Paska on paska

HuonoAuto

Huonot ajo-ominaisuudet, vikaherkkyys ja meluisuus ovat paskojen paskoja yhdistävät ominaisuudet. Leijona kruunaa koko surkeuden.

56

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SyksyTulee234

      Helpottiko?

    • Itäautoeioleauto

      Mutta on pökötti itäauto skodaa parempi tekele ja esitys.

    • tankkitäyteenvaihermot

      Villeenin sulo sanos: mutta muutoin hyvä auto vaikka ei koskaan toimikaan !!

    • Helpottikummasti

      Hyvännäköinen, mutta huonot ajo-ominaisuudet, vikaherkkyys ja meluisuus ovat paskojen paskoja yhdistävät ominaisuudet. Leijona kruunaa koko surkeuden.

      Skoda on ruma, mutta hyvät ajo-ominaisuudet, vikaherkkyyttä jossain määrin, mutta hiljainen auto.

      • ladaton

        No sehän on folkkari, saksan maassa on kunnon motarit ei siellä rimpulalla mikään ilo ole ajella?


    • dfgdfgdgdf

      Jaa kyllä toi 607 menee hienosti. Skoda on aivan kauhee viritys.

    • fasdfasddfadf

      607 on kuin mustalaispoikien laiva....

    • DqztpppKs

      Edelleen penikkatautisella avaajalla avautumisensa tasosta päätellen on runsaamminkin tuota otsikkonsa luonnonvaraa ... korviensa välissä ;-)

      • Penikkatautinen

        Siksi valitsinkin Peugeotin!


      • hmmmmmmm

        Etelä- Eurooppalainen auto on kuin huora. Antaa hyvät kyydit, mutta muuten sillä ei tee yhtään mitään!! Ottaisitko huoran vaimoksi??


      • Faktaaa

        Peugeot ei anna hyviä kyytejä. Jopa vanha Corolla on hienostuneempi.


      • EiHyvä
        Faktaaa kirjoitti:

        Peugeot ei anna hyviä kyytejä. Jopa vanha Corolla on hienostuneempi.

        https://youtu.be/xoHbn8-ROiQ

        Siinä Toyotan osaamista :D


      • Anonyymi
        Penikkatautinen kirjoitti:

        Siksi valitsinkin Peugeotin!

        Ranskalaiset autot rimpuloita niinkuin ko. Maan väkikin. Romuttamoon!


    • SuhariVK

      Nyky-Peugeoteissa terävän poikittaissauman ylitys aiheuttaa ikävän voimakkaan äänen. Toyota ja Volkswagen ovat ainakin kertaluokkaa sivistyneempiä tässä kohtaa. Samalla tavoin karkea asfaltti jyristää Peugeoteissa kilpailijoitaan voimakkaammin.

      • pöllyt

        Päässäs sulla jyrisee. 508 menee niin hiljaa ja hieosti että ei ole tosikaan.


      • RMB

        Kun autoja vertaa toisiinsa on huomioitava minkälaiset renkaat ovat alla. Leveä matalaprofiilirengas on huomattavasti herkempi johtamaan tieääniä kapiniin. Matalasta renkaasta puuttuu myös kumien elastisuus. Rengas on siis poikittaisuraherkempi. Tuntee jopa pikku kiven tiessä.
        Vertailussa tulisi myös huomioida, että verrattaisiin saman luokan autoja toisiinsa. Perheautoissa on jousitus hieman pehmeämpi kuin ns. sporttiversiossa ja näin tätä kautta tietuntuma parempi.
        Rengasvalmistajat ovat hakeneet eri ominaisuuksia renkaan käyttäytymisellä. Toiset ovat hakeneet hiljaisuutta ja pitoa pehmeämmällä rengasseokselle. Näin rengas kuluu nopeammin ja on tarkemmat oikeille rengaskulmille. Kovemmilla seoksilla on taas päin vasaiset ominaisuudet.
        Kompromisseja myös tehdään seoksen suunnittelussa. Se on vähän kuin moottoriöljyn valmistus.


      • gsgsgs

        Pösö sitten varmaan hakee jotain ominaisuuksia matalalla ja leveällä renkaalla. Jyrinää riittää karkealla asfaltilla. Mersussa C on muuten ihan sama rengaskoko, eikä kumma kyllä jyristä, vaan menee sukkasillaan.


      • HerätysNykypäivään

        Autolehdet ovat kirjoittaneet uudesta Peugeotin EMP2 alustasta, että se suodattaa yllättävänkin hyvin teiden epätasaisuuksia. Jopa suomalaislehdistö on kirjoittanut, että suoriutuu paremmin, kuin VWn MQP-alusta.

        Poikittaissaumojen kolahdukset olivat 2000-alun ongelmaa, ei todellakaan nykypäivää.


    • hohohoho

      Onhan se täys paska kun tänään meni jälleen pösö heittämällä läpi katsastuksesta ja ikää kohta 19v. Että olepas hiljaa siellä. Eipä ole autoa tarvinnu vaihtaa.

      • jljlkjlkjlk

        Sinun mäkiautostasi taitaa puuttua tekniikka ja kilometrit mittarista. Helppohan sitä silloin on huudella.


    • Auto-Pake

      Peugeotin maahantuonti saattaa loppua 2018 alusta alkaen.
      Ilmeisesti ranskalaismerkin kauppa ei ole oikein käynyt. Olisiko tuotteen laadussa ollut puutteita, en tiedä.

      • lökölöö

        Tiedät varmaan sen, mistä tuon tiedon sait. Kerro ihmeessä mistä tämä tieto on peräisin.


    • hisroadmasters

      Peugeot marginalisoituu nopeasti. Huono tuote ei kelpaa markkinoilla. 2017 vuoden mallit tulevat vielä markkinoille ja toukokuussa 2017 tiedetään loppuuko Peugeot myynti Suomessa.

    • Karavel

      Peugeot on hyvä harrastus, josta vaikea päästä irti. Peugeotit on pakko ajaa loppuun, koska niistä maksettava hyvityshinta on kovin kehno. Minulla sattuu olemaan kaksi Peugeotia tuossa pihalla saattohoidossa.

    • BenjaminJagr

      Pösön HDi-moottorilla on jokainen päivä erilainen. Yhtenä päivänä ei jaksa vetää millään, toisena päivänä vääntää ja vetää innokkaasti kuin paraskin Premium. Yhtenä päivänä käynnistyy kauniisti ja hiljaisesti. Seuraavana päivänä pellin alta kuuluu venttiileiden kilkatus ja vauhtipyörän kalke kuin leikkuupuimurista ikään.

      Ranskalaisella autolla täytyy olla sielu.

    • PSAKasvaa

      Niin on huonot ajat että työttömät amiksetkin pääsee renkaita potkimaan vain virtuaalisesti.

      Mutta PSA sitävastoin on lisännyt tuotantoaan. Onnistuneet uudet lanseeraukset, japanilaiskilpailijoiden tylsät tekeleet ja saksalaisten ongelmat kestävyyden ja päästöjen kanssa ovat tuoneet PSA:lle koko ajan lisää asiakkaita. Tästä on ollut uutisissakin, mutta viitsitkös jotain linkkiä pistää tuosta omasta "näkemyksestä"?

      • DieselParo

        Kyllä minun pitää tunnustaa, että Peugeot 407 on ollut kaikkein kallein auto korjauksiltaan. Tosin yllättävää kyllä taannoinen Mtsubishin Space Wagon 2,4 oli myös tosi huono vaikka oli sieltä Kaukoidän suunnasta. Ostan yleensä autoni 50...70tkm ajettuina hyväkuntoisina käytettyinä ja ajan ne loppuun.

        Peugeot on siinä mielessä erikoinen merkki, että päältäpäin on vaikea sanoa onko auto finaalissa vai ei. Autokaupan pihassa voi seisoa poikkeuksellisen hieno ja siisti yksilö, joka tarkemmin tutkittaessa osoittautuu lähes korjauskelvottomaksi.
        Toki kysymys on rahasta. Jos auto miellyttää ja tietää mitä korjattavaa tulee tehtäväksi, niin jollekin tuollainen Peugeot saattaa olla hyvä ostos. Sen sijaan, jos on ostamassa näyttävää autoa ilman merkittäviä korjauskustannuksia, kannattaa silloin Peugeotit kiertää kaukaa.


    • pösömiess

      Trollin olisi parempi pysyä vaan siellä tohjon palstalla.

    • PaskapaskempiPösö

      Pösö 206 on ihan v#tun surkea tekele. En suosittele Pösöä kenellekään!

      • lökölöö

        Laitatko jotakin perusteluja tuolle väitteelle, muuten jää aika ilmaan heitetyksi kommentiksi.


    • gasagag

      Pösö on aina huono ostos. Vaikka luulet saavasi halvalla, korjauksiin kuluu kuitenkin aina paljon rahaa ja hyvityshinta on silti aina raskas pettymys.

      • WilfridC

        Voin kompata. Jälkikäteen voiviisaana todeta, että Peugeot kannattaa ajaa niin pitkälle kunnes alkaa tulla isompaa korjattavaa. Sinä vaiheessa autosta kannattaa luopua sovinnolla. Itse aloin hölmöyksissäni korjailemaan uutena hankkimaani 200.000km ajettua ranskan rapeaa. Saihan sen miten kuten pidettyä liikenteessä, mutta rahaa paloi tolkuttomasti jatkuviin erilaisiin korjauksiin. Moottorin sähköhäiriöt ja öljyvuodot olivat lähes mahdottomia korjattavia.

        250.000km kohdilla autolla oli korjauksista huolimatta vain romun arvo.


      • BensoJ

        Tuollainen 150.000 ajettu Pösö voi olla hyvä ostos, jos sen saa halvalla ja kaikki korjaukset on tehty! Usein noissa yli satkun ajetuissa tahtoo olla erilaista pikkuvikaa. Lisälämmitin ei toimi, ajotietkoneen näyttö pimeänä, pyörien laakerit jurraa, öljyvuotoja, lämmityslaite rikki, nykii, tehot kateissa jne.

        Useimmiten nuo kannattaa kiertää erittäin kaukaa.


      • KerroRohkeasti
        BensoJ kirjoitti:

        Tuollainen 150.000 ajettu Pösö voi olla hyvä ostos, jos sen saa halvalla ja kaikki korjaukset on tehty! Usein noissa yli satkun ajetuissa tahtoo olla erilaista pikkuvikaa. Lisälämmitin ei toimi, ajotietkoneen näyttö pimeänä, pyörien laakerit jurraa, öljyvuotoja, lämmityslaite rikki, nykii, tehot kateissa jne.

        Useimmiten nuo kannattaa kiertää erittäin kaukaa.

        Jos nuo pikkuviat korjaa ja ajaa 10 vuotta niin niistä aiheutuva kulu on aika olematon kilometriä kohden. Kun ne itselleen korjauttaa, tietää että ne asiat on kunnossa ja niiden kanssa ei tarvitse todennäköisesti heti uudelleen joutua tekemisiin.

        Mikä on se perustelu että nuo kannattaa kiertää kaukaa?


      • Pösömän
        WilfridC kirjoitti:

        Voin kompata. Jälkikäteen voiviisaana todeta, että Peugeot kannattaa ajaa niin pitkälle kunnes alkaa tulla isompaa korjattavaa. Sinä vaiheessa autosta kannattaa luopua sovinnolla. Itse aloin hölmöyksissäni korjailemaan uutena hankkimaani 200.000km ajettua ranskan rapeaa. Saihan sen miten kuten pidettyä liikenteessä, mutta rahaa paloi tolkuttomasti jatkuviin erilaisiin korjauksiin. Moottorin sähköhäiriöt ja öljyvuodot olivat lähes mahdottomia korjattavia.

        250.000km kohdilla autolla oli korjauksista huolimatta vain romun arvo.

        Missä Pösössä niitä öljyvuotoja on?


    • fsfsfsdf

      200.000km ajettua pikkudieseliä et saa kuntoon.

      Olen yrittänyt ja käyttänyt omaa insinöörin osaamistani ja kolmea paikkakunnan parasta korjaamoa. Nykiminen ja öljyvuodot vain kuuluvat ajetun Peugeotin ominaisuuksiin. Mitä enemmän sitä korjataan sitä enemmän siitä löytyy vikoja. Huonot liittimet. Huonot maadoitukset. Lyhytikäiset webastot ja apulaitteet.
      Öljyvuotoja ei saa kuriin. Suutinvuodot moottorin öljytilaan. Pyörien laakerit vaihdettava vuosittain.

      Näyttäviä autoja, mutta käyttöautoksi siitä ei Peugeoteista todellakaan ole.

      10 vuotta vanha Toyota on vielä virheetön ja ehjä auto, mutta samanikäinen Peugeot on monivikainen raato, jota ei ehkä kannata enää korjata.

      • EiKannataKiukutella

        Oletko kenties atk puolen insinööri? Sittenhän tuo on aivan ymmärrettävää ettet saa autoasi kuntoon.

        Liittimet on ihan samoja mitä käytetään saksalaismerkeissäkin, maadoitukset ei ole sen kummempia kuin muissakaan autoissa, webasto on webasto, peugeotilla ei liene siihen osaa eikä arpaa, tuota webastoa käytetään saksalaismerkeissäkin, apulaitteet on ihan samoja mitä saksalaisissakin, pyörän laakerit on kulutustavaraa nykyisin melkein missä merkissä vaan.

        Insinööriksi sorrut aika tunnepohjaiseen liioitteluun, kovasti ihmetyttää henkinen tilasi.

        Ja 10 vuotta vanha toyota ei muuten ole mikään virheetön. Siskollani oli corolla, 10 vuoden iässä sitä alettiin hitsaamaan ja siitä hommasta ei tullut koskaan loppua.


      • fadsfasdfaf

        Liittimet ovat liittimiä, mutta jos niitä rassaillaan kymmeniä kertoja, ne ovat entisiä. Maadoitukset voidaan suunnitella kuiviin paikkoihin tai sitten vähemmän kuiviin.
        Vaikka Webasto on Webasto, silti muihin autoihin valmistetaan vielä 2010 malleihin sopivaa Webastoa. Peugeotiin Webasto ei sellaisia enää valmista. Apulaitteita on monen hintaisia ja erilaisilla suoritus/kestävyysarvoilla. Peugeotista varmaan löytyy varmaan ne halvimmat. Pyöränlaakerit eivät ole kulutustavaraa esim. Toyotan tuotteissa.

        Minullakin on pihalla 2001 vuotinen Toyota Corolla. Aina tuo pirulainen on mennyt katsastuksista ensimmäisellä läpi. Tuollainen vanha Corolla on teknisesti paljon varmempi kuin 2009 vuotinen mikä tahansa Peugeot. Kummallista, eikö totta?


      • sdfsdfsfsdfdfsfsdf
        fadsfasdfaf kirjoitti:

        Liittimet ovat liittimiä, mutta jos niitä rassaillaan kymmeniä kertoja, ne ovat entisiä. Maadoitukset voidaan suunnitella kuiviin paikkoihin tai sitten vähemmän kuiviin.
        Vaikka Webasto on Webasto, silti muihin autoihin valmistetaan vielä 2010 malleihin sopivaa Webastoa. Peugeotiin Webasto ei sellaisia enää valmista. Apulaitteita on monen hintaisia ja erilaisilla suoritus/kestävyysarvoilla. Peugeotista varmaan löytyy varmaan ne halvimmat. Pyöränlaakerit eivät ole kulutustavaraa esim. Toyotan tuotteissa.

        Minullakin on pihalla 2001 vuotinen Toyota Corolla. Aina tuo pirulainen on mennyt katsastuksista ensimmäisellä läpi. Tuollainen vanha Corolla on teknisesti paljon varmempi kuin 2009 vuotinen mikä tahansa Peugeot. Kummallista, eikö totta?

        Ei siinä mitään kummallista ole, että vanha auto jolla ei ole mitään nykyaikaisen auton päästö- eikä turvallisuusvaatimuksista, läpäisee katsastuksen paremmin kuin autot, joissa on uudempaa ja hienostuneempaa tekniikkaa.

        Eikä siinäkään ole mitään kummallista, että auto, jossa on tingitty kaikista ekstroista, tingitty mukavuudesta ja tingitty ruostesuojauksesta ja käytetty säästynyt raha, joidenkin komponenttien ylimitoitukseen, on teknisesti varmempi kuin uudempi auto.

        On monta tapaa tehdä autoja. Kaikissa niissä on kuitenkin sama ongelma: pitäisi saada rakennettua johonkin kokoluokkaan auto, sellaisella kustannuksella, että se menee vielä kaupaksi.

        Jossakin säästetään aina, kysymys on siitä, mitä ostaja arvostaa, ja minkälainen kompromissi autovalmistajan tuote on.

        Jos se, että auto läpäisee katsastuksen aina virheettömästi, on sinulle tärkein ominaisuus, en voi sinua siitä moittia. Itse arvostan enemmän Suomen olosuhteisiin sopivia ominaisuuksia, ajo-ominaisuudet, tuostesuojaus, lämmitys, ja mukavuus muutenkin. Siksi corolla ei ole minun autoni.


    • 208onhyvä

      Peugeot 208 ainaskin kokoluokassaan ihan hyvä, toimii hienosti ja kivan näköinen.
      Olen erittäin tyytyväinen. Ei vikoja.

    • PaSkAaranskasta

      Tehtaan mukaan pökötti on tarkoitettu patonki perceessä ajettavaksi, silloin se on parhaimmillaan.

      • PaskaaSaksastaJapanista

        Onko näyttöä? Eiköhän ne oo ne VAG-konsernin kusetetut nahkahousuhomot ja Tojoishohomot niitä jotka ajelee tatti perseessä kusetettiin ja lutkutettiin kuinka niin aina ovat mielellään ottavia osapuolia buahhhaaaahaaaaa.


    • niitähänriittää

      Mutta Varaosaliikkeet ja Autokorjaamot Hinausfirmat kiittää: Peugeot on työllisyyden kannalta oiva valinta: yksi Peugeot em liikkeitä työllistää enempi kuin tuhat pahamaineista takaisinkutsujen kuningas Tojotaa, tosin ne korjataan tehtaan piikkiin, Pösöt korjataan omistajien piikkiin, PSA tietää: joka niin tyhmä että ostaa ala-arvoisen tuotteemme uutena niin maksaa myös itse takuuajan jälkeen niistä LUKUISISTA suunnitteluvirheistä johtuvat viat

      • Exjournaal

        Juuri tuo vituttaa aivan erityisesti, kun ostaa kalliin auton jossa hetken päästä laukeaa moottori tai jotain muuta järjetöntä suunnitteluvirheen vuoksi.


    • hjhkjhkjhh

      Tuohon meluisuuteen auttaa parhaiten pyörien laakereiden vaihto parin vuoden välein. Alimittaisten laakereiden jurinat menevät usein huonon äänieristyksen piikkiin. Vaihdatin omaan raskattareeni kerta heitolla kaikki pyörien laakerit kertaheitolla. Ja kas autohan kuulosti jälleen autolta.

    • Lyhytikäisiäosia

      Kannattaa vaihtaa samalla alapallot, vetoakselit ja jarrulevyt sekä palat etuakselilta.

      • EiLyhytikäisiäOsia

        Kiva kun jaksoit kertoa, että missä omistamassasi autossa noita olet vaihdellut ja miten usein.

        Otetaan nyt vaikka 406 esimerkkinä:

        -alapalloilla ajettu nyt ainakin 150tkm vaihtamatta
        -vaihdoin oikeanpuoleisen vetoakselin 350tkm kohdalla, mutta todennäköisesti turhaan
        -jarrulevyt ja palat on varmaankin ihan samanlaista kulutustavaa kuin muissakin autoissa, kerran olevan vaihtanut 150tkm ajossa


      • jukkematila

        407 vaatii ainakin tuon setin kahden kolmen vuoden välein. 2,0HDi oli minun riesassani voiman lähteenä.


      • Anonyymi
        EiLyhytikäisiäOsia kirjoitti:

        Kiva kun jaksoit kertoa, että missä omistamassasi autossa noita olet vaihdellut ja miten usein.

        Otetaan nyt vaikka 406 esimerkkinä:

        -alapalloilla ajettu nyt ainakin 150tkm vaihtamatta
        -vaihdoin oikeanpuoleisen vetoakselin 350tkm kohdalla, mutta todennäköisesti turhaan
        -jarrulevyt ja palat on varmaankin ihan samanlaista kulutustavaa kuin muissakin autoissa, kerran olevan vaihtanut 150tkm ajossa

        Kas, vastaan tuli kirjoitukseni viiden vuoden takaa. Ajan edelleen samalla 406:lla.

        Autossa on nyt 395tkm mittarissa. Autossa on edelleen, 24,5 vuoden iässä alkuperäiset iskunvaimentimet, jouset ja vasen vetoakseli (oikean siis vaihdoin todennäköisesti turhaan), laturi ja starttikin on alkuperäiset.

        Samoilla alapallonivelillä on nyt ajettu ainakin 200tkm, en oikein saata uskoa että ne olisi sentään alkuperäiset.

        Muutenkin osien kulutus on ollut sangen pientä. Paras auto mitä olen omistanut.


    • ToreL

      Peugeot on halpa auto. Se tarkoittaa sitä, että autoon valitaan halpoja sekä alimittaisia osia. Lienee jokaiselle selvää, että kestävyyttä menetetään vastaavasti.

      • Juupajuuuu

        No tiedä sitten mikä on halpa? Minunkin uusi tilattu Pösö maksaa lähes 50 tuhatta eikä ole ainakaan minusta halpa. Toisaalta tuleva Pösö on jo kolmas auto ja kahdelle "vanhukselle" ei ole tehty mitään muuta kuin määräaikaishuollot joten kyllä kestävyyskin on sitä mitä tuon hintaiselta voi vain odottaa!


    • asddasd

      Joku taika siinä on, kun minunkin pököttimeen joutuu vaihtamaan alustan osat melkeinpä vuosittain. Toki asiaan vaikuttaa se, että mökkitielläni on 7 km melkoista pyykkilautaa. (Edelliseen Avensikseeni ei vaihdettu 180.000km mennessä vielä oikein mitään.)

      Peugetin halpuus näkyy varmaan juuri halvoissa ja alimittaisissa rakenteissa ja komponenteissa. Parempi ajella asfaltteja.

      • MikäOliRikki

        Mikä malli sulla on ja mitä siihen pitää vaihtaa "melkeinpä vuosittain"


      • Tampiola

        Peugeot on mukiinmenevä ja nätti auto, mutta se vaatii korjauksiin rahaa paljon enemmän kuin laadukkaat japanilaiset. Siitä on vain lähdettävä, että 150tkm ajettuun ranskattareen on nöyrästi vaihdettava osaa tasan siihen tahtiin kuin niitä menee. Ja niitähän menee.


    • YlenKallista

      Paljonko abs-anturit ja niiden vaihto oikeasti kustantaa? Paikallinen pösöhuolto tarjoutui vaihtamaan kaikki 4 anturia hintaan 1250, mikä kyllä tuntui hiukan arvokkaalta, ottaen huomioon, että vain yksi anturi on risa.

      • EipäTaidaKannattaa

        Miksi ihmeessä ne pitäisi kaikki vaihtaa, jos vain yksi on rikki?

        Eiköhän tuon työn tee tunnissa ja siihen päälle osan hinta, uskoisin että olemme kokonaiskustannuksissa 125 euron paikkeilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe