....ennakkomynnissö Toyota-liikkeissä.
https://www.toyota.fi/autot/c-hr/index.json
Uuden uljan ajan Uusi Toyota C-HR on nyt......
98
234
Vastaukset
- vituksi.hinnoiteltu
Hinnat alkaen 26 491,60 €.
Selkeästi isomman Qashqain saa 4.500€ halvemmalla ja automaattinakin 2.500€ halvempi.
Arvaa kummat jäävät lasipalatsiin pölyttymään?- Gorillo
Hybridinä alle 31000 euroa. Tulee myymään hyvin sillä perusmallissakin on kaikki mitä tarvita voi. Adaptiivisesta vakionopeudensäätimestä lähtien. Jos saan yhtään kohtuullista vaihtotarjousta niin tilaukseen menee.
- KIA_Niro
Gorillo kirjoitti:
Hybridinä alle 31000 euroa. Tulee myymään hyvin sillä perusmallissakin on kaikki mitä tarvita voi. Adaptiivisesta vakionopeudensäätimestä lähtien. Jos saan yhtään kohtuullista vaihtotarjousta niin tilaukseen menee.
Uusi Kia Niro on hybridi ja hinta alle 28000€. On tyylikkäämpi, selkeästi isompi ja paremmin varusteltu kuin tuo Toyotan kummajainen. Takuukin on Toyotaan verrattuna ylivoimainen. Autolehdistö on ennättänyt jo kiittää ominaisuuksia ja taloudellisuutta.
http://www.kia.com/fi/mallisto/niro/ - Gorillo
31000 euroa ja Kiassa on edelleen Toyotan Active mallia huonommat varusteet. Lisäksi Toyotalla on sen verran vahvat näytöt hybridi osaamisesta että eipä tule Kian kanssa kauppoja.
- 213213
On se kyllä kumma kun joku jopa ostaa M3 buimureita vaikka dacia Duster on isomi ja halvempi. Hitti, pressutalli on vielä isompi kuin QQ, miksei siis ostaisi sellaista, Tai käytettyä linja-autoa josko se koko ratkaisee.
- väistämätön_johtopäätös
On se kumma, kun joku ostaa tollolootaa vanhan maineen vuoksi, vaikka tekniikka on totaalisen jälkeenjäänyttä ja muotoilu ihan järkyttävää sekamelskaa. Hyundai tarjoaa paljon tyylikkäämpää ja modernimpaa pakettia, miksei siis ennemmin ostaisi sellaista. Tai miksei voisi ostaa Euroopassa suunniteltua ja valmistettua autoa?
- älyvälkky
väistämätön_johtopäätös kirjoitti:
On se kumma, kun joku ostaa tollolootaa vanhan maineen vuoksi, vaikka tekniikka on totaalisen jälkeenjäänyttä ja muotoilu ihan järkyttävää sekamelskaa. Hyundai tarjoaa paljon tyylikkäämpää ja modernimpaa pakettia, miksei siis ennemmin ostaisi sellaista. Tai miksei voisi ostaa Euroopassa suunniteltua ja valmistettua autoa?
kyseinen tolloloota vaan toimii ja toimii verrattuna moniin muihin merkkeihin
mutta jos tahdot että pysyy ikkunat sulana talvella ota jokin muu merkki
se nimittäin seisoo huoltohallissa koko talven - Tolloloota.ei.toimi
älyvälkky kirjoitti:
kyseinen tolloloota vaan toimii ja toimii verrattuna moniin muihin merkkeihin
mutta jos tahdot että pysyy ikkunat sulana talvella ota jokin muu merkki
se nimittäin seisoo huoltohallissa koko talvenEniten se Tolloloota seisoo pajalla kun huoltoväli on lyhyt.
- kaiken_se_kestää
älyvälkky kirjoitti:
kyseinen tolloloota vaan toimii ja toimii verrattuna moniin muihin merkkeihin
mutta jos tahdot että pysyy ikkunat sulana talvella ota jokin muu merkki
se nimittäin seisoo huoltohallissa koko talvenTolloloota vaan toimii, mitä ny vähän ruostuu ja jotkin bensakoneet söi öljyä ja joistain vaihteistoista menee laakerit ja dieseleistä vaihdetaan kertakäyttömoottoreita 100-200 tkm välein.
- hypettäkää.pois
Tiedättekö edes Terot mistä tuo kirjaimet C-HR tulevat?
- Onhanmainos
Komea on mainos, mutta mihin faktatieto on siitä hävinnyt. Mikä on noiden moottorivaihtoehtojen tehot ja väännöt? Mitkä ovat mitatut kiihtyvydet ja normikulutukset. Sehän kyllä selviää, että audiolaitteiden yhteisteho on 576W. Tosin sekin taitaa olla kovaäänisten yhteen laskettu tehon kesto, ja niitä on syöttämässä 2x10W pääteaste.
- peittää.melua
Oliskohan kyseessä vain uudelleen muotoiltu ja pullistettu Urban Cruiser isommilla renkailla. Siitä se itku taas syntyy, kun alkuperäiset renkaat kuluvat loppuun ja Terot alkavat metsästämään halpisrenkaita ja kyselemään, että käykö vanhan Corollan vanteet tuohon.
- ei.myy.millään
Toyota tekee kyllä vakuuttavaa työtä sen eteen että lasipalatsissa olisi autoja joita kenenkään ei kannata ostaa. GT85 on hinnoiteltu niin että vain täysi idiootti ostaa sellaisen. Urban Cruiseri kuoli jo pois samasta syystä, Tämän crossoverin piti pelastaa Toyota Euroopassa ja paikata Avensiksen jättämä reikä mallistossa. Sanonpahan vaan että tuolla muotoilulla ja tuolla hinnoittelulla Toyota on tehnyt oman menestyksensä täysin mahdottomaksi.
C-HR 26.000
QQ 22.000
Ateca 23.000
Täytyy olla aika pälli että ostaisi noin epäkäytännöllisen ja ruman auton tuolla hinnalla.
Selkeä floppi tulossa.- Kaarngeth
Ostakoon ne Nissanin tai Seatin jolle ne kelpaa. Mielummin valitsen Toyon ja maksankin vähän enemmän jos on tarve. Väliraha... jos tiedät mitä tarkoitan. Tojotan laatu on käsite, ja siihen ei kaikki pysty. Kaikki autokauppiaat ei vain tätä ymmärrä kun omiaan tyrkyttävät.
Ja hybrid ehdottomasti. - Peräkylän_Arska
C-HR on uuden aikakauden crossover, yhtä aikaa käytännöllisen mukava perheauto kuin myös kokoluokkansa hienostunein ja dynaamisin malli, joka haastaa vahvasti luokkansa kalliimmat premium-merkkien tuotteet tarjoten täysin samantasoisen laatuvaikutelman sekä automaailman ehdotonta huippua edustavan designin. Tämä huomioiden on Toyotan uutuusmallin hinnoittelu varsin maltillista ja on syytä pitää mielessä, että tunnettuna laatuikonina Toyota ei tähtää mahdollisimman edullista hankintahintaa metsästävien asiakkaiden houkuttelemiseen, vaan nimenomaan kohderyhmä ovat ne, jotka ovat kiinnostuneita premium-merkkien tuotteista, mutta eivät tahdo maksaa näiden merkkien ylihinnoittelusta.
- dynaamisin.malli
Peräkylän_Arska kirjoitti:
C-HR on uuden aikakauden crossover, yhtä aikaa käytännöllisen mukava perheauto kuin myös kokoluokkansa hienostunein ja dynaamisin malli, joka haastaa vahvasti luokkansa kalliimmat premium-merkkien tuotteet tarjoten täysin samantasoisen laatuvaikutelman sekä automaailman ehdotonta huippua edustavan designin. Tämä huomioiden on Toyotan uutuusmallin hinnoittelu varsin maltillista ja on syytä pitää mielessä, että tunnettuna laatuikonina Toyota ei tähtää mahdollisimman edullista hankintahintaa metsästävien asiakkaiden houkuttelemiseen, vaan nimenomaan kohderyhmä ovat ne, jotka ovat kiinnostuneita premium-merkkien tuotteista, mutta eivät tahdo maksaa näiden merkkien ylihinnoittelusta.
Malli, josta papat eivät näe ulos sitäkään vähää ja tulevat olemassa liikkuvia vaaratekijöitä liikenteessä.
- Marginaalimalli
Peräkylän_Arska kirjoitti:
C-HR on uuden aikakauden crossover, yhtä aikaa käytännöllisen mukava perheauto kuin myös kokoluokkansa hienostunein ja dynaamisin malli, joka haastaa vahvasti luokkansa kalliimmat premium-merkkien tuotteet tarjoten täysin samantasoisen laatuvaikutelman sekä automaailman ehdotonta huippua edustavan designin. Tämä huomioiden on Toyotan uutuusmallin hinnoittelu varsin maltillista ja on syytä pitää mielessä, että tunnettuna laatuikonina Toyota ei tähtää mahdollisimman edullista hankintahintaa metsästävien asiakkaiden houkuttelemiseen, vaan nimenomaan kohderyhmä ovat ne, jotka ovat kiinnostuneita premium-merkkien tuotteista, mutta eivät tahdo maksaa näiden merkkien ylihinnoittelusta.
Tämän alakoulun terskan jargonit ovat niin sitä itseään. Ja kieli poskessa hän näitä varmaan vääntääkin. Köyhän miehen junnuvainio on hakusessa mutta pahasti jää vajaaksi.
Niin tai näin, tuon sekasikiön menestystä ei ratkaista suolipalstan huutoäänestyksellä vaan oikean maailman myyntiluvuilla.
Oikeesti, tuo tulee olemaan massiivinen floppi. Tuosta autosta kiinnostuneilla massoilla ei ole sen enempää ajokorttia kuin 30k massiakaan laittaa autoon.
Kivinen tie myydä, marginaaliin jää. Priusin ja ravin jalanjäljissä.
- TotuusEiBullShittiä
Mennäänpä sitten itse asiaan.
Jokaisessa täyshybridissä on automaattilaatikko vakiovarusteena (muihin lisähintaan)
Kaupunkiajossa ajaa ajosta puolet polttomoottori sammutettuna (muissa käy koko ajan)
Toyota antaa akustolle 10v, tai 350 000km takuun.
Toyotan huolenpitosopimuksella auton huoltaminen on edullisempaa, kuin Bensiini, tai diesel mallien huolto
Täyshybridi ottaa talteen jarrutusenergiaa, joten jarrulevyt kuluvat muita malleja vähemmän.
Vuosittainen vero on valovuoden halvempi, kuin Bensiini, tai dieselkäyttöisellä autolla.
Täyshybrideillä on hyvän varustelun ja edistyksellisen teknologian ansiosta todella mukava ajaa.
Joten käyttökulut ovat huomattavasti edullisemmat, kuin normaalilla polttomoottorilla varustetuissa autoissa PISTE- kurjaaRuostuvaaKuraa
Myyjän pelot vaatii selittelyä ja yritystä.
Tuo "uutuus" on melkoinen floppi. - saa.sitä.uskoa
Polttoainekuluthan ne ovat joidenkin mielestä vieläkin ne autoilun suurimmat kulut.
- kuka.ostaa
Kenen sä luulet maksavan ensin 30.000€ että pääsee säästämään 100€ vuodessa?
Typeryyden matematiikkaa isoilla kirjaimilla.
Toyota on ylihinnotellut taas kerran keskitason kulkineen. Kymmenen vuotta jäljessä crossover ja bensaturbomarkkinoille.
Rehellisesti. Käsi pystyyn kaikki jotka ovat tuollaisen ostaneet. Money talks, bullshit walks.
- Suomeen.mopona
"A larger 2.0-litre version will be offered in markets like Russia, where displacement and overall reliability are prized over fuel economy, but Toyota isn’t bringing that engine to the UK because of its high CO2 emissions."
- Vähään.jää.myynti
Ennakkoon noita täytyykin myydä, koeajon jälkeen tuota kovilla renkailla varustettua urissa tempoilevaa peltirumpua ei osta kukaan.
- Trollinrollin
On ne joillekkin kelvanneet, kun Toyotan hybridiä on myyty vaatimattomat 8 miljoonaa kappaletta maailmassa.......
Provotrolleillehan ei voikkaan kelvata mikään, kun niiden lompakon täytteenä on vain ilmaa...... - noinko.meinaat
Trollinrollin kirjoitti:
On ne joillekkin kelvanneet, kun Toyotan hybridiä on myyty vaatimattomat 8 miljoonaa kappaletta maailmassa.......
Provotrolleillehan ei voikkaan kelvata mikään, kun niiden lompakon täytteenä on vain ilmaa......Kärsiä voi vaikka joka metri kunhan menee pienellä bensalla?
- Trollinrollin
Et selvästikään ole ajanut Toyotan Hybridiä, ja ymmärrän kyllä sen. Nimittäin ei sieltä Toyota liikkestä anneta avaimia ihan kenelle tahansa.....
- untako.näit
Trollinrollin kirjoitti:
Et selvästikään ole ajanut Toyotan Hybridiä, ja ymmärrän kyllä sen. Nimittäin ei sieltä Toyota liikkestä anneta avaimia ihan kenelle tahansa.....
Sinä sitten olet ajanut Tojo C-HR hybridin vai?
- Vähään.jää.myynti
Trollinrollin kirjoitti:
Et selvästikään ole ajanut Toyotan Hybridiä, ja ymmärrän kyllä sen. Nimittäin ei sieltä Toyota liikkestä anneta avaimia ihan kenelle tahansa.....
Ihan sama antavatko niitä Tojon avaimia vai ei. Vehosta antoivat heti kahdet avaimet, kun maksoin uuden Mersun netin kautta.
- Trollinrollin
Kiva päiväuni sinulla. Näetkö noita useinkin?
- Vähiin.jää.myynti
Trollinrollin kirjoitti:
Kiva päiväuni sinulla. Näetkö noita useinkin?
Viimeiksi tammikuussa 2015.
- vain.Tojo.osaa
Jumankega että on kaunis, en vain osaa sanoa onko se rupikonna vai kilpikonna.
http://static.iltalehti.fi/autot/22285085_503_au.jpg- selvää.yhdennäköisyyttä
Kallistuisin mutanttininjakilpikonnien puolella.
http://dome.fi/wp-content/uploads/s/f/editor/images/turtlesisokuvamain.jpg
- mites.se.on
Jos ostan ennakkoon 72 kk sopparilla, niin joudunko maksmaan kk-eriä jo ennen auton luovutusta?
- erittäin.typerä.kyymys
Tuota kannattaa kysyä varmaan sieltä tojotin-liikkeestä eikä täältä suolipalstalta.
Tällaiset kymysykset kertovat aika paljon siitä millaisen älyllisen kapasiteetin omaavat henkilöt harkitsevat tuon rupikonnan ostamista.
Heitä ei ole kovin montaa. - 36kk_ja_paaliin
Toyotaan ei saa sopparia 72 kuukaudeksi! Maksimi huolenpitosopimusaika on 3 vuotta ja sekin järkyttävän kallis jos aikoo ajaa yli 15000km vuodessa. Laatuautoihin saa huolenpitosopimuksen 5-6 vuodeksi, Toyotaan ei!
- väärin.hinnoiteltu
Ei tule hätyyttelemään myyntitilastojen kärkipaikkoja. Kuriositeetti isoveljensä RAVin ja Priusin jalanjäljissä. Paljon parempia ja tilavampia autoja on ollut markkinoilla jo pitkään ja halvemmalla hinnalla. Myyntimäärät tulevat olemaan satoja, ei tuhansia.
- Näinsevaanmenee
Mielenauhasta kyllä joku tonni ekstraa ei ole paljon ja kun tietää, että auto kestää varmasti takuuajan jälkeen eikä tule ylimääräistä kulua, niin kyllä minä uskon tuon myyvän hyvin. Nyt on taloudessa sen verran vaikeaa, että moni ei viitsi ottaa riskiä auton kanssa, silloin kun on hyvät näkymät, niin voi vaikka ostaa eurooppalaisen, mutta nyt pelataan varman päälle ja se sataa Toyotan laariin.
- vai.mielenrauhaa
Näinsevaanmenee kirjoitti:
Mielenauhasta kyllä joku tonni ekstraa ei ole paljon ja kun tietää, että auto kestää varmasti takuuajan jälkeen eikä tule ylimääräistä kulua, niin kyllä minä uskon tuon myyvän hyvin. Nyt on taloudessa sen verran vaikeaa, että moni ei viitsi ottaa riskiä auton kanssa, silloin kun on hyvät näkymät, niin voi vaikka ostaa eurooppalaisen, mutta nyt pelataan varman päälle ja se sataa Toyotan laariin.
Ei pidä ostaa vähillä rahoilla autoa, jos mielenrauhakin on jo vaarassa.
- Tyhmämaksaaekstraa
Näinsevaanmenee kirjoitti:
Mielenauhasta kyllä joku tonni ekstraa ei ole paljon ja kun tietää, että auto kestää varmasti takuuajan jälkeen eikä tule ylimääräistä kulua, niin kyllä minä uskon tuon myyvän hyvin. Nyt on taloudessa sen verran vaikeaa, että moni ei viitsi ottaa riskiä auton kanssa, silloin kun on hyvät näkymät, niin voi vaikka ostaa eurooppalaisen, mutta nyt pelataan varman päälle ja se sataa Toyotan laariin.
Mielenrauhaa vai idiotismia? Lainattu kirjoitus myöntää että tojo on ylihinnoitellut auton ja asiakas joutuu maksamaan jonkun tonnin ekstraa tojon tuomasta mielenrauhasta. Veikkaan että kovin montaa sellaista mielenrauha-idioottia ei löydy. Mä olen ajanut yli 30 vuotta erimerkisillä autoilla ja päässyt aina perille. Vain tero maksaa ylimääräistä samasta asiasta ja kaupanpäälle tuhnun janoisen koneen jota joutuu huollattamaan vähänväliä. Puhumattakaan luikertavasta ajokokemuksesta.
- Trollinrollin
"Sinä sitten olet ajanut Tojo C-HR hybridin vai?"
En koskaan ole sellaista väittänytkään. Toyota Rav:in hybridin sen sijaan olen ajanut. - autojavaan
Metkaa kun Toyotalta tulee uusi automalli niin nää vastustajat AINA osaavat kertoa kuinka ruma se on , jos autossa olisi volsun logo niin johan olisi kaunis muotoilu.
Ulkonäkö on makuasia, tosiasia on vaan se että Toyotan toimintavarmuus on aivan eritasolla kuin esim. kilpailija volkkarin.
Asian sivusta kommentoin volkkari miesten tyhmyyttä jos he eivät protestoi jaloillaan volsun törkeää käyttäytymistä eurooppalaisia kohtaan "päästöjupakassa"...jenkit saa rahallisen korvauksen, eurooppalaiset eivät kuin lämmintä kättä...... - Ei.mene.kaupaksi
"Metkaa kun Toyotalta tulee uusi automalli niin nää vastustajat AINA osaavat kertoa kuinka ruma se on ,"
Rumuus ei ole tuon mallin suurin ongelma. Hinta on.
Neljä tonnia halvemmalla saa selkeästi isomman Qq:n automaattina. Ei ihmiset hölmöjä ole.- hyvätoyota
ko. auto vaan on pilattu renun kans tehdyllä yhteistyöllä.
pidän kyllä toyotan paljon viisaampana valintana.
Vaikee sanoa mikä on todellinen hintaero kun ynnätään samat varusteet molempiin.
- HyvinVarusteltuAuto
Toyota on hyvin varusteltu. Muut ovat pelkkiä laatikoita, joissa on kääntyvät etupyörät. Siitä hintaero.
- Mitkä.varusteet
Reilut neljätonnia halvemmassa QQ;ssa tulee hintaan mukaan mm. automaattivaihteisto. C-HR ottaa varustepuolella pahasti pataan paljon halvemmilta autoilta.
- ceehooärrä
qq ei ole mm. navigaattoria eikä kaista-assistenttia ja mukautuvaa vakionopeudensäädintä
- Turhakkeita
ceehooärrä kirjoitti:
qq ei ole mm. navigaattoria eikä kaista-assistenttia ja mukautuvaa vakionopeudensäädintä
Automaattiloota on paljon parempi asia kuin mikään noista.
Kiinteät navigaattorit ovat vanhanaikaisia ja typeriä käyttää. Oletko muuten koskaan kokeillut kaistavahtia? Ei kukaan pidä sitä päällä viittä minuuttia kauempaa. Ärsyttävin keksintö ikinä.
QQ on numeroa isompi auto kuin C-HR ja tulee pieksemään ylihinnoitellun tojon satanolla - juke_qq
autojen luokittelusta on kaikilla ihan omat käsityksensä..
piti jo lisätä tohon aiempaan vastineeseeni että qq ei ole edes tarkoitettu kilpailemaan c-hr vastaan vaan juke on se vastine...
ja sinä se vasta omituinen höpöttäjä olet, missä mielessä autoon kiinteästi asennettu media/navigaatio järjestelmä on vanhanaikainen, on se nii nykyaikasta liimailla sitä imukuppihärpäkettä ikkunaan, oon muuten kahdesti meinannu tulla kolatuksi ja kerran itse on tullu melkein ojaan ajettua kun tuollainen imukuppi härpäke on irronnut ikkunasta ja tippunut syliin - Vain.vanhoille.ihmisille
juke_qq kirjoitti:
autojen luokittelusta on kaikilla ihan omat käsityksensä..
piti jo lisätä tohon aiempaan vastineeseeni että qq ei ole edes tarkoitettu kilpailemaan c-hr vastaan vaan juke on se vastine...
ja sinä se vasta omituinen höpöttäjä olet, missä mielessä autoon kiinteästi asennettu media/navigaatio järjestelmä on vanhanaikainen, on se nii nykyaikasta liimailla sitä imukuppihärpäkettä ikkunaan, oon muuten kahdesti meinannu tulla kolatuksi ja kerran itse on tullu melkein ojaan ajettua kun tuollainen imukuppi härpäke on irronnut ikkunasta ja tippunut syliinKiinteän navigaattorin rauta ja näyttö ovat so-last-season kahden vuoden päästä mallin julkaisemisen jälkeen. Firmistä voi päivittää mutta raudasta loppuu vääntö hyvin nopeasti.
Täysin menneen maailman ratkaisuja papparaisille. - juke_qq_navi
Vain.vanhoille.ihmisille kirjoitti:
Kiinteän navigaattorin rauta ja näyttö ovat so-last-season kahden vuoden päästä mallin julkaisemisen jälkeen. Firmistä voi päivittää mutta raudasta loppuu vääntö hyvin nopeasti.
Täysin menneen maailman ratkaisuja papparaisille.mitä firmistä???? auton kiinteään naviin saa päivityksen huoltopisteestä johdolla tai muistikortilla. kun ostelet niitä imukuppihärpäkkeitä aina päivityksen tullessa tiestön muuttuessa, sulla on niitä laatikollinen kaapin perällä
- turvateknikko
Turhakkeita kirjoitti:
Automaattiloota on paljon parempi asia kuin mikään noista.
Kiinteät navigaattorit ovat vanhanaikaisia ja typeriä käyttää. Oletko muuten koskaan kokeillut kaistavahtia? Ei kukaan pidä sitä päällä viittä minuuttia kauempaa. Ärsyttävin keksintö ikinä.
QQ on numeroa isompi auto kuin C-HR ja tulee pieksemään ylihinnoitellun tojon satanollano noi kaista ja etäisyysvahdit on joku todennu tarpeelliseks, samaa valitus on aina uusista keksinnöistä,: "mitä ajnvakautuksella tekee..." mitä lukkiutumattomilla jarruilla tekee..." jne
- Kokeilepa
turvateknikko kirjoitti:
no noi kaista ja etäisyysvahdit on joku todennu tarpeelliseks, samaa valitus on aina uusista keksinnöistä,: "mitä ajnvakautuksella tekee..." mitä lukkiutumattomilla jarruilla tekee..." jne
Kysyin vain oletko kokeillut ajaa kaistavahti päällä? Palataan asiaan kun olet ajanut tunti tuo toiminto päällä.
- Online.update
juke_qq_navi kirjoitti:
mitä firmistä???? auton kiinteään naviin saa päivityksen huoltopisteestä johdolla tai muistikortilla. kun ostelet niitä imukuppihärpäkkeitä aina päivityksen tullessa tiestön muuttuessa, sulla on niitä laatikollinen kaapin perällä
No niinhän mä just sanoin että nuo ovat papparaisille jotka tarvitsevat jonkun päivittämään navigaattorin heille.
Ja ominaisuudet ovat myös papparaisten tasolla. - juke_qq_navii
nii mutta mitä järkeä on ostaa se imukuppikiinnitteinen ei papparaiselle tarkoitettu malli sojottamaan muodikkaasti keskelle tuulilasia, josta se sit tippuu aiheuttaen ongelmia..
ja olen ajellut kaistavahdin kanssa, ei siin mitää... - Eilistä.päivää
juke_qq_navii kirjoitti:
nii mutta mitä järkeä on ostaa se imukuppikiinnitteinen ei papparaiselle tarkoitettu malli sojottamaan muodikkaasti keskelle tuulilasia, josta se sit tippuu aiheuttaen ongelmia..
ja olen ajellut kaistavahdin kanssa, ei siin mitää...Älä osta myöskään mitään eilispäivän navia. Hölmöä ostaa mitään erillistä navia ja liimata sitä tuulilasiin kun voi ladata puhelimeen Appin joka hoitaa homman ja on online koko ajan.
Oot sä niin jäljessä. - juke_qq_navii
nii ja sit tihruut sitä kännykän tulitikkuaskin kokosta näyttöö, tai jos on sopivan kokoinen tabletti nii sit se on estämässä näkökenttää. sen lisäks se on sit kiinni jossain hiton telineessä joka on ruuvattu ja/tai teipattu kivasti keskelle kojelautaan ja viis metrii laturin johtoo pyörii ympäri autoo http://i51.tinypic.com/28srpms.jpg
- Communicator
juke_qq_navii kirjoitti:
nii ja sit tihruut sitä kännykän tulitikkuaskin kokosta näyttöö, tai jos on sopivan kokoinen tabletti nii sit se on estämässä näkökenttää. sen lisäks se on sit kiinni jossain hiton telineessä joka on ruuvattu ja/tai teipattu kivasti keskelle kojelautaan ja viis metrii laturin johtoo pyörii ympäri autoo http://i51.tinypic.com/28srpms.jpg
Kannattaisi varmaan hankkia tuoreempi luuri jos on tuollaisia probleemia. Nokia ei ole enää se juttu.
- juke_qq_navi
kuten kuvalinkin laitoin, niin sit kun käytetään ruutua josta näkee tarvitaan joku viis tuumanen ruutu joka peittää ison näkökentän kuten näkee kuvasta jonka linkkasin
- täysin.ylihintainen
juke_qq_navi kirjoitti:
kuten kuvalinkin laitoin, niin sit kun käytetään ruutua josta näkee tarvitaan joku viis tuumanen ruutu joka peittää ison näkökentän kuten näkee kuvasta jonka linkkasin
C-HR:n navigaattorin ruutuhan on samankaltainen kuin kuvassasi eli tkiinteästi kojetaulun päällä. Aika ruma minun mielestä. Jos olisi pakko ottaa integroitu navigaattori niin sitten jotain tällaista.
https://htgadgets.files.wordpress.com/2014/07/2015_vw_passat_b8_12.jpg?w=560&h=373
Ja tuo Touch 2 Go ei edes kuulu C-HR hinnatalkaen malliin. Peltivanteet kyllä kuuluvat :) Jos verrokiksi ottaa Juken, niinkuin halusit niin hintaeroksi alkaa tulemaan jo lähelle kymppitonnia. On tuo oikeasti niin poskettoman kallis auto siihen nähden mitä se tarjoaa. Numeroa isomman QQ:n automaattivaihteistolla saa noin neljätonnia halvemmalla kuin halvimman C-HR:n. (peltivanteilla ja ilman navigaattoria).
Tietenkin jokainen päättää itse onko auto ylihintainen vai ei. Sanon vaan että tuon myynti ei tule olemaan kovin vilkasta. - juke_qq_navi
siinä juken hinnat alkaen malli visia vasta karvalakki onkin, jukesta pitää ottaa n conecta tai acenta 1.2 digt,eli tavallaan toinen taso verrattuna c-hr 2. tasoon active 1.2 t moottorilla jolloin ollaan suht samalla 25-27k€ tasolla. ja jukeen ei saa edes kaikkia varusteita millään rahalla joita on c-hr on vakiona (2.tasosta)activesta eteenpäin, en tajua mistä saat sen kymppitonnin hintaeron. laita joku hinnasto myyjältä/hinnoittelutyökalu esim autotalli!? käytännön ajossa hitaampi ja syöpömpi vanhalla 1.6 vaparilla varustettu juke on sekin vain reilun tonnin halvempi...
kyllähän kaikilta automerkeiltä löytyy tätä "saat valita samaan rahaan enemmän autoa/tyyliä/tekniikkaa" joku valitsee nissanilta quashqain, joku juken, joku pulsarin
ja kuvalinkissäni se navi oli kulmaraudalla ruuvattuna siihen kojelautaan
- hhftdfg
bulkkipaskaa. keskinkertaisuuden ylistys. Tosimiehet kulkevat omia polkujaan eikä toisten tallaamia.
- Tojojääny
Toyotalla ei vaan edelleen ole neliveto-automaatti-dieseliä varmaan tohonkaan tarjolla. Hybridit ei kiinnosta ketään suomessa ja jälleenmyyntiarvot on huonoja. Toyotalla ei ole mitään tekemistä premiumin kanssa missään tapauksessa vaan toyota on nissanin ja muiden japanin ihmeiden kanssa sitä samaa muovia ja pientä konetta alusta loppuun. Köyhille tojon ostajille on lähinnä tärkeää "laatu" kestävyys" jne jotka tarkoittaa sitä että ajavat sillä samalla autolla pahimmillaan vielä 10-15vyodenkin kuluttua...koska se kestää niin pappa ei vaihda vaikka tekniikka kehittyy. Nyt tosiaan on se tilanne ettei uutta toyotaa käytännössä ole vaan koneet on peräisin jostain kaukaa vuosien takaa ja tehot menee joissakin hädintuskin 150hevosen yli:) . Kun tänäpäivänä 190hv on ihan normaali lukema jo pikkuautoissa kuten vaikka volvo V40 D4 190hv ja 400nm. Ei ole toyotalla vastaavaa ei.
- SellaisiNeOn
Vikawagenin tekniikka on niin kehittynyttä että niitä ei uskalla ostaa kukaan järkevä ihminen. Ne muka kehittyneet Vw-konsernin moottorit pikkuturboineen ovat pelkkiä vika pesiä. Että sellaista teknistä edistystä.
- seniilille.tiedoksi
SellaisiNeOn kirjoitti:
Vikawagenin tekniikka on niin kehittynyttä että niitä ei uskalla ostaa kukaan järkevä ihminen. Ne muka kehittyneet Vw-konsernin moottorit pikkuturboineen ovat pelkkiä vika pesiä. Että sellaista teknistä edistystä.
Ja kuitenkin VW:n TSI-koneita on myyty kymmeniä miljoonia ja kaikki muut valmistajat ovat seuranneet samaa polkua, myöhässä tosin.
VW on maailman suurin autonvalmistaja ja Suomessakin volsuja on ostettu tänävuonna jo yli 22.000 kun tojoja on saatu myytyä vain 9.000kpl.
Siinä hieman fakta siitä mitä kansa haluaa ja uskaltaa ostaa. - ceehooär
Toyotissa kyllä tehoa piisaa sen minkä tavallinen autoilija tarvitsee ja yleensä niissä todelliset tehot ovat vähän suuremmat kuin viralliset arvot. Ja miksi pitäisi enää tuoda uusia henkilöautodieseleitä myyntiin, kun muutaman vuoden kuluttua niiden myynti kielletään kaikkialla ja arvonalennus käytetyillä on huima.
Toyotalla on oltu viisaita ja satsattu hybridiin, on tosi laaja mallisto ja parinkymmenen vuoden kokemus. Ja Toyotan hybridit ovat yhtä kestäviä kuin perinteiset bensakoneet, siihen on muilla valmistajilla vielä pitkä matka.
Yleiseltä työn laadultaan Toyota on ihan samalla tasolla kuin premiumit ja tekniseltä kestävyydeltään paljon ylitse muiden. Näin on myös tuon C-HR-mallin osalta, Toyota kun ei tuo koskaan raakileita myyntiin. Bonuksena tuossa C-HR:ssä on vielä markkinoiden hienoimmat muodot crossoverien luokassa. - hinta-laatu-suhde-surkea
ceehooär kirjoitti:
Toyotissa kyllä tehoa piisaa sen minkä tavallinen autoilija tarvitsee ja yleensä niissä todelliset tehot ovat vähän suuremmat kuin viralliset arvot. Ja miksi pitäisi enää tuoda uusia henkilöautodieseleitä myyntiin, kun muutaman vuoden kuluttua niiden myynti kielletään kaikkialla ja arvonalennus käytetyillä on huima.
Toyotalla on oltu viisaita ja satsattu hybridiin, on tosi laaja mallisto ja parinkymmenen vuoden kokemus. Ja Toyotan hybridit ovat yhtä kestäviä kuin perinteiset bensakoneet, siihen on muilla valmistajilla vielä pitkä matka.
Yleiseltä työn laadultaan Toyota on ihan samalla tasolla kuin premiumit ja tekniseltä kestävyydeltään paljon ylitse muiden. Näin on myös tuon C-HR-mallin osalta, Toyota kun ei tuo koskaan raakileita myyntiin. Bonuksena tuossa C-HR:ssä on vielä markkinoiden hienoimmat muodot crossoverien luokassa.Hybridin suorituskyky on naurettavan säälittävän välimaastossa. 11s nollasta sataan ei ole tätä päivää. Kaupanpäälle hinnat alkaen hybridiin saa minimaaliset takatilat noin 31.000 € hintaan. Qashqai ja Ateca tarjoavat paljon isomman auton noin kymppitonnin halvemmalla.
Onnea vaan kauppiaille, pitää olla melkoisen nenästävedettävä että hybridi C-HR:n tilaukseen pistää nimensä alle. - Toyota_on_reliikki
ceehooär kirjoitti:
Toyotissa kyllä tehoa piisaa sen minkä tavallinen autoilija tarvitsee ja yleensä niissä todelliset tehot ovat vähän suuremmat kuin viralliset arvot. Ja miksi pitäisi enää tuoda uusia henkilöautodieseleitä myyntiin, kun muutaman vuoden kuluttua niiden myynti kielletään kaikkialla ja arvonalennus käytetyillä on huima.
Toyotalla on oltu viisaita ja satsattu hybridiin, on tosi laaja mallisto ja parinkymmenen vuoden kokemus. Ja Toyotan hybridit ovat yhtä kestäviä kuin perinteiset bensakoneet, siihen on muilla valmistajilla vielä pitkä matka.
Yleiseltä työn laadultaan Toyota on ihan samalla tasolla kuin premiumit ja tekniseltä kestävyydeltään paljon ylitse muiden. Näin on myös tuon C-HR-mallin osalta, Toyota kun ei tuo koskaan raakileita myyntiin. Bonuksena tuossa C-HR:ssä on vielä markkinoiden hienoimmat muodot crossoverien luokassa."Toyotissa kyllä tehoa piisaa sen minkä tavallinen autoilija tarvitsee ja yleensä niissä todelliset tehot ovat vähän suuremmat kuin viralliset arvot."
Kun luja usko pohjautuu fantasioihin, voi ajatella kuin sinä ja kaltaisesi! Todellisuus on varsin toisen näköinen kun katsoo puolueettoman tutkimuslaitoksen sadoille automalleille, kymmenille Toyotillekin tekemiä mittauksia. Ota tarkasteluun mikä tahansa Toyotan malli ja mikä tahansa Volkswagen-konsernin valmistama TDI tai TSI-malli, niin huomaat ettei Toyotat yllä lähellekään valmistajan tehoilmoituksia, mutta Volkswagen-autot yltävät ja joissakin tapauksissa jopa ylittävät ne.
http://www.rri.se/index.php?Visitor=2&DN=29
Mitä hybrideihin tulee, Toyota on satsannut ihan vääränlaisiin hybrideihin, joita ei kohta osta kukaan. Muut valmistajat ovat tuoneet jo 1. aallossa ladattavat hybridit ja täyssähköautot. Pelkkä bensa voimanlähteenä on niin eilistä päivää.
Eikä Toyotan myynnin jumittaminen ole pelkästään tekniikasta kiinni. Suurin este myynnille on kammottava muotokieli ja malliston aneemisuus. - mitäihmettähöpiset
Onhan tojolla ollut jo kauan ladattava hybridi
- papoilta.tulee
Etuvetoinen 1.2T, jo on raju peli, lähtee kuin se kuuluisa hauki rannasta :D
- körö_körö_kirkkoon
Tarkoitat tätä moottoria, jonka teknavi rankkasi, pienemmän kopan (Nauris) kanssa ainoastaan karvahattu päässä & tasamaalla köröttelyyn sopivaksi?
- setuleepian
No, oli miten oli, tuli laitettua tilaukseen, vaihdossa menee Auris 2015.
- Onnea.uudelle.autolle
Eteenpänpääset joka tapauksessa. Onhan tuo C-HR kuitenkin eri vuosikymmeneltä kuin faceliftattu Auris. Eli tojoksi hyvinkin nykyaikainen, On turbokonetta ja kaikkea.
Lataushybridiä ei valitettavasti ole edelleenkään saatavilla. Millä koneella otit? Sulla ei varmaankaan ole perhettä kun noin pienet takatilat riittävät. - Tero.on.herkkä
Uskotaan, että sulta tulee se pian mutta kauanko joudut autoa odottamaan?
- hidas_mutta_laiska
Onnea.uudelle.autolle kirjoitti:
Eteenpänpääset joka tapauksessa. Onhan tuo C-HR kuitenkin eri vuosikymmeneltä kuin faceliftattu Auris. Eli tojoksi hyvinkin nykyaikainen, On turbokonetta ja kaikkea.
Lataushybridiä ei valitettavasti ole edelleenkään saatavilla. Millä koneella otit? Sulla ei varmaankaan ole perhettä kun noin pienet takatilat riittävät.VHS on osuvampi nimi tälle kopiovehkeelle. Mallimerkintää myöten kopioitu muita itäautoja ... niin pahoin on tolloloota tippunut länsiautojen kyydistä.
Se bensaturbo on jo nähty nauriksen pellin alla ja todella tuhnuksi tuomittu, "sopii karvahattu päässä köröttelyyn tasamalla" oli Teknavin tuomio.
Nauris puujaloille nostettuna & enstistkin rumempana kitumaasturipainoksena = isompi ilmanvastus ja entistäkin kehnompi kulku. - Valehteluvainjatkuu
hidas_mutta_laiska kirjoitti:
VHS on osuvampi nimi tälle kopiovehkeelle. Mallimerkintää myöten kopioitu muita itäautoja ... niin pahoin on tolloloota tippunut länsiautojen kyydistä.
Se bensaturbo on jo nähty nauriksen pellin alla ja todella tuhnuksi tuomittu, "sopii karvahattu päässä köröttelyyn tasamalla" oli Teknavin tuomio.
Nauris puujaloille nostettuna & enstistkin rumempana kitumaasturipainoksena = isompi ilmanvastus ja entistäkin kehnompi kulku.Teknavista ei löydy tuollaista tekstiä. Älä valehtele!
- melkoiset_kehut
http://teknavi.fi/autot/koeajo-toyota-auris-turbo-ahtamisen-iloa
"Toyotalla ei ole tapana lähestyä autoilijoita suorituskyky edellä"
" CVT ei ole yhtä sulavatoiminen kuin kaksoiskytkinautomaatti, eli käyttökokemus ei ole yhtä miellyttävä."
"Tasamaalla hattu päässä nätisti ajettaessa tällä ei ole suurta väliä, kone vetää kivasta jo alhaalta lähtien. Moottoria enemmän rasitettaessa CVT tuppaa kuitenkin huudattamaan konetta turhaan, sillä suurimman tehon esiin kaivaminen vaatii kierroksia."
"Onneksi vaihteita voi vaihtaa myös käsin ratin vivuilta, mutta se ei kai ole automaattivaihteisessa autossa itse tarkoitus?"
"Dynaamista ajokokemusta halajavat katselevat sen sijaan muiden merkkien perään."- Eivastaa
Eli ei löytynyt tuota tekstiä. sitaatteihin laitettu tekstiä täytyy vastata täysin alkuperäistä tekstiä.
- melkoiset_kehut
Ihan suoria lainauksia ovat, mutta helkamaraisupojalla ei lukutaito/kärsivällisyys riitä otsikkoa pitemmälle.
- Eilöytynyt
Siis tätä ei löytynyt vaikka on sitaateissa:
"sopii karvahattu päässä köröttelyyn tasamalla" - totuus.on.Tojoissa
Kyllä 70 vuoden ikää lähestyviä pappoja on helppo lähestyä auton kestävyys edellä. Ajavat 5-8 tkm vuodessa, kyllä Tojo niiden eliniän helposti kestää melkein kaikki.
- oudot.rengaskoot
Ainakin englannin- ja saksankieliset käyttöoppaat tuntevat C-HR:lle vain nämä meillä hieman harvinaisemmat rengaskoot. Toivottavasti Suomessa vakiona jotkin muut.
215/65-16
215/60-17
225/50-18- markkinoitsija
ei ikävä kyllä tuu, mut pitäskö autonvalmistajan välittää maksaako seuraava rengas sarja 800 vai 1800 kun moni ei edes käytä renkaita loppuun tai useassa maassa osteta talvirenkaita
- premiumien_kilpailija
Täällä moni vertaa C-HR-mallia Nisukan Kasvaimeen. No kokoluokka on sama, mutta muuten kyllä vertailu ontuu. Pitäisi nyt muistaa, että Nissan on nykyisin lähinnä eurooppalainen perusauto eli ei siis japanilaista tinkimätöntä laatua, jota Toyota edustaa. Nissanin kohdalla yhdistyminen Renaultin kanssa toi kaikki ne Renaultin huonot puolet Nissaneihin eli ruostumisalttiuden, löllön alustan ja lukuisat sähköviat ja vieläpä useat Renaultin moottorit, joiden kestävyys on kyseenalainen. Nissan oli itsenäisenä laatumerkki, mutta siitä on jo aikaa.
En oikein nyt näe, että moni laatuautoa haluava katselee Nissaniin päin, kyllä ne C-HR:n ostajat enemmänkin on kiinnostuneita premiumeista eli ne on oikea verrokkiryhmä Toyotalle. Vaikkapa Audin Q2/Q3 ja Bemarin X1, joiden hinta on vain paljon korkeampi.- Omat.ranskikset
Jo C-HR olisi tarkoitettu Audin tai Bematin kilpailijaksi, niin se olisi julkaistu Lexuksena ja siinä pitäisi olla "vähän" enemmän tehoa kuin maksimissaan 115 heppaa. Mutta vitsiksihän sinä olit varmaan tuon tarkoittanutkin.
Tojon mallistosta löytyy 100% ranskalaisia autoja, joten ihmettelen ranskalaisten morkkaamista. Vai oletko niitä älykääpiöitä jotka pystyvät valehtelemaan itselleen ja kuvittelevat Proacessa olevan jotakin erilaista kuin sen identtisissä sisarissa? - hehtojopremiumheh
Taisi mennä vähän toisinpäin eli renault pelasti ongelmissa rypeneen nissanin 90-luvun lopulla. No renaultin hyvä ruostesuojaus ei ole sentään nissanille kelvannut vaan se on tuttua japanilaista tasoa, eli surkea.
Mutta trollihan sinä oletkin, johan sen nyt tuosta lapsellisesta kommentista kaikki ymmärsi. Vai että premiumit tojon kilpailijoita no heh heh. Tuon tojo v-hs:n kilpailijoita on suzukit, daihatzut ja daciat. - muotituulipukujuppipelle
Omat.ranskikset kirjoitti:
Jo C-HR olisi tarkoitettu Audin tai Bematin kilpailijaksi, niin se olisi julkaistu Lexuksena ja siinä pitäisi olla "vähän" enemmän tehoa kuin maksimissaan 115 heppaa. Mutta vitsiksihän sinä olit varmaan tuon tarkoittanutkin.
Tojon mallistosta löytyy 100% ranskalaisia autoja, joten ihmettelen ranskalaisten morkkaamista. Vai oletko niitä älykääpiöitä jotka pystyvät valehtelemaan itselleen ja kuvittelevat Proacessa olevan jotakin erilaista kuin sen identtisissä sisarissa?onhan volkkarillakin audin ja bemarin kilpailijoita, vaikkei kovin järkevältä kuulosta, varsinkaan audia vastaan.... nii miksei toyota saisi muodikasta laitetta lanseerata, ja eikös sitä ole palstoilla ja piireissä tilattukin, että ravistettaisi toyota "tavistuulipuku" mainetta?
ja se lexus versio tähän luokkaan on tulossa UX-nimellä, ch-r moottoreilla sekä uudella 1.5-1.6 litraisella bensaturbolla varustettuna - EmilZ
Onhan se chr taatusti laadukkain taviscittari, ainakin puolipremiumi eli puoli pykälää hienompi kuin Qashgai tai Tiguan tai Sportage/Tucson.
- Hybridguru
Omat.ranskikset kirjoitti:
Jo C-HR olisi tarkoitettu Audin tai Bematin kilpailijaksi, niin se olisi julkaistu Lexuksena ja siinä pitäisi olla "vähän" enemmän tehoa kuin maksimissaan 115 heppaa. Mutta vitsiksihän sinä olit varmaan tuon tarkoittanutkin.
Tojon mallistosta löytyy 100% ranskalaisia autoja, joten ihmettelen ranskalaisten morkkaamista. Vai oletko niitä älykääpiöitä jotka pystyvät valehtelemaan itselleen ja kuvittelevat Proacessa olevan jotakin erilaista kuin sen identtisissä sisarissa?Todellakin Toyotalla on tuotantoa ympärimaailmaa ja mm. Ranskassa valmistetaan yksi laadukkaimmista pikkuautoissa mallinimeltään Yaris.
En kuitenkaan vertaisi Yarista yhteenkään Renaultiin laadullisesti, sillä se olisi pilkkaa Yarista kohtaan. Toyota on yksi harvoista autonvalmistajista joka osaa viedä tuotannon Japanista, Englantiin, Turkkiin, Ranskaan tai vaikkapa Etelä-Afrikkaan, laadun silti kärsimättä.
Mielestäni Toyota tarjoaa markkinoiden parhaan hinta-laatu suhteen, siitä ei kannata kauheasti märehtiä. Allekirjoittanut on ajanut ikänsä Toyotalla, mutta nyt alla on BMW hybrid. Silti olen sitä mieltä että Toyota on erittäin järkevä ja perusteltu omalla rahalla ostavan autovalintana. - aito_asia
Se on Aygo se PSA:n tuote, johon on vaan liimattu vessanpöntön kantta esittävä logo keulaan. Oli muuten jossain vertailussa laadukkain "tojo", kun taas ne aidot idän ihmeet, kuten Nauris, ryytyi sähkövikoineen keskikastiin & jonkin Renaultin taakse. Terot selittivät tämän johtuvan huonolaatuisesta akusta, mikä oli alihankkijan vika. Eikä siis tojon vika, vaikka tojo oli ao. alihankkijan valinnut ja käskenyt toimittamaan mahd. halpoja akkuja.
Myöskin ProAce on ihka aito PSA:n tuote, jossa tojon panos rajoittuu logoihin sekä, kuulemma, pyöränlaakereihin.
Tojo tarjoaa muotoilun, joka on lähinnä mallia petolinnun perse, sekä 10 vuotta kilpailijoita perässä laahaavan ajettavuuden ja moottoritekniikan ja 80-luvulta tutun suorituskyvyn. Hinta-laatusuhde on vallan surkea. Eikä luotettavuuskaan ole enää kummoinen, moottorien täystuhot ovat ihan tuttuja merkin dieseleille.
Noh, nyttehän tojo on joutunut osaamattomuutensa myöntämään ja ostaa dieselit BMW:ltä. Tosin tarjolla on vain nuhaisimpia malleja vailla automaattia.
Tojopapat vaan elää yhä kekkoslovakian aikaa. Todellisuudessa pelkästään hinta edellä liikkuvalle autonostajalle löytyy 10 kertaa fiksumpia vaihtoehtoja Dacialta ja jos sallitaan vähän korkeampi hinta vaaditaan vähän tyyliäkin, Kia on paljon modernimpi veto. Toki jos ei ihan hirveästi lompakosta purista, ostetaan mieluiten aidosti eurooppalainen eli Euroopassa suunniteltu ja valmistettu auto. - Kukkuasanon
No jo on tääkim tarina, jumatsuka Toyota on kehittänyt Aygon ja ProAce on fiftyfifty Tojo ja PSA. Ei laatuykkönen anna ranskalaisten pilata mainettaan vaan pitää huolen siitä. Joku Pösö tai Rellu on sen tason romu että ei niistä tehdä Toyotaa pelkillä merkeillä. Lada Samara on laatuauto ranskalaisten tekeleisiin verrattuna.
Kun Tojo tekee yhteistyötä niin on ihan satavarmasti niin että Tojon versio ihan eri laatua kuin ranskalaisten. - tyhmyydestä_maksetaan
Niin, tojon laatuhan on jopa Renaultia heikompi noiden luotettavuustilastojen mukaan.
Ja osaaminen... pakettiautoa ei osata tehdä -> ostetaan PSA:lta. Tojon omat dieselit poksahteli -> ostetaan dieselit BMW:ltä.
Jopa tojon "urheiluauto" piti tehdä yhteistyössä Subarun kanssa. Tässä voisi se 50:50 olla lähimpänä totuutta. Tosin moottorit tuli kokonaan subarulta ja subarun merkillä autoa myydään kymppitonni halvemmalla. On siinä vessanpöntön rinkuloilla hintaa, kun tojouskovainen ostaa saman auton tojon rinkuloilla koristeltuna! - Laatujatyyli
Toyotan laatu on testien mukaan paras ja ranskalaismerkkien huonoin. Tätä ei voi muuksi muuttaa ja kaikki tietää tämän. Tottakai Toyota pitää huipputason yllä myös tässä uutuudessa. Laadullisesti ykkönen ja nyt myös tyyliykkönen.
- Tollolootienlootafani
Kiaan ei saa edes led ajovaloja.Ankeeta..
- halpaa.kauraa
1.2T Multidrive S Premiun Teknologia- ja Plus-paketeilla ja nahkapenkeillä vain 41470€.
Tuohon hintaan saa jo led-valot ja mediakeskus/navigaattorin.- juppi-kesko-nen
saa jo halvempaan pakettiinkin... ja varusteleppa vastaavasti audi q2, riittääkö 45 tonnia, ei taida...
- jotainrajaa
juppi-kesko-nen kirjoitti:
saa jo halvempaan pakettiinkin... ja varusteleppa vastaavasti audi q2, riittääkö 45 tonnia, ei taida...
Audista tuon hinnan voi maksaa, tojosta 30 tonniakin on jo hullun hinta.
- Seonnäin
Laatu, tyyli, viimeistely ja käytetyt materiaalit ovat Audin Q kakkosessa ja C-HR :sssä kuitenkin samalla tasolla plus Toyota on monin verroin kestävämpi.
Audissa maksetaan vain mielikuvista, Toyotan kohdalla ei. - laatu.tyyli.heh
Seonnäin kirjoitti:
Laatu, tyyli, viimeistely ja käytetyt materiaalit ovat Audin Q kakkosessa ja C-HR :sssä kuitenkin samalla tasolla plus Toyota on monin verroin kestävämpi.
Audissa maksetaan vain mielikuvista, Toyotan kohdalla ei.Tero se tietää auton kestävyyden vaikka sitä ei ole vielä edes Suomessa. Hyvin aivopesty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3165579Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2751580Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661466eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1261412Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1091358- 941305
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311212Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä591136- 172938
- 37906