Pahat raivo kohtaukset

Ihanhullua

Exäni saa hyvin pahoja raivo kohtauksia ihan mitättömistä asioista jolloin saattaa pistää puhelimensa,tietokoneetkin paskaksi! On hajottanut mun kämpästä ovia hakkaamalla ja potkimalla... minuun ei ole käynyt käsiksi muuten kuin tönimällä joslus ja karjunut naamani edessä.

Exä ei kestää sitten yhtään stressiä tai minkäänlaista negatiivista palautetta mistään ,eikä osaa käsitellä vihaansa normaaliin tapaan! Raivoo kun hullu haukkuu mua maasta taivaisiin "vitun lehmä turpa kiinni!" "Oot ihan paska" jne... saattaa vetää älyttömät pultit jostain tv sarjastakin etenkin jos siinä sattuu joku itkemään. ei tommonen oo normaalia käytöstä.

Meillä yhteiset lapset joten pakollisia näkemisiä on ja yhteydenpitoa. Välillä saattaa olla ihan kunnollinen parikin viikkoa mut auta armias jos nettiyhteydet pätkii tai muuta "kamalaa" pientä tapahtuu nii johon on show pystyssä!!!

Ei suostu meneen puhuun lääkäreille,hänen mielestään minun pitäisi koskaminä olen de "paska ämmä joka ei tajuu mistään mitään" ...

20

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkkk

      Kuulostaa mun exsältä.

    • angry_management

      No onneks se on exä!
      Pian se olis varmaan pillissäkin kiinni. Kun ei ymmärrä omaa tilaansa ja jos ympärilläkin vaan siedetään sellasta lapsenkäytöstä, niin sen on tapana vaan pahentua.
      Erittäin huono esimerkki lapsilleen.

    • Ihanhullua1

      No sitä oon sillekin sanonu että jos alkaa keittään yli pahasti ni häipyy mielummin kuin että jää karjuun lasten kuullen. Otan nyt taas häneen pidempää etäisyyttä .en todellakaan halua että lapset saa tommosen riitelymallin häneltä! Ei todellakaan ole ok huutaa toiselle että "tapa ittes huora!" Ym...

      Siis näitä kiukunpuuskia on ollut pirnemässäkin muodossa esim kenkiin oli tullut reikä,ja tästä reijästä oli tullut sisälle pieni kivi...noh tää herra repi koko kumi pohjan irti niin että semmonen hyvin ohut kangas pohja jäi,ja niillä se tallusti kotimatkan . Hajottanut puhelimensa mm kun en antanut kesken neuvola käynnin hänelle yhen kaverin (yhteisen) numeroa ,vaan pyysin odottamaan kunnes päästään neuvolasta.

      Sitten on semmost 5vuotiaan tasosta kiukuttelua. Ei puhu mitään ha menee pimeeseen makkariin mököttään "ei mulla mikään oo" joskus kun yritti puhuu järkee niin sulki korvat sormillaan ja alko hokee "LAAAALAAA LAAALALLALLLALLA LAAA!"

    • Oppeliini1

      Ellet itsestäsi välitä, niin ainakin lastenne vuoksi sinun on saatava heidät rauhallisempaan asuinympäristöön. Tuollaisen riehumisen ja nimittelyn kuuleminen ja näkeminen tekee lapsistanne hulluja, hermoheikkoja ja täydellisen tasapainottomia!
      Onko tuo mitä sinä haluat lapsillenne!
      Jos on, niin olet tekemässä kaikkesi että lapsesi eivät koskaan tule menestymään yhteiskunnassa omillaan. Sinä ja miehesi tapatte ja raiskaatte oikein huolellisesti harkiten heidän sisäisen minänsä!!!

      Oletko koskaan ajatellut antaa lapsenne vanhemmile (adoptioon) jotka haluavat ja kykenevät tarjoamaan heille rakastavan ja rauhallisen kodin jossa varttua, oppia ja kasvaa?

      Sinä halutessasi voit tietenkin jäädä tuon pedon pieksettäväksi mutta ole hyvä, ole hyvä, ole hyvä , salli lastenne poistua elävänä teidän kauhujen pesästä!!!!!

    • sairashanTuo

      Onko sillä joku määrittelmätön aivovamma. Joihinkin aivovammoihin kuuluu tuollaista järjetöntä käytöstä ja stressin kestämättömyyttä. Vertaa esim. se Helsingin pyöräiljän tapattaminen ajamalla eteen ja jarruttamalla. Ukkos tuntuu olevan samanlaista käytöstä kuin tällä kuskilla jok á ollut siis siinä Konginkankaan onnettomuudessa. saanut siinä aivovamman.

    • Ihanhullua

      MINUN asuin ympäristöni on rauhallinen. Jos satuit lukemaan postaukseni KUNNOLLA niin huomasit varmaan että on kyse EXÄSTÄNI ,ei miehestäni kuten ylempänä minulle paasaat. emme siis asu yhdessä,lapset asuvat kanssani...

      Jestat näitä suun soittajia löytyy aina joka palstalta ,eivät ne edes vaivaudu lukemaan txtiä kokonaan ennenkun alkavat viestejä pommittaa :D eipä siinä ,vähän vaan alkaa aina huvittaa. Vaikutat oppeliini1 hermostuvan yhtä pienistä kuin eksäni ;)


      Ei oo todettu mitään eikä kyl suostuis mihkään testeihinkään. Se mitä oon puhunu muidenkaa asiast niin kaikki samaa mieltä ettwi oo tervettä et noin heikot hermot eikä pysty kontrolloimaan angstiaan.

      • oppeliini1

        SINUN ympäristossä tuo raivaoaltis juuri saakin kohtauksiaan. Sinä itse kerroit kaikille niin! "On hajottanut mun kämpästä ovia hakkaamalla ja potkimalla... minuun ei ole käynyt käsiksi muuten kuin tönimällä joslus ja karjunut naamani edessä."


    • hoitoonvaan

      Hän tarvitsee apua. Sehän se vaikeus tietysti on, kuinka saada myöntämään itselleen, että ongelma on olemassa. Usein ihmiset saattavat kyllä tiedostaa, että itsellä on ongelma, mutta eivät usko, että kukaan tai mikään voisi siihen auttaa. Eivät sitten lähde apuakaan hakemaan. Kaikki eivät ymmärrä sitäkään, että avun hakeminen ja hyväksyminen on vahvuutta ja järkevää. Noin käyttäytyvä ihminen ikävä kyllä sairastuttaa ympäristönsä ja syy on aina helpompi kaataa muiden niskaan, kuin ottaa itse vastuu omasta käytöksestään.

    • Ihanhullua

      Sepä se kun ei suostu käymään puhumussa kenellekkään... joskus sano mulle että tiedostaa heikot hermonsa, mutta vika täytyy silti olla minussa koska ei rähise muille noin. Mut noinhan se monissa suhteissa meneekin että kumppani tai ex on se johon puretaan kaikki.

      Itse voin hyvällä omatunnolla sanoa että mikään mitä minä olen sanonut tai tehnyt ei ole niin isoa että ois aiheellista noin suuttua...

      Pakko vaan alkaa rajottaa sen ja lasten näkemisiä kunnes saa opeteltuu ittensä hillittemistä,enkä jaksa itekkään aina olla varpaillani että koska taas "räjähtää" ... jotenkin aina ahdistaa ja stressaa nähä koko ihmistä. Mun paras kaverikaan ei käynyt mun luona jos exä oli kotosalla (sillonku exänkaa oltiin yhes) se kyl näki niitä sen pikku kiukutteluja usein ja ecä kun pilas aina hyvän ilmapiirin olemuksellaan :(

    • Milla-kisu

      Onko hänellä lapsuudesta jäänyt jotain käsittelemättä? Suostuuko hän puhumaan yhtään kipeämmistä/vaikeammista aiheista?

    • thikk

      Kuulostaa ihan mun miesystävältä.
      Käyttäytyy ihan samanlaisesti.
      Aina on vika muissa, mutta ei koskaan itsessä. Kaikki aiheuttaa hänelle kaikenlaista.

      Miloin mitäkin. Tänään kuulemma olen tyytyväinen, kun hän hukkasi avaimensa.
      Laittaa sanoja suuhun, vaikka en tietenkään
      ole tyytyväinen hänen avaimensa hukkumiseen.
      Aina joku hävittää tai vie hänen tavaransa.
      Millon hänelle ei vastata puheluun.
      Saa aika hepulin, mutta itsekään ole aina puhelimensa lähettyvillä ja ei vastaa.
      Milloin melkein tietokone hajoaa, kun ei toimi kunnolla. Kännykät onkin kyytiä saanu ja ku raivarin on saanu niin sen aiheutttaja on kuulemma ollut toisessa päässä luulis, jonka takia on pitänyt kännykkä heittää.
      Aina pistetään toisen syyksi.

      • Kauankojaksaa

        Ihan samaa meillä! Mies sos.alalla pidetty työntekijä mutta kotona ihan kauhea!


    • cigcivi

      Toivon lastenne takia että exäsi hakeutuisi hoitoon tai joku taho puuttuu tohon käytökseen.Sun varmaan täytyy itse tehdä lastensuojeluilmoitus omista lapsistasi kun raivohullun isänsä luona joutuvat aikaa viettämään ja pelkäämään milloin mistäkin asiasta liekki leimahtaa. Semmoinen ympäristö on lapselle turvaton.Kysymys on kuitenkin vaikeasta asiasta ja jos exälläsi on huono omatunto teidän erosta niin se vielä pahentaa ja pitkittää ongelmiin tarttumista ja niihin paneutumista. Luultavasti saa lasten kanssa samanlaisia raivareita mitättömistä asioista ja sehän ei ole lasten syytä vaan lapset kun on lapsia. (Normi komennukset ja maltinmenetykset lasten kanssa ymmärtää mutta noi adiat mistä vedetään hernettä nenään EI ole normaalia).

      Hae apua ja ole rohkea.Ihan teidän kaikkien takia,Sinun,lasten ja exädi vuoksi.Muista että autat myös häntä kun täytyy härkää sarvista.

      Tsemppiä!

    • Ainaexö

      Mä oon tällanen exä :( tai tänään just musta tulee exä... Mä haluisin tehä asialle jotain, mut en tiiä mitä... Mä haluisin tietää mikä mua vaivaa... Miks mä raivostun just sen tärkeimmän ihmisen kanssa, miks mua ärsyttää sen tekemiset, mikä v*ttu mua vaivaa mä teen tän aina ja nyt kun ensimmäistä kertaa mä oon yrittäny tehä kaiken tän eteen mut en onnistu vaan teen kaikki paskaa kuitenkin. Kiukuttelen ja manipuloin ja tajuun sen vasta myöhemmin... Ei oo helppoo ihmisen elämä, onneks tää ei oo ikuista haluisin vaan olla parempi ihminen mut ei, taas jää yksin taas yks stanan tappio.

    • Yleensävikapäässä

      Yleensä ihminen joka ei hallitse tunteitaan on mielenterveydestä kyse. Se mistä käytös kumpuaa on yleensä ne harhat ja luulot toisista ihmisistä mitä ovat sanoneet ja tehneet. Ei näe itsessään mitään vikaa. Joten purkaa sen raivoiluna toisia kohtaan koska ne muut ovat syyllisiä kaikkeen. Ikävä totuus mutta totta. Ei stressin sietokyky kyky tule vain raivo kohtauksia. Vaan masennus yleensä takana. Tunteet heittelee laidasta laitaan. Stressin sietokyky on toki yksilöllinen mutta ei se raivokohtauksia yksistään aiheuta. Pyydä rauhoittumaan ja älä anna sen lapsiin kohdistua milläänlailla. Pitää terveen aikuisen hallita tunteensa varsinkin lasten edessä oli stressi taso mikä tahansa.

    • sinkku.nykysin

      Kaaheaa'''''olin ennemmin itte kävin mustis..
      Mutta en oo ollut enää
      Oonkin harrastanut vaan hetkiä kestäviä sexi suhteita

    • Käytöskunniaan

      Jos ei osaa käyttäytyä lasten edessä niin tee siitä loppu. Pahat raivo kohtaukset pitää pystyä käsittelemään oikein. Se mistä se taas kumpuaa on se sinun tiedossa. Onko mielenterveys ongelmia, ryyppy ongelmia, vai oletko aiheuttanut syyt ja seuraukset? Aika auttaa ja etäisyys rauhoittuu kyllä ajallaan.

    • onneksieienääkuuntele

      Kuulostaa niin tutulta, mulla oli chileläinen (ex) mies sellainen, oikea raivopää, ei hillitsenut eikkä hallitsenut itseään, varma oli silläkin mielenterveydestä kyse.
      Kaikki oli muiden syy, ei koskaan hänen, niin nyt muut kuulle siitä...

    • Kakkossmiess

      Siinä ne nqiset haukkuvat taas exsiään, jotka ihastuessa olivqt niin ihanan itsevarmoja, että kaikki "vain tapahtui"

    • Tärkeysjärjestys

      Mikä oli aloittajan mielestä se syy mennä naimisiin ja tehdä lapset? Siis ei lasten tekemisessä ole mitään pahaa mutta ei henkilö (mies) muutu jonkun päivämäärän jälkeen noin. Käytös oli varmaan ollut havaittavissa jo alusta asti.

      Vai oliko tässäkin se legendaarinen "minä kyllä parannan hänet"?

      Koska nainen oppii sen että mies ei muutu. Vanha sanonta kuuluu että:"Mies ja nainen kun menevät yhteen niin mies toivoo että nainen ei muutu. Mutta nainen muuttuu. Nainen toivoo että mies muuttuisi. Mutta mies ei muutu".

      Pakkaa siis kimpsusi ja kapsusi ja muuta lapsinesi mahdollisimman kauas exästäsi. Äläkä sosialisoi millään tasolla hänen kanssaan. Vain siten voit taata lapsillesi terveen elämän lähtölaukauksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe