Pyyntö bändille

Jaanavainen

Simon päivirakas voisi jäädä pois keikoilta. Aina kännissä ja ryysii ihmisten edelle kuin maailman omistaja. Vie maun koko keikkatunnelmasta, kun tietää kuka se on. En määkään mun miehen töissä kaiken aikaa päivystä, mutta se ei ookaan samanlainen pettäjä ku simo. Ei varmaan bändin muut tyypitkään tykkää. Tekeekö tää akka mitään töitäkään? Täytyy vaan ihmetellä miksi joku vaihtaa erittäin kauniin vaimonsa ja poikansa tuollaiseen ylipainoiseen pubiruusuun.

8

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen_jaana

      Se poika ei ollut Simon, vaan ainoastaan ex-vaimon. Eikä Simo jättänyt ketään, vaan vaimo haki yksin eroa sekä ensimmäisessä että toisessa vaiheessa. Ei Simo olisi halunnut erota. Ei siis vaihtanut ketään mihinkään, vaan tyytyi siihen mitä jäi jäljelle, koska ei halua elää yksin. En näe rakkautta heidän välillään, mutta kihloissa ovat. Ehkä kohta naimisissa? Onnea heille..

    • NäinOMarjat

      Ei ole sopivaaa artistin kulettaa akkoja keikoilla mukana.
      Lähtee viimesetki fanit lavanreunalta.
      Akat kuuluu kotio.

    • vinkkaaja

      Just niin, ämmät kotiin ja Simo korkki kiinni.

    • Päivienkimallustakovain

      Olen huomannut saman, vaikka vaan noin kymmenisen keikkaa olen kesällä nähnyt.. Jäis kotiin ryyppäämään! Ihme jos ei bändin sisällä ole ollut keskustelua aiheesta.

      Simo on taasen ollut noilla keikoilla aina selvinpäin! Hyvä Simo!! Ja paremmaltakin meidän Simppa tosiaan näyttää, ei enää turpealta juoponnaamalta, vaan ihan normaalilta ihmiseltä. Soitto ja laulu kulkee hyvin! Samaan malliin kun jatkaa, niin hyvä tulee!

      Toivottavasti myös vapaa-ajalla on Silmun korkki kiinni, mutta asiaa ei kyllä auta viinaan menevä ämmä.. Hälytyskellot mulla soivat kyseisen "kaunokaisen" kohdalla jo sen yhteisen blogin kohdalla. En nimittäin ikipäivänä usko, että Simo haluaa lisää julkisuutta. Onhan se muija monissa muissakin Oulun seudun lehtijutuissakin ollut "juuri sopivasti" hollilla haastateltavana. Oli kyse sitten elatusmaksuista, kaupassa käynnistä tai asuntoasiosta..

      Sen tietty ymmärtää, että jos suhde on alkanut pettämissuhteella, niin sitä herkästi vahtii toista ihmistä ja seuraa joka paikkaan, töihin, harastuksiin yms. Luottamuspula on varmasti melkoinen, mutta _Sitä saa mitä tilaa_.

    • kultainen_kurttu

      Onko SImo ollut koskaan tyrkyllä Kultaiseen harmonikkaan?

      Souvareitten ex-hanuristi Jukka Lampela kisan kerran voitti, mutta ei ole kyllä mitenkään ylivertainen hanuristi Simoon verrattuna.

      En tarkoita, etteikö Jukka osaisi soittaa, mutta kyllä osaa Simokin.

      Itse kisahan on melkoinen fiasko, kun pitää soittaa jotain tyhjänaikaisia renkutuksia, joita kukaan ei edes tunne..

      • Kurttunen

        Kyllä Jukka Lampela osaa soittaa, turha edes mainita asiasta.


    • Nightbbird

      Höpön höpöä koko juttu. Olet vain kade!!!!!!!

    • raitisbasisti

      Alkoholismi on paha sairaus.Ei ole kuin 2 vaihtoehtoa.Joko jatkaa samaa alamäkeä,tai korkki kiinni,lopullisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe