Halpalennot Kesä 2017

qwertyllll

Näillä näkymin lennot jatkuvat kesällä 2017

26.3.2017
Ryanair: Tampere - Bremen: maanantaisin ja perjantaisin (näkyy, muttei voi varata vielä)

27.3.2017
Ryanair: Tampere - Bremen: keskiviikkoisin ja sunnuntaisin (näkyy, muttei voi varata vielä)

Wizzair: Turku - Gdansk: ma, ke, to, pe ja su (voi varata jo)

15

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyllll

      Jäkimmäinen on siis Budapest

    • ostonpaikka

      no nyt perseaukiset pennit jonoon!

      • säästäjä

        Miksi tuhlata rahaa palveluihin, joita ei käytä?


    • qwertyllll

      Jälkimmäinen on siis Madrid

    • 11plus

      Budapestin lentoajat ke-su lennoilla näyttää aika hyviltä - meno keskiviikkona aamupäivällä ja paluu sunnuntai-iltana. Tulee kesällä varmaan käytyä.

    • Ciampino

      Missä näit Budapestin aikataulut, en löydä niitä mistään!

      • alkuperäinen

        Otat etusivulta Tampere - Budapest ja selaat kuukausia. Tarjouksissa ei ensi kesää vielä voi nähdäkkään, joten joudut itse valitsemaan etusivulta päivät.

        Esim. 26.3.2017 - 29.3.2017 maksoi selaushetkelläni 65.98 €


      • Ciampino

        No nyt oli ilmestynyt myyntiin ja tietenkin aikatulukin näkyy samalla.
        Air Baltic aloittaa myös Tampereelta... Loistojuttu!


    • ciamciam

      Mihin Air Baltic lentää Tampereelta? Suoria lentojako?

      • eikösvaan

        Airbaltic lentää Riikaan tai Riikan kautta maailmalle. Aivan samalla tavalla kuin Finnair lentää Helsinkiin tai Helsingin kautta maailmalle. Lienee tuttu konsepti sinullekin?


      • haistahomovittu

        Ei AirBaltic lennä maailmalle, Eurooppaan ainoastaan.


    • Jeevesi

      AirBaltic lentää myös Turusta, kuten se on tehnyt jo vuosia. Yhtiöhän on eräänlainen yhdistelmä halpalentoyhtiöstä ja perinteisestä yhtiöstä. Itse olen lentänyt lukuisia kertoja AirBalticilla ja hyvät kokemukset yhtiöstä kaiken kaikkiaan. Kuten on myös Wizz Airista ja Ryanairistäkin.

      Vain idiootti maksaa lennoistaan ylimääräistä ja ostaa turhia palveluita.

      • Tyynellemerelle

        Vain idiootti ei maksa lennoistaan ylimääräistä ja osta palveluita, jos haluaa mukavuutta. Varsinkin, jos matkustaa Euroopan ulkopuolelle.


      • matkustelija111

        Se on aivan eri asia lähteä Tyynellemerelle, ei kukaan sinne polvet suussa haluakaan matkustaa, eikä sinne siksi ole palveluttomia lentoja ole tarjollakaan.

        Sinä olet idiootti, joka luulee, että ihminen voi vain haluta trendikkäästi kaukomaille mutta joutuu matkustamaan vain Euroopassa. Matkustatko ulkomaille vain brassaillaksesi? Oletko niin vi*un pentu?

        Halpalennot antavat mahdollisuuden mukavaan viikonloppuun poissa kotimaasta. Se on siis aivan erilaiseen matkailuun, kun täysloma jossain kaukomailla. Esim. monet yrittäjät suosivat minilomia, koska firmalta ei viitsi olla kaukaa poissa. Pitkiä lomia ei viitsi pitää.

        Itse käytän sekä täyden palvelun lentoyhtiöitä, että halpalentoyhtiöitä, riippuen siitä millainen on loman tarve. Euroopassa en tarvitse muuta kuin käsimatkatavarat, kaukomaille tarvitsen joka tapauksessa ruuman, ja jotain syötävää.

        On edelleenkin tyhmää maksaa jostain jota ei käytä. Sen takia monilla entisillä täyden palvelun lentoyhtiöillä on nykyään halvempi lippuluokka niille, jotka eivät halua mitään ekstraa, olkoonkin että ovat täysin samanhintaisia kuin normaali lippu oli ennen.


    • lissu9832

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe