Paljonko luomiväriä laitatte salille?

CoolBabe

Mä itse suosin yleensä 4-7:n luomivärin sekoitusta. Teen smoky eyesin ja rajareita käytän sekä nestemäistä tuplana päällä ja alhaalla yleensä sisärajaus ja siis tietty vielä puolittain nestemäinen rajari ja sit alaluomelle vielä teen kahdella värillä siveltimellä rajauksen jonka yhdistän ylös.

Käyn Gogo Express- salilla. Olen tykännyt käydä siellä salilla, ulkonäkö (miinus ne mummot ja jokunen vanha papparainen tietty) on kaikille ollut melkein 9,50 keitä oon siellä nähnyt.

33

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoolBabe

      Selvennän vielä että meikkini on yleensä vähän Kylie Jenner -henkinen paitsi huulipunan sävy mulla ei ole se matta luumu jota KJ suosii vaan huulipunan sävyinä salimeikissä mulla vaihtelee pinkki-punainen asteikolla suurin piirtein sävyt mutta aina kiiltävä, ei mattaa mulle. Mites teillä, salimeikkinä suositteko muut mattaa vai kiiltävää huulipunaa?

    • Saltsubaeb
      • alexstubido

        Aivan normi suomitypy :)


    • meikkikö_tärkeintä

      Eikö salille voi TODELLAKAAN lähteä ilman luomiväriä tai meikkausta ylipäätään... kyllä meikäläinen vaan ei tommosia mieti, hyvä jos peiliin ehdin kurkistaa, haloo :))))))

      • Oiskivaku

        Osa menee vain ja ainoastaan näytille ja osa taas kyttäämään näitä näytillä olijoita.
        Hervottomat tekoripset on myös koominen näky salilla, läpinäkyvät trikoot sen sijaan ihan kivat, vaikka ei menisi kyttäämään (uuden tyttöystävän toivossa) salille...


    • PeppuFani69

      Mimmosta väriä sipaiset persposkille?

      • vaotjätettävärauhaan

        Vaikka pitäisin läpinäkyviä leggareita en peppuposkiani ala kyllä meikkaan. Mulla menee luomivärikin aina helposti hikoillessa luomivakoon ni sitte menis lisäksi vielä persmeikki peppuvakoon.


      • salimeikkaaja

        Mulla valahti kerran kyykätessä pakarameikit eturakoon.


      • nolojentilanteidennainen
        salimeikkaaja kirjoitti:

        Mulla valahti kerran kyykätessä pakarameikit eturakoon.

        Mulla juuttu kerran salilla tissi peppuvakoon.


      • hui.kamalaa

        Noin voi käydä, kun on löysät riipputissit ja iso perse. Sitten kun heittää sen löysän riipputissin olan yli, niin se voi luiskahtaa peppuvakoon ja jäädä sinne ns. lukkoon. Miten sait tilanteen purettua?


    • käsitteetsekaisin

      Eikös salille mennä treenaamaan eikä näyttelemään meikkausta...

    • kakka_maakari

      Minä menen salille kakalle.

      • niistoNiilo

        Mä käyn salilla vaan niistämässä.


      • muistaainaeväät

        Itse käyn salilla vaan syömässä omia eväitä.


    • hyikauhistus

      Valkaisen aina peppureiän ennen salille menoa. Salilla se tulee kuitenkin sitten niin sottaiseksi.

      • Tarkistajatarkka

        Mä taas vilkaisen aina muiden peppanderiaukot että onko muistaneet valkaista.


      • tarkastajantarkastaja
        Tarkistajatarkka kirjoitti:

        Mä taas vilkaisen aina muiden peppanderiaukot että onko muistaneet valkaista.

        Minä taas aina mulkaisen näitä tarkastajia.


      • reiänvalitsija

        Minä taas valitsen aina peppureiän ennen salille menoa. Minulla on melko suuri peppureikien kokoelma kotona juuri salikäyntejä varten.


    • käsipäiväävaan

      Mä käyn salilla mutta vaan käsipäivinä. Syynä on just nää ihanat nuoret naiset jotka on laittautunu käsipäivääni varten. Ahh..

      • käsityöläinenXXX

        Mimmosen setin vedät käsipäivinä?


      • kädentaidotkunniaan

        Kyllä siinä kiirettä pitää kun täytyy vatkaa vatkaa ja pää kääntyy kuin korkkiruuvi että näkee joka paikkaan tiukat topit piukat pyllyt meikkibeibet ja pulleat boobsit. Kyllä siinä hiki virtaa ja ähinää ja tohinaa on...


    • Meisuli

      Hyvä että joku sentään ajattelee kanssatreenaajia. Itse en voi käsittää kun salille tullaan ilman meikkejä, hiukset sekaisin ja ties missä rääsyissä. Itsellä on aina kaikki tiptop. Esim. salivaatteita vaihdan melko useinkin, koska ne kuluu ja ennenkaikkea poistuu muodista. Meikit ja kampaus pitää luonnollisesti olla kunnossa. Yleensä siinä meneekin iltapäivä kampaajalla ja kosmetologilla ennen salille menoa. Meidän salilla on paljon väkeä jotka käyvät samoissa vaatteissa kuukaudesta ja vuodesta toiseen, meikeistä ei tietoakaan ja hiuksetkin on vain huolimattomasti koottu ponnarille. Vähän pitäisi huomioida enemmän muitakin salikäyttäjiä >:( Karseaa mennä johonkin laitteeseen jos siinä on äheltänyt joku nukkaisilla mustilla kiinaverkkareilla ennen sinua, ne nukkahiukkaset tarttuu omiin merkkikamoihin, koita siinä sitten pitää treenikamat hohtavan valkoisina. Onneksi luonnonharmaa väri on pöksyissä nykyään enemmän muodissa, silloin kun oli titaaninvalkoista treenaaminen oli todella rankkaa...

      • CoolBabe

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Itselläni salietikettiin kuuluu toki myös muutenkin aina huoliteltu kokonaisuus. Vaatteet aina uudet, puhtaat, merkkeinä suosin Betterbodiesia. Kun saavun salille pidän aina coolisti aurinkolaseja vaikka ei paistaisikaan. Kulmat huolitellut, kampaus yleensä pinnien avulla sivujakauksella pois silmiltä mutta pitkät hiukseni ovat upeilla laineilla kiitos hyvän raudan ja muotoilutuotteiden. Käytän parasta ja kalleinta sampoota ja hoitoainetta. Aitoja timanttihiukkasia. Neljää parfyymia laitan jopa yöksi. Salille mennessä teen oman sekoitukseni neljästä eri suosikkiparfyymistani. Vaatteet aina uusinta uutta, kalliita kenkiä ja merkkilaukkuja. Saan joka päivä kehuja vaatteistani muilta salikävijöiltä. Olen todellakin löytänyt saliharrastuksen. Tää on niin mun juttu. Oon niin onnellinen. Ja ihanaa näyttää joka päivä hyvältä. Arvostan kaltaisiasi jotka ottavat kanssasaleilijat huomioon. Olisivatpa kaikki samanlaisia.

        Ja muille vastaajille tiedoksi että vähän oli tyhmiä juttuja ja jos joku vielä sitävadtoin vastaa mulle asiallisesti ja fiksusti niin vastaan toki takaisin. Pidetään salit fiksuina ja puhtaina. Hyviä reenejä!


      • Happeatana

        Juttu aiheuttaa hyvät naurut ja salilla hengenahdistuksen, kun tuollainen hajuvesipilvi pöllähtää paikalle.


    • luomies

      ettei saleilu inspiroi ei ole sotamaalaus kunnossa

    • Selvääpässinlihaa

      Olet valmis Elixialle.

    • Vinkkiä

      Jos on latoharakan näköinen, silloin ei meikeillä eikä hiusten laittamisella ole merkitystä. Eli,kannattaa jo siellä kotona vilkaista peiliin.

    • Soleus
      • Lasse-Jalmari

        Itse katson vanhoista Bogart Co:n kuvista ja videoista inspiraatiota salipukeutumiseen ja -meikkaamiseen. Toimii!


      • meikkinauraja
        Lasse-Jalmari kirjoitti:

        Itse katson vanhoista Bogart Co:n kuvista ja videoista inspiraatiota salipukeutumiseen ja -meikkaamiseen. Toimii!

        Miten sais meikattua kalsareista jäljet piiloon tää ketju veti paskat housuun kun nauroin niin paljon.


    • Hoo-Moilanen

      Miten kannattaisi tällaisen hieman ylipainoisen 60-vuotiaan miehen pukeutua kuntosalille saavuttaakseen naissukupuolen kiinnostuksen?

    • salinpissat

      En tajua kun joillain naisilla on tekoripset ja hiustenpidennykset ja sotameikit salilla. Pissaliisoja.

    • räpsyttelijäripsinainen

      Itse laitan salille aina volyymiripsien päälle vielä kahdet tekoripset sekä ekstra ripsitupsuja vielä liimaan ja glitteriä ja pieniä timantteja. Mutta mun reenit onkin sitten siinä kun räpsäytän ripsiäni. Koville ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe