Julkaise ajatuksesi 2

Julkaiseajatuksesi2

Mitä haluaisit sanoa hänelle?

173

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpeävuodenaika

      Olet usein mielessäni. Ajatteletko sinä enää minua?

      • Vuodenaj

        Ajattelen päivittäin... Ja kaipaan.


    • Winds

      Tiedämme kumpikin missä menemme ja sen ettei mitään voi tulla - tuskin kumpikaan meistä sitä haluaakaan. Minä olen vanha ja onnellisesti naiselleni varattu, sinä taas nuori, villi ja etsit itseäsi. Ensin flirttisi närkästytti, nyt nautin siitä. Huomaan hymysi kun huomaat katseeni. Tilkka vettä kaktukselle.

      • Peanutb

        Minne tämä menee? Itse olen ollut vanhemman naisen lumossa, mutta en ole ollut varma onko hän huomannut minua tai tunteitani. Tuskin siitä ikinä olisi mitään tullut. Ihana ajatusleikki kuitenkin :)


      • Winds

        Tänään seisoimme lähekkäin, jutellen niitä näitä. Sinä tulossa minä menossa. Katseeni kulkee niskastasi alas selän kaarta pysähtyy kirjoittamaan selkäsi tatuoidut sanat. Katson liian pitkään. Pelästyn. Ehkä sittenkin helponoloiset kosketuksesi ovat vieneet minut eksyksiin. Katson hetken muualle ja palaan hymyysi. Katkeran suloista.


    • Suurisuru

      En voinut sille mitään, että rakastuin sinuun niin. Vaikutit tykkäävän minusta kovasti ja muutama kerta katsoit syvälle silmiini. En kestänyt epätietoisuuta ja kerroin tunteistani. Vastaus oli epämääräinen mutta välit viilenivät sen jälkeen. Nyt välit ovat asialliset ja puhut vaan työasioista.Vaikutat välttelevän minua työpaikalla ja tuntuu että ahdistut minusta. Joudumme työn takia olemaan yhteydessä. Sattuu syvälle sydämmeen, kun näkee ja kokee muutoksen. Kaikille muille puhut iloisesti ja hymyillen. Haluaisin olla sun kaveri tai ystävä. En tarkoittanut mitään pahaa. Rakastuin vaan.

    • pitkätyttö

      Hymyssäsi on sitä - pilkettä. Olet sanonut monesti, miten huomasit minut ensimmäisellä tapaamisellamme. Mielestäsi meillä on monen asian suhteen sama maku, meillä synkkaa kuten sanoit kaikkien kuullen. Sanotko tuon kaiken vain kaverimielessä, vai uskallanko toivoa enempää? Pidän sinusta. Pidän pidän pidän ja haluan enemmän, jos sinäkin haluat...

      • Keskipitkä

        Missä päin oot?


    • kirpeävuodenaika

      Ikävä sinua...

      • bhyugehfj

        olet luuseri


    • kivi2015

      Susa, kaipaan sua edelleen. Se ei ollut minulle leikkiö jota se ehkä oli sinulle. Toivon että voitaisiin joskus olla vielä yhdessä.

    • Useambassy

      sinun toiveestasi joudun sanomaan heihei. Tämä on minulle liian raskasta, ollut jo kolme kuukautta. Tiedän, että en tule löytämään ketään sellaista kuin sinä olet. Vähempään en voi enää tyytyä ja ajatus yksin elämisestä masentaa liikaa.

      Olet nainen, josta suurin osa voi vain haaveilla. Nautin jokaisesta hetkestä kanssasi ja opin sinulta paljon. Lähelläsi oli lämmin, eikä kylmimmänkään pakkasillan talviuinnit sitä viilentäneet. Innostuin kanssasi niin monista uusista asioista. Harmi vain, että en osannut enempää.

      Jälkeesi en osaa ajatella toista kumppania, enkä sitä elämää yksinkään.

      Syysaamun aamuaurinko meinasi saada minut toisiin ajatuksiin. Sitten muistin, että sinä menet varmasti eteenpäin, ehkä olet jo mennyt ja jonkun toisen kanssa. En pysty elämään tiedon kanssa, anteeksi siitä.

    • Kiittihei

      Tosi ärsyttävää kun saat mun ajatukset näin sekaisin.

    • Inlöööööv

      Ärsyttäisi olla niin nyhverö ettei voi sanoa ajatuksia sille, kelle kuuluisi vaan huudella täällä palstalla jotain epämääräistä "olet ihana, työkaveri, katsoit silmiin silloin ja tällöin..."

      Sanon siis Hänelle suoraan :)

      • Nyhverö1

        Ole ylpeä rohkeudestasi:) Mä haluaisin olla rohkea,mutta hyväksyn sen että en vaan ole.

        Täälä huutelu ja haaveilu voi johtua monesta asiasta. Omalla kohdalla siitä, ettei ole ketään kenelle näistä jutuista puhua. Täälä voi kirjoitella. Tuon lisäksi tiedän että tunteet oli vaan mulla. Eli kohdetta varmaan loukkaisi suoraan puhuminen.


    • Haaleamuisto

      Huomaan unohtaneeni paljon siitä, mitä olimme. Alan unohtaa kasvojesi piirteet ja sen, miltä tuntui olla kanssasi. Olen unohduksesta onnellinen. Ehkä tulee toinen tai ehkä hän on jo tullut ja jää, toisin kuin sinä. Ehkä hän on tarpeeksi vahva rakastamaan. Ymmärrän jo, että tappio on sinun.

    • nunis

      Samassa koulussa kulutamme penkkejä... Etkä edes tiedä, että tykkään tytöistä. Silti olen korviani myöten ihastunut sinuun. Rohkenisimpa vain sitä enää tässä vaiheessa ääneen sanomaan.

      • nunis

        Tai niin no, samassa luokassakin.


    • Useambassy
    • Kelepooko

      Istutaan selät vastakkain ja ratkotaan toisten ihmisten ongelmia töissä. Niin lähellä, niin kaukana. Välillä tullaan toistemme luokse, on oikeaa asiaa ja on tikusta asiaa.

      Olemme läheisiä kavereita, vaan tiedätkö miten paljon haluaisin olla enemmän? Välillä luulen, että sinäkin haluat, välillä ajattelen että kaikki on vaan minun päässäni.

      Jos käyt tällä palstalla, niin todennäköisesti tunnistat tästä itsesi. Toivottavasti käyt ja tunnistat, koska silloin minulla olisi varmasti mahdollisuuksia suhteesi.

      Tykkään susta niin että halkeen.

      • Heihmm

        Savoon...?


      • Kelepooko

        Busted and guilty as charged. Maailmani taisi juuri kääntyä ympäri?


      • Heihmm

        Mielenkiintoista... Jos vielä onnistut erittelemään, että minne päin Savoon, niin suattaapi olla että monikin asia kääntyy ympäri.


      • Kelepooko

        Kyllä sä tiiät, trust me ;) Mikä se on se Savon suurin city? Sielläpä.


      • Kelepooko

        Vatsa kääntyy nyt ympäri ainakin...


      • Kelepooko

        Laitan. Vai laitatko tekstarin? Numerohan sinulla on. Odotan hetken jos laitat txt. Uskalla vaan... Tikusta asiaa, vaikka tiskiharjoista&aupaireista ;)


      • Kelepooko

        Laitoin mailia :)


      • Kaksplusneljä

        Osuiko tämä? :)


      • Aikashienoojos

        Mäkin haluan tietää, mielenkiintoista :)


      • Kelepooko

        Ei. Tämä heihmm oli joku ääliö vaan joka halusi leikkiä :( minä hölmö vielä menin siihen retkuun hetkeksi...


    • Matkallajonnekin

      Et edes aavista tunteitani sinua kohtaan. Hillitsen haluni katsoa sinua yhä uudelleen. Mutta oli ihana nähdä sinut tänään.

      • tahtootietää

        Nähdäänkö useinkin, vai vain harvakseltaan? :-)


      • Freunde

        Sun lähellä on niin hyvä olla. Enkä uskalla edes kunnolla silmiisi katsoa,punastuisin varmaan. Haluaisin nähdä sinuu muutenkin kuin koulussa. Haluaisin olla sun tyttöystävä ja jotenkin tuntuu että sinäkin oot kiinnostunut. Olet kaunein tähtisilmä ja teet pelkällä läsnäolollasi mut onnelliseksi.


      • Freundinne
        Freunde kirjoitti:

        Sun lähellä on niin hyvä olla. Enkä uskalla edes kunnolla silmiisi katsoa,punastuisin varmaan. Haluaisin nähdä sinuu muutenkin kuin koulussa. Haluaisin olla sun tyttöystävä ja jotenkin tuntuu että sinäkin oot kiinnostunut. Olet kaunein tähtisilmä ja teet pelkällä läsnäolollasi mut onnelliseksi.

        Mihin päin tämä tulee?


      • tahtootietää
        Freunde kirjoitti:

        Sun lähellä on niin hyvä olla. Enkä uskalla edes kunnolla silmiisi katsoa,punastuisin varmaan. Haluaisin nähdä sinuu muutenkin kuin koulussa. Haluaisin olla sun tyttöystävä ja jotenkin tuntuu että sinäkin oot kiinnostunut. Olet kaunein tähtisilmä ja teet pelkällä läsnäolollasi mut onnelliseksi.

        Niin, minne päin? :-)


    • MinäDuunista

      Tänään oli ihana päivä sinun kanssasi. Nautin joka hetkestä.
      Mutta sinä lähetät minulle liian ristiriitaisia viestejä, enkä osaa lukea sinua.
      Olen hauras, enkä uskalla luottaa havaintoihini. Osaisinpa lukea ajatuksesi. Olisinpa rohkeampi.
      Koskettelet minua usein puhuessasi minulle. Pidän siitä. Haltioidun siitä. Mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa? Haluaisin koskettaa sinua, mutten ole vielä uskaltanut. Minulla on kömpelö olo lähelläsi. Sinä olet niin viehkeä ja suloinen. Ja tumma katseesi porautuu syvälle minuun. Kesti viikkoja ennenkuin uskalsin edes katsoa niihin pidempään. Ne ovat aivan liian kauniit.
      Kiemurtelen ihastumisen tuskissani. En tule näkemään sinua useaan päivään, enkä edes hyvästellyt sinua tänään. Olisin halunnut, mutta en kehdannut jäädä notkumaan ilman syytä. Vietä hauska reissu ja tule pian takaisin. Mä tykkään susta.

      • täällä.F

        = F?


    • Airibba

      Tuu mun syliin ja jää siihen, minä rakastan sinua

    • dynaaminenx

      Olen odottanut sinua jo kauan. Suurin haaveeni on päästä kietomaan käteni sinun ympärillesi, antaa ajan pysähtyä siihen hetkeen, kun sinä katsot minua katseellasi joka on niin vahva, että se voisi siirtää vuoria. Mutta kuinka saan sinut heltymään? Kuinka sinä pystyt luopumaan vapaudestasi jota yksineläjänä olet nauttinut jo pitkään... Kuinka voin saavuttaa sinut?

    • uskonihmeisiin

      Dynaaminenx, mä ajattelen mun elämäni ihastuksesta samoin. Jonkun pitäisi rohjeta puhua asioista ihan suoraan. Mä uskaltaisin kyllä, mutta onko liian aikaista? Kaikissa muissa tilanteissa sanoisin, että on, mutta tämän ihmisen kohtaamisessa on ollut alusta asti jotain melkein maagista.

      • Dynaaminenx

        Niin se varmasti on: pitäisi rohjeta puhua asioista suoraan, vaikka se on niin vaikeaa. Minun on vaikea tietää, mitä ihastukseni lopulta ajattelee. Jos liian varhain alkaa tunnustaa vahvoja tunteita niin se voi olla totaalinen turn off. Pitäisi osata vaan ujuttautua toisen elämään vähitellen... Niin että toinen vaan huomaisi, että ilman tätä tunnetta ja ihmistä ei halua enää elää.


      • Leffaan

        Mutta jos mentäis vaan leffaan ja syömään. Lähtisitkö minun kanssa?


      • Kolmeviiskyt

        Lähtisin mä. Oisko sun vuoro pyytää?


      • Leffaan

        Sinä et varmaan ole ikinä nähnyt edes painajaisia että tekisit mitään minun kanssa. Ja hyvin minä sen ymmärrän. Tuo on vaan haave. Haluaisin kyllä mutta taitaa olla liikaa pelkoja tiellä.


    • LArmour

      Musta tuntuu että mä rakastan sua. Ihana MM. Luulen vahvasti että oot yhtä lailla ihastunut mut en tiedä mihin saakka haluat edetä tän kanssa.

    • Turistisi

      Sinä veit ja minä tulin ja menin mielesi mukaan.
      Maalasin sinut sata kertaa, kirosin sinua, katsoin sinua. Kuuntelin kun puhuit muista naisista ja silti veit minut sänkyyn.
      Minä halusin sitä, halusin sinua, silloinkin kun satutit ja leikit.
      Sinua imarteli nuori rakkaus, halusit näyttää sen kaikille. Mitään muuta et kai halunnutkaan. Olin kuin uusi viitta jonka puit päällesi. Korvike, odotusmusiikkia.
      Sanoit että olen liian nuori ja silti veit ja kutsuit uudelleen ja uudelleen.

      Minä rakastan sinua yhä, mutta tiedän että se ei kannata ja siksi en vastaa enää puheluihisi. Minulle jäi kauniita muistoja, vaikka ne onkin sidottu niihin ikäviin kiinni.

      Yksipuolinen rakkaus, tiesitköhän sinä sen? Tiesitkö mitään lopulta minusta. Löysin eilen siivotessa luonnoksia joita olin sinusta tehnyt. Muistin sinut niin elävästi. Ei kukaan muu ole minusta pitänyt sillä tavalla kiinni. Ei kukaan muu ole minua myöskään niin satuttanut.

      Sinä nauraisit näille sanoille. Minä en välitä vaikka kaikki tekisivätkin pilkkaa. Minä tiedän, että olen rakastanut.

    • söpöllebrunelle

      Oltiin hyviä kavereita teini-iässä. Aavistelin jo silloin että taidat olla ihastunu muhun. Eniten mua häiritsi meidän ikäero, joten annoin olla. Jotenkin kummasti oon ajatellut sua paljon viimeaikoina. Olisi mahtavaa jos tutustuttaisiin uudelleen ja vietettäis aikaa niinkuin silloin 6vuotta sitten. Jokupäivä vielä rohkenen pyytämään sut kahville :)

    • Ivivo

      Oot tyhmä

    • valtaat_mun_ajatukset

      Siellä jossain sä elät sun elämääs, kävelet sun täydellisen rentoa kävelyäs, puhut sun äänelläs onnekkaille korville. Olisinpa hiukkanen sun hiuksissas, rööki sun huulies välissä, purkka sun kengänpohjassa. Olisinpa edes pieni osa sun elämää.

    • Sittenkötohtisin

      Haluaisin sanoa paljon enemmän mitä tohdin nyt oikeassa elämässä. Kertoisin kuinka onnellinen olen siitä, että olen saanut tutustua. Kertoisin myös miten iloiseksi jokainen yhteydenotto minut saa. Paljastaisin kuinka ihastunut olen häneen, kuinka rakastan hänen iloista nauruaan ja joskus hänen äänensä sointi saa minut hämilleni. Ehkä rohkenisin kysyä mitä hän tuntee minua kohtaan.

      • Hölmönen

        Olisipa tämä mulle. Pitäis lopettaa tämä turha haaveilu ja sun mietiskely. Nainen johon olen ihastunut on elänyt vuosia avioliitossa miehen kanssa ja myös minä olen edelleen julkisesti hetero, ja niin hänkin minusta varmaan olettaa, vaikka meidän välillä tuntuukin olevan jotain enemmänkin kuin vain kaverillista tutustumista. Luultavasti minun unelmoiva mieli kuitenkin vaan kuvittelee kaiken. Olenhan paljon nuorempikin kuin hän :) Ainakin tämä tunne antaa itselleni ihanan kutkuttavan fiiliksen jos ei muuta.


      • Yksitoistakaksitoista

        ^^ minne päin tää menee? Siis toi ylempi?


    • tuhonoma

      Rakastan sinua. Rakastan kosketustasi, rakastan katsettasi ja rakastan kaikkea sinussa. Olet ihanin ihminen jonka olen tavannut. Olet satavarmasti hetero, en aio kertoa koskaan tunteistani. En halua tuhota ystävyyttämme.

    • enjaksaenää

      Kunpa lähettäisit minulle edes yhden viestin. Haluaisin kuulla mitä tahansa sinusta.

      • Ismonvalinta

        Mikset sä itse lähetä?


      • Molempiin_suuntiin

        Niin mikset itse laita viestiä ensin :)


      • Enjaksaenää
        Ismonvalinta kirjoitti:

        Mikset sä itse lähetä?

        ...koska mokasin. Laitoin jo, mutta ei ne taida olla toivottuja enää.


      • Kylläsäjaksat
        Enjaksaenää kirjoitti:

        ...koska mokasin. Laitoin jo, mutta ei ne taida olla toivottuja enää.

        Mikään moka ei taida olla niin paha, etteikö sitä saisi korjattua.
        Kokeile!


    • Kotikiusattu

      Soita mulle ja pyydä käymään. Niin kuin olet aina tehnyt. En halua sotkea sinua omiin ongelmiini, joista kyllä tiedät. En halua sotkea, koska rakastan sinua aidosti. Minulle riittää vaikka sanoisit pari ymmärtäväistä sanaa ja halaisit hetken. Anna minun itkeä ja nukahtaa viereesi, tiedät kyllä että häviän ennen aamua.

    • Tikss

      Oot upee nainen ja haluisin ehdottomasti tavata sua uudestaan. Meillä oli kivaa ja tulisi varmasti olemaan jatkossakin, ota riski ja anna mulle mahdollisuus.

      • qwsazx

        Missä ja milloin tapasitte?


      • Tikss

        Muutama viikko sitten baarissa


    • Ikävääon

      Mulla on ikävä häntä, kaikkea sitä mitä meillä oli ja mitä meistä piti tulla ❤

    • Hukjgfckiikd

      Minäkin tykkään sinusta, ja Odotan kovasti,että nähdään taas. Olen vaan niin pirun kova jännittää, kun oot tullut minulle jo niin tärkeäksi.

      • fuwhfiowhfio

        Sinäkin oot tärkeä minulle. Vaikkei olla tunnettu vielä pitkään, niin huomaan usein odottavani sinun näkemistä ja viestejäsi. Olit söpö kun näpräsit eilen sitä kuminauhaa hermostuneena kun juteltiin.


    • Silleestikäy

      Anteeksi rakas, että ymmärsin sinut niin väärin. Anteeksi, että en ottanut hetkestä kiinni ja antanut itsestäni sitä mitä nyt tajuan että halusit.
      Erossa olo on ollut ihan täyttä helv...minulle, mutta olen oppinut hyvin paljon. Rakastan sinua ja tekisin mitä vain että voisimme yrittää vielä.

      • Vaadin_että

        Kerrot tämän myös hänelle :)


      • Silleestikäy

        Muuten hyvä mutta Ei hän halua enää kuulla :/


      • Vaadin_että

        Mistä tiedät?


      • Silleestikäy

        Uskaltauduin pyytämään tapaamista ja että voisimme vielä jutella ja vastaus ei ollut kovin lämmin :/


      • Vaadin_että
        Silleestikäy kirjoitti:

        Uskaltauduin pyytämään tapaamista ja että voisimme vielä jutella ja vastaus ei ollut kovin lämmin :/

        Et ole sanonut tuota hänelle viestissä? :)


      • Silleestikäy
        Vaadin_että kirjoitti:

        Et ole sanonut tuota hänelle viestissä? :)

        Kyllä minä sanoin että rakastan ja toisessa viestissä että haluaisin tavata ja jutella. Ajatukset tietenkin kehittyvät ja täsmentyvät vielä edelleen kun aikaa menee ja ymmärtää asioita ja omia virheitään. Ymmärrän myös ettei ikävä mene ikinä ohi, mutta en halua häiritä häntä enää :( vaihtoehdoksi jää tämä nettiin avautuminen.


      • Vaadin_että
        Silleestikäy kirjoitti:

        Kyllä minä sanoin että rakastan ja toisessa viestissä että haluaisin tavata ja jutella. Ajatukset tietenkin kehittyvät ja täsmentyvät vielä edelleen kun aikaa menee ja ymmärtää asioita ja omia virheitään. Ymmärrän myös ettei ikävä mene ikinä ohi, mutta en halua häiritä häntä enää :( vaihtoehdoksi jää tämä nettiin avautuminen.

        Aika voi auttaa myös sitä toista. Ehkä hänelläkin on vielä omat ajatukset kesken?


      • Silleestikäy

        Eipä ne taida olla. Monta kk mennyt jo ja ei hän halua tavata :/


      • rakkaussattuu
        Silleestikäy kirjoitti:

        Eipä ne taida olla. Monta kk mennyt jo ja ei hän halua tavata :/

        Samanlainen stoori on miullakin. Oltiin yhdessä liki neljä vuotta ja omat ongelmani kusi koko suhteen vaikken sitä tarkoittanutkaan. Erosta on kohta puoli vuotta ja rakastan häntä vieläkin, mutta meidän molempien vuoksi en yrittäisi enää uudestaan vaikka se sattuukin. Mutta ehkä voisin jos hän kovasti sitä pyytäisi, ei sitä ikinä loppupelissä tiedä :)


    • Lampunvarjostin

      Olet samaan aikaan parasta ja pahinta mitä minulle on ikinä tapahtunut.

    • Octobernovember

      Olis kiva vielä kerran maistella sinua

    • KyllästynytKatsomaan

      Ihastuin sinuun. Ehkä kiinnostus oli jopa molemminpuolista? Kanssakäymisemme oli kuitenkin enimmäkseen väkinäistä ja varautunutta. Välillä syviä katseita. Sitten jotain tylyä ja täysin lannistavaa. Vaikutat niin katkeroituneelta ja ilkeältäkin. Aloin vähitellen ymmärtää, että kiinnostukseni ei kohdistu todelliseen minääsi vaan omaan haavekuvaani. Jotenkin haikeaa päästää irti niistä onnentäytteisistä unelmista.

      • Eiyhtäänkyllästynyt

        Mihin päin?


      • Pyydänjarukoilen

        Sait minusta väärän kuvan. Jännitin tapaamisiamme, koska toivoin niin paljon että meistä tulisi pari. Se haavekuva on lähempänä totuutta kuin se, että ikinä olisin ilkeä sinulle rakas. Älä päästä menemään


      • JuuriNytNaurattaa

        En pidä ilkeistä ihmisistä. Enkä rasittavista provoilijoista. Joten ei kiinnosta hän eikä sinä


      • Syysillanmusta

        Miten hän oli sinulle ilkeä? :(


      • Pääpystyssäkohtiuusia

        Ihan juuri noin kävi. Aluksi luulin että tunnetta on molemmilla mutta rohkeus puuttuu. Sitten pettyneenää ymmärsin että tämä onkin vaan leikki. Seuraavana ilkeilit. Olen ihastunut sinuun edelleen. IhastuksElla on sinun nimesi ja ammattisi mutta luonteesta osa on mielikuvitusta ja omia toiveitani Et varmaan koskaan saa tietää miten tärkeä olit minulle. Joskus haaveilen sinusta edelleen.


    • OutoTunneVatsanpohjassa

      Olen ehkä rakastumassa sinuun taas uudestaan. Aika näyttää...

    • Täyttäähelkuttia

      Huomenta rakas. Nukuin taas liian myöhään ja nyt on hirveä kiire. Siellä on aamupala valmiina Moimoi Hyvää työpäivää :*

      ...niin, et sinä ole enää siinä. Ihan sama oikeastaan ehdinkö edes yhdeksäksi.

    • Stillstanding123

      Tulisitkohan takaisin jos saisit kuulla minun voittaneen 1/2 milj lotossa? :)

    • Kauan2

      Puun juurella, yhdessä rannalla, pientä 'painia', ruokahetkiä, lojumista, kuvien maalausta.. valehtelisin jos sanoisin etten kaipaa siitä jotain.

    • Jhghjhg

      tulin sun takia tänne, odotin niin kovin illan juhlia et näkisin sinut taas, mut et sitten ollutkaan siellä. olisi pitänyt vain jäädä kotiin ja yrittää unohtaa sinut

      • LuoElämäsi

        Älä jätä niin paljon sattuman ja kohtalon varaan. Jollei siis sinulle ohareita tehty..


    • Onesevenoneseven

      Mä tuun saamaan sut itelleni, se on vain ajan kysymys. Täytyy vaan jaksaa oottaa vaikka se on vaikeeta... Voi miten haluaisin suudella sua ja koskettaa joka paikkaan.

    • Hukjgfckiikd

      Mulla on ikävä sua ja sun ihanan kuumottavaa katsetta. Kaipaan meidän pieniä arkipäiväisiä juttutuokioita. Kun vaan saisin olla enemmän sun kanssa kahden.

    • Peanutb

      Ollaan ystävystytty ja lähennytty paljon viime aikoina. Mun ihastumisen tunteet on kasvaneet ja mietin yhä useammin, että olisiko mahdollista että sullakin voisi olla näitä samanlaisia ajatuksia. Siltä on aina jotenkin tuntunut, että meidän välillä on joku jännite tai kemiaa. Mutta onko se ihastusta vai vaan yhteenkuuluvuuden tunnetta en tiedä. Enkä mä tiedä saanko koskaan selville näitä asioita mitä mietin. Tavallaan toivon, että lähestyvä yhteinen juhla tuo näitä ajatuksia enemmän kasaan. Tämä tunne on niin ihana ja syvältä samaan aikaan. Kaikenlisäksi mä olen täys hetero ulkoisesti sekä mitä antanut olettaa, pelkään.. :)

    • Heipatvapaudesta

      Mä oon onnellinen, vaikka en ois uskonut olevani sun jälkeen. Sattui, mut mä nousin ylös. Mä tapaan vielä jonkun ihanamman<3 Sitä odotellessa nautin tästä vapauden tunteesta ja pidän silmät ja sydämen auki.

    • hämmentäjä

      Me tutustuttiin vihdoin, olin siitä niin kauan haaveillu. Puhuttiin paljon ja musta todella tuntui, että meillä synkkas ja vois synkata vielä paremminkin, kunhan vaan opittaisiin tuntemaan toisemme kunnolla. Susta liikkuu kaikkia juttuja, piirit kun ovat pienet, mutta mä oon aina kieltäytyny uskomasta susta pahaa. Mutta nyt, kun vietettiin pari päivää yhdessä... Mä pystyin puhumaan sulle, sä halasit ja pidit kädestä julkisestikin, teit ruokaa (ja muuta..), katsoin telkkaria sun sylissä, naurettiin you tube -videoille, kaikenlaista. Ja nyt sä oot vaan kadonnut, hiljentynyt kokonaan. Että ehkä ne jutut susta onkin totta, eikä sun ei oo tarkotuskaan muuta ku pelata ihmisten kanssa. Kiitos.

    • Efgvj

      Haluaisin kokea sen uudelleen. Pitää sut lähellä, kiinni minussa. Pysyä siinä hetkessä. Mutta et edes katso mua enää.

      • samoin

        Tuttu fiilis...


    • molokowskaja

      onko höntti olo

    • salalepakko

      Ryhmäliikuntaohjaajalle menee terveiset, sulle pitkälle komealle naiselle, joka juuri lyhensit hiuksiasi. Olet epävarma itsestäsi, mutta oikeasti oot upea, varsinkin combattia vetämässä. Ollaan molemmat perheellisiä tahoillamme. Toivon silti aina, et kutsuisit mut vaikka saunaan kanssas. ;)

    • Niinkovaikävä

      Olin niin onnellinen sun kanssa enkä voi uskoa että tää kaikki on tässä. Kiitos elämäni parhaasta vuodesta, rakastan sua niin paljon. Toivon että olet nyt onnellinen ja muista että olen aina tässä.
      T <3

      • ikäväon

        J ?


    • Tulisitrakas

      Mitä voisin tehdä että voisimme vielä yrittää?

      • Tulisinrakas

        Kaikkesi


      • Tulisitrakas
        Tulisinrakas kirjoitti:

        Kaikkesi

        ...mutta mitä se on kun et suostu puhumaan?


      • Tulisinrakas

        Kokeile toista lähestymistapaa


    • IhaninL

      Harvoin enää nähdään mutta en pysty unohtamaan sinua näköjään kokonaan. Kaunis, iloinen, eläväinen ja puhelias ja niin saavuttamaton. En ole pettäjätyyppiä mutta sinun matkaasi olisin voinut lähteä. Mutta taisin kuvitella kemian ja kiinnostuksen.
      Nykyään olet välttelevä ja pidättyväinen ja näytät väsyneeltä, kauniilta mutta väsyneeltä. Voi hyvin ihana nainen.

    • Tutustunyt

      Haaveilen siitä, että kohtaamme pian. Silloin todellakin tekisin kaikkeni jotta huomaisit minun kiinnostukseni sinua kohtaan. Pistäisin itseni peliin täysin.

    • turhaaaivanturhaa

      Joskus ajattelin, että sinäkin voisit olla ihastunut minuun. Ajattelisit pitkin päivää, toivoisit kuulevasi minusta. Aamulla toivoisit olevasi lähellä. Et oikein tietäisi miten olla lähelläni, täysin huomaamatta vai antaa kaikki huomio. Kertoisit kuinka kauniilta näytin, kertoisit kuinka ihana olen, kertoisit vain olevasi läsnä kun tarvitsen. Ihan niinkuin mä teen sulle.
      Nyt olen tajunnut, että tämä kaikki on yksipuolista ja turhaan mä haaveilen. JOskus toivoin sun lukevan rivien välistä mun oikeat tunteet, mutta uskon että ajattelet mun olevan vain ystävällinen.

      Mutta ei, Paula, mä haluan sut.

    • Llloveee

      Sä väität ettet tajuu mitään somesta tai netistä etkä pyöri siellä/täällä. Mut taidat pyöriä kumminkin? Ja taidat olla muutaman jutun takana vaikka tietämätöntä esititkin. Näyttelet heteroa hyvin mut mä näen sun lävitse. Näen että haluat kokeilla... No, pian voidaan hetkeksi unohtaa itsemme ja leikkiä hetki olevamme ihan joitain muita. Sillon mä varastan suudelman ja laitan vaikka humalan piikkiin...

    • Lumikinos

      En pysty ajattelemaan elämääni ilman sinua.

    • Ajatustenvanki

      Mä tahtoisin sut niin kovasti.. Edes yhdeksi illaksi, nähdä kuvittelenko vaan kaiken. Mutta miten koskaan uskallan tämän enempää rohkaistua. Oon vain niin paljon nuorempi ja pelkään. Pallo on nyt sulla.. Luultavasti et ikinä tekisi mitään vaikka tunteita olisi molemmin puolin.

      • lihassa

        Älä jätä palloa yksin mulle. Tiedän et oot nuorempi ja ujo, mutta jos säkin yrittäisit? Esim halaisit joskus? Tai pyytäisit käymään?


    • Peanutb

      Istuin ja ajoin autossa tänään yli puoli tuntia ilman minkäänlaista päämäärää ympäri kaupunkia. Musiikin soidessa mietin vaan miten helvetissä sä nainen sekoitit mun pään. Minä joka aiemmin luulin olevani täyshetero. Onko muille käynyt näin..?

      • Sammahärö

        Kyllä on käynyt... On vaan jotenkin niin ihanaa ja pelottavaa yhtäaikaa. Mäkin olen ajellut päämäärättömästi musiikkia kuunnellen yhden ihmisen takia.

        Pelottaa niin perkeleesti kertoa tunteistaan mutta pää leviää, jos en kerro.


      • Melkeinn

        Almost, vaan se että mie sain heteron pauloihini. Harmikseni vain joudun jälleen ajelemaan ilman päämäärää hän mielessäni eikä vieressä.


    • Rakastavavälittävä

      Rukoilen sinun ja meidän puolesta.

    • RakastunutSinuunforever

      Haluaisin sanoa Sinulle niin paljon.. Varsinkin viimetapaamisemme jälkeen. Haluisin sanoa että olet ollut minussa koko sen ajan.. Et ole sieltä koskaan olllutkaan poissa. Sun halaus oli sen verran pikainen.. lyhyt.. lämmin ja vahva. Muistan sen tunteen. Sen pikaisen.
      Voi kun tietäisitkin että olen rakastanut Sinua kaikki nämä vuodet.. Yhteensä niitä on ollut 18 vuotta! En saa sitä vaan ikinä sanotuksi. Vaikka haluaisin.
      Sä olet kauneinta mitä olen ikinä nähnyt.. Sun hymy ja.. ujous.. saa mun pään sekaisin..
      Kerron sen Sulle vielä joskus. Mä lupaan!

      • Hattiwattitunti

        No oisit eilen kertonut...


      • rakastunutsinuunforever

        En mä voinut.. Sen aika ei ollut vielä silloin.
        Unessani olen sen jo kertonut.. olet ollut kymmeniä kertoja unessani.. kaikkien näiden vuosien aikana. Kaikissa unissa ollaan oltu yhdessä.. jossakin merenrannalla.. ne hetket.. on tuntunut jotenkin niiiiin maagiselta.. Ollaan halailtu.. oltu vaan lähekkäin.. sanomatta mitään.. viimeksi annoit mulle suudelman kaulalleni.. Se oli pitkä.. hellä.. suudelma.


      • Hattiwattitunti

    • Josmenetpoiis

      Sulla on mun numero.. Jotain viestejä ollaan vaihdettu mutta sitten se loppuu kuin seinään.. Oot ystävällinen ja ihania viestejäkin tullut. Etkö voi ottaa yhteyttä jos vähänkin mua mietit? Mä en kehtaa. Sä olet meistä kuitenkin se jolla ne rajoittavat tekijät. En kehtaa tunkeilla sun elämään jos sä et sitten pidäkään siitä että jutellaan.

      • rajoittavattekijät

        Mitkä ihmeen "rajoittavat tekijät"??? Oletko varattuun sekaantumassa?


      • mitäminullejää

        Niin. Itsehän olen vähän samassa tilanteessa. Milloin viimeksi kuulit hänestä? Joskus pitäisi vaan löytää rohkeutta enemmän....


      • Llloveee

        En ole ap mutta hänen kirjoituksensa sopii myös minun kirjoittamakseni. Jos laitan viestiä, hän yleensä vastaa, ystävällisesti mutta that's it. Hän ei tee aloitetta viestittelyssä koskaan.

        Viimeksi perjantaina laitoin hänelle viestin, johon hän vastasi...


      • Mitäminullejää

        Niin kauan kun vastaukset ovat ystävällisiä, olkoonkin vaikka yksipuolisesta aloitteesta, niin kannustan silti jatkamaan. Kaikista meistä ei vain ole tekemään tikusta asiaa vaikka mielessä pyörisi mitä aamuyön viimeisinä tunteina. Miten suhtautua viesteihin jotka poikkeuksetta tulevat aina viikonloppuyönä kuningas alkoholin lähdettyä nukkumaan? Viikolla sitten onkin vähän hiljaisempaa...


      • Llloveee

        Hmmm... Alkoholihan se tunnetusti vapauttaa estoista. Minusta olisi ihana jos hän laittaisi minulle joskus päissään jtn viestiä.

        Itse olen onneksi ollut lähettämättä mitään känniviestejä, joskus pitäisi ehkä laittaa?


      • Mitäminullejää
        Llloveee kirjoitti:

        Hmmm... Alkoholihan se tunnetusti vapauttaa estoista. Minusta olisi ihana jos hän laittaisi minulle joskus päissään jtn viestiä.

        Itse olen onneksi ollut lähettämättä mitään känniviestejä, joskus pitäisi ehkä laittaa?

        Heh, en kyllä suosittele, sekoitat vaan pakkaa lisää. Oma kokemus ainakin on se että aika nolla arvoisia noi taxijonosta lähetetyt viestit, arvostan enemmän kun tiedän että toinen ei joudu morkkiksissa seuraavana päivänä odottelemaan vastausta kun muistaa että sekin epätoivoinen herutusviesti oli vain tyhjä arpa :)


      • Llloveee

        No tämä on kyllä totta! Vaikka tämä "minun" naiseni taitaa kyllä tietää missä mennään ihan ilman känniviestejäkin. Tiedä sitten johtuuko epäaktiivisuus niistä rajoittavista tekijöistä vai siitä ettei kiinnosta...


      • Mitäminullejää

        Tuskin jaksaisi vastailla kovin ystävällisesti jos ei olisi pennin killaa kiinni. Toki tuo löysässä hirressä roikottaminenkin on pitkän päälle kohtuutonta, mutta mikäpä tässä maailmassa olisi muutenkaan oikeudenmukaista. Eipähän ole ainakaan jäänyt annetusta mahdollisuudesta kiinni. Rajoittavista tekijöistä irti päästäminen kun ei ole se kaikista yksinkertaisin juttu vaikka se ruoho oikeasti olisikin vihreämpää siellä aidan takana. Tsemppiä, toivottavasti saat napattua hänet vielä itsellesi, ja jos et, niin toivottavasti löydät sen mitä ikinä etsitkään <3


      • Llloveee

        Kiitos sanoistasi, Mitäminullejää :)

        Kyllähän me paljon töissä viestitellään, koko ajan... Tiedän, että olen tärkeä ainakin ystävänä. Ja toisaalta, arvostan häntä siinä, että kunnioittaa niitä rajoittavia tekijöitään niin paljon, ettei ala mihinkään salasuhteeseen. Mutta kyllä mä luulen aika vahvasti, että ennen pitkää minut palkitaan.

        Toivottavasti sinä olet jo löytänyt tai löydät myös sen, mitä olet etsinyt <3


    • Epävarmailijavarmistui

      eerika. Ajattelin sinua taas tänään. Mokasin tosi typerästi, enkä siksi kehtaa enää ottaa yhteyttä. Ota sinä! Please. Vois seurata hyvää.

    • siltiodotan

      Pitkän ajan jälkeen ootan sua siltikin täällä oven takana ruikuttaen.. Oo kiltti ja tuu takas.

      You are the strength that keeps me walking
      You are the hope that keeps me trusting
      You are the life to my soul
      You are my purpose
      You're everything

    • Älämenepois

      Ainut mitä toivon joululahjaksi tai ylipäätään elämässäni on, että kuulisin sinusta vielä.

      • Joululahjaksi

        Miksi et ottaisi itse yhteyttä.


      • Älämenepois
        Joululahjaksi kirjoitti:

        Miksi et ottaisi itse yhteyttä.

        ...koska se ei ole toivottua. Toivon että voisi vielä olla.


      • Joululahjaksi

        Oletko varma ettei toivo kuulevansa sinusta?


      • Älämenepois
        Joululahjaksi kirjoitti:

        Oletko varma ettei toivo kuulevansa sinusta?

        Joo alkaa olemaan selvää. Mun mielestä ihan luovuttamista ja hyvän jutun pois heittämistä, mutta en voi mitään. Olisin tehnyt ihan mitä tahansa. Siis ihan mitä tahansa.


      • Joululahjaksi
        Älämenepois kirjoitti:

        Joo alkaa olemaan selvää. Mun mielestä ihan luovuttamista ja hyvän jutun pois heittämistä, mutta en voi mitään. Olisin tehnyt ihan mitä tahansa. Siis ihan mitä tahansa.

        Miksi et sitten tee? :)


      • Älämenepois
        Joululahjaksi kirjoitti:

        Miksi et sitten tee? :)

        Koska tämä nainen ei halua olla kanssani enää tekemisissä niin keinot on aika vähissä. Tiedetään, olisi pitänyt tehdä silloin kun oli sen aika.


      • Joululahjaksi
        Älämenepois kirjoitti:

        Koska tämä nainen ei halua olla kanssani enää tekemisissä niin keinot on aika vähissä. Tiedetään, olisi pitänyt tehdä silloin kun oli sen aika.

        Onko siitä paljonkin aikaa?
        Asiat on aina korjattavissa.


      • Rakkauttahukkaanheite
        Joululahjaksi kirjoitti:

        Onko siitä paljonkin aikaa?
        Asiat on aina korjattavissa.

        Viitisen kk ja alan menettää toivoni. Ei jää kauheasti tehtävää kun toinen ei suostu puhumaan :(


      • Rakkausonkurjaa
        Rakkauttahukkaanheite kirjoitti:

        Viitisen kk ja alan menettää toivoni. Ei jää kauheasti tehtävää kun toinen ei suostu puhumaan :(

        Mullakin on erosta melkein saman verran aikaa ja menetin siinä elämäni rakkauden. En tuu pääseen yli hänestä mutta esitän kylmää ja välinpitämätöntä häntä kohtaan koska haluan vain hänen parastaan. Jos hän sanoisi haluavansa mut takaisin niin varmasti jäisi kaikki kylmyys ym. minun osaltani. Joten kannustan yrittämään, ei sitä ikinä tiedä mitä käy :)


      • Joululahjaksi
        Rakkausonkurjaa kirjoitti:

        Mullakin on erosta melkein saman verran aikaa ja menetin siinä elämäni rakkauden. En tuu pääseen yli hänestä mutta esitän kylmää ja välinpitämätöntä häntä kohtaan koska haluan vain hänen parastaan. Jos hän sanoisi haluavansa mut takaisin niin varmasti jäisi kaikki kylmyys ym. minun osaltani. Joten kannustan yrittämään, ei sitä ikinä tiedä mitä käy :)

        Nyt sinäkin kylmäilijä, ota itsekin omasta neuvostas vaarin ja kerrot sille elämäsi rakkaudelle, mitä kertoa pitää!
        Elämäni rakkauden menettäneenä haluan, että muut saisi onnensa sen omansa kanssa :)


      • Rakkausonolennaista

        Älkää nyt hyvät ihmiset päästäkö elämänne rakkauksia menemään! Älkää tuhlatko aikaa, ei sitä ole loputtomasti. Toinen ihminen saattaa kaivata teitä samalla lailla. Elämä on tässä ja nyt. Puhukaa, kertokaa, olkaa haavoittuvaisia, ette te sitä myöhemmin kadu vaan puhumattomuutta ja menetettyä aikaa.


    • EiVaanVoiMitään

      Olipa taas ihanaa nähdä tiistaina sinua Sari, pitkästä aikaa.
      Olet vaan aina niin ihana, en ole unohtanut enkä päässyt yli.
      Voi kumpa vaan...

    • Sekavattunteet

      Tiedän, että ei tultaisi pidemmän päälle toimeen keskenämme, enkä haluaisikaan seurustella, mutta minulla on silti valtava ikävä sinua. En ymmärrä miksi kaipaan niin paljon silloin, kun et ole lähelläni ja silloin, kun olet vieressäni en välttämättä tunne niin syvästi sinua kohtaan. Ollaan tunnettu vuosia, mutta mitä helvettiä tää tällainen kaipaus on, jota ei kuitenkaan todellisuudessa ole silloin, kun olemme vieretysten?!?

      Onko kenelläkään vastaavia tuntemuksia siitä miten toista alkaa kaipaamaan vasta siinä vaiheessa, kun ei olla tekemisissä? Tämä ihminen on todella Rakas minulle, mutta joitain sellaisia juttuja on luonteessa, että pidemmälle en halua edetä vaan olla ystävä.

      • Aivanperseestä

        Tiedän miltä susta tuntuu.


      • TuntematonSinä

        Vähän samanlaisia tuntemuksia. Tosin en kovin hyvin tunne epävakaiden tunteitteni kohdetta... joten rakkaudesta ei toki ole kyse. Mutta unelmista, jotka todellisuus aina hajottaa. Ja hetken päästä taas alan unelmoida. Olen antanut itselleni luvan tuntea ja olla tuntematta. Ehkä joskus jotain voisi tapahtuakin, tai sitten se on vaan tällainen omanlainen juttunsa. Jokainen ihminen tuo meissä esiin vähän eri piirteitä. Otan tämän oppituntina itsestäni, jollei muuta...


    • Enmielestäinsuasaa

      Sanoin sen hänelle meilissä rivien välissä ja hän tarttui siihen kohteliaasti huutomerkin kera. Sen jälkeen ei kuulunut mitään. Miksi heität hukkaan mahdollisuuden rakkauteen...ei elämä niitä niin usein tarjoile hopeatarjottimella. Please darling, älä pohdi liikaa, kuuntele mitä sydän sanoo!

    • IkäväTaas

      Sinun näkeminen saa aina hymyn kasvoilleni ja unohtamaan ikävät asiat. Kunpa nähtäisiin useammin. Tuot iloa elämääni ja haluaisin tuoda sitä myös sinun elämääsi. Milloin taas nähtäisiin? Olisi jotain mitä odottaa...

    • Olisipitänyttehdätoisin

      Anteeksi että lähdin ja suljin sinut pois elämästäni. 15 vuotta on mennyt, ja kaipaan sinua vieläkin. Kadun sitä että en saanut suutani auki ja kertonut kuinka palavasti sinua rakastin. Oli kai helpompi unohtaa kuin yrittää. Jos nyt saisi valita uudelleen, niin valitsisin ehdottomasti sinut. Haluaisin olla se kuka näkee ensimmäisen hymysi aamuisin... Haluaisin olla se kenen viereen nukahtaisit iltaisin... Olin niin typerä kun päästin sut pois...

    • etpäkylläikinäarvaisi

      J.H.

      Voisinpa kertoa sinulle kaiken.

    • menimirkki

      Mulla oli ihanaa sun kanssa. Mutta mulle ei ole selvinny että mitä tapahtui?

      • lolbero

        avaa hieman, mihin menee tämä? itelläni vähän ristiriitaiset fiilikset perjantain jäljiltä...


      • menimirkki

        Ei tapahtunut viime perjantaina


    • kipuakaipaus

      äh olen kai ihastunut sinuun :(( mutta mitään ei voi tehdä... ja et varmaan halua enää olla edes osaksi miun ;(

      • AmorVincitOmen

        Kuinka niin? Harvoin sitä mitään niin peruuttamatonta kukaan tekee...


      • Hmmmmmmm

        Itse asiassa aika moni tekee anteeksiantamattomia typeryyksiä.


      • AmorVincitOmnia

        Ja vielä enemmän tehdään niitä virheitä, jotka annetaan anteeksi...


      • Rakastanrakastan

        Taidat nyt käsittää väärin, se "hän" olet sinä. Ei ole muita.


    • Dikipoksi

      Annalle haluaisin sanoa että anna anteeksi ja kiitos. Rakastan sinua aina.

    • Tuoksukynttiläinen

      Pian on syntymäpäiväni ja toivon niin paljon että laittaisit minulle vielä viestin

      • nimimerkein

        Eräälle kauniille laitoin joskus. Kerran kauan sitten.


      • Voisitkoollahän

        Jousimies nainen <3 Mäkin toivon usein että sä laittaisit viestiä mulle. Oot ajatuksissa.


      • Joulunhaaveita

        Sydän varmaan jätti juuri yhden lyönnin lyömättä.. Tuoksukynttiläinen, nimimerkkisi ja syntymäpäiväsi muistuttavat omasta ihastuksestani.. Koska sun syntymäpäivä mahtaa olla..? Vietä ihana sellainen. Toivottavasti hän laittaa viestiä sinulle, ehkä mäkin uskallan lähettää sille naiselle, josta viestisi mua heti muistutti.


      • nimimerkein

        Hyvää Syntymäpäivää!


    • setietty

      Pelkään ajan kulumista takiasi, sillä olen joka sekunti kauempana ajasta kun olimme vielä yhdessä.. Satutat minua tällä hiljaisuudelle, mutta tiesinhän koko ajan miten tämä päättyisi. Silti, olen niin kiitollinen Sinulle, en tiedä missä olisin jos et olisi tullut elämääni sekoittamaan päätäni sillä hetkellä.

    • truelove25

      Ollaan tunnettu jo muutaman vuoden ajan, mutta vaikka nähdään toisemme vain kerran kuukaudessa, jotenkin minusta tuntuu, että ollaan tultu läheisimmäksi, ainakin ystävänä. Eilinen kahdenkeskinen pitkä keskusteluhetki ja se, että tämän päätteeksi kerroit, että minulla on aina paikka sun sydämmessä, sai mut aivan sekaisin. Harmittelit myös sitä, että välimatkamme on 400km. Olisin halunnut selvittää mitä tällä tarkoitit, mutta miehesi tuli juuri silloin sinut noutamaan. Ehkä mä uskallan soittaa sulle ja kysyä tästä, vai jaksanko odottaa siihen, että näemme joulun kynnyksellä? Vai puhuitko minusta vain ystävänä? Olenko vain kuvitellut ne intensiiviset katseesi minua kohtaan? Oot mulle tärkeä ja aina mielessä ja sen lisäksi olet kaunein nainen, jonka olen koskaan nähnyt. Ikävä on kova!

    • Rakkaudella_sinun_omasi

      Olen niin onnellinen siitä, että me kohtasimme.
      Hitaasti mutta varmasti suhteemme kehittyy päivä päivältä vahvemmaksi ja varmemmaksi.
      Minä rakastan sinua kultaseni <3.
      Kanssasi on niin hyvä olla. sinä, minun rakas, olet niin ihana minulle. En ole koskaan aiemmin kohdannut sinunlaistasi ihmistä.
      Toivon, että osaan olla yhtä ihana ja hyvä sinulle.

      Haaveilen siitä, että tämä on yhteisen loppuelämämme alkutaival <3.

      Rakastan sinua, minun ihanaa naistani <3.

    • Rakas, olen niin onnellinen sinusta.
      Kohtaamisemme oli niin pienestä kiinni, ettei se jäänyt tapahtumatta.
      Onnekseni niin ei käynyt.
      Nyt sinä ja minä olemme me <3.
      Toivon, että olemme sitä lopun elämäämme.

      Sinä toit auringon elämääni kulta <3.

    • JoetJäätyvätTaas

      Kaatuuko se maailma huomenna? Olen ihan sirpaleina jos tässä käy niin kuin pelätään. Miten selviän?

    • EnSaaTunteitaSanoiksi

      Niin kaunista omissa ajatuksissa vaan. Yhdessä tuskaa melkein ainoastaan.
      Ohi ei mene tunne koskaan. Sua kaipaan ainoastaan ja vaivun samaan syvään tuskaan.
      Haaveissani olet aina kauneinta mitä vain olla voi. Sulle viulut kauneimmat aina soi.
      Unohtaa en edes haluaisi meitä, kun kuljettiin hetki vain yhteisiä kauniita teitä. Kaipaan aina iltaisin meitä. Viereesi joskus sain nukahtaakin, voimaa siitä pitkään saankin. Hiljaa vieressä vain, koskea ei saa, mutta tuntea onneksi saa. Kädet haluaisi silti koskea niin hellästi, arasti, varoen sun pehmeää poskea. En ole niin rohkea.

      Kauan on ensikohtaamisestamme jo aikaa. Silti kaikki on ajatuksissani edelleen taikaa.
      Viikossa tai kahdessa jo sinuun rakastuin ja niin syvälle tunteisiin, unelmiin uin.
      Ystävänä rakkaana haluaisin ainakin pitää ja katsoa mitä kaikkea siitä voisi hiljalleen itää. Samanlaisia olla ei ja se meidät varmaan hieman eri suuntiin vei. Silti on aina toivoa ja meihin haluaisin uskoa, tuijottaa hiljaa yhdessä vain aamuruskoa.

      Mitä mieltä olit meistä ja voitaisiinko kulkea uudelleen vielä edes joitain niistä yhteisistä teistä? Oltiin vierekkäin usein vain hiljaa silti tuntenut en koskaan vaivautuneisuutta mistään. Mieluummin hiljaa kuin loukkaavia sanoja kilpaa. Niin kauniita hetkiä, että mielelläni tekisin uudestaan niitä samoja retkiä. En tiedä voisiko kaikan aloittaa uudelleen tyhjältä pöydältä vai tuntuisiko se liian nöyrältä. Onko siitä kauniista mitään enää jäljellä, voitaisiinko vielä ratsastaa yhdessä auringonnousun äärellä.

      En ole paras näyttämään tunteitani, tunnen silti niin vahvasti sielussani. Kuinka pukisin sen kaiken sanoiksi, teoiksi, tiedä sitä en.

      Sinulle Rakas ja joku kaunis päivä vielä...

    • Llloveee

      Ajattelen sinua koko ajan. Haluan sinut vierelleni nyt ja ainiaaksi. Säkin taisit tajuta samat asiat ja annoit tunteen ottaa vallan. Siihen tarvittiin "vain" raastavat 48 tuntia, jonka aikana meidät molemmat pakotettiin miettimään keskinäistä suhdettamme - onneksi kävi hyvin ja lähennyimme aidosti toisiamme. Sanoit että olet tullut riippuvaiseksi minusta, niin minäkin sinusta.

    • voisurkeutta

      Pitkä ketju ei kenellekään,tuuleen heiteltyjä sanoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe