Ohraradio esiin!

Kallekuuntelija

Milloin saamme nauttia taas Ohraradion viihteestä?

179

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti.pian

      Toivottavasti pian!

      • Klasari

        Toivottavasti ei koskaan!


      • Anonyymi
        Klasari kirjoitti:

        Toivottavasti ei koskaan!

        Samaa mieltä


    • jumatonni

      Moni kaipaa tuota sanavalmista kaksikkoa, lälläripellet eivät ehkä kaipaakaan.

      • Yksikinriittää

        Niin ainakin Niko vaikutti ihan täysjärkiseltä ja selkeäsanaiselta, joka on opiskellut näköjään muutakin kuin kaljanjuontia. Ja hän ei juonut itseään umpisammuksiin kaikenaikaa eikä kaahaillut hengenvaarallisesti umpitörtön lailla humalapäissään autolla keskellä telttailualuetta.


    • jumatonni

      Mutta vetävät hyvää ohraradio-showta ja se on hyvää vaihtelua ysiysin perusjorinoihin.

    • Äänimiäs

      Puskaradio kertoo että ovat menossa seuraavaksi Pohjois-Koreaan Ohrapeditiolle mitenköhän röyhtäilyyn suhtaudutaan paikallisessa kulttuurissa?

    • nain.se.menee.com

      Uutta länsimaista kulttuuria Pohjois-Koreaan.

      Kansanedustajat yms. hakevat julkisuutta ja saavat myös sitä kun hieman törttöilevät ja näin voi lähteä ura nousuun.

      Ohraradioshowlla ja röyhtäilyillä kyseinen kaksikko on nyt tunnettuja hamssien keskuudessa.

    • klovnitsirkukseen

      Jotkut sanovat että ei väliä mistä tunnetaan kunhan tunnetaan. No tunnetaanhan nuo nykyään, itseä kyllä hävettäisi tuommoinen julkisuus. Hävettää jo noiden typerien pellejenkin puolesta.

    • Tervehdykset täältä OhraRadiosta! Modulaatiokokeilu! Modulaatiokokokeilu! Röyh!

      Mahtavaa nähdä että OhraRadio herättää keskustelua vieläkin! Tuotantotiimin toipumisaika näistä produktioista on pitkä. Fyysisesti 4 viikkoa, henkisesti 12 viikkoa. Ainahan on riskinä että toipumisprosessissa ei päästä maaliin koskaan!
      Olen kuullut, suhteellisen luotettavista lähteistä että muutama OhraRadion katsoja EI TULE KOSKAAN TOIPUMAAN. Lisää "viihdettä" tulossa tulevaisuudessa, olkaa huoleti.
      Muistakaahan käydä tykkäämässä https://www.facebook.com/ohraradio/ niin pysytte ajan tasalla.

      "Ei pieru miestä pahenna, aina voi kääntää kalsarit nurinpäin."

    • nain.se.menee.com

      Hieno juttu! Laittakaahan vaikka ennen joulua kunnon pikkujoulu-ohraradioshow(ohraa ja kinkkua) pystyyn niin jospa nämä "ei toipuneetkin" saavat tarvitsemaansa terapiaa mutta jos se ei heihin auta niin heidät rekisteröidään sitten "ei toivoa"-tapauksiin.

    • einaamakirjaa

      Ei voi käydä tykkäämässä kun ei ole tullut liityttyä tuohon ämmien tykkäämään naamakirjaan.

    • outoa.radioharrastusta

      Kaikkihan on nykyään naamakirjassa tai Skypessä, siellähän ne "kusot" pidetään eikä amatööribandeilla.

    • OhraRadioFani

      Hyvä tietää että on tulosssa lisää ohjelmaa tiimiltä.

    • evvkevvkevvk

      EVVK!

    • truthisoutthere

      Srallin hallituksen on nimittänyt Obaman, ARRL:n, FCC:n ja paavin johtama illuminaatti ja ohramiehet ovat samoin hallituksen alien reptiilejä. Sral ja valikoidut radioamatööri kerhot pyrkii maailmanvalloitukseen ja rodunjalostukseen ohraradion avulla, siinä syy miksi se ei sitä ohra asemaa kiellä. Ohraradion reptiilit syrjäyttävät kaikki muut tiedotusvälineet sekä taajuudet ja vieras sivilisaatio miehittää maapallon. 3699 häiriöt ovat illuminaatin keksintöä 1947 Roswellissä ja sen aiheuttamia ja alien asemat soittelevat haikoukkua kanavalla.

    • Sananionlucky

      Röyhtäykset ovat todellisuudessa täsmäviestintää emäaluksen kanssa! Tämä luotettavasta lähteestä!

    • Sananionlucky

      Kuulemma emäalus perustuu bipolaaritekniikkaan tämä minulle kerrottiin samalla kun sain muukalaisten pikapolilla skannerisiruni. Ja kuuluu muuten medihelit ja kaikki hyvin, antennina on 19cm vieterijagi kassit toimii maatasona.

    • kartivelli

      Minulla on hyvin kapeakiilainen vertikalli.

    • tavataan.bandilla

      Ei siinä mitään kortteja tarvita kun ajaa ohraradio-showta nettistriimiin, siihen tarvitaan puhelahjoja ja iloista mieltä jota tältä ohraradio-kaksikolta löytyy. Hyvä hyvä!!

      100pistettä ohraradio väelle, teitä odotetaan kuvan ja äänen kera!

    • OH1RA

      Ohraradio toipuu viime lähetyksistä, mutta lisää on toki tiedossa. Heinäkuun lopussa pidimme tapaamisen Helsingissä ja alustavat jatkosuunnitelmat. Retkivarustusta parannellaan teknisesti syksyn aikana. Kohteita ei voida vielä julkistaa, koska niistä ei päästy vielä yksimielisyyteen. Ajankohdasta kylläkin aika lähelle, että ensi joulun ja vuodenvaihteen välille todennäköisimmin. Tietysti paljon kiitoksia eri palautteista.

      • OH2PUKKI

        Tiedoksi Heikki että Motonetistä löytyi uusi polttimo MFJ:hen. Nyt on kirkas näyttötaulu. Kävin laittamassa ulkoisen 4G-antennin Askolaan, katsotaan väheneekö pätkiminen. Asemanvalvojat olivat saman tien metrin etäisyydellä, rouskuttelivat heinää ja lehtiä niin oikein urakalla. Miten ne mehevimmät lehdet aina löytyvät sieltä missä itse olen. Sarveton on vilkkain ja sosiaalisin, oli päätä survomassa takakonttiin jatkuvasti. Tätä suomi24:tahan voisi käyttää ihan sähköpostin sijasta, vai mitä tuumaat Heikki?


    • OH1RA

      Kyllähän tätäkin voi käyttää. Se polttimo olisi kyllä ollut varmempi ledinä. Ainakin Jyväskylän biltemassa ledipolttimot ovat tiskin takana jonne ei itse pääse ronkkimaan ja myyjät eivät ymmärrä niistä välttämättä mitään. Minulla kesti viisi minuuttia mallikappaleen kanssa ennen kuin sain oikeanlaisen ledipolttimon, joka olisi itse valikoimalla löytynyt minuutissa.

      • OH2PUKKI

        Tervehdys

        Menin tyypilliseen tapaani niin myöhään Motonettiin että ei ollut aikaa ledistellä. Otin parasta mahdollista laatua, tuplapakkauksen Philipsin polttimoita että nyt on todellakin viimeisen päälle taustavalaistus. On niin kirkas näyttlö että melkein silmiä särkee. Ostamani Motonetin lierot jäivät vielä odottamaan käyttöään, aurinko paisteli niin mukavasti parvekkeelle että en jaksanut lähteä särkimetsälle, poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta.
        Mukavaa työviikkoa!

        Yst, terv;

        OH2PUKKI


    • yksraa

      Kyllä se vaan minulle käy mutta niiden lehmien takakontteihin en viitsi kajota sillä tiesithän että olen enemmän lammasmiehiä!

    • OH2OHRA

      Olit Heikki yrittänyt soitella viikonloppuna?

      • matikaiska

        Oli myyrällä multaa varpaissaan ja hepokattiheikki se soitteli viuluaan.


    • 0hr1s

      Mielenkiintoinen aihe. Kannatan.

    • Vehnäinen

      Miksi kanava on Ohraradio?

      • ohranaradio--

        Seuraako ohrana näitä lähetyksiä


      • ideologista
        ohranaradio-- kirjoitti:

        Seuraako ohrana näitä lähetyksiä

        Ohrana kustantaa!


    • OH2H2O

      Koska pirtelö.

    • oh2kossu

      Viherpiipertäjien kanava!

    • OH1RA

      Niko googlaappas sellanen paikka kun Büsingen, Siinä voisi olla seuraava Ohrapeditio objekti. Kylä on saksassa, mutta sijaitsee sveitsissä. Sinne saattaisi olla mahdollista anoa oma prefiksikin. Saisi varmaan hotellin ohraystävällisestä paikasta. Nyt on 60A virtalähdekkin testiajossa ja näyttää toimivan niin hyvin, ettei pikkulinukka kaadu vasta kuin yliohjaamalla ja tehoa jää vielä ohrajääkaapille. Poverille tuli painoa 6,3 kiloa eikä lainkaan mölyäviä puhaltimia. Jopa minä jaksan kantaa moisen mersun takakonttiin. Ei kaatuile virtalähde enään.

      • N1ck0

        Ei löydy.


      • OH2RÖYH

        Terve Heikki

        Tuli tuossa lauantaina oltua firman virkistysjuhlissa Tampereella. Sihahtelu alkoi porukalla jo aamuysiltä, suhailimme bussilla ynpäri kaupunkia tehden erilaisia rasteja/tehtäviä. Oli tällainen isompi tapahtuma jossa 1000 osanottajaa. Iso osa porukasta oli kisailemassa enemmän tai vähemmän tosissaan, joten porukkamme erottui hieman joukosta johtuen kädessä olevista tölkeistä ja mukana olevasta matkakaiuttimesta musiikkeineen. Jousiammuntarastilla sain yhden nuolen ammuttua ilmeisesti katon rakenteisiin koska sitä ei enää suoritukseni jälkeen löytynyt, rasti oli hetken ruuhkainen kun varanuolta lähdettiin hakemaan. Ilemmalla menimme sitten saunomaan ja Tampereen baareihin, itse tietysti pilkkuun asti. Pienet täydentävät torkutkin tuli otettua.

        Mitä tulee tuohon Ohrapedition mahdolliseen kohteeseen, niin ihan mielenkiintoiselta tuo paikka maantieteellisessä ja historiallisessa mielessä vaikutti. Erikoinen ja aika tuntematon paikka tekee paikasta toki persoonallisen. En sitten tiedä onko radioteknisessä mielessä hyvä tuollainen laaksonpohja, vuoristomajat Alpeilla kyllä tarjoavat paremman mahdollisuuden Pasilan toistimella röyhtäilyyn peditiolta käsin.

        Tuneria en ole vielä vienyt takakonttiin, interface-välikaapeli tuli Wimosta viime viikolla kun en jaksanut (osannut) sitä itse väsertää. Näinpä piti sitten Indonesiaan pitää yhteys 80 metrillä vain 100W teholla tuossa pari tuntia takaperin.

        Hauskaa työviikkoa sinne Keski-Eurooppaan!

        Ystävällisin terveisin;

        OH2RÖYH


      • OH2RÖYH
        OH2RÖYH kirjoitti:

        Terve Heikki

        Tuli tuossa lauantaina oltua firman virkistysjuhlissa Tampereella. Sihahtelu alkoi porukalla jo aamuysiltä, suhailimme bussilla ynpäri kaupunkia tehden erilaisia rasteja/tehtäviä. Oli tällainen isompi tapahtuma jossa 1000 osanottajaa. Iso osa porukasta oli kisailemassa enemmän tai vähemmän tosissaan, joten porukkamme erottui hieman joukosta johtuen kädessä olevista tölkeistä ja mukana olevasta matkakaiuttimesta musiikkeineen. Jousiammuntarastilla sain yhden nuolen ammuttua ilmeisesti katon rakenteisiin koska sitä ei enää suoritukseni jälkeen löytynyt, rasti oli hetken ruuhkainen kun varanuolta lähdettiin hakemaan. Ilemmalla menimme sitten saunomaan ja Tampereen baareihin, itse tietysti pilkkuun asti. Pienet täydentävät torkutkin tuli otettua.

        Mitä tulee tuohon Ohrapedition mahdolliseen kohteeseen, niin ihan mielenkiintoiselta tuo paikka maantieteellisessä ja historiallisessa mielessä vaikutti. Erikoinen ja aika tuntematon paikka tekee paikasta toki persoonallisen. En sitten tiedä onko radioteknisessä mielessä hyvä tuollainen laaksonpohja, vuoristomajat Alpeilla kyllä tarjoavat paremman mahdollisuuden Pasilan toistimella röyhtäilyyn peditiolta käsin.

        Tuneria en ole vielä vienyt takakonttiin, interface-välikaapeli tuli Wimosta viime viikolla kun en jaksanut (osannut) sitä itse väsertää. Näinpä piti sitten Indonesiaan pitää yhteys 80 metrillä vain 100W teholla tuossa pari tuntia takaperin.

        Hauskaa työviikkoa sinne Keski-Eurooppaan!

        Ystävällisin terveisin;

        OH2RÖYH

        PS
        Mehän voidaan laittaa eteenpäin DXCC- anomus tuo aluehan saattaa täyttää uuden radioamatöörimaan statuksen kun on tuollainen "maa maan sisällä" :) Saadaan kysyntää ja huomioarvoa nostettua.


    • Oliskokumossa

      60A virtalähdökkiä ei löydy?

      • N1ck0

        Ei ei löydy.


    • blackhorsetruskeana

      Taas tuli vedettyä perseet olalle Saksalaisella oluella ja samalla sikailtua oikein kunnolla, sammuin keittiöön ja herätessäni oli löysä köntsä housuissa, no se on aina tapana ollut että housupyykille joutuu kun ryyppää itseltään ällin kankaalle, eikös sinullakin muutaman kerran ole sama tapahtunut?

      • OH2LAIHIA

        Piru vie taas oli kommenttini poistettu. Muotoilen sen nyt sitten eri tavalla.
        Eli märkä ilmapäästö on erään L-kirjaimella alkavan pirkanmaalaisen säästäväisen kunnan kuntalaisen joululahja. Tosin tämä kieliasu poistaa nyt sitten huumorin, merkitys tuntuu oudolta. Vai johtuuko siitä että olen tulossa järkiini, mene ja tiedä.


      • Pohj0
        OH2LAIHIA kirjoitti:

        Piru vie taas oli kommenttini poistettu. Muotoilen sen nyt sitten eri tavalla.
        Eli märkä ilmapäästö on erään L-kirjaimella alkavan pirkanmaalaisen säästäväisen kunnan kuntalaisen joululahja. Tosin tämä kieliasu poistaa nyt sitten huumorin, merkitys tuntuu oudolta. Vai johtuuko siitä että olen tulossa järkiini, mene ja tiedä.

        Ja ylös


    • Jeremyja

      Onhan tietenkin hienoa, että on oma radioasema. Toivottavasti kuuluu myös FM:llä.

      • jansk1

        Milloin seuraava lähetys?


    • OH1RA

      Hei Nico, ja muut ystävät sekä päsikuut.
      Se büsingen on takapuolesta, jotain 160 euroa yö ilman antennivarmuutta. Siksi ajattelin uudestaan se hb0 keikka. Nyt pitää vaan keksiä jotain uutta sinne. Mietin, että lisäksi lanka 160m sinne rinteeseen. Sitä ei viimeksi sieltä workittu ja maana se voisi olla muutenkin aika hitti sillä bandilla. Toiseen uutuuteen tutustuin eilen firman grilli-iltamassa. 20L itsekylmenevä olutpönttö hanalla ilman sähköä. Sellainen mukaan tietenkin. Katsojia mielenkiinnottomampia uutuuksia on toimiva 60A virtalähde jonka avulla saa italian paskasta kaiken irti, sekä uudet nokian talvirenkaat mersussa jotka helpottavat perille pääsyä huomattavasti viimekertaan verrattuna. Ohraradio toimii ilman sponsoreita omakustanteella. Siksi olisi edullisinta silti se hb0 uusia tavoitteena lisätä 160m. Hauskaa oli viimeksikin, mutta kysymys on jotta saadaanko keksittyä tarpeeksi uusia typeryyksiä katsojien iloksi. Tuskin kukaan toista kertaa samaa sontaa on kiinnostunut seuraamaan.
      Puitteet ovat tiedossa joiden raameihin soveltuvat uudet hullut ideat otetaan mielellään vastaan. Minun puolestani ei tämän vuoden ohraradiobudjetti pidemmälle oikein veny. Toki yksi usb kamera olisi täälä myös edellisen lisäksi mahdollisesti käytössä. Saisiko kaksi kuvakulmaa?

      Ystävät ja päsikuut. Muistakaa että ei elämä niin vakaavaa ole, on syytä välillä pitää breikki ja hengähtää. Ohraradio pyrkii tuomaan esille tauon tärkeyttä, hetkellistä ajatusmaailman muutosta arjesta.

      • OH2KONTTI

        Terve Heikki

        Tässä odottelen juuri kauluspaitapyykin valmistumista. Hyvä hetki kirjoitella vähän suomi24-postia sulle sinne Keski-Eurooppaan. Hieman on ollut tämä arki liikkuvaisempaa nyt lähiviikkoina. Elokuussa on nimittäin tullut tehtyä töitä myös housut jalassa asiakkaiden luokse rantautuneena eikä pelkät kalsarit jalassa sohvalta käsin, kun viimeinkin tämä häiritsevä lomakausi alkaa loppumaan.

        Irroittelin tuossa viime viikonloppuna letkut takakontista kun oli tämä Irma/Sirpa tms ukkosmyrsky tulossa Suomen yli. Olin tarkastelemassa myrskyn tuloa paikallisen ostarin eli Puotinharjun terassilla virvokkeita nauttien. Hetkessä taivas musteni ja terassituolit alkoivat lennellä, vettä tuli vaakasuoraan. Pubi täyttyikin sateenpitelijöistä, tunnelma oli aika tiivis. Vettä tulikin kuin aisaa ja salamointi oli tiivistä. Myrsky jatkoi sitten matkaa suoraan takakontin ylitse joten tarkastelin salamatutkaa nautiskellen välillä älypuhelimesta vilkuillen, erilaisia olutmerkkejä maistellen. Ravintola Pikkulintuhan Puotilan ostarilla on yksi Itä-Helsingin helmistä josta saa poikkeuksellisen laajaa kansainvälistä valikoimaa ohrapirtelöitä. Toinen viereinen paikka olikin hieman askeettisempi, asiakkaista päätellen siellä sai olla aivan missä kunnossa tahansa! Eräs gentlemanni kaatu selälleen peliautomaatin luona oluen kaatuessa maahan. Sen sijaan että ovimies olisi heittänyt hänet ulos tuli tämä hänet ylös nostamaan ja kiinalainen tarjoilija kipaisi äkkiä korvaavan oluttuopposen tälle gentlemannille käteen. Palvelu siis pelaa ja humalassakin saa olla.

        Huomenna pyyhällän pienen koukkauksen työmatkan yhteydessä Pukkilandiassa ja kytken sen tunerin linjaan mukaan. Tutkailin äsken tunerin logiikkaa, tein mielenkiintoisia itsediagnoositestejä sillä.... sehän on ihan fiksu boksi vaikka MFJ onkin! Näköjään jos kotelon ruuvvit laittaa kireälle edestä niin led-taulu hyytyy, mikälie. Jätinpä nuo ruuvit pois ainahan niitä on hyvä jäädä yli, onnistunut asennus. Nyt kun on se MFJ:n välipiuhakin niin voin TS-2000:sta käsin tunailla sitä. Pysyypä sitten tuo Roiskeläppä RM Italy "80m Extended SSB Maisteri" sitten menossa mukana paremmin. Ilmeisesti tuneri saa adapterin kautta virrankin rigin perseestä nyt sitten niin ei tarvitse erikseen powerista ottaa, niinkuin täällä kaupungissa olen tehnyt kun olen testannyt sitä.

        Seuraavasta OhraPeditiosta - mielellään soisin sen olevan uudessa käymättömässä maassa. Siellähän niitä on muutaman tunnin ajomatkan päässä iso läjä :)

        Tällaisia täältä, lähden ottamaan pyykkejä pois koneesta.

        Iloisia viikontoivotuksia tällekin viikolle Heikki, terveisiä Ritalle!

        OH2KONTTI


    • nettiradioharrastajat

      Olisin kiinnostunut lähettämään Ohra radion kautta. Paljonko maksaisi kaksi tuntia illassa?

    • OH1RA-OH6-EDY

      Valitettavasti ohraradion lähetyksissä on vähimmäispromilleraja 1 veressä ja sitä ei voida tarkistaa etänä. Pahoittelumme, mutta kiitos mielenkiinnosta.

      • OH2SOHVA

        Jonkinlainen field test on-air voidaan suorittaa, tämän rajoituksena on se että päästään luotettavaan tulokseen vasta 2 promillen kohdalla.


    • aaakooopeeejiii

      Ja tämä ylös näin

    • OH1RA

      Jahas, olen tuossa iltaisin vähän innostunut alabandeista ja sain juuri yhteyden suomeen 160m:llä ja 99 jorinatkin jotenkin kuuluu. Tämä on talven merkki kun alemmat bandit vetää... Sielä on vaan taisteltava häiriöitä vastaan notchilla ja muilla NR namiskoilla. On vaikea päästä läpi ilman oikeaa lähetintä. 300w on qrp. ja ei ole helppoa. Toki onnistui sekin silti 99:ssäkin juuri.

    • kolmosohra
      • paljontinasipaljonpilasi

    • vieläköteini

      Kuinkas vanha tuo jonne on!!!!

      • veikkaanpa

        Arviolta 25 tai 26.


      • arvaanpa
        veikkaanpa kirjoitti:

        Arviolta 25 tai 26.

        Meniköhän karkeasti yli tuo arvio?


    • OH1RA

      Hei kätevää, täälä Iriksessä on netti ja jatkuvasti online heh.
      Olen parhaillaan saksan rajalla parkissa. Hyvin workkii !!

    • kysymyserkki

      Mikä se qmÄn sähkötysnopeus on?
      Kuuluu siellä honottavan taas.

    • OH2LAGER

      Tervehdys Heikki

      OhraRadioon liittyen, buukkasin tuossa äsken lennot. Olen siellä Sveitsissä röyhtäilemässä joulupäivän illasta uudenvuodenpäivään. Halpa lento meno-paluu 150€ noin. Menopalaan yhden pompun kautta Lufthansalla koska Finnair on maassa joulupäivänä ja tarjoavat muina päivinä suoria aamulentoja - ei pysty...

      Alahan seuraamaan niitä Bitburger-tarjouksia siellä! Minä alan seurailemaan Monacon, Andorran, Liechtensteinin, San Marinon ja ITU Genevan hotelleja.

      Ystävällisin terveisin;

      OH2LAGER

    • OH1RAPAKALJA

      Tervetuloa! Sitten jouluna vedetään perseet olalle oikein Sveitsin maan kautta, itse asiassa ei tuo radioamatööriharrastus kiinnosta *askan vertaa, pääasia että vedetään kaksin käsin bissee ja viinaa ja voidaan siinä kuitenkin öristä mikrofoniin jotakin.

    • OH1RA

      Tervehdys Niko

      Kuka lie tuo rapakalja? Huomasin että minulla on lomaa myös tammikuun ensimmäinen viikko, että voit jatkaa parilla päivällä jos siltä tuntuu. Ei ole piru ollut niitä tarjouksia nyt kun tällä iriksellä saisi kerralla koko lastin kun on kantavuutta. Istun täälä toimistossa iriksessä hotellin pihassa kun täälä on Oma netti ja 9! yhdeksän pc:tä. Tosin vain kaksi näyttöä ja näppistä. Näissä hotellikeikoissa on se hyvä puoli, että saa tuplapäivärahat Ilmaisen aamupalan ja säästyy omat polttoaineet, vaikka saan muutenkin viikolla mennä tällä kotiin. Täytyy kehitellä tänne vielä radiotkin, tai ehkä se remote. Voisin kysyä, jos saisin ton mokkulan ohrahommiin ni olis ratkaistu se mobilenettiliittymä. Täytyy sitten järjestää taas vuodenvaihteen ilotulitus tuttuun tapaan, ja tietenkin myös Ohraradion seuraajille livenä. Luxemburg voisi ehkä myös olla yksi vaihtoehto? Yritän lauantaina ainakin ehtiä bandille, tulee vaan Suomesta vieraita nyt viikonlopuksi. Suunnitellaan bandilla lisää tai täälä mailiboxissa heh.

      OH1RA

    • oh1ohraradio

      Nyt on taas toistakymmentä tölkkiä bissee tyhjentynyt ja nyt sitten vasta muistin että sehän olin itse joka kirjotin tuo rapakalja-viestin, ostin viim viikolla jotain tanskalaista olutta ja se maistui ihan rapakaljalle ja siksi sitten kirjoittelin, muisti vähän pätkii.
      Nyt sitten jouluna ei vedetä vinettoo niin paljon että muisti lähtee viikoksi niin kuin viime jouluna kävi, kusetkin oli menny housuihin kun sammuin pöydän alle ja kinkkuviipaleita oli pään alla, naama sinapissa. Otetaan siis hieman rauhallisemmin.

      • oh1ohraradio

        Oli hyvää bisseä!


    • OH1RA

      Otin aprs:n taas käyttöön, mut en irikseen.

      • lisääkaljaavaan

        Liika aspirinin käyttö aiheuttaa mahahaavan.


    • jansk1

      Milloin lähetystä?

    • OH1RA

      Eiköhän joulun kunniaksi, järjestelyt on vielä kesken.

      • Anonyymi

        kinkku on hyvää


    • Ohranjyvä

      Tehkää joskus erikoislähetys Tampereella olevasta Ohranjyvä-pubista.

    • 0hr1s

      tämän aiheen oltava ylimpänä

    • OH1RA

      ...tanan sac loppui, no vaikka olin eilen töissä niin silti sain jaettua pinnoja suomelle edes parilla bandilla 20 ja 40m.

      80m olis varmaan yöllä vetänyt, mutta itse vedin illalla senverran Ohrapirtelöä etten radioihin koskenut. (säilyivät siis ehjinä). Tällä kertaa jätin lokit tekemättä kun niitä awardeja on jo tarpeeksi kertynyt.

      Yl lähtisi myös mukaan ainakin Luxenburgiin, tosin minua ei huvittaisi kyllä lähteä yhtään minnekkään. Tääläkin on kivaa, ja jos ei ole niin voi järjestää. Jos tarvii mennä jonnekkin niin minä järjestän lähetinvastaanotin järjestelmän. Rigi, pikkulinukka, virtalähde ja koaksiaalikaapelit. Mitään muuta en suostu puuhaamaan, paitsi toki tarjoamaan mersua matkoihin joita en itse sitten aja metriäkään kun olen lomalla. Toki maksan osaltani hotellit ja osani polttoaineista kuten asiaan kuuluu.

      Miksi tarvii lähteä jonnekkin helvettiin ja tehdä sielä väliaikaisesti erikseen asema ja lopuksi purkaa vielä se kun kotona on kaikki valmiina? Toki ihmettelemään muita maisemia, muttei workkimaan kun kotoakin voi. Tietysti Ohraradiostriimaus eri paikoista on ok, muttei se oikein käy ilman välittömässä käytössä olevaa radioamatööriasemaa.

      Minulla on tuon uuden duunin myötä noussut laiskuus erittäin tärkeäksi elementiksi. Hommasin ranteeseen sellaisen tehokkuusmittarin josta voin seurata päivän liikkuvuuttani ja näin pystyn vähentämään päivittäistä turhaa liikkumista. Ilmeisesti jotkut käyttävät näitä askelmittareita päinvastoin. Olen myös saanut niin positiivisia tuloksia, että vapaapäivinä tulee poikkeuksetta suuremmat lukemat mittariin kuin työpäivinä. Se on mielestäni hyvä mittasuhde siihen onko duuni kullekkin sopiva fyysisesti. Näillä tuloksilla olen suhteessa reilusti positiivisella puolella. (Toki se vähentää haluja rakennella jotakin prse radioasemaa väliaikaisesti jonnekkin hornaan)

      Väsäilen tässä ohessa pientä manuaalikäyttöistä kilowattituneria, mutta en usko sen valmistuvan ennen joulua. Ajatuksena tehdä mahdollisimman kevyt reissuja ajatellen jos sitä juma tonnia joskus jonnekkin ottaisi mukaan.

      Tässäpä uusimmat päivitykset kun bandilla ei olla kuultu.

      • Höpöhöpöheikki

        Miksi tämmösiä asioita pitää kertoa täällä?


      • nninpokrrke
        Höpöhöpöheikki kirjoitti:

        Miksi tämmösiä asioita pitää kertoa täällä?

        Siksi kun ei kaikilla pytyillä pyöri, kaksi oikein ongelmaa radioharrastajien joukossa, ohraradiokaksikko!


      • HölöttäjäSveitsistä

        Heikki on hölösuu niin bandilla kuin täälläkin. Miettis joskus, mitä puhuu. Ohraradio ei ole oikeata radioamatööritoimintaa, vaan kännisten sekoilua. Kannattaako kovasti mainostaa nauttivansa joka ilta niitä ohrapirtelöitä, leimataan alkoholistiksi.


    • ölöööååm

      Mee ny *ittuun selittämästä täältä, miks *umalauta nää *emmetin radiohörhöt täällä on, menkää omille foorumeillenne!

      • plöröyts

        Ilmoitusluontoinen asia: kävin juuri paskalla.


    • OH2POKAALI

      Terve Heikki

      Ajattelin laittaa pitkästä aikaa sulle suomi24-postia.

      Tiedoksi - olen nykyään yksi universumin parhaista ja ansioituneimmista sähköttäjistä.
      Viime viikonloppuna tuli sähköteltyä nimittäin oikein urakalla, osallistuin tuohon Scandinavian Activity Contestiin eli SAC-kisaan. Tein sellaisen kokonaisvaltaisen kehon ja mielen rasituskokeen. Pidettiinhän mekin kuso tuossa kisassa, jos et muista :)

      Valvoin koko kilpailun ajan eli 24h samoilla silmillä (milläs muullakaan). Kaiken kaikkian tuli pidettyä 734 sähkötysyhteyttä, joka olemassaolevalla tilanteella antanee minulle oman lohkoni murskavoiton. Kisaan ilmoittautuessa sai ilmoittaa oman kutsun lisäksi myös kerhonsa nimen, koska ne kaiverretaan sitten SRAL myöntämään ja luovuttamaan pokaaliin. Pokaaliin tulee näin ollen myös kaiverrus "OhraRadio Contest Club". Pari kertaa piti tehdä kisan aikana varikkokäynti, eli resetoida etäkäyttöinen takakonttiasemani, automaattituneri vähän kakisteli mutta kyllä sen sai hereille aina lopulta. Myös pari tupla-vodka-redbull tankkausta piti aamuyön tunteina tehdä että jaksoi valvoa.

      Oli muuten pää perunamuusia pari päivää kisan jälkeen, melkoisen olotilan tuommoisesta 24h sähkötysputkesta saa.

      Tulevasta OhraPeditiosta:

      Kyllä se radioyhteyksien pito saa piristysruiskeen, kun lähtee asiakseen vähän kauemmaksi yhteyksiä pitämään, eksoottisemmalla prefiksillä. Tuntuu työvaiheelta alkuun tottakai, ja onkin. Kun antennin ylhäällä ja sopivasta mallasta niin oikein messevästihän se silloin etenee.
      Olen itse myös erityisen mukavuudenhaluinen ja laiskahko, että ei turhia pinnistelyjä - etenkään lomalla. Yksinkertainen monialuekäyttöön sopiva lanka-antenni - on tehokkain ja helpoin. Suomeen nyt radiokelit ovat muutenkin aina hyvät tai erittäin hyvät Keski-Euroopasta.

      Missäs vaiheessa sulla se teho nousee siihen 1200W:seen onko aikataulusta tietoa?

      Ystävällisin syysterveisin;

      OH2POKAALI

    • raaraarasputin

      Sorry kun en nyt millään muista että olisimme pitäneet yhteyden tuossa mainitsemassasi kisassa, jokos se oli?? Ajattelin siinä illalla ottaa vain pari bissee mutta siitä se taas ratkesi niin kuin aina, heräsin keittiön pöydän alta pää oksennuslammikossa ja tais olla housutkin lirahtaneet märiksi kun en ole selvinnyt veskiin, oli kauhee krapula mutta siitä selvisi korjaussarjalla ja niin meni kolme päivää taas että tilanne on nollattu aika hyvin taas, nyt vien tyhjät tölkit kierrätykseen niin saan ostettua ruokaa niillä rahoilla tai jos ostais bissee ja pari lihapiirakkaa. Palaamisiin!

      oh1raaraarasputin

    • OH1RA

      Joo, morjesta Nico.

      Mitenkäs ne LX hotellien bookkaukset etenee? Tuo Yl tuossa on päättänyt tulevan sitten Ohraradiotoimitusten vahdiksi että sitten on leikki kaukana, toisaalta on myös kuljettaja mukana ettei tarvitse pelkkää lähdevettä nauttia matkalla. Tuo isotehohomma on nyt täälä niin päänvaivana jotta se tuossa ensikuun puoplessa välissä on varmaan ratkaistuu. Sitä paskaa ei kyllä oteta mukaan, pysytään noissa pienissä joilla viimeksikin pärjättiin.

      Kunhan se kilowattihomma etenee niin joudun täälä koko aseman askartelemaan uusiksi. Siitä tulikin mieleen että kun yrjötubessa on pelkkä antennien esittely niin voisi ehkä nauhoittaa hamsäkin esittelynkin. Uutuutena saattaisi ainakin näkymien mukaan olla oikein hittiradiokin, nääs kuten tampereella niin vähän kuten TAPSAmalli, Eli 2m multimoderigi ja se kytkettynä 9el yagiin. Sielä vasta qsoja saa:) jos ei muuten niin ehkä edes porkkanan kanssa, ne voimasavut tuskin sillä bandilla tänne kuuluu. Se .aska on kuitenkin vielä hieman työn alla, mutta valmistuu varmaan jouluksi. Näinollen olisi mahdollista radioidenkin esittely antennien lisäksi. Jos aikaa jää, niin ehkä ehtisin asentaa sen 50Mhz loopinkin ihan vaan kokeeksi, sielä tuskin kelejä. Mutta se nyt on vain lisäoptio. Lisäksi voisin valmistella sellaista retkilanka-antennia joista meillä on suuria erimielisyyksiä. Matkalle lx:ään voisi olla mersussa mobileasema kiva, mutta pääsen sen rakentamiseen vasta sen isotehohomman järjestettyä. Johtuen siitä, että osa tarvittavista kamppeista on vielä tässä kotikäytössä.

      Siitä hotelliworkkimisesta kyllä pakko kertoa kun olin toissaviikolla Wintethurissa hotellissa yötä niin sen huoneen avattavasta ikkunan vierestä meni vaijeri kadun toisella puolella olevan rakennuksen seinään. Rakennuksessa vanha öljylämmitys jonka patteriin olisi sisältä saanut jonkinlaisen tai hyvänkin maadoituksen. Se vaijerin todenäköisin tarkoitus on jouluvalojen kannake, niitä ei vielä ollut ripustettu.

      Vähän vituttaa kun ei ollut edes antennin analysaattoria jolla olisi voinut katsoa että millaisena antennina moinen vaijeri olisi toiminut. Toisaalta se oli aika meluisan pääkadun yllä jossa qrm olisi varmaan kuuntelua ainakin päivisin haitannut. Tuli vaan väkisin mieleen et jo johku hotelliin ni olis melkein valmis antenni, banaaniliittimellä vaan ja cq baandille heh, jäis pois kaikki asennukset ja riitelyt hotellin henkilökunnan kanssa häiriöistä ym, ni olis tosi helppoo.

      Sun tarvii sit vähän ponnistella et saadaan workkimishotelli sit jostain. Itsellä ei ole ollut oikein aikaa eikä oikeastaan edes mielenkiintoa perehtyä moiseen.

      Tuosta rasputtimen kommentista tuli vielä mieleen se, että kateus on suomalaisten perus sairaus joka on niin pitkällä ihmismielissä, ettei sitä edes enää sairaudeksi luokitella. Siksi voin rehellisesti olla kateellinen tuolle anonyymille rasputtimelle jos oikeasti saa tyhjillä olutölkeillä lihapiirakoita ja ohrapirtelöitä. Itse vien tyhjät pantittomat tölkit alukeräykseen ainoastaa siksi että on tilaa uusille tyhjentyville ohrapirtelötölkeille. Voi ihme, että jos niistä saisi lihapiirakoita vastineeksi. Kyllä olisikin hienoa.

      • HölmötUkotJutustelee

        Eiks teill oo muuta kommunikointikanavaa, ku tää julkinen paskasaitti? Ei oo ihan tervettä jutustella ainakaan tuosta aiheesta täällä? Mitä muuten hyödytte tosta ohraradiostanne noin niinku taloudellisesti? Ei hemmetti ukot, miettikää nyt vähän.


      • Vehnäinen
        HölmötUkotJutustelee kirjoitti:

        Eiks teill oo muuta kommunikointikanavaa, ku tää julkinen paskasaitti? Ei oo ihan tervettä jutustella ainakaan tuosta aiheesta täällä? Mitä muuten hyödytte tosta ohraradiostanne noin niinku taloudellisesti? Ei hemmetti ukot, miettikää nyt vähän.

        Nämä ovat huomionkipeitä trolleja. Provoihin ei kannata vastata tai reagoida.


    • OH1RA

      Niin miksi joku ostaa parilla satkutonnilla järvenrannalta kesämökin soutuveneineen kalastusmielessä ja saa pari haukea parin kymmenen tunnin uistelun tuloksena vuodessa ja perkaa sekä savustaa niistä evästä itselleen, ja ehkä jollekkin vieraalleen ja tietenkin naapurin kolli saa perkuujätteet. Onkos se taloudellisesti kannattavaa??? Sokoksen tai Stokkarin kalatiskiltä saa kyllä tuoretta valmiiksi perattua erimerkkistä tuoretta kalaa aika moneksi vuodeksi sillä hinnalla.

      Ajatteleepa kenen ihmisen toimintaa tahansa, niin aika paljon sitä ihmiset tavallisena arkipäivänä myös taloudellisesti kannattamatonta toimintaa tekee ihan itse huomaamattaan.

      Ja on se kumma jos täälä ei saisi kommunikoida, eihän näitä pieruja ja röyhtäyksiä ole pakko lukea. Toisaalta tämähän toimii hyvänä mittarina siinä mielessä, että jos jollain on pakkomielle näitä lukea niin on syytä hakeutua psykiatrin hoitoon. RöyH

      • ÖlmötUkotJutustelee

        No niin, sittenpähän vaan jatkat itsesi nolaamista. Teethän tuota samaa tuolla kahdenkympin tietyllä jaksolla ja se kuuluu hienosti kaikkialle eurooppaan. Eihän tämä paskasaitti kovin montaa nuppia tavoita. Sitä mä vaan, että miksi mainostat elämäsi pyörivän ohrapirtelöiden ja alkoholismin ympärillä, ei se ainakaan sun mainettasi paranna. Kukin tyylillään.


    • OH1RA

      Jahas, ompas otsaa kommentoida anonyyminä että Sitä mä vaan. Niin että kuka minä sitten?? Kun et kehtaa esittäytyä henkilöllisyyttäsi paljastaen ja silti pitää kommentoida toisia alentavasti niin se on jo alkoholismiasikin hölmömpää käytöstä. Otampa mielummin ohrapirtelön ja paljastan kommenteissani itseni heh sitä ei moni uskalla tehdä näköjään. Minulle anonyymit kommentit ovat samaa kuin vessan pöntöstä menee viemäriin, että antakaa palaa tärkeitä kommentteja lisää. Kyllä sinne viemäriin mahtuu, vai halusiko joku esittäytyä sanojensa takana? Kyllä minulla paskapaperia riittää.

      • HölmötUkotJuttelee

        Maine se asvaa vaan.....


      • HölmötUkotJuttelee

        Haluatko olla paskapaperin maineessa? Siitä vaan sitten.


    • napstsiiiihh

      Onhan kyseinen henkilö mainetta niittänyt, viime leirillä ainakin, komeasti kurvaili jenkkiautollaan.

    • oh1ohraradio

      Ja aihetta ylös taaseen.

    • ohira

      Tevre taas Nko!

      luja onmennyr, radiohommat on jäääneert kokomnaan hylsyjä on kyllö tullut lavallainen bidssee oli ja meni eipä eässä tämän kummmnermpaa nhään ja kuullaan,

    • ohohhoh

      Hienoa! Pysyttele tällä palstalla vaan niin ei tartte sitä mölinää sentään bandillä enää kuulla!

      • oihra

        Pää kiini idiotti!


    • OH108KG

      Terve Heikki

      Mitäs tykkäsit kohteen A majoituspaikasta B?
      Suoritanko toimenpiteen C ajankohdalle D?
      Antoiko henkilö E hyväksyntänsä?

      Ystävällisin terveisin;

      OH108KG

      • pOHojanmaa_v0

        Kertokaa lisää tästä


    • mopospiritiä
      • ouskarrhouttel

        Tämä mopopoika taitaa olla Lahden kerhon jäsen, kova taso Lahden kerhossa.


    • Jyytyyb
    • ceciliabravo

      En nyt radioamatööritoiminnasta puhuisi koska kyse CB-harrastuksesta mutta voihan tuossa molemmat operaattorit olla myös radioamatöörejä, voihan tuosta itsekukin ottaa oppia kunhan muistaa CB:ltä 80 metrille siirtyessään pudottaa kompuran pois ja mikki vahvistuksen alemmas niin se puhdas audio säilyy.

    • ohoOHO

      Joku lällärikö siinä kehuu että on saanut mikrofoniin huutamalla yhteyden suomen ulkopuolelle OHO! On se kerta kaikkiaan saavutus tuota ei kyllä osaisi ihan nelivuotias mutta ehkä kuusivuotias jo osaisikin!

    • OH1RA

      Siinä varmaan voimasavu huutelee lällärillä deeäxiään, itseä hieman harmittaa kun on moinen mökkinaapuri kesälomaillessa. Hänen vuokseen tietääkseni ainakin yksi pitkäaikainen oh6ad vanhempi jäsen irtisanoi kerhosta jäsenyytensä ja otti minuun yhteyttä joistain mm. bandilla ja sosiaalisessa mediassa häiriökäyttäytymisistä joihin minut oli jotenkin myös sotkettu tietämättäni. Että ihmeitä se kusikin päässä voi aiheuttaa. Siksi nautin mielummin kunnollista ohrapirtelöä kuin kusta juomana.
      (tietenkin sellaiset kusta juoneet joilla ei ole varaa ohrapirtelöön, leimaavat alkoholistiksi, mutta eivät kehtaa enää edes anonyyminä ilmaista mielipiteitään kusen haihduttua päästä)
      Sitten tuosta viherahosta, niin siinä voisi olla ainesta jopa ohraradioglubin jäsenyyteen. Hän ei tietääkseni ole esiintymisillään ja tempuillaan aiheuttanut kenellekkään harmia paitsi veronmaksajille, mutta se ei ole hänen syynsä vaan yhteiskunnan kieroutuneen järjestelmän joka on karannut inhimillisen järjen käytön ulottuvuuksista aina uusien lakipykälien myötä.

      Tuota lezenburin paikkaa kun katselin, niin siinä olisi lähellä myös Bitburg saksan puolella, että sielähän voisi käydä vaikka ihan radiot mukana, ja matkalla täytyy tietysti pitää kaljatauko niin siihen sattuu sopivasti surullisen kuuluisa Strasburg, eiköhän sieltä päiväkaljat saa ja sielä voi jo maksaa euroilla.

      Kyllä minäkin kahvitaukoja pidän mielelläänkin ja paljonkin, mutta lomilla vielä mielummin ohrataukoja.

      • Piilomies

        Täysin samaa mieltä.


      • ohoh3

        heikkihän se viisas rattijuoppo onkin


    • HölmötUkotJuttelee

      ” Siksi nautin mielummin kunnollista ohrapirtelöä kuin kusta juomana.
      (tietenkin sellaiset kusta juoneet joilla ei ole varaa ohrapirtelöön, leimaavat alkoholistiksi, mutta eivät kehtaa enää edes anonyyminä ilmaista mielipiteitään kusen haihduttua päästä) ”

      Harvemmin alkoholisti itse myöntää olevansa alkoholisti. Kyllä näitä sinunkin kännisekoilujasi on kuultu tuolla tietyllä kahdenkympin jaksolla. Että mietis ny vähän, mitä täällä näppiksistäsi päästelet. Eikö löydy mitään järkevämpää paikkaa kirjoitella noita yhdelle henkilölle suunnattuja juttujasi?

      Eikö kalja ole kuin melkein kusta kittaisi? Värikin täsmää.

    • jahniki

      ja ylös taas

      • sassiin

        Paljon tällä palstalla on turhia aiheita mutta tämä ei ole sellainen. Ylös.


      • SivustaseurannutOH

        Ensin kirjoitetaan viesti ja jonkin ajan kuluttua halutaan se poistaa. Ootte outoja!


    • OH1RA

      Morjesta taas, Mersu meni tänään nyt sitten korjaamolle ja kävin samalla työpaikalta "varastamassa" sellasen uuden karhean (35t kilsaa ajettu) lipevän vw-caddyn ihan 1,2 l bensakoneella, eikä ilmastointia ja vielä piru manuaalivaihteinen, että pääsee liikkumaan ja duuniin sillä. No on siinä se hyvä puoli et on tankkauksia varten kortti niin ei tarvitse itse maksaa, ajonautinto on kyllä peräpuolesta sellasella. No mut kyl se hamikaveri varmasti saa sen mersunkin kuntoon jouluun mennessä, kyl siihen voi pikkusen rahaakin investoida kun on "vasta" 220t kilsaa ajettu ja 2,5l dieselkone niin paree se pitää kun jotain toista paskaa hommata. Jos se on nopeestikkin valmis niin ehdin ehkä vielä jotakin qrp hf installaatiota siihen asentamaan myös et F/OH2LZC/M pääsee halutessa mahdollisesti ääneen.

    • pOHojanmaa_v0

      Aihetta nostaa aihetta ylös

    • pOHojanmaa_v0

      Nostetaan tätä

    • pOHojanmaa_v0

      Ja ylös

    • Ute_liass

      Millä taajuudella?

    • lällykkkä

      27.285 usb

    • pOHojanmaa_v0

      Aihe taas ylös

    • ryryryryryryryry

      Kiitos, reipas apupoika

    • Pohj0

      Aloitus 26.12?

    • Normaali_ihminen

      Tästä on jo puhuttu tarpeeksi.

    • 3699

      Ohraradio on osa suomalaista perinnekulttuuria, se on aina huulilla.

    • hyihelv

      Homojen hommaa kun on toisen *erska huulilla!

    • Laatuchattailija

      Oma *erska huulilla onkin sitten akrobaattien hommaa!

    • OH6EDY

      On se kummaa kun aina on joku eritavalla ja väärin jonkun mielestä. Ohraradion yksi tarkoitus on saada myös suomeen keskieurooppalaista alkoholikulttuuria hyväksytysti, eli tavarat ruokakauppoihin kuten saksassa ja loppu eu:n vastaiselle alkon monopolille ja vapaa kilpailutus myös alkoholituotteille. Vai pitääkö Suomalaisen olla niin tyhmä, että hyväksyy moisen kieltolain verrattuna muuhun eurooppaan? Nyt pitäisi olla vuosi 2017 ja silti ei suomessa saa edes kunnon ohrapirtelöä ruokakaupasta heh ja poliitikot vieläkin riitelee moisesta. Olisiko siinäkin yksi syy kun ohralähetyksiä tulee edullisimpien ohrakauppojen seuduilta. (poikkeuksena tietysti jotku Tallinnan ohrahakureissut.)

      Tuota samaan sukupuoleen kiinnostuneisuutta ei ole ainakaan nykyisissä ohraporukoissa vielä ilmennyt. Nähtäväksi jää, millaisia jäseniä mahdollisesti joskus glubiin liittyy.

    • 713djhd84934

      Homojen hommaa!

    • pOHojanmaa_v0

      Sanon että jo on

    • Kyllästynyttrolliin

      Neljä viestiketjua samasta aiheesta hohhoijaa!

    • eelis2

      Tämä aihe ei kiinnosta ketään! Lopettakaa jo!

    • Imaamismies

      Pirulauta vieköön!

    • fffuckjuu

      Ylläpito voisi poistaa nämä turhat viestiketjut.

      • jankkujee

        Miksi pitäisi?


    • Ystövöhyvä

      Näitä tehdään aina lisää tarpeen vaatiessa.

    • Pohj0

      Nostetaan ettei unohdu.

    • fffuckjuu

      Aika turha aihe. Miksi tästä jauhetaan koko ajan?

      • Ute_liass

        Mikä se oikeus juttu ?


    • pOHojanmaa_v0

      Ohraradion uusia avauksia odotellessa

    • Ohranaaa

      Ohra Radio on parempi kuin tosikkojen Järvi Radio.

    • T4ukk1

      Aika turha aihe.

    • Pohj0

      Aihe ylòs.

    • pOHojanmaa_v0

      Tärkeä aihe pidetään ylhäällä

    • Leijonamerkki

      Mitään itsenäistä suomea ei ole.

    • pOHojanmaa_v0
    • pOHojanmaa_v0

      Pysyvä nettiradiolinkki olisi hyvä uudistus

      • Anonyymi

        totta


    • pOHojanmaa_v0

      Hyvää settiä Ohra Radiossa juuri nyt Löydet nettisivuilta Kuuntele ja osallistu

    • Ratiokuuntelija

      OhraRadio rulez

    • Anonyymi

      Tule sinäkin reippaaseen ja rehtiin porukaan mukaan omalta osaltasi. OhraRadion älykkään ja sanavalmiin väen seurassa varmasti viihdyt. Mikään aihe taivaan ja maan väliltä ei ole vieras ja kielletty, täysin moderoimaton chat antaa sinullekin mahdollisuuden osallistua päivänpolttaviin keskusteluihin täysin omalla mielipiteelläsi. Huumori ja pilke silmäkulmassa kuuluu olennaisena osana yhteisön peruspilareihin. Naputtele selaimeesi osoite www.ohraradio.fi ja ole ajan hermoilla.

    • Anonyymi

      Ohraradiota on yritetty vaientaa tälläkin palstalla, mutta eipä ole onnistunut. Toivottavasti nykyiset moderaattorit tajuavat, että näitä viestejä ei ole syytä poistaa.

    • Anonyymi

      Nostetaan nyt kun kerran pyydetään. Kannattaa tutustua.

    • Anonyymi

      ilkka ja däni eronneet

      • Anonyymi

        Aihe ylös jonne se kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihe ylös jonne se kuuluu

        Kuka tää jonne on?


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ja ohrasta radio aamua, röyh!

    • Anonyymi

      Ja tämä ylös.

    • Anonyymi

      Ja tänään saamme nauttia alhoholitonta sea fm:ää # 87.5 MHz

      • Anonyymi

        Tänään saamme nauttia alkoholin höyryisiä juttuja 3.699mhz.
        Kuuntele sinäkin!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleex tuolta viihdettä vai asiaa?

        Kyllikixi tulexii jokaiselle jotakin. Asiantuntemattomalla ja vähempijärkisellä voi mennä yli hilseen. Mutta sehän on vain oma vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllikixi tulexii jokaiselle jotakin. Asiantuntemattomalla ja vähempijärkisellä voi mennä yli hilseen. Mutta sehän on vain oma vika.

        Ihan asiallista keskustelua ja radioamatöörien yhteyksiä oli pe iltana!


    • Anonyymi

      Ricardo Ohrado soimaan ja bitburgeria koneeseen!

    • Anonyymi

      Homma on täysin lässähtänyt verrattuna entisiin aikoihin. Ei mitään mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      edelleen odotan lähetystä

    • Anonyymi

      Joo vittu ylös vaan ketju saatana!

    • Anonyymi

      Viihdettä tarjolla joka päivä 24/7.
      Ei paremmasta väliä.

      • Anonyymi

        Näin on perkele 👍


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys

      • Anonyymi

        Huonoja kysymyksiä ei ole olemassakaan


    • Anonyymi

      Kuso kulkee tänään ilman tropoa 👍

      • Anonyymi

        Näin on marjat.


    • Anonyymi

      Chatissa koska tahansa. Se onki laadukas foorumi.

    • Anonyymi

      Uppia kehiin niin saadaan ohra esiin. Tropokelit raikaa, kuso kulkee ja ilo on ylimmillään 🍺

    • Anonyymi

      Guten perjantaimourning! Radio päälle ja sitten aamun ensimmäinen 🍺

    • Anonyymi

      OhraRadio eli OhraNettisivu ei saa aikaiseksi oikeaa radiolähetystä. Säälittävää!

      • Anonyymi

        Onhan sitä kuultavissa 👌


    • Anonyymi

      Emme saa

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe