Kristalliboltsi on vitsi

Höpöhöpöjahevonkukkua

Kysyttekö ihan oikeasti häneltä kysymyksiä? Hänen vastaukset on aika kaukana oikeasta näkijästä.
Heittelee juttuja ketunhäntä kainalossa, joten älkää nyt ihmeessä ottako vastauksia tosissanne.
Viihdettä kenties, mutta kaukana "oikeasti asioita näkevästä".

29

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitietoaeinäkyä

      Oletko sinä ketjun aloittaja itse näkijä?

      Täällä on erilaisia vastauksia tullut, mm sellainen, että mies istuu
      kannon päässä. Nii-in, missähän se oikea kanto sitten sijaitseekaan...? :-)

      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        En ole. Eikä minulla ole mitään tarvetta leikkiä näkijää ja vastailla kysyjille ihan mitä sattuu.


    • Vaimitä

      Eiköhän nämä kaikki ns. " näkijät"ole enemmän tai vähemmän vitsejä!

    • jepsisjep

      Aloittaja... no sanopa kuka on näkijä?

    • Maaallikkko

      Maallikko ei voi tietää kuka täällä (tai muuallakaan) näkee tai ei näe.

      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        No tottakai tietää. Jos näkijä kertoo asioita joita hän ei voi millään tietää täysin tuntemattomasta kysyjästä ja hänen elämäntilanteesta, täytyisi olla aika hiton hyvä mielikuvitus ja sattuma että se osuisi kohdilleen.
        Kristallikello on joskus heitellyt kysyjille jopa vähän mauttomia kommentteja mitä ei kyllä oikeat näkijät tee.


      • Höpöhöpöjahevonkukkua
        Höpöhöpöjahevonkukkua kirjoitti:

        No tottakai tietää. Jos näkijä kertoo asioita joita hän ei voi millään tietää täysin tuntemattomasta kysyjästä ja hänen elämäntilanteesta, täytyisi olla aika hiton hyvä mielikuvitus ja sattuma että se osuisi kohdilleen.
        Kristallikello on joskus heitellyt kysyjille jopa vähän mauttomia kommentteja mitä ei kyllä oikeat näkijät tee.

        Korjaus; Kristalliboltsi!


      • Maaallikko

        Tarkoitin siis sitä, ettei maallikko voi kysymystä esittäessään tietää, näkeekö juuri se henkilö hänelle,
        jolle kysymyksensä laittaa. Kuten
        on todettu, kaikki näkijät eivät
        saa näkymää jokaiselle kysyjälle.
        Lieneekö henkilökemiaa vai mitä.


    • Ongelmaasi

      ratkaisu sulle Höpöhöpöjahevonkukkua.
      Älä lue sellaisia viestejä jotka eivät ole sinulle tarkoitettu.
      Kristalliboltsi kertoo mitä näkee kaunistelematta lisänä huumoria ,että tarina elää.

      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        Pitäisi myös ymmärtää että on ihmisiä jotka voivat ihan oikeasti hädässä kysyä asioita, ei siis minään vitsinä esitettyjä!
        Vitsipalstat on asia erikseen.
        Ehkä sitten syyllistyn siihen että olen empaattinen ja sympaattinen ihminen.
        Ja siksi pitäisi ymmärtää että se mikä toiselle on vitsi voi toiselle olla jotain muuta. Vaikkei se minua itseäni koskisikaan!


      • Ongelmaasi

        Höpöhöpöjahevonkukkua
        Mistä tiedät miten Kristalliboltsin antamat vastauksen kukin kysyjä ymmärtää?
        Et ehkä olekkaan niin empaattinen ja sympaattinen nainen kun annat itsestäsi ymmärtää. Luulla itsestäsi voit mutta totuus on toinen. Tosikko taidat olla ,lisäksi kasvatettu pillastujaksi jos asiat eivä mene niin kuin haluat. Luultavasti hankala tyyppi töissä.


      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        Herää kysymys mikä ihmeen tarve Sinulla on puolustella?
        Ikävä tuottaa pettymys mutta olen työpaikalla juuri se solidaarisin kaikkien kanssa toimeen tuleva henkilö ja pidetty. Tämän olen muiden suusta kuullut. Ja varmasti juuri noiden edellä mainittujen ominaisuuksien johdosta. :-)
        Sori, ei taida Sinullakaan kovin hyviä näkijän kykyjä olla. ;-)


      • Ongelmaasi

        Höpöhöpöjahevonkukkua.
        Mistä ton vetäisit,että olisin joku näkijä?
        Otit näköjään herneen nenääsi kun et saannut kannattajia jutullesi. Suutuit kun esitin vain näkemykseni asiasta .Lämmöt nousi niin ,että rupesit käyttämään isoa s kirjainta hoh hoh hoo. Kuvaa hyvin kiukkuasi ja luonnetta joka on kaukana solidaarisuudesta.
        Tuohon mainitsemaasi työpaikalla pidettyyn tarinaan ei ole muuta näyttöä kuin kirjoituksesi jota pidän vitsinä.
        Kristalliboltsin vastaukset eivät sinulle kuulu ellet ole pyytänyt katsantaa, siksi älä puutu niihin. On katsantojen pyytäjien asia arvostella Kristalliboltsia jos kokevat tulleensa loukatuksi.


      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        Ongelmaasi = Kristalliboltsi

        Luepa kirjoitukset uudelleen niin varmaan huomaat kumpi on ottanut herneen nokkaansa tai kiukustunut. :-)
        Minun puolestani voit pitää vitsinä ihan mitä haluat.
        (Isoa S-kirjainta käytän aina muille ihmisille kirjoittaessani sinä- sanoissa eri muodoissaan. Kuvastaa varmaan toisen ihmisen arvostusta ja koska etunimet kirjoitetaan isolla muutenkin, tuo tapa ollut siitä asti kun kirjoittamaan olen oppinut.)
        Harmittaako kun ei ole paljon puolustajia tullut - muuta kuin Kristalliboltsi itse.


      • kirjaopitoikein

        Nimeenoman iso S-kirjain sanasta Sinä. Se on arvostusta sitä ihmistä kohti jolle kirjoittaa!! Höpöhöpöjahevonkukkua.
        Mistä ton vetäisit,että olisin joku näkijä?
        Otit näköjään herneen nenääsi kun et saannut kannattajia jutullesi. Suutuit kun esitin vain näkemykseni asiasta .Lämmöt nousi niin ,että rupesit käyttämään isoa s kirjainta hoh hoh hoo. Kuvaa hyvin kiukkuasi ja luonnetta joka on kaukana solidaarisuudesta.
        Tuohon mainitsemaasi työpaikalla pidettyyn tarinaan ei ole muuta näyttöä kuin kirjoituksesi jota pidän vitsinä.
        Kristalliboltsin vastaukset eivät sinulle kuulu ellet ole pyytänyt katsantaa, siksi älä puutu niihin. On katsantojen pyytäjien asia arvostella Kristalliboltsia jos kokevat tulleensa loukatuksi.

        Oppi ja ikä.......


    • Ongelmaasi

      on se ,että luulet tietäväsi kuka on vitsi ja kuka näkijä.
      Tiedossa on että itse olet Höpöhöpöjahevonkukkua.
      Sinä ei ole nimi ja toiseksi en ole Kristalliboltsi . Mikä tulee puolustamiseen niin sinulla niitä on nolla. Sekö lienee vihastumisesi syy.

      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        Älä nyt tee itsestäsi yhtään naurettavampaa mitä olet jo tehnyt.
        Minä kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä tässä ketjussa.
        Sinut Kristalliboltsi on aika helppo tunnistaa kirjoitustyylistä.
        Ensinnäkin aloitat kirjoituksen yleensä toisen nimimerkin mainitsemisella vaikka jokainen kyllä osaa katsoa kenelle mikäkin kirjoitus on tarkoitettu.
        Toisekseen lauseissasi toistuu monesti tuo sama "lukihäiriö". Ennen pilkkua (tai pistettä) on tyhjä välilyönti ja seuraava sana alkaa heti pilkun jälkeen. :-)
        Olisipa melkoinen sattuma että joku toinen kirjoittaa ihan samalla tyylillä / virheillä.

        Joten etköhän nyt voi jo antaa olla. Hyvää viikonloppua!
        Ja tosiaan hyvä Kristalliboltsi, eiköhän tuo nyt tullut jo aika hyvin selväksi mitä aloituksessa kirjoitin. Kaikki nuo vastauksesi tässä ketjussa vain vahvistavat asian hyvinkin selvästi. :-)


      • Ongelmaasi

        Höpöhöpöjahevonkukkua
        En todellakaan ole Kristalliboltsi. Kerrot kirjoittavasi vain yhdellä nimimerkillä ? Eipä näy sivuilla Höpöhöpöjahevonkukkua muuta kuin tässä jutussa. Fakkiin jäit valheesta heti. Sinulla se on pakkomielle jatkaa juttua ja poiketa asiasta rupeamalla pilkunnussiaksi. Koita keskittyä omaan elämääsi. Mikä tulee kirjoitustyyliin niin sinunlainen kirjoitustyyli näkyy pakkomielteisenä aika monessa näkijöille pyydetyissä katsannoissa. En silti tyylin perusteella väitä kirjoittajaa sinuksi koska näyttö ei riitä. Sattumia löytyy aika lailla jos niitä rupeaa hakemaan . Hyvää viikonloppua ilman huutomerkkiä .


      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        Niin kenellä se pakkomielle tässä on?
        Sama lukihäiriö jatkunee luetun ymmärtämisessä?
        Kerroin kirjoittavani vain tällä yhdellä nimimerkillä tässä viestiketjussa. Tässä viestiketjussa. Ymmärsitkö?
        Käytän eri nimimerkkiä keskustellessani esim harrastuksista, kuntoilusta, omakotitaloista, parisuhteesta jne.
        Käytä aikaasi välillä vastailemalla noille muille jotka ovat kysymyksensä suoraan sinulle esittäneet; Kristalliboltsi.
        Vai hyytyikö näkijän kykysi? Tuliko liian vaikea pala purtavaksi?
        Aika säälittävää edellä mainittu väitteesi. Jolla ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa.
        Josko keksisit ihan jotain omaperäistä ilman että yrität minun kommenteista keksiä jotain vittuilun aihetta. :-)


      • Höpöhöpöjahevonkukkua
        Ongelmaasi kirjoitti:

        Höpöhöpöjahevonkukkua
        En todellakaan ole Kristalliboltsi. Kerrot kirjoittavasi vain yhdellä nimimerkillä ? Eipä näy sivuilla Höpöhöpöjahevonkukkua muuta kuin tässä jutussa. Fakkiin jäit valheesta heti. Sinulla se on pakkomielle jatkaa juttua ja poiketa asiasta rupeamalla pilkunnussiaksi. Koita keskittyä omaan elämääsi. Mikä tulee kirjoitustyyliin niin sinunlainen kirjoitustyyli näkyy pakkomielteisenä aika monessa näkijöille pyydetyissä katsannoissa. En silti tyylin perusteella väitä kirjoittajaa sinuksi koska näyttö ei riitä. Sattumia löytyy aika lailla jos niitä rupeaa hakemaan . Hyvää viikonloppua ilman huutomerkkiä .

        Jos nyt oikein vittumaiseksi haluan heittäytyä niin kukahan se ensimmäisenä "poikkesi asiasta ja halusi ryhtyä pilkunnussiaksi"?
        Tarkoitit varmaan pilkunnussijaksi?
        Ja mitä tulee kommentteihin minun luonteesta tai työyhteisöstä niin eiköhän se ollut joku muu kuin minä joka heittäytyi asiattomuuksiin hyvä Kristalliboltsi. :-)
        Luepa omat kirjoituksesi vaikka ihan kahteen kertaan niin josko tajuaisit jotain.


      • Ongelmaasi

        Höpöhöpöjahevonkukkua.
        En edelleenkään ole Kristalliboltsi. Sinulla lämpöjennousu sen kuin pahenee, empatia ja solidaarisuus on tipotiessään. Sinulla se lukihäiriö on , koska en ole väittänyt mitään päinvastoin kirjoitin , että en väitä sinua kirjoittajaksi vaikka samaa tyyliä löytyy. Epäilyt sen kuin kasvaa kun noin hermostut. Kirjoitit ketjussa ylempänä Kristalliboltsin mauttomista kommenteista. Minkälaisia kommenteja sinulta minusta tulee , väität vielä pakkomielteisesti Kristalliboltsiksi ? Haloo onko kaikki kotona ?


      • Höpöhöpöjahevonkukkua

        Niin jotta voisitko selventää mikä tässä nyt niin suuri ongelma on kun olen kritisoinut Kristalliboltsin kommentteja?
        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Voisitko selventää tuon "oppi ja ikä..."
        Tarkoititko vanhan sananlaskun sanoin "oppia ikä kaikki".

        Älä nyt jaksa väittää edelleen ettet ole Kristalliboltsi. Aika sattumaa että teillä molemmille on tuo sama lukihäiriö jos vain hänen fani olet.
        Vai onko "vakka löytänyt kantensa". Niin varmaan sitten.


      • Ongelmaasi
        Höpöhöpöjahevonkukkua kirjoitti:

        Niin jotta voisitko selventää mikä tässä nyt niin suuri ongelma on kun olen kritisoinut Kristalliboltsin kommentteja?
        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Voisitko selventää tuon "oppi ja ikä..."
        Tarkoititko vanhan sananlaskun sanoin "oppia ikä kaikki".

        Älä nyt jaksa väittää edelleen ettet ole Kristalliboltsi. Aika sattumaa että teillä molemmille on tuo sama lukihäiriö jos vain hänen fani olet.
        Vai onko "vakka löytänyt kantensa". Niin varmaan sitten.

        Höpöhöpöjahevonkukkua.
        Ongelma on se ,että väität minua Kristalliboltsiksi joka en ole.
        Tarkoitan pilkunnussiaksi koska en kirjoittele hävyttömyyksiä,se on sitäpaitsi kiellettyä.
        Lueppa uudestaan toi oppi ja ikä niin sulle varmaan selviää , että en ole sitä kirjoittanut. Joku on kirjoittanut alun ja kopioinnut kirjoitukseni loppuosan .
        Katso nimimerkkiä joka on erillainen . Taidat kumminkin kääntää jutun minun syyksi ,koska et halua myöntää virhettäsi .Mitäpä tuosta.


      • Höpöhöpöjahevonkukkua kirjoitti:

        Älä nyt tee itsestäsi yhtään naurettavampaa mitä olet jo tehnyt.
        Minä kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä tässä ketjussa.
        Sinut Kristalliboltsi on aika helppo tunnistaa kirjoitustyylistä.
        Ensinnäkin aloitat kirjoituksen yleensä toisen nimimerkin mainitsemisella vaikka jokainen kyllä osaa katsoa kenelle mikäkin kirjoitus on tarkoitettu.
        Toisekseen lauseissasi toistuu monesti tuo sama "lukihäiriö". Ennen pilkkua (tai pistettä) on tyhjä välilyönti ja seuraava sana alkaa heti pilkun jälkeen. :-)
        Olisipa melkoinen sattuma että joku toinen kirjoittaa ihan samalla tyylillä / virheillä.

        Joten etköhän nyt voi jo antaa olla. Hyvää viikonloppua!
        Ja tosiaan hyvä Kristalliboltsi, eiköhän tuo nyt tullut jo aika hyvin selväksi mitä aloituksessa kirjoitin. Kaikki nuo vastauksesi tässä ketjussa vain vahvistavat asian hyvinkin selvästi. :-)

        Juuri näin,tämä sama nainen kirjoitti itsensä kanssa täällä Suomi24-keskustelupalstalla nimerkillään "Starperson"...Itsensä kanssa !!!! Asuu nykyisin Pirkkalassa,muutti Hervannasta sinne,ollut titteliltään jopa Elämäntapa-kouluttaja,tarot-kortti ennustaja,Rajatiedon ex-pertti ja Numerologi(molemmat Treen Työväen opistolla).Kirjoittaa myös Metro.fi kokoajan lukihäiriöineen ja oikolukematta,sen kyllä tunnistaa tyylistä


      • heihullu
        fak59 kirjoitti:

        Juuri näin,tämä sama nainen kirjoitti itsensä kanssa täällä Suomi24-keskustelupalstalla nimerkillään "Starperson"...Itsensä kanssa !!!! Asuu nykyisin Pirkkalassa,muutti Hervannasta sinne,ollut titteliltään jopa Elämäntapa-kouluttaja,tarot-kortti ennustaja,Rajatiedon ex-pertti ja Numerologi(molemmat Treen Työväen opistolla).Kirjoittaa myös Metro.fi kokoajan lukihäiriöineen ja oikolukematta,sen kyllä tunnistaa tyylistä

        Niin se kirjoitti "muina miehinä" eri nimimerkeillä ja vastaili Starperson'ina ja jatkoi viestiketjua taas kysyen eri n.merkillä.Vastaili terävänä asiantuntijana pätien ja liitti hienosti linkkejä mukaan "Rajatiedon esitelmistä".Niissä oli mainittu Kanasen ym. nimet ja HÄNEN nimensä,siksi niitä liitteitä.....Varsinainen "Tähtihenkilö",Starperson...
        Aloitti jo ainakin 2007 pätemisen,sairas yksilö luulisin....


    • Ulostuleemitäsisälläon

      Nyt on kyllä niin että poistukaa palstalta ne jotka eivät Ole tyytyväisiä!!!!!! Ja me jäädään jotka toivomme vielä saavamme vastauksia. EI ihme jos unijukka , kristalliboltsi tai kukaan muukaan enää vastaa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. On turha arvostella enää!!! (arvosteluhan jatkuisi vaikka olisit maan alla ja risti päällä). Tämä palsta on niille jotka uskovat ja haluavat saada jotain apua. Muut erimieltä olevat lopettakaa jo ja siirtykää muualle. EI silloin Ole järkeä täällä kommentoida negatiivisia asioita. Ainakin ne nyt on jo runsain kommentein kuultu. Toivon että unijukka ja kristalliboltsi ja muut vielä palaavat kaikesta huolimatta. Niin Moni on kysellyt ja jäänyt vaille vastauksia....Myös tarotar on lukenut arvostelunne. !!!

      • Sivustaseuraaj

        No eiks se tään palstan idea olis että vain ne vastailee jotka oikeasti haluaa jeesata ja jotain näkee...
        Oon aloittajan kans samaa mieltä kristalliboltsista. Aivan kuin pilailisi kysyjien kustannuksella... ei tarvii omata sslapoliisikykyjä huomatskseen kuka on ongelmaasi nimimerkin takana... minäkin huomasin nuo yhtäläisyydet tekstissä..


      • heihullu
        Sivustaseuraaj kirjoitti:

        No eiks se tään palstan idea olis että vain ne vastailee jotka oikeasti haluaa jeesata ja jotain näkee...
        Oon aloittajan kans samaa mieltä kristalliboltsista. Aivan kuin pilailisi kysyjien kustannuksella... ei tarvii omata sslapoliisikykyjä huomatskseen kuka on ongelmaasi nimimerkin takana... minäkin huomasin nuo yhtäläisyydet tekstissä..

        Tää lahopää-akka kirjoittelee itsensä kanssa...???Avaa "keskusteluja" niinkuin aikoinaan "Starperson"-nimimerkillään ja toi linkkien kautta tälläisiä nimiä kuin Riikonen,Kananen ja Elijah esille,eli omaa nimeään tyrkytti kansalle "Rajatiedon mestareiden" siivellä.Pirkkala,Pirkkala.....


    • Jepjepjasillee

      Nostoa tähän. Itse Kristalliboltsi myöntää tuolla toisessa ketjussa ettei ole mikään näkijä!
      Ja miksi ihmeessä edes kysymyksiä osoitatte hänelle?
      Vaikea kuvitella että tälle palstalle tulijat vain hakee puhdasta hupia ja vitsailua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe