän ajatuksistaan, kysyä mitä mulle kuuluu tänään, linkittää mulle jotain musiikkia päivää piristämään,,,you name it. Mistä vain. Antaa vastapuolen ymmärtää, että hänestä välitetään ja että sinua kiinnostaa tutustua häneen. Keksustelun pitäisi olla vaivatonta, rönsyilevää, eikä niinkään päämäärä hakuista muutaman sanan tököttiä. Se kun ei ole tutustumista ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa.

        Vastaus etsimääsi: Karjalainen nainen. Annan ilmaisen neuvon, etsi ihmisiä idästä, Itä-Suomesta. On iloa, naurua, itkua, laulua (ei tarvii linkittää mihinkään, tulee livenä:D, puhetta, asiaa siinä seassa ja hersyvää elämää, elämän koko kirjo suruista päivänsäteisiin. Ei tule hiljaista hetkeä, ja kaikki aiheet käsitellään väsymykseen asti. Ihan lähtien siitä moneltako oot heränny, onko sulla nuha, mitä oot syöny, mitä tehny, muistitko laittaa villasukat, missä oot huomenna, onko sulla ruokaa, onko ikävä, kuka kantaa puut saunalle, tanssitaanko illalla kuistilla tangoa ja ens vuonna voitais rakentaa omakotitalo, ja tsilleen. Ja kaikki siihen väliin mahtuva:)

        Lopulta mies tuo loma-anomuspaperin, että pääsisikö pariksi viikoksi yksin Lappiin kalastamaan :D


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        En minä treffipuolella vauhkoa ja osaan olla hyvinkin kohtelias halutessani!
        Tämän ketju tarkoitus on vaan herättää ihmisiä unestaan ja havahtua siihen omaan surkeuteensa ja tunnistaa itsessään asioita mistä olen maininnut.

        Mistä puhua: Aivan kaikesta.....Harrastusksista, työstä, elämästä, tulevaisuuden suunnitelmista, toiveistaan, omista päivän ajatuksistaan, kysyä mitä mulle kuuluu tänään, linkittää mulle jotain musiikkia päivää piristämään,,,you name it. Mistä vain. Antaa vastapuolen ymmärtää, että hänestä välitetään ja että sinua kiinnostaa tutustua häneen. Keksustelun pitäisi olla vaivatonta, rönsyilevää, eikä niinkään päämäärä hakuista muutaman sanan tököttiä. Se kun ei ole tutustumista ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa.

        ...hei, "halutessasi"? Sit kun et halua, niin oot just tuollasessa tulta syöksevässä lohikäärme-moodissa arkenakin. Ou nou. Ei hyvä. Pintakohteliaisuus ei ole koskaan hyvä, sitä pitää olla sydämessään. Vaikka v***ttais, niin ihmisiä ei saa tökkiä ilkeästi :( Aikuinen mies ei koskaan narise. Se kattoo, mitä tuleman pitää ja jos ei, niin takin kaulukset ja häntä pystyyn tuulta päin.


      • treffimies_
        maikkismuiskis kirjoitti:

        ...hei, "halutessasi"? Sit kun et halua, niin oot just tuollasessa tulta syöksevässä lohikäärme-moodissa arkenakin. Ou nou. Ei hyvä. Pintakohteliaisuus ei ole koskaan hyvä, sitä pitää olla sydämessään. Vaikka v***ttais, niin ihmisiä ei saa tökkiä ilkeästi :( Aikuinen mies ei koskaan narise. Se kattoo, mitä tuleman pitää ja jos ei, niin takin kaulukset ja häntä pystyyn tuulta päin.

        Niin, no minä olen livenäkin sellainen ihminen, että mun kanssa kyllä tulee toimeen kaikki normaalit ihmiset, mutta mulle ei tuota ongelmia palauttaa ihmisiä maanpinnalle livenäkään mikäli aihetta ilmenee. En oo se mies joka nostaa kaulukset pystyyn ja kuuntelee vittuilua vaitonaisena kovin pitkään...


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        Niin, no minä olen livenäkin sellainen ihminen, että mun kanssa kyllä tulee toimeen kaikki normaalit ihmiset, mutta mulle ei tuota ongelmia palauttaa ihmisiä maanpinnalle livenäkään mikäli aihetta ilmenee. En oo se mies joka nostaa kaulukset pystyyn ja kuuntelee vittuilua vaitonaisena kovin pitkään...

        Kaulukset pystyyn tarkoitin just, että ottaa ja lähtee. Mitään ininää kenenkään tarvitse kuunnella.


    • En jaksanut lukea koko keskustelua läpi. Mutta asia sattui niin ajankohtaiseksi. Olen miettinyt mikä minun yhteydenotoissani on oikein vikana. kun ne tyrehtyy heti alkuunsa tai saavat linjaukse koskas sä annat mulle.
      Pidän tosi paljon keskusteluista jossa voi vaihtaa ajatuksia ja saa uusia näkökulmia omaan ajatteluun. Mikäs sen mukavampaa. Taitaa vaan olla tämän päivän ilmiö se että ihmisillä on sellaisia haave ihmisä joita tavoitellaan joita ei ole olemassakaan. Vähän niin kuin talvella haaveillaan kesälomasta miten aurinko paistaa ja ehditään tekemään vaikka mitä. Mutta todellisuus on , että on kylmä vettä sataa eikä ehditä/jakseta kaikkea sitä jota ollaan haaveiltu.

      Juu en oo mikään missi tyytppi mutta aivan ainutkertainen nainen joka osaa nauttia monenlaisista asioista :). Voi kun joku tavallinen sosiaalisesti älykäs mies löytäisi minut tai minä hänet. Siinä sitä tavoitetta kerrakseen.

    • höpötystä

      Anteeksi nyt vaan, mutta näin miehen näkökulmasta tuosta sun aloituksesta saa käsityksen, että olet ärsyttävä narisija. "Äää... Akat ei osaa keskustella silleen kuin minä haluan...! " Ja hirveä keuhkoaminen päälle, kun joku kritisoi aloitusta. "öööää Etteks te oikeen osaa lukea!!!" Äh. Rasittavaa. Jos olet yhtä rasittava nettideittikeskustelija, niin ei ihme, että ei juttu oikein luista.

      Eikö se ole ihan luonnollista, että joku sun kuvasta ja profiilista digannut mimmi, ei juttele ihan samalla tasolla kuin sinä itse? Me ollaan yksilöitä ja kaikkien kanssa ei klikkaa. Itseasiassa aika harva on oikeasti kiinnostunut vieraiden ihmisten asioista ennen tutustumista. Akat on tuon tajunneet jo aikoja sitten. Ja sitten niitä haukutaan nirsoudesta. Kun suurimman osan kanssa ei nyt vaan klikkaa...

      Ole hyvä ja etsi sellainen jonka kanssa juttu luistaa samalla aaltopituudella. Mene treffeille ja katso kortit siitä eteen päin haluamassasi järjestyksessä. Turhaa öyhötystä valittaa nettideittien keskustelun tasosta. Ne akat joutuu kuitenkin vastailemaan liukuhihnamenetelmällä usein, koska viestejä tulee paljon. Joten saattahaan tuo vaikeuttaa ns. yksilöllisen ja henkilökohtaisen keskustelun käymistä. Sen vuoksi se nettideitti kannattaa pyrkiä kaivamaan ulos sieltä netistä mahd. pian. Niin kuin itsekkin totesit.

      • maikkismuiskis

        Mä jäin miettimään, mitä nainen saa vastavuoroisesti hältä...vai jääkö se vaan just suureksi puheeksi. Vaatisin kaikki samat asiat itselleni. Naisena.


      • treffimies_

        No niin..Tottahan meitin piti saada yksi valkoritarikin ketjuun mussuttamaan. Mitä olisi yksikään ketju ilman valkoritaria...
        Itse asiaan mennen, niin ongelmaksihan tämä myodostuukin siinä vaiheessa kun 90% treffien naisista on tätä kolmen sanan genreä, ja loput 10% , jotka osaa puhua ja jotka näyttää naiselta ja joita voisi ajatella yhtään mihinkään, niin ovat hypergamisia, joten ei tällä hommalla oo tulevaisuutta.


      • itsekritiikkiä

        Mikä ihme on "valkoritari"? Onko sekin jostain miesasialiikkeen propagandasivulta matkittu mukatieteellinen termi? Vaikka teikäläisille suorastaan uskonnon asemassa olevasta asiasta onkin kyse niin älä odota että muut automaattisesti tuntevat teidän terminologianne.

        Kun meillä useimmilla täällä ei ole miesasiamies-suomi -sanakirjaa koko ajan käsillä niin hyviin keskustelutapoihin kuuluisi käyttää edes jollain lailla yleisesti tunnettuja ilmaisuja jotta normaali ihminen sentään ymmärtäisi mitä yrität selittää.


      • hmm___

        Ap, Miksi sinulla on kuvatton profiili ?


      • höpötystä
        treffimies_ kirjoitti:

        No niin..Tottahan meitin piti saada yksi valkoritarikin ketjuun mussuttamaan. Mitä olisi yksikään ketju ilman valkoritaria...
        Itse asiaan mennen, niin ongelmaksihan tämä myodostuukin siinä vaiheessa kun 90% treffien naisista on tätä kolmen sanan genreä, ja loput 10% , jotka osaa puhua ja jotka näyttää naiselta ja joita voisi ajatella yhtään mihinkään, niin ovat hypergamisia, joten ei tällä hommalla oo tulevaisuutta.

        Eli ne naiset joista sinä diggaat, eivät monesti diggaa sinusta? Ei se mitenkään harvinaista ole. Voimia vaan. Olen itsekkin saman asian kanssa joskus paininut. Tästä tekstistä vauhkoamisineen ja valkoritarinimittelyineen jää vaikutelma, että lähinnä sun tarkoitus on provosoida akkoja. Sepä on kekseliästä toimintaa. Meinasitko oikein antaa niille verbaalisen näpäytyksen, että oppivat olemaan? Villi veikkaus on, että ei ne opi.

        Nyt tämä ketju vaikuttaa katkeralta nillitykseltä, joka lienee saanut kimmokkeen siitä, että mimmit usein valittavat nettideittien miestarjonnan olevan huonoa ja kykenemätöntä keskusteluun. Ja sehän toki auttaa, että haukutaan akkoja samasta asiasta, provosoivasti, nettipalstalla. Kun olisi tällainen helmikin tarjolla, mutta kun ne "hyvät" naiset ei vaan tajua parastaan.

        Tää on siis vaan mun suositus, mutta itse ainakin koin seuraavan systeemin toimivimmaksi konseptiksi.

        Eli: Jos 10% akoista on mielestäsi fiksun oloisia nettideitellä, keskity heihin. Jätä ne muut rauhaan. Silti suosittelisin pitämään silmät auki niiden parin sanan vastaajienkin suhteen. Varsinkin jos he ovat itse aloittaneet keskustelun. Heitä heille palloa tapaamisen ja keskustelun ylläpidon suhteen. Ja jos sattuu tärpäämään, hautaa nuo retardiennakkoluulot ennen treffejä. Kyllä nainenkin osaa jos se tahtoo. Ja jos ei osaa, niin sitten se ei ole etsimäsi nainen.

        Tottakai tuo vaatii vaivan näköä, mutta ei sitä nyt voi työnä pitää. Ihan mukavaa ajanvietettä omasta mielestäni. Kevyttä flirttiä yms. kivaa.


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        No niin..Tottahan meitin piti saada yksi valkoritarikin ketjuun mussuttamaan. Mitä olisi yksikään ketju ilman valkoritaria...
        Itse asiaan mennen, niin ongelmaksihan tämä myodostuukin siinä vaiheessa kun 90% treffien naisista on tätä kolmen sanan genreä, ja loput 10% , jotka osaa puhua ja jotka näyttää naiselta ja joita voisi ajatella yhtään mihinkään, niin ovat hypergamisia, joten ei tällä hommalla oo tulevaisuutta.

        Mikä hitto on "valkoritari"? Kuka näitä keksii ja mistä nämä tulevat, Harry Potter-maastako? Valkoritari, joku äijä, joka on kompastunut sulkahattuineen jauhohinkaloon ja pöllyttänyt itsensä valkoiseksi? Jaa-a, se siitä sanasta ekana mieleen tulee. Hahah lapsellisia nimityksiä ja hölynpölyä :P


      • maikkismuiskis
        höpötystä kirjoitti:

        Eli ne naiset joista sinä diggaat, eivät monesti diggaa sinusta? Ei se mitenkään harvinaista ole. Voimia vaan. Olen itsekkin saman asian kanssa joskus paininut. Tästä tekstistä vauhkoamisineen ja valkoritarinimittelyineen jää vaikutelma, että lähinnä sun tarkoitus on provosoida akkoja. Sepä on kekseliästä toimintaa. Meinasitko oikein antaa niille verbaalisen näpäytyksen, että oppivat olemaan? Villi veikkaus on, että ei ne opi.

        Nyt tämä ketju vaikuttaa katkeralta nillitykseltä, joka lienee saanut kimmokkeen siitä, että mimmit usein valittavat nettideittien miestarjonnan olevan huonoa ja kykenemätöntä keskusteluun. Ja sehän toki auttaa, että haukutaan akkoja samasta asiasta, provosoivasti, nettipalstalla. Kun olisi tällainen helmikin tarjolla, mutta kun ne "hyvät" naiset ei vaan tajua parastaan.

        Tää on siis vaan mun suositus, mutta itse ainakin koin seuraavan systeemin toimivimmaksi konseptiksi.

        Eli: Jos 10% akoista on mielestäsi fiksun oloisia nettideitellä, keskity heihin. Jätä ne muut rauhaan. Silti suosittelisin pitämään silmät auki niiden parin sanan vastaajienkin suhteen. Varsinkin jos he ovat itse aloittaneet keskustelun. Heitä heille palloa tapaamisen ja keskustelun ylläpidon suhteen. Ja jos sattuu tärpäämään, hautaa nuo retardiennakkoluulot ennen treffejä. Kyllä nainenkin osaa jos se tahtoo. Ja jos ei osaa, niin sitten se ei ole etsimäsi nainen.

        Tottakai tuo vaatii vaivan näköä, mutta ei sitä nyt voi työnä pitää. Ihan mukavaa ajanvietettä omasta mielestäni. Kevyttä flirttiä yms. kivaa.

        Tässä ketjussa on jo sen verran selvinnyt, että selvä vastaus on: Nainen EI TAHDO, EI HALUA ja juoksee helevetin kiiruusti karkuun kaikkia näitä retardeja, ritareita, effortteja ja defenssejä.

        Ja nauraa puskassa räkäsesti yksinään.

        óle!...ei voi muuta sanoa ku huh huh...ja huomenna varmaan lisää?


      • maikkismuiskis
        treffimies_ kirjoitti:

        No niin..Tottahan meitin piti saada yksi valkoritarikin ketjuun mussuttamaan. Mitä olisi yksikään ketju ilman valkoritaria...
        Itse asiaan mennen, niin ongelmaksihan tämä myodostuukin siinä vaiheessa kun 90% treffien naisista on tätä kolmen sanan genreä, ja loput 10% , jotka osaa puhua ja jotka näyttää naiselta ja joita voisi ajatella yhtään mihinkään, niin ovat hypergamisia, joten ei tällä hommalla oo tulevaisuutta.

        Oletko kiinnittänyt huomiota kommunikointityyliisi? By the way. Näin aikuisen naisen näkökulmasta. Yleensä jos on joku ongelma, kannattaa aina ensin aloittaa itsestä.


      • treffimies_
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Oletko kiinnittänyt huomiota kommunikointityyliisi? By the way. Näin aikuisen naisen näkökulmasta. Yleensä jos on joku ongelma, kannattaa aina ensin aloittaa itsestä.

        Naiset usein valittaa jo profiileissaan, että lyhyet mitään sanomattomat aloitus viestit ei kelpaa ja sellaisiin he ei vastaa, mutta arvatkaapa mitä nämä naisten aloitus viestit sitten on??
        Siellä on lähes tyhjä profiili, josta ei selviä edes pituus/paino, saatika mitään muutakaan ja sitten aloitus viestinä tulee, et "mitäs sinne"........Yleensä pelkkä flirtti.
        Äääääääääh............Mitäs sanotte jakasanko vastata ja alkaa kyselee enää näiltä viimeisimmiltä?
        Sanokaapa miksi naiset olettaa, et sillä pituudella/painolla ei olis mitään väliä muka miehelle? Onko yksi ja sama jos nainen on 55kg taikka jos hän on 100kg?? Luuletteko, että miehille on kivaa alkaa erikseen sitten kirjoitellessa kyselemään mittoja? Se tuntuu vähän hölmöltä. Nainen voi laittaa kuvan päästään, mutta kokemuksen mukaan voin sanoo, et sieltä voi sitten paljastua ihan mitä vaan kun viedään kuvaa alemmaks...Ihan uskomattomia asioita.


    • niinseon--

      Naisille kannattaa valehdella paljon, siten saa vastauksia ja pääsee juttelee naisen kanssa. Naiset uskoo mieluusti kaiken mitä mies sanoo. Mites muuten ne pelimiehet aina pääsee naisen kanssa, ne valehtelee ja huijaa naisia, vie myös niiden rahoja.

    • anssi3

      Aloittajan kanssa samaa mieltä, ulosanti on korkeintaan välttävää. Ehkä tarjokkaita on liikaa niin ei tarvitse panostaa siihen mitä kirjoittelee.

    • pelkureita

      Aloittajan kanssa samaa mieltä... kun täytys tavata.. ei millään .. ei kaikki naiset uskalla edes lähettää s postii ..hui kuinka rohkeeta jos vaikka s postii ..voi kauheeta... no sit on oltava yksin ...

    • asdfgfdsaasd

      Itse ihmettelen sitä, että kun keskustelu yleensä tarkoittaa sitä että se olisi vastavuoroista niin miten ihmeessä naiset ei osaa alkeellisiakaan käytöstapoja että jos mies kysyy jotain niin vähintä mitä nainen voi tehdä on kysyä samaa takaisin "mites itse?". Keskustelun jatkuvuus on vähän vajaavaista jos tulee koko ajan umpikuja.
      Silloin voi huomata löytäneensä harvinaisuuden jos nainen alkaa itse muodostamaan omia kysymyksiä takaisin.

      • treffimies-

        No juuri näin ja sehän se vasta kiva yllätys onkin kun löydät naisen, Jolla on jopa omia mielipiteitäkin asioihin......No jooh, mutta on osunut parikin keskusteluun ja ajatteluun kykenevää naista eteen..Toiselle annoin pakit koska oli yh, mutta NYT tän toisen nuoren naisen kans suunnitellaan jo tapaamistakin, Eli ei aina niin huonoakaan kuulu:)


      • Varmatieto

        Ei onnistu!


      • vai_niin

        Parhaitenhan keskustelu sujuu kun ei edes tarvi kysellä mitään "mites sinä" tms. vaan kumpikin kertoo ne muutenkin ja jotakin vielä sen lisäksi josta taas päästään seuraavaan aiheeseen jne. Jos kysyy jotain niin kai siinä samalla voi kertoo omalta osaltaan saman ettei tarvi erikseen enää kysellä.

        "Toiselle annoin pakit koska oli yh,"

        Tällästen syiden takia nirsot miehet antaa sitten pakkeja naisille (usein vielä niin että niillä itselläkin on lapsia)...onko ihme jos ei oikein meinaa löytyä mitään :D


      • tasa-arvoa
        vai_niin kirjoitti:

        Parhaitenhan keskustelu sujuu kun ei edes tarvi kysellä mitään "mites sinä" tms. vaan kumpikin kertoo ne muutenkin ja jotakin vielä sen lisäksi josta taas päästään seuraavaan aiheeseen jne. Jos kysyy jotain niin kai siinä samalla voi kertoo omalta osaltaan saman ettei tarvi erikseen enää kysellä.

        "Toiselle annoin pakit koska oli yh,"

        Tällästen syiden takia nirsot miehet antaa sitten pakkeja naisille (usein vielä niin että niillä itselläkin on lapsia)...onko ihme jos ei oikein meinaa löytyä mitään :D

        "Jos kysyy jotain niin kai siinä samalla voi kertoo omalta osaltaan saman ettei tarvi erikseen enää kysellä."

        Kyllä mun mielestä olisi hyvä ja kohteliasta kysyä sama takaisin, miehelle tulee tunne että nainen ei ole ollenkaan kiinnostunut keskustelemaan jos ei kysy mitään takaisin. Itse lopetan keskustelun siihen jos nainen ei kysy mitään, eikö nainen ole kiinnostunut tutustumaan, miten voi tutustua ilman kysymyksiä?


      • helposti_
        tasa-arvoa kirjoitti:

        "Jos kysyy jotain niin kai siinä samalla voi kertoo omalta osaltaan saman ettei tarvi erikseen enää kysellä."

        Kyllä mun mielestä olisi hyvä ja kohteliasta kysyä sama takaisin, miehelle tulee tunne että nainen ei ole ollenkaan kiinnostunut keskustelemaan jos ei kysy mitään takaisin. Itse lopetan keskustelun siihen jos nainen ei kysy mitään, eikö nainen ole kiinnostunut tutustumaan, miten voi tutustua ilman kysymyksiä?

        Kuten todettu, kertomalla vastaavia asioita itsestään mitä toinen on kertonu, ja sitten lisäämällä vielä jotakin mistä taas toinen saa jatkaa omalta osaltaan jne. Pitäskö joka asian kertomisen loppuun lisätä "mitenkäs sinä" tms. eikä olettaa että toinen kertoo niistä vastauksessa muutenkin?
        Miten vois luulla ettei kiinnosta tutustua jos nainen kertoo paljon itsestään pitkillä viesteillä?
        Antaa huonon ja anteeksi vaan, hieman yksinkertasen kuvan miehestä joka ei kerro mitään oma-alotteisesti vaan kaikki tieto pitäs nyhtää kysymyksillä. Jos vastaukset sitten on jotain "joo" tai "ei" -tasoo, eikä mitään muuta, niin antaa olla. Miten siinä sitten keskustellaan? Monet ei edes vastaa kaikkiin kysymyksiin (ihan alun perusjutuista) mikä ei ainakaan innosta keksimään lisää kysymyksiä.


      • höpötystä
        treffimies- kirjoitti:

        No juuri näin ja sehän se vasta kiva yllätys onkin kun löydät naisen, Jolla on jopa omia mielipiteitäkin asioihin......No jooh, mutta on osunut parikin keskusteluun ja ajatteluun kykenevää naista eteen..Toiselle annoin pakit koska oli yh, mutta NYT tän toisen nuoren naisen kans suunnitellaan jo tapaamistakin, Eli ei aina niin huonoakaan kuulu:)

        Eli eihän sulla mitään "hätää" ollut. Kunhan halusit keulia ämmille... :D


    • äläpuhurumasti

      Sinun kielenkäyttösi on ainakin niin roisia, ettei minulla olisi mitään mielenkiintoa kanssasi keskustella. Veikkaan että moni nainen on vastaillut kysymyksiisi puhtaasti hyvien tapojen takia, mutta eivät ole oma-alotteisesti virittäneet keskustelua, koska sinä et ole kiinnostava.

      Toki se täytyy myöntää, että nettideittaillessani joskus pohdin, että mistä aiheista kehtaa kysyä. On asioita jotka haluaisi tietää heti alussa, jotta tietää onko edes mielekästä tutustua enempää, mutta kuitenkin odottelee sopivaa hetkeä kysyä, kun on tuntematon ihminen kyseessä. Eri elämäntilanteessa olevilla ne kysymykset toki vaihtelee. Mutta esim. haluatko lapsia, miten käytät rahaa (eli ostatko luotolla vai pärjäätkö tuloillasi), mikä on työtilanteesi, mitkä ovat välisi perheesi kanssa, missä haluaisit asua pitkällä tähtäimellä, poltatko tupakkaa, haluatko joskus naimisiin, onko sinulla sairauksia jne. Ei näitä ihan ensimmäisiin viesteihin viitsi töksäyttää, mutta haluaa silti tietää, koska jos vastaus on epäedullinen omiin odotuksiin nähden, niin pistää mietityttämään, onko järkeä tutustua.

      Itse en enää nettideittaile, koska olen parisuhteessa, mutta muistan hyvin vastailleeni osalle miehistä "lyhyesti kysymyksiin", koska eivät varsinaisesti tehneet mitään todella väärää, mutta eivät olleet kiinnostavia.

      • aseasfdasfafa

        "muistan hyvin vastailleeni osalle miehistä "lyhyesti kysymyksiin", koska eivät varsinaisesti tehneet mitään todella väärää, mutta eivät olleet kiinnostavia."

        Parempi on miehille kun et vastaisi ollenkaan. Turhan toivon antaminen ei ole toivottua.


      • ainaväärin

        "Parempi on miehille kun et vastaisi ollenkaan."

        Ja sitten taas valitetaan kun naiset on niiiin epäkohteliaita jne. kun ei vastaa mitään!


    • yksinäinen-sinkkumies

      En ole löytänyt naista joka osaisi jutella ja jolla olisi omia mielipiteitä. Eivät osaa kertoa itsestään mitään eikä ne vastaile kun yhdellä rivillä. Miksi laitatte niitä profiileja kun että osaa kommunikoida edes yksinkertaisesti.

    • hupitopiceja

      Jopa olikin hupaisa aloitus! Pitkästä aikaa sai nauraa oikein kunnolla kun luki treffimiehen raivoamisia retardeista, efforteista ja defensseistä. :D

      "Tässä ketjussa on jo sen verran selvinnyt, että selvä vastaus on: Nainen EI TAHDO, EI HALUA ja juoksee helevetin kiiruusti karkuun kaikkia näitä retardeja, ritareita, effortteja ja defenssejä. "

      Tämä! Provoksihan tämä oli tarkoitettukin, mutta kyllä oli riemukasta lukea, miten treffimies sotkeutui jo itsekin omiin purkauksiinsa ja sitten haukkui niitä, jotka esittivät aivan ymmärrettäviä ja hyvin perusteltuja vasta- argumentteja.

      Onkohan treffimiehen retardien ja defenssien täyttämään pikku päähän koskaan pälkähtänyt sellainen ajatus, että sinun suunnaton halveksuntasi naissukupuolta kohtaan on se luotaantyöntävä tekijä? Vaikka nainen tekisi itse aloitteen, vähäkin kiinnostus loppuu kyllä lyhyeen, kun vastaan tulee raivoava sekopää, joka tykkää "palauttaa ihmisiä maan pinnalle". Ja usko pois, vaikka kuinka yrittäisit, ne sisimmät ajatuksesi puskevat kyllä jossakin vaiheessa läpi. Miksi kukaan edes haluaisi tuhlata efforttiaan täysin toivottomaan tapaukseen, eli sinuun?

      Ei jatkoon, todellakaan. Mutta kyllä tätä näin torstai- illan ratoksi luki. Onpahan täällä suolitreffipalstalla nyt kaksi hupinikkaria. Treffimies ja jännämies. :D

      • Runosuoli

        Tarinan aloittaja se vasta on monisanainen mies. Enpä ole ennen tavannutkaan ketään, joka olisi noin kaunopuheisesti osannut haukkua vastakkaista sukupuolta. Sehän herätti välittömästi luovan puoleni ja aloin sommitella tämän aiheen perustalta treffiprofiilia. Joten tässä se tulee:


        "En etsi valkoritaria enkä retardia. Jännämiehet jäävät myös kolkuttelemaan oveni taakse turhaan. Etsin mukavaa miestä, joka jaksaa tehdä effortin suuntaani ja tutustua minuun ilman defenssejä. Keskustelutaidottomat lentävät retardikansioon ja YH- isille annan suoraan pakit.


        Noniin. Miten tarina jatkuu tästä eteenpäin? Areena on vapaa! Ja tämä on tietysti naisen näkökulma aiheeseen. Kaikki valkoritarit, jännämiehet ja treffimiehet ovat tervetulleita kehittelemään oman, miehekkään versionsa aiheesta. Odotan mielenkiinnolla!


      • treffimies_

        En ole kylläkään huomannut sotkeutuneeni yhtään mihinkään ja en halveksu fiksuja naisia...Ainoastaan näitä sos. vähälahjaisia...


      • Hupitopiceja

        No et tietenkään itse huomaa. Me muut kyllä huomaamme ja nauramme... :D Että eipä muuta kuin onnea urallesi suolinetin uutena provona.

        Jännämies ja treffimies ne yhteen soppii. Pannaanko ne peräti pussauskoppiin? :D


    • vainflirtit

      Miehet jokaisen hameen perään. Suututtaako, jos nainen ei vastaa heti ?

    • treffimies_

      Keskustelu käy näköjään edelleen kuumana koska sellainen vaikutus minulla tahtoo olla naisiin...Kun aloitan niin minuun rakastutaan...Ensin vihastutaan, sitten rakastutaan. No joo, mutta tosiaan kuten jo todettua niin nyt vaikuttaa oikeasti siltä, et on märkä kausi tuloillaan ja loppu syksystä tulollaan oikeenkin pillun tuoksuista aikaa...Tuntuu et natsaa ihan joka puolella minne viehettä heittää ja jostain syystä vanhatkin täkyt on yks kaks ottaneet kiinni parin kuukauden takaa, eli nyt ollaan jo tilanteessa, et kenet minä näistä hoidan, vai käydäänkö kaikki läpi vuoron perään?

      • Hupitopiceja

        Kuule muru. Hoida ihmeessä kaikki yhtäaikaa. Ja kun ne naiset joita olet onnistunut jymäyttämään, tajuavat totuuden, lennät pihalle kuin leppäkeihäs. Win- win tilanne kaikkien kannalta siis.


      • itsekritiikkiä

        "P*llun tuoksuista aikaa"? Ja tämä tyyppi on ihmetellyt että fiksut naiset eivät kiinnostu.

        Jos kielenkäyttö on tuota tasoa niin etköhän ihan kaltaisessasi seurassa niiden vähemmän fiksujen kanssa ole.


      • treffimies_
        Hupitopiceja kirjoitti:

        Kuule muru. Hoida ihmeessä kaikki yhtäaikaa. Ja kun ne naiset joita olet onnistunut jymäyttämään, tajuavat totuuden, lennät pihalle kuin leppäkeihäs. Win- win tilanne kaikkien kannalta siis.

        Empäs ole koskaan jymäyttänyt ketään...Aina, ihan aina olen suoraan sanonut sen mitä olen hakemassa. Beeta miehet on niitä jotka joutuu värittään totuutta saadakseen tiettyjä asioita naisilta..Eriasia sitten jos ovat hakemassa aisurin roolia toisen miehen äpärälasten elättäjinä. Yleisesti ottaen voidaan sanoa, et beeta miesten ainoa keino saada pillua on aisurin rooliiin mukautuminen...
        Minulla on alfa miehenä etuuksia, mutta parisuhde materiaali on silti kovan työn takana etsiä, löytää ja kesyttää. Treffipalstoilla parisuhde materiaali kun on 1% luokkaa,,,,,kokolailla näin.


      • hupitopiceja

        Vai kokolailla näin. :D Nyt vasta naurut sainkin!

        Kyllä se todellisuus vielä sinutkin alfamiehen kesyttää. Kas kun parisuhteessa on kaksi tasa- arvoista osapuolta, ei suinkaan vain sinä ja sinä vaatimuksinesi, niin kuin täällä netissä. Eikä edes se lasten uhmakohtauksen veroinen kiukuttelu tyyliin "mutkunmähaluun niin munkuuluusaada", johda mihinkään. Ei edes, vaikka heittelitkin mielestäsi hienoja sivistyssanoja antaaksesi pontta haukkumisellesi.

        Kas kun se nainenkin tahtoo saada parisuhteesta jotakin. Eikä se ole sitä, että alistuisi itsestään liikoja luulevan "alfauroksen" kynnysmatoksi. Todellinen nainen hyväksyy miehen sellaisena kuin hän on, ja odottaa tulevansa hyväksytyksi samalla tavoin. Siinä ei mitään alfa- tai beetapelejä tarvita.

        Se kun on lopultakin niin, että oikeasti tasapainoisen ja täyspäisen miehen- tai naisen jos niikseen tulee, ei tarvitse räyhätä netissä tai livenä. Ei tarvitse korostaa omaa erinomaisuuttaan eikä polkea muita millään tavalla. Ja mistä tällaisen ihmisen tunnistaa?

        Siitä, että sellaisen seurassa on hyvä olla. Ulkonäöstä, iästä, sukupuolesta tai mistään muustakaan riippumatta.

        En oikein usko, että haluaisin treffimiestä kymmentä kilometriä lähemmäs itseäni....


      • treffimies_
        hupitopiceja kirjoitti:

        Vai kokolailla näin. :D Nyt vasta naurut sainkin!

        Kyllä se todellisuus vielä sinutkin alfamiehen kesyttää. Kas kun parisuhteessa on kaksi tasa- arvoista osapuolta, ei suinkaan vain sinä ja sinä vaatimuksinesi, niin kuin täällä netissä. Eikä edes se lasten uhmakohtauksen veroinen kiukuttelu tyyliin "mutkunmähaluun niin munkuuluusaada", johda mihinkään. Ei edes, vaikka heittelitkin mielestäsi hienoja sivistyssanoja antaaksesi pontta haukkumisellesi.

        Kas kun se nainenkin tahtoo saada parisuhteesta jotakin. Eikä se ole sitä, että alistuisi itsestään liikoja luulevan "alfauroksen" kynnysmatoksi. Todellinen nainen hyväksyy miehen sellaisena kuin hän on, ja odottaa tulevansa hyväksytyksi samalla tavoin. Siinä ei mitään alfa- tai beetapelejä tarvita.

        Se kun on lopultakin niin, että oikeasti tasapainoisen ja täyspäisen miehen- tai naisen jos niikseen tulee, ei tarvitse räyhätä netissä tai livenä. Ei tarvitse korostaa omaa erinomaisuuttaan eikä polkea muita millään tavalla. Ja mistä tällaisen ihmisen tunnistaa?

        Siitä, että sellaisen seurassa on hyvä olla. Ulkonäöstä, iästä, sukupuolesta tai mistään muustakaan riippumatta.

        En oikein usko, että haluaisin treffimiestä kymmentä kilometriä lähemmäs itseäni....

        Ilman muuta parisuhteeni tulee olemaan tasa-arvoinen, intohimoinen ja jossa tulee olemaan molemmin puolinen kunnioitus ja arvostus, mutta totta totisesti se vaan vaatii sitten sen tasoiseni naisen..Itsestään huolehtivan, seksuaalisen, keskustelutaitoisen näppärän ja puolensa pitävän naisen kanssani kulkemaan elämänpolkuja. Eihän mykällä näsäviisaalla miniseksuaalilla naisella voi olla mulle mitään annettavaa parisuhde mielessä...Työtä se vaan ottaa löytää kunnon nainen. Nainen isolla Ännällä. Naisellinen nainen..Pehmeä ääni, kaunis, kiinteä kroppainen, arvostaa miestään ja haluaa tehdä hälle hyvää..Paistaa välillä lettuja, huomio, välittää ja tukee elämässä. hmm..


      • Hupitopiceja
        treffimies_ kirjoitti:

        Ilman muuta parisuhteeni tulee olemaan tasa-arvoinen, intohimoinen ja jossa tulee olemaan molemmin puolinen kunnioitus ja arvostus, mutta totta totisesti se vaan vaatii sitten sen tasoiseni naisen..Itsestään huolehtivan, seksuaalisen, keskustelutaitoisen näppärän ja puolensa pitävän naisen kanssani kulkemaan elämänpolkuja. Eihän mykällä näsäviisaalla miniseksuaalilla naisella voi olla mulle mitään annettavaa parisuhde mielessä...Työtä se vaan ottaa löytää kunnon nainen. Nainen isolla Ännällä. Naisellinen nainen..Pehmeä ääni, kaunis, kiinteä kroppainen, arvostaa miestään ja haluaa tehdä hälle hyvää..Paistaa välillä lettuja, huomio, välittää ja tukee elämässä. hmm..

        ...Ja onko mieleesi missään vaiheessa tullut pohtia, mitä sinulla on annettavaa naiselle?

        Tähän mennessä en ole kuullut muuta kuin vaatimuksia millainen naisen pitää olla, rehentelyä miten paljon saankaan pillua, oman kilven kiillottamista muita polkemalla ja yleistä halveksuntaa kanssaihmisiään, niin miehiä kuin naisiakin kohtaan. Kaikkea muuta kuin täyspäisen ja terveellä itsetunnolla varustetun miehen kirjoituksia.

        Miksi kukaan kuvailemasi nainen haluaisi olla kaltaisesi toivottoman tapauksen kanssa missään tekemisissä?


      • treffimies_
        Hupitopiceja kirjoitti:

        ...Ja onko mieleesi missään vaiheessa tullut pohtia, mitä sinulla on annettavaa naiselle?

        Tähän mennessä en ole kuullut muuta kuin vaatimuksia millainen naisen pitää olla, rehentelyä miten paljon saankaan pillua, oman kilven kiillottamista muita polkemalla ja yleistä halveksuntaa kanssaihmisiään, niin miehiä kuin naisiakin kohtaan. Kaikkea muuta kuin täyspäisen ja terveellä itsetunnolla varustetun miehen kirjoituksia.

        Miksi kukaan kuvailemasi nainen haluaisi olla kaltaisesi toivottoman tapauksen kanssa missään tekemisissä?

        Jos et ole vielä tajunnut, niin koko tämän ketjuna ainoa tarkoitus olikin vain antaa palautetta naisista ja naisten käyttäytymis malleista treffimarkkinoilla. Ei tämän ketjun tarkoitus ole selvittää mitä minulla on annettavaa, kun tämä ketju nyt ei ollut varsinaisesti treffipyyntö kenellekkään:D Meuhkaat siinä kuin petetty nainen mustasukkaisuus puuskissaan, vaikka meillä ei todellakaan ole mitään koskaan ollutkaan. Olet aivan liian tosikko ihminen makuuni, joten sen enempää en missään nimessä haluaisikaan kuulla ominaisuuksistasi...hmph. Ei jatkoon!


      • itsekritiikkiä
        treffimies_ kirjoitti:

        Jos et ole vielä tajunnut, niin koko tämän ketjuna ainoa tarkoitus olikin vain antaa palautetta naisista ja naisten käyttäytymis malleista treffimarkkinoilla. Ei tämän ketjun tarkoitus ole selvittää mitä minulla on annettavaa, kun tämä ketju nyt ei ollut varsinaisesti treffipyyntö kenellekkään:D Meuhkaat siinä kuin petetty nainen mustasukkaisuus puuskissaan, vaikka meillä ei todellakaan ole mitään koskaan ollutkaan. Olet aivan liian tosikko ihminen makuuni, joten sen enempää en missään nimessä haluaisikaan kuulla ominaisuuksistasi...hmph. Ei jatkoon!

        On sinulla suuret luulot itsestäsi. Ellet ole huomannut niin tämä on keskustelupalsta, joten tottakai ihmiset kommentoivat sitä mitä täällä kirjoitat. Sinä taas näytät luulevan että kirjoitustesi kommentointi tarkoittaa jonkinlaista treffikutsua. Ilmeisesti kuvittelit että mielipiteesi ovat niin fiksuja että kaikki vain olisivat hiljaa samaa mieltä? Aloitat muka keskustelun mutta et hyväksy sitä että et saakaan vain yksin möykätä ja julistaa sanomaasi. Se mitä sinulla itselläsi on annettavaa on ihan looginen kysymys kun olet koko ajan vaahdonnut siitä kuinka suurimmalla osalla naisista ei ole mielestäsi sinulle mitään annettavaa. Jos tulkitset sen joksikin treffipyyntöön vastaamiseksi tai "mustasukkaisuudeksi" niin ihmettelen suuresti ajatuksenjuoksuasi.

        Vaikka trollihan sinä oikeasti olet, kirjoitat tänne tarkoituksenasi haastaa riitaa ja olet siinä onnistunutkin. No, huvinsa kullakin.


      • treffimies_
        itsekritiikkiä kirjoitti:

        On sinulla suuret luulot itsestäsi. Ellet ole huomannut niin tämä on keskustelupalsta, joten tottakai ihmiset kommentoivat sitä mitä täällä kirjoitat. Sinä taas näytät luulevan että kirjoitustesi kommentointi tarkoittaa jonkinlaista treffikutsua. Ilmeisesti kuvittelit että mielipiteesi ovat niin fiksuja että kaikki vain olisivat hiljaa samaa mieltä? Aloitat muka keskustelun mutta et hyväksy sitä että et saakaan vain yksin möykätä ja julistaa sanomaasi. Se mitä sinulla itselläsi on annettavaa on ihan looginen kysymys kun olet koko ajan vaahdonnut siitä kuinka suurimmalla osalla naisista ei ole mielestäsi sinulle mitään annettavaa. Jos tulkitset sen joksikin treffipyyntöön vastaamiseksi tai "mustasukkaisuudeksi" niin ihmettelen suuresti ajatuksenjuoksuasi.

        Vaikka trollihan sinä oikeasti olet, kirjoitat tänne tarkoituksenasi haastaa riitaa ja olet siinä onnistunutkin. No, huvinsa kullakin.

        Lienee tunnustettava, et oon hiukan kiusannu teitä täällä osin tarkoituksellakin:/...:)
        Korvaukseksi omistan tämän hienon kappaleen sinulle ystäväni ..Topi oli hieno mies ja mahtava tulkitsija..Rauha hänen muistolleen:

        https://www.youtube.com/watch?v=5WVfN6Ic7V8


    • Hupitopiceja

      No kas kas! Tuiihan se sieltä!

      Mää en leiki sun kaa kun sä et oo kiva. Lapsellista argumentointia parhaimmillaan. Mutta eipä siinä, olen saanut ikää lisää monta vuotta tämän topicin ansiosta, sen verran paljon olen saanut kommenteillesi nauraa.

      Jos et ole vielä tajunnut, minulla ei ole mitään syytä meuhkata mihinkään suuntaan, muru. Kaltaiseesi epätoivoiseen tapaukseen en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikka kultalautasella tarjottaisiin. Mitä taasen huumorintajuttomuuteen tulee, niin ei sekään mitenkään huumorintajuiselta kuulosta, että ensin provoaa mutta sitten ei kestäkään kuunnella palautetta omasta käyttäytymisestään. :D

      • treffimies_

        https://www.youtube.com/watch?v=obXA0bV9jmU

        Olen herkkä ja tunteellinen ihminen, joten haukkukaa toki vain jos siitä tulee teille hyvä olo:/
        Hyvää päivän jatkoa kumminkin..Tietäkää, että annan teille anteeksi. Suuri syemmein...Kaiken se kestää.


      • Hupitopiceja
        treffimies_ kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=obXA0bV9jmU

        Olen herkkä ja tunteellinen ihminen, joten haukkukaa toki vain jos siitä tulee teille hyvä olo:/
        Hyvää päivän jatkoa kumminkin..Tietäkää, että annan teille anteeksi. Suuri syemmein...Kaiken se kestää.

        Herkkä ja tunteellinen ihminen, joka haukkuu netissä muita ja tykkää "palauttaa muita maan pinnalle"... Niinpä niin. :D

        Kuule, muru. En ole sinun anteeksiantoasi vailla. Mutta jos haluat kuvitella niin jotta saat siitä paremman olon, niin ole hyvä vain. :D


    • hmm___

      treffimies tykk keskustella lettun kans

      jotkut pelimiehistä kuitenkin loppupeleissä haluaa löytää jonkun

    • Vauvalle

      Että tällainen tapaus: hysteerinen mies. Meneekö ajatukset nenän kautta?
      Jospa osa naisista on kerrassaan ujoja. Ehkä he ovat vasta tulleet deitipalstalle ja ei ole "rutiinia"? Ehkä naiset kuullostelevat, onko kyseessä joku pipipää?
      Jos olet niin alfa, mikset itse mene johonkinkuppilaan ja tutustuta joku upea nainen retoriikkaasi (hahhahaa)?
      Ehkä olet saanut niin monet rukkaset livenä, että olet ajatellut hämätä netin kautta ja kun sekään ei suju, tulet vänne kovaäänisesti itkemään.
      Olisikohan sinun ihan aika vetäytyä noilta markkinoilta ja kuulepa, lue vähän kirjoja, niin saat tuohon itseilmaisuun uutta nyanssia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe